Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 My sister.....

Ga naar beneden 
+2
Maxime
Enya
6 plaatsers
AuteurBericht
Enya
Healer
Enya


Aantal berichten : 35

Karakter
Leeftijd: 23
Rang: healer
Partner: Love is difficult

My sister..... Empty
BerichtOnderwerp: My sister.....   My sister..... Emptydo nov 10, 2011 8:29 am

Enya rende zo vlug haar voeten konden rennen, een nieuwe fee in het dorp! Ze had zo'n gevoel....zou het...maar ze was toch jaren geleden verdwenen? Toch rende ze naar het plein, er stond een feetje op de stenen. Enya keek naar haar, het was echt haar zusje..... 'MAXIME!!!!!!' schreeuwde Enya zo hard ze kon en ze vloog haar zusje om de hals.


(kort)
Terug naar boven Ga naar beneden
Maxime

Maxime


Aantal berichten : 10

Karakter
Leeftijd: 18
Rang: beschermster
Partner:

My sister..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: My sister.....   My sister..... Emptydo nov 10, 2011 8:50 am

maxime lachtte.
hoi lieve zus vn me zei ze.
ze keek om zich heen.
wat zullen we doen?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dailytalk.actieforum.com
Savannah
Evil admin bitch <3
Savannah


Aantal berichten : 346

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Beschermeling
Partner: x

My sister..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: My sister.....   My sister..... Emptydo nov 10, 2011 8:57 am

Maxime,

wij spelen hier met zinnen, volle zinnen. Ook moet je minimaal 3 regels vol typen. Ook moet je leestekens gebruiken. Dit is spam en hier krijg je nu geen waarschuwing voor omdat je nieuw bent. Volgende keer krijg je wel een waarschuwing. Ik stel voor dat je de Regels over het RPG'en even gaat lezen.
Voorbeeld van hoe je het zou kunnen doen:

maxime zag haar zus en lachtte. ''Hoi lieve zus van me.'' Zei ze. Maxime keek om zich heen. ''Wat zullen we doen?'' Vroeg maxime opnieuw terwijl ze de armen van haar zus om zich heen voelde.

En dan moet je drie regels hebben (als je op voorbeeld klikt). Ook moet je nog je Karakter sheet activeren en je moet een avatar instellen. Je krijgt dus geen waarschuwing deze keer. De volgende keer dus wel

Op dit bericht hoeft hier op niet te worden gereageerd. Heb je een vraag kan je die in een PB'tje sturen naar Savannah. In dit topic reageren op dit bericht staat genoteerd als spam en ik heb je net een gratis waarschuwing gegeven dus reageer je er op staat er bij je naam een waarschuwing genoteerd.

Mvg. Savannah
Terug naar boven Ga naar beneden
Enya
Healer
Enya


Aantal berichten : 35

Karakter
Leeftijd: 23
Rang: healer
Partner: Love is difficult

My sister..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: My sister.....   My sister..... Emptywo nov 16, 2011 7:47 am

maxime zag haar zus en lachtte. ''Hoi lieve zus van me.'' Zei ze. Maxime keek om zich heen. ''Wat zullen we doen?'' Vroeg maxime opnieuw terwijl ze de armen van haar zus om zich heen voelde. ''Nou, vertel me eerst ,maar waar je al die jaren hebt uitgehangen, waar was je? Hoe kom je hier.'' Ze klonk niet streng, alleen maar ongerust. ''Nouja, laten we maar gaan zitten want het wordt hier een bende.'' zei ze wijzend op de feeen die allemaal een kant op wilde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maxime

Maxime


Aantal berichten : 10

Karakter
Leeftijd: 18
Rang: beschermster
Partner:

My sister..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: My sister.....   My sister..... Emptywo nov 16, 2011 9:31 am

Maxieme knikte.
Lijkt me een goed idee zei ze.
Ze gingen zitten.
Wel ik had een ernstige ziekte zei ze.
Ik lag bijna op sterven.
Dit was de waarheid.
Maar ik ben gelukkige nu al een paar jaar beter zei ze.
Ik heb ook goed nieuws meegebracht zei ze glimlachend tegen haar zus.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dailytalk.actieforum.com
Hunter
Awesome Miss G
Hunter


Aantal berichten : 604

Karakter
Leeftijd: 82
Rang: Elf King
Partner: What has happend to me? Felix, I do love you, I swear, but Dawn There is a connection that I can not explain

My sister..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: My sister.....   My sister..... Emptydo nov 17, 2011 3:30 am

Savannah schreef:
Maxime,

wij spelen hier met zinnen, volle zinnen. Ook moet je minimaal 3 regels vol typen. Ook moet je leestekens gebruiken. Dit is spam en hier krijg je nu geen waarschuwing voor omdat je nieuw bent. Volgende keer krijg je wel een waarschuwing. Ik stel voor dat je de Regels over het RPG'en even gaat lezen.
Voorbeeld van hoe je het zou kunnen doen:

maxime zag haar zus en lachtte. ''Hoi lieve zus van me.'' Zei ze. Maxime keek om zich heen. ''Wat zullen we doen?'' Vroeg maxime opnieuw terwijl ze de armen van haar zus om zich heen voelde.

En dan moet je drie regels hebben (als je op voorbeeld klikt). Ook moet je nog je Karakter sheet activeren en je moet een avatar instellen. Je krijgt dus geen waarschuwing deze keer. De volgende keer dus wel

Op dit bericht hoeft hier op niet te worden gereageerd. Heb je een vraag kan je die in een PB'tje sturen naar Savannah. In dit topic reageren op dit bericht staat genoteerd als spam en ik heb je net een gratis waarschuwing gegeven dus reageer je er op staat er bij je naam een waarschuwing genoteerd.

Mvg. Savannah

Maxime, lees je wel wat er word gezegd verder.
Ik raad je aan om de waarschuwing van Savannah nogmaals door te lezen en dit keer te doen wat ze zegt.
Bij deze is dit een officiële waarschuwing omdat je het in onze ogen gewoon negeert hebt.
Dus:
5 VOLLE regels, dat wil zeggen regels zonder enters.
leestekens zodat het normaal te lezen is. dus niet:
Hallo zei ze, niet zo maar zo: ''Hallo,'' zei ze.
Dus niet na elke zin de entertoets aanraken
het is ook weer niet de bedoeling op dit bericht te reageren, vragen en opmerkingen hierover mag je maken in pm.
Mvg,
Hunter
Terug naar boven Ga naar beneden
Enya
Healer
Enya


Aantal berichten : 35

Karakter
Leeftijd: 23
Rang: healer
Partner: Love is difficult

My sister..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: My sister.....   My sister..... Emptydi nov 29, 2011 7:44 pm

Maxime knikte. 'lijkt me een goed idee.' ze gingen zitten op een stenen bankje dat warm was geworden in de hete zon. 'Ik had een heel ernstige ziekte, ik lag bijna op sterven. Maar ik ben gelukkige nu al een paar jaar beter..Ik heb ook goed nieuws meegebracht.' zei ze glimlachend tegen haar zus. 'Hm? wat dan? nouja vertel het zo maar, nouja nadat ik bij pap en mam ben weggegaan heb ik meteen Sheila opgezocht. Door vele trainingen en hard werken ben ik nu healer, ik heb ook een leerling. Ze heet Loriana en je zult haar vast aardig vinden.' Een blad dwarrelde naar benden en viel op Enya's schoot.'Maar nu even over jou, wat voor goed nieuws heb je dan?'

(flutpost)
Terug naar boven Ga naar beneden
Maxime

Maxime


Aantal berichten : 10

Karakter
Leeftijd: 18
Rang: beschermster
Partner:

My sister..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: My sister.....   My sister..... Emptyma dec 05, 2011 4:42 am

Momentje ik moet het even halen zei Maxime. Ze stond op en kwam even later terug met een wiegje. In dat wiegje lagen 2 babytjes in. Maxime glimlachte. Ik kom net van het ziekenhuis want ik ben vorige week bevallen zei ze. Deze (ze wees naar de baby die lings lag) is luna en dit ( ze wees naa de andere baby) is Sascha. Ze keek haar zus aan. Hoe zou ze reageren?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dailytalk.actieforum.com
Mimi
Queen of everything.
Mimi


Aantal berichten : 956

Karakter
Leeftijd: 76
Rang: Elf Queen
Partner: There is no point in not loving every bit of you Setherian you are all that's left of me, stay close.

My sister..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: My sister.....   My sister..... Emptyma dec 05, 2011 6:51 am

Maxime luister je eigenlijk wel naar Savannah en Hunter?
5 Regels posten! Dit zijn er nog nieteens 3!
Gebruik leestekens hier een voorbeeld!

"Momentje ik moet het even halen." Zei Maxime. Ze stond op om naar haar huisje te lopen om hetgeen te halen wat haar zus zeker zou schockeren. Ze kwam kwam even later terug met een wiegje. In dat wiegje lagen 2 babytjes. Maxime glimlachte verlegen. "Ik kom net van het ziekenhuis want ik ben vorige week bevallen." Zei ze. "Deze'' ze wees naar de baby die lings lag ''heet Luna en dit'' ze wees naa de andere baby ''is Sascha." Ze keek haar zus aan. Hoe zou ze reageren? Zou ze vragen hoe ze aan de twee meisjes kwam? Zou ze te vroeg oordelen of het goed opnemen? Angstig vroeg Maxieme het zichzelf af terwijl ze haar zus Enya aankeek.

Zie je dat is al veel beter.
Lees de regels dit is al je tweede officiele waarschuwing!
Vragen of opmerkingen pm Mimi

MvG. Mimi
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.misheru-san.hyves.nl
Enya
Healer
Enya


Aantal berichten : 35

Karakter
Leeftijd: 23
Rang: healer
Partner: Love is difficult

My sister..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: My sister.....   My sister..... Emptyma dec 05, 2011 7:10 am

"Momentje ik moet het even halen." Zei Maxime. Ze stond op om naar haar huisje te lopen om hetgeen te halen wat haar zus zeker zou schockeren. Ze kwam kwam even later terug met een wiegje. In dat wiegje lagen 2 babytjes. Maxime glimlachte verlegen. "Ik kom net van het ziekenhuis want ik ben vorige week bevallen." Zei ze. "Deze'' ze wees naar de baby die lings lag ''heet Luna en dit'' ze wees naa de andere baby ''is Sascha." Ze keek haar zus aan. Enya keek naar de twee. ''Wauw...'' stamelde ze, ze had altijd bij bevallingen geholpen en wist hoe gelukkig sommige mensen waren zodra de baby in haar armen lag. ''Wat een wonder! Ze zijn prachtig! Wie is de vader?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Maxime

Maxime


Aantal berichten : 10

Karakter
Leeftijd: 18
Rang: beschermster
Partner:

My sister..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: My sister.....   My sister..... Emptydi dec 06, 2011 6:24 am

De vader heet Johan zei maxime. Hij is nu gaan werken zei ze. Luna begon te huilen. Oeps ik geloof dat ze honger hebben zei maxime en toverde een flesje met warme melk tevoorschijn. Zowel Luna als Sasha begonnen gulzig te drinken. Daarna lieten ze een boer. Maxime stopte ze terug in de wieg. Ze geeuwden allebei. Niet veel later vielen ze alletwee in slaap. Maxime keek lachend naar haar zus. Wat zullen we nu gaan doen vroeg ze terwijl ze naar haar zus keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dailytalk.actieforum.com
Denaii
Moderator & Queen
Denaii


Aantal berichten : 441

Karakter
Leeftijd: 17 years
Rang: Queen C:
Partner: Do you dare?

My sister..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: My sister.....   My sister..... Emptydi dec 06, 2011 6:32 am

Maxime?

Wil je eens luisteren naar mij alsjeblieft?

Teneerste, in elke RPG werken we met Hoofdletters en
"Aanhaalingtekens" als er iets gezegt wordt door een persoon

Dit is niet gemeen bedoeld, ik zeg het gewoon, omdat het tegen onze regels ingaat, maar je kan het maar beter leren, anders krijg je overal problemen.

Dus, je kan er misschien wat minder goed in zijn, ik weet ook niet of je dyslexie hebt ofzow, maar toch probeer dit eens.

"De vader heet John.' Zei Maxime


Dit is het voorbeeld van je eerste voorbeeldzin.

Iig, dit wordt dan, sorry, maar je derde waarschuwing


Mvg,
Denaii
Terug naar boven Ga naar beneden
Maxime

Maxime


Aantal berichten : 10

Karakter
Leeftijd: 18
Rang: beschermster
Partner:

My sister..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: My sister.....   My sister..... Emptywo dec 07, 2011 3:51 am

oke ik zal erop letten sorry.
Ik heb geen dislectie
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dailytalk.actieforum.com
Savannah
Evil admin bitch <3
Savannah


Aantal berichten : 346

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Beschermeling
Partner: x

My sister..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: My sister.....   My sister..... Emptywo dec 07, 2011 8:44 am

Het is niet toegestaan hier op te antwoorden in het topic, gelieve hier de gene die je waarschuwde een pb te sturen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Maxime

Maxime


Aantal berichten : 10

Karakter
Leeftijd: 18
Rang: beschermster
Partner:

My sister..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: My sister.....   My sister..... Emptyma jul 16, 2012 4:15 am

zullen we deze rpg voortzetten?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dailytalk.actieforum.com
Mimi
Queen of everything.
Mimi


Aantal berichten : 956

Karakter
Leeftijd: 76
Rang: Elf Queen
Partner: There is no point in not loving every bit of you Setherian you are all that's left of me, stay close.

My sister..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: My sister.....   My sister..... Emptydo aug 09, 2012 12:23 am

Als je geintereseerd in deze rp was geweest had je gezien dat er een vervanger voor is..
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.misheru-san.hyves.nl
Gesponsorde inhoud





My sister..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: My sister.....   My sister..... Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
My sister.....
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» why are you so angry sister
» A sister and real daddy :3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Territoria :: Feeën Territorium :: Feeën dorp-
Ga naar: