Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Floortje

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Samuel

Samuel


Aantal berichten : 7

Karakter
Leeftijd: 18
Rang:
Partner: Give me a break.

Floortje Empty
BerichtOnderwerp: Floortje   Floortje Emptyvr nov 18, 2011 4:08 am

Ik dacht, ik heb me nog niet officieel voorgesteld. En dat moet tocht zeker weten een keertje gebeuren!

Om te beginnen, mijn naam is Rebecca Floor. Maar ik en mijn vrienden hebben me omgedoopt tot Floor, of Floortje. Maakt niet uit. Het is niet dat ik niet luister naar de naam Rebecca, maar ik vind het niet zo leuke naam voor mijzelf. c: Sorry voor de Rebecca’s onder ons. Ik ben nu zo ondertussen alweer 16 jaartjes oud /KUCH JONG/ en word volgend jaar pas 17. Op 31 augustus. Persoonlijk een rot datum. Ik was gepland op 1 September maar het mocht niet baren. ‘k Wou er eerder uit. Whieeh. Nouja ik ga hier even geen crisis van maken. Ik woon bij mijn vader en mijn broertje. Heb het erg naar mijn zin en zie mijn moeder niet. Let op: ze is niet dood, maar heb geen contact meer met der. Ze zoekt de laatste tijd wel contact maar ik ben daar nou niet zo jofel over haha. Daarbij zie ik haar al vaak zat. Wanneer ik bij mijn opa ben in Enschede. En zelf dan zoek ik elke uitgang die ik maar vinden kan. Dusja, verder ben ik 2/3 dagen in de week bij mijn opa en oma die gewoon vlakbij wonen. Dat is op woensdag en op donderdag om precies te zijn. Mijn oma is als het ware mijn ‘’moeder’’ geworden. Ik vertel jullie bijna mijn hele levensverhaal haha.
Verder heb ik natuurlijk ook nog hobby’s Waaronder Anime kijken er een van is. Whieeh, tekenen en uitgaan met vrienden vind ik verder ook erg leuk. Beetje rondhangen zoals elke puber onder ons waarschijnlijk wel doet. EN JONGENS SPOTTEN. –grinnikt Verder ben ik een redelijk normaal meisje dat in iedereen, bijna iedereen het goede vinden kan. Bij deze beëindig ik dit topic.
Vragen zijn altijd welkom.
-maakt buiging.

Ik faal ik voorstel topics D:
Terug naar boven Ga naar beneden
Loira

Loira


Aantal berichten : 41

Karakter
Leeftijd: Outside 15, but inner Im older...
Rang: apprentice
Partner: when I see you...Oh..never mind..

Floortje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Floortje   Floortje Emptyza nov 19, 2011 5:20 am

Welkom floor houd je vaan kaas?
Terug naar boven Ga naar beneden
Mordon
Deputy
Mordon


Aantal berichten : 104

Karakter
Leeftijd: 19
Rang: Beschermer
Partner: Do I dare to think this? Can I love you Loveday? Can I..?

Floortje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Floortje   Floortje Emptyza nov 19, 2011 5:26 am

Heey Floor, zal je zo noemen? Welcome, en hopelijk vind je het hier heel leuk ^^

Uitgaan met vrienden hea? Tekenen? *high five girlz* :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Samuel

Samuel


Aantal berichten : 7

Karakter
Leeftijd: 18
Rang:
Partner: Give me a break.

Floortje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Floortje   Floortje Emptyza nov 19, 2011 7:06 am

Kaas ._. Alleen belegen 8D
@Mordon. -highfived laptop
Terug naar boven Ga naar beneden
Kynia

Kynia


Aantal berichten : 117

Karakter
Leeftijd: 19
Rang: Beschermer
Partner: I created a hate for love... that's my answer.

Floortje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Floortje   Floortje Emptyza nov 19, 2011 8:10 am

Welcome Floor ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Floortje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Floortje   Floortje Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Floortje
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Regels en Informatie :: Voorstellen :: Als jezelf-
Ga naar: