Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Family...

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Samina
Deputy
Samina


Aantal berichten : 139

Karakter
Leeftijd: 29 jaar
Rang: Deputy
Partner: The pain of reality ceepes me away from it

Family... Empty
BerichtOnderwerp: Family...   Family... Emptydi dec 06, 2011 1:07 am

Tranen liepen over Samina's wangen toen ze voor de zoveelste keer de naam op de grafsteen las: Harvey Tami'arsyn, door de dood gaf hij zijn zusjes het leven. ''Hallo Harvey, lang geleden sinds mijn laatste bezoek he?'' Samina praatte tegen de steen alsof het de normaalste zaak van de wereld was en eigenlijk was het dat ook. ''Ik heb je veel te vertellen, om te beginnen: als je nog leefde was je bijna oom, ik krijg een baby van een onbekende. Felix is veel weg de laatste tijd, er is iets met haar maar ik weet niet wat, ze komt nauwelijks nog thuis om te eten... gelukkig heb ik Hunter nog, al doet hij de laatste tijd een beetje raar.'' gekraak, een paar bladeren vielen naar beneden. Samina draaide zich om. ''Ah, Linde.'' zei ze zo opgewekt mogenlijk.
(linde, duh)
Terug naar boven Ga naar beneden
Linde

Linde


Aantal berichten : 54

Karakter
Leeftijd: 27
Rang: beschermer
Partner: er is nog niemand in mijn leven

Family... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Family...   Family... Emptydi dec 06, 2011 4:41 am

Linde liep doelloos door de tuinen. Gedachten waren weer de baas van haar. Een koel briesje deed een paar takken kraken. In de verte hoorde Linde iemand zachtjes mompelen. Linde liep er op af. Ze zag samina voor een graf staan. Een takje kraakte onder haar voed en Samina draaiede zich om. Haar wangen waren nat van de tranen. ''ah, Linde.'' zei ze en probeerde duidelijk haar best te doen om het opgewekt te laten klinken. Snel liep Linde op Samina af, ''hee schat, wat is er?'' vroegze terwijl ze de tranen van Samina's gezicht veegde met het puntje van haar sjaal.

(flut!!!,Wink )
Terug naar boven Ga naar beneden
Samina
Deputy
Samina


Aantal berichten : 139

Karakter
Leeftijd: 29 jaar
Rang: Deputy
Partner: The pain of reality ceepes me away from it

Family... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Family...   Family... Emptydi dec 06, 2011 5:00 am

''hee schat, wat is er?'' vroegze terwijl ze de tranen van Samina's gezicht veegde met het puntje van haar sjaal. Samina zei niks maar wees op de grafsteen. 'Mijn broer...' fluisterde ze. 'Hij is ook gestorven door wolven...tenminste.....dat beweert Felix.' Ze hurkte neer en streek over een andere grafsteen. 'En dit zijn mijn ouders, Viola en Brard, ook gestorven door wolven.' Ze keek Linde aan, ze had nog steeds dat bekende wat Samina niet kon weerleggen. 'Waarom lijkt het alsof ik je al heel lang hoor te kennen? Ik weet nu echt niet meer wat echt is.... Felix is nauwelijks nog, Hunter was mijn enige troost maar hij negeert me de laatste tijd, Mordon...nouja, die heeft nu alleen aandacht voor Loveday. Ik hoopte dat Mimi me wat kon steunen maar ze doet afwezig, nouja ik heb jou nog.' Ze glimlachte flauwtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Linde

Linde


Aantal berichten : 54

Karakter
Leeftijd: 27
Rang: beschermer
Partner: er is nog niemand in mijn leven

Family... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Family...   Family... Emptydi dec 06, 2011 5:15 am

Samina zei niks maar wees op de grafsteen. 'Mijn broer...' fluisterde ze. 'Hij is ook gestorven door wolven...tenminste.....dat beweert Felix.' Ze hurkte neer en streek over een andere grafsteen. 'En dit zijn mijn ouders, Viola en Brard, ook gestorven door wolven.' Ze keek Linde aan. 'Waarom lijkt het alsof ik je al heel lang hoor te kennen? Ik weet nu echt niet meer wat echt is.... Felix is nauwelijks nog, Hunter was mijn enige troost maar hij negeert me de laatste tijd, Mordon...nouja, die heeft nu alleen aandacht voor Loveday. Ik hoopte dat Mimi me wat kon steunen maar ze doet afwezig, nouja ik heb jou nog.' Ze glimlachte flauwtjes. Linde moest zelf ook flouwtjes glimlachen. ''Zo, dat is niet niets. Maar hee, als je even iemand nodig hebt kun je altijd naar mij toe komen he.'' mee levend keek Linde Samina aan. Stil keek linde naar het graf. Haar eigen ouders waren ook vermoord, al wist ze niet door wie of wat. broers of zussen wist ze niet of ze die had. ze had allen een tante en oom al twijfelde soms wel of dat wel haar echte familie was..
Terug naar boven Ga naar beneden
Samina
Deputy
Samina


Aantal berichten : 139

Karakter
Leeftijd: 29 jaar
Rang: Deputy
Partner: The pain of reality ceepes me away from it

Family... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Family...   Family... Emptydo dec 08, 2011 7:06 am

Linde moest zelf ook flouwtjes glimlachen. ''Zo, dat is niet niets. Maar hee, als je even iemand nodig hebt kun je altijd naar mij toe komen he.'' mee levend keek Linde Samina aan. Stil keek linde naar het graf. Samina vroeg zich af wat linde's connectie met mimi was. 'Zeg, mag je eens iets vragen over jou familie? Wie waren je ouders en wat weet je nog meer van je familie? Mijn familie is al generaties lang rijk en bekend, alleen is de volledige stamboom van onze familie verloren gegaag, het gaat nog door tot mijn overovergrootvader en dan houd het op...'
Terug naar boven Ga naar beneden
Linde

Linde


Aantal berichten : 54

Karakter
Leeftijd: 27
Rang: beschermer
Partner: er is nog niemand in mijn leven

Family... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Family...   Family... Emptydo dec 08, 2011 10:43 am

'Zeg, mag je eens iets vragen over jou familie? Wie waren je ouders en wat weet je nog meer van je familie? Mijn familie is al generaties lang rijk en bekend, alleen is de volledige stamboom van onze familie verloren gegaag, het gaat nog door tot mijn overovergrootvader en dan houd het op...' vroeg Samina. Linde keek Samina even aan. ''ik weet niet hoe mijn ouders heten, ik heb ze nooit gekend. Ik ben opgegroeit bij mijn tante en oom. Ik weet ook niet of ik nog andere familie heb of wat de familie naam is. Het enige wat ik weet is dat mijn oma, de moeder van mijn moeder, Natalie heet.'' Linde wist niet presies hoe het voelde om iemand te verliezen. Ze kon zich niets meer herineren over haar ouders. Linde had alleen een tekening van haar moeder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Family... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Family...   Family... Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Family...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Territoria :: Elfen Territorium :: Heilige rustplaats-
Ga naar: