Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Atargatis

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Brooke

Brooke


Aantal berichten : 83

Karakter
Leeftijd: 25
Rang: I was the mermaid queen but now I swim with the sea spirits ... and I see that I am resolved in the Moon
Partner: Raven you were in my heart that keeps you .. but the calling of the moon is my life but I could not remember a thing you never forget

Atargatis  Empty
BerichtOnderwerp: Atargatis    Atargatis  Emptyma jul 25, 2011 7:19 am

Atargatis is een rustige en liefdevolle zeemeermin die vooral geen oorlog wilt met de rest en die het liefst in alle rust muziek gaat spelen met haar nichtje.

Atargatis geschiedenis:
Atargatis is haar ouders verloren in de grote zee toen ze nog maar 5 was sinds dien is ze opgegroeit bij haar tante en daar bij later is haar nichtje gekomen waar ze een goeie band mee heeft.
Atargatis is eigenlijk vergeten dat ze haar ouders kwijt is en ziet haar tante als haar nieuwe moeder de moeder die haar opgevoed heeft.
Maar ze heeft nog wel een ding van haar ouders en dat is haar prachtige harp wat over is die ze kreeg van haar tante dat in een mooie kist zat versierd met goud.
Atargatis groeide liefdevol op onder de zoektocht op een partner wat ze denkt toch maar steets die heb ik nog lang niet nodig ik zie het ooit wel als ik over de zeeen zwem en de muziek speel waar mijn partner zou aan hechten.
Atargatis speelt graag muziek voor de zee wezens om haar liefde voor hun tewinnen.
Ookal heeft Atargatis en haar nichtje een mooie vereden gehad een beetje, Toch wilt haar nichje naar de andere wezens maar Atargatis zit met een bibberde vin om de angst haar familie kwijt te raken vooral omdat haar nichtje teveel voor haar betekend.
Ookal heeft ze veel angsten zo kan ze haar rijk wel in vrede houden en hun talenten laten beoefenen zoals boogschutten omzig zelf te verdedigen tegen wezens.
Atargatis heeft veel medelijden dat er veel zeemeerminnen en mannen als voedsel worden gebruikt en hefet liever dat zij het is maar ze word niet uitgekozen of ze zit gewoon teveel in het paleis voor haar taken.
Ook al heeft deze zeemeermin ene bibberde vin ze zou haar altijd in zetten voor haar geliefde
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Atargatis
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Regels en Informatie :: Voorstellen :: Als je Karakter-
Ga naar: