Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Come little mosquito.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Vyndi
Queen
Vyndi


Aantal berichten : 175

Karakter
Leeftijd: on the outside 17, Inner side 63
Rang: Queen of the dead
Partner: Joey, You have my heart

Come little mosquito. Empty
BerichtOnderwerp: Come little mosquito.   Come little mosquito. Emptyza dec 10, 2011 9:48 am






Come little Mosquito.
I'll take your breath away..
And you will become ours..
Die..
And be free bloody monster!

Een kleine grijns in het duister.. Haar blauwe ogen staarde in stilte. Daar liep ze.. Haar prooi. Sheila liep daar en die was wie ze wou. De kleine fee zou spoedig niet meer zijn als een Mug, een leven in haar verzameling.. Perfect.. De perfectie.. Koud lachtte Vyndi in het duister terwijl ze zich uit de boom liet vallen. Langzame kalme passen brachten haar dichter en dichter. Ze had geen haast.. Dit ging op haar manier gebeuren. Dit ging zo perfect worden. Perfecter als wat dan ook. Deze nacht was van haar zoals altijd. Ze zou haar zin krijgen. Haar zachte rode haar zwaaide half in haar gezicht. Haar nagels rood van het bloed en haar lange jas open en achter haar aan zwaaiend in de wind. Vanuit haar mond liep een klein straalte bloed en Twan volgde haar niet.. Voor het eerst misschien. Maar het maakte niet uit. Ze zou de wereld doen versteld staan. De voorspelling kwam uit en nog beter.. Zij zou laten zien.. Alles zou laten zien.. Zij zou overwinnen. Elke stap in haar leven.. Zorgde er voor dat zij dit zou overwinnen. Inclusief deze. Daar was haar prooi. Zachtjes grijnsde ze terwijl ze naar voren stapte. "Sheila.. Jij weet waarom ik hier ben.. Zeg geen woord.. Geen woord zal jou hieruit redden.. Deze nacht is het einde voor de Feeën zoals men ze kon. Vanacht.. Is het het einde voor jou zoals iedereen jou kon." Haar kille stem doorscheurde de stilte terwijl ze de Fee strak aankeek. "Ben je klaar voor je lot uk?" Vroeg ze grijnsend.. maar haar ogen lachtte niet mee.. hadden ze dat ooit gedaan? Misschien.. Maar dat was ver voor de Vyndi van nu. Dit was Vyndi nu.. en dit was een nacht om nooit te vergeten.

-Sheila-

Terug naar boven Ga naar beneden
Sheila
Queen
Sheila


Aantal berichten : 49

Karakter
Leeftijd: ♥ Living at the young age of 21 ♥
Rang: ♥ Queen ♥
Partner: ♥ True love is like a fairytail ♥

Come little mosquito. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Come little mosquito.   Come little mosquito. Emptyza dec 10, 2011 1:00 pm

Stilletjes vloog de Feeënqueen tussen de bomen door. Zachtjes neuriede ze een deuntje dat ze zich nog herinnerde van vroeger. Haar moeder had dat altijd voor haar geneuried, om haar te laten slapen. Ze hield van het simpele deuntje en de rust die het met zich meebracht. Een glimlach onttrok zich aan haar gezicht en ze daalde neer om verder te kunnen lopen. Maar toch was er hier iets vreemds aan de hand, ze bleef stilstaan en draaide zich om. Daar stapte Vyndi ineens tevoorschijn. "Sheila.. Jij weet waarom ik hier ben.. Zeg geen woord.. Geen woord zal jou hieruit redden.. Deze nacht is het einde voor de Feeën zoals men ze kon. Vanacht.. Is het het einde voor jou zoals iedereen jou kon." Haar kille stem doorscheurde de stilte terwijl ze de Fee strak aankeek. "Ben je klaar voor je lot uk?" Vroeg ze grijnsend.. maar haar ogen lachtte niet mee.. Dat verbaasde haar eigenlijk niet. ''Werkelijk?'' Antwoordde Sheila rustig en keek omhoog naar het gezicht van de Queen. Ze zuchtte, dit ging nog pijn doen aan haar nek. ''Ik denk dat we deze conversatie beter op gelijke hoogte kunnen laten voortduren.'' Zei ze toen en begon zachtjes te neuriën en ontrok haar energie uit haar diepe zelf. Langzaam zag ze Vyndi krimpen en glimlachte. ''Zo dat is een stuk beter, maar wat doet jou er toe denken om mij te vernietigen?'' Haar stem klonk kalm maar diep van binnen speurde ze naar antwoorden op haar eigen vraag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vyndi
Queen
Vyndi


Aantal berichten : 175

Karakter
Leeftijd: on the outside 17, Inner side 63
Rang: Queen of the dead
Partner: Joey, You have my heart

Come little mosquito. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Come little mosquito.   Come little mosquito. Emptywo jan 04, 2012 1:10 pm






''Werkelijk?'' Antwoordde Sheila rustig en keek omhoog naar het gezicht van de Queen. Ze zuchtte. ''Ik denk dat we deze conversatie beter op gelijke hoogte kunnen laten voortduren.'' Zei ze toen en begon zachtjes te neuriën en ontrok haar energie uit haar diepe zelf. Langzaam zag ze Vyndi krimpen en glimlachte. ''Zo dat is een stuk beter, maar wat doet jou er toe denken om mij te vernietigen?'' Haar stem klonk kalm maar Vyndi wist dat dat niet gemeend was. Langzaam stapte ze naar voren en legde haar hand rond Sheila's nek. Ze glimlachte zachtjes. "Ik wil je niet vernietigen schat, o nee, jij word zo'n perfecte pion op mijn speelbord, net als Atargatis. Kleine meermin is nu een moordenaar en Misty, tja.. Dat was gewoon puur plezier. En nu jij Sheila. bereid je voor om een monster te worden, bereid je voor om te sterven, bereid je voor om herboren te worden." Met die woorden smeet Vyndi Sheila weg. Even dacht ze wat te horen kraken, maar dat maakte het alleen maar leuker. Met tergend langzame passen stapte Vyndi op haar af. Een moordlustige grijns krulde haar lippen terwijl ze bukte en opnieuw Sheila aan haar nek oppakte. Ze tilde de fee omhoog terwijl ze haar nagels in de keel liet wegzinken. Ze ging hier plezier van hebben. Dit zou dat zielige feetje nooit vergeten. En nimmer meer zou er iemand nog aan haar twijvelen! Dit was oorlog, en Vyndi genoot er maar wat van.



Terug naar boven Ga naar beneden
Sheila
Queen
Sheila


Aantal berichten : 49

Karakter
Leeftijd: ♥ Living at the young age of 21 ♥
Rang: ♥ Queen ♥
Partner: ♥ True love is like a fairytail ♥

Come little mosquito. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Come little mosquito.   Come little mosquito. Emptyvr jan 06, 2012 3:52 am

Langzaam stapte ze naar voren en legde haar hand rond Sheila's nek. Ze glimlachte zachtjes. "Ik wil je niet vernietigen schat, o nee, jij word zo'n perfecte pion op mijn speelbord, net als Atargatis. Kleine meermin is nu een moordenaar en Misty, tja.. Dat was gewoon puur plezier. En nu jij Sheila. bereid je voor om een monster te worden, bereid je voor om te sterven, bereid je voor om herboren te worden." Met die woorden smeet Vyndi Sheila weg. Met een klap belandde de jonge Feeënqueen neer en voelde hoe haar lijf de klap niet goed kon opvangen. Haar ogen kneep ze toe en kreunde van pijn. Met tergend langzame passen stapte Vyndi op haar af. Een moordlustige grijns krulde haar lippen terwijl ze bukte en opnieuw Sheila aan haar nek oppakte. Ze tilde de fee omhoog terwijl ze haar nagels in de keel liet wegzinken. Uit Sheila's keel klonk een gedempte kreet terwijl ze spartelde om los te komen, maar elke beweging deed haar meer pijn. Haar ogen stonden wijd opengesperd. ''Laat mij en mijn volk met rust!'' Wist ze met moeite uit te brengen en een rilling trok door haar lijf. ''Laat me gaan,'' haar stem klonk zwak en haar lichaam was niet meer in staat om ook maar te bewegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Come little mosquito. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Come little mosquito.   Come little mosquito. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Come little mosquito.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Territoria :: Feeën Territorium-
Ga naar: