Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 roxiii in leven

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Rox

Rox


Aantal berichten : 324

Karakter
Leeftijd: 57 (Menselijke leeftijd 17)
Rang: beschermer
Partner: my only love my little daughter who has mush laughing when her parents died before her eyes, Lucy you let my heart beat again

roxiii in leven Empty
BerichtOnderwerp: roxiii in leven   roxiii in leven Emptywo jul 27, 2011 10:52 am

Ik zou me even voorstellen ik ben roxiii een moordzuchtige vampier omdat ik een tragische jeugd heb gehad in me leven, en dat begon allemaal omdat ik vanaf klein werd mishandeld werd door em ouders.
roxiii is na die jaren mishandeling en in elkaar geslagen geworden weg gelopen naar een terein die ze niet kende en werd daar gebeten en bloed in hara mond gegiet en toen achter gelaten in het bos omdat hij dacht dat ze opslag dood was,
Roxiii werd na die dagen wakker en had opeens ene gevoel of haar hard nog wel klopte want hoe lang was ze daar al.
Uit eindelijk is ze gevonden door een andere vampier en is ze er achter gekomen dat haar zintuigen tig keer beter waren dan eerst.
Toen roxiii eenmaal kon jagen is ze door die vampier gedupt bij de ridders met alleen maar een cape.
Maar Roxiii wist nog wara haar ouders woonde en besloot wraak te nemen voor wat ze gedaan hadden voor hara zusje ogen en heeft toen het leven van haar zusje bespaard.
Na een tijdje in de ridderstad geweest te zijn is roxiii toch ergens anders heen gegaan en nu is ze opreis op elk schepsel die ene bedreiging voor haar is te doden en de ziel aftepakken.
Door dat roxiii een slechte jeugd had heeft ze nooit in de liefde vertrouwt omdat haar ouders dat haar niet gaven.
Maar vanaf vandaag heeft ze nog alleen wazige beelden van haar als vroeger en vergete ze de tijd maar haar zoektocht naar slechte mensen is niet over ze killt iedereen die hara kwaad wil doen en die geen respect afdwingt.
Ookal heeft roxiii een slechte verleden gehad kan ze nog wel lief zijn daarom heeft ze ook haar zusje bespaard die nu vast ergens bij haar oma opgroeit in de stad van de ridders.
roxiii zoekt ook niet alleen maar gevechte maar ook goeie vriendschap met mensen die het zelfde hebben meegemaakt.

Daarom is roxiii niet alleen kwaad willig maar meestal wel degene die haar begrijpen lijven voor haar bestaan degene die haar pijn wilt doen gaan dood.




(mim wil je roxiii in gewoon Rox veranderen graag een dankje)
Terug naar boven Ga naar beneden
 
roxiii in leven
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Regels en Informatie :: Voorstellen :: Als je Karakter-
Ga naar: