Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 you're going there to Alinar

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Lily

Lily


Aantal berichten : 273

Karakter
Leeftijd: I am old enough for you
Rang: Beschermer
Partner: My time is not yet ripe for love

you're going there to Alinar Empty
BerichtOnderwerp: you're going there to Alinar   you're going there to Alinar Emptyvr jan 06, 2012 7:41 am

Lily verveelde zich dood in de kamp dus was ze op expeditie. Bij de tovenaars had ze niemand gezien toen was ze naar de ridders geweest daar had ze ontbeten en bij de strand gelopen en nu was ze in de elven territoria gekomen waar wit sneeuw lag en het was hier echt prachtig. Wat zou het toch fijn geweest zijn als ze de kou kon voelen, alleen dat kon ze niet haar lichaam was bevroren, dit dame voelde geen kou of warmte. Lily zuchte en liep door het witte sneeuw, vroeger speelde ze samen met andere kinderen sneeuwballen en hadden ze een sneeuwpop gemaakt. Maar dat is verleden nu is ze een vampier en had ze steeds dorst naar bloed. Lily keek voor zich en zag een elf rond liep. Zachtjes liep ze naar hem toe en tikte op zijn schouder.

( maak je klaar Alinar)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/
Alinar

Alinar


Aantal berichten : 14

Karakter
Leeftijd: 16
Rang: Beschermer
Partner: Love doesn't excist in my life Darling

you're going there to Alinar Empty
BerichtOnderwerp: Re: you're going there to Alinar   you're going there to Alinar Emptyzo jan 08, 2012 8:41 am

Stilletjes liep de nog jonge beschermer tussen de bomen door. Hij was stiller geworden, hij had zichzelf afgesloten van de rest. En eigenlijk kon het hem weinig schelen. De andere beschermers ontweken hem, alleen vanwege het feit dat Felix zijn lerares was geweest. Hij kon er toch niks aan doen dat zij was wie ze was? hij zuchtte kort en liep langzaam verder. Hij lette niet echt op met wat hij eigenlijk deed maar het was niet echt nodig. Wat hij niet wist was dat er iemand aankwam. Hij schrok op toen er iemand op zijn schouder tikte en hij trok snel zijn mes terwijl hij zich omdraaide. Hij wist niet in wiens ogen hij nu keek maar het waren niet die van een elf. Deze waren angstaanjagender. Er was iets vreemds aan het meisje waar hij nu tegenover stond. ''Wie ben je?'' Siste hij kwaad en hief zijn mes verder op. Zijn ogen stonden niet vol angst, maar eerder wantrouwen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lily

Lily


Aantal berichten : 273

Karakter
Leeftijd: I am old enough for you
Rang: Beschermer
Partner: My time is not yet ripe for love

you're going there to Alinar Empty
BerichtOnderwerp: Re: you're going there to Alinar   you're going there to Alinar Emptyma jan 09, 2012 4:15 am

De jonge elf schrok en draaide zich om en keek in haar ogen ''Wie ben je?'' Siste hij kwaad en hief zijn mes verder op. Lily keek naar de ogen die niet angst uitstraalde maar wantrouwen aan. De meid haalde de mes uit haar buurt met haar vinger en gaf een kleine glimlach zodat haar hoektanden niet zicht baar waren. 'Ik was hier gewoon aan het wandelen.' Zei ze lief en knipperde met haar wimpers en rook het bloed van de jonge beschermer. 'Zo te zien ben je ook niet zo lang beschermer geworden.' Zei ze charmant en keek verliefd naar de jongen. Eigenlijk was ze wel verliefd op hem maar niet op de persoon maar zijn bloed dat zuiver rook maar dat hoefde de jonge niet te weten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/
Alinar

Alinar


Aantal berichten : 14

Karakter
Leeftijd: 16
Rang: Beschermer
Partner: Love doesn't excist in my life Darling

you're going there to Alinar Empty
BerichtOnderwerp: Re: you're going there to Alinar   you're going there to Alinar Emptydo jan 12, 2012 10:30 am

Het meisje keek hem recht in de ogen en hij voelde zich steeds ongemakkelijker. De meid haalde de mes uit haar buurt met haar vinger en gaf een kleine glimlach zodat haar hoektanden niet zicht baar waren. 'Ik was hier gewoon aan het wandelen.' Zei ze lief en knipperde met haar wimpers. Alinar keek haar strak aan en deed een stap naar achteren. Wie was dit nu weer en wat wilde ze van hem? 'Zo te zien ben je ook niet zo lang beschermer geworden.' Haar blik deed hem ongemakkelijk voelen. ''Ja en dus?'' Vroeg hij toch maar scherp en hij staarde haar strak aan. ''Dat was niet wat ik vroeg. Wie. Ben. Je?'' Hij legde zware nadruk op de laatste woorden terwijl hij een stap naar achteren deed. Hij vond deze meis echt eng, en hij kon niet uitleggen waarom. ''En ja ik ben net beschermer, niet dat het er wat toe doen.'' Zijn ogen waren afstandelijk en hij wilde zijn mes weer opheffen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lily

Lily


Aantal berichten : 273

Karakter
Leeftijd: I am old enough for you
Rang: Beschermer
Partner: My time is not yet ripe for love

you're going there to Alinar Empty
BerichtOnderwerp: Re: you're going there to Alinar   you're going there to Alinar Emptyvr jan 13, 2012 4:03 am

''Ja en dus?'' Vroeg hij toch maar scherp en hij staarde haar strak aan. ''Dat was niet wat ik vroeg. Wie. Ben. Je?'' Hij legde zware nadruk op de laatste woorden terwijl, en zelf deed ze alsof ze bang werd en naar achteren stapte. Lily keek hem nep bang aan maar dat zou je niet zo makkelijk zien ''En ja ik ben net beschermer, niet dat het er wat toe doen.'' Zijn ogen waren afstandelijk en hij wilde zijn mes weer opheffen. Maar Lily stond alweer tegenover hem en legde haar hand op de hand van de jonge waar hij zijn mes hield. En haar ogen fonkelde 'Als je het zo graag wil weten wie ik ben...Mijn naam is Lily black.' Even hield ze haar mond en wachten paar seconden af 'ik weet zeker dat mijn naam jou niets zegt maar goed je kent mijn naam dus nu is het jou beurt om voor te stellen.' Zei ze met een kleine glimlach en sprong op de eerste boom en keek recht naar de jonge.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/
Gesponsorde inhoud





you're going there to Alinar Empty
BerichtOnderwerp: Re: you're going there to Alinar   you're going there to Alinar Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
you're going there to Alinar
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Alinar, pay attension
» Gezocht Moordenaar Alinar

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Territoria :: Elfen Territorium-
Ga naar: