Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 A plesant suprise

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

A plesant suprise Empty
BerichtOnderwerp: A plesant suprise   A plesant suprise Emptywo jan 11, 2012 9:02 am

Seth lag rustig op zijn rug in zijn bed, hij werd langzaam wakker en zuchtte. Hij had vreemd genoeg heel goed geslapen. Seth wreef eventjes in zijn ogen voor hij ze weer sloot en gaapte. Hij was eigenlijk nog wel een beetje moe en de stress van de oorlog had zijn tol gevraagd van hem, hij was constant moe en oververmoeid alleen dat viel niet ehct te merken bij hem. Seth draaide zich half om na het horen van een geluid en keek naar de open deur die naar de keuken leidde. Hij bewoog zijn hand en die sloot. Terwijl hij zijn ogen dicht deed en kalm weid ging liggen. Hij wou gewoon nog even genieten van de kalme rust, de stilte en het genoegen om daar te zijn. Even was zijn gedachte gang leeg en was hij best wel uitgerust. 'niet te geloven wat er de laatste tijd allemaal is gebeurd... gewoon schandelijk...gewoon erg.... alleen.... Mimi is altijd bij mij gebleven.' dacht Seth. Hij glimlachte met gesloten ogen en voelde de vering van het bed bewegen en het licht dat hij door zijn oogleden kon opmerken werd geblokkeerd door een schim.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mimi
Queen of everything.
Mimi


Aantal berichten : 956

Karakter
Leeftijd: 76
Rang: Elf Queen
Partner: There is no point in not loving every bit of you Setherian you are all that's left of me, stay close.

A plesant suprise Empty
BerichtOnderwerp: Re: A plesant suprise   A plesant suprise Emptywo jan 11, 2012 9:13 am

Mimi glimlachte zachtjes terwijl ze rustig op zijn buik ging zitten en hem met een glimlachje aankeek. Haar hand die tot nu toe achter haar rug had gelegen haalde ze er vandaan en beet eeen stuk van de appel in haar hand en keek hem grijnsden aan terwijl ze zich zachtjes voorover boog naar hem. Ze had die nacht opnieuw met hem gedeeld. Langzaam raakte haar lippen die van hem terwijl haar rechter hand door zijn haar gleed en haar linker ergens de appel dumpte, die kwam nog wel eens. Misschien was dit wel een van de laaste dagen van hen samen. Misschien was dit wel hun laatsste dag samen. En Mimi wou er met volle teugen van genieten, The war was comming. En Mimi wist dat ze misschien bijde konden sterven, ze waren degene die Vyndi wou en dat wisten ze maar al te goed. Mimi kwam langzaam weer omhoog en gleed even met haar hand over zijn nek en hielt haar hand op zijn borst. Stilletjes en zonder woorden hoorde ze zijn hart kloppen onder haar hand. Ze glimlachte zachtjes terwijl ze iets onverstaanbaar's fluisterde om hem daarna recht aan te kijken. "Wat er oog gebeurd.. Laat die kloppen.." Fluisterde ze zachtjes terwijl haar hand bleef liggen op zijn borst.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.misheru-san.hyves.nl
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

A plesant suprise Empty
BerichtOnderwerp: Re: A plesant suprise   A plesant suprise Emptywo jan 11, 2012 9:38 am

Mimi glimlachte zachtjes terwijl ze rustig op zijn buik ging zitten en hem met een glimlachje aankeek. Haar hand die tot nu toe achter haar rug had gelegen haalde ze er vandaan en beet eeen stuk van de appel in haar hand en keek hem grijnsden aan terwijl ze zich zachtjes voorover boog naar hem. Seth zuchtte terwijl hij even naar de appel keek. Ze kuste hem even later en Seth was alweer rustig. Mimi kwam langzaam weer omhoog en gleed even met haar hand over zijn nek en hielt haar hand op zijn borst. Stilletjes en zonder woorden hoorde ze zijn hart kloppen onder haar hand. Ze glimlachte zachtjes terwijl ze iets onverstaanbaar's fluisterde om hem daarna recht aan te kijken. "Wat er oog gebeurd.. Laat die kloppen.." Fluisterde ze zachtjes terwijl haar hand bleef liggen op zijn borst. Seth kuste Mimi, "Alleen als jij in de buurt bent om hem te laten kloppen. Jij bent de eigenares ervan." zei Seth en glimlachte naar zijn schone liefde. Hij veegde een kleine haarlok weg en glimlachte naar haar. "Alles...echt alles voor jou, vooral dezer dagen. Ik wil gewoon bij jou zijn," zei Seth en drukte Mimi tegen hem aan. Hij keek haar lang en diep aan, "... Dit kan misschien een van onze laatste momenten samen zijn." fluisterde Seth zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mimi
Queen of everything.
Mimi


Aantal berichten : 956

Karakter
Leeftijd: 76
Rang: Elf Queen
Partner: There is no point in not loving every bit of you Setherian you are all that's left of me, stay close.

A plesant suprise Empty
BerichtOnderwerp: Re: A plesant suprise   A plesant suprise Emptydo jan 12, 2012 12:55 am

Seth kuste Mimi, "Alleen als jij in de buurt bent om hem te laten kloppen. Jij bent de eigenares ervan." zei Seth en glimlachte naar Mimi. Hij veegde een kleine haarlok weg en glimlachte naar haar. "Alles...echt alles voor jou, vooral dezer dagen. Ik wil gewoon bij jou zijn," zei Seth en drukte Mimi tegen hem aan. Hij keek haar lang en diep aan, "... Dit kan misschien een van onze laatste momenten samen zijn." fluisterde Seth zachtjes. Mimi slikte terwijl ze haar hand opnieuw verplaatste naar zijn wang. "Elke nacht.. Zal ik bij je zijn. En mocht dit onze laatste nacht zijn.. We zijn samen en samen zullen we blijven. De dood is niet sterk genoeg om ons te scheiden." Fluisterde ze zachtjes en haar mond vond weer een weg naar de zijne. Ze liet zich van hem af glijden terwijl haar been over hem heen bleef liggen. Ergens was het misschien komisch, hij was van haar. Maar nu.. Met hetgeen dat spoedig zou komen.. Had ze enkel dit moment. Haar hand gleed even door zijn haar, over zijn schouder en bleef op zijn middel liggen. Ze glimlachte even terwijl ze hem recht aankeek. "Ik vrees de dood niet.. Zij zal enkel vredig zijn, ik vrees.. De toekomst voor onzere kinderen.. Als wij zijn wie Vyndi wil, zullen Meredith, Dave, Mayleine en Sára.. Als Mariah al is aangevallen en een kindje dat voor haar werd aangezien.. Als wij falen.. Zijn hun levens niet zeker Seth.." Schuldbewust keek ze hem aan en boog zich voorover om haar gezicht in zijn borst te verbergen, tranen gleden over haar wangen terwijl ze haar ogen gepijnigd sloot.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.misheru-san.hyves.nl
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

A plesant suprise Empty
BerichtOnderwerp: Re: A plesant suprise   A plesant suprise Emptydo jan 12, 2012 3:54 am

Mimi slikte terwijl ze haar hand opnieuw verplaatste naar zijn wang. "Elke nacht.. Zal ik bij je zijn. En mocht dit onze laatste nacht zijn.. We zijn samen en samen zullen we blijven. De dood is niet sterk genoeg om ons te scheiden." Fluisterde ze zachtjes en haar mond vond weer een weg naar de zijne. Ze liet zich van hem af glijden terwijl haar been over hem heen bleef liggen. Haar hand gleed even door zijn haar, over zijn schouder en bleef op zijn middel liggen. Ze glimlachte even terwijl ze hem recht aankeek. "Ik vrees de dood niet.. Zij zal enkel vredig zijn, ik vrees.. De toekomst voor onzere kinderen.. Als wij zijn wie Vyndi wil, zullen Meredith, Dave, Mayleine en Sára.. Als Mariah al is aangevallen en een kindje dat voor haar werd aangezien.. Als wij falen.. Zijn hun levens niet zeker Seth.." Schuldbewust keek ze hem aan en boog zich voorover om haar gezicht in zijn borst te verbergen, tranen gleden over haar wangen terwijl ze haar ogen gepijnigd sloot.
Seth zuchtte en tidle haar hoofd zacht op en kuste haar. "Ik zorg ervoor.. zelfs als ik dood ga.. of jij mij verlaat. Hun overkomt niets. Dat zweer ik." zei Seth en sloeg zijn armen daarna om Mimi heen. Hij glimlachte eventjes naar haar en fluisterde toen in haar oor. "Ik beloof je Mimi, wat er ook gebeurt weet dat ik altijd van jou en de kinderen heb gehouden. Er was niets wat ik meer wens dan jou of hun in mijn leven. Je gedachten, je hart, je lach, je hele lichaam.. alles wat jij betn zou ik nooit willen missen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





A plesant suprise Empty
BerichtOnderwerp: Re: A plesant suprise   A plesant suprise Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
A plesant suprise
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Territoria :: Tovenaars Territorium :: Berggrot-
Ga naar: