Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Wij drinken geen elven bloed!!

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Elias

Elias


Aantal berichten : 122

Karakter
Leeftijd: nearly sixteen
Rang: Beschermer
Partner: I can't love untill I've found her...

Wij drinken geen elven bloed!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wij drinken geen elven bloed!!   Wij drinken geen elven bloed!! - Pagina 2 Emptyza sep 03, 2011 7:16 pm

'Heb jij broertjes of zusjes' vroeg Lily plotseling en een steek trok door Elias hart terwijl zijn mondhoeken zich heel even tot een glimalch krulden maar daarna meteen weer verstrakten, wat had zij erme te maken? Waarom zou hij het aan haar vertellen, hij had er geen enkele reden toe maar toch deed hij het. 'Ik heb een klein zusje'vertelde hij zacht 'Ze woont nu waarschijnlijk nog gewoon bij mijn moeder, ze was vijf toen ik getransformeerd werd, ik was toen negen' zijn stem stokte, als was het meer een fluistering, als een zucht van de wind dan een echte stem. Ondanks dat hij er nog nooit een woord over gerept had tegen iemand voelde het toch ergens goed, misschien kon hij haar een keer opzoeken, al zou ze hem vast verafschuwen, zijn lieve kleine zusje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lily

Lily


Aantal berichten : 273

Karakter
Leeftijd: I am old enough for you
Rang: Beschermer
Partner: My time is not yet ripe for love

Wij drinken geen elven bloed!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wij drinken geen elven bloed!!   Wij drinken geen elven bloed!! - Pagina 2 Emptyza sep 03, 2011 10:21 pm

'Ik heb een klein zusje'vertelde hij zacht 'Ze woont nu waarschijnlijk nog gewoon bij mijn moeder, ze was vijf toen ik getransformeerd werd, ik was toen negen' hoorde ze Elias fluisteren. 'Ik snap dat het lastig voor jou is om er over te praten, maar je kan toch ook een cadeau voor haar achterlaten 's nachts als ze slaapt of haar bezoek. tenminste dat is makkelijker dan met dode contact zoeken.'zei ze op een verdrietige toon. het begon licht te waaien en haar haar kwam steeds in haar ogen dus haalde ze uit een van haar zakken een rode lintje rustig deed ze een staart met haar haar en maakte het vast met een lintje. toen ze eindelijk klaar was met het staart begonnen de puntjes te krullen. Als Lily nu een turnpakje aan had zou ze net een professionele turnster lijken ze richten haar blik op Elias wat hij zou zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/
Elias

Elias


Aantal berichten : 122

Karakter
Leeftijd: nearly sixteen
Rang: Beschermer
Partner: I can't love untill I've found her...

Wij drinken geen elven bloed!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wij drinken geen elven bloed!!   Wij drinken geen elven bloed!! - Pagina 2 Emptyzo sep 04, 2011 6:34 am

'Ik snap dat het lastig voor jou is om er over te praten, maar je kan toch ook een cadeau voor haar achterlaten 's nachts als ze slaapt of haar bezoek. tenminste dat is makkelijker dan met dode contact zoeken.' zei Lily verdrietig en Elias deed twijfelend een paar stappen naar haar toe. De wind stak plotseling op en Elias veegde wat van zijn zwarte haar voor zijn ogen weg terwijl hij toekeek hoe Lily haar haren vast bond met een rood lintje. 'Shiv!' vloekte hij plotseling, hij was vergeten dat hij training had en Brandon zou er flink chagrijnig van worden als hij weer te laat kwam en dan zou de training dus erger en minder 'gezellig' als was het dat nooit, worden. Hij gaf Lily een aai over haar hoofd zoals hij ook altijd bij zijn zusje had gedaan en rende daarna weg terwijl hij nog vlug naar haar toe riep 'Ik moet trainen!'

-Topic na jou uit-
Terug naar boven Ga naar beneden
Lily

Lily


Aantal berichten : 273

Karakter
Leeftijd: I am old enough for you
Rang: Beschermer
Partner: My time is not yet ripe for love

Wij drinken geen elven bloed!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wij drinken geen elven bloed!!   Wij drinken geen elven bloed!! - Pagina 2 Emptyma sep 05, 2011 3:00 am

'Shiv!' hoorde ze Elias vloeken hij gaf haar een aai over haar hoofd en rende weg en riep: 'Ik moet trainen!' Lily zuchten keek hoe Elias weer weg ging net als bij de strand niet zo lang geleden. Hier was ze dan alleen achter gelaten natuurlijk snapte zij dat Elias niet te laat vilde komen en ze wist dat Brandon Streng was. Laatste keer keek ze naar de zee en liep richting het stefelijken gebied om wat te jagen.

( Deze topic mag dicht!)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/
Gesponsorde inhoud





Wij drinken geen elven bloed!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wij drinken geen elven bloed!!   Wij drinken geen elven bloed!! - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wij drinken geen elven bloed!!
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Territoria :: Elfen Territorium :: De Elfenheuvel-
Ga naar: