Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 At night

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Rox

Rox


Aantal berichten : 324

Karakter
Leeftijd: 57 (Menselijke leeftijd 17)
Rang: beschermer
Partner: my only love my little daughter who has mush laughing when her parents died before her eyes, Lucy you let my heart beat again

At night - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: At night   At night - Pagina 2 Emptydo okt 20, 2011 11:45 pm

Seth's tentakelarm rolde rond zijn shirt en gewaad en scheurde dat los. Gelijk veranderde de tentakel in een normale hand. Hij stond daar enkel in een broek, "Rox. Wat wil je mij doen. Mij kan je niets doen. Je kan het wel, maar je weet zelf wat dat zou betekenen. Als je hun iets doet, zal je mij iets doen en je weet dat ook." zei Seth kalm. Hij liep naar voren tot hij enkele centimeters van Rox afstond. Hij keek haar recht aan en hield zijn hoofd schuin. "Bijt.... als je wilt. Alleen dat staat gelijk aan zelfmoord. Ik ben een lopende vergiftiging voor jullie. Alleen moet je horen, mijn hartslag, elke keer pompt het zoet, sappig koningsbloed door mij heen. Dat je dorst kan beheersen," zei Seth kalm. De rune op zijn nek en halslagader had het geschrift 'Insanity, Death' beet iemand door de rune heen of kwam direct in contact met het bloed eronder zou de kracht van demonische runen voelen. Dat was meestal iets dat je maar een keer kon meemaken.... "Wie zeg dat ik wil bijten sethy, dat bloed kan me niks schelen van jou en konings bloed laat em niet lachen ej bent uitgekozen meer niet." Rox keke hem toen met ijskoude ogen ana en lied de volgende woorden ijskoud over haar lippen komen. "Ik laat ej koud Seth." Toen makate Rox een stap dichterbij en keke toen zonder emotie op hara gezicht naar hem en het maakte haar niet uit of iemand hier zou dood bloede dan is er were ene wizziy weg dat Rox graga zou willen.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
At night
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» A night underneath the stars
» A night to remember as the shadows block my sight (Bleeding war!)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Territoria :: Tovenaars Territorium :: Hoogbergen-
Ga naar: