Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 A royal meeting

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Miyoko

Miyoko


Aantal berichten : 19

Karakter
Leeftijd: 18 (2024)
Rang: Beschermer
Partner: if you think you are able to prevent me from killing you, give it a try

A royal meeting Empty
BerichtOnderwerp: A royal meeting   A royal meeting Emptyma sep 05, 2011 10:19 am

Miyoko liep door het vampierenkamp. Ze staarde in de verte en dacht aan haar broertje. Hij was tweeduizend jaar geleden gestorven en nog kon ze het gezichtje van de 10jarige zo voor zich halen. Ze herinnerde zich hoe ze samen appels gingen plukken, hoe ze elkaar altijd troostten. Sui was de enige die haar na 2000 jaar nog steeds kon laten huilen. Met tranen in haar ogen botste Miyoko tegen Queen Vyndi op. De Queen was veel jonger dan zij, maar toch had ze respect voor haar. Sterker nog, ze was wel 1964 jaar ouder dan haar Queen. Ze hadden allebei een echt killer instinct en dat mocht Miyoko wel aan Queen Vyndi.
"Het spijt me, Queen Vyndi." Zei ze kalm terwijl ze voor haar boog. Ze sloot haar ogen waardoor er twee tranen uit haar waterige ogen kwamen. "Ik was in gedachten verzonken, vergeef mij.". Met de gedachte aan haar broertje glimlachte Miyoko flauwtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vyndi
Queen
Vyndi


Aantal berichten : 175

Karakter
Leeftijd: on the outside 17, Inner side 63
Rang: Queen of the dead
Partner: Joey, You have my heart

A royal meeting Empty
BerichtOnderwerp: Re: A royal meeting   A royal meeting Emptyma sep 05, 2011 10:33 am

Niets ziend liep Vyndi door het vampier kamp. Om haar heen hoorde ze gegrom van een stel vampiers. Het was rond etenstijd voor hun waarschijnlijk. Niet veel later klonk een scheurend krakend geluid en de twee hielden zich stil. Ze hadden waarschijnlijk een van de lijken die Beschermers en leerlingen meenamen naar het kamp door de midden gescheurd. Er ontstond een grijns om haar gezicht toen ze plotseling tegen iemand op botste. Ze gromde woest maar keek recht in de ogen van Miyoko, een van de oudste vampiers. "Het spijt me, Queen Vyndi." Zei ze kalm terwijl ze voor haar boog. Ze sloot haar ogen waardoor er twee tranen uit haar waterige ogen kwamen. "Ik was in gedachten verzonken, vergeef mij." Medelijden en respect maakte plaats voor woede en afgunst en Vyndi glimlachte zacht. Hoe vaak had ze als nieuweling wel niet met volledig respect naar Miyoko gekeken. En nu keek ze met respect naar haar. Vyndi schudde even haar hoofd. "Verontschuldig je niet Miyoko, je deed niets fout." De woorden kwamen er zacht uit, Vyndi wist maar al te goed wat voor jeugd Miyoko had gehad. Het was een stuk minder florissant dan die van haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miyoko

Miyoko


Aantal berichten : 19

Karakter
Leeftijd: 18 (2024)
Rang: Beschermer
Partner: if you think you are able to prevent me from killing you, give it a try

A royal meeting Empty
BerichtOnderwerp: Re: A royal meeting   A royal meeting Emptydi sep 06, 2011 1:12 am

"Verontschuldig je niet Miyoko, je deed niets fout.", zei Queen Vyndi zacht. Miyoko kwam overeind en keek emotieloos, zoals altijd, om zich heen. Veel vampieren vertrokken, op weg naar eten.
Miyoko keek Vyndi aan. "Ik was op weg naar de stervelijken, voor wat eten. Gaat U mee?". Wie weet konden ze zo meerdere mannen verleiden en voordat ze ook maar iets hadden moeten doen behalve lief kijken, vermoorden.
"U weet mijn jaagtechniek Queen Vyndi. Met U erbij halen we misschien meer binnen.", zei ze toonloos tegen de Queen. Om haar jaagtechniek draaide ze niet heen, elke vampier wist hoe zij te werk ging. Ze stond niet voor niets bekend als de Romeinse verleidster.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





A royal meeting Empty
BerichtOnderwerp: Re: A royal meeting   A royal meeting Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
A royal meeting
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» The unexpected meeting
» A spooky meeting
» Meeting the ultimate angel

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Territoria :: Vampier territorium-
Ga naar: