Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Without heart, without soul, without mind, with demonic rage...

Ga naar beneden 
+3
Lily
Vyndi
Setherian
7 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

Without heart, without soul, without mind, with demonic rage... Empty
BerichtOnderwerp: Without heart, without soul, without mind, with demonic rage...   Without heart, without soul, without mind, with demonic rage... Emptyvr sep 16, 2011 6:34 am

Seth gromde terwijl hij met zijn zwaardarm de vampier vermorzelde en zich snel omdraaide. "Phoenixwrath of the risen!" riep hij en vele kleine flitstende pijlvormige stralen knalden los op een groep vampeirs die wegbrandde onder het geflitst en de scherpe magie die genoeg was om een rots in stukken te rijten. Seth's chaosmorph werd geactiveerd en Seth sleurde een vampier van de grond. Hij trok woedend aan een van de armen die los schoot en de vampier liet krijsen. De tweede liet lastiger los maar Seth deed het met plezier. Hij greep de schedel in zijn hand en kneep hem uit als een spons. Bedekt met bloed en enkel een korte broek dragend was hij weer mens geworden. Zijn ogen waren leeg en hij brulde van woede. "BLOODSTRIKE, MAELSTORM! DEMONIC ROAR!" brulde Seth om de beurt en al snel stond hij te mdiden van een openplek vol lijken. Hij greep een vampier van de grond, scheurde de onderkaak woest los, brandde het vlees erom heen weg en hield die als trofee..... soort van. Aangezien het enkel een gift was aan Sera voor haar diensten de laatste tijd. Seth zijn arm werd een tentakel toen hij een geluid hoorde, als een zweep sloeg hij door de lucht en raakte de keel van een vampier, die hij woest naar zcih toe trok en toen onthoofde door op zijn rug te staan en met zijn normale hand de schedel los te scheuren. Seth gromde en hijgde als een wild beest terwijl bloed van hem af droop. "VALENCIA!!!!!" brulde Seth. Achter hem verscheen de summongedaante van zijn vroegere mentrix al was het enkel een vorm om mee te communiceren in plaats van de echte summonvalencia. "Wat moet je...... elven lover." spuugde ze uit. Seth draaide zich woest om en zijn demonische blik liet Valencia even verbaast kijken. "NEEM DAT TERUG! ZE IS DOOD, ZE IS EEN VAN HEN.. ZE IS NIETS,." gromde Seth. Valencia grijnsde, "je bent dus echt wakker jochie. In ieder geval wat wil je....." zei ze kalm. Seth snoof, "wraak..... op wie dan ook, jouw moordenaar, haar moordenaar.... iedereen.. ELKE VEROTTE VAMPIER DIE BESTAAAAAAAAT!" brulde Seth en zijn armen vatte vlam. Valencia grijnsde, "leuk, nou... dan heb ik goed nieuws voor je... nummero uno is heel dichtbij," zei Valencia lachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vyndi
Queen
Vyndi


Aantal berichten : 175

Karakter
Leeftijd: on the outside 17, Inner side 63
Rang: Queen of the dead
Partner: Joey, You have my heart

Without heart, without soul, without mind, with demonic rage... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Without heart, without soul, without mind, with demonic rage...   Without heart, without soul, without mind, with demonic rage... Emptyvr sep 16, 2011 6:48 am

Vyndi kwam zuchtend overeind toen ze in de verte geschreeuw hoorde. Ze hoefde nieteens na te denken bij weten wie het was. Setherian Fell'dan was weer eens bezig. Ze keek rond. "Bella! Lily en Vincent, meekomen nu!" Gromde ze en sprong al over het hek, wetend dat hun achter haar aan zouden komen. Waarom zouden ze niet. Ze de vampiers die Vyndi had uitgezocht waren nog jong. Ze zouden haar absoluut volgen. Zelfs al zou Vyndi ze de dood in jagen zouden ze nog denken dat ze het deed voor het vampier rijk. Ze rende in de richting van de geluiden en steeds duidelijker klonk het als Setherian. Ze begon harder te rennen en stopte slippend twee meter voor hem vandaan. "Zo Setherian, ik had het kunnen raden." Klonk haar stem nonchalant, tot ze om zich heen keek en vampier lijken zag. Ze begon te grommen en hoorde hoe de anderen verschrikt achter haar stil kwamen staan. "Wat heb je gedaan vieze toverknol." Siste ze woest en haar ogen werden donker. Een grom rolde over haar lippen en keek hem koud aan diep in zijn ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lily

Lily


Aantal berichten : 273

Karakter
Leeftijd: I am old enough for you
Rang: Beschermer
Partner: My time is not yet ripe for love

Without heart, without soul, without mind, with demonic rage... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Without heart, without soul, without mind, with demonic rage...   Without heart, without soul, without mind, with demonic rage... Emptyvr sep 16, 2011 6:54 am

Lily was heerlijk aan het zitten toen ze een schreeuw hoorde van vampiers snel daarna hoorde ze Vyndi schreeuwen "Bella! Lily en Vincent, meekomen nu!" Zuchtend stond ze op en rende achter haar Queen aan de andere leerlingen had ze achter haar zien rennen, behendig sprong ze over het hek en rende achter Vyndi aan toen stopte ze plotseling en zag een bekende masker voor zich het was... "Zo Setherian, ik had het kunnen raden." Had haar queen gezegd "Wat heb je gedaan vieze toverknol." hoorde ze haar zeggen, met grote ogen keek ze de king aan van de tovenaars.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/
Vincent

Vincent


Aantal berichten : 15

Karakter
Leeftijd: 10
Rang: Leerling.
Partner: Not yet.

Without heart, without soul, without mind, with demonic rage... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Without heart, without soul, without mind, with demonic rage...   Without heart, without soul, without mind, with demonic rage... Emptyvr sep 16, 2011 7:07 am

Vincent lag rustige in het gras toen hij geschreeuw hoorde en niet veel later een bevel van Vyndi. Meteen sprong hij op en rende achter Vyndi zijn Queen aan en Lily. Behenidge srpong hij over het hek, Vincent had de laatste tijd flink getraind met zijn mentor. Als snel stopte de Queen en Vincent keek even wat geschroken om zich heen toen hij de dode vampiers zag en de koning van de Tovenaars 'Zo Setherian, ik had het kunnen raden." Klonk de nonchalant stem van zijn Queen. Waarna ze begon te grommen. 'Wat heb je gedaan vieze toverknol." Siste ze. Met een geschrokken blik keek Vincent naar de tovenaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella

Bella


Aantal berichten : 13

Karakter
Leeftijd: 15
Rang: Apprentice
Partner: I will never forget my true love, but I just don't dare to say it to him

Without heart, without soul, without mind, with demonic rage... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Without heart, without soul, without mind, with demonic rage...   Without heart, without soul, without mind, with demonic rage... Emptyvr sep 16, 2011 7:11 am

Bella liep juist het kam in, terug van een prooi, haar klaad hing nog steeds onder het bloed, maar de dorst was ten minste gelest. Ze zag de queen, Vyndi zuchtten, en vroeg zich af wat er aan de hand was. Ze hoorde ver weg geschreeuw, "Bella! Lily en Vincent, meekomen nu!" Gromde zVyndi en sprong al over het hek. Verbaast volgde ze haar, waarom werden zei meegenomen. Snel liep ze achter haar aan, maar ze werd toch laatste. "Zo Setherian, ik had het kunnen raden." Klonk haar stem nonchalant. Bella zag de andere vampierlijken, en kon haar kreet van afschuw niet onderdrukken. "Wat heb je gedaan vieze toverknol." Bella keek om zich heen, wat had hij gedaan? Er lag vampiers overal, en ze zag iemand achter hem staan. 'Waarom' Fluisterde ze zachtjes. Waarom? Wat hadden zij misdaan tegnover de WizKing? Wat had zij misdaan? Ze begreep het niet, ze was juist nieuw. Haar gezicht veranderde in afschuw, toen ze hem eens aankeek. Hij was.. ze kon het niet goed beschrijve hoe hij er uit zag, ze kon er geen vinger op leggen. Ze zuchtte, en kwam achter Vyndi vandaan, om op opzij te lopen, ze vertrouwde dit niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

Without heart, without soul, without mind, with demonic rage... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Without heart, without soul, without mind, with demonic rage...   Without heart, without soul, without mind, with demonic rage... Emptyvr sep 16, 2011 7:21 am

"Zo Setherian, ik had het kunnen raden." Klonk Vyndi's stem nonchalant, tot ze om zich heen keek en vampier lijken zag. Ze begon te grommen. "Wat heb je gedaan vieze toverknol." Siste ze. Valencia lachte, "Vyndi, even charmant als altijd is het niet.." zei de gedaante lachend terwijl de schim van Valencia naast Seth ging staan. Seth keek Vyndi aan, "... Vyndi, hoe gaat het met me favoriete zwakkere leidster." zei Seth minachtend en keek haar aan. Zijn ogen waren leeg en koud, zijn stem was zwaarder en zijn blik.. veranderde naar een helse grijns. Valencia moest lachen, "Moeder....... zoals je genoemd wou in gezelschap van Vyndi..... Mag ik?" vroeg Seth aan de schim van Valencia. Valencia knikte. Seth gromde als een beest, "Vengeance, Wrath, Revenge... it's mine now. You are going to pay the price for your dear niece...... i'll make every vampire bleed for their deeds! UNTIL THE MOON IS COLLORED RED WITH THEIR BLOOD!" brulde Seth. Je zou denken dat wraak en haat een tovenaar zwakker maakte. Alleend e duisternis van zijn magie kreeg er een energieschot van en Seth's armen vatte vlam terwijl de vraatzucht naar dood en moord van zijn gezicht te lezen was. Hij herkendde Lily... en wist... dat hij zou proberen haar geen pijn te doen, zowel... dan pech.




-Ik ga in het engels praten voor even... is stoerder-
Terug naar boven Ga naar beneden
Vyndi
Queen
Vyndi


Aantal berichten : 175

Karakter
Leeftijd: on the outside 17, Inner side 63
Rang: Queen of the dead
Partner: Joey, You have my heart

Without heart, without soul, without mind, with demonic rage... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Without heart, without soul, without mind, with demonic rage...   Without heart, without soul, without mind, with demonic rage... Emptyvr sep 16, 2011 7:32 am

"Vyndi, even charmant als altijd is het niet.." zei de gedaante lachend terwijl de schim van Valencia naast Seth ging staan. Seth keek Vyndi aan, "... Vyndi, hoe gaat het met me favoriete zwakkere leidster." zei Seth minachtend en keek haar aan. Zijn ogen waren leeg en koud, zijn stem was zwaarder en zijn blik.. veranderde naar een helse grijns. Valencia moest lachen, "Moeder....... zoals je genoemd wou in gezelschap van Vyndi..... Mag ik?" vroeg Seth aan de schim van Valencia. Valencia knikte. Seth gromde als een beest, "Vengeance, Wrath, Revenge... it's mine now. You are going to pay the price for your dear niece...... i'll make every vampire bleed for their deeds! UNTIL THE MOON IS COLLORED RED WITH YOUR BLOOD!" brulde Seth. Seth's armen vatte vlam terwijl de vraatzucht naar dood en moord van zijn gezicht te lezen was. Vals glimlachte Vyndi. Dit was dus waar hij voor gekomen was. Ze opende haar mond en liet een afschrikwekkende grom over haar lippen rollen. De ondertoon er in deed vampiers op hun benen trillen. De grom van de Queen. Woede klonk diep door het stille bevel heen. Ze had de leerlingen die mee waren gekomen bevolen een stap naar achteren te doen. Ze zakte ligt door haar benen. Dit was haar gevecht. En ze liet ze niet alleen daar een stap voor naar achteren zetten. Ze was nogsteeds een Queen. Vampiers die deze drie leerlingen hadden gemaakt had zij weer gemaakt. Ze waren als kinderen voor haar. "Ook fijn jou weer te zien Valencia, jammer dat een keer doden dus duidelijk niet genoeg was voor jou." Gromde ze sacherijnig. Daarna glimlachte ze even vals naar Seth. "Ik hoorde van mijn lieve nichtje Roxanne dat jouw liefje vampier geworden is? Ik heb haar nog niet gezien. Ik kan niet wachten.." Siste ze. "En natuurlijk om je lieve dochtertjes te zien. " Ze kneep haar handen tot een vuist en ontspande ze weer. Zo deed ze dat een paar keer. "En hoe gaat het met je lieve adoptie dochtertje. Wat was haar naam ook al weer.. O ja, Mariah, Lea vertelde me al over haar kleine mistapje.. En Jake vertelde me over wat je met Blake had gedaan. Hoogstens interesant. Sethy!" Grommend lachte ze en doorgronde Setherian met haar ogen. Kijkend voor elk klein detail dat zou laten zien dat hij een aanval op haar wou beginnen..
Terug naar boven Ga naar beneden
Lily

Lily


Aantal berichten : 273

Karakter
Leeftijd: I am old enough for you
Rang: Beschermer
Partner: My time is not yet ripe for love

Without heart, without soul, without mind, with demonic rage... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Without heart, without soul, without mind, with demonic rage...   Without heart, without soul, without mind, with demonic rage... Emptyvr sep 16, 2011 7:41 am

yndi, even charmant als altijd is het niet.." zei de gedaante lachend terwijl de schim van Valencia naast Seth ging staan. Seth keek Vyndi aan, "... Vyndi, hoe gaat het met me favoriete zwakkere leidster." zei Seth minachtend en keek haar aan. Zijn ogen waren leeg en koud, zijn stem was zwaarder en zijn blik.. veranderde naar een helse grijns. Valencia moest lachen, "Moeder....... zoals je genoemd wou in gezelschap van Vyndi..... Mag ik?" vroeg Seth aan de schim van Valencia. Valencia knikte. Seth gromde als een beest, "Vengeance, Wrath, Revenge... it's mine now. You are going to pay the price for your dear niece...... i'll make every vampire bleed for their deeds! UNTIL THE MOON IS COLLORED RED WITH YOUR BLOOD!" brulde Seth. Seth's armen vatte vlam terwijl de vraatzucht naar dood en moord van zijn gezicht te lezen was. Haar ogen waren ontspannen en keek naar vyndi en daarna naar setherian haar queen begon te spreken "Ook fijn jou weer te zien Valencia, jammer dat een keer doden dus duidelijk niet genoeg was voor jou." Gromde ze sacherijnig. Daarna glimlachte ze even vals naar Seth. "Ik hoorde van mijn lieve nichtje Roxanne dat jouw liefje vampier geworden is? Ik heb haar nog niet gezien. Ik kan niet wachten.." Siste ze. "En natuurlijk om je lieve dochtertjes te zien. " "En hoe gaat het met je lieve adoptie dochtertje. Wat was haar naam ook al weer.. O ja, Mariah, Lea vertelde me al over haar kleine mistapje.. En Jake vertelde me over wat je met Blake had gedaan. Hoogstens interesant. Sethy!" Grommend lachte de andere deden en stap achter uit zij deed het maar voor de helft. nu keek ze pas om zich heen en zag allemaal dode vampieren liggen ze slikte en keek recht in de ogen van de Koning van wizzarts hij was niet veel veranderd vergeleken met haar, zij had lang haar gekregen en droeg geen rode trui meer. 2 jaar terug had ze hem voor het laatst gezien een lange tijd was vergaan en iedereen leefden normaal tot de nicht van vyndi zo nodig de vriendin van Setherian moest bijten. Ze keek weer naar haar queen die een vals lachen had en daarna naar setherian weer die boos was.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/
Vincent

Vincent


Aantal berichten : 15

Karakter
Leeftijd: 10
Rang: Leerling.
Partner: Not yet.

Without heart, without soul, without mind, with demonic rage... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Without heart, without soul, without mind, with demonic rage...   Without heart, without soul, without mind, with demonic rage... Emptyvr sep 16, 2011 8:08 am

‘Vyndi, even charmant als altijd is het niet..’ Zei de gedaante lachend terwijl er een schim naast hem oprees. ‘... Vyndi, hoe gaat het met me favoriete zwakkere leidster.’ Zei Seth minachtend en keek zijn Queen aan. zijn ogen waren leeg en koud. En zijn blik veranderde in een helse grijns. De schim naast hem lachte. ’Moeder....... zoals je genoemd wou in gezelschap van Vyndi..... Mag ik?’ Vroeg Seth aan de schim. De schim knikte en Seth gromde als een beest en brulde. ’Vengeance, Wrath, Revenge... it's mine now. You are going to pay the price for your dear niece...... i'll make every vampire bleed for their deeds! UNTIL THE MOON IS COLLORED RED WITH YOUR BLOOD!’ Zijn armen vatte vlam terwijl zijn vraatzucht naar dood en moord op zijn gezicht te zien was. De Queen van de Vampiers liet een gegrom uit haar mond komen. De woede klonk diep door het stille bevel heen. Vincent deed een stap achteruit net zoals de andere leerlingen dat deden. En keek met wat gespannen ogen toe. ‘Ook fijn jou weer te zien Valencia, jammer dat een keer doden dus duidelijk niet genoeg was voor jou.’ Gromde ze sacherijnig. Daarna glimlachte ze even vals naar Seth. ‘Ik hoorde van mijn lieve nichtje Roxanne dat jouw liefje vampier geworden is? Ik heb haar nog niet gezien. Ik kan niet wachten..’ Siste ze. ‘En natuurlijk om je lieve dochtertjes te zien. ‘ Ze kneep haar handen tot een vuist en ontspande ze weer. Zo deed ze dat een paar keer. ‘En hoe gaat het met je lieve adoptie dochtertje. Wat was haar naam ook al weer.. O ja, Mariah, Lea vertelde me al over haar kleine misstapje.. En Jake vertelde me over wat je met Blake had gedaan. Hoogstens interessant. Sethy’ Zei ze met een grommende en lachte stem Vincent keek even zijn Queen een en liet daarna zijn blik weer over de dode vampiers gaan en slikte even daarna richten hij zijn blik even op Setherian.
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

Without heart, without soul, without mind, with demonic rage... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Without heart, without soul, without mind, with demonic rage...   Without heart, without soul, without mind, with demonic rage... Emptyvr sep 16, 2011 8:17 am

"Ook fijn jou weer te zien Valencia, jammer dat een keer doden dus duidelijk niet genoeg was voor jou." Gromde Vyndi sacherijnig. Daarna glimlachte ze even vals naar Seth. "Ik hoorde van mijn lieve nichtje Roxanne dat jouw liefje vampier geworden is? Ik heb haar nog niet gezien. Ik kan niet wachten.." Siste ze. "En natuurlijk om je lieve dochtertjes te zien. " Ze kneep haar handen tot een vuist en ontspande ze weer. Zo deed ze dat een paar keer. "En hoe gaat het met je lieve adoptie dochtertje. Wat was haar naam ook al weer.. O ja, Mariah, Lea vertelde me al over haar kleine mistapje.. En Jake vertelde me over wat je met Blake had gedaan. Hoogstens interesant. Sethy!" Grommend lachte ze. Valencia stapte naar voren en keek Seth aan. "Nu..." zei ze zacht en ze kreeg haar echte vorm. "Vyndi, inderdaad, je krijgt me niet snel dood. Alleen het doet me goed om te weten, dat ik er als een dode nog steeds beter uit zie dan een zekere vampier queen." lachte Valencia met een duistere schoonheid. "en nu mijn goede vriendin...... FEL'DANS FURY!" riep ze uit en richtte zich tot Seth die een stroming van zwarte energie voelde. Valencia vervaagde en Seth bleef achter. Hija demde in en uit voor hij begon te praten. "Mimi.... is dood, jammer... pech... alleen mijn woede is groot vanwege meerdere redenen. Ten eerste, Mariah is onder mijn beveiliging, als haar wat gebeurt... sterft iedereen van jullie. Dat weet je Vyndi, Valencia was mijn mentrix en ik heb haar op halve kracht al overstegen. Daarbij......als ik met je klaar ben...... mag je hopen dat een van die drie... kan naaien want je zal wat ledematen missen," gromde Seth.
Dat was zijn teken en hij scheurde open zijn gedaante veranderde naar zijn chaosmorph en een demonisch licht scheen uit zijn ogen. Een monsterachtige brul kwam vrij en zijn linkerarm werd een zwaard. Zijn rechterarm hief en hij grijnsde, "Bloodstrike, die woorden ken je... de laatste woorden om te horen van enkele van je vroegere vrienden." zei Seth. Elke verwonding zou nu een voordeel worden. Zijn rechter arm en linkerarm stonden in brand door zijn chaosmorph vorm. Waardoor zijn linker ook direct een vlammend zwaard was. Seth grijnsde en schoot toen op Vyndi af, met zijn zwaard door de lucht hakkend waarbij hij bij elke slag een onnatuurlijke acceleratie opbouwde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vyndi
Queen
Vyndi


Aantal berichten : 175

Karakter
Leeftijd: on the outside 17, Inner side 63
Rang: Queen of the dead
Partner: Joey, You have my heart

Without heart, without soul, without mind, with demonic rage... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Without heart, without soul, without mind, with demonic rage...   Without heart, without soul, without mind, with demonic rage... Emptyvr sep 16, 2011 8:36 am

"Nu... Vyndi, inderdaad, je krijgt me niet snel dood. Alleen het doet me goed om te weten, dat ik er als een dode nog steeds beter uit zie dan een zekere vampier queen. En nu mijn goede vriendin...... FEL'DANS FURY!" riep ze uit en richtte zich tot Seth die een stroming van zwarte energie voelde. Valencia vervaagde en Seth bleef achter. "Mimi.... is dood, jammer... pech... alleen mijn woede is groot vanwege meerdere redenen. Ten eerste, Mariah is onder mijn beveiliging, als haar wat gebeurt... sterft iedereen van jullie. Dat weet je Vyndi, Valencia was mijn mentrix en ik heb haar op halve kracht al overstegen. Daarbij......als ik met je klaar ben...... mag je hopen dat een van die drie... kan naaien want je zal wat ledematen missen," gromde Seth. Hij scheurde open zijn gedaante veranderde naar zijn chaosmorph en een demonisch licht scheen uit zijn ogen. Een monsterachtige brul kwam vrij en zijn linkerarm werd een zwaard. Zijn rechterarm hief en hij grijnsde, "Bloodstrike, die woorden ken je... de laatste woorden om te horen van enkele van je vroegere vrienden." zei Seth. Elke verwonding zou nu een voordeel worden. Zijn rechter arm en linkerarm stonden in brand door zijn chaosmorph vorm. Waardoor zijn linker ook direct een vlammend zwaard was. Seth grijnsde en schoot toen op Vyndi af, met zijn zwaard door de lucht hakkend waarbij hij bij elke slag een onnatuurlijke acceleratie opbouwde. Fris en snel ontwijkte ze het vlammende zwaard. De grijns op haar gezicht was er niet vanaf te slaan. Ze wist dat als ze Setherian nu aanviel hij alleen maar meer kracht zou krijgen door bloodstrike. Opnieuw siste ze licht om de leerlingen nog een stap naar achter te laten gaan. Daarna gromde ze woest en keek schichtig rond. De vorige keer had ze zijn chaosmorph niet kunnen verslaan. Maar nu, nu zou ze wel beter weten. Haar vlijmscherpe nagels strekte zich woest en ze gromde. "Setherian Fell'dan, je hebt de verkeerde vampier uitgezocht om uit te dagen." Ze schoot overeind en zette haar schouder vol tegen zijn keel. Met al haar kracht duwde ze de krachtige vorm van Setherian omver. Haar hak zette ze lachend op zijn keel. Ze liet sissend haar tanden zien en zette haar schoen tegen zijn kaak. Met een simpel trapje, wat voor haar als menszijn niets had gedaan liet nu zijn kaak breken. Met een achterwaartse handstand sprong ze terug naar de 3 leerlingen en gromde licht. "Kom dan Fell'dan, probeer me maar te vermoorden Heertje," Ze zette zich schrap voor de tweede ronde en grijnsde grommend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

Without heart, without soul, without mind, with demonic rage... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Without heart, without soul, without mind, with demonic rage...   Without heart, without soul, without mind, with demonic rage... Emptyvr sep 16, 2011 9:05 am

"Setherian Fell'dan, je hebt de verkeerde vampier uitgezocht om uit te dagen." Ze schoot overeind en zette haar schouder vol tegen zijn keel. Met al haar kracht duwde ze de krachtige vorm van Setherian omver. Haar hak zette ze lachend op zijn keel. Ze liet sissend haar tanden zien en zette haar schoen tegen zijn kaak. Met een simpel trapje, wat voor haar als menszijn niets had gedaan liet nu zijn kaak breken. Met een achterwaartse handstand sprong ze terug naar de 3 leerlingen en gromde licht. "Kom dan Fell'dan, probeer me maar te vermoorden Heertje," zei Vyndi. Seth's kaak was gebroken en zat los maar hij keek grijnzend en stond op. Hij bracht zijn hand naar zijn kaak en liet die blauw opgloeien terwijl hij zijn kaak recht zette. Twee wonden verschenen aan weerskanten van zijn kaak en hij grijnsde. "Vyndi.... ik ben veel sterker dan vroeger...... dus brand." zei Seth grijnzend. Hij was naar voren geschoten en zijn kap was naar achtergegleden. Een demonisch gezicht met een muil vol mescherpe tanden waren zichtbaar, daarbij een tong die erg puntig en lang was dei hij uitstak. Hij had Vyndi's hoofd naar achter getrokken. "Stomme vampiertje heeft em twee littekens bezorgd.... op me al zo prachtige vorm zijn gezicht... laat ik hetzelfde doen." zei Seth grijnzend. Hij greep Vyndi's haar en rukte bruut wat los met een grijns waarna zijn zwaardarm een klauw werd, hij tilde Vyndi op en smeet haar met haar hoofd als zwaartepunt keihard op de grond. Hij grijnsde en draaide zich om naar de leerlingen, "Jonge vampieren, ach wat doet dit mij een plezier. Voel mijn woede, voel mijn haat, voel je angst." gromde Seth en hij lachte. Hij liep toen richting Vyndi met zijn hand geheven, als ze hem zou tackelen of frontaal aanvallen zou hij zijn vlammende arm in haar gezicht duwen en haar ogen uit de kassen smelten. De lange tong van zijn vorm gleed langs de tanden die messcherp en lang waren. Zijn geelachtige ogen waren grijnzend van haat en woede terwijl zijn zware gegrom een gevoel van dood gaf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lily

Lily


Aantal berichten : 273

Karakter
Leeftijd: I am old enough for you
Rang: Beschermer
Partner: My time is not yet ripe for love

Without heart, without soul, without mind, with demonic rage... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Without heart, without soul, without mind, with demonic rage...   Without heart, without soul, without mind, with demonic rage... Emptyza sep 17, 2011 9:25 pm

Al die tijd leek ze verlamd, Lily merkte nu pas dat de gevecht al bezig was haar gedachten kwamen terug en ze luisterde wat Vyndi zei "Setherian Fell'dan, je hebt de verkeerde vampier uitgezocht om uit te dagen." Ze schoot overeind en zette haar schouder vol tegen zijn keel. Met al haar kracht duwde ze de krachtige vorm van Setherian omver. Haar hak zette ze lachend op zijn keel. Ze liet sissend haar tanden zien en zette haar schoen tegen zijn kaak. Met een simpel trapje, wat voor haar als menszijn niets had gedaan liet nu zijn kaak breken. Met een achterwaartse handstand sprong ze terug naar de 3 leerlingen en gromde licht. "Kom dan Fell'dan, probeer me maar te vermoorden Heertje," Setherians kaak was gebroken hij deed zijn handen op zijn kaak en er kwam blauw gloed vandaan. "Vyndi.... ik ben veel sterker dan vroeger...... dus brand." zei Seth grijnzend. Hij was naar voren geschoten en zijn kap was naar achtergegleden. Een demonisch gezicht met een muil vol mescherpe tanden waren zichtbaar, daarbij een tong die erg puntig en lang was dei hij uitstak. Hij had Vyndi's hoofd naar achter getrokken. "Stomme vampiertje heeft em twee littekens bezorgd.... op me al zo prachtige vorm zijn gezicht... laat ik hetzelfde doen." zei Seth grijnzend. Hij greep Vyndi's haar en rukte bruut wat los met een grijns waarna zijn zwaardarm een klauw werd, hij tilde Vyndi op en smeet haar met haar hoofd als zwaartepunt keihard op de grond. Hij grijnsde en draaide zich om naar de leerlingen, "Jonge vampieren, ach wat doet dit mij een plezier. Voel mijn woede, voel mijn haat, voel je angst." lily deed haar handen licht over elkaar en keek hem boos aan maar deed niks, ze was niet bang. Ze keek naar de andere leerlingen wat zij er van vonden.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/
Vyndi
Queen
Vyndi


Aantal berichten : 175

Karakter
Leeftijd: on the outside 17, Inner side 63
Rang: Queen of the dead
Partner: Joey, You have my heart

Without heart, without soul, without mind, with demonic rage... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Without heart, without soul, without mind, with demonic rage...   Without heart, without soul, without mind, with demonic rage... Emptyzo sep 18, 2011 8:30 am

Setherian deed zijn handen op zijn kaak en er kwam blauw gloed vandaan. "Vyndi.... ik ben veel sterker dan vroeger...... dus brand." zei Seth grijnzend. Hij was naar voren geschoten en zijn kap was naar achtergegleden. Een demonisch gezicht met een muil vol mescherpe tanden waren zichtbaar, daarbij een tong die erg puntig en lang was dei hij uitstak. Hij had Vyndi's hoofd naar achter getrokken. "Stomme vampiertje heeft em twee littekens bezorgd.... op me al zo prachtige vorm zijn gezicht... laat ik hetzelfde doen." zei Seth grijnzend. Hij greep Vyndi's haar en rukte bruut wat los met een grijns waarna zijn zwaardarm een klauw werd, hij tilde Vyndi op en smeet haar met haar hoofd als zwaartepunt keihard op de grond. Hij grijnsde en draaide zich om naar de leerlingen, "Jonge vampieren, ach wat doet dit mij een plezier. Voel mijn woede, voel mijn haat, voel je angst." lily deed haar handen licht over elkaar en keek hem boos aan maar deed niks, ze was niet bang. Ze keek naar de andere leerlingen wat zij er van vonden. Vyndi schudde haar hoofd en greep woest naar haar rode haar. Daarna keek ze naar zijn hand waar grote plukken haar in lagen. Het was niet zo erg. Haar haar groeide snel aan. Maar het was haar trots wat hier gekrent was. Ze schoot naar voren en greep hem zij zijn keel. Wetend dat het niets zou helpen. Maar ze was woedend. Koud keek ze hem aan terwijl ze zijn keel dichtkneep met ongelofelijke kracht. "Blijf... Van... Mijn... Haar...AF!!" Gromde ze woest en liet zijn keel los met haar hand en hief die. "En spreek niet met deze leerlingen. Daar ben je niet goed genoeg voor!" Met die woorden sloeg ze hem met een platte hand vol op zijn gezicht. Opnieuw hoorde ze wat kraken en lachte vals. Ze had opnieuw zijn kaak gebroken. Wat ironisch. "Woeps deed ik dat nou echt?" Vroeg ze ontschuldig en keek hem koud aan.

(fail)
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

Without heart, without soul, without mind, with demonic rage... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Without heart, without soul, without mind, with demonic rage...   Without heart, without soul, without mind, with demonic rage... Emptyzo sep 18, 2011 8:50 am

"Blijf... Van... Mijn... Haar...AF!!" Gromde ze woest en liet zijn keel los met haar hand en hief die. "En spreek niet met deze leerlingen. Daar ben je niet goed genoeg voor!" Met die woorden sloeg ze hem met een platte hand vol op zijn gezicht. Opnieuw hoorde ze wat kraken en lachte vals. Ze had opnieuw zijn kaak gebroken. Wat ironisch. "Woeps deed ik dat nou echt?" zei Vyndi. Seth keek haar aan, legde zijn hand op zijn onderkaak en die scheurde zich in twee en trok open als een soort monsterlijke bloembladeren de vlijmscherpe tanden stonden naar buiten gedraaid en Seth lachte. Rond zijn middel verscheen er een scheur en die bewoog licht, een demonisch zwarte kleur kwam aan de zijkanten en de scheur begon te bewegen. "Stomme vampier..... ik ben sterker geworden sinds ons laatste gevecht." klonkt het uit de scheur die een mond was geworden. Seth staptte op Vyndi af en zijn ogen schitterden even. Zijn linkerklauw werd geheven en hij haalde dwars uit. "Jaren lang vechten, trainen.... moorden en gewond raken... heeft me een monster gemaakt zoals je kan zien." sprak de tweede muil. De muil grijnsde en Seth's ogen schenen wraakzuchtig. "Doe de groeten aan Mimi... aangezien ze dood is, THUNDERMAELSTORM." blafte de muil. Seth's armen werden boven hem geheven en om hem heen vormde zich een een bol die groter en groter werd. Toen implodeerde hij en schoot heel veel volt richting Vyndi. Seth schoot op haar af en sloeg haar tegen de grond. De muil grijnsde terwijl Seth Vyndi bij haar haren omhoog trok naar zijn middel tot de muil bij haar oor was. "... Dood is een verlossing..... die wij jou liever neit gunnen.... wij.... Seth, zijn summons.... wij. Vampiertje.... jij gaat lijden," zei de muil en een tong kwam naar buiten die langs Vyndi's wang schoot. "mmmm, vampiersmaak... in miljoenen jaren nooit zo iets geproefd of gevoeld...." zei de muil die ineens een vrouwelijke stem had gekregen en scheurde de oor van Vyndi los met iets wat op een pesterige beet leek. Seth gooide Vyndi opzij en trok de oor uit de muil. Hij hield hem er vlak langs en de muil grijnsde, "begrepen Vyndi?" vroeg de muil voordat Seth de oor verderop gooide naar een van de vampieren. "Zelfs naaien zal niet echt helpen," lachte de muil
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella

Bella


Aantal berichten : 13

Karakter
Leeftijd: 15
Rang: Apprentice
Partner: I will never forget my true love, but I just don't dare to say it to him

Without heart, without soul, without mind, with demonic rage... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Without heart, without soul, without mind, with demonic rage...   Without heart, without soul, without mind, with demonic rage... Emptyma sep 19, 2011 5:39 am

Ze begreep het niet, ze was juist nieuw. Haar gezicht veranderde in afschuw, toen ze hem eens aankeek. Hij was.. ze kon het niet goed beschrijve hoe hij er uit zag, ze kon er geen vinger op leggen. Ze zuchtte, en kwam achter Vyndi vandaan, om op opzij te lopen, ze vertrouwde dit niet. Vyndi, even charmant als altijd is het niet.." zei de gedaante lachend. Seth keek Vyndi aan, "... Vyndi, hoe gaat het met me favoriete zwakkere leidster." zei Seth minachtend en keek haar aan. "Moeder....... zoals je genoemd wou in gezelschap van Vyndi..... Mag ik?" vroeg Seth aan de schim die knikte. Seth gromde als een beest, "Vengeance, Wrath, Revenge... it's mine now. You are going to pay the price for your dear niece...... i'll make every vampire bleed for their deeds! UNTIL THE MOON IS COLLORED RED WITH THEIR BLOOD!" brulde Seth. De ondertoon bonste door haar hoofd, en ze hield haar handen voor haar ogen. "Ook fijn jou weer te zien Valencia, jammer dat een keer doden dus duidelijk niet genoeg was voor jou." Gromde ze sacherijnig. Daarna glimlachte ze even vals naar Seth. "Ik hoorde van mijn lieve nichtje Roxanne dat jouw liefje vampier geworden is? Ik heb haar nog niet gezien. Ik kan niet wachten.." Siste ze. "En natuurlijk om je lieve dochtertjes te zien. " Ze kneep haar handen tot een vuist en ontspande ze weer. Zo deed ze dat een paar keer. "En hoe gaat het met je lieve adoptie dochtertje. Wat was haar naam ook al weer.. O ja, Mariah, Lea vertelde me al over haar kleine mistapje.. En Jake vertelde me over wat je met Blake had gedaan. Hoogstens interesant. Sethy!" Grommend lachte ze. Bella keek hen aan, ze hadden blijkbaar al eens eerder overhoop gelegen. Vyndi had toen de schim gedood? "Vyndi, inderdaad, je krijgt me niet snel dood. Alleen het doet me goed om te weten, dat ik er als een dode nog steeds beter uit zie dan een zekere vampier queen." lachte Valencia met een duistere schoonheid. "en nu mijn goede vriendin...... FEL'DANS FURY!" riep ze uit. "Mimi.... is dood, jammer... pech... alleen mijn woede is groot vanwege meerdere redenen. Ten eerste, Mariah is onder mijn beveiliging, als haar wat gebeurt... sterft iedereen van jullie. Dat weet je Vyndi, Valencia was mijn mentrix en ik heb haar op halve kracht al overstegen. Daarbij......als ik met je klaar ben...... mag je hopen dat een van die drie... kan naaien want je zal wat ledematen missen," gromde Seth. Een monsterachtige brul kwam vrij en zijn linkerarm werd een zwaard. Zijn rechterarm hief en hij grijnsde, "Bloodstrike, die woorden ken je... de laatste woorden om te horen van enkele van je vroegere vrienden." zei Seth. Hij schoot af op Vyndi, en Bella hile dhaar hand voor haar mond om het niet uit te schreeuwen. Fris en snel ontwijkte ze het vlammende zwaard. De grijns op haar gezicht was er niet vanaf te slaan. Ze wist dat als ze Setherian nu aanviel hij alleen maar meer kracht zou krijgen door bloodstrike. Opnieuw siste ze licht om de leerlingen nog een stap naar achter te laten gaan. Daarna gromde ze woest en keek schichtig rond. De vorige keer had ze zijn chaosmorph niet kunnen verslaan. Maar nu, nu zou ze wel beter weten. Haar vlijmscherpe nagels strekte zich woest en ze gromde. "Setherian Fell'dan, je hebt de verkeerde vampier uitgezocht om uit te dagen." Ze schoot overeind en zette haar schouder vol tegen zijn keel. Met een achterwaartse handstand sprong ze terug naar de 3 leerlingen en gromde licht. Bella bleef waar ze was, ze kon Vyndi toch niet gewoon achterlaten? "Kom dan Fell'dan, probeer me maar te vermoorden Heertje,"voor de tweede ronde en grijnsde grommend. "Vyndi.... ik ben veel sterker dan vroeger...... dus brand." zei Seth grijnzend. Hij was naar voren geschoten en zijn kap was naar achtergegleden. Een demonisch gezicht met een muil vol mescherpe tanden waren zichtbaar, daarbij een tong die erg puntig en lang was dei hij uitstak. Hij had Vyndi's hoofd naar achter getrokken. "Stomme vampiertje heeft em twee littekens bezorgd.... op me al zo prachtige vorm zijn gezicht... laat ik hetzelfde doen." zei Seth grijnzend. Hij greep Vyndi's haar en rukte bruut wat los met een grijns waarna zijn zwaardarm een klauw werd, hij tilde Vyndi op en smeet haar met haar hoofd als zwaartepunt keihard op de grond. Hij grijnsde en draaide zich om naar de leerlingen, "Jonge vampieren, ach wat doet dit mij een plezier. Voel mijn woede, voel mijn haat, voel je angst." gromde Seth en hij lachte. Hij liep toen richting Vyndi met zijn hand geheven, als ze hem zou tackelen of frontaal aanvallen zou hij zijn vlammende arm in haar gezicht duwen en haar ogen uit de kassen smelten. De lange tong van zijn vorm gleed langs de tanden die messcherp en lang waren. Zijn geelachtige ogen waren grijnzend van haat en woede terwijl zijn zware gegrom een gevoel van dood gaf. Bella keek hem vol angst aan, wat had ze hem ooit aangedaan? Waarom was hij woedend? Ze schoot naar voren en greep hem zij zijn keel. Koud keek ze hem aan terwijl ze zijn keel dichtkneep met ongelofelijke kracht. "Blijf... Van... Mijn... Haar...AF!!" Gromde ze woest en liet zijn keel los met haar hand en hief die. "En spreek niet met deze leerlingen. Daar ben je niet goed genoeg voor!" Met die woorden sloeg ze hem met een platte hand vol op zijn gezicht."Woeps deed ik dat nou echt?" Vroeg ze ontschuldig en keek hem koud aan. "Stomme vampier..... ik ben sterker geworden sinds ons laatste gevecht." klonkt het uit de scheur die een mond was geworden. Seth staptte op Vyndi af en zijn ogen schitterden even. Zijn linkerklauw werd geheven en hij haalde dwars uit. "Jaren lang vechten, trainen.... moorden en gewond raken... heeft me een monster gemaakt zoals je kan zien." sprak de tweede muil. De muil grijnsde en Seth's ogen schenen wraakzuchtig. "Doe de groeten aan Mimi... aangezien ze dood is, THUNDERMAELSTORM." blafte de muil. Seth's armen werden boven hem geheven en om hem heen vormde zich een een bol die groter en groter werd. Toen implodeerde hij en schoot heel veel volt richting Vyndi. Seth schoot op haar af en sloeg haar tegen de grond. De muil grijnsde terwijl Seth Vyndi bij haar haren omhoog trok naar zijn middel tot de muil bij haar oor was. "... Dood is een verlossing..... die wij jou liever neit gunnen.... wij.... Seth, zijn summons.... wij. Vampiertje.... jij gaat lijden," zei de muil en een tong kwam naar buiten die langs Vyndi's wang schoot. "mmmm, vampiersmaak... in miljoenen jaren nooit zo iets geproefd of gevoeld...." zei de muil die ineens een vrouwelijke stem had gekregen en scheurde de oor van Vyndi los met iets wat op een pesterige beet leek. Seth gooide Vyndi opzij en trok de oor uit de muil. Hij hield hem er vlak langs en de muil grijnsde, "begrepen Vyndi?" vroeg de muil voordat Seth de oor verderop gooide naar een van de vampieren. "Zelfs naaien zal niet echt helpen," lachte de muil. 'Vyndi!' Riep Bella nu voor het eerst, snel deed ze een paar passen naar voren, keek naar de gestoorde, en liep toen echt naar haar Queen. 'Vyndi! Waarom?' Ze keek Seth woedend aan, zij had niets gedaan, en werd alsnog gestraft door haar Queen zo te moeten zien, dat maakte haar woedend en verdrietig. Verdrietig omdat iemand nooit zomaar zo werd, wat had Seth allemaal moeten meemaken om zo te worden?



Terug naar boven Ga naar beneden
Lily

Lily


Aantal berichten : 273

Karakter
Leeftijd: I am old enough for you
Rang: Beschermer
Partner: My time is not yet ripe for love

Without heart, without soul, without mind, with demonic rage... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Without heart, without soul, without mind, with demonic rage...   Without heart, without soul, without mind, with demonic rage... Emptywo sep 21, 2011 4:14 am

Lily zag hoe de oor werd afgescheurd hoorde ze bella plotseling 'Vyndi!' roepen voor het eerst, snel deed ze een paar passen naar voren, keek naar de gestoorde, en liep toen echt naar haar Queen. 'Vyndi! Waarom?' Nu pas kwam Lily in beweging. Snel liep ze naar bella en pakte haar pols vast 'het is fijn dat je opkomt maar wat je nu doet waag je wel je leven.'fluisterde ze naar haar en keek boos aan dit was heel dom wat ze nu deed ze stapte op de dood af!

(flut)
(p.s. Seth als je bella wou aanvallen mag je lil ook wel raken)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/
Bella

Bella


Aantal berichten : 13

Karakter
Leeftijd: 15
Rang: Apprentice
Partner: I will never forget my true love, but I just don't dare to say it to him

Without heart, without soul, without mind, with demonic rage... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Without heart, without soul, without mind, with demonic rage...   Without heart, without soul, without mind, with demonic rage... Emptywo sep 21, 2011 7:17 am

Seth gooide Vyndi opzij en trok de oor uit de muil. Hij hield hem er vlak langs en de muil grijnsde, "begrepen Vyndi?" vroeg de muil voordat Seth de oor verderop gooide naar een van de vampieren. "Zelfs naaien zal niet echt helpen," lachte de muil. 'Vyndi!' Riep Bella nu voor het eerst, snel deed ze een paar passen naar voren, keek naar de gestoorde, en liep toen echt naar haar Queen. 'Vyndi! Waarom?' Ze keek Seth woedend aan, zij had niets gedaan, en werd alsnog gestraft door haar Queen zo te moeten zien, dat maakte haar woedend en verdrietig. Verdrietig omdat iemand nooit zomaar zo werd, wat had Seth allemaal moeten meemaken om zo te worden? Snel liep ze naar bella en pakte haar pols vast 'het is fijn dat je opkomt maar wat je nu doet waag je wel je leven.'fluisterde ze naar haar en keek boos aan. Bella trok zich los, en keek kwaad terug, 'Het is Vyndi! Mijn Queen!' Zei ze woedend, en liep verder naar Vyndi. 'Gestoorde gek! Waarom doe je dit mij aan!' Riep ze naar Seth terwijl ze naast Vyndi neerknielde. Ze keek woedend naar Seth, wat had zij hem gedaan om dit te moeten zien? 'Ik begrijp je niet, waarom straf je mij om dit te moeten zien?' Gilde ze hysterisch bijna, 'Vyndi, gaat het wel?' Vroeg ze onzeker, en zachter. Het maakte haar niet uit dat haar leven waarschijnlijk over een paar seconden zou beijdigen omdat ze de waarheid zei, het ging nu om haar gewonde Queen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

Without heart, without soul, without mind, with demonic rage... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Without heart, without soul, without mind, with demonic rage...   Without heart, without soul, without mind, with demonic rage... Emptyza sep 24, 2011 3:10 am

'Het is Vyndi! Mijn Queen!' Zei een van de leerlingen woedend, en liep verder naar Vyndi. 'Gestoorde gek! Waarom doe je dit mij aan!' Riep ze naar Seth terwijl ze naast Vyndi neerknielde. Ze keek woedend naar Seth, wat had zij hem gedaan om dit te moeten zien? 'Ik begrijp je niet, waarom straf je mij om dit te moeten zien?' Gilde ze hysterisch bijna, 'Vyndi, gaat het wel?' had de leerling gevraagd. Lily was bij de leerling en Vyndi gaan staan, Seth's demonisch verminkte gezicht leek te grijnzen. De grote muil bij zijn middel vertrok tot een grijns, "Weg bij onze prooi," zei de muil terwijl Seth stil bleef staan. Seth's onderkaak kwam langzaam weer samen en was heel pijnlijk hersteld, de muil rond zijn middel verdween en Seth ging normaal verder. "Te laat...... Lily... Selene zegt dat je mag sterven...... elke beweging tegen Mariah is een beweging tegen mij en mijn summons......" gromde Seth. Vier wonden ontstonden over zijn rug en Seth werd bleker terwijl vier rode tentakels ontstonden. "Bloodstrike," mompelde Seth. Hij greep met de tentakels Lily vast en veegde haar met een kracht tegen de boom aan en liep toen zelf op de andere leerling af. "Ik ben gestoord, ik ben gek... alleen dat heeft jouw soort veroorzaakt, ik ben het werktuig..... van jullie eigen bloedlust... ik ben de wraak zelve.... moge je verotte ziel branden waar de zon nooit komt" zei Seth. De vier tentakels doorboorde de leerling, de heup, onder beide schouders en eentje regelrecht langs de dij. De leerling werd naar hem toegetilt door de demonische tentakels. Hij bracht zijn gezicht dicht bij dat van het meisje en grijnsde. Hij greep haar hoofd vast en gaf een keiharde kopstoot en trok haar los van zijn tentakels en slingerde haar met kracht naar Lily toe. Seth keek naar de grond, tilde Vyndi op en hij voelde Valencia's stem bij hem naar boven komen. "When we are done with you, you'll be Damnations personal W****!" zei Seth en grijnsde toen zelf. Hij nam zijn eigen controle weer en kneep in Vyndi's keel, vastbesloten om haar nek te verbrijselen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lily

Lily


Aantal berichten : 273

Karakter
Leeftijd: I am old enough for you
Rang: Beschermer
Partner: My time is not yet ripe for love

Without heart, without soul, without mind, with demonic rage... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Without heart, without soul, without mind, with demonic rage...   Without heart, without soul, without mind, with demonic rage... Emptyzo sep 25, 2011 12:11 am

Gestoorde gek! Waarom doe je dit mij aan!' Riep ze naar Seth terwijl ze naast Vyndi neerknielde. Ze keek woedend naar Seth, wat had zij hem gedaan om dit te moeten zien? 'Ik begrijp je niet, waarom straf je mij om dit te moeten zien?' Gilde ze hysterisch bijna, 'Vyndi, gaat het wel?' Hoorde ze bella zegen, Lily zuchten en keek naar bella plots hoorde ze een stem die heel dicht bij was "Te laat...... Lily... Selene zegt dat je mag sterven...... elke beweging tegen Mariah is een beweging tegen mij en mijn summons......" gromde Seth. Vier wonden ontstonden over zijn rug en Seth werd bleker terwijl vier rode tentakels ontstonden. "Bloodstrike," mompelde Seth. Hij greep met de tentakels Lily vast en veegde haar met een kracht tegen de boom aan. Ze was te laat geweest om te ontwijken en voelde een stoot tegen de boom aan en viel bewusteloos. Het was de dag wanneer haar ouders zijn gestorven met haar kleine broertje, Lily zat onder de brug te huilen. Als haar tante haar niet op kwam halen zou ze naar een weeshuis moeten gaan en daar had ze geen zin in, lily hoorde een geluid die dicht bij haar was gekomen 'waarom huilt zo een jonge meisje hier onder deze brug' hoorde ze een kille stem tegen haar zeggen, 'doe wat je wilt met mij.... ik heb toch geen leven meer hier.' Zei ze snikkend EN toen voelde ze een beet in haar nek, zachtjes werd ze zwakker en zwakker ze moest ook iets goors drinken e voelde een stoot tegen haar. Bella was op haar gegooid met vier lelijke wonden, toen wist ze weer waar ze was. De meisje met witte haren duwde bella van haar af en rende zo snel mogelijk maar wiebelig naar vincent oor en fluisterde 'Zoek mickey of Alica en zeg dat ze hier heen moeten komen zo snel mogelijk....Als Setherian dan nog niet weg is moet je wachten in de bosjes is dat duidelijk.' Zei ze op een strenge toon naar hem, En richte haar blik op Vyndi en Setherian.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/
Bella

Bella


Aantal berichten : 13

Karakter
Leeftijd: 15
Rang: Apprentice
Partner: I will never forget my true love, but I just don't dare to say it to him

Without heart, without soul, without mind, with demonic rage... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Without heart, without soul, without mind, with demonic rage...   Without heart, without soul, without mind, with demonic rage... Emptyzo sep 25, 2011 12:27 am

Bella trok zich los, en keek kwaad terug, 'Het is Vyndi! Mijn Queen!' Zei ze woedend, en liep verder naar Vyndi. 'Gestoorde gek! Waarom doe je dit mij aan!' Riep ze naar Seth terwijl ze naast Vyndi neerknielde. Ze keek woedend naar Seth, wat had zij hem gedaan om dit te moeten zien? 'Ik begrijp je niet, waarom straf je mij om dit te moeten zien?' Gilde ze hysterisch bijna, 'Vyndi, gaat het wel?' Vroeg ze onzeker, en zachter. Het maakte haar niet uit dat haar leven waarschijnlijk over een paar seconden zou beijdigen omdat ze de waarheid zei, het ging nu om haar gewonde Queen. Hij greep met de tentakels Lily vast en veegde haar met een kracht tegen de boom aan en liep toen zelf op de andere leerling af. "Ik ben gestoord, ik ben gek... alleen dat heeft jouw soort veroorzaakt, ik ben het werktuig..... van jullie eigen bloedlust... ik ben de wraak zelve.... moge je verotte ziel branden waar de zon nooit komt" zei Seth. Bella keek hem nu doodsbang aan, hij was gewoon.. vreselijk, ze had medelijden met hem. Ja, medelijden, en haar gezicht werd helemaal donker. De vier tentakels doorboorde de leerling, de heup, onder beide schouders en eentje regelrecht langs de dij. Ze voelde het, en ze kon het later nog steeds niet beschrijven. Het brande, maar ze was ijskoud, het gloeide door haar heen, als een razend vuur op weg naar zijn prooi. Ze voelde niets meer, en toch was ze zich maar al te bewust van de pijn, overal, nergens, in haar hoofd. Ze hoorde iemand iets uitstoten, een onmenselijke gil, een kreet die haar het bloed in haar aderen deed stollen, ze wou dat het ophield, en hield haar handen voor haar oren. Toen drong het tot haar door, zij was het zelf, zij gilde, het was haar pijn, haar leven, haar lichaam. Zij voelde de lucht bewegen, of was zij het? Ze wist het niet meer, en het kon haar nog maar weinig schelen, op dit moment wou ze gewoon dat het gedaan was, de dood was een verlossing van dit. Ze opende haar ogen, die ze al die tijd stijf dichtgeknepen hield, en zag zijn gezicht wazig bij dat van haar. Ze keek hem aan, en draaide toen weg. Ze voelde hoe haar haar werd vastgegrepen, maar ze was te verzwakt om de pijn te voelen. Ze wist niets meer, de duisternis kwam in grote zwarte plekken in haar hoofd op, en keek er verlangend naar uit om ze te omhelsen, alles beter dan dit. Haar val werd gedemt door iets, en ze besefte vaag dat het Lily moest zijn. Ze werd van haar afgeduwt, en keek nog een keer op, naar de King. Ze zag hem Vyndi keel bijna verbrijzelen, en stond wankel op. Ze liep drie passen, en viel om. Bella trok zichzelf weer op, en duwde toen de WizardKing weg. Hij had de eer niet meer om haar Queen te veroordelen. Ze voelde iets, binnen, en viel neer. Ze zag de anderen, die in wazige schimmen veranderden. Ze was leeg, haar hoofd suiste, en ze voelde het donker om haar heen. Het versluimerde haar blik, en ze keek ernaar alsof ze het wou omhelsen. Misschien was het nu gedaan met alles, maar ze had haar best gedaan, geprobeerd, het was gewoon teveel voor haar. Ze was niet machtig, niet sterk, een klein tenger meisje, hoe kon ze ooit Vyndi redden? Niet, maar ze had gedaan wat ze kon, en nu was het gedaan. Ze sloot haar ogen, en voelde zich een met de aarde onder haar.

-Dramatisch Bella :3 -
Terug naar boven Ga naar beneden
Vyndi
Queen
Vyndi


Aantal berichten : 175

Karakter
Leeftijd: on the outside 17, Inner side 63
Rang: Queen of the dead
Partner: Joey, You have my heart

Without heart, without soul, without mind, with demonic rage... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Without heart, without soul, without mind, with demonic rage...   Without heart, without soul, without mind, with demonic rage... Emptyzo sep 25, 2011 5:11 am

"Stomme vampier..... ik ben sterker geworden sinds ons laatste gevecht." klonkt het uit de scheur die een mond was geworden. Seth staptte op Vyndi af en zijn ogen schitterden even. Zijn linkerklauw werd geheven en hij haalde dwars uit. "Jaren lang vechten, trainen.... moorden en gewond raken... heeft me een monster gemaakt zoals je kan zien." sprak de tweede muil. De muil grijnsde en Seth's ogen schenen wraakzuchtig. "Doe de groeten aan Mimi... aangezien ze dood is, THUNDERMAELSTORM." blafte de muil. Seth's armen werden boven hem geheven en om hem heen vormde zich een een bol die groter en groter werd. Toen implodeerde hij en schoot heel veel volt richting Vyndi. Seth schoot op haar af en sloeg haar tegen de grond. De muil grijnsde terwijl Seth Vyndi bij haar haren omhoog trok naar zijn middel tot de muil bij haar oor was. "... Dood is een verlossing..... die wij jou liever neit gunnen.... wij.... Seth, zijn summons.... wij. Vampiertje.... jij gaat lijden," zei de muil en een tong kwam naar buiten die langs Vyndi's wang schoot. "mmmm, vampiersmaak... in miljoenen jaren nooit zo iets geproefd of gevoeld...." zei de muil die ineens een vrouwelijke stem had gekregen en scheurde de oor van Vyndi los met iets wat op een pesterige beet leek. Seth gooide Vyndi opzij en trok de oor uit de muil. Hij hield hem er vlak langs en de muil grijnsde, "begrepen Vyndi?" vroeg de muil voordat Seth de oor verderop gooide naar een van de vampieren. "Zelfs naaien zal niet echt helpen," lachte de muil. 'Vyndi!' Hoorde ze Bella nog roepen. Maar daarna werd het stil om haar heen. Een rode waas vloog er over haar ogen. Maar ze wist zich te beheersen. Grommend kwam ze uiteindelijk omhoog. Ze keek snel rond. "Vincent, Bella, weg nu!" Siste ze terwijl ze beschermend voor de twee jongste leerlingen ging staan. Ze negeerde hun vragen of alles goed met haar was en keek koud Setherian aan. "Beetje luguber nietwaar toverknol?" Gromde ze terwijl ze haar hand over haar afgerukte oor hielt. Ze zou later Alice of Mickey wel opzoeken. "Jij hebt mij of mijn ras voor de laatste keer gepeinigt Setherian Fel'dan, helaas voor mij heb ik nog plannen met jou. Ik ben nog niet van plan jou uit de weg te ruimen. Natuurlijk, jij was meteen m'n doel geweest. Toen ik met die zielige mentor van je afrekende, was jij al mijn doel geweest. Alleen en vol pijn, exact de manier hoe ik lieve Jasmyn en Mimi achter liet. Hoe Roxanne alles vermoorde wat haar lief was. Dankzij die ene vampier die ik gevraagd had dat te doen. Maar hij hielt zich niet aan het plan en viel lieve kleine Mimi ook aan. Pech voor hem dat hij ook dood is. En toen, kregen jij lieve King van me en zij wat. Hoe is het met je kindertjes? Mijn nieuwste schakels in mijn spel? Ja lieve Setherian Fel'dan mijn spel is nog niet afgelopen. Pas maar op king van me. Ik heb grootse plannen met jouw ziel." Ze grijnsde vals en legde haar hand op Bella."Tot en met dit kind heb ik de grootse plannen. Kijk naar haar, snel genoeg, is zij net zo sterk als ik. Misschien, zal mijn lichaam ooit sterven, dankzij jou of die twee meiden. Maar mijn droom blijft voortbestaan. Mijn droom, en op een dag, zal mijn volk dansen op jouw graf Setherian Fell'dan. Mijn volk zal heersen over dit land en elk land wat er bestaat. En jij, blijft zo'n mooie schakel in dit spelletje." Ze grijnsde en duwde Bella naar achteren. Haar cyaan kleurige ogen staarde Setherian koud aan. En de lach op haar gezicht was weerzinwekkend. Ze had zojuist het grootste deel van haar plan open en bloot gelegd. Maar dat maakte niet uit. Gouw genoeg zou iedereen en alles zich toch aan haar onderwerpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

Without heart, without soul, without mind, with demonic rage... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Without heart, without soul, without mind, with demonic rage...   Without heart, without soul, without mind, with demonic rage... Emptyzo sep 25, 2011 5:36 am

."Tot en met dit kind heb ik de grootse plannen. Kijk naar haar, snel genoeg, is zij net zo sterk als ik. Misschien, zal mijn lichaam ooit sterven, dankzij jou of die twee meiden. Maar mijn droom blijft voortbestaan. Mijn droom, en op een dag, zal mijn volk dansen op jouw graf Setherian Fell'dan. Mijn volk zal heersen over dit land en elk land wat er bestaat. En jij, blijft zo'n mooie schakel in dit spelletje." zei Vyndi. Seth grijnsde enkel als een dom beest, de woorden bereikten hem maar deden hem niks. "Vyndi, vydni, vyndi..... je weet dat alles wat je zegt me koud laat, Fel'dans unholy power!!!!!!!!!!!!!!!!!!" brulde Seth. Hij schoot naar achter en belandde op de grond alsof hij tegen een enorm gewicht stond te duwen. Voor hem verschenen Ayla, Valencia, Salia en Sera. De vier summons stonden in een ruitje. "DARKNESS!" riep Seth en Ayla versmolt tot een bol. "DESTRUCTION!" riep Seth en Salia vervormde tot een bol, "DEMONS!" riep Seth en Sera werd een demon. "Brand in hel Vyndi," zei de spirituele vorm van Valencia. "DEMONOLOGY!!!" riep Seth en Valencia werd een bol, de vier kwamen te samen tot een enorme bol die Seth oplaadde. "DEZE BOL BLAAST JULLIE ALLEMAAL DE VERGETELHEID IN. ONWARDS TO OBLIVION HELLSPAWNS!!!!!!" brulde Seth demonisch met een waanzinnige lach. De bol werd een straal en schoot regelrecht op Vyndi af....... toen schoot die net er langs en raakte haar niet, maar de kracht rukte een heel stuk vlees van haar onderarm. Seth vloekte en draaide zich om een overlevende vampier had hem opzij geduwt. "VOOR DE QUEEN!" riep de vampier. Seth greep de schedel vast van de vampier. scheurde met zijn blote hand de ogen eruit door de oogkassen te doorboren met een enge kracht. Hij sloeg de vampier tegen de boom en hoorde de straal die de grond raakte tientallen meters achter Vyndi ontploffen een enorme steekvlam was te zien in de weerspiegeling van de oogbal die in Seth's andere handpalm lag. Woedend scheurde hij de armen los en greep de onderkaak vast die hij demonisch los trok. Hij grijnsde en scheurde daarna de stembanden los terwijl hij zich omdraaide. "BIJ FEL'DANS WRAAK..... DAT WAS DOMWEG GELUK.... VYNDI.. wees een queen, kom hier en bewijs dat je niet zo zwak bent als deze man hier." zei Seth terwijl de man, zonder armen, zonder onderkaak, zonder ogen en zonder stembanden heen en weer kronkelde op de grond. Seth's ogen waren rood gewordene n hij keek Vyndi demonisch aan. "Kom dan vrouwe...... laat zien dat u echt de queen bent," zei Seth demonisch lachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vyndi
Queen
Vyndi


Aantal berichten : 175

Karakter
Leeftijd: on the outside 17, Inner side 63
Rang: Queen of the dead
Partner: Joey, You have my heart

Without heart, without soul, without mind, with demonic rage... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Without heart, without soul, without mind, with demonic rage...   Without heart, without soul, without mind, with demonic rage... Emptyzo sep 25, 2011 5:51 am

"Vyndi, vydni, vyndi..... je weet dat alles wat je zegt me koud laat, Fel'dans unholy power!!!!!!!!!!!!!!!!!!" brulde Seth. Hij schoot naar achter en belandde op de grond alsof hij tegen een enorm gewicht stond te duwen. Voor hem verschenen Ayla, Valencia, Salia en Sera. De vier summons stonden in een ruitje. "DARKNESS!" riep Seth en Ayla versmolt tot een bol. "DESTRUCTION!" riep Seth en Salia vervormde tot een bol, "DEMONS!" riep Seth en Sera werd een demon. "Brand in hel Vyndi," zei de spirituele vorm van Valencia. "DEMONOLOGY!!!" riep Seth en Valencia werd een bol, de vier kwamen te samen tot een enorme bol die Seth oplaadde. "DEZE BOL BLAAST JULLIE ALLEMAAL DE VERGETELHEID IN. ONWARDS TO OBLIVION HELLSPAWNS!!!!!!" brulde Seth demonisch met een waanzinnige lach. De bol werd een straal en schoot regelrecht op Vyndi af....... toen schoot die net er langs en raakte haar niet, maar de kracht rukte een heel stuk vlees van haar onderarm. Seth vloekte en draaide zich om een overlevende vampier had hem opzij geduwt. "VOOR DE QUEEN!" riep de vampier. Seth greep de schedel vast van de vampier. scheurde met zijn blote hand de ogen eruit door de oogkassen te doorboren met een enge kracht. Hij sloeg de vampier tegen de boom en hoorde de straal die de grond raakte tientallen meters achter Vyndi ontploffen een enorme steekvlam was te zien in de weerspiegeling van de oogbal die in Seth's andere handpalm lag. Woedend scheurde hij de armen los en greep de onderkaak vast die hij demonisch los trok. Hij grijnsde en scheurde daarna de stembanden los terwijl hij zich omdraaide. "BIJ FEL'DANS WRAAK..... DAT WAS DOMWEG GELUK.... VYNDI.. wees een queen, kom hier en bewijs dat je niet zo zwak bent als deze man hier." zei Seth terwijl de man, zonder armen, zonder onderkaak, zonder ogen en zonder stembanden heen en weer kronkelde op de grond. Seth's ogen waren rood gewordene n hij keek Vyndi demonisch aan. "Kom dan vrouwe...... laat zien dat u echt de queen bent," zei Seth demonisch lachend. Vyndi staarde even doods naar Seth. De vampier die voor haar gesprongen was, was nog een die zij gemaakt had.. "Jason.." Fluisterde ze onhoorbaar. De laatste die nu nog over was.. Door haar gemaakt.. Was Taylor. Ze vloekte zacht in zichzelf voor hem open en bloot op jacht te laten gaan. Maar ze keek opnieuw Setherian aan. "Nogmaals deed je me pijn Koninkje." Fluisterde ze woest en wreef over haar arm. Een groot gapend gat lachte haar uit en ze siste. "En o, mijn lieve Sethje toch. Je maakt de ene na de andere fout. Nu ondertussen komt er o zo lief nieuw bloed aan. Setherian, er is maar een manier om mij pijn te doen, en jij kent die niet. Niemand kent die. Maar ik weet wel nog een manier om jou pijn te doen. Mimi lieve kleine ontschuldige Mimi. Is al van mij. Dankzij niemand anders dan mij nichtje Roxanne. En binnenkort. Zullen haar kinderen hun mama volgen. En Mariah ook. O lieve kleine Mariah heeft al zo'n mooi plekje in mijn stille hart gemaakt. MAAR DIT IS DE LAATSTE KEER DAT JE IEMAND VAN MIJ AFNEEMT DIE VEEL VOOR MIJ BETEKEND. JASON'S DOOD ZAL GEWROKEN WORDEN!" Schreeuwde ze uit en keek hem woest aan. Ze was des duivels. "Setherian Fell'dan, ontmoet jouw doem. Ik ga mijn handen niet vuil maken aan jouw bloed." Siste ze wat eindigde in een grom. "Jouw doem is hier in enkele seconden lieve Sethy, ik heb niet iemand nodig die niet luisterd." Daarna sloot ze haar ogen en glimlachte zacht. "Roxanne, kom hier." Fluisterde ze. Haar stem werd meegevoerd door de wind en om haar heen hoorde ze zacht gelach. Natuurlijk waren er meer vampiers gekomen op het schouwspel. En nu was het over. Waarschijnlijk wel de grootste strijder van hun volk. Roxanne, zou het klusje opknappen. "Zie je Setherian. Ik ben te slim om mijn handen vuil te laten worden. Ik heb de brute kracht niet. Maar de hersens wel. Daarom ben ik nou eenmaal Queen. Maar mijn nichtje daar in tegen. Heeft niets anders dan Brute kracht. Dat zou je toch wel moeten weten nietwaar? Dus zeg maar hoi tegen jouw vernietiging." Met die woorden hoorde ze nog meer gelach en grijnsde ze duister.

(Roxy ofzo xD )
Terug naar boven Ga naar beneden
Rox

Rox


Aantal berichten : 324

Karakter
Leeftijd: 57 (Menselijke leeftijd 17)
Rang: beschermer
Partner: my only love my little daughter who has mush laughing when her parents died before her eyes, Lucy you let my heart beat again

Without heart, without soul, without mind, with demonic rage... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Without heart, without soul, without mind, with demonic rage...   Without heart, without soul, without mind, with demonic rage... Emptyzo sep 25, 2011 6:31 am


Rox was eenslachtofer aan het pijnige tot dat ze opeens ene bekende stem hoorde. De stem scheurde door de bossen en Rox lied het levenloze lichaam gaan en het viel als pudding op de grond. "Roxanne, kom hier." Zei de bekende stem en Rox lied he paar keer door haar hoofd komen. "Vyndi." "Zie je Setherian. Ik ben te slim om mijn handen vuil te laten worden. Ik heb de brute kracht niet. Maar de hersens wel. Daarom ben ik nou eenmaal Queen. Maar mijn nichtje daar in tegen. Heeft niets anders dan Brute kracht. Dat zou je toch wel moeten weten nietwaar? Dus zeg maar hoi tegen jouw vernietiging." Hoorde Rox nog net en kwam snel naar haar afslachting en zag Vyndi als eerste en keke toen naar seth ze had heus wel verstand gekregen allene wat is nou leuker dan afslachten? Rox kwam tegen ove Seth te stana en lied ene glimlach vallen. "Gegroet al machtige kingetje van me kwam ej voor de volgende vernedering?" Zei Rox met ene lach die ze niet k0n onder drukken en wist wat te doen stond voor haar en da was een hapje nemen. Rox zetet zig schut en knikte naar haar nicht het is nu of nooit!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Without heart, without soul, without mind, with demonic rage... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Without heart, without soul, without mind, with demonic rage...   Without heart, without soul, without mind, with demonic rage... Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Without heart, without soul, without mind, with demonic rage...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Be a simple mind
» -Noble soul all alone what do I do with you?-
» Fire burns like my soul inside my body...
»  feellings of the heart.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Territoria :: Vampier territorium-
Ga naar: