Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Without heart, without soul, without mind, with demonic rage...

Ga naar beneden 
+3
Lily
Vyndi
Setherian
7 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

Without heart, without soul, without mind, with demonic rage... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Without heart, without soul, without mind, with demonic rage...   Without heart, without soul, without mind, with demonic rage... - Pagina 2 Emptyzo sep 25, 2011 6:44 am

"Gegroet al machtige kingetje van me kwam ej voor de volgende vernedering?" Zei Rox met ene lach. Seth boog, "Gegroet **** van de verdoemenis. Ik ben klaar voor een volgende vernedering alleen deze is echter van jouw..." zei Seth grijnzend en werd weer menselijk. Zijn chaosmorph was hij zat. Daar stond hij dan, met enkel zijn broek aan. Geen enkel verse wond op zijn lichaam. De chaosmorph had alles tegengehouden maar hem wel wat moe gemaakt. Seth's linkerhand vervormde tot een zwaard die hij licht van zich af hield. "Roxanne, handig gedaan hé, jij hebt iets genomen.... wat nu vervangen is door iets beter..... hetzelfde geld voor Mimi, je hebt iets genomen... wat vervangen is door iets beters...... Wraak......kracht..... haat en natuurlijk is er nu meer vrijheid voor mij." zei Seth lachend. Zijn pupillen waren groter dan normaal en zijn mond stond vertrokken in een eeuwige grijns, er was duidelijk te zien dat ondanks zijn zo nu en dan beheerste toon hij licht gestoord was geworden. Van zijn gezicht kon je het aflezen en hij ging kalm staan met de prothese licht langs zijn been alsof hij afwachtte op het moment dat zou komen om Rox de keel door te snijden. "Trouwens, dit kan aan mij liggen maar je bent een lief hondje zeg, je nichtje roept je, bekend dat jij sterker bent dan haar en dat je heel krachtig bent en dan kom je als een lief klein huisdiertje aan hupsen op commando.... als ik zou gaan sterven vandaag of binnenkort..... kon ik het allachend doen, zelfs de dood zou je uitlachen." zei Seth met dezelfde bloeddorstige grijns. De vier bloederige tentakels staken nog steeds uit zijn rug en leken net slangen die af zaten te wachten. Messcherp maakte ze geluiden door de lucht bij elke beweging. Dat kon ook een reden zijn van zijn geestelijke staat op dat moment, het feit dat hij wat bloed buiten zijn lichaam had. Seth's tong schoot uit zijn openstaande mond en ging langs zijn lippen om die te bevochtigen. Hij was wat droogjes geworden door de hele tijd gehult zijn in vlammen maar dat zou wel voorbij trekken met der tijd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vyndi
Queen
Vyndi


Aantal berichten : 175

Karakter
Leeftijd: on the outside 17, Inner side 63
Rang: Queen of the dead
Partner: Joey, You have my heart

Without heart, without soul, without mind, with demonic rage... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Without heart, without soul, without mind, with demonic rage...   Without heart, without soul, without mind, with demonic rage... - Pagina 2 Emptyzo sep 25, 2011 7:30 am

"Gegroet al machtige kingetje van me kwam ej voor de volgende vernedering?" Zei Rox met ene lach. Seth boog, "Gegroet **** van de verdoemenis. Ik ben klaar voor een volgende vernedering alleen deze is echter van jouw..." zei Seth grijnzend en werd weer menselijk. "Roxanne, handig gedaan hé, jij hebt iets genomen.... wat nu vervangen is door iets beter..... hetzelfde geld voor Mimi, je hebt iets genomen... wat vervangen is door iets beters...... Wraak......kracht..... haat en natuurlijk is er nu meer vrijheid voor mij. Trouwens, dit kan aan mij liggen maar je bent een lief hondje zeg, je nichtje roept je, bekend dat jij sterker bent dan haar en dat je heel krachtig bent en dan kom je als een lief klein huisdiertje aan hupsen op commando.... als ik zou gaan sterven vandaag of binnenkort..... kon ik het allachend doen, zelfs de dood zou je uitlachen." Vyndi gromde en keek even naar Roxanne. Ze knikte en lachte even. Daarna stapte ze achteruit en maakte een buiging voor Setherian. "Lieve Seth, ik hoop oprecht dat mijn nichtje je levend laat, maar na wat je nu gezegd hebt, betwijfel ik dat ten zeerste. Een fijne dag verder, en blijf vooral nog wat rondhangen. Ik zal je wel een speciale gast sturen." Een verfijnde glimlach streek over haar gezicht. "Lea! Hou even mijn plaats voor me bezet." Ze glimlachte bij het zien van Het jonge meisje. Haar donkere ogen staarde vriendelijk naar Vyndi en ze boog even. Maar natuurlijk mijn Queen. Sprak ze glimlachend en Vyndi siste nog even. Maar daarna liep ze achterwaarts weg. Wetend dat Rox dit zou overnemen. Ze was niet zwak, maar haar volk had haar nog nodig.

Lea:

Rustig knoopte ze haar lange bruine haren op in een knot en keek Setherian aan. "Koning, u heeft mijn koningin, mijn mentrix en mijn maker beledigd en pijn gedaan. Dit gedrag zal niet getolereerd worden, u bent op onze grond en hierbij verzoek ik u om weg te gaan, voor er ongelukken gebeuren." Lea sloot haar ogen en keek daarna Roxanne aan. "Roxanne zal wel degelijk uw einde betekenen als u niet slim denkt. Daarom verzoek ik u weg te gaan. Voor er een oorlog ontstaat tussen onze rassen. Dit zou.. gevaarlijk kunnen zijn voor uw ras.." Met een glimlach eindigde ze haar zin en deed nog een stap naar voren. "Begrijp me niet verkeerd heer. Maar, ik ken het plan van mijn maakster. En ze heeft u nodig. Als bondgenoot, niet als vijand. U bent een van de weinige die ze heeft uitgekozen om te overleven. Tot hier aan toe heeft ze u laten leven. Nu wens ik dat u langer blijft leven. Het plan is.. Belangrijk voor ons. Dus alstublieft ga. Of moet ik er voor zorgen dat u gaat?' Met die woorden deed ze nog een stap naar voren zodat ze tussen Roxanne en Setherian kwam te staan. Strak keek ze Setherian aan met haar handen ontspannen. Ze had hem al eerder ontmoet. Toen had hij haar laten leven. Maar natuurlijk zou hij dat nu niet weer doen.

Vyndi topic uit
over paar posts komt mimi in
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

Without heart, without soul, without mind, with demonic rage... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Without heart, without soul, without mind, with demonic rage...   Without heart, without soul, without mind, with demonic rage... - Pagina 2 Emptyzo sep 25, 2011 7:47 am

"Koning, u heeft mijn koningin, mijn mentrix en mijn maker beledigd en pijn gedaan. Dit gedrag zal niet getolereerd worden, u bent op onze grond en hierbij verzoek ik u om weg te gaan, voor er ongelukken gebeuren." Lea sloot haar ogen en keek daarna Roxanne aan. "Roxanne zal wel degelijk uw einde betekenen als u niet slim denkt. Daarom verzoek ik u weg te gaan. Voor er een oorlog ontstaat tussen onze rassen. Dit zou.. gevaarlijk kunnen zijn voor uw ras.." Met een glimlach eindigde ze haar zin en deed nog een stap naar voren. "Begrijp me niet verkeerd heer. Maar, ik ken het plan van mijn maakster. En ze heeft u nodig. Als bondgenoot, niet als vijand. U bent een van de weinige die ze heeft uitgekozen om te overleven. Tot hier aan toe heeft ze u laten leven. Nu wens ik dat u langer blijft leven. Het plan is.. Belangrijk voor ons. Dus alstublieft ga. Of moet ik er voor zorgen dat u gaat?' zei het meisje dat Lea bleek te heten. Seth wenkte haar met zijn linkerhand die normaal was geworden. "Kom dichterbij, ik.... ben.... te moe om .... het vol te houden." zei Seth hijgend en zwak. lea stapte naar hem toe, "Ik moet ervoor zorgen dat u gaat." zei Lea. Seth zakte op een knie en begon te hoesten. Al snel voelde hij Lea's hand op zijn schouder. Ze trok hem zacht overeind en Seth grijnsde. Hij keek haar aan, 'Lea.... je bent aardig en geen vampier waard..... wat vind je van einde aan je vloek?" vroeg Seth. Lea staarde hem aan, maar Seth greep haar stevig beet, dwong haar naar de grond en trok haar mond open. "Pure salvation!" riep Seth en ademde diep in. Lea zweeg echter en uit het niets verscheen er een wazige gloed en toen viel Lea. stil, Seth streek over haar wang, "Rust in vrede jongeling." zei Seth. "LEA! Luister naar je heer," zei Seth grijnzend. Hij keek Vyndi aan en uit het niets naast hem verscheen een gedaante rechts van hem. Lea zuchtte met een glimlachje, "Wat was ik.... als ik geen slaaf van de vloek was..... nu, proef ik vrijheid... in plaats van bloed," zei Lea terwijl ze haar lichaam aankeek. Ze hief haar hand er naar en haar vingers schoten een vlammetje dat het lichaam wegbrandde. "Ze is mijn, dienares.... nee... sorry. Ze is mijn bondgenote nu, verlost van bloedlust." zei Seth glimlachend naar Lea die knikte. Toen stapte ze naar achter als een nette jonge dame.


Terug naar boven Ga naar beneden
Rox

Rox


Aantal berichten : 324

Karakter
Leeftijd: 57 (Menselijke leeftijd 17)
Rang: beschermer
Partner: my only love my little daughter who has mush laughing when her parents died before her eyes, Lucy you let my heart beat again

Without heart, without soul, without mind, with demonic rage... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Without heart, without soul, without mind, with demonic rage...   Without heart, without soul, without mind, with demonic rage... - Pagina 2 Emptyzo sep 25, 2011 8:18 pm


Roxanne luisterde niet naar het gsprek en zuchte van die twee 'wat een sukkels dat ze zo gaan doen.' Dacht Rox en keek toen nara Seth terwijl haar bijl in haar handen flitsen en zwart begon te gloeien en langzaam vlammen vanaf kwamen. Rox keek Seth dood aan en keek doro zijn hersens in maar ze zag niks bijzonders. Rox had niet alleen maar brute kracht geerft alleen dat denkt idereen. Rox kon zo makkelijk een voor sprong maken van de gedacchten en liep toen als een doodlijk naar Seth toen en gaf een harde klap met de bijl tegen de grond aan en er begon een hevige scheur is te komen. "Tegen ons verzettenn heeft geen zin Seth hoe wil je een lijk nog een keer uitmoorden? We hebben maar ene dood lichaam en we zullen zo eeuwig vervloekt zijn?" Ro wist alllang dat verzet geen zin had en hield het nog even gedeist tot hij er achter zou komen wara ze echt vandaan kwam dan zou hij in de fout schieten om een gevecht te aanvaarden naja jongens zijn nou eenmaal hoe moet ik het zeggen dom? Rox moest een klein lachje geven van de gedachte en wist al 100% zeker dat hij niet door haar heen kon kijken. Rox gaf toen nog een ram op de grond en de scheur werd nog erger. Rox bleef lachen en zei iets voeiend. "Weet je echt niet wie ik ben? Luister eens goed naar em naam meneer fel'dan, Roxanne Nemesis."Zei Rox nog ene keer en bleef er toen stil onder en wist al zeker dat hij haar niet zou herkennen zo dom waren nou eenmaal jongens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

Without heart, without soul, without mind, with demonic rage... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Without heart, without soul, without mind, with demonic rage...   Without heart, without soul, without mind, with demonic rage... - Pagina 2 Emptyma sep 26, 2011 4:22 am

"Weet je echt niet wie ik ben? Luister eens goed naar em naam meneer fel'dan, Roxanne Nemesis."Zei Rox. Seth keek haar aan en zweeg, "Nee...... dat kan niet!" riep hij uit en stapte naar achter. "Jij bent die vampier die zo laf was mij in zwakte aan te vallen! Emh... Roxie!" riep Seth. Hij liep naar de scheur toe en stapte erboven en gleed licht de lucht in, "Levi ecriture," had hij simpel gezegd en de scheur deed hem niks. "Rox.... vergeet niet dat jouw bijl mij niks doet..... vergeet niet wat de primaire krachtbron is geworden sinds een simpele otnmoeting van ons.....elke haal zal uit zichzelf afgeslagen worden. Daarbij, is mijn arm...... buiten jou bereik, geen enkele magie die een anders ledematen kan afremmen..." zei Seth grijnzend. Hij gleed door de lucht naar achter en grijnsde. Seth hief zijn hand en Lea vervaagde en het lijk verbrandde. Seth snoof en keek zowel Rox als Vyndi aan. "In jullie vervloeking zit geen plezier, ik zou jullie willen verlossen alleen daar is het te laat voor..." zei Seth met een gestoorde grijns en keek rox aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rox

Rox


Aantal berichten : 324

Karakter
Leeftijd: 57 (Menselijke leeftijd 17)
Rang: beschermer
Partner: my only love my little daughter who has mush laughing when her parents died before her eyes, Lucy you let my heart beat again

Without heart, without soul, without mind, with demonic rage... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Without heart, without soul, without mind, with demonic rage...   Without heart, without soul, without mind, with demonic rage... - Pagina 2 Emptyma sep 26, 2011 5:08 am


Rox keek Seth boos ana en de vlammen werden allene mara groter op haar bijl maar wist dat het niet veel zou werken. "Nee...... dat kan niet!" riep hij uit en stapte naar achter. "Jij bent die vampier die zo laf was mij in zwakte aan te vallen! Emh... Roxie!" Rox lied ene grom horen en haar bijl verdween ze wist dat magie niet veel nut gaat hebben maar dat had ze niet zoveel nodig die lafaard zou het toch nodig hebben alleen hij is daar doro zo traag als een slak. "Rox.... vergeet niet dat jouw bijl mij niks doet..... vergeet niet wat de primaire krachtbron is geworden sinds een simpele otnmoeting van ons.....elke haal zal uit zichzelf afgeslagen worden. Daarbij, is mijn arm...... buiten jou bereik, geen enkele magie die een anders ledematen kan afremmen..." zei Seth grijnzend. "In jullie vervloeking zit geen plezier, ik zou jullie willen verlossen alleen daar is het te laat voor..." Rox barste in lachen uit en kon het echt niet meer uit houden en keek toen naar Seth "Zielige tovenaartje van me wie durft hier niet zonder magie en om je eigen spierkracht te doen zoals de rest van de vampiers hier en om zo te zeggen Seth jou kippen kracht doet me niks." Zei Rox nog met ene lach op haar gezicht en rende toen snel naar een boom en sprong de lucht in en kwam precies op Seth terecht en gaf een grijns. "Jammer tovenaartje maar je vlieg curcus heeft geen zin bij mij." Rox gaf ene keiharde schop op zijn schouder en hoorde iets breken en voelde dat ze langzaam samen neer storte maar sprong er net op tijd er af om een elegante salto weer de boom in te maken en keke hoe de kleine tovernaartje uit de hemel viel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mimi
Queen of everything.
Mimi


Aantal berichten : 956

Karakter
Leeftijd: 76
Rang: Elf Queen
Partner: There is no point in not loving every bit of you Setherian you are all that's left of me, stay close.

Without heart, without soul, without mind, with demonic rage... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Without heart, without soul, without mind, with demonic rage...   Without heart, without soul, without mind, with demonic rage... - Pagina 2 Emptyma sep 26, 2011 5:43 am





Op verzoek van de gewonde Vyndi trok ze langzaam richting het geluid. Vyndi was ongewoon aardig tegen haar geweest, maar Mimi had het niet vertrouwd. Ze had ook gevraagd om Lea naar haar toe te sturen. Lea was de enigste die echt vriendelijk tegen haar was geweest. Ze zuchtte en raakte haar halsketting aan. Het was een rood amulet met kleine slingerachtige touwtjes van metaal die om elkaar zaten en in het midden pulseerde een kleine rode steen. Een hartsteen, zo had Seth het genoemd. Gemaakt van het hart van een Demon, het werd alleen aan de ware liefde gegeven. Mimi glimlachte even, maar haar glimlach verdween toen ze op de open plek aankwam. Ze zag hoe Roxanne Seth's schouder brak. Ze gilde van schrik en sprong half naar voren zodat ze naast de leerling Lily kwam staan. "Seth! Rox!!" Riep ze uit. Haar hand nog om de Hartsteen maar haar ogen groot van ongeloof. Wat was dit!

fail xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.misheru-san.hyves.nl
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

Without heart, without soul, without mind, with demonic rage... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Without heart, without soul, without mind, with demonic rage...   Without heart, without soul, without mind, with demonic rage... - Pagina 2 Emptyma sep 26, 2011 6:36 am

"Zielige tovenaartje van me wie durft hier niet zonder magie en om je eigen spierkracht te doen zoals de rest van de vampiers hier en om zo te zeggen Seth jou kippen kracht doet me niks." Zei Rox nog met ene lach op haar gezicht en rende toen snel naar een boom en sprong de lucht in en kwam precies op Seth terecht en gaf een grijns. "Jammer tovenaartje maar je vlieg curcus heeft geen zin bij mij." zei Rox. Seth voelde de trap en landde simpel waanra hij zich omdraaide en Rox krankzinnig aankeek. "je doet mijn geen pijn...... ik verdoof mezelf... geen pijn voor mij zelfs niet in de diepten van de vergetelheid waar jij op een dag zal branden in de eeuwige vlammen van leed en gramschap!" gromde Seth. "Seth! Rox!!" Riep Mimi uit, Seth draaide zich naar haar om en grijnsde, "Dat lijk ken ik....... ze brand namelijk in de hel...... al zou dat genadig zijn voor haar huidige status maar een straf voor haar ziel....." zei Seth en focusde zich toen weer op Rox. Hij hief zijn rechterhand, "Oblivion!!" blafte hij alleen, hij was het doelwit. Hij was weg.... Seth's lichaam lag daar op de grond. Alleen hij keek naar zijn handen .... klauwen. Zijn mond... was zichtbaar, als een bek of snuit stak hij naar voren. Setherian het beest was wakker, snuivend liep hij naar zijn menselijke vorm. De neiging om zichzelf te grijpen als zwakke prooi was groot.... het heerlijke malse vlees tussen de kaken te voelen..... alelen hij kon het niet. Dit was een van de ergste vormen van demonische magie, hij kon zichzelf erger verwonden dan voor mogelijk werd gehouden. Alleen... het risico werd beloont met kracht. Seth torende zeker boven de wezens om hem heen uit..... hij was zeker minstens ander half meter groter dan Mimi die hij nu even aankeek. Seth liep op vier klauwachtige poten naar voren en gromde wild terwijl hij zich op zijn achterste poten verplaatste. "WRAAAAAAAAAK!!" gromde zijn gemuteerde mond. Hij was gemaakt.... uit zwarte magie, zijn ziel had zijn lichaam tijdelijk verlaten en onderdak gevonden in dit wezen gemaakt uit pure duisternis en haat. Seth gromde toen hij een vampier bij zijn lijk zag, het was een jonge man en die was dom geweest. Hij greep Seth's lichaam vast en wou uithalen. Alleen Seth was sneller, met zijn gemuteerde klauwen greep hij de man vast en scheurde met 1 beet de romp aan stukken en voelde het vampier vlees onder zijn vele kleine scherpe tanden. Demonisch gegrom galmde eventjes tot de vampier weg was gewerkt in de muil. Seth pakte zijn eigen lichaam weer vast en borg die op als het ware in ..... zichzelf. Alsof hij een deur had.... gleed zijn oude lichaam in het tijdelijke massieve. Niet verteerd, enkel... licht en beetje bij beetje knaagde de duisternis aan Seth zonder hem pijn te doen. Het proces was langzaam en kon dagen duren... alleen Seth had nu maar even nodig. Hij verhief zich weer en gromde, "Ga op je knieën en smeek me.... zielige bloedzuiger!" gromde Seth.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mimi
Queen of everything.
Mimi


Aantal berichten : 956

Karakter
Leeftijd: 76
Rang: Elf Queen
Partner: There is no point in not loving every bit of you Setherian you are all that's left of me, stay close.

Without heart, without soul, without mind, with demonic rage... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Without heart, without soul, without mind, with demonic rage...   Without heart, without soul, without mind, with demonic rage... - Pagina 2 Emptywo sep 28, 2011 8:32 am





"Dat lijk ken ik....... ze brand namelijk in de hel...... al zou dat genadig zijn voor haar huidige status maar een straf voor haar ziel....." zei Seth en focusde zich toen weer op Rox. Hij hief zijn rechterhand, "Oblivion!!" blafte hij alleen, hij was het doelwit. Hij was weg.... Seth's lichaam lag daar op de grond. Alleen hij keek naar zijn handen .... klauwen. Zijn mond... was zichtbaar, als een bek of snuit stak hij naar voren. Setherian het beest was wakker, snuivend liep hij naar zijn menselijke vorm. De neiging om zichzelf te grijpen als zwakke prooi was groot.... het heerlijke malse vlees tussen de kaken te voelen..... alelen hij kon het niet. Dit was een van de ergste vormen van demonische magie, hij kon zichzelf erger verwonden dan voor mogelijk werd gehouden. Alleen... het risico werd beloont met kracht. Seth torende zeker boven de wezens om hem heen uit..... hij was zeker minstens ander half meter groter dan Mimi die hij nu even aankeek. Seth liep op vier klauwachtige poten naar voren en gromde wild terwijl hij zich op zijn achterste poten verplaatste. "WRAAAAAAAAAK!!" gromde zijn gemuteerde mond. Seth gromde toen hij een vampier bij zijn lijk zag, Mimi hapte even naar adem. Ze kende de jongen, het was Xavier als ze het goed had. Hij greep Seth's lichaam vast en wou uithalen. Alleen Seth was sneller, met zijn gemuteerde klauwen greep hij de man vast en scheurde met 1 beet de romp aan stukken demonisch gegrom galmde eventjes tot de vampier weg was gewerkt in de muil. Seth pakte zijn eigen lichaam weer vast en borg die op als het ware in ..... zichzelf. Hij verhief zich weer en gromde, "Ga op je knieën en smeek me.... zielige bloedzuiger!" gromde Seth. Mimi stapte doelloos naar voren. Met haar hand nog om de Hartsteen. Met haar helderblauwe ogen keek ze Seth aan. Ze kon niets doen, aan hem zo zien. Het verteerde haar, het maakte haar kapot. En er was niets wat ze kon doen. Al wat ze nu wou was haar handen om hem heen slaan. Voorzichtig liet ze het amulet los en liet haar handen langs haar lichaam vallen. Zacht gesis hoorde ze achter zich dat ze terug moest komen naar hun. Maar al wat ze zag was het demonische monster. Wat haar Seth was. Nog een stap dichter naar hem zorgde er al voor dat ze zenuwachtiger werd. Nog een stap, en nog een stap. Tot ze voor hem stond. Nou ja, hij stond voornamelijk naar Rox gericht. Maar zo ver ze kon, stond ze voor hem. Wetend dat hij haar nu makkelijk kon vermoorden als hij dat wou stak ze haar hand uit. Toen ze langzaam haar hand liet dalen tot haar hand hem aanraakte voelde ze de koele ruwe huid. Haar ogen stonden opnieuw leeg toen ze zich op haar knieën liet vallen. Haar hand raakte nogsteeds zijn huid aan. "Seth.." Fluisterde ze zacht en keek in zijn ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.misheru-san.hyves.nl
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

Without heart, without soul, without mind, with demonic rage... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Without heart, without soul, without mind, with demonic rage...   Without heart, without soul, without mind, with demonic rage... - Pagina 2 Emptywo sep 28, 2011 8:55 am

Seth voelde een zachte hand hem aanraken en een fluisterende zachte stem zijn naam mompelen. Het wezen Seth keek woest naar de vampier die hem aanraakte en hief zijn klauw.... alleen... die werd menselijk toen hij doorhad wie het was. Kalm werd hij mens..... en keek Mimi aan. Zo dichtbij als ze nu was, leek ze weer hoe hij haar lief had. Hij was weer mens en legde zijn hand tegen die van haar en keek haar even aan. Rox was verdwenen uit zijn zicht en hij keek Mimi aan. "mimi.... je....je." zei hij zacht. Het verlangen was te groot en hij kuste Mimi op haar mond. Enkele seconden was het stil tot hij een stem hoorde, "VOOR FEL'DAN!!!" riep Sera en wierp Seth opzij. Een wapen doorboorde haar hele maag en ze grijnsde breed terwijl ze achterom naar Seth keek. Een vampier had haar doorboord maar ze bleef kalm, "Tuitlipje..... uitkijken...... en jij vampiersnol... breek zijn hartje... en ik breek alles in jouw miserabele lichaampjes tot je smeekt om de koude kus van de dood in plaats van zijn tuitlipjes," sneerde Sera. Haar staart wikkelde zich om de vampier jongen heen en ze grijnsde. "Laten we gaan sterven," zei ze doodleuk en verbrijzelde zichzelf te samen met de jongen in een kleine explosie van ledematen. Seth stond op en vond al snel zijn evenwicht. De vier bloedtentakels kwamen terug en hij keek verschrikt om zich heen. Hij was afgeleid geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mimi
Queen of everything.
Mimi


Aantal berichten : 956

Karakter
Leeftijd: 76
Rang: Elf Queen
Partner: There is no point in not loving every bit of you Setherian you are all that's left of me, stay close.

Without heart, without soul, without mind, with demonic rage... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Without heart, without soul, without mind, with demonic rage...   Without heart, without soul, without mind, with demonic rage... - Pagina 2 Emptywo sep 28, 2011 9:07 am

Seth keek woest naar de vampier die hem aanraakte en hief zijn klauw.... alleen... die werd menselijk toen hij doorhad wie het was. Kalm werd hij mens..... en keek Mimi aan. Zo dichtbij als hij nu was. Hij was weer mens en legde zijn hand tegen die van haar en keek haar even aan. "Mimi.... je....je." zei hij zacht. Hij kuste haar en zacht kuste ze hem terug. Even leek het alsof al haar pijn en verdriet van haar af werden genomen toen er plots een stem klonk. "VOOR FEL'DAN!!!" riep Sera en wierp Seth opzij. Een wapen doorboorde haar hele maag en ze grijnsde breed terwijl ze achterom naar Seth keek. Mimi's ogen werden groot toen ze de onbekende vampier zag die Sera doorboorde. "Tuitlipje..... uitkijken...... en jij vampiersnol... breek zijn hartje... en ik breek alles in jouw miserabele lichaampjes tot je smeekt om de koude kus van de dood in plaats van zijn tuitlipjes," sneerde Sera. Haar staart wikkelde zich om de vampier jongen heen en ze grijnsde. "Laten we gaan sterven," zei ze doodleuk en verbrijzelde zichzelf te samen met de jongen in een kleine explosie van ledematen. Seth stond op en vond al snel zijn evenwicht. De vier bloedtentakels kwamen terug en hij keek verschrikt om zich heen. Mimi stond gelijk met hem op en greep met haar hand naar haar hoofd. Toen keek ze verschrikt Seth aan. "Seth sorry ik.." Begon ze zacht. Daarna schudde ze haar hoofd en deed een stap achteruit. Maar verlangend bleef ze hem aankijken. Ze kon er niets aan doen, maar alles in haar schreeuwde om zijn hand vast te pakken. Ze deed toch een stap naar voren en stak opnieuw haar hand uit. "Seth.." Fluisterde ze zacht en keek hem aan. "Ik mis je.." Sprak ze zo zacht dat het bijna speling van de wind was en keek hem aan met lege ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.misheru-san.hyves.nl
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

Without heart, without soul, without mind, with demonic rage... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Without heart, without soul, without mind, with demonic rage...   Without heart, without soul, without mind, with demonic rage... - Pagina 2 Emptywo sep 28, 2011 9:25 am

"Seth sorry ik.." Begon ze zacht. Daarna schudde ze haar hoofd en deed een stap achteruit. Maar verlangend bleef ze hem aankijken. Ze kon er niets aan doen, maar alles in haar schreeuwde om zijn hand vast te pakken. Ze deed toch een stap naar voren en stak opnieuw haar hand uit. "Seth.." Fluisterde ze zacht en keek hem aan. "Ik mis je.." sprak Mimi zacht. Seth greep Mimi vast en keek haar recht in de ogen... "Herrinner! HERRINNER HET JE NOG! TOT DE DOOD OSN ZOU SCHEIDEN... WE ZULLEN NU SAMEN ZIJN!" gromde Seth, een kleine vuurzee ontstond.... en toen die ging liggen... was er enkel as.
Kilometers verderop op veilige afstand liet Seth Mimi los. Hij keek haar aan en zweeg even. Hij legde zijn hand tegen haar wang en keek nog steeds zwijgend haar aan, "Ik mis Mimi..... niet jou.... alleen de persoon diep in jou.. je ... zij... jullie... zijn nog Mimi." zei Seth zacht en drukte zijn lippen op die van Mimi. Seth liet na even los en omhelsde Mimi gewoon, vertrouwend dat ze niet beet. De bloedtentakels waren verdwenen en zijn armen waren om mimi heen geslagen. Hij liet haar los en stak zijn hand in zijn hals die erdoor heen gleed, hij had het kristallen hartje te pakken en liet het zien. "Ik ben je nooit vergeten... wat er ook gebeurde," zei Seth zacht fluisternd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mimi
Queen of everything.
Mimi


Aantal berichten : 956

Karakter
Leeftijd: 76
Rang: Elf Queen
Partner: There is no point in not loving every bit of you Setherian you are all that's left of me, stay close.

Without heart, without soul, without mind, with demonic rage... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Without heart, without soul, without mind, with demonic rage...   Without heart, without soul, without mind, with demonic rage... - Pagina 2 Emptywo sep 28, 2011 9:39 am

Seth greep Mimi vast en keek haar recht in de ogen... "Herrinner! HERRINNER HET JE NOG! TOT DE DOOD OSN ZOU SCHEIDEN... WE ZULLEN NU SAMEN ZIJN!" gromde Seth, een kleine vuurzee ontstond.... en toen die ging liggen... was er enkel as.
Kilometers verderop op veilige afstand liet Seth Mimi los. Hij keek haar aan en zweeg even. Hij legde zijn hand tegen haar wang en keek nog steeds zwijgend haar aan, "Ik mis Mimi..... niet jou.... alleen de persoon diep in jou.. je ... zij... jullie... zijn nog Mimi." zei Seth zacht en drukte zijn lippen op die van Mimi. Seth liet na even los en omhelsde Mimi gewoon. Zijn bloed rook net als de eerste keer dat ze hem had omhelst sinds ze vampier was. Maar de drang om hem te bijten was er niet. Al wat er nu was was de drang om dicht bij hem te zijn vele malen groter. De bloedtentakels waren verdwenen en zijn armen waren om mimi heen geslagen. Hij liet haar los en stak zijn hand in zijn hals die erdoor heen gleed, voorzichtig liet hij het kristallen hartje zien. "Ik ben je nooit vergeten... wat er ook gebeurde," zei Seth zacht fluisternd. Mimi keek langzaam naar het hangertje terwijl haar hand weer naar de hartsteen ging. Toen ze recht in zijn ogen keek glimlachte ze even en haalde voorzichtog haar hand van het amulet. "Ik jou ook niet, ik zou nog liever voor de eeuwigheid leiden in het hellevuur dan dat ik jou ook maar een seconde zou vergeten." Sprak ze op dezelfde fluistertoon en keek Seth aan. Ze legde haar hand op zijn borst en voelde hoe zijn hart zacht klopte. Geconsentreerd sloot ze haar oren en nam in haar hoof het ritme op. Langzaam ademde ze zijn lucht in. Alles voor, als hij weer weg ging, hem beter te kunnen herinneren. Te weten dat hij geen droom was. "Ik hou van je.." Fluisterde ze zacht met gesloten ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.misheru-san.hyves.nl
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

Without heart, without soul, without mind, with demonic rage... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Without heart, without soul, without mind, with demonic rage...   Without heart, without soul, without mind, with demonic rage... - Pagina 2 Emptywo sep 28, 2011 9:45 am

"Ik jou ook niet, ik zou nog liever voor de eeuwigheid leiden in het hellevuur dan dat ik jou ook maar een seconde zou vergeten." Sprak ze op dezelfde fluistertoon en keek Seth aan. Ze legde haar hand op zijn borst en voelde hoe zijn hart zacht klopte. Geconsentreerd sloot ze haar oren en nam in haar hoof het ritme op. Langzaam ademde ze zijn lucht in. Alles voor, als hij weer weg ging, hem beter te kunnen herinneren. Te weten dat hij geen droom was. "Ik hou van je.." Fluisterde ze zacht. Seth hield haar stevig vast en trok haar mee naar de grond en bleef een paar centimeter boven haar hangen voorda thij haar omhelsde, "Mimi.... ik miste je, geen vrouw, macht, kracht, wens of wat dan ook kan mijn verlangen naar jou stoppen. Ik haat je vampier zijn.... alleen ik hou meer van je dan mijn haat jegens hun." zei Seth en rolde naast Mimi met zijn armen haar dicht tegen hem aandrukkend zodat hij eindelijk haar weer kon voelen na die nachten vol eenzaamheid,d agen vol twijfels en de duistere dieptes die hem overnamen van binnen terwijl eenzaamheid hem verteerde en besmette als een infectie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mimi
Queen of everything.
Mimi


Aantal berichten : 956

Karakter
Leeftijd: 76
Rang: Elf Queen
Partner: There is no point in not loving every bit of you Setherian you are all that's left of me, stay close.

Without heart, without soul, without mind, with demonic rage... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Without heart, without soul, without mind, with demonic rage...   Without heart, without soul, without mind, with demonic rage... - Pagina 2 Emptywo sep 28, 2011 10:30 am

Seth hield haar stevig vast en trok haar mee naar de grond en bleef een paar centimeter boven haar hangen voorda thij haar omhelsde, "Mimi.... ik miste je, geen vrouw, macht, kracht, wens of wat dan ook kan mijn verlangen naar jou stoppen. Ik haat je vampier zijn.... alleen ik hou meer van je dan mijn haat jegens hun." zei Seth en rolde naast Mimi met zijn armen haar dicht tegen hem aandrukkenen zodat Mimi eindelink na al die vreselijke dagen zich weer veilig kon voelen. Ze drukte haar hoofd tegen zijn borst aan en zuchtte terwijl ze zuch zo dicht mogelijk tegen hem aan wurmde. Zo bleef ze liggen. De wereld zou nu kunnen vergaan en ze zou het nieteens merken. Voor het eerst sinds lange tijd voelde ze zich echt gelukkig.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.misheru-san.hyves.nl
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

Without heart, without soul, without mind, with demonic rage... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Without heart, without soul, without mind, with demonic rage...   Without heart, without soul, without mind, with demonic rage... - Pagina 2 Emptywo sep 28, 2011 10:43 am

Uit het niets verscheen Moora met een document in haar hand en ze stond vlak bij Seth waardoor hij omhoog keek. "Het straatverbod in naam van Fel'dan .... volgehouden tot de dood. Berechtigd door Valencia Fel'dan word nu..." begon ze. "Gewijzigd en ongeldig verklaard....." zei Valencia en Seth kwam licht overeidn zonder Mimi los te laten. Valencia grijnsde, "Goedgekeurd.... Seth... namens mijzelf als jouw voogd, mentrix en.... adoptiemoeder." zei Valencia grijnzend en keek Mimi toen aan met een frons. "Mijn ketting staat je leuk...... Seth heeft goed gekozen," mompelde Valencia zacht voor ze verdween met Moora. Seth keek Mimi aan en zuchtte, teder streelde hij haar schouders en kuste haar zachtjes op de wang. ".... blijkbaar is het weer goed, blijkbaar vind Valencia het neit erg.... blijkbaar hou ik meer van je dan ik dacht." zei hij glimlachend en kuste haar nogmaals.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mimi
Queen of everything.
Mimi


Aantal berichten : 956

Karakter
Leeftijd: 76
Rang: Elf Queen
Partner: There is no point in not loving every bit of you Setherian you are all that's left of me, stay close.

Without heart, without soul, without mind, with demonic rage... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Without heart, without soul, without mind, with demonic rage...   Without heart, without soul, without mind, with demonic rage... - Pagina 2 Emptydo sep 29, 2011 3:05 am





Uit het niets verscheen Moora met een document in haar hand en ze stond vlak bij Seth waardoor hij omhoog keek. "Het straatverbod in naam van Fel'dan .... volgehouden tot de dood. Berechtigd door Valencia Fel'dan word nu..." begon ze. "Gewijzigd en ongeldig verklaard....." zei Valencia en Seth kwam licht overeind zonder Mimi los te laten. Valencia grijnsde, "Goedgekeurd.... Seth... namens mijzelf als jouw voogd, mentrix en.... adoptiemoeder. Mijn ketting staat je leuk...... Seth heeft goed gekozen," mompelde Valencia zacht voor ze verdween met Moora. Seth keek Mimi aan en zuchtte, teder streelde hij haar schouders en kuste haar zachtjes op de wang. ".... blijkbaar is het weer goed, blijkbaar vind Valencia het niet erg.... blijkbaar hou ik meer van je dan ik dacht." zei hij glimlachend en kuste haar nogmaals. Ze glimlachte en streelde even met haar hand over de ketting. "Het is goed.. Maar het zal nooit zo worden als vroeger he?" Bevestigde ze zichzelf zacht en zuchtte. If I die young, bury me in satin. Lay me down on a, bed of roses. Sink me in the river, at dawn. Send me away with the words of a love song.
The sharp knife of a short life well. I've had just enough time.
And I'll be wearing white when I come into Your Kingdom. I'm as green as the ring on my little cold finger. I've never known the loving of a man. But it sure felt nice when he was holding' my hand. there's a boy here in town says that he'll love me forever. Whoever thought forever could be severed by.
The sharp knife of a short life oh Well, I've had just enough time"
Haar stem eindigde in geneurie toen ze Seth aan keek. Daarna drukte ze haar mond zacht op de zijne, bang hem pijn te doen. Met haar hand verstrengeld in de zijne kuste ze hem zo. Misschien zou het nooit zo worden als vroeger, maar zo was al meer dan Mimi verdiende.

jups ze is in zing bui xD
https://www.youtube.com/watch?v=7NJqUN9TClM&ob=av3e
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.misheru-san.hyves.nl
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

Without heart, without soul, without mind, with demonic rage... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Without heart, without soul, without mind, with demonic rage...   Without heart, without soul, without mind, with demonic rage... - Pagina 2 Emptydo sep 29, 2011 3:17 am

"Het is goed.. Maar het zal nooit zo worden als vroeger he?" Bevestigde ze zichzelf zacht en zuchtte. If I die young, bury me in satin. Lay me down on a, bed of roses. Sink me in the river, at dawn. Send me away with the words of a love song.
The sharp knife of a short life well. I've had just enough time.
And I'll be wearing white when I come into Your Kingdom. I'm as green as the ring on my little cold finger. I've never known the loving of a man. But it sure felt nice when he was holding' my hand. there's a boy here in town says that he'll love me forever. Whoever thought forever could be severed by. The sharp knife of a short life oh Well, I've had just enough time" Haar stem eindigde in geneurie toen ze Seth aan keek. Daarna drukte ze haar mond zacht op de zijne, bang hem pijn te doen. Met haar hand verstrengeld in de zijne kuste ze hem zo.
Seth beantwoorde haar kus en glimlachte. Hij streelde haar wang en zuchtte even, "Het zal nooit zo worden als eerst.... alleen zolang we van elkaar kunnen houden zal het goedkomen.... want ik hou nog steeds zielsveel van je."
Terug naar boven Ga naar beneden
Mimi
Queen of everything.
Mimi


Aantal berichten : 956

Karakter
Leeftijd: 76
Rang: Elf Queen
Partner: There is no point in not loving every bit of you Setherian you are all that's left of me, stay close.

Without heart, without soul, without mind, with demonic rage... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Without heart, without soul, without mind, with demonic rage...   Without heart, without soul, without mind, with demonic rage... - Pagina 2 Emptydo sep 29, 2011 7:40 am

Seth beantwoorde haar kus en glimlachte. Hij streelde haar wang en zuchtte even, "Het zal nooit zo worden als eerst.... alleen zolang we van elkaar kunnen houden zal het goedkomen.... want ik hou nog steeds zielsveel van je." Mimi glimlachte zacht en legde haar hand op zijn wang. "True love doesn't have a happy ending.." Fluisterde ze zacht en keek seth aan waarna ze haar mond op de zijne drukte. Daarna boog ze over hem heen naar zijn oor. "True love doesn't have an ending..." Fluisterde ze daarin en drukte zichzelf weer dichter tegen Seth aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.misheru-san.hyves.nl
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

Without heart, without soul, without mind, with demonic rage... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Without heart, without soul, without mind, with demonic rage...   Without heart, without soul, without mind, with demonic rage... - Pagina 2 Emptydo sep 29, 2011 8:08 am

True love doesn't have a happy ending.." Fluisterde ze zacht en keek seth aan waarna ze haar mond op de zijne drukte. Daarna boog ze over hem heen naar zijn oor. "True love doesn't have an ending..." Fluisterde ze daarin en drukte zichzelf weer dichter tegen Seth aan.
Seth zweeg even maar streelde over Mimi's rug terwijl hij naar de lucht keek, langzaam werd het donker... kleine druppels regen vielen neer op hun en Seth zuchtte. Seth kuste Mimi teder en hield haar vast. Zachtjes en voorzichtig tilde hij haar op en boog zijn hoofd ligt voorover om een beetje regen tegen te houden. Kalm maar niet te langzaam bracht hij mimi naar een grote eik die stevig stond in het midden van een groepje bomen. Seth legde Mimi even neer tegen een beschut plekje bij de eik en ging toen naast haar zitten. Hij keek haar aan terwijl enkele druppels van daarvoor over zijn wangen en voorhoofd gleden. Zijn bruine ogen straalden licht toen hij naar Mimi keek. In de verte klonk lichte donder, niet dichtbij genoeg om drijgend te klinken en nu maar een ontspannend geluid in combinatie met de regen die eerst zacht neerdaalde en toen harder en sneller. Onder de takken van de eik zaten Seth en Mimi droog. Alleen tegen de kou.. hadden ze niet iets en vuur zou aandacht trekken. Seth sloeg zijn mantel zachtjes om Mimi heen en sloeg daarna zijn armen om haar heen en glimlachte. "Mimi... de regen valt, de avond komt, de kou trekt om ons heen... alleen toch wil ik het liefst hier blijven bij jou. Niet thuis, waar we gestoord kunnen worden.. maar hier in harmonie en vrede. Als.... als ik mijn plicht als vader heb volbracht en jij als moeder... zou ik niets anders willen dan samen met jou ergens leven waar niemand ons kan storen." zei Seth fluisterend en kuste Mimi teder op haar mond. Hij glimlachte daarna even en zuchtte... voor het eerst daalde er een vogel bij Seth in de buurt..... die hij niet direct verbrandde maar kalm liet neerstrijken op een tak die niet ver van hun hing. Zachte zingende geluidjes maakte hij die Seth's kalmte juist hielp. Seth keek Mimi even onafgebroken aan voor hij haar op zijn schoot trok en haar zo volledig kon omhelzen en verwarmen in deze koude maar toch prachtige, wonderbaarlijke en schone nacht. Niets en niemand zou dit kunnen verpesten.

Terug naar boven Ga naar beneden
Mimi
Queen of everything.
Mimi


Aantal berichten : 956

Karakter
Leeftijd: 76
Rang: Elf Queen
Partner: There is no point in not loving every bit of you Setherian you are all that's left of me, stay close.

Without heart, without soul, without mind, with demonic rage... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Without heart, without soul, without mind, with demonic rage...   Without heart, without soul, without mind, with demonic rage... - Pagina 2 Emptydo sep 29, 2011 9:10 pm

Seth zweeg even maar streelde over Mimi's rug terwijl hij naar de lucht keek, langzaam werd het donker... kleine druppels regen vielen neer op hun en Seth zuchtte. Hij kuste Mimi teder en hield haar vast. Zachtjes en voorzichtig tilde hij haar op en boog zijn hoofd ligt voorover om een beetje regen tegen te houden. Kalm bracht hij haar naar een grote eik die stevig stond in het midden van een groepje bomen. Seth legde Mimi even neer tegen een beschut plekje bij de eik en ging toen naast haar zitten. Hij keek haar aan terwijl enkele druppels van daarvoor over zijn wangen en voorhoofd gleden. Zijn bruine ogen straalden licht toen hij naar Mimi keek. In de verte klonk lichte donder, niet dichtbij genoeg om drijgend te klinken en nu maar een ontspannend geluid in combinatie met de regen die eerst zacht neerdaalde en toen harder en sneller. Onder de takken van de eik zaten Seth en Mimi droog. Seth sloeg zijn mantel zachtjes om Mimi heen en sloeg daarna zijn armen om haar heen en glimlachte. "Mimi... de regen valt, de avond komt, de kou trekt om ons heen... alleen toch wil ik het liefst hier blijven bij jou. Niet thuis, waar we gestoord kunnen worden.. maar hier in harmonie en vrede. Als.... als ik mijn plicht als vader heb volbracht en jij als moeder... zou ik niets anders willen dan samen met jou ergens leven waar niemand ons kan storen." zei Seth fluisterend en kuste Mimi teder op haar mond. Hij glimlachte daarna even en zuchtte... Een vogel daalde neer en Mimi keek naar het diertje terwijl zijn zachte gezang haar kalmeerde. Seth keek Mimi even onafgebroken aan voor hij haar op zijn schoot trok en haar zo volledig kon omhelzen en verwarmen in deze koude maar toch prachtige, wonderbaarlijke en schone nacht. Voorzichig legde ze haar hoofd tegen zijn borst terwijl ze luisterde naar het onweer in de verte, de zachte melodie van de regen en het tjirpen van het vogeltje. "Ooit is de dag juist Seth, de dag dat wij samen kunnen zijn zonder... problemen.." Ze glimlachte licht en drukte zich tegen Seth aan alsof hij een teddybeer was die ze kwijt was geraakt en weer terug had gevonden. In de verte klonk een nieuw geluid, het klonk als een jankje van een hond of wolf. Een spierwitte gedaamte doemde in de verte op en leek hun wel beschuldigend aan te kijken. Een rilling schoot over Mimi's rug toen het beest haar kop hief en een gejank uitstote in de regen. Daarna leek ze te glimlachen en haar hoofd te schudden en verdween weer tussen de bomen, maar iets zij Mimi dat ze niet ver weg zou gaan. "Nieuw huisdier?" Vroeg Mimi lachend waarna ze zichzelf opnieuw tegen Seth aandrukte.



*(omg Delaney kwam kijken xD
Ze laat sethy nog niet met rust hoor :3
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.misheru-san.hyves.nl
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

Without heart, without soul, without mind, with demonic rage... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Without heart, without soul, without mind, with demonic rage...   Without heart, without soul, without mind, with demonic rage... - Pagina 2 Emptyvr sep 30, 2011 3:56 am

"Ooit is de dag juist Seth, de dag dat wij samen kunnen zijn zonder... problemen.." Ze glimlachte licht en drukte zich tegen Seth aan alsof hij een teddybeer was die ze kwijt was geraakt en weer terug had gevonden. In de verte klonk een nieuw geluid, het klonk als een jankje van een hond of wolf. Een spierwitte gedaamte doemde in de verte op en leek hun wel beschuldigend aan te kijken. Een rilling schoot over Mimi's rug toen het beest haar kop hief en een gejank uitstote in de regen. Daarna leek ze te glimlachen en haar hoofd te schudden en verdween weer tussen de bomen, maar iets zij Mimi dat ze niet ver weg zou gaan. "Nieuw huisdier?" Vroeg Mimi. Seth schudde zijn hoofd, "Delaney.... stomme rothond.... mij blijven volgen terwijl je vrij bent." zei hij zachjtes fluisterend het ontwijkend voor Mimi. Hij glimlachte en omhelsde Mimi teder terwijl hij zijn lippen op die van haar drukte alleen net op dat moment begaf een tak boven hen het alleen de tak viel er ver naast maar flink wat regen kwam over Seth heen. Ondanks de rgen keek hij naar Mimi en gign door met kussen aangezien een beetje water dit moment niet kon verpesten. Trouwens het wa svooral hij die nat werd door de rgen dus zo veel maakte het niet uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rox

Rox


Aantal berichten : 324

Karakter
Leeftijd: 57 (Menselijke leeftijd 17)
Rang: beschermer
Partner: my only love my little daughter who has mush laughing when her parents died before her eyes, Lucy you let my heart beat again

Without heart, without soul, without mind, with demonic rage... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Without heart, without soul, without mind, with demonic rage...   Without heart, without soul, without mind, with demonic rage... - Pagina 2 Emptyvr sep 30, 2011 7:45 am

(Juist hier ga ik niet meer in posten omdat jullei doro gepost hebben rox bestaat er niet meer in dus rox uit topic -.- vond eerst leuk te posten mara nu vind ik het rottig -.-)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Without heart, without soul, without mind, with demonic rage... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Without heart, without soul, without mind, with demonic rage...   Without heart, without soul, without mind, with demonic rage... - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Without heart, without soul, without mind, with demonic rage...
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Be a simple mind
» -Noble soul all alone what do I do with you?-
» Fire burns like my soul inside my body...
»  feellings of the heart.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Territoria :: Vampier territorium-
Ga naar: