Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De vrouw met de twee gezichten

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Kynia

Kynia


Aantal berichten : 117

Karakter
Leeftijd: 19
Rang: Beschermer
Partner: I created a hate for love... that's my answer.

De vrouw met de twee gezichten - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vrouw met de twee gezichten   De vrouw met de twee gezichten - Pagina 2 Emptywo okt 19, 2011 8:57 pm

"Ik ben niet zomaar een fee." Sprak Angel met een druk in haar onder toon en keek de vampier in haar ogen aan. "Er is wel iet gebeurd dus biecht het maar eerlijk op, vieze moordlustige levens pikker." Angel keek de vampier pissig aan en kneep haar ogen samen. 'En waarom zou je dan niet zomaar een fee zijn?' en Kynia bleef haar nu fel aankijken. 'Ik zie geen enkel verschil. Jullie zijn gewoon allen het zelfde!' Ze was Loriana en Enya helemaal vergeten en focuste zich nu op de nieuw gekomen fee. 'Ik heb hier enkel en alleen een zwaardgevecht gehad met een fee. Iedereen is nog in leven, dus op me nu al een moorlustige levens pikker te noemen is wel een beetje...zielig.' en met een grijns op mijn gezicht staarde ik haar kil aan. 'Die naam in het geheel zal wel kloppen, maar op dit moment en op dit puntje in de tijd is die naam nog niet goed. Met de nadruk op nog niet.' Ze deed nu een stap dichter naar de fee toe en nu drong de geur van bloed pas werkelijk haar neus in. Al die tijd had ze die geur genegeerd, maar nu liet ze het toe. 'Je hebt een heerlijke geur, fee. Laat me eens wat proeven.' vroeg ze met een twinkeling in haar ogen. 'Een beetje maar, dan laat ik jullie allen voor de eerst komende tijd met rust... of misschien ook niet.' en ze grinnikte zacht. 'Ik ben nieuwsgierig naar je antwoord... zeg het eens.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Angel
Deputy
Angel


Aantal berichten : 63

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Deputy
Partner: Puck, you just bring the sunlight to the earth the snow go away as a magical miracle

De vrouw met de twee gezichten - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vrouw met de twee gezichten   De vrouw met de twee gezichten - Pagina 2 Emptydo okt 20, 2011 10:39 pm

'En waarom zou je dan niet zomaar een fee zijn?' en Kynia bleef haar nu fel aankijken. 'Ik zie geen enkel verschil. Jullie zijn gewoon allen het zelfde!' Ze was Loriana en Enya helemaal vergeten en focuste zich nu op de nieuw gekomen fee. 'Ik heb hier enkel en alleen een zwaardgevecht gehad met een fee. Iedereen is nog in leven, dus op me nu al een moorlustige levens pikker te noemen is wel een beetje...zielig.' en met een grijns op mijn gezicht staarde ik haar kil aan. 'Die naam in het geheel zal wel kloppen, maar op dit moment en op dit puntje in de tijd is die naam nog niet goed. Met de nadruk op nog niet.' Ze deed nu een stap dichter naar de fee toe en nu drong de geur van bloed pas werkelijk haar neus in. Al die tijd had ze die geur genegeerd, maar nu liet ze het toe. 'Je hebt een heerlijke geur, fee. Laat me eens wat proeven.' vroeg ze met een twinkeling in haar ogen. 'Een beetje maar, dan laat ik jullie allen voor de eerst komende tijd met rust... of misschien ook niet.' en ze grinnikte zacht. 'Ik ben nieuwsgierig naar je antwoord... zeg het eens.' Angel keek de vampier aan en glimlachde. "Jij zult nooit een hapje proeven van mijn pompende bloed die vol met magie zitten vol zuivere rassen bloed." Angel grijnsde toen naar de vampier en kon het nu allemala niet meer in houden om het uit te lokken. "Ik ben Angel niet zomaar een fee want dit bloed dat je ruikt zul je nooit meer ruiken als ik dood ben, dit bloed is nietvan zomaar een fee." Angel keke de vampier aan en grijnsde nog breet.

(Ik wete iet hoe ej met ed feen hebt gevochten maar ze zijn klein en een vampier groot ben ej gekrompen? want ene fee past in ej hand.)
Terug naar boven Ga naar beneden
Kynia

Kynia


Aantal berichten : 117

Karakter
Leeftijd: 19
Rang: Beschermer
Partner: I created a hate for love... that's my answer.

De vrouw met de twee gezichten - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vrouw met de twee gezichten   De vrouw met de twee gezichten - Pagina 2 Emptydo okt 20, 2011 11:34 pm

Angel keek de vampier aan en glimlachte. "Jij zult nooit een hapje proeven van mijn pompende bloed die vol met magie zitten vol zuivere rassen bloed." Angel grijnsde toen naar de vampier en kon het nu allemaal niet meer in houden om het uit te lokken. "Ik ben Angel niet zomaar een fee want dit bloed dat je ruikt zul je nooit meer ruiken als ik dood ben, dit bloed is niet van zomaar een fee." Angel keek de vampier aan en grijnsde nog breed. 'Een arrogant feetje dus.' siste Kynia zacht en ook met een lichte grijns. 'Ik zal op een dag wel iets van je proeven al is het maar 1 druppel.' sprak ze fel. Ze had nu werkelijk een hekel gekregen aan deze vliegende dingen. Ze leken zichzelf allemaal geweldig te vinden. 'Ik snap nog steeds niet wat er dan zo bijzonder aan jou zou moeten zijn. Je ziet er precies het zelfde uit als al die andere feeen. Beetje hoge dunk van jezelf of heb je het nog in je het te vertellen?' en ze keek haar met een opgetrokken wenkbrauw aan. 'Je lijkt me bijna te vragen of ik jouw bloed door mijn keel wil laten glijden. Ik zal het niet meer ruiken als je dood bent, maar toch er zijn nog duizenden andere geuren, die dan op de nieuwe plaats komen van jouw geur. Ik kan dit bloed hier toch niet laten liggen? Dat is bijna verspilling.' en Kynia keek haar met een grijns aan. Ze wachte niet langer en probeerde de fee in haar handen vast te krijgen.

-Ik weet dat ze klein zijn. Het was een foutje van mij en Enya aan het begin. Vechten met een zwaard is vrijwel onmogelijk als ze op hun oorspronkelijke lengtes blijven. Zwaardgevecht is nu iets om uit dit verhaal te vergeten-
Terug naar boven Ga naar beneden
Angel
Deputy
Angel


Aantal berichten : 63

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Deputy
Partner: Puck, you just bring the sunlight to the earth the snow go away as a magical miracle

De vrouw met de twee gezichten - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vrouw met de twee gezichten   De vrouw met de twee gezichten - Pagina 2 Emptyvr okt 21, 2011 10:39 am

'Een arrogant feetje dus.' siste Kynia zacht en ook met een lichte
grijns. 'Ik zal op een dag wel iets van je proeven al is het maar 1
druppel.' sprak ze fel. Ze had nu werkelijk een hekel gekregen aan deze
vliegende dingen. Ze leken zichzelf allemaal geweldig te vinden. 'Ik
snap nog steeds niet wat er dan zo bijzonder aan jou zou moeten zijn. Je
ziet er precies het zelfde uit als al die andere feeen. Beetje hoge
dunk van jezelf of heb je het nog in je het te vertellen?' en ze keek
haar met een opgetrokken wenkbrauw aan. 'Je lijkt me bijna te vragen of
ik jouw bloed door mijn keel wil laten glijden. Ik zal het niet meer
ruiken als je dood bent, maar toch er zijn nog duizenden andere geuren,
die dan op de nieuwe plaats komen van jouw geur. Ik kan dit bloed hier
toch niet laten liggen? Dat is bijna verspilling.' en Kynia keek haar
met een grijns aan. Ze wachte niet langer en probeerde de fee in haar
handen vast te krijgen. Anegl lachde en speelde in ed lucht en pakte haar toverstof toen. "Kleien vampiers die niet kunnen wachten worden overgeslagen." Angel strooide toen toverstof om ed vampier heen en het glinsterde naar alle kanten uit ze zag stetes hoe kleiner ze werd en lachde toen en kwam nu tegen over haar te staan. "Wie is hier zou ene vlieg, vlieg."
Terug naar boven Ga naar beneden
Kynia

Kynia


Aantal berichten : 117

Karakter
Leeftijd: 19
Rang: Beschermer
Partner: I created a hate for love... that's my answer.

De vrouw met de twee gezichten - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vrouw met de twee gezichten   De vrouw met de twee gezichten - Pagina 2 Emptyvr okt 21, 2011 9:59 pm

Angel lachte en speelde in de lucht en pakte haar toverstof toen. "Kleine vampiers die niet kunnen wachten worden overgeslagen." Angel strooide toen toverstof om de vampier heen en het glinsterde naar alle kanten uit ze zag steeds hoe kleiner ze werd en lachte toen en kwam nu tegen over haar te staan. "Wie is hier zou ene vlieg, vlieg." Woedend keek Kynia de fee recht aan. Ze kon het gewoon niet geloven. Hoe had ze kunnen vergeten, dat een fee dit kon. 'Ik ben de vlieg niet.' antwoordde ze met een lichte grijns. 'Jij bent hier de gene met vleugels, vlieg! Ik ben gewoon de spin, die blijft proberen om de irritante vlieg te pakken.' Kynia had werkelijk een hekel aan dit spelletje die hier nu gespeeld werd, maar veranderen kon ze niet, dus moest ze gewoon maar mee doen met dit alles. Die feeen mochten van deze wereld verdwijnen. Niks meer dan irritante vliegende wezentjes waren het in haar ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Angel
Deputy
Angel


Aantal berichten : 63

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Deputy
Partner: Puck, you just bring the sunlight to the earth the snow go away as a magical miracle

De vrouw met de twee gezichten - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vrouw met de twee gezichten   De vrouw met de twee gezichten - Pagina 2 Emptyma okt 24, 2011 10:38 am

Woedend keek Kynia de fee recht aan. Ze kon het gewoon niet geloven. Hoe had ze kunnen vergeten, dat een fee dit kon. 'Ik ben de vlieg niet.' antwoordde ze met een lichte grijns. 'Jij bent hier de gene met vleugels, vlieg! Ik ben gewoon de spin, die blijft proberen om de irritante vlieg te pakken.' Kynia had werkelijk een hekel aan dit spelletje die hier nu gespeeld werd, maar veranderen kon ze niet, dus moest ze gewoon maar mee doen met dit alles. Die feeen mochten van deze wereld verdwijnen. Niks meer dan irritante vliegende wezentjes waren het in haar ogen. angel keke haar nog steets machtig aan wat ze gedaan had en grijnsde. Ik ben ene vlieg die ej nooit te pakken zult krijgen. Ookal ebn je ene lelijke spin je zult nooit het bloed die hier door de anderen stroomd krijgen dat kunn ej maar liever in ej nachtmerrie's dromen." Angel deed toen haar handen in haar zij en vloog de lucht in en bleef op ene hoogte kijken hoe de vampier daar maar stond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kynia

Kynia


Aantal berichten : 117

Karakter
Leeftijd: 19
Rang: Beschermer
Partner: I created a hate for love... that's my answer.

De vrouw met de twee gezichten - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vrouw met de twee gezichten   De vrouw met de twee gezichten - Pagina 2 Emptydi okt 25, 2011 5:16 am

Angel keek haar nog steeds machtig aan wat ze gedaan had en grijnsde. “Ik ben ene vlieg die je nooit te pakken zult krijgen. Ook al ben je ene lelijke spin je zult nooit het bloed die hier door de anderen stroomt krijgen dat kun je maar liever in je nachtmerries dromen." Angel deed toen haar handen in haar zij en vloog de lucht in en bleef op ene hoogte kijken hoe de vampier daar maar stond. Kynia wist nu dat springen niks zou helpen en alleen de lach van de fee als einde zou hebben. Ze zou dolgraag een poging doen om bij de fee te komen, maar wachten was nu beter. ‘Zo..zo… ik ben plots de ‘lelijke’ spin geworden?’ en ze hield haar hoofd schuin. ‘Je kan zeggen wat je wilt over nooit proeven van het bloed, maar op een dag zul je daar in falen en zal je bloed wel door iemand mond lopen. Misschien niet door de mijne, maar er zijn meer dan genoeg die de zelfde poging zullen wagen. Ik heb dan misschien wel geen enkele kracht en zit jij nu lekker over jezelf op te scheppen met de vreselijke arrogante houding van je.’ en Kynia deed net als Angel haar handen ook in haar zij. ‘Mevrouwtje de valsspeler die gewoon daar in de lucht aan het fladderen is.’
Terug naar boven Ga naar beneden
Angel
Deputy
Angel


Aantal berichten : 63

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Deputy
Partner: Puck, you just bring the sunlight to the earth the snow go away as a magical miracle

De vrouw met de twee gezichten - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vrouw met de twee gezichten   De vrouw met de twee gezichten - Pagina 2 Emptydo okt 27, 2011 9:28 am

Kynia wist nu dat springen niks zou helpen en alleen de lach van de fee als einde zou hebben. Ze zou dolgraag een poging doen om bij de fee te komen, maar wachten was nu beter. ‘Zo..zo… ik ben plots de ‘lelijke’ spin geworden?’ en ze hield haar hoofd schuin. ‘Je kan zeggen wat je wilt over nooit proeven van het bloed, maar op een dag zul je daar in falen en zal je bloed wel door iemand mond lopen. Misschien niet door de mijne, maar er zijn meer dan genoeg die de zelfde poging zullen wagen. Ik heb dan misschien wel geen enkele kracht en zit jij nu lekker over jezelf op te scheppen met de vreselijke arrogante houding van je.’ en Kynia deed net als Angel haar handen ook in haar zij. ‘Mevrouwtje de valsspeler die gewoon daar in de lucht aan het fladderen is.’ Angel moes lachen. "Dat doen jullie toch ook vieze vampiers dus waarom ik niet bloedzuigertje!" Zei Angel met ene grins op haar gezicht en keke naar de vampier. "Ik zou maar snel naar hus gaan en zorgen dat je were snel groot bnt en van em volk afblijven want anders verbrand ik je de volgende keer!" Terwijl Anngel dat zei keek ze de vampier driftig aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kynia

Kynia


Aantal berichten : 117

Karakter
Leeftijd: 19
Rang: Beschermer
Partner: I created a hate for love... that's my answer.

De vrouw met de twee gezichten - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vrouw met de twee gezichten   De vrouw met de twee gezichten - Pagina 2 Emptydi nov 01, 2011 9:10 am

Angel moes lachen. "Dat doen jullie toch ook vieze vampiers dus waarom ik niet bloedzuigertje!" Zei Angel met ene grins op haar gezicht en keke naar de vampier. "Ik zou maar snel naar hus gaan en zorgen dat je were snel groot bnt en van em volk afblijven want anders verbrand ik je de volgende keer!" Terwijl Anngel dat zei keek ze de vampier driftig aan. 'Zeg maar meteen dat wij dat ook doen. Bedoel je zeker meteen alle vampiers?! Er zijn ook wel vampiers die ook wel eens van iets eerlijks houden.' snauwde ze richting de fee. 'Ik ga op dit moment met plezier terug, maar niet naar mn eigen volk. Ik trek wel weer een ander gebied in als ik hier gewoon niet even voor de fun mag komen.' en ze sloeg haar armen over elkaar heen. 'Succes met mij verbranden de volgende keer!'

Terug naar boven Ga naar beneden
Angel
Deputy
Angel


Aantal berichten : 63

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Deputy
Partner: Puck, you just bring the sunlight to the earth the snow go away as a magical miracle

De vrouw met de twee gezichten - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vrouw met de twee gezichten   De vrouw met de twee gezichten - Pagina 2 Emptydi nov 01, 2011 2:00 pm

'Zeg maar meteen dat wij dat ook doen. Bedoel je zeker meteen alle vampiers?! Er zijn ook wel vampiers die ook wel eens van iets eerlijks houden.' snauwde ze richting de fee. 'Ik ga op dit moment met plezier terug, maar niet naar mn eigen volk. Ik trek wel weer een ander gebied in als ik hier gewoon niet even voor de fun mag komen.' en ze sloeg haar armen over elkaar heen. 'Succes met mij verbranden de volgende keer!' Angel kwam toen rusti op ed grond met haar keien jurkje die waperde. "Ik heb je nu gewaarschuwd, doe mijn volk een ding pijn en je wete ej lot bestemming vampier." Zei Angel toen emet een vurige branding in haar ogen en keerde ed vampier ed rug om naar ed rest te lopen.

(Angel topic uit)
Terug naar boven Ga naar beneden
Kynia

Kynia


Aantal berichten : 117

Karakter
Leeftijd: 19
Rang: Beschermer
Partner: I created a hate for love... that's my answer.

De vrouw met de twee gezichten - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vrouw met de twee gezichten   De vrouw met de twee gezichten - Pagina 2 Emptydi nov 01, 2011 7:37 pm

'Succes met mij verbranden de volgende keer!' Angel kwam toen rusti op ed grond met haar keien jurkje die waperde. "Ik heb je nu gewaarschuwd, doe mijn volk een ding pijn en je wete ej lot bestemming vampier." Zei Angel toen emet een vurige branding in haar ogen en keerde ed vampier ed rug om naar ed rest te lopen. "Ja, ja... ik snap het al.' zei ze met wat verveling in haar stem. 'Iedereen zegt dat als ik ergens langs kom.' en ze grijnsde. Ze was nog klein maar was niet van plan nog enig ding te gaan vragen en liep met trillende handen van woede weg.

-Kynia topic uit-
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De vrouw met de twee gezichten - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vrouw met de twee gezichten   De vrouw met de twee gezichten - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De vrouw met de twee gezichten
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Territoria :: Feeën Territorium :: Het Feeënmeer-
Ga naar: