Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Are you gonna teach me again?

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Loira

Loira


Aantal berichten : 41

Karakter
Leeftijd: Outside 15, but inner Im older...
Rang: apprentice
Partner: when I see you...Oh..never mind..

Are you gonna teach me again? Empty
BerichtOnderwerp: Are you gonna teach me again?   Are you gonna teach me again? Emptyma jan 02, 2012 5:15 am

Loira veegde het laatste bloed van haar mondhoeken af. De vrouw schokte nog na en lag toen dood op de grond. Loiras bleke huid was witter dan ooit en haar donkere ogen keken rond. Niemand had haar gezien. Ze hoorde de kerkklok slaan, ze had zometeen training van Vyndi! Ze schrok op uit haar gedachten en zette het op een rennen, dwars door de straten waar de zon fel scheen. Ze hield haar hand voor haar ogen, en duwde en man opzij, die haar verontwaardigt na keek, en wat Loira helemaal niets scheelde. Ze rende een steegje in, en stond even stil om na te hijgen. Bijna niemand was hier. Ze glimlachtte even blij het zien van haar bebloedde vingersen liep nu rustig verder. Ze had nog heel even de tijd, maar ze wist hoe Vyndi was. Als ze te laat zou komen dan was ze niet erg blij, en zijzelf ook niet. Ze zuchtte even en kwam net op tijd aan bij de plek die was afgesproken.

(Vyndi, sorry had geen inspi)
Terug naar boven Ga naar beneden
Vyndi
Queen
Vyndi


Aantal berichten : 175

Karakter
Leeftijd: on the outside 17, Inner side 63
Rang: Queen of the dead
Partner: Joey, You have my heart

Are you gonna teach me again? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you gonna teach me again?   Are you gonna teach me again? Emptywo jan 04, 2012 1:02 pm

Vyndi had afgesproken met haar leerling, maar nog veel belangrijker, ze zou Loira vandaag de geschiedenis vertellen van hun bloedlijn. Waarom zij uitgekozen was. Waarom zij degene zou zijn die de wereld zou ondermijnen. Rox was dood, maar de Dwergen en de Zeemeerminnen bestonden niet meer, een schrale troost, al had haar commandant haar goed gedient. Het was allemaal enkel een spel in haar hoofd, het perfecte spel dat zich langzaam maar zeker uitwerkte. Daar stond de jonge gestalte al op haar te wachten, precies zoals gepland. "Loira, het is tijd!" Riep ze uit terwijl ze naar haar toe liep en haar rustig aan meenam naar een geheime plek. Dezelfde plek als waar zij voor het eerst van haar leven over de voorspelling had gehoord. Langzaam begon ze te rennen en steeds sneller, steeds verder tot ze bij het oude kasteel kwamen.. Het was niets meer, behalve die ene geheime kamer ver weg gestopt. Behendig klom Vyndi naar binnen en nam Loira mee naar die kamer. Daar pakte ze een oud geschrift van precies dezelfde plek als ze het zo lang geleden had neergelegd. Voorzichtig drukte Vyndi het in Loira's handen. "Lees voor." Beval ze terwijl ze rustig ging zitten.

de brief:
Terug naar boven Ga naar beneden
Loira

Loira


Aantal berichten : 41

Karakter
Leeftijd: Outside 15, but inner Im older...
Rang: apprentice
Partner: when I see you...Oh..never mind..

Are you gonna teach me again? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you gonna teach me again?   Are you gonna teach me again? Emptydo jan 05, 2012 10:35 pm

Vyndi Wilde vaart maken want ze vertrokken meteen. Vyndi begon steeds sneller te rennen, en Loira kreeg moeite om haar bij te houden. Vyndi was zo te zien erg fit, want hard rennen kon ze wel, ze klom door een raam in het oude kasteel. Daar was toch niets meer van over? Ze klom achter de Vampirequeen aan, die haar meenam naar een geheime kamer. Niet eens zo groot, maar ook vervallen. Vyndi pakte een geschrift, een oud geschrift, De koude handen Van Vyndi legde het in haar handen, en Verbaasd keek Loira ernaar.''Voorlezen.'' Beval Vyndi, en Loira rolde het Perkament een stukje uit, en las voor.''De dag des oordeels. De dag der overheersing, zal tot stand worden gebracht door een machtige Koningin. Niet zomaar een Koningin. Een koningin der vampiers. De dag zal komen, door het nageslacht van de grootste en machtigste families van het land. Van de drie grootste rassen. Voor de Ridders, De dochter van de Muzens. Voor de Elfen, de dochter van de Telrúnya's en voor de Tovenaars, de zoon van de Fel’dan familie. Weet de Koningin hun aan haar te onderwerpen, zal zij de kracht ervaren. Enkel dan.. Zal zij overheersen. Maar gevaar licht op de loer. Als de kinderen elkaar ontmoeten en een bond vormen.. Zal het einde van de Koningin betekenen. De gevaren zijn groot, maar de beloning is groter. Wees gewaarschuwt voor wie dit leest. Wie deze informatie niet mag weten, zal hier nooit uit komen. De vloek van het vampirisme leeft voort. Tot de Queen ons bevrijd. De Queen voor deze voorspeling zal Vyndi Montgomery zijn. Lang leven de Heilige voorspelling.'' De woorden brandde in haar ogen. Zij?! Was zij uitgekozen om de Queen te zijn die haar volk zou bevrijden. Voorzichtig rolde ze de rol verder uit. ''De drie aarts kinderen zullen hun krachten samen moeten gebruiken. Eer ze de Queen der Vampiers willen verslaan. Als je nog niet dood bent nu, zal jij de uitverkoren Vyndi Montgomery zijn.
Jasmyn Muzen, Vernietig haar ouders, haar zekerheid, en ze zal de Queen worden der Ridders. Dan, sla je slag. Mimi Telrúnya, laat haar ouders sterven. Dan wreek je op haar verzorgers. Zo word zij Queen van de Elfen. Setherian Fel’dan, vernietig de enigste persoon waar hij werkelijk om geeft. Vernietig zijn mentrix en de enigste die hem sterk kan maken en hij word King der Tovenaars. Dan laat ze groeien in hun pijn en haat voor jou. Ze onderwerpen zich gouw genoeg aan jou. Wees sterk, mijn dochter. Ontvang hierbij deze gave. Deze enkele gave. Om deze aarts kinderen te volgen. Ga hierna, ga en zoek Roxanne Nemesis zij zal jouw kracht grootser maken. Als je al zult falen wees niet bang. Bereid je voor op een tweede plan. Zorg er voor dat de aarts kinderen zich voortplanten, en zoek je enigste volledige bloed nakomeling, degene die het Montgomery bloed met zich meedraagd, zij zal jou reincarnatie zijn. Zoek, waneer de tijd juist is bij de Ridders, jouw oorsprongkelijke bloed. Wees voorzichtig. Wees sterk, eens zal jij koningin zijn, van alles wat je je maar kan herineren. Wees sterk. En misschien tot ooit mijn ontstervelijke dochter. Getekend. Vanessa Montgomery voormalig Vampierskoningin…''

Loira stopte met praten. Vyndi was uitverkonere, om de hele wereld te overheersen? Ze keek Vyndi aan, met grote ogen. Alle woorden die ze had opgenoemd, brande in haar gedachten, dit was te veel voor haar. Ze haalde even diep adem, en keek toen weer naar de Vampirequeen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Are you gonna teach me again? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you gonna teach me again?   Are you gonna teach me again? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Are you gonna teach me again?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» I'll teach you..

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Overige Territoria :: Sterfelijke-
Ga naar: