Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Oops....

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Brenna
Healer apprentice
Brenna


Aantal berichten : 97

Karakter
Leeftijd: 15
Rang: leerling healer
Partner: There is someone, but I'm afraid he loves someone else...

Oops.... Empty
BerichtOnderwerp: Oops....   Oops.... Emptyzo jan 22, 2012 3:55 am

Brenna zat rustig in de zon, het was vreselijk warm. Ze stak een grasspriet in haar mond en dacht na. Lang geleden, toen ze nog een heel klein meisje was, wilde ze een groots ridder worden, die droom was stuk gemaakt. Ze kon nu alleen voor mensen zorgen door naast ze te zitten en ze kruiden en nog vanalles te geven. Ze wilde een zwaard vasthouden en slechterikken een kopje kleiner maken. Ze schudde haar hoofd en verdrong die gedachte. De zon verschroeide haar hoofdhuid, haar bruine krullen glansden. Toen stond ze op, kleedde haar uit en dook in het koele water. Het was zo heerlijk daar beneden dat ze het liefst daar was gebleven als ze geen adem hoefde te halen. Ze dook nog een paar keer onder en lachtte om de mooie dag. Toen ze voor de vierde keer bovenkwam stond er iemand naast het meer. Met een rood hoofd liet ze zich zakken tot alleen haar hoofd nog zichtbaar was. 'Ehm...hallo.'zei ze verlegen omdat ze zo'n beetje in haar nakie betrapt was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dave

Dave


Aantal berichten : 126

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Beschermer
Partner: Love is something you can not predict when it happens

Oops.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oops....   Oops.... Emptyma jan 23, 2012 5:42 am

Met ontspannen stappen liep deze jonge tovenaar van zijn territoria af richting die van de ridders, hij gebruikte de zij wegen om de vampiers niet tegen te komen, want hij had geen zin om met hun te vechten, hij wat wat rust nodig en niks anders. Hij had nu een behoefte aan een meer die langzaam stroomde en vredig was, jammer genoeg was er niet zo een plek te vinden op zijn eigen territoria, bij de elven kon je wel zo een plek vinden maar dat was te ver lopen en daar had hij geen zin in lang lopen. En toen hij klein was had zijn moeder altijd verteld over de meerminnen die een rivier gebruikte dat bij de ridders territoria stroomde. En Ager had het een keertje verteld dat er een rivier was in de territoria van de ridders. Een zucht verliet zijn mond wanneer hij merkte dat hij naast de rivier liep, het was hier rustig ook al was het midden in de dag, het was zelfs zo rustig dat er geen demonen in de buurt waren wat hem wel goed deed. De meeste demonen waren bezig in de hell om alles klaar te maken voor de nieuwkomers die dood zouden gaan, de duivels maakte de hell nog erger dan hij al was en het zou geen pretje zijn als je er nu in terecht kwam.
De zon scheen op zijn zwarte haar en met zijn helder blauwe ogen die hij van zijn moeder had geërfd zo als zijn zusjes keken naar de rivier, zijn oren vulde zich met geluid van het meer die aan het ruizen was. Zijn voeten stopte nog eerder dan zijn hersens het merkte maar voor zijn pad lag een hoopje kleren die duidelijk van een meisje waren, zulke kleren herkende hij over al want zijn hele familie bestond bijna uit meisjes behalve zijn vader en een summon van Mariah. Van zijn ooghoeken zag hij een meisje omhoog komen die blijkbaar naakt was en toen ze hem merkte dook ze naar beneden tot alleen haar hoofd zichtbaar was die knal rood was. 'Ehm...hallo.' Dave draaide zich met een rood hoofd naar haar toe en begroete haar ongemakkelijk: 'ehh ook hoi.' Daarna keek hij om zich heen of er andere mensen bij waren maar hij had pech want er was niemand behalve hun. De jonge magier draaide zijn hoofd weer naar het meisje 'eh ik draai me beter om denk ik zo dat jij je kan omkleden.' Zei hij ongemakkelijk en draaide zich zo als afgesproken om en liep naar een boom zo dat ze zeker wist dat hij niet gluurde.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/
Samina
Deputy
Samina


Aantal berichten : 139

Karakter
Leeftijd: 29 jaar
Rang: Deputy
Partner: The pain of reality ceepes me away from it

Oops.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oops....   Oops.... Emptyma jan 23, 2012 5:58 am

'ehh ook hoi.' Daarna keek hij om zich heen of er andere mensen bij waren. De jonge magier draaide zijn hoofd weer naar het Brenna 'eh ik draai me beter om denk ik zo dat jij je kan omkleden.' Zei hij ongemakkelijk en draaide zich zo als afgesproken om en liep naar een boom zo dat ze zeker wist dat hij niet gluurde. Ongemakkelijk maar ook een beetje giegelend hees Brenna zichzelf uit het water en trok gauw haar kleren aan. ''Erm...sorry hoor, kom maar weer tevoorschijn.'' Ze liep met uitgestrekte hand op hem af. ''Even een kennismaking, t'is nou niet echt het juiste moment maar goed. Ik heet Brenna enne....'' Ze blies een bruine lok haar weg wat haar een heel on dames achtig uiterlijk gaf.

(flutpost, ongemakkelijk....)
(verkeerde acc)
Terug naar boven Ga naar beneden
Dave

Dave


Aantal berichten : 126

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Beschermer
Partner: Love is something you can not predict when it happens

Oops.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oops....   Oops.... Emptyma jan 23, 2012 7:20 am

Hij hoorde wat gegiechel maar lette daar niet echt op, hij wou dat zijn demon hond Ager bij was hij wist dan wat ie moest doen ''Erm...sorry hoor, kom maar weer tevoorschijn.'' hoorde hij het meisje weer zeggen en kwam achter de boom vandaan en keek naar het meisje die aan gekleed was en voelde zich wat meer op zijn gemak dan eerst. de meisje liep met een uitgestrekte hand naar hem toe . ''Even een kennismaking, t'is nou niet echt het juiste moment maar goed. Ik heet Brenna enne....'' Ze blies een bruine lok haar weg wat haar een heel on dames achtig uiterlijk gaf. Dave knikte en en rolde met zijn ogen, hij hield niet van meisjes die om hun uiterlijk zorgde, Mariah was een stuk beter zij maakte zich niet druk om hoe ze er uit zag...Nouja soms dan maar niet heel erg 'Dave Fel'Dan... Aangenaam kennis te maken.' Zei hij beleefd en schonk een kleine charmante glimlach en haalde zijn haar van zijn ogen vandaan waardoor zijn blauwe ogen in beeld kwamen. 'dus je bent een ridder.' vroeg hij aan Brenna om de gesprek te vervolgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/
Samina
Deputy
Samina


Aantal berichten : 139

Karakter
Leeftijd: 29 jaar
Rang: Deputy
Partner: The pain of reality ceepes me away from it

Oops.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oops....   Oops.... Emptyma jan 23, 2012 8:06 am

'Dave Fel'Dan... Aangenaam kennis te maken.' Zei hij beleefd en schonk een kleine charmante glimlach en haalde zijn haar van zijn ogen vandaan waardoor zijn blauwe ogen in beeld kwamen. 'dus je bent een ridder.' vroeg hij aan Brenna om de gesprek te vervolgen. ''Ja, min of meer zou je kunnen zeggen, en die haarlok was niet uit ijdelheid.'' zei ze lachend. Weer zo'n vreemd toeval waarin ze wist wat de ander dacht of voelde. ''Maar jij niet zo te zien, een tovenaar nog wel.'' Ze keek even naar de grote hond die naast hem liep. ''Ehm.....hoe heet-ie?'' vroeg ze een beetje slecht op haar gemak. ''Maar ja dus, ik ben een ridder maar een van mijn zussen is een shapeshifter, vandaar dat ik twijfels heb bij mijn stamboom. Ik geloof dat ik ook nog tovenaarsbloed in me heb maar dat kan ik niet bewijzen.'' Ze merkte dat ze weer te lang doorratelde dus hield ze vlug haar mond. ''Stomstomstom! wat moet hij wel niet denken!'' dacht ze boos tegen zichzelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dave

Dave


Aantal berichten : 126

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Beschermer
Partner: Love is something you can not predict when it happens

Oops.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oops....   Oops.... Emptyma jan 23, 2012 8:25 am

''Ja, min of meer zou je kunnen zeggen, en die haarlok was niet uit ijdelheid.'' zei ze lachend. Weer zo'n vreemd toeval waarin ze wist wat de ander dacht of voelde. ''Maar jij niet zo te zien, een tovenaar nog wel.'' Ze keek naast hem en Dave volgde haar blik en schrok zich dood toen hij Ager zag staan, naast hem hij had wel gelukkig een dobermann hond gekozen en niet zijn echte uiterlijk . ZIjn hele mond was onder bloed en de ogen fonkelde en dat betekende dat hij op vampiers had gejaagd ''Ehm.....hoe heet-ie?'' vroeg ze een beetje slecht op haar gemak. ''Maar ja dus, ik ben een ridder maar een van mijn zussen is een shapeshifter, vandaar dat ik twijfels heb bij mijn stamboom. Ik geloof dat ik ook nog tovenaarsbloed in me heb maar dat kan ik niet bewijzen.'' Dave lachte even breed en keek naar het meisje voor 'Dit is Ager hij is mijn De...' Ager stoten hem aan en Dave sloot meteen zijn mond 'eeh ja ik ben een tovenaar van me bloed ook al heb ik wat elven bloed misschien in me.' Zei hij twijvelent ook al wist hij het heel zeker,hij luisterde naar de preek van Ager in zijn hoofd dat hij zijn echte gedaante niet mocht verklappen anders zou ze zich rot schrikken want Dave was de enige die het overleefd heeft bij de duivel en zijn kracht kreeg. 'eeuh maar je zei dat je niet echt een ridder bent...Ben je soms een healer ofzo.' Zei hij lachend en probeerde de stem in zijn hoofd nergeren.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/
Brenna
Healer apprentice
Brenna


Aantal berichten : 97

Karakter
Leeftijd: 15
Rang: leerling healer
Partner: There is someone, but I'm afraid he loves someone else...

Oops.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oops....   Oops.... Emptyma jan 23, 2012 8:33 am

'Dit is Ager hij is mijn De...' Ager stoten hem aan en Dave sloot meteen zijn mond 'eeh ja ik ben een tovenaar van me bloed ook al heb ik wat elven bloed misschien in me.' Brenna leek niet gerustgesteld maar ging er ook niet over door. 'eeuh maar je zei dat je niet echt een ridder bent...Ben je soms een healer ofzo.' Zei hij lachend. ''leerling maar het vorderd best hoor.'' Ze moest ook lachen. ''Hij isehm....... erg groot....'' Ze keek de hond weer aan maar keek gauw weer naar dave. ''Elvenbloed, van vaders of moeders kant? Ik heb tovenaarsbloed van vaderskant geloof ik.... ik kan soms dingen voorspellen.''

(flut.....)
Terug naar boven Ga naar beneden
Dave

Dave


Aantal berichten : 126

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Beschermer
Partner: Love is something you can not predict when it happens

Oops.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oops....   Oops.... Emptyma jan 23, 2012 8:41 am

''leerling maar het vorderd best hoor.'' Ze moest ook lachen. ''Hij isehm....... erg groot....'' Ze keek de hond weer aan maar keek gauw weer naar dave. ''Elvenbloed, van vaders of moeders kant? Ik heb tovenaarsbloed van vaderskant geloof ik.... ik kan soms dingen voorspellen.'' Dave keek nieuwsgierig naar Brenna 'eeh Het is een dobermann die worden 72 cm groot.' Zei hij voorzichtig en wist van zich zelf dat Ager minstens nog 10 cm groter was, maar daar kon hij niks aan doen in zijn eigen huid was hij 1 meter en kon zelfs nog groter worden 'Elven bloed heb ik via me moeder kant want een van me zusjes is een volbloed elf en ik ben bijna nouja helemaal volbloed tovenaar komt inderdaad door me vader.' Dit keer was hij wat meer zeker van zich zelf en keek naar Brenna's nat haar en toen schoot er iets in zijn hoofd. 'ik zou goed opletten als je les hebt want er word druk geregeld in de hell voor de nieuwkomers.' Zei hij duister en even waren zijn ogen rood maar hij knipperde paar keer met zijn ogen en die werden weer blauw.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/
Brenna
Healer apprentice
Brenna


Aantal berichten : 97

Karakter
Leeftijd: 15
Rang: leerling healer
Partner: There is someone, but I'm afraid he loves someone else...

Oops.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oops....   Oops.... Emptyma jan 23, 2012 8:49 am

'Elven bloed heb ik via me moeder kant want een van me zusjes is een volbloed elf en ik ben bijna nouja helemaal volbloed tovenaar komt inderdaad door me vader.' 'ik zou goed opletten als je les hebt want er word druk geregeld in de hell voor de nieuwkomers.' Zei hij duister en even waren zijn ogen rood maar hij knipperde paar keer met zijn ogen en die werden weer blauw. ''jakkes, hoe weet jij dat?'' vroeg ze geschrokken. Dit was alles behalve aangenaam. Ze mocht hem maar hij leek teveel over iemand van wie ze eens gehoord had. Ze sloeg haar handen voor haar mond. ''bedoel je.....Setherian....?'' Stom, dat had ze al eerder kunne weten... ''Ben jij de zoon van....de wizardking?'' Ze was stomverbaasd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dave

Dave


Aantal berichten : 126

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Beschermer
Partner: Love is something you can not predict when it happens

Oops.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oops....   Oops.... Emptyma jan 23, 2012 9:00 am

''jakkes, hoe weet jij dat?'' vroeg ze geschrokken. Dit was alles behalve aangenaam. Ze mocht hem maar hij leek teveel over iemand van wie ze eens gehoord had. Ze sloeg haar handen voor haar mond. ''bedoel je.....Setherian....?'' Stom, dat had ze al eerder kunne weten... ''Ben jij de zoon van....de wizardking?'' Ze was stomverbaasd. Dave zuchten en Ager veranderde in zijn eigen demonen form 'ja ik ben de zoon van Setherian.' Zei hij op een een duistere manier 'eeh zullen we een stuk lopen dan vertel ik je alles wel.' Nu was zijn stem weer rustig en hij glimlachte zelfs een beetje. Ager ging trouw naast hem lopen en hij volgde de rivier, zijn pas was niet snel zo dat Brenna hem kon halen. Het kon Dave eigenlijk niks schelen wat de andere van zijn vader vonden want voor hem was hij de beste ook al trok hij soms Mariah voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/
Brenna
Healer apprentice
Brenna


Aantal berichten : 97

Karakter
Leeftijd: 15
Rang: leerling healer
Partner: There is someone, but I'm afraid he loves someone else...

Oops.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oops....   Oops.... Emptyma jan 23, 2012 9:05 am

Dave zuchten en En de hond nam een gedaante aan. 'ja ik ben de zoon van Setherian.' Zei hij op een een duistere manier 'eeh zullen we een stuk lopen dan vertel ik je alles wel.' Nu was zijn stem weer rustig en hij glimlachte zelfs een beetje. Ager ging trouw naast hem lopen en hij volgde de rivier, zijn pas was niet snel zo dat Brenna hem kon halen. ''ja...is goed'', ze ging aan de andere kant van dave lopen, de demon, want wat was het anders, stond haar nog steed s niet aan. ''vertel rustig, ik heb alle tijd.''

(flut, ben inspiloos, ga morgen weer fris verder)
Terug naar boven Ga naar beneden
Dave

Dave


Aantal berichten : 126

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Beschermer
Partner: Love is something you can not predict when it happens

Oops.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oops....   Oops.... Emptydi jan 24, 2012 3:55 am

zijn pas was niet snel zo dat Brenna hem kon halen. ''ja...is goed'', ze ging aan de andere kant van dave lopen, de demon, want wat was het anders, stond haar nog steed s niet aan. ''vertel rustig, ik heb alle tijd.'' Dave haalde zijn schouders op en dacht na wat hij zou vertellen'ik heb altijd op me vader geleken, dezelfde kracht alleen was ik een stuk rustiger en ik had iets meer gevoel voor demonen en geesten. Dus was ik op zoek gegaan naar info en uit eindelijk had ik de kracht van demonen maar dat is lang uitleg. Maar goed ik had dus laats contact weer met hun en de demonen maken zich echter klaar voor de oorlog en de nieuwelingen.' En streelde ager over zijn vacht 'En i kzeg je, je wil nu in de hel terecht komen.' Zei hij daarna lachend en keek naar brenna hoe zij zou reageren, natuurlijk had hij niet alles verteld zo als over zijn ziekte die hij had of over het litteken op zijn rug.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/
Brenna
Healer apprentice
Brenna


Aantal berichten : 97

Karakter
Leeftijd: 15
Rang: leerling healer
Partner: There is someone, but I'm afraid he loves someone else...

Oops.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oops....   Oops.... Emptydi jan 24, 2012 4:31 am

'ik heb altijd op me vader geleken, dezelfde kracht alleen was ik een stuk rustiger en ik had iets meer gevoel voor demonen en geesten. Dus was ik op zoek gegaan naar info en uit eindelijk had ik de kracht van demonen maar dat is lang uitleg. Maar goed ik had dus laats contact weer met hun en de demonen maken zich echter klaar voor de oorlog en de nieuwelingen.' En streelde ager over zijn vacht 'En i kzeg je, je wil nu in de hel terecht komen.' Zei hij daarna lachend en keek naar brenna hoe zij zou reageren, Brenna slikte maar dwong zichzelf naar Dave te blijven kijken. ''Goh.....Demonen....'' Ze keek naar Ager, hij zag er alles behalve aardig uit. ''Dus......jullie demonen zijn jullie...dienaren?'' Ze keek Dave aan, hij zag er niet onaardig uit maar het idee dat ze monsters en andere wezens hadden...... ''Heb je..... heb je nog meer...?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Dave

Dave


Aantal berichten : 126

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Beschermer
Partner: Love is something you can not predict when it happens

Oops.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oops....   Oops.... Emptydi jan 24, 2012 4:42 am

Brenna slikte maar dwong zichzelf naar Dave te blijven kijken. ''Goh.....Demonen....'' Ze keek naar Ager, hij zag er alles behalve aardig uit. ''Dus......jullie demonen zijn jullie...dienaren?'' Ze keek Dave aan, hij zag er niet onaardig uit maar het idee dat ze monsters en andere wezens hadden...... ''Heb je..... heb je nog meer...?'' Dave lachte even op de reactie die Brenna gaf, ze was serieus bang voor Ager? 'nee niet iedereen bischikt over demonen me vader of me zusje gebruiken summons dat zijn hun dienaren, zij gebruiken zielen die nog in een lichaam zitten en ik gebruik zielen die al jaren in de hell vast zitten.' Zei hij met en glimlach en Ager begon zijn hand te likken en tegen hem te praten in zijn hoofd. 'en trouwens Ager is een lieve hond, hij doet nog geen vlieg kwaad als ik dat beveel en verder heb ik Asasino nog maar ik weet niet of je haar wil zien.' Dave voelde hoe een rilling over zijn rug ging en ook dat er geesten in de buurt waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/
Brenna
Healer apprentice
Brenna


Aantal berichten : 97

Karakter
Leeftijd: 15
Rang: leerling healer
Partner: There is someone, but I'm afraid he loves someone else...

Oops.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oops....   Oops.... Emptydi jan 24, 2012 4:52 am

'nee niet iedereen bischikt over demonen me vader of me zusje gebruiken summons dat zijn hun dienaren, zij gebruiken zielen die nog in een lichaam zitten en ik gebruik zielen die al jaren in de hell vast zitten.' Zei hij met en glimlach en Ager begon zijn hand te likken. 'en trouwens Ager is een lieve hond, hij doet nog geen vlieg kwaad als ik dat beveel en verder heb ik Asasino nog maar ik weet niet of je haar wil zien.' ''Ehm.....nee.....doe maar niet.'' Ze aarzelde even, liep naar Ager en strekte voorzichtig haar hand uit. Haar trillende hand raakte zijn vacht. Ze aaide hem voorzichtig maar dwong haarzelf hem recht aan te kijken.

(stom....)
Terug naar boven Ga naar beneden
Dave

Dave


Aantal berichten : 126

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Beschermer
Partner: Love is something you can not predict when it happens

Oops.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oops....   Oops.... Emptydi jan 24, 2012 5:14 am

''Ehm.....nee.....doe maar niet.'' Ze aarzelde even, liep naar Ager en strekte voorzichtig haar hand uit. Haar trillende hand raakte zijn vacht. Ze aaide hem voorzichtig maar dwong haarzelf hem recht aan te kijken. Ager keek haar recht in de ogen en last haar char om er meer van te weten, wist Dave uit zich zelf en keek doordringend naar de bos want hij voelde hoe er energie van geesten vandaan kwam en hij maakte er zich redelijk druk om. 'dus je bent een healer leerling, en heb je veel geholpen?' vroeg de jonge magiër zo dat hij zijn aandacht afleed van het bos. Zijn litteken begn heet te worden een beetje en zelf legde hij zijn hand steunend op Ager zo dat brenna niet zou merken dat hij trilde, maar misschien zou ze het juist moeten zien want hun eigen healer was er een lange tijd niet en hij vertrouwde haar ook helemaal niet want misschien zou ze het aan zijn vader vertellen en dat wou hij niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/
Brenna
Healer apprentice
Brenna


Aantal berichten : 97

Karakter
Leeftijd: 15
Rang: leerling healer
Partner: There is someone, but I'm afraid he loves someone else...

Oops.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oops....   Oops.... Emptydi jan 24, 2012 8:26 am

'dus je bent een healer leerling, en heb je veel geholpen?' vroeg de jonge magiër zo dat hij zijn aandacht afleed van het bos. ''ja, ik leer veel van kruiden enzo...gaat het?'' vroeg ze toen ze zag dat Dave een beetje trilde. ''Je ziet eruit of je een spook hebt gezien.'' Met haar vrije hand voelde ze even Dave's voorhoofd. ''Jeetjemina! Je gloeit helemaal! Heb je het te warm ofzo...wacht!'' Ze liep naar de bosrand en plukte een klein, paars plantje. ''Hier, lavendel.'' Ze wreef het samen vouwde het in een blad. ''Hou het tegen je hoofd aan, dat helpt.'' Ze gaf het blad aan Dave en aaide Ager weer die nu helemaal niet zo eng leek. ''je ziet zo pips, je hebt toch geen zonnesteek ofzo?''

Terug naar boven Ga naar beneden
Dave

Dave


Aantal berichten : 126

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Beschermer
Partner: Love is something you can not predict when it happens

Oops.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oops....   Oops.... Emptydi jan 24, 2012 8:48 am

'ja, ik leer veel van kruiden enzo...gaat het?'' vroeg ze toen ze zag dat Dave een beetje trilde. ''Je ziet eruit of je een spook hebt gezien.''Hij proerde te lacen maar het ging lasig, toen voelde hij de hand van brenna op zijn voorhoofd ''Jeetjemina! Je gloeit helemaal! Heb je het te warm ofzo...wacht!'' Dave keek toe hoe ze naar het bos liep enliet zj energie vij zo dat hij de geeste en demonen beterkon zien en hijzag eel zwak een gedaante i nde bos staan ''Hou het tegen je hoofd aan, dat helpt.'' Hij zag dat de leering hem iets gaf waar hij weinig aadacht aan bestede, hij hield de den zonderet te weten op zin voorhoofd en steelde ager ''je ziet zo pips, je hebt toch geen zonnesteek ofzo?'' Op Dave's gezicht verscheen een kleineglimlach en zelf wou hij eel graag at het de zonnensteek had mar dit was veel erger. Op eens voelde hij zich lichter voelen en zag dat Ager hem strak aankeek. De jonge schudde zijn hoofd om de vraag va zijn hond ofAsa met wat kuiden zal langs komen maar dat hoefde niet meer, hij voelde zichal beter ook al was zijn koorts nog hoog maar dat was hij al gewend, over een paar minuten zou het zakken. 'Nee het gaat al beter.' Zei hij zo goed mogelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/
Brenna
Healer apprentice
Brenna


Aantal berichten : 97

Karakter
Leeftijd: 15
Rang: leerling healer
Partner: There is someone, but I'm afraid he loves someone else...

Oops.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oops....   Oops.... Emptywo jan 25, 2012 8:12 am

'Nee het gaat al beter.' Zei hij zo goed mogelijk. ''O...nou goed dan.'' Ze vroeg maar niet verder. ''Nou, ik denk dat je ook wel iets over mij wilt weten?'' vroeg ze toen. ''Nou, ik ben de jongste van een drieling en ik heb nog twee zussen. Mijn broer Dinan is twee minuten ouder dan mij en mijn broer Severijn is zes minuten ouder. Ik heb nog een zus die thuis woont, Jenne, twintig, en....nog een oudere zus maar....'' Ze stokte even, over Shadow praten deed haar pijn. ''Shadow....is zesentwintig maar ze...is een shapeshifter dus...is ze weggejaagd.'' Ze knipperde de tranen weg, ze wilde niet kleinzerig doen waar de zoon van een King bij was. ''Nou....mijn vader en moeder leven allebij nog en ik moet waarschijnlijk trouwen als ik twintig ben, dan wordt ik uitgehuwelijkt aan mijn neef Giljard.'' Ze keek Dave aan. ''Hij valt best mee hoor, hij is heel lief en hij wil graag dat ik gelukkig wordt.'' Ze glimlachtte maar deed dat effect een beetje teniet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dave

Dave


Aantal berichten : 126

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Beschermer
Partner: Love is something you can not predict when it happens

Oops.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oops....   Oops.... Emptydo jan 26, 2012 8:47 am

''O...nou goed dan.'' Zei ze en dave kalmeerde zich een beetje ''Nou, ik denk dat je ook wel iets over mij wilt weten?'' vroeg ze toen en hij knikte lichtjes . ''Nou, ik ben de jongste van een drieling en ik heb nog twee zussen. Mijn broer Dinan is twee minuten ouder dan mij en mijn broer Severijn is zes minuten ouder. Ik heb nog een zus die thuis woont, Jenne, twintig, en....nog een oudere zus maar....'' Ze stokte even, en merkte dat dit onderwerp niet leuk was voor haar ''Shadow....is zesentwintig maar ze...is een shapeshifter dus...is ze weggejaagd.'' Ze knipperde de tranen weg, Dave keek melevend naar het meisje, die moest het vast zwaar hebben gehad. ''Nou....mijn vader en moeder leven allebij nog en ik moet waarschijnlijk trouwen als ik twintig ben, dan wordt ik uitgehuwelijkt aan mijn neef Giljard.'' Ze keek Dave aan. ''Hij valt best mee hoor, hij is heel lief en hij wil graag dat ik gelukkig wordt.'' Met een tikje schuin hoofd keek Dave en wou eigenlijk verder vragen over een of andere Giljard maar dat deed hij toch neit 'hmm vervelend voor je met het gedoe over Shadow.' Zei hij mee levend en keek naar Ager 'Maar mijn leven is ook niet echt makkelijk, ik ben de oudste uit de drieling, heb een lange tijd zonder meoder geleefd omdat ze de queen van de elven is. Verder heb ik een zus mariah met wie ik toen ik klein was ruzie had omdat ze dacht dat ons vader haar zou vergeten ofzo...Ze heeft me bijna een keer omgebracht.' Hij lachte bij die gedachten, hij was toen pas paar maanden oud 'en verder gaf me vader altijd meer aandacht aan Mariah dus meost ik zelf leren om mijn magie te leren.' Ager gromde even en keek naar de bos maar wende snel zijn blik er van af, dave spande zijn kaak spieren als er wat gebeurd om meteen spreuken op te zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/
Samina
Deputy
Samina


Aantal berichten : 139

Karakter
Leeftijd: 29 jaar
Rang: Deputy
Partner: The pain of reality ceepes me away from it

Oops.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oops....   Oops.... Emptydo jan 26, 2012 9:03 am

'hmm vervelend voor je met het gedoe over Shadow.' Zei hij mee levend en keek naar Ager 'Maar mijn leven is ook niet echt makkelijk, ik ben de oudste uit de drieling, heb een lange tijd zonder meoder geleefd omdat ze de queen van de elven is. Verder heb ik een zus mariah met wie ik toen ik klein was ruzie had omdat ze dacht dat ons vader haar zou vergeten ofzo...Ze heeft me bijna een keer omgebracht.' Hij lachte bij die gedachten. 'en verder gaf me vader altijd meer aandacht aan Mariah dus meost ik zelf leren om mijn magie te leren.' Ager gromde even en keek naar de bos maar wende snel zijn blik er van af, dave spande zijn kaak spieren. Brenna keek ook maar kon niks ontdekken. 'Nouja, we lijken dus wel op elkaar. Allebij een van een drieling, allebij lichtelijk verwaarloosd en gedoe met familie.'' Ze was bang voor wat er komen zou, Dave keek zo gespannen dat het was alsof er ieder moment een verscheurend dier uit het bos kon komen. ''Waar wacht je op?'' vroeg ze.

(lui....acc wisselen teveel moeite)

EDIT BY HUNTAH
maak er geen geen gewoonte van om telkens op het verkeerde acc te posten want ik zie het al een behoorlijk aantal keren en dat is niet de bedoeling.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dave

Dave


Aantal berichten : 126

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Beschermer
Partner: Love is something you can not predict when it happens

Oops.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oops....   Oops.... Emptydo jan 26, 2012 9:15 am

. 'Nouja, we lijken dus wel op elkaar. Allebij een van een drieling, allebij lichtelijk verwaarloosd en gedoe met familie.'' Ze was bang voor wat er komen zou, Dave keek zo gespannen dat het was alsof er ieder moment een verscheurend dier uit het bos kon komen. ''Waar wacht je op?'' vroeg ze. Dave keek doordringend naar het bos, er was iets en hij was er zeker van...Net zo zeker als Ager voor zijn jacht 'Er is iets in het bos.' Zei hij zacht en liet zijn ogen door het bos glijden. een normale mens zou een gedaante in het bos niet gezien hebben van zo ver maar hij voelde dat er iemand bovenatuurlijke in de burt was 'Is er ooit iemand gestorven in het bos?' vroeg hij dringend en wou beginnen met lopen...Maar het was al te laat, hij zag een gedaante. Het was een jonge man en Hij wist dat er een demoon in zat. Dave ging beschermend voor Brenna staan en er verscheen een gedaante van een elf naast zich, dat was Asa die klaar was om te vechten. 'Niet schrikken.'zei hij tegen Brenna om haar voor te bereiden wat ze te zien zou krijgen want deze jonge man was half verteerd.

(bleeh heb geen ideeën)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/
Brenna
Healer apprentice
Brenna


Aantal berichten : 97

Karakter
Leeftijd: 15
Rang: leerling healer
Partner: There is someone, but I'm afraid he loves someone else...

Oops.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oops....   Oops.... Emptyza jan 28, 2012 1:54 am

'Er is iets in het bos.' Zei hij zacht en liet zijn ogen door het bos glijden. Brenna hipte een beetje van de ene op de andere been. 'Is er ooit iemand gestorven in het bos?' vroeg hij dringend en wou beginnen met lopen. 'Niet dat ik weet, of...misschien wel, ooit een jongen geloof ik. Hij wilde zijn woede beproeven op de bomen en toen is de bijl uitgegleden ofzo....ik weet het ook niet zo goed.' Dave keek naar het bos en Brenna zag waar hij naar keek. Een jongeman. Dave ging beschermend voor Brenna staan en er verscheen een gedaante van een elf naast zich, Brenna keek even verbaast op. 'Niet schrikken.'zei hij tegen Brenna. Brenna schrok wel degelijk maar liet het niet merken. De jongen had op verschillende plaatsen geen huid meer, hij was aan het verteren. Brenna wist dat het niets zou uithalen op een dode maar toch greep ze de dolk in haar riem. 'W-wat i-is d-d-dat?' stotterde ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dave

Dave


Aantal berichten : 126

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Beschermer
Partner: Love is something you can not predict when it happens

Oops.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oops....   Oops.... Emptyza jan 28, 2012 5:03 am

. 'W-wat i-is d-d-dat?' stotterde ze. hoorde hij Brenna stotterend zeggen. En Dave keek even achterom en glimlachte lichtjes 'geen zorgen Brenna, een half demon heeft gewoon de lichaam gevonden.' Ager sprong naar voren en werd wat groter dan normaal en Asa kwam ook naar voren en keek vragend naar hem 'Asa hoe kan ik de half demon uit het lichaam halen?' vroeg hij nieuwsgierig en keek bedenkelijk naar de mens die steeds dichterbij kwam 'Je moet hem verbannen maar ik ken geen spreuken om dat de doen.' Zei ze met haar zelf verzeker stem. En Hij sloot zijn ogen en de geesten kwamen met rood licht tevoorschijn die rond hun stonden...In zijn gedachten vroeg hij aan Ager of hij een spreuk kent en die knikte, Dave opende zijn mond en begon te mompelen: 'In Fel'Dans name:Quid agis hic male redirent itaque mundi corpus et frondem.' En er scheen blauw licht uit het lichaam die daarna dood op de grond viel. Dave ontspande zich en deed zijn ogen weer open die nog en draaide zich naar Brenna en keek of het met haar goed ging.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/
Brenna
Healer apprentice
Brenna


Aantal berichten : 97

Karakter
Leeftijd: 15
Rang: leerling healer
Partner: There is someone, but I'm afraid he loves someone else...

Oops.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oops....   Oops.... Emptyza jan 28, 2012 7:58 pm

'geen zorgen Brenna, een half demon heeft gewoon de lichaam gevonden.' Ager sprong naar voren en werd wat groter dan normaal en Asa kwam ook naar voren en keek vragend naar hem 'Asa hoe kan ik de half demon uit het lichaam halen?' vroeg hij nieuwsgierig en keek bedenkelijk naar de mens die steeds dichterbij kwam 'Je moet hem verbannen maar ik ken geen spreuken om dat de doen.' Zei ze met haar zelf verzeker stem. En Hij sloot zijn ogen en de geesten kwamen met rood licht tevoorschijn die rond hun stonden... Brenna deed haar best niet te gaan gillen. 'In Fel'Dans name:Quid agis hic male redirent itaque mundi corpus et frondem.' En er scheen blauw licht uit het lichaam die daarna dood op de grond viel. Dave ontspande zich en deed zijn ogen weer open die nog en draaide zich naar Brenna en keek of het met haar goed ging. Die stond op het punt te gaan flauwvallen maar ze vermande zich. 'Het...gaat...' ze kwam weer op adem en keek naar het lichaam. 'Ja...dat is 'm, roger...' Ze ging even zitten. 'Dat was echt....geweldig wat je deed!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Oops.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oops....   Oops.... Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Oops....
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Territoria :: Ridder Territorium :: Riddersmeer-
Ga naar: