Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Oops....

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Dave

Dave


Aantal berichten : 126

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Beschermer
Partner: Love is something you can not predict when it happens

Oops.... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oops....   Oops.... - Pagina 2 Emptyzo jan 29, 2012 12:40 am

Het...gaat...' ze kwam weer op adem en keek naar het lichaam. 'Ja...dat is 'm, roger...' Ze ging even zitten. 'Dat was echt....geweldig wat je deed!' Hij haalde zijn schouders en Asa verdween weer, het was fijn dat ze hem alleen liet en geen flauwe opmerkingen deed. Dave plofte tegen over haar op de grond en Ager ging chter hem liggen ls ondersteuning, dit spreuk was zwaar en je verbruikte veel energie om hem op te zeggen. 'hmm...Het was niet echt iets bijzonders.'loog hij geloof waardig en streelde de kop van zijn demon die zich ontspande. 'eeh weetje zeker dta het gaat anders kan ik de jonge uit je geheugen wissen als je wil?' zei hij voorzichtig en keek daarna na de jonge die op de grond lag. 'Ager jij mag hem hebben.' en meteen verdween de vacht van zijn demon onder hem en hij viel bijna naar achter, gelukkig kon hij net optijd zijn handen achter zetten om er op te steunen. Nog steeds wachte hij wat brenna zou zeggen. Onder tussen was ager te lichaam aan het op eten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/
Brenna
Healer apprentice
Brenna


Aantal berichten : 97

Karakter
Leeftijd: 15
Rang: leerling healer
Partner: There is someone, but I'm afraid he loves someone else...

Oops.... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oops....   Oops.... - Pagina 2 Emptyzo jan 29, 2012 1:40 am

'hmm...Het was niet echt iets bijzonders.' Brenna keek even naar Ager, die achter Dave lag als onersteuning. 'eeh weetje zeker dta het gaat anders kan ik de jonge uit je geheugen wissen als je wil?' zei hij voorzichtig en keek daarna na de jonge die op de grond lag. 'Ager jij mag hem hebben.' en meteen verdween de vacht van zijn demon onder hem en hij viel bijna naar achter, gelukkig kon hij net optijd zijn handen achter zetten om er op te steunen. Nog steeds wachte hij wat brenna zou zeggen. Onder tussen was ager te lichaam aan het op eten. 'Het gaat echt wel, ik heb alleen nooit een...levende dode gezien.' Ze keek opzettelijk niet naar Ager. Ze vond het nou niet echt smakelijk. 'Moeder wou nooit over mijn tovenaarskant praten. Ze is te bang dat er iets met mij gebeurt, net zoals Shadow. Ze is bang dat ik misschien wel een tovenaar of een ander ras ben.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Dave

Dave


Aantal berichten : 126

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Beschermer
Partner: Love is something you can not predict when it happens

Oops.... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oops....   Oops.... - Pagina 2 Emptyzo jan 29, 2012 2:04 am

'Het gaat echt wel, ik heb alleen nooit een...levende dode gezien.' Ze keek opzettelijk niet naar Ager. Ze vond het nou niet echt smakelijk. 'Moeder wou nooit over mijn tovenaarskant praten. Ze is te bang dat er iets met mij gebeurt, net zoals Shadow. Ze is bang dat ik misschien wel een tovenaar of een ander ras ben.' Dave haalde weeer zijn schouders op en zei op een normale toon 'Ach de eerste paar keer is het vervelend en later wen je er wel aan.' Ager kwam terug met een mond die onder bloed zat en ging weer achter hem liggen 'JIj hebt wel veel geluk vandag of niet jochie.' Zei hij tegen zijn hond en die blafte even tegen hem en zijn staard bewoog rustig. 'Ach weetje ik snap jou moeder wel gedeeltelijk maar ook weer niet.' Zei hij weer tegen Brenna, hij zelf is best wel vrij en doet vaak war hij zin in heeft.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/
Brenna
Healer apprentice
Brenna


Aantal berichten : 97

Karakter
Leeftijd: 15
Rang: leerling healer
Partner: There is someone, but I'm afraid he loves someone else...

Oops.... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oops....   Oops.... - Pagina 2 Emptyzo jan 29, 2012 4:49 am

'Ach de eerste paar keer is het vervelend en later wen je er wel aan.' Ager kwam terug met een mond die onder bloed zat en ging weer achter hem liggen 'JIj hebt wel veel geluk vandag of niet jochie.' Zei hij tegen zijn hond en die blafte even tegen hem en zijn staard bewoog rustig. 'Ach weetje ik snap jou moeder wel gedeeltelijk maar ook weer niet.' Zei hij weer tegen Brenna, ze keek naar Ager. 'Ik ook wel maar ik ben al 14, mijn andere zus hoeft al die dingen niet en zij is nog wel de erfgenaam van alle bezittingen van mijn ouders.' Ze staarde naar het meer waar Dave haar had betrapt, de zon was nog steeds warm. 'Weet je, soms vraag ik me af wat hier nog doe...ik bedoel maar. Ik kan altijd weggaan maar.....er is nog iemand waarvoor ik wil blijven...' Ze bloosde even. 'Hoe is jou familie?' vroeg ze aan Dave.

(faal)
Terug naar boven Ga naar beneden
Dave

Dave


Aantal berichten : 126

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Beschermer
Partner: Love is something you can not predict when it happens

Oops.... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oops....   Oops.... - Pagina 2 Emptyzo jan 29, 2012 5:13 am

'Ik ook wel maar ik ben al 14, mijn andere zus hoeft al die dingen niet en zij is nog wel de erfgenaam van alle bezittingen van mijn ouders.' Hij zag hoe ze naar de meer keek waar hij haar had betrapt. Hij voelde hoe de zon op zijn gezicht scheen 'Weet je, soms vraag ik me af wat hier nog doe...ik bedoel maar. Ik kan altijd weggaan maar.....er is nog iemand waarvoor ik wil blijven...' Ze bloosde even. 'Hoe is jou familie?' Er verscheen een glimlach op zijn gezicht 'Aah ik snap het, je eerste liefde of niet?' vroeg hij plagerig 'eeh me familie is wel okeej, je kan er mee leven en je verveelt je er nooit mee.' Zei hij daarna rustig en keek haar nieuwsgierig aan 'en vertel op, wie is het..hoe ziet hij er uit...Of ben je meer op meisje.' bij de laatste woorden had hij een plagerige toon, hij was heel nieuwsgierig wie de hart van dit meisje had gestolen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/
Brenna
Healer apprentice
Brenna


Aantal berichten : 97

Karakter
Leeftijd: 15
Rang: leerling healer
Partner: There is someone, but I'm afraid he loves someone else...

Oops.... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oops....   Oops.... - Pagina 2 Emptyzo jan 29, 2012 9:00 am

( you know it Razz )

Er verscheen een glimlach op zijn gezicht 'Aah ik snap het, je eerste liefde of niet?' vroeg hij plagerig 'eeh me familie is wel okeej, je kan er mee leven en je verveelt je er nooit mee.' Zei hij daarna rustig en keek haar nieuwsgierig aan 'en vertel op, wie is het..hoe ziet hij er uit...Of ben je meer op meisje.' bij de laatste woorden had hij een plagerige toon, Brenna gaf hem een zachte stomp. ''Als je het dan beslist weten wil,'' Begon ze grinnikend, ''Hij heet Rinaldo, hij is best lang....nouja, langer dan ik in ieder geval. Hij heeft bruin haar en hij is de deputy.'' Ze draaide zich wat meer nar Dave toe en stak plagerig haar tong uit. ''Geen meisje dus, slimmerd.'' Ze lachtte weer en aaide Ager weer even. Ze was niet bang meer voor hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dave

Dave


Aantal berichten : 126

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Beschermer
Partner: Love is something you can not predict when it happens

Oops.... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oops....   Oops.... - Pagina 2 Emptyma jan 30, 2012 5:20 am

''Als je het dan beslist weten wil,'' Begon ze grinnikend, ''Hij heet Rinaldo, hij is best lang....nouja, langer dan ik in ieder geval. Hij heeft bruin haar en hij is de deputy.'' Ze draaide zich wat meer nar Dave toe en stak plagerig haar tong uit. ''Geen meisje dus, slimmerd.'' Ze lachtte weer en aaide Ager weer even. Ze was niet bang meer voor hem. Ager genoot van de aandacht en spitste zijn oren om naar hun gesprek te luisteren 'hmm Deputy...Je heb het wel flink te pakken hé? Hij staat wel hoog...Tenminste hoger dan jij dus word het wel lastig meid.Maar heb je dan gemerkt dat hij van jou houd?' Zei hij nadenkend en keek daarna lief aan 'maaaar...Ik ben nog vrij' Zei hij op serieuze stem maar zijn ogen lachte en hij bedoelde het zeker als grapje.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/
Brenna
Healer apprentice
Brenna


Aantal berichten : 97

Karakter
Leeftijd: 15
Rang: leerling healer
Partner: There is someone, but I'm afraid he loves someone else...

Oops.... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oops....   Oops.... - Pagina 2 Emptyma jan 30, 2012 8:03 am

'hmm Deputy...Je heb het wel flink te pakken hé? Hij staat wel hoog...Tenminste hoger dan jij dus word het wel lastig meid.Maar heb je dan gemerkt dat hij van jou houd?' Zei hij nadenkend en keek daarna lief aan 'maaaar...Ik ben nog vrij' Zei hij op serieuze stem maar zijn ogen lachte en hij bedoelde het zeker als grapje. Brenna begon heel hard te lachen. ''Als mijn hart is gebroken weet ik bij wie ik terecht kan.'' zei ze nog steeds hikkend van de lach. Een pposje zweeg ze. ''Nouja....ik weet het eigenlijk niet, hij vind mij ook wel aardig, dat weet ik wel, maar verder... 'tis gewoon moeilijk om te achterhalen...'' Ze draaide een pluk haar om haar vinger. ''Hoe moet je dat zien?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Dave

Dave


Aantal berichten : 126

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Beschermer
Partner: Love is something you can not predict when it happens

Oops.... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oops....   Oops.... - Pagina 2 Emptyma jan 30, 2012 9:20 am

Brenna begon heel hard te lachen. ''Als mijn hart is gebroken weet ik bij wie ik terecht kan.'' zei ze nog steeds hikkend van de lach, dave keek haar raar aan en Ager had dezelfde gezicht . Een pposje zweeg ze. ''Nouja....ik weet het eigenlijk niet, hij vind mij ook wel aardig, dat weet ik wel, maar verder... 'tis gewoon moeilijk om te achterhalen...'' Ze draaide een pluk haar om haar vinger. ''Hoe moet je dat zien?'' hmmm dat was altijd la een lastige vraag geweest voor de mensheid 'het is best lastig om te zien, maar je kunt het merken als hij veel aandacht aan je besteed en je aandacht schenkt of zo iets dergelijks.' Zei hij rustig en aaide de kop van Ager verder. Hij was zijn lieveling en dat wist hij heel goed, verder hadden ze wel een beetje de zelfde verleden ook al was hij een hond en hij een mens. Ze leken heel veel op elkaar beter gezegd soms zelfs met gezichts uitdrukking.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/
Brenna
Healer apprentice
Brenna


Aantal berichten : 97

Karakter
Leeftijd: 15
Rang: leerling healer
Partner: There is someone, but I'm afraid he loves someone else...

Oops.... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oops....   Oops.... - Pagina 2 Emptywo feb 01, 2012 8:06 am

'het is best lastig om te zien, maar je kunt het merken als hij veel aandacht aan je besteed en je aandacht schenkt of zo iets dergelijks.' Zei hij rustig en aaide de kop van Ager verder. Brenna steunde met haar handen haar hoofd. Heel zachtjes neuriede ze een liedje. (https://www.youtube.com/watch?v=A5L1VgNwNFw) Ze keek op. Er was haar iets te binnen geschoten. ''Zeg Dave, wat doe je hier eigenlijk in het ridderterretorium? Ik bedoel, dat is toch niet altijd zomaar toegestaan?'' Ze wilde informatie krijgen over hoe dat ging, dan kon ze misschien naar niemandsland om..... ''Niet dat ik het niet leuk vind, het is alleen....nouja, je mag toch niet zomaar op een ander terretorium komen?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Dave

Dave


Aantal berichten : 126

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Beschermer
Partner: Love is something you can not predict when it happens

Oops.... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oops....   Oops.... - Pagina 2 Emptydo feb 02, 2012 4:52 am

Hij hoorde hoe ze een liedje neuriede en luisterde rustig er naar, toen ze plotseling iets zei schrok hij op ''Zeg Dave, wat doe je hier eigenlijk in het ridderterretorium? Ik bedoel, dat is toch niet altijd zomaar toegestaan?'' Ze wilde informatie krijgen over hoe dat ging, dan kon ze misschien naar niemandsland om..... ''Niet dat ik het niet leuk vind, het is alleen....nouja, je mag toch niet zomaar op een ander terretorium komen?'' HIj haalde nonchalant zijn schouders op zo als gewoonlijk 'hmm normaal mag ik ook niet buiten de territoria van me vader maar daar ken ik alle plekken al en het lijkt als of iedereen me in de gaten houd dus was ik naar een rustige riviertje waar geen geesten zijn en naar de elven was te ver lopen dus was ik hier heen gegaan.' Ager gromde dat hij er niet meer eens was en bestrafte hem ook in zijn hoofd maar Dave negeerde het gewoon.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/
Brenna
Healer apprentice
Brenna


Aantal berichten : 97

Karakter
Leeftijd: 15
Rang: leerling healer
Partner: There is someone, but I'm afraid he loves someone else...

Oops.... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oops....   Oops.... - Pagina 2 Emptyvr feb 03, 2012 8:04 am

'hmm normaal mag ik ook niet buiten de territoria van me vader maar daar ken ik alle plekken al en het lijkt als of iedereen me in de gaten houd dus was ik naar een rustige riviertje waar geen geesten zijn en naar de elven was te ver lopen dus was ik hier heen gegaan.' Ager gromde en Brenna keek een beetje verbaasd. ''Mijn moeder zou het niet overleven als ik ook maar een voet buiten het ridderterretorium zou zetten...'' mompelde ze boos. ''Vallen jou zussen een beetje mee? Mijn broer Dinan is echt vervelend maar Severijn is wel aardig. Mijn zus jenne is echt een saaie zeurpiet, ik kon altijd het best met Shadow opschieten maar nu ga ik vooral in mijn eentje op weg.''

Terug naar boven Ga naar beneden
Dave

Dave


Aantal berichten : 126

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Beschermer
Partner: Love is something you can not predict when it happens

Oops.... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oops....   Oops.... - Pagina 2 Emptyvr feb 03, 2012 8:22 am

''Mijn moeder zou het niet overleven als ik ook maar een voet buiten het ridderterretorium zou zetten...'' mompelde ze boos. ''Vallen jou zussen een beetje mee? Mijn broer Dinan is echt vervelend maar Severijn is wel aardig. Mijn zus jenne is echt een saaie zeurpiet, ik kon altijd het best met Shadow opschieten maar nu ga ik vooral in mijn eentje op weg.'' Dave keek bedachtzaam naar brenna en begreep haar best wel goed 'Mijn vader word ook niet blij als hij ontdekt dat ik hier zit, hij wil vooral niet door de oorlog want de vampieren hadden Mariah ook al een keer bedreigt.' Zijn vader zou zeker niet blij zijn als hij hem hier ontmoet 'maar me zussen zijn wel okeej, met Mariah heb ik nu minder ruzie, meredith zie ik bijna nooit, Sàra al helemaal nooit en me kleinste zusje is vreselijk raar dus ik ben een beetje op mezelf gesteld.' Ager gromde nog en keer en dave lachte even 'nouja ik zit opgeschept met Asa en Ager maar ze vallen best wel mee.' Hij keek daarna na ager of hij het goed vond.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/
Brenna
Healer apprentice
Brenna


Aantal berichten : 97

Karakter
Leeftijd: 15
Rang: leerling healer
Partner: There is someone, but I'm afraid he loves someone else...

Oops.... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oops....   Oops.... - Pagina 2 Emptyvr feb 03, 2012 8:33 am

'Mijn vader word ook niet blij als hij ontdekt dat ik hier zit, hij wil vooral niet door de oorlog want de vampieren hadden Mariah ook al een keer bedreigt. maar me zussen zijn wel okeej, met Mariah heb ik nu minder ruzie, meredith zie ik bijna nooit, Sàra al helemaal nooit en me kleinste zusje is vreselijk raar dus ik ben een beetje op mezelf gesteld.' Ager gromde nog en keer en dave lachte even 'nouja ik zit opgeschept met Asa en Ager maar ze vallen best wel mee.' Brenna moest ook lachen. ''Hoe kom je eigenlijk aan Ager en Asa? Moet je daarvoor een tovenaarskoning als vader hebben of hebben alle tovenaars zulke wezens?'' Ze wilde graag meer weten over de wereld buiten het ridderterretorium, nu ze nauwelijks meer buiten mocht komen. ''Want je zei ook nog iets over Summons...wat zijn dat eigenlijk?'' Ze keek naar de zon die bijna onder zou gaan, nog even en ze zou naar huis moeten. Jammer, het was net zo gezellig, maar het kon nog heel even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dave

Dave


Aantal berichten : 126

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Beschermer
Partner: Love is something you can not predict when it happens

Oops.... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oops....   Oops.... - Pagina 2 Emptyvr feb 03, 2012 10:26 pm

''Hoe kom je eigenlijk aan Ager en Asa? Moet je daarvoor een tovenaarskoning als vader hebben of hebben alle tovenaars zulke wezens?'' Ze wilde graag meer weten over de wereld buiten het ridderterretorium, nu ze nauwelijks meer buiten mocht komen. ''Want je zei ook nog iets over Summons...wat zijn dat eigenlijk?'' Dave dacht even diep na en begon rustig te praten 'eeh niet echt, me vader is wel de meest bekende met summons, maar als die jonge echt wasen nu dood ging en een stukje ziel zat er nog in dan kon ik die lichaam weer de ziel geven en ze zou me dienen ik kon hem dan wel veranderen maar je meot het eerst leren...En wat ik doe is veel lastiger want dan moet je eerst naar de hell en daar respect een duivel krijgen daarna krijg je zijn kracht en keer je weer hier heen terug. Je krijgt als eerst een hulp demon dat was die van mij Ager hij zat 30 jaar vast in de hell.' Ager gromde en verbeterde zijn fout in dave's hoofd 'ooh sorry 40 jaar in de hell...En later kan je dan weer een demon bevrijden zo dat hij jou zal dienen en Asa zat 20 jaar ofzo vast in de hell en ik heb haar bevrijd waardoor ze mij hoort te dienen.' Hij zweeg en dacht aan hoe hij Asa had bevrijd.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/
Brenna
Healer apprentice
Brenna


Aantal berichten : 97

Karakter
Leeftijd: 15
Rang: leerling healer
Partner: There is someone, but I'm afraid he loves someone else...

Oops.... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oops....   Oops.... - Pagina 2 Emptyza feb 04, 2012 8:22 am

'eeh niet echt, me vader is wel de meest bekende met summons, maar als die jonge echt wasen nu dood ging en een stukje ziel zat er nog in dan kon ik die lichaam weer de ziel geven en ze zou me dienen ik kon hem dan wel veranderen maar je meot het eerst leren...En wat ik doe is veel lastiger want dan moet je eerst naar de hell en daar respect een duivel krijgen daarna krijg je zijn kracht en keer je weer hier heen terug. Je krijgt als eerst een hulp demon dat was die van mij Ager hij zat 30 jaar vast in de hell. ooh sorry 40 jaar in de hell...En later kan je dan weer een demon bevrijden zo dat hij jou zal dienen en Asa zat 20 jaar ofzo vast in de hell en ik heb haar bevrijd waardoor ze mij hoort te dienen.' ''Mmh....klinkt niet echt aangenaam, ik vind het een beetje tegen de natuur, mensen uit de dood en weet ik veel wat niet halen, maar goed dat is mijn mening.'' Ze keek weer naar de zon. ''Verdorie, ik moet naar huis anders wordt ik morgen de hele dag in mijn kamer opgesloten.'' Ze stond op, rekte zich uit en gaf Dave weer een hand. ''Nou, het was prettig kennis met je te maken, misschien zien we elkaar nog eens Dave.'' Ze glimlachtte en aaide Ager ook even. ''Tot ziens.'' Zei ze tegen hen allebij. Ze bleef zwaaien en lachen tot ze de stadspoorten naderde en ze Dave uit het oog verloor.

(brenna topic out)
Terug naar boven Ga naar beneden
Dave

Dave


Aantal berichten : 126

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Beschermer
Partner: Love is something you can not predict when it happens

Oops.... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oops....   Oops.... - Pagina 2 Emptyza feb 04, 2012 8:28 am

''Mmh....klinkt niet echt aangenaam, ik vind het een beetje tegen de natuur, mensen uit de dood en weet ik veel wat niet halen, maar goed dat is mijn mening.'' Ze keek weer naar de zon. ''Verdorie, ik moet naar huis anders wordt ik morgen de hele dag in mijn kamer opgesloten.'' Ze stond op, rekte zich uit en gaf Dave weer een hand. ''Nou, het was prettig kennis met je te maken, misschien zien we elkaar nog eens Dave.'' Ze glimlachtte en aaide Ager ook even. ''Tot ziens.'' Zei ze tegen hen allebij. Ze bleef zwaaien en lachen tot ze de stadspoorten naderde en ze Dave uit het oog verloor. Dave stond daarna op en begon richting zij neigen territoria te lopen met aan zijn zei Ager die nog steds genoot hoe Brenna hem had geaaid 'het is een lieve meid.' gaf Dave toe en liep rustig.

(dit topic kan gesloten worden)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/
Gesponsorde inhoud





Oops.... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oops....   Oops.... - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Oops....
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Territoria :: Ridder Territorium :: Riddersmeer-
Ga naar: