Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Ceremonie [11-8-2011]

Ga naar beneden 
+2
Felix
Mimi
6 plaatsers
AuteurBericht
Mimi
Queen of everything.
Mimi


Aantal berichten : 956

Karakter
Leeftijd: 76
Rang: Elf Queen
Partner: There is no point in not loving every bit of you Setherian you are all that's left of me, stay close.

Ceremonie [11-8-2011] Empty
BerichtOnderwerp: Ceremonie [11-8-2011]   Ceremonie [11-8-2011] Emptydo aug 11, 2011 7:53 am

Mimi zuchtte, er was een nieuw kind in het Elfen rijk klaar om leerling te worden. Lang had ze er over na gedacht maar ze wist zeker dat degene die ze gekozen had een goede mentor zou worden voor Morgan, het jonge 12 jarige meisje had nog niet eerder een mentor gehad. Maar Mimi wist zeker dat ook al had ze een kleine achterstand, ze het geweldig zou doen. Mimi stapte na het trompet geschal dat de Ceremonie aankondigde op het balkon. Even bleef ze zo stil staan. De wind die door het haar van de Queen van de Elfen waaide was geruststellend. Ze sloot haar ogen en bleef even zo staan tot ze zeker wist dat alle beschermers zich hadden verzameld. Ze keek recht in de ogen van Morgan en glimlachte naar haar. "Beschermers, leerlingen en kinderen, ik heb u vandaag bijeen geroepen voor een speciale ceremonie!" Mimi liet haar blik over elke bewoner van het Elfen rijk gaan. Even bleven haar ogen hangen op Iluna, haar leerling. Er verscheen een glimlach over Mimi's gezicht terwijl ze verder ging. "Onze jonge Morgan, vandaag is de dag dat jij leerling zal worden! Lang heb ik na gedacht, maar jouw mentor zal Loveday worden!" Ze keek glimlachend naar Loveday terwijl ze verder ging. "Ik vertrouw er op dat je Morgan alles zal leren wat je weet. Je bent een waardig beschermer en ik weet zeker dat met jouw training Morgan dat ook op een dag zal worden." Een luid geklap ontstond terwijl er een tevreden blik over Mimi's gezicht streek. "Hierbij is deze ceremonie afgelopen!" Met die woorden glimlachte Mimi nog een keer naar haar volk en draaide zich daarna om, liep door de grote deuren van het balkon heen en verdween in de schaduwen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.misheru-san.hyves.nl
Felix

Felix


Aantal berichten : 218

Karakter
Leeftijd: 29 jaar
Rang: Beschermer
Partner: Hunter, I know we are in love, but you are doing strange to me..What is going on?

Ceremonie [11-8-2011] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie [11-8-2011]   Ceremonie [11-8-2011] Emptydo aug 11, 2011 8:02 am

Felix hoorde trompetgeschal en ging met snelle stap naar het voorplein van het kasteel. Ze was op tijd want iedereen begon zich te verzamelen.''Beschermers leerlingen en kinderen, ik heb u vandaag bijeen geroepen voor een speciale ceremonie.'' Felix keek naar Mimi en wist wat voor ceremonie. Een leerlingenceremonie.''Onze jonge Morgan, vandaag is de dag dat jij leerling zal worden.'' Felix wist dat ze niet werd gekozen maar toch stond haar gezicht op onweer.''Ik heb er lang overna gedacht, maar jou mentor zal Loveday worden!'' Felix dag was nu compleet geruieneerd. Loveday kon er ook nog wel bij. De rest vond ze allemaal maar onbelangrijk, Dat was het ''Ik vertrouw erop'' stukje. Haar handen waren tot vuisten gebonden en haar knokkels waren wit. Haar twee samurai zwaarden haalde ze uit hun schede's op haar rug. Toen de ceremonie voor afgelopen was verklaard wist Felix precies waar ze heen moest. En dat was precies langs de jonge nieuwe leerlinge, Morgan. Woest stapte Felix het plein over, en stoote ruw tegen Morgan aan. Ze zei niks en liep door, weg van hier.
Terug naar boven Ga naar beneden
Morgan

Morgan


Aantal berichten : 29

Karakter
Leeftijd: 16 years
Rang: Beschermer
Partner: Love? Don't make me laugh!

Ceremonie [11-8-2011] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie [11-8-2011]   Ceremonie [11-8-2011] Emptydo aug 11, 2011 8:15 am

Vrolijk lachend liep een jong meisje door het publiek, ze keek naar iedereen die ze passeerde. Vandaag zou ze een mentor toegewezen krijgen. Haar ogen glansden vol opwinding en stilletjes ging ze niet ver bij de andere beschermers vandaan staan. Ze wierp even een blik op alle andere beschermers, zoekend wie haar mentor zou worden. "Beschermers, leerlingen en kinderen, ik heb u vandaag bijeen geroepen voor een speciale ceremonie!" Klonk de stem van haar Queen Mimi en onmiddelijk keek Morgan op naar het balkon. Opnieuw begon Morgan te glimlachen en keek even rond. "Onze jonge Morgan, vandaag is de dag dat jij leerling zal worden! Lang heb ik na gedacht, maar jouw mentor zal Loveday worden!" Ze zag dat Mimi naar Loveday glimlachte en meteen volgde ze haar blik om te zien wie het was. "Ik vertrouw er op dat je Morgan alles zal leren wat je weet. Je bent een waardig beschermer en ik weet zeker dat met jouw training Morgan dat ook op een dag zal worden." Morgan grijnsde breed en hoorde het geklap. Ze was nu officieels een leerling en ze zou de beste beschermer ooit worden! "Hierbij is deze ceremonie afgelopen!" Ze zag Mimi nog glimlachen voordat ze zich omdraaide en verdween van het balkon. Ze wilde net een stap in de richting van de beschermers nemen toen er opeens iemand woest tegen haar aanliep. Ze wankelde achteruit en keek verward naar de duistere en vreemde Elf. Ze zuchtte even maar liep toen door naar de beschermers en keek op naar Loveday. ''Hallo,'' klonk haar zachte en vriendelijke stem. ''U bent Loveday toch?'' Vroeg ze toen en haar ogen begonnen weer te glanzen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loveday

Loveday


Aantal berichten : 77

Karakter
Leeftijd: 18
Rang: Beschermer
Partner: Mordon! you say that you love me. And I say that I love you. But what now???Can we.... feel the love our not?

Ceremonie [11-8-2011] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie [11-8-2011]   Ceremonie [11-8-2011] Emptydo aug 11, 2011 10:51 pm

Er was vadaag weer eens een ceremonie. Dat kon iedereen wel gebreuken. Het was ook wel nodig. Loveday vroeg zich eigenlijk wel af wie de leerling zou krijgen. Vele hadden er naar gevraagd. Zij zelf ook. Maar ze kon wel wachten. Snel en handig liep ze door het groenwoud. Waar ze woonde en leefde. Ze zag er naar uit om Mordon en Nature weer te zien. Al snel was ze bij het paleis. Ongezien kroop ze weer in het boompje waar ze altijd zat. Daar kon ze alles goed hooren en zien. Alleen mimi wist dat ze daar zat. Persoonlijk vond Loveday het niet zo leuk zich te vertonen. "Beschermers, leerlingen en kinderen, ik heb u vandaag bijeen geroepen voor een speciale ceremonie!" Klonk de stem van Mimi. "Onze jonge Morgan, vandaag is de dag dat jij leerling zal worden! Lang heb ik na gedacht, maar jouw mentor zal Loveday worden!" Wat dat kon niet. Was het haar naam. Ze zuchte even en keek naar mimi. Ze knikte dankbaar. "Ik vertrouw er op dat je Morgan alles zal leren wat je weet. Je bent een waardig beschermer en ik weet zeker dat met jouw training Morgan dat ook op een dag zal worden." Er ontsond een aplaus. Terweil de rest niet eens wist waar ze zat. Ze klom de boom uit. Ze was nu een mentor. Ze zach dat Felix niet zo blij was. ''Hallo,'' klonk er een stm naast haar. ''U bent Loveday toch?'' Ze keek naar een meisje. Haar leerling natuurlijk. Ze ging op een knie achter de boom zitten en keek haar leerling aan. "Morgen 5u s'morgens het groenwoud. Geen minuut later en zorg dat niemand je ziet. Ik vind jou. " Ze stond op en liep het bos ongezien in. Noprmaal zal aleen haar leerling haar kunnen zien hebben. Ze wou liever hebben dat de meeste dachten dat ze niet bestond. "Ouw en trek je nieks aan van Felix." Riep ze Morgan nog toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mordon
Deputy
Mordon


Aantal berichten : 104

Karakter
Leeftijd: 19
Rang: Beschermer
Partner: Do I dare to think this? Can I love you Loveday? Can I..?

Ceremonie [11-8-2011] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie [11-8-2011]   Ceremonie [11-8-2011] Emptyvr aug 12, 2011 2:26 am

Mordon keek voor de tweede keer naar een cerimonie. Hij wist niet wie er mentor ging worden, maar hij gokte op Nature, Loveday of Felix. Hij wist niet of Mimi nog zo heel erg voor Felix was, na hun laatste... gesprek. Maar ja, ze waren toch nog steeds goede vrienden. Mimi verscheen, maar dit keer zou ze niet zelf mentor worden. "Beschermers, leerlingen en kinderen, ik heb u vandaag bijeen geroepen voor een speciale ceremonie!" Mordon bleef staan, maar hij zag Loveday nergens. Zou zij dan geen mentor worden? Hij wist het niet, en keek net zoals iedereen naar Mimi en de nieuwe. "Onze jonge Morgan, vandaag is de dag dat jij leerling zal worden! Lang heb ik na gedacht, maar jouw mentor zal Loveday worden!" Ze keek glimlachend naar Loveday terwijl ze verder ging. "Ik vertrouw er op dat je Morgan alles zal leren wat je weet. Je bent een waardig beschermer en ik weet zeker dat met jouw training Morgan dat ook op een dag zal worden." Mordon klapte niet mee, zoals iedereen anders deed, maar een brede grijns sierde zijn geizcht. Hij wist het wel! Hij was onzettend blij voor Loveday, al zou dat betekenen dat ze elkaar minder zouden zien. Maar ze had een leerling! "Hierbij is deze ceremonie afgelopen!" Zei Mimi nog, en ze trok zich beleefd terug. Mordon keek even om zich heen, en zag nog juist hoe Felix, woedend, de jonge Morgan een duw gaf. Een frons verscheen tussen zijn wenkbrauwen, en hij keek haar na. Ze had geen leerling, maar er waren er niet zo veel dit seizoen, en daar kon Morgan toch niets aan doen? Hij keek terug, en feliciteerde haar even. Hij keek om naar Loveday, maar zag haar nergens. Een beetje teleurgestemd liep hij terug naar het bos, en rende het in. Het gerumoer stierf al snel weg, en hij was terug. Alleen. Mordon grijnsde, en liep verder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daisy
Sunheaven
Daisy


Aantal berichten : 89

Karakter
Leeftijd: 23
Rang: dead
Partner: ooit zal ik de ware vinden.

Ceremonie [11-8-2011] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie [11-8-2011]   Ceremonie [11-8-2011] Emptyvr aug 12, 2011 2:48 am

"Beschermers, leerlingen en kinderen, ik heb u vandaag bijeen geroepen voor een speciale ceremonie!""Onze jonge Morgan, vandaag is de dag dat jij leerling zal worden! Lang heb ik na gedacht, maar jouw mentor zal Loveday worden!" Ze keek glimlachend naar Loveday terwijl ze verder ging. "Ik vertrouw er op dat je Morgan alles zal leren wat je weet. Je bent een waardig beschermer en ik weet zeker dat met jouw training Morgan dat ook op een dag zal worden.""Hierbij is deze ceremonie afgelopen!" Zei mimi nog voor dat ze ging. Nature was nog nooit zo blij geweest voor iemand, Snel keek ze waar loveday zat om haar te feliciteren, maar ze kon haar nergens vinden, ze zuchten zelfs vandaag liet ze zich niet zien.
Snel zocht ze naar morgan om haar te feliciteren, gelukkig kon je morgan simpel vinden niet net als haar mentor. Ze liep naar haar toe en feliciteerde haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/forum
Gesponsorde inhoud





Ceremonie [11-8-2011] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie [11-8-2011]   Ceremonie [11-8-2011] Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ceremonie [11-8-2011]
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Ceremonie] 18-8-2011
» Ceremonie [19-8-2011]
» Ceremonie [13-11-2011]
» Ceremonie [23-9-2011]
» Ceremonie [02-08-2011]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Territoria :: Elfen Territorium :: Het kasteel-
Ga naar: