Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Ceremonie [02-08-2011]

Ga naar beneden 
+3
Hunter
Iluna
Mimi
7 plaatsers
AuteurBericht
Mimi
Queen of everything.
Mimi


Aantal berichten : 956

Karakter
Leeftijd: 76
Rang: Elf Queen
Partner: There is no point in not loving every bit of you Setherian you are all that's left of me, stay close.

Ceremonie [02-08-2011] Empty
BerichtOnderwerp: Ceremonie [02-08-2011]   Ceremonie [02-08-2011] Emptydi aug 02, 2011 9:51 am

Mimi staarde naar de deur die naar het balkon leidde. Een trampet geschetter was een paar minuten geleden gekomen. Alle Elfen zouden er nu moeten zijn. Ze knikte naar de wachter en die opende de deur. Nu was het moment, de beschermers had het goedgekeurd. Vandaag zou de dag zijn dat Iluna eindelijk weer een mentor zou krijgen. En die mentor was niet zomaar iemand. Er streek een glimlach over haar gezicht toen ze naar het licht toe stapte. Het verwelkomde haar als een warm deken. Ze zag alle beschermers staan. Zij waren in de buurt van het kasteel gebleven. Tussen de wirwar van Elfen zag ze de twinkelende ogen van Iluna. Mimi glimlachte bemoedigend naar de kleine elf en keek over haar volk uit. "Jullie weten allemaal dat er niet lang geleden een dappere beschermer onnodig is overleden, niet lang geleden. Hij had een leerling. De jonge Iluna. Vandaag heb ik jullie bijeen geroepen voor een belangrijke mededeling. Iluna Zal een nieuwe mentor op zich krijgen. Ik heb tijdens het laatste overleg grondig nagedacht en haar een mentor te geven." Mimi hielt zich even stil en keek rond naar haar volk. "Iluna mentor zal ik zijn! Iluna morgen zal ik kijken hoeveel onze betreurde vriend je heeft bijgebracht. Ik hoop dat je blij bent met mijn keuze. Hierbij is deze Ceremonie beëindigt." Ze boog licht naar haar volk en draaide zich daarna om. "Iluna Zodra je klaar bent, Ontmoet me dan in de troonzaal van daar uit zullen we beginnen." Sprak Mimi nog, daarna liep ze weer door de deuren die achter haar gesloten werden. Mimi had een glimlach over haar gezicht. Dit was perfect gegaan. Ze hoopte dat Iluna blij was met haar keuze.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.misheru-san.hyves.nl
Iluna

Iluna


Aantal berichten : 12

Karakter
Leeftijd: 16
Rang: Kind
Partner: ..

Ceremonie [02-08-2011] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie [02-08-2011]   Ceremonie [02-08-2011] Emptydi aug 02, 2011 10:07 am

Iluna was best zenuwachtig en onrustig stond ze bij het kasteel te wachtenop de toespraak van de koningin. Ze stond valk ondere de balkon waar over enkele seconde de koningin van het elven volk zou spreken. Ze had gehoopt dat ze iets minder zenuwachtige zou zijn omdat dit haar tweede keer was. Maar ze was net zo onrustige en zenuwachtige als de eerste keer toen ze haar mentor toe gewezen kreeg. Er gleed een traan over haar wang toen ze aan haar mentor terug dacht. Hij was een goede en geweldige mentor geweest. Maar hij moest onnodige sterven, ze miste hem erg ze had tegen hem op gekeken. Ze kon het nog steeds niet geloven dat hij weg was. Hij voelde een beetje als haar tweede vader maar het lot gunde haar geen vader. Haar echte vader was gedood in de oorlog net zoals haar moeder. Maar ze zou haar best doen en haar oude en nieuwe mentor trots maken. Met een ruk keek ze op toen de deuren van het balkon open gingen en de koningin naar buiten kwam. Haar woorden waren duidelijke en over het het hele plein te horen. Toen ze haar naam zie voelde hoe even de blik van heel het volk over haar gericht werd. Maar toen de koningin vertelde dat zij haar nieuwe mentor werden haar ogen groot van dankbaarheid. Toen ze hoorde dat ze in de troonzaal op haar wachten aarzelde ze geen moment en snelde zich naar de troon zaal een paar wachter glimlachte bemoedigde naar haar. En dat kon ze wel gebruiken ze was al best zenuwachtige maar nou ze de koningin als mentor had was het nog erger geworden. Maar ze was haar erg dankbaar, Iluna wist dat ze veel van haar kon leren. En ze zou zeker haar best gaan doen om haar en haar oude mentor niet teleur te stellen. Toen ze in de troonzaal was de koningin er nog niet en bleef ze wat onrustige wachten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hunter
Awesome Miss G
Hunter


Aantal berichten : 604

Karakter
Leeftijd: 82
Rang: Elf King
Partner: What has happend to me? Felix, I do love you, I swear, but Dawn There is a connection that I can not explain

Ceremonie [02-08-2011] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie [02-08-2011]   Ceremonie [02-08-2011] Emptydi aug 02, 2011 11:13 am

Vandaag zou Mimi een ceremonie houden voor de jonge Iluna. Hij wist, net als de beschermers dat Mimi zelf haar mentor zou worden. Voor vandaag had Hunter besloten zich niet bij Mimi te voegen. Nee, hij stond nu naast zijn broertje bij de beschermers. Zijn grote boog op zijn rug hangend en zijn pijlenkoker erbij. Hij had zelf een raar gevoel bij de plek waar hij stond. Hij was zo gewend om op anderen neer te kijken dat nu omhoog kijken best wel ongemakkelijk was. Maar hij bedacht zich niet, voor nu zou hij hier blijven staan. Zijn ogen zochten de Jonge Iluna en hij glimlachte even bij het zien van haar ogen. "Jullie weten allemaal dat er niet lang geleden een dappere beschermer onnodig is overleden, niet lang geleden. Hij had een leerling. De jonge Iluna. Vandaag heb ik jullie bijeen geroepen voor een belangrijke mededeling. Iluna Zal een nieuwe mentor op zich krijgen. Ik heb tijdens het laatste overleg grondig nagedacht en haar een mentor te geven." Hij zweeg om te luisteren naar wat ze zei. Onnodig was het zeker gweest maar er kon niks veranderd worden. "Iluna's mentor zal ik zijn! Iluna morgen zal ik kijken hoeveel onze betreurde vriend je heeft bijgebracht. Ik hoop dat je blij bent met mijn keuze. Hierbij is deze Ceremonie beëindigt." Hunter bleef zwijgend kijken, het bleef hem verbazen hoe makkelijk sommige dingen gewoon gingen zoals ze gingen. "Iluna Zodra je klaar bent, Ontmoet me dan in de troonzaal van daar uit zullen we beginnen." Hoorde hij Mimi nog even zeggen en hij keek naar de andere beschermers. Even zuchtte hij zacht, hij miste de tijd onder de beschermers best wel. Maar als King had hij belangrijkere zaken aan zijn hoofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mordon
Deputy
Mordon


Aantal berichten : 104

Karakter
Leeftijd: 19
Rang: Beschermer
Partner: Do I dare to think this? Can I love you Loveday? Can I..?

Ceremonie [02-08-2011] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie [02-08-2011]   Ceremonie [02-08-2011] Emptywo aug 03, 2011 8:31 am

Mordon haalde diep adem en liep tot bij de beschermers. Hij hield niet van die formele toespraken, maar het was nodig. Op het laatste overleg had Mimi al aangekondigt dat ze een beschermer in opleiding verder zou trainen. Mordon keek wel even raar op toen zijn grote broer bij hun kwam te staan. Maar ja, hij zou wel weten wat hij aan het doen was! Hij dacht wel dat Hunter een raar gevoel moest hebben vanwaar hij stond, waarzover Mordon wist was hij sinds hij de King was geworden niet meer zo bij de Beschermers gaan staan! Mimi begonte spreken, "Jullie weten allemaal dat er niet lang geleden een dappere beschermer onnodig is overleden, niet lang geleden. Hij had een leerling. De jonge Iluna. Vandaag heb ik jullie bijeen geroepen voor eenbelangrijke mededeling. Iluna Zal een nieuwe mentor op zich krijgen. Ik heb tijdens het laatste overleg grondig nagedacht en haar een mentor tegeven. "Iluna's mentor zal ik zijn! Iluna morgen zal ik kijken hoeveel onze betreurde vriend je heeft bijgebracht. Ik hoop dat je blij bent met mijnkeuze. Hierbij is deze Ceremonie beëindigt." Mordon knikte haar even toe, dit was nu een nieuwe in het team dat zij vormden. Iluna Zodra je klaar bent, Ontmoet me dan in de troonzaal van daar uit zullen we beginnen." Hoorde hij Mimi nog even zeggen en hij keek naar de andere beschermers. Zouden ze haar moeten gaan feliciteren? Mordon liep naar voren met de anderen, 'Congratz Iluna!" Zei hij even snel. Hij wist niet wat hij anders moest doen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Felix

Felix


Aantal berichten : 218

Karakter
Leeftijd: 29 jaar
Rang: Beschermer
Partner: Hunter, I know we are in love, but you are doing strange to me..What is going on?

Ceremonie [02-08-2011] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie [02-08-2011]   Ceremonie [02-08-2011] Emptywo aug 03, 2011 9:32 pm

Felix stond Naast Mordon. Ze zag dat hij ook niet zo blij keek, Zijzelf had ook een grimmig gezicht. Er klonk trompetgeschal en ze keek op. Op het balkon stond Mimi. Ze begon te spreken.''JUllie weten allemaal dat er niet lang geleden een dappere beschermer onnodig is overleden, niet lang geleden. Hij had een leerling. De jonge Iluna. Vandaag heb ik jullie bijeen geroepen voor een belangrijke mededeling. Iluna zal een nieuwe mentor krijgen. Ik heb tijdens het laatste overleg grondig nagedacht en haar een mentor te geven. Iluna's mentor zal ik zijn! Iluna morgen zal ik kijken hoeveel onze betreude vriend je heeft bijgebracht. Ik hoop dat je blij bent met mijn keuze. Hierbij is deze ceremonie beeindigt.'' Felix gezicht stond niet al te blij.''Dus de beschermers zijn niet goed genoeg?'' Dacht ze bijzichzelf. Ze zag Mordon naar Iluna toelopen en feliciteren. Nou dat ging zij dus mooi niet doen. Kwaad keek ze naar Iluna.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loveday

Loveday


Aantal berichten : 77

Karakter
Leeftijd: 18
Rang: Beschermer
Partner: Mordon! you say that you love me. And I say that I love you. But what now???Can we.... feel the love our not?

Ceremonie [02-08-2011] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie [02-08-2011]   Ceremonie [02-08-2011] Emptywo aug 03, 2011 9:48 pm

Het was de dag van de ceremonie. Loveday was er al een tijdje. Maar niet dat iemand zo houw op haar lette. Want ze zat in een boom. Zoals ze een keer had gezecht tegen Nature. Vele mensen dachten dat zij zelf niet bestond. Omdat ze zich niet vaak liet zien onder hen. Dat hield ze het liefst ook zo. Dus zat ze in een boom. Waar zij alles nog goed kon horen en zien. Maar waar de rest waarschijnlijk niet zouden letten op haar. "Jullie weten allemaal dat er niet lang geleden een dappere beschermer onnodig is overleden, niet lang geleden. Hij had een leerling. De jonge Iluna. Vandaag heb ik jullie bijeen geroepen voor een belangrijke mededeling. Iluna Zal een nieuwe mentor op zich krijgen. Ik heb tijdens het laatste overleg grondig nagedacht en haar een mentor te geven." Mimi hielt zich even stil en keek rond naar haar volk. "Iluna mentor zal ik zijn! Iluna morgen zal ik kijken hoeveel onze betreurde vriend je heeft bijgebracht. Ik hoop dat je blij bent met mijn keuze. Hierbij is deze Ceremonie beëindigt." Het was geen nieuwtje dat Iluna mimi als mentor zou krijgen. Ze had er zelf mee toegestemd ophet overleg. Dat een paar dagen geleden had plaats gevonden. Feliciteren, normaal zou ze dat gaan doen. Maar in plaats daar van. Maakte ze een klein vliegertje. Met daar op geschreven. 'Gefeliciteerd Iluna. Loveday.' Dat hooide ze maar naar die meid toe. Toen ze zeker wist dat ze het had. Keek ze eens rond. Niet veel beschermers leken blij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daisy
Sunheaven
Daisy


Aantal berichten : 89

Karakter
Leeftijd: 23
Rang: dead
Partner: ooit zal ik de ware vinden.

Ceremonie [02-08-2011] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie [02-08-2011]   Ceremonie [02-08-2011] Emptydo aug 04, 2011 2:50 am

Ze stond helemaal achter, bij de ceremonie en dacht over Loveday na, het leek als of ze haar al eeuwen kende. De stem van de Queen haalde haar uit de gedachten. "Jullie weten allemaal dat er niet lang geleden een dappere beschermer onnodig is overleden, niet lang geleden. Hij had een leerling. De jonge Iluna. Vandaag heb ik jullie bijeen geroepen voor een belangrijke mededeling. Iluna Zal een nieuwe mentor op zich krijgen. Ik heb tijdens het laatste overleg grondig nagedacht en haar een mentor te geven." Mimi hielt zich even stil en keek rond naar haar volk. "Iluna mentor zal ik zijn! Iluna morgen zal ik kijken hoeveel onze betreurde vriend je heeft bijgebracht. Ik hoop dat je blij bent met mijn keuze. Hierbij is deze Ceremonie beëindigt." Ze wist dat Mimi een goede leraar zal zijn. Ze zag dat Mordon Iluna gefeliciteerde en daarna zag ze een vliegtuigje naar Iluna vliegen van papier.

Ze zag dat Iluna bijna binnen was, dus was het maar rennen. Gelukkig net voor dat ze naar binnen ging. Hee Iluna gefeliciteerd met je nieuwe Leraar. En toen ging ze er van door.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/forum
Iluna

Iluna


Aantal berichten : 12

Karakter
Leeftijd: 16
Rang: Kind
Partner: ..

Ceremonie [02-08-2011] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie [02-08-2011]   Ceremonie [02-08-2011] Emptyzo aug 07, 2011 4:00 am

Iluna had een glimp van de verschillende beschermers opgevangen waar ze vanaf dit momenten bij hoorde. De koning stond tussen de menigte wat haar wat verbaasde ze had hem eigelijk naast dek koningin verwachte. Toen ze ineens een stem hoorde die haar feliciteerde keek ze blij en met een trotse blik op. Er liep een mannelijke beschermer op haar af die ze herkende als mordon. Ze knikte vriendelijke naar hem en glimlachte vrolijke. ‘Bedankte morden. Waarna ze even haar blik over de menigte liet gaan op zoek naar de andere beschermster even bleef haar blik rusten op een wat donkere gekleurde elf. Maar haar blik was niet vrolijke of vriendelijk. Ze keek juist kwaad voor zich uit. En naar haar Iluna schrok er een beetje van en richten snel haar blik op iets andere. Op een vliegertje wat haar kont op kwam. Met gemak ving ze het op en vouwde het uit. En las wat er op stond. 'Gefeliciteerd Iluna. Loveday.' Stond er op, er kwam een glimlach op haar gezichte toen ze het las. Maarde naam Loveday zei haar verder weinig het enige wat ze wist is dat het een beschermer moest zijn. Maar ze zal haar vast snel wel eens zien en spreken. Toen ze bijna binnen was kwam er nog een beschermer die haar feliciteerde en er toen weer vandoor ging. Wat verbaasd keek Iluna haar even na. Maar ging toen snel naar binnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ceremonie [02-08-2011] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie [02-08-2011]   Ceremonie [02-08-2011] Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ceremonie [02-08-2011]
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ceremonie [11-8-2011]
» [Ceremonie] 18-8-2011
» Ceremonie [19-8-2011]
» Ceremonie [13-11-2011]
» Ceremonie [23-9-2011]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Territoria :: Elfen Territorium :: Het kasteel-
Ga naar: