Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Spreuke training

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Ginndy
Deputy
Ginndy


Aantal berichten : 6

Karakter
Leeftijd: 25 years...
Rang: Deputy
Partner: I love someone just a little.. But he loves a elf instead of me.. Why why is she so special?

Spreuke training Empty
BerichtOnderwerp: Spreuke training   Spreuke training Emptydi jul 12, 2011 2:25 am

'Alerte Ascendare' Sprak Ginny en sloeg met haar toverstaf richting de jas die op de grond lag. Alerte Ascendare is een spreuk om mensen of wezen omhoog te laten schienen. De jas viel direct weer neer. 'Depulso' Zei Ginny. Het bankje vloog naar achter. 'Conjurus Infarctus' Sprak Ginny. De jas verdween in het niets. Ginny lachte ze had hard getraint en kende alle spreuken eindelijk uit haar hooft. 'Nonpluvius' Sprak ze. De bank was nu water afstotent. Ze richte de stok op de bank 'Aguamenti' Sprak ze. Een straal water kwam uit haar stok. De spetters vlogen in het rond, alles was nat, behalve de bank. Ze letten niet op het water en ging gewoon door. Ze richte op een houten plank. 'Diffindo' Sprak ze. De houtteplank scheurde door midden. 'Reparo' en de plank was weer heel. Ze hoorde voetstappe achter zich. 'Expelliarmus' Sprak ze en richte hem op de gene die binnen kwam. Ze kreeg een toverstok in haar handen. Ze zag dat het Misty was. 'Sorry misty hier, Wingardium Leviosa' Sprak ze. De toverstok zweefde richting misty.

(only misty)
(alle spreuken komen uit harry potter Klikkie)
Terug naar boven Ga naar beneden
Misty
Sunheaven
Misty


Aantal berichten : 22

Karakter
Leeftijd: 21
Rang: Queen
Partner: -

Spreuke training Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spreuke training   Spreuke training Emptydi jul 12, 2011 11:19 pm

Misty kwam binnenlopen, Meteen toen ze een stap binnen zette werd haar toverstaf afgepakt. "He, Waar was dat goed voor?" Zei misty nogal arrogant. Ze pakte hem meteen terugtoen hij naar haar toe kwam zweven. "Maargoed, Wat was je allemaal aan het doen? Ik liep buiten en hoorde hier allemaal vreemde geluiden vandaan komen" Misty keek de kamer rond. "Schoonmaak misschien?" Haha misty moest even lachen. Ze zag dat haar schoenveter los was en strikte hem weer vast. "Ik had een vraagje, Ik ben met een project bezig maar weet jij wat ik kan gebruiken voor... Uhm.. tja... Nouja dat kan ik eigenlijk niet zeggen. " Misty keek achterzich door het raam en zag dat het begon te regenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ginndy
Deputy
Ginndy


Aantal berichten : 6

Karakter
Leeftijd: 25 years...
Rang: Deputy
Partner: I love someone just a little.. But he loves a elf instead of me.. Why why is she so special?

Spreuke training Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spreuke training   Spreuke training Emptywo jul 13, 2011 12:01 am

"He, Waar was dat goed voor?" Zei misty arrogant. 'Sorry misty het zou niet meer gebeuren!' Zei Ginny, terwijl ze naar de grond keek. "Maargoed, Wat was je allemaal aan het doen? Ik liep buiten en hoorde hier allemaal vreemde geluiden vandaan komen" Zei Misty terwijl ze de kamer rond keek. "Schoonmaak misschien?" sprak ze. 'Nou kijk dit is de trainings zaal, en ik was hier mijn spreuken aan het herhalen, want ik kan al mijn spreuken nu, en ik wil ze niet mere vergeten dus ik oefen tussendoor' glimlachent. "Ik had een vraagje, Ik ben met een project bezig maar weet jij wat ik kan gebruiken voor... Uhm.. tja... Nouja dat kan ik eigenlijk niet zeggen. " Sprak Misty. 'Misty, ik kan wel een geheim houden hoor, vertel maar , ik kan je vast wel helpen! Ik ken mijn tover dranken en toverspreuken en dat soort dingen als de beste dus daar kan ik je zoiezo mee helpen' Sprak Ginny. Ze glimlachte even. Ze hoorde geritsel achter zich.'Avifors'Sprak ze, en sloeg met haar stok naar het kleine levende ding. Het bleek een muis te zijn. Hij veranderde in een vogel. Hij vloog hoog. En na een paar seconden veranderde die weer in een muis, en viel tepletter op de grond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Spreuke training Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spreuke training   Spreuke training Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Spreuke training
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Training..
» Training Pvt. Kajira
» Time to start your training
» Today is the start of your training

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Territoria :: Tovenaars Territorium-
Ga naar: