Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Verhaallijn: The Bleeding War!

Ga naar beneden 
+16
Bella
Silente
Serpent
Jasmyn
Felix
Miyoko
Mariah
Mickey
Kajira
Jonathan
Delaney
Chabelli
Rox
Vyndi
Lily
Mimi
20 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Mimi
Queen of everything.
Mimi


Aantal berichten : 956

Karakter
Leeftijd: 76
Rang: Elf Queen
Partner: There is no point in not loving every bit of you Setherian you are all that's left of me, stay close.

Verhaallijn: The Bleeding War! Empty
BerichtOnderwerp: Verhaallijn: The Bleeding War!   Verhaallijn: The Bleeding War! Emptyvr aug 19, 2011 7:39 am

Verhaallijn: The Bleeding War! Fantas11

Prologue:

Jouw leven behoort mij toe Elf! De woeste stem van de Queen van de vampiers galmde over de open plek terwijl ze zich klaar maakte om op de bruinharige voormalig ridder te storten. De tijd leek stil te staan Om hen heen terwijl het gevecht om hen heen toch door ging. Krachten hadden zich gebundeld tegen de overheersing van de vampiers. Onder leiding door niemand minder dan de Rood harige woeste Queen. Het ging te snel om te zien en voor ze toesloeg. Werd het zwart. En viel de duisternis in.

Topic 1:
De healer van de Ridders krijgt deze schokkende droom op de nacht voor de grote vergadering. Een droom die duidelijk over haar Queen ging. Ze besluit dit te vertellen aan de King en Queen en tot haar grote schrik luisteren ze niet eens. Verbeten door verdriet van het wantrouwen aan haar dromen keert de healer zich daarna op een vriendin (Dawn) Deze gelooft haar ook niet en zegt dat ze zich niet druk moet maken. Ten einde raad gaat ze naar haar leerling en verteld die wat er gebeurde in haar droom. De leerling blijkt exact dezelfde droom te hebben gehad en besluiten op de volgende vergadering het hier over te hebben met de andere Healers.

Topic 2:
De grote vergadering begint en de Healers en healer leerlingen verzamelen zich op hun plek. De healer en healer leerling van de Ridders vertellen hun droom aan de andere die dezelfde droom hebben gehad. Op het punt dat de Kings en Queens de vergadering willen starten komen de Vampiers opdagen. Elke vampier is aanwezig, tot en met de net gemaakte en de Queen van de vampiers voegt zich nonchalant bij de andere Kings en Queens samen met een vampier (Miyoko). De King van de tovenaars word boos en vraagt haar wat ze van plan is waarop de Queen een simpel antwoord geeft en dat is dat ze de oorlog verklaarde aan alle rijken. Dit antwoord maakt de Queen van de ridders boos en ze wil de Queen van de Vampiers aanvallen maar king van de Ridders zal haar tegenhouden en voor haar gaan staan. De Vampiers vertrekken en de vergadering eindigd, de king en Queen van de elfen boden een ontmoeting aan tussen de kings en queens bij de Elfen heuvel.


Topic 3:

Iedere king en Queen komen aan en verzamelen zich op de Elfen heuvel, er worden dingen voorgesteld om de vampieren uit te roeien om samen te werken. Alleen een rijk weigerde, De king van de tovenaars sluit zijn eigen ras ervan af door te weigeren. Zijn volk had al tijden lang last van de vampiers, ze zouden zonder hun mogen doen. De king van de Tovenaars over woog in gedachten om zelfs het tij te keren en zo een verbond met de vampiers te sluiten alleen sloot dat af denkend aan de doden door de vampiers. Maar hij vangt wat dingen op van Queen van de Elfen en uiteindelijk zwicht hij door haar bemoeienis en stemt toe.

Ondertussen waren enkele van de snelle vampiers (Miyoko en vampier 2) dichterbij geslopen en hadden hun afgeluisterd en hadden het verbond gemeld aan de Vampiers Queen die het verrassend goed op nam.

De vergadering liep over tot een oorlogsraad en een van de achterblijvende vampiers ving dat op. De plannen waren gemaakt, de vampiers te bevechten op eigen terrein. De king van de tovenaars ontvlamt wanneer hij iets op ving dat ze gewoon zijn summons konden gebruiken om een weg te banen waarbij hij in woede schreeuwt dat hij hun levens meer waard vind dan de spreker. Een kleine ruzie tussen de kings en queens ontstond waarna ze werden bedaard door de healers die hun zegje deden. –waren ook meegekomen-

Topic 4.
Na de vergadering komt de Queen van de Ridders naar de Queen van de Elfen. Hier verteld zij in geheim tegen de Queen van de Elfen dat haar moeder een Elf was en dat zij dus ook meer elf in zich heeft. De Queen van de Elfen helpt haar dan om volledig Elf te worden. Dit heeft ook een van de Vampiers gehoord (Lily) en die keert terug naar zijn/haar Queen om dit te vertellen.

Topic 5.
De vampiers die hebben af geluisterd komen terug bij het kamp en vertellen de Queen van de Vampiers het plan. De vampiers worden opgetrommeld en de trainingen versneld de kinderen werden leerling gemaakt en de leerlingen bevorderd zodat hun ook een leerling konden nemen. De gelederen groeiden waardoor er een aanvalsmacht ontstond. De achterblijvende vampier kwam aan en vertelde het plan.

Topic 6.
De oorlog begint alleen wanneer de troepen ten strijden trekken is het verdacht stil in vampier gebied, te laat ontdekken ze dat het er verlaten is. Als ze terug willen keren is het pad geblokkeerd de vampieren hadden zich snel om het kamp verzamelt om de aanvals troepen in te sluiten. Vanuit het verlaten kamp dat niet verlaten bleek en vanuit de andere kant zijn de troepen ingesloten en door het verassings effect zag het er somber uit. De legers begonnen te vechten en drongen de vampiers richting Ridderterritorium om daar de vampiers te verslaan.
Ondertussen voert er een zwaar gevecht plaats tussen De Queens van de Ridders en de Vampiers die de wapens tegen over elkaar hieven. Uiteindelijk zal de Queen van de Vampiers sterven, maar ze heeft eerst een schokkende ontdekking vrijgegeven. De Queen van de vampiers heeft namelijk uitgeschreeuwd dat de Queen van de ridders een Elf is. Op het moment let niemand er op en een andere vampier (Hades) gooit zich op de Queen van de ridders waardoor de Healer van de vampiers het lijk van haar Queen mee kan nemen. Het gerucht daalde snel en de vampieren trokken zich terug naar hun eigen gebied en werden verder weg gedreven door de troepen.

Topic 7.
De vampiers rouwen om hun verloren Queen en kiezen een nieuwe uit doormiddel van het stemmen. De nieuwe Queen van de Vampiers zal zeker haar ras in een betere toekomst leiden dan de vorige Queen had gedaan die gestorven was zoals ze leefde. Vol haat.

Topic 8.
De ridders zullen overleggen over het lot van hun Queen. Ook komt de Queen in dit topic voor een lastige keuze te staan. Of ze bij de ridders blijft of naar de Elfen gaat. En als het moet zal in dit topic een nieuwe Queen gekozen worden.

Topic 9.
Op de volgende grote vergadering bespreken de rassen wat er gebeurd is. De misschien nieuwe Queen van de ridders word verwelkomd en er komt dan nog een keer een heel jonge vampier beschermer (Lily) die zich verontschuldigd over zijn/haar vorige Queen. Een van de ridders (Dawn) Zal hem/haar danken voor zijn/haar komst en hem/haar dan weer terug begleiden naar de rand van het Elfen territorium.

Belangrijke personages:

Natuurlijk zal iedereen meedoen maar zoals jullie lezen hebben we een aantal belangrijke karakters nodig. De Kings, Queens en Healers leerlingen zijn standard dat die de belangrijke rollen op zich nemen.

Ridder 1: Deze beschermster is een vriendin van de Healer en luistert naar het verhaal van haar vriendin maar gelooft het niet. Op de grote vergadering is zij degene die de vampier leerling zal bedanken voor zijn/haar excuses aanbieden en begeleid haar dan weer naar de rand van het Elfen rijk. Dawn

Vampier 1: De vampier die samen met Vyndi mee gaat bij de grote vergadering en Hij/Zij zal ook een aardig woordje hebben tegen de Kings en Queens. En deze vampier zal later met vampier 2 de Kings en Queens besluipen om ze af te luisteren.Miyoko

Vampier 2: Zal samen met Vampier 1 de Kings en Queens besluipen en afluisteren. Ook zal vampier 2 zich op Jasmyn storten zodat de Healer Vyndi’s dode lichaam weg kan slepen.

Vampier 3: Zal Jasmyn en Mimi afluisteren en vertellen wat hij/zij gehoord heeft. Dit zal een jonge beschermer zijn die ook later naar de grote vergadering zal komen om zijn/haar excuses aan te bieden. Lily

Stervende:
Vyndi door Jasmyn
Cressedia door Kynia


Mocht je dood willen gaan ok de verhaallijn, zet dat hier dan bij zodat we je er tussen kunnen planten. Wij hopen dat jullie blij zullen zijn met deze verhaallijn.


Er zal ook maar een belangrijke rol per persoon zijn! Dus king's Queen's en Healers leerlingen kunnen met geen van hun andere accounts aanspraak doen op de belangrijke rollen.


Damens en heren!

Bleeding war zal beginnen!!



Dwergen doen (nog) niet mee

Dank jullie voor jullie meewerking en aandacht.
MvG. Het Fantasy Life Team


Laatst aangepast door Mimi op ma jan 02, 2012 9:15 am; in totaal 23 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.misheru-san.hyves.nl
Lily

Lily


Aantal berichten : 273

Karakter
Leeftijd: I am old enough for you
Rang: Beschermer
Partner: My time is not yet ripe for love

Verhaallijn: The Bleeding War! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verhaallijn: The Bleeding War!   Verhaallijn: The Bleeding War! Emptyvr aug 19, 2011 8:22 am

Ik doe wel mee, kies maar wie ik word
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/
Vyndi
Queen
Vyndi


Aantal berichten : 175

Karakter
Leeftijd: on the outside 17, Inner side 63
Rang: Queen of the dead
Partner: Joey, You have my heart

Verhaallijn: The Bleeding War! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verhaallijn: The Bleeding War!   Verhaallijn: The Bleeding War! Emptyvr aug 19, 2011 8:24 am

Heb je intresse voor Vampier 2 ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Rox

Rox


Aantal berichten : 324

Karakter
Leeftijd: 57 (Menselijke leeftijd 17)
Rang: beschermer
Partner: my only love my little daughter who has mush laughing when her parents died before her eyes, Lucy you let my heart beat again

Verhaallijn: The Bleeding War! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verhaallijn: The Bleeding War!   Verhaallijn: The Bleeding War! Emptyvr aug 19, 2011 9:40 am

je weet dat ik mee wil doen met al me accounts dus gooi me maar er in
Terug naar boven Ga naar beneden
Chabelli

Chabelli


Aantal berichten : 12

Karakter
Leeftijd: 21
Rang: Beschermer
Partner: //

Verhaallijn: The Bleeding War! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verhaallijn: The Bleeding War!   Verhaallijn: The Bleeding War! Emptyvr aug 19, 2011 9:41 am

Ridder beschermer. ಠ_ಠ
Terug naar boven Ga naar beneden
Delaney

Delaney


Aantal berichten : 89

Karakter
Leeftijd: 22 years long I lived a hopeless life full of pain but now.. now I'll live forever in a drowning pool of sorrow..
Rang: Wolf / Summon of Setherian..
Partner: I never found the one who was just for me..

Verhaallijn: The Bleeding War! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verhaallijn: The Bleeding War!   Verhaallijn: The Bleeding War! Emptyvr aug 19, 2011 9:44 am

@ Rox, iedereen doet sowieso mee, en aangezien je 2 queens hebt en een waar dit verhaal over gaat, kan je niet een van de speciale rollen krijgen Razz

@Chabelli, jeeej, zal je er bij zetten Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Rox

Rox


Aantal berichten : 324

Karakter
Leeftijd: 57 (Menselijke leeftijd 17)
Rang: beschermer
Partner: my only love my little daughter who has mush laughing when her parents died before her eyes, Lucy you let my heart beat again

Verhaallijn: The Bleeding War! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verhaallijn: The Bleeding War!   Verhaallijn: The Bleeding War! Emptyvr aug 19, 2011 9:56 am

jasmyntje krijgt wel een mooie rol >=)
Terug naar boven Ga naar beneden
Jonathan

Jonathan


Aantal berichten : 38

Karakter
Leeftijd: 75 (20 als mens)
Rang: Beschermer
Partner: Solus Aeterna...(Alone Forever)

Verhaallijn: The Bleeding War! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verhaallijn: The Bleeding War!   Verhaallijn: The Bleeding War! Emptyvr aug 19, 2011 10:45 am

[Post emptied for janitorial and very funny reasons]


Laatst aangepast door Jonathan op vr aug 19, 2011 10:47 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Delaney

Delaney


Aantal berichten : 89

Karakter
Leeftijd: 22 years long I lived a hopeless life full of pain but now.. now I'll live forever in a drowning pool of sorrow..
Rang: Wolf / Summon of Setherian..
Partner: I never found the one who was just for me..

Verhaallijn: The Bleeding War! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verhaallijn: The Bleeding War!   Verhaallijn: The Bleeding War! Emptyvr aug 19, 2011 10:46 am

iedereen moet meedoen Jonathan, en hier post je alleen maar voor de speciale rollen, waar Jonathan geen aanspraak op maakt aangezien je Aramiro hebt Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Kajira
Deadhell
Kajira


Aantal berichten : 16

Karakter
Leeftijd: 15
Rang: Leerling
Partner: kandidaten?

Verhaallijn: The Bleeding War! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verhaallijn: The Bleeding War!   Verhaallijn: The Bleeding War! Emptyvr aug 19, 2011 2:32 pm

schrijf me maar in voor vampier 2 ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Delaney

Delaney


Aantal berichten : 89

Karakter
Leeftijd: 22 years long I lived a hopeless life full of pain but now.. now I'll live forever in a drowning pool of sorrow..
Rang: Wolf / Summon of Setherian..
Partner: I never found the one who was just for me..

Verhaallijn: The Bleeding War! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verhaallijn: The Bleeding War!   Verhaallijn: The Bleeding War! Emptyvr aug 19, 2011 2:37 pm

Ok ik zal je er bij zetten Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Mickey

Mickey


Aantal berichten : 47

Karakter
Leeftijd: 16
Rang: beschermer
Partner: Shake, shake, shake that tail! oh, i almost forgot! You have no tail!

Verhaallijn: The Bleeding War! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verhaallijn: The Bleeding War!   Verhaallijn: The Bleeding War! Emptyvr aug 19, 2011 9:51 pm

ja ja En wie moet weer het dooie lijk opruimen *zegt met geririteerde stem* MICKEY!
Terug naar boven Ga naar beneden
Vyndi
Queen
Vyndi


Aantal berichten : 175

Karakter
Leeftijd: on the outside 17, Inner side 63
Rang: Queen of the dead
Partner: Joey, You have my heart

Verhaallijn: The Bleeding War! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verhaallijn: The Bleeding War!   Verhaallijn: The Bleeding War! Emptyza aug 20, 2011 4:33 am

Aw kom op jongens, we hebben nog 2 mooie rollen over, 2 vampiertjes die zich aanmedlen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Lily

Lily


Aantal berichten : 273

Karakter
Leeftijd: I am old enough for you
Rang: Beschermer
Partner: My time is not yet ripe for love

Verhaallijn: The Bleeding War! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verhaallijn: The Bleeding War!   Verhaallijn: The Bleeding War! Emptyza aug 20, 2011 5:10 am

Was cormag niet vampier 3??? zo niet wil ik het wel doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/
Mimi
Queen of everything.
Mimi


Aantal berichten : 956

Karakter
Leeftijd: 76
Rang: Elf Queen
Partner: There is no point in not loving every bit of you Setherian you are all that's left of me, stay close.

Verhaallijn: The Bleeding War! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verhaallijn: The Bleeding War!   Verhaallijn: The Bleeding War! Emptyza aug 20, 2011 5:11 am

Cormag kan niet vampier 3 worden aangezien hij Seth heeft en Seth toch een high rank is en een groot deel van het verhaal meespeelt Razz En ik zal je neerzetten voor Vampier 3 Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.misheru-san.hyves.nl
Mimi
Queen of everything.
Mimi


Aantal berichten : 956

Karakter
Leeftijd: 76
Rang: Elf Queen
Partner: There is no point in not loving every bit of you Setherian you are all that's left of me, stay close.

Verhaallijn: The Bleeding War! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verhaallijn: The Bleeding War!   Verhaallijn: The Bleeding War! Emptyma aug 22, 2011 9:11 am

We hebben nog 2 vampiers over jongens

~ Vampier 1
~ Vampier 2

Hoe eerder deze rollen zijn ingevuld, hoe eerder we kunnen beginnen, ook missen wij van de High ranks:

~Healer ridders
~Leerling Healer ridders
~King zeemeerminnen
~King Dwergen
~Healer Dwergen
~Healer tovenaars

Ik wil net zo graag als jullie deze verhaallijn starten,
mede om zo snel mogelijk afscheid te nemen van Vyndi,
want hoe langer ik er over denk, hoe meer ik haar ga missen x)
Maar het is dus niet veer meer, in totaal hebben we dus nog
*8 personen nodig die deze rollen en rangen op zich willen nemen.
Trouwens, als jullie aanspraak als vrouwelijke vampier op Queen vampiers kunnen jullie dat ook vertellen. Dan weten wij wie absoluut niet willen en zal het stemmen makkelijker gaan!
Jullie vragen jullie vast af waarom Vampier 2 is vrijgekomen, simpel weg omdat Kajira is dood gegaan. Excuses voor het ongemak. Maar ik hoop dat als ik terug ben van mijn 2 weken vakantie, onze open plekken zijn gevuld Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.misheru-san.hyves.nl
Rox

Rox


Aantal berichten : 324

Karakter
Leeftijd: 57 (Menselijke leeftijd 17)
Rang: beschermer
Partner: my only love my little daughter who has mush laughing when her parents died before her eyes, Lucy you let my heart beat again

Verhaallijn: The Bleeding War! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verhaallijn: The Bleeding War!   Verhaallijn: The Bleeding War! Emptyma aug 22, 2011 10:28 pm

komt wel goed mim gedult
Terug naar boven Ga naar beneden
Mariah

Mariah


Aantal berichten : 151

Karakter
Leeftijd: around 17 years now...
Rang: Full protecter and I like it!
Partner: Come and spinn my life upside down

Verhaallijn: The Bleeding War! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verhaallijn: The Bleeding War!   Verhaallijn: The Bleeding War! Emptyza sep 03, 2011 11:57 am

We hebben nog steeds 2 vampiers over jongens

~ Vampier 1
~ Vampier 2

Hoe eerder deze rollen zijn ingevuld, hoe eerder we kunnen beginnen, ook missen wij van de High ranks:


~King Dwergen
~Healer Dwergen

Kom op dit is bij mekaar nog 4 personages.
even de schouders er onder en we zijn er!
Ik vertrouw op jullie jongens en ik wil dat we er snel mee kunnen beginnen,
de overige verhaallijnen zullen wachten trouwens tot deze is afgelopen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar



Verhaallijn: The Bleeding War! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verhaallijn: The Bleeding War!   Verhaallijn: The Bleeding War! Emptyza sep 03, 2011 11:13 pm

Ik wil vampier 2 wel worden (Die dat Jasmyn aanvalt zodat de healer Vyndi's lichaam kan meenemen) Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Mimi
Queen of everything.
Mimi


Aantal berichten : 956

Karakter
Leeftijd: 76
Rang: Elf Queen
Partner: There is no point in not loving every bit of you Setherian you are all that's left of me, stay close.

Verhaallijn: The Bleeding War! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verhaallijn: The Bleeding War!   Verhaallijn: The Bleeding War! Emptyza sep 03, 2011 11:19 pm

Jeej, zal je er bij zetten Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.misheru-san.hyves.nl
Gast
Gast
avatar



Verhaallijn: The Bleeding War! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verhaallijn: The Bleeding War!   Verhaallijn: The Bleeding War! Emptyza sep 03, 2011 11:20 pm

YAY Very Happy



Ik ben hier like nog maar een dag en heb al een rol in een verhaallijn, nice nice :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Rox

Rox


Aantal berichten : 324

Karakter
Leeftijd: 57 (Menselijke leeftijd 17)
Rang: beschermer
Partner: my only love my little daughter who has mush laughing when her parents died before her eyes, Lucy you let my heart beat again

Verhaallijn: The Bleeding War! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verhaallijn: The Bleeding War!   Verhaallijn: The Bleeding War! Emptyzo sep 04, 2011 12:15 am

Zo snel gaat dat D=
Terug naar boven Ga naar beneden
Miyoko

Miyoko


Aantal berichten : 19

Karakter
Leeftijd: 18 (2024)
Rang: Beschermer
Partner: if you think you are able to prevent me from killing you, give it a try

Verhaallijn: The Bleeding War! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verhaallijn: The Bleeding War!   Verhaallijn: The Bleeding War! Emptyzo sep 04, 2011 9:12 am

aanmelding voor vampier 1 ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Mimi
Queen of everything.
Mimi


Aantal berichten : 956

Karakter
Leeftijd: 76
Rang: Elf Queen
Partner: There is no point in not loving every bit of you Setherian you are all that's left of me, stay close.

Verhaallijn: The Bleeding War! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verhaallijn: The Bleeding War!   Verhaallijn: The Bleeding War! Emptyzo sep 04, 2011 9:13 am

Absoluut Very Happy

Daarmee hoeven we dus nu nog maar 2 dwergen kom op jongens

Healer en king Ik vertrouw er op dat jullie snel twee iemanden hier voor vinden Very Happy

en dan kunnen we beginnen
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.misheru-san.hyves.nl
Rox

Rox


Aantal berichten : 324

Karakter
Leeftijd: 57 (Menselijke leeftijd 17)
Rang: beschermer
Partner: my only love my little daughter who has mush laughing when her parents died before her eyes, Lucy you let my heart beat again

Verhaallijn: The Bleeding War! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verhaallijn: The Bleeding War!   Verhaallijn: The Bleeding War! Emptyzo sep 04, 2011 9:20 am

je moet ook gedult hebben
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Verhaallijn: The Bleeding War! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verhaallijn: The Bleeding War!   Verhaallijn: The Bleeding War! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Verhaallijn: The Bleeding War!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [LEES!!] Fantay life verhaallijn
» Gathering Bleeding war.
» A night to remember as the shadows block my sight (Bleeding war!)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Regels en Informatie :: Sunheaven and Deadhell :: Verhaallijnen-
Ga naar: