Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Ceremonie 28-08-11

Ga naar beneden 
+2
Daphne
Mimi
6 plaatsers
AuteurBericht
Mimi
Queen of everything.
Mimi


Aantal berichten : 956

Karakter
Leeftijd: 76
Rang: Elf Queen
Partner: There is no point in not loving every bit of you Setherian you are all that's left of me, stay close.

Ceremonie 28-08-11 Empty
BerichtOnderwerp: Ceremonie 28-08-11   Ceremonie 28-08-11 Emptyza aug 27, 2011 11:24 pm

Mimi zuchtte eventjes licht, hoe vaak stond ze hier wel niet. Maar vandaag was anders. Ze voelde hoe haar hart lichte vreugde sprongen maaktte, hoewel Iluna niet lang haar leerling was geweest, was her nu tijd voor haar om af te studeren. "Mijn lieve vrienden, Beschermers en Leerlingen, vandaag zal niet alleen de Gathering komen, maar we zullen ook een nieuwe beschermer en een nieuwe leerling daarheen meenemen. Iluna stap naar voren. Ik heb je niet lang getrained maar onze betreurde vriend wie jou het eerste deel heeft getraind had je al perfect achter gelaten. Daarom ben ik trots om vandaag jou te vertellen dat vanaf deze dag jij officeel beschermer zal zijn. Draag de titel met trots en doe eer aan ons Elfen." Mimi glimlachte breed naar haar en richte zich op iedereen. "Onze nieuwe leerling zal Alinar worden. Je mentor zal iemand worden die dicht bij mijn hart staat. Felix het is tijd dat jij een leerling zal krijgen! Train Alinar en maak een prima beschermer, ik weet dat je het kan." Mimi liet haar blik van Felix naar Alinar glijden. "Hiermee is deze ceronie beeindigd!" Mimi draaide zich om en liep terug in het paleis met een brede lach op haar gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.misheru-san.hyves.nl
Daphne
Healer
Daphne


Aantal berichten : 131

Karakter
Leeftijd: 65
Rang: healer
Partner: Mordon you're the only one who showed me what love is, I love you and that is always there in my deepest

Ceremonie 28-08-11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie 28-08-11   Ceremonie 28-08-11 Emptyzo aug 28, 2011 1:09 am

Daphne wist wat er were vandaag ging gebeuren terwij ze de kruiden aan het vermalen was in een bakje en zuchte. Ze wist ook dat ze voor altijd alleen zou blijven tot de dood haar zou overvallen. Daphne haalde gedachte weg en zei tegen haar zelf "Zo mag ik niet denken kom op Daph." Daphne liep rustig naar de plek wara de ceremonie zou komen en keek naar haar zus terwijl ze tussen de elfen stond. "Mijn lieve vrienden, Beschermers en Leerlingen, vandaag zal niet alleen de Gathering komen, maar we zullen ook een nieuwe beschermer en een nieuwe leerling daarheen meenemen. Iluna stap naar voren. Ik heb je niet lang getrained maar onze betreurde vriend wie jou het eerste deel heeft getraind had je al perfect achter gelaten. Daarom ben ik trots om vandaag jou te vertellen dat vanaf deze dag jij officeel beschermer zal zijn. Draag de titel met trots en doe eer aan ons Elfen." Daphne moes er van lachen een nieuwe beschermer tussen de rest. Daphne keek even haar kant op maar draaide toen zig al om want haar zus ging meer vertellen. "Onze nieuwe leerling zal Alinar worden. Je mentor zal iemand worden die dicht bij mijn hart staat. Felix het is tijd dat jij een leerling zal krijgen! Train Alinar en maak een prima beschermer, ik weet dat je het kan." Daphne vertrouwde Felix niet ze had iets duisters al bij de eerste ontmoeting die ze meteen voelde net zoals dat er iets gaat gebeuren met Mimi als ze niet op past. "Hiermee is deze ceronie beeindigd!" Daphne liep naar ed nieuwe beschermer en de leerling en zei tegen hun met ene brede glimlach."Gefeliciteerd jullie!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Loveday

Loveday


Aantal berichten : 77

Karakter
Leeftijd: 18
Rang: Beschermer
Partner: Mordon! you say that you love me. And I say that I love you. But what now???Can we.... feel the love our not?

Ceremonie 28-08-11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie 28-08-11   Ceremonie 28-08-11 Emptyzo aug 28, 2011 2:14 am

weer een cerimonie. Weer za ze in de boom waar ze altijd zat. Wer luisterde ze naar mimi. Weer een beschermer. Weer een leerling. Weer, weer, en weer. Verder was er niets. Niemand kon haar zien. Gelukkig. Mijn lieve vrienden, Beschermers en Leerlingen, vandaag zal niet alleen de Gathering komen, maar we zullen ook een nieuwe beschermer en een nieuwe leerling daarheen meenemen. Iluna stap naar voren. Ik heb je niet lang getrained maar onze betreurde vriend wie jou het eerste deel heeft getraind had je al perfect achter gelaten. Daarom ben ik trots om vandaag jou te vertellen dat vanaf deze dag jij officeel beschermer zal zijn. Draag de titel met trots en doe eer aan ons Elfen." en wie werd dan nu de leerling? en wie werd de mentor. Zij allesints niet. Ze was blij met morgan meer niet. "Onze nieuwe leerling zal Alinar worden. Je mentor zal iemand worden die dicht bij mijn hart staat. Felix het is tijd dat jij een leerling zal krijgen! Train Alinar en maak een prima beschermer, ik weet dat je het kan." Felix. Dioe vertrouwde ze maar half. Misschien ook omwat ze tegen Mordon had gezecht. Maar toch kreeg ze een raar gevoel bij haar in de beurt. Ze lachte even en verdween toen weer in de bossen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mordon
Deputy
Mordon


Aantal berichten : 104

Karakter
Leeftijd: 19
Rang: Beschermer
Partner: Do I dare to think this? Can I love you Loveday? Can I..?

Ceremonie 28-08-11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie 28-08-11   Ceremonie 28-08-11 Emptyzo aug 28, 2011 4:54 am

De laatste tijd kwam hij hier vaak. Of lag dat aan hem? Het ging erom dat er veel leerlingen waren, en nu ook weer een nieuwe beschermer. Het leek net gisteren dat hij Mimi een leerling had zien overnemen! Hij keek om zich heen, hij zag de ene persoon die hij wou spreken niet, maar ze hield zich ook graag afzijdig. "Mijn lieve vrienden, Beschermers en Leerlingen, vandaag zal niet alleen de Gathering komen, maar we zullen ook een nieuwe beschermer en een nieuwe leerling daarheen meenemen. Iluna stap naar voren. Ik heb je niet lang getrained maar onze betreurde vriend wie jou het eerste deel heeft getraind had je al perfect achter gelaten. Daarom ben ik trots om vandaag jou te vertellen dat vanaf deze dag jij officeel beschermer zal zijn. Draag de titel met trots en doe eer aan ons Elfen." Mimi glimlachte breed naar haar en richte zich op iedereen. "Onze nieuwe leerling zal Alinar worden. Je mentor zal iemand worden die dicht bij mijn hart staat. Felix het is tijd dat jij een leerling zal krijgen! Train Alinar en maak een prima beschermer, ik weet dat je het kan." Mimi liet haar blik van Felix naar Alinar glijden. "Hiermee is deze ceronie beeindigd!" Mordon grijnsde, dus Iluna was nu ook een beschermer he? Het enige wat hem een beetje dwars zat was Alinar, hij vertrouwde wel dat Felix van hem een goede beschermer zou maken, maar hij twijfelde al lange over de loyaliteit was de duistere elf zelf. Hij zag wel. Mordon liep snel naar Felix toe, 'Congraatz Felix, met je leerling, ik weet zeker dat je hem alles gaat leren wat er is gebeurt tussen de elven, en ander volkeren.' Zei hij. Hij glimlachte toen even oprecht, en hoopte dat ze zijn dubieuze waarschuwing had begrepen. 'Congratz, Alinar, Iluna' Zei hij nog even snel voor hij terug liep naar het woud. Zonder een keer om te kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alinar

Alinar


Aantal berichten : 14

Karakter
Leeftijd: 16
Rang: Beschermer
Partner: Love doesn't excist in my life Darling

Ceremonie 28-08-11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie 28-08-11   Ceremonie 28-08-11 Emptyzo aug 28, 2011 7:19 am

Alinar zat zoals altijd thuis te stuiteren van opwinding, vandaag zou de dag zijn dat hij leerling werd. Wie zou zijn mentor worden? Er waren heel veel goede beschermers, het was bijna onmogelijk voor hem om te kiezen. Hoe zou het zijn voor de Queen om te kiezen wie zijn leraar werd? Snel kleedde hij zich netjes aan en rende letterlijk richting het kasteel. Daar zou de ceremonie worden gehouden, dus daar moest hij heen. Hij zag al een hele groep elven staan en zigzagden snel tussen iedereen door. Ze ging naast een meisje staan dat hij herkende als Aelwen. Zij was ook een leerling, dat wat hij zometeen zou worden. Hij luisterde zwijgend naar de woorden van de Queen die het balkon op was komen lopen. Ilune werd beschermer, hij glimlachte even in haar richting en keek weer naar de Queen die nu aankondigde dat hij leerling werd. Zijn leraar werd Felix, meteen keek hij rond op zoek naar haar. Zwijgend liep hij naar Felix toe, ze zag er best eng uit. ''Hallo,'' zei hij zacht en keek even naar een andere beschermer die hij herkende als Mordon. Hij was het broertje van de King. Mordon feliciteerde Felix en ook hem. Hij knikte even als dank en glimlachte.


Laatst aangepast door Alinar op zo aug 28, 2011 11:32 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Felix

Felix


Aantal berichten : 218

Karakter
Leeftijd: 29 jaar
Rang: Beschermer
Partner: Hunter, I know we are in love, but you are doing strange to me..What is going on?

Ceremonie 28-08-11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie 28-08-11   Ceremonie 28-08-11 Emptyzo aug 28, 2011 7:31 am

(sorry zo laat reageren)



Felix slofte het plein op, ze was allang op de hoogte van wat er komen zou gaan. "Mijn lieve vrienden, Beschermers en Leerlingen, vandaag zal niet alleen de Gathering komen, De stem van Mimi schalde over het nu volle plein. maar we zullen ook een nieuwe beschermer en een nieuwe leerling daarheen meenemen. Iluna stap naar voren. Ik heb je niet lang getrained maar onze betreurde vriend wie jou het eerste deel heeft getraind had je al perfect achter gelaten. Daarom ben ik trots om vandaag jou te vertellen dat vanaf deze dag jij officeel beschermer zal zijn. Draag de titel met trots en doe eer aan ons Elfen."[i] Mimi glimlachte breed naar Ileana en richte zich op iedereen. [i]"Onze nieuwe leerling zal Alinar worden. Je mentor zal iemand worden die dicht bij mijn hart staat. Felix het is tijd dat jij een leerling zal krijgen! Train Alinar en maak een prima beschermer, ik weet dat je het kan." Mimi liet haar blik van Felix naar Alinar glijden. Felix keek koel terug, met haar handen over elkaar gevouwen en knikte zwijgend. "Hiermee is deze ceronie beeindigd!" Mimi draaide zich om en liep het kasteel weer in. De jonge elf Alinar liep op haar af, en mompelde zacht een gedag. Felix liet haar ogen smelten en keek hem glimlachend aan, haar armen nu naast haar lichaam. Mordon kwam op haar af lopen.
Mimi zuchtte eventjes licht, hoe vaak stond ze hier wel niet. Maar vandaag was anders. Ze voelde hoe haar hart lichte vreugde sprongen maaktte, hoewel Iluna niet lang haar leerling was geweest, was her nu tijd voor haar om af te studeren. "Mijn lieve vrienden, Beschermers en Leerlingen, vandaag zal niet alleen de Gathering komen, maar we zullen ook een nieuwe beschermer en een nieuwe leerling daarheen meenemen. Iluna stap naar voren. Ik heb je niet lang getrained maar onze betreurde vriend wie jou het eerste deel heeft getraind had je al perfect achter gelaten. Daarom ben ik trots om vandaag jou te vertellen dat vanaf deze dag jij officeel beschermer zal zijn. Draag de titel met trots en doe eer aan ons Elfen." Mimi glimlachte breed naar haar en richte zich op iedereen. "Onze nieuwe leerling zal Alinar worden. Je mentor zal iemand worden die dicht bij mijn hart staat. Felix het is tijd dat jij een leerling zal krijgen! Train Alinar en maak een prima beschermer, ik weet dat je het kan." Mimi liet haar blik van Felix naar Alinar glijden. Felix knikte zwijgend en keek naar het kleine jongetje dat op haar af kwam lopen. Hij mompelde een zachte gedag, en Felix liet haar ogen smelten en glimlachtte. Mordon kwam naar haar toe en feliciteerde haar, ze wist dat hij het niet meende, al was de glimlach oprecht. Felix knikte weer zwijgend, en staarde Alinar aan. Hij zou nog wel eens vervelend kunnen worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ceremonie 28-08-11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie 28-08-11   Ceremonie 28-08-11 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ceremonie 28-08-11
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ceremonie (21-10-11)
» Ceremonie {12-10-11}
» Ceremonie
» Ceremonie [23-9-2011]
» Ceremonie [02-08-2011]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Territoria :: Elfen Territorium :: Het kasteel-
Ga naar: