Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Mimi
Queen of everything.
Mimi


Aantal berichten : 956

Karakter
Leeftijd: 76
Rang: Elf Queen
Partner: There is no point in not loving every bit of you Setherian you are all that's left of me, stay close.

why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard   why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard - Pagina 2 Emptyzo sep 04, 2011 12:49 pm

Seth draaide zich ineens om "NEE! Mimi.. dat zou je leven verpesten. Jij gaat terug naar de elfen, blijft daar, krijgt de kinderen. Zoekt een goede vader voor ze en deelt je leven daarmee. Je gaat niet jouw leven en dat van je kind verpesten door hier te blijven!" gromde Seth. Hij keek naar Mimi en liep naar haar toe, zijn woedende blik veranderde en hij omhelsde Mimi. "Mijn lief, hier is het leven zwaar en pijnlijk. ik wil jou, plus ons mogelijke wondertje dat niet aan doen. Dat zou het erger maken voor jou, hem/haar en om jullie zo te zien zou mij meer pijn doen..." Zei Seth en hij streek door Mimi's haar en kuste toen zachtjes haar nek. Mimi deinsde achteruit door zijn ogen en keek hem met een gekwelde blik aan. "Ik ga nog liever dood dan dat ik een andere vader vind voor mijn mogelijke kind!" Schreeuwde ze en kroop verder weg over het bed. Tranen stroomde over haar wangen terwijl ze hem aan keek. Daarna sprong ze van het bed en keek hem aan. "Ik verpest mijn leven al door niet elke minuut van de dat bij je te zijn." Haar blik werd koud van verdriet en pijn. "Maak die deur open, als je wilt dat ik ga zal ik nu meteen gaan." Ze fluisterde bijna terwijl ze nogsteeds aan de andere kant van de kamer stond.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.misheru-san.hyves.nl
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard   why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard - Pagina 2 Emptyzo sep 04, 2011 12:57 pm

Mimi deinsde achteruit door zijn ogen en keek hem met een gekwelde blik aan. "Ik ga nog liever dood dan dat ik een andere vader vind voor mijn mogelijke kind!" Schreeuwde ze en kroop verder weg over het bed. Tranen stroomde over haar wangen terwijl ze hem aan keek. Daarna sprong ze van het bed en keek hem aan. "Ik verpest mijn leven al door niet elke minuut van de dat bij je te zijn." Haar blik werd koud van verdriet en pijn. "Maak die deur open, als je wilt dat ik ga zal ik nu meteen gaan." Ze fluisterde bijna terwijl ze nogsteeds aan de andere kant van de kamer stond. Seth zuchtte, "Mimi... je snapt me wel! Alleen dat wil je niet! Ik houd van je. Ik wil je geen pijn doen of kwetsen wat zeker gebeurd als je hier zou komen voor mij. Mimi... de keuze is aan jou, je gaat door de deur en die sluit achter je. Je zal een gelukkig leven kunnen lijden in een mooi gebied. of je blijft hier, bij mij alleen in een troosteloze omgeving waar niks zal bloeien." zei Seth en liep naar Mimi toe. "Mimi, ik wil voor jou een gelukkig leven. maar wat je ook kiest. Geef dit aan ons kind. Is het een jongen, geef hem deze, is het een meisje geef haar deze. Komt er geen kind, dan wil ik dat je ze bij je houd." zei Seth. Hij had twee kettingen in zijn handen, eentje met een drakenoog steen eraan en de ander met sierlijke kleuren in een bewerkt stukje metaal dat gratieus om elkaar heen zat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mimi
Queen of everything.
Mimi


Aantal berichten : 956

Karakter
Leeftijd: 76
Rang: Elf Queen
Partner: There is no point in not loving every bit of you Setherian you are all that's left of me, stay close.

why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard   why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard - Pagina 2 Emptyzo sep 04, 2011 1:08 pm

"Mimi... je snapt me wel! Alleen dat wil je niet! Ik houd van je. Ik wil je geen pijn doen of kwetsen wat zeker gebeurd als je hier zou komen voor mij. Mimi... de keuze is aan jou, je gaat door de deur en die sluit achter je. Je zal een gelukkig leven kunnen lijden in een mooi gebied. of je blijft hier, bij mij alleen in een troosteloze omgeving waar niks zal bloeien." zei Seth en liep naar Mimi toe. "Mimi, ik wil voor jou een gelukkig leven. maar wat je ook kiest. Geef dit aan ons kind. Is het een jongen, geef hem deze, is het een meisje geef haar deze. Komt er geen kind, dan wil ik dat je ze bij je houd." zei Seth. Hij had twee kettingen in zijn handen, eentje met een drakenoog steen eraan en de ander met sierlijke kleuren in een bewerkt stukje metaal dat gracieus om elkaar heen zat. Mimi keek er naar maar zei niets. Ze nam ze niet aan. Ze wees ze niet af. Ze schudde alleen maar haar hoofd en liet zich in elkaar zakken."Nee..." Fluisterde ze zacht. Ze legde haar hoofd in haar handen. "Weet je nog wat je deed, op onze eerste persoonlijke ontmoeting.... Je redde me van mijn eigen persoonlijke afgrond. En nu.. Nu stuur je me er weer in terug." Mimi verborg haar gezicht nog meer. "Kijk niet naar me." Fluisterde ze zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.misheru-san.hyves.nl
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard   why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard - Pagina 2 Emptyzo sep 04, 2011 7:33 pm

"Nee..." Fluisterde ze zacht. Ze legde haar hoofd in haar handen. "Weet je nog wat je deed, op onze eerste persoonlijke ontmoeting.... Je redde me van mijn eigen persoonlijke afgrond. En nu.. Nu stuur je me er weer in terug." Mimi verborg haar gezicht nog meer. "Kijk niet naar me." fluisterde Mimi. Seth gromde, "Mimi... ik houd van je, maar hier stel je je aan! Ik doe enkel wat goed is voor ons beiden, het word lastig voor mij zonder jouw te kunnen omhelzen, kussen of te vertellen wat ik voel.. alleen je moet redelijk blijven." snoof Seth. Hij hief zijn hand, "Soaringmind." zei Seth richting Mimi. Hij dwong met zijn krachten haar lichaam te besturen en probeerde haar met moeite op te laten kijken, "Mimi.... kijk me aan. Als je zoiets zegt, kijk me dan tenminste aan." zei Seth en hij staarde regelrecht in Mimi's ogen. Hoewel het weerd hard geworden gezicht niets vrijliet..... was het in de kern van zijn ogen waar enkele dingen te zien waren, angst, eenzaamheid, verdriet en treurnis. Hij liep terwijl hij Mimi aan bleef kijken naar haar toe, "Aangezien, jij als elf het slimste van ons bent.... en jij de moeder zal zijn als we kinderen krijgen.... ... Mimi Hoe wil jij dit op zien te lossen zonder dat je jezelf verraad aan ej volk." zei Seth.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mimi
Queen of everything.
Mimi


Aantal berichten : 956

Karakter
Leeftijd: 76
Rang: Elf Queen
Partner: There is no point in not loving every bit of you Setherian you are all that's left of me, stay close.

why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard   why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard - Pagina 2 Emptyzo sep 04, 2011 9:47 pm

"Mimi... ik houd van je, maar hier stel je je aan! Ik doe enkel wat goed is voor ons beiden, het word lastig voor mij zonder jouw te kunnen omhelzen, kussen of te vertellen wat ik voel.. alleen je moet redelijk blijven. Soaringmind." zei Seth richting Mimi. Iets in haar trok haar omhoog. "Mimi.... kijk me aan. Als je zoiets zegt, kijk me dan tenminste aan." zei Seth en hij staarde regelrecht in Mimi's ogen. Ze staarde recht in zijn ogen en probeerde haar gezicht in de plooi te houden. "Aangezien, jij als elf het slimste van ons bent.... en jij de moeder zal zijn als we kinderen krijgen.... ... Mimi Hoe wil jij dit op zien te lossen zonder dat je jezelf verraad aan ej volk." zei Seth en Mimi slikte. "Er is geen oplossing.. Hoe dan ook, van een van onze kanten zal verraad komen. Het is... Onvermeidelijk." Haar stem was bijna geluidloos geweest. Maar haar ogen zeiden genoeg. Ze wou met nog een gek voorstel doen. Maar Seth zou weer boos worden. "Verraad is al gepleegd..." Ze bleef hem aankijken terwijl ze nog iets in zichzelf prevelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.misheru-san.hyves.nl
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard   why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard - Pagina 2 Emptyzo sep 04, 2011 10:29 pm

"Er is geen oplossing.. Hoe dan ook, van een van onze kanten zal verraad komen. Het is... Onvermeidelijk." Haar stem was bijna geluidloos geweest. Maar haar ogen zeiden genoeg. Ze wou met nog een gek voorstel doen. Maar Seth zou weer boos worden. "Verraad is al gepleegd..." Ze bleef hem aankijken terwijl ze nog iets in zichzelf prevelde. Seth kuste Mimi, "Laat mij dan maar de verrader zijn, ik ben hier degene die zich omhult met duistere magie en die met een elf gaat... al is ze nog zo mooi, lief en aardig." zei Seth en streek Langs Mimi's wang. Hij keek haar recht aan en sleog toen een arm om haar heen. "Als we een kind krijgen, zal ik doen wat ik kan voor jou, hem of haar en onze liefde. Alleen tot we zeker weten of je een kind hebt kunnen we beter nog even ons eigen leven leiden. Alleen accepteer dit," zei Seth. Hij liep naar het portret van Valencia en hem die boven een tafel hing, hij pakte uit een klein kistje een rood amulet, het waren kleine slingerachtige touwtjes van metaal die om elkaar zaten en in het midden pulseerde een kleine rode steen. "Een hartsteen, deze geef je aan je grootste liefde en maak je enkel uit het hart van een demoon.... je wilt niet weten hoelang het duurde tot ik er een had verslagen." zei Seth en deed hem om bij Mimi. "Zolang je hem draagt zal ik weten dat ik je de mijne kan noemen, en jij mij, de jouwe." zei Seth en kuste Mimi teder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mimi
Queen of everything.
Mimi


Aantal berichten : 956

Karakter
Leeftijd: 76
Rang: Elf Queen
Partner: There is no point in not loving every bit of you Setherian you are all that's left of me, stay close.

why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard   why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard - Pagina 2 Emptyzo sep 04, 2011 10:46 pm

Seth kuste Mimi, "Laat mij dan maar de verrader zijn, ik ben hier degene die zich omhult met duistere magie en die met een elf gaat... al is ze nog zo mooi, lief en aardig." zei Seth en streek Langs Mimi's wang. Hij keek haar recht aan en sloegg toen een arm om haar heen. "Als we een kind krijgen, zal ik doen wat ik kan voor jou, hem of haar en onze liefde. Alleen tot we zeker weten of je een kind hebt kunnen we beter nog even ons eigen leven leiden. Alleen accepteer dit," zei Seth. Hij liep naar een portret van wie Mimi niet wist van wie het was, hij pakte uit een klein kistje een rood amulet, het zag er schitterend uit. "Een hartsteen, deze geef je aan je grootste liefde en maak je enkel uit het hart van een demon.... je wilt niet weten hoelang het duurde tot ik er een had verslagen. Zolang je hem draagt zal ik weten dat ik je de mijne kan noemen, en jij mij, de jouwe." zei Seth en kuste Mimi teder. Mimi kuste terug en legde haar zachte vingers op de steen. Hij voelde koel aan. Even wist ze niet wat ze moest doen. Daarna keek ze hem recht aan in zijn ogen en kuste hem nog een keer. "Ze zullen me opsluiten in het paleis als ze er achter komen." Fluisterde Mimi. "Ze zullen me dwingen, als het begint te groeien, het er uit te laten halen. Ze kunnen me zelfs verbannen." Zacht sprak Mimi maar drukte daarna haar lippen weer op de zijne. "Ik zal Hunter alleen vertellen waarom ik in het bos zal zwerven. Ik moet zo ver mogelijk van het paleis en de Healer blijven. Niet dat ik Daphne zo vaak zie.." Opnieuw kuste ze hem. "Ik zal zo snel mogelijk terug komen bij jou, als ik het zeker weet kom ik terug." Zacht keek ze hem aan. En haalde een ketting die nooit zichtbaar was voor de buitenwereld van haar nek. Even keek ze naar de simpele contouren die het geheel tot een klein kristallen hart maakte waar een elfje in gegraveerd zat. "Het is al eeuwen in mijn familie. Mijn vader heeft het aan mijn moeder gegeven, en die zijn vader weer aan zijn moeder. Elfen handwerk. Zo veel eeuwen geleden gemaakt met een simpel doel. Om de nek hangen van degene waar je het meeste van houd." Ze pakte Seth's hand en legde het kristallen hartje er voorzichtig in. Daarna sloot ze zijn hand. "Ik hou van je, nee, je bent mijn hart." Fluisterde ze en daarna kuste ze hem nogmaals.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.misheru-san.hyves.nl
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard   why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard - Pagina 2 Emptyzo sep 04, 2011 10:59 pm

"Ze zullen me opsluiten in het paleis als ze er achter komen." Fluisterde Mimi. "Ze zullen me dwingen, als het begint te groeien, het er uit te laten halen. Ze kunnen me zelfs verbannen." Zacht sprak Mimi maar drukte daarna haar lippen weer op de zijne. "Ik zal Hunter alleen vertellen waarom ik in het bos zal zwerven. Ik moet zo ver mogelijk van het paleis en de Healer blijven. Niet dat ik Daphne zo vaak zie.." Opnieuw kuste ze hem. "Ik zal zo snel mogelijk terug komen bij jou, als ik het zeker weet kom ik terug." Zacht keek ze hem aan. En haalde een ketting die nooit zichtbaar was voor de buitenwereld van haar nek. Even keek ze naar de simpele contouren die het geheel tot een klein kristallen hart maakte waar een elfje in gegraveerd zat. "Het is al eeuwen in mijn familie. Mijn vader heeft het aan mijn moeder gegeven, en die zijn vader weer aan zijn moeder. Elfen handwerk. Zo veel eeuwen geleden gemaakt met een simpel doel. Om de nek hangen van degene waar je het meeste van houd." Ze pakte Seth's hand en legde het kristallen hartje er voorzichtig in. Daarna sloot ze zijn hand. "Ik hou van je, nee, je bent mijn hart." Fluisterde ze en daarna kuste ze hem nogmaals. Seth omhelsde Mimi en kuste haar teder, hij glimlachte, "dit ... kettingkje zal ik net zo erg waarderen als jouw lippen." zei hij en hij omhelsde haar zacht terwijl hij haar achterover op het bed legde. "Laten we inderdaad maar weer verder gaan net als vanochtend..... alleen nu hebben we grip op de toekomst.... en grip op onze liefde." zei Seth.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mimi
Queen of everything.
Mimi


Aantal berichten : 956

Karakter
Leeftijd: 76
Rang: Elf Queen
Partner: There is no point in not loving every bit of you Setherian you are all that's left of me, stay close.

why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard   why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard - Pagina 2 Emptyzo sep 04, 2011 11:15 pm

Seth omhelsde Mimi en kuste haar teder, hij glimlachte, "dit ... kettingkje zal ik net zo erg waarderen als jouw lippen." zei hij en hij omhelsde haar zacht terwijl hij haar achterover op het bed legde. "Laten we inderdaad maar weer verder gaan net als vanochtend..... alleen nu hebben we grip op de toekomst.... en grip op onze liefde." zei Seth. Mimi glimlachte en kuste hem zacht. "Voorlopig kan ik toch nog wel blijven." Fluisterde ze zacht en kuste hem nogmaals. "Niemand mist me toch." Zei ze lachend terwijl ze hem weer zacht kuste.

(inspiloos)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.misheru-san.hyves.nl
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard   why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard - Pagina 2 Emptyzo sep 04, 2011 11:34 pm

. "Voorlopig kan ik toch nog wel blijven." Fluisterde ze zacht en kuste hem nogmaals. "Niemand mist me toch." Zei ze lachend terwijl ze hem weer zacht kuste. Teder kuste Seth haar hals en daalde af naar haar buik;. Het gewaad verdween daar en hij streelde Mimi's buik even. "Als ik dan toch echt een vader ga worden, ben ik blij... dat jij de moeder word," Seth kuste haar buik en ging weer omhoog. "Trouwens Mimi, wat er ook gebeurt.... ik bescherm je... aleen jouw bescherm ik vooral uitliefde, als ze erachter komen.... kom dan hier naartoe. Ik zal voor je zorgen zoals je wilt." zei Seth en hij keek de elfen koningin aan. "Jij bent namelijk mijn koningin, als ik tenminste jouw koning mag zijn," zei hij glimlachend en kuste Mimi weer.

Terug naar boven Ga naar beneden
Mimi
Queen of everything.
Mimi


Aantal berichten : 956

Karakter
Leeftijd: 76
Rang: Elf Queen
Partner: There is no point in not loving every bit of you Setherian you are all that's left of me, stay close.

why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard   why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard - Pagina 2 Emptyzo sep 04, 2011 11:45 pm

Teder kuste Seth haar hals en daalde af naar haar buik;. Het gewaad verdween daar en hij streelde Mimi's buik even. "Als ik dan toch echt een vader ga worden, ben ik blij... dat jij de moeder word," Seth kuste haar buik en ging weer omhoog. "Trouwens Mimi, wat er ook gebeurt.... ik bescherm je... aleen jouw bescherm ik vooral uitliefde, als ze erachter komen.... kom dan hier naartoe. Ik zal voor je zorgen zoals je wilt." zei Seth en hij keek de elfen koningin aan. "Jij bent namelijk mijn koningin, als ik tenminste jouw koning mag zijn," zei hij glimlachend en kuste Mimi weer. Opnieuw kuste Mimi terug en keek hem aan. "Als ik moeder word ben ik tenminste blij dat het kind van jouw is." Sprak ze zacht en drukte haar lippen tegen de zijne. Voorzichtig ging ze met haar mond richting zijn oor. "Mijn Koning." Fluisterde ze zacht en kuste voorzichtig zijn oor Daarna ging ze al kussend terug naar zijn mond. Met haar ogen dicht vond ze zijn lippen weer en drukte die van haar tegen de zijne.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.misheru-san.hyves.nl
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard   why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard - Pagina 2 Emptyma sep 05, 2011 12:13 am

"Als ik moeder word ben ik tenminste blij dat het kind van jouw is." Sprak ze zacht en drukte haar lippen tegen de zijne. Voorzichtig ging ze met haar mond richting zijn oor. "Mijn Koning." Fluisterde ze zacht en kuste voorzichtig zijn oor Daarna ging ze al kussend terug naar zijn mond. Met haar ogen dicht vond ze zijn lippen weer en drukte die van haar tegen de zijne. Seth zuchtte en glimlachte toen breed. "Mijn koningin." fluisterde Seth terug en hij streelde Mimi's schouder. Hij keek met stralende ogen naar Mimi en zuchtte "Het zou mooi zijn als we eeuwig samen konden zijn, bij elkaar, naast elkaar, met elkaar en dan zonder problemen met onze verschillen." Zei Seth. Met zijn hand raakte hij Mimi's oor aan en gleed naar de punt en voelde even. Hij was even geintrigeerd door de vorm en glimlachte, "Ik blijf erbij dat je beeldschoon bent, de mooiste vrouw die ik heb gezien. Ik dacht altijd dat mijn liefde... demonish zou zijn, nee.... het is elfish." zei Seth en streelde haar wang weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mimi
Queen of everything.
Mimi


Aantal berichten : 956

Karakter
Leeftijd: 76
Rang: Elf Queen
Partner: There is no point in not loving every bit of you Setherian you are all that's left of me, stay close.

why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard   why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard - Pagina 2 Emptyma sep 05, 2011 12:27 am

"Mijn koningin. Het zou mooi zijn als we eeuwig samen konden zijn, bij elkaar, naast elkaar, met elkaar en dan zonder problemen met onze verschillen." Zei Seth. Met zijn hand raakte hij Mimi's oor aan en gleed naar de punt en voelde even. Hij leek even geïntrigeerd door de vorm wat mimi lichtelijk dwars zat. Maar hij glimlachte, "Ik blijf erbij dat je beeldschoon bent, de mooiste vrouw die ik heb gezien. Ik dacht altijd dat mijn liefde... demonisch zou zijn, nee.... het is elfish." zei Seth en streelde haar wang. Mimi kon er niets aan doen en ze voelde het bloed naar haar wangen stromen. "Seth.." Fluisterde ze zacht en raakte met haar hand zijn wang aan. "Sunheaven heeft mij het mooiste geschenk gegeven. Jou. Ik kan niets beginnen zonder jou. Seth ik hou van je." Fluisterde ze en drukte haar lippen op de zijne.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.misheru-san.hyves.nl
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard   why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard - Pagina 2 Emptyma sep 05, 2011 1:13 am

"Seth.." Fluisterde ze zacht en raakte met haar hand zijn wang aan. "Sunheaven heeft mij het mooiste geschenk gegeven. Jou. Ik kan niets beginnen zonder jou. Seth ik hou van je." Fluisterde ze en drukte haar lippen op de zijne. Seth zweeg even en goot van de warmte van gezelschap en liefde. Seth kuste Mimi nog even voor hij op zijn rug rolde en naar het plafond keek terwijl hij praatte. "Mimi, of Sunheaven iets voor mij is weet ik niet. Ik heb niet veel goed gedaan.... alleen jij.. jij hoort daar thuis, bovenaan de rest. Ik houd met mijn ziel van je. Ik beloof je te beschermen..... als mijn lichaam word vernietigt.... dan bescherm ik je met mijn hart en mijn ziel." zei Seth en op zijn voorhoofd, borst en hande gloeide even in één miliseconde een blauw teken. Hij lag toen plat op zijn rgu en zuchtte.... he tplafond boven hem, gemaakt van steen... alleen met mooite kleuren afgezet. "Ik wou dat het lot niet zo'n wrede bit** was, " zei Seth.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mimi
Queen of everything.
Mimi


Aantal berichten : 956

Karakter
Leeftijd: 76
Rang: Elf Queen
Partner: There is no point in not loving every bit of you Setherian you are all that's left of me, stay close.

why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard   why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard - Pagina 2 Emptyma sep 05, 2011 1:34 am

Seth kuste Mimi nog even voor hij op zijn rug rolde en naar het plafond keek terwijl hij praatte. "Mimi, of Sunheaven iets voor mij is weet ik niet. Ik heb niet veel goed gedaan.... alleen jij.. jij hoort daar thuis, bovenaan de rest. Ik houd met mijn ziel van je. Ik beloof je te beschermen..... als mijn lichaam word vernietigt.... dan bescherm ik je met mijn hart en mijn ziel." Zei seth en Mimi keek naar zijn ogen. Daarna volgde ze zijn blik naar het plafond. Het was mooi afgewerkt maar Mimi lette alleen op zijn woorden. "Ik wou dat het lot niet zo'n wrede bit** was." Mimi moest lachen om zijn woordkeuze en zuchtte. "Ik hoor niet thuis in Sunheaven. Ik hoor thuis naast jou. Precies zoals nu. Ik hoor naast jou te liggen. Op dit bed, dat is mijn plek. Nergens anders." Even bleef ze zo stil liggen en onwillekeurig schoof haar hand naar haar onderbuik. Ze had ooit lang geleden gevraagd hoe het precies in zijn werk ging. Aan de moeder van Nature. Ze was goede vriendinnen geweest met Nature' moeder, daarom had zij ook haar dochter als leerling aangenomen. Ze had verteld dat Elfen een dag of twee na de bevruchting het al konden voelen of er een kind in hun groeide. Maar iets stelde Mimi positief dat ze een kind zou krijgen. Ze wist het zeker. Ook al was het nog maar een paar uur terug. Misschien had het ook wel te maken met het tovenaars bloed. "Hoe snel weten jullie tovenaars het eigenlijk of ze zwanger is? " Vroeg Mimi oprecht achterdochtig terwijl ze kleine cirkeltjes over haar onderbuik waar haar baarmoeder zat wreef. Haar kind.. Seth's kind zou daar in nu aan het groeien zijn. Langzaam aan zou het perfecte babytje volgroeien. Stiekem hoopte Mimi heel erg dat het op Seth zou lijken. Ze keek hem even aan. Haar ogen glinsterde zachtjes in het zwakke licht terwijl ze nieuwsgierig wachtte op een antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.misheru-san.hyves.nl
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard   why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard - Pagina 2 Emptyma sep 05, 2011 2:25 am

"Ik hoor niet thuis in Sunheaven. Ik hoor thuis naast jou. Precies zoals nu. Ik hoor naast jou te liggen. Op dit bed, dat is mijn plek. Nergens anders." Even bleef ze zo stil liggen en schoof haar hand naar haar onderbuik. "Hoe snel weten jullie tovenaars het eigenlijk of ze zwanger is? " Vroeg Mimi oprecht achterdochtig terwijl ze kleine cirkeltjes over haar onderbuik waar haar baarmoeder zat wreef. Even keek ze hem aan en ze glinsterde bij haar ogen. "Mimi, eerst... je ogen zijn prachtig. Ten tweede ik heb geen flauw idee. Ik had een tweeling zusje die jonger was. Mijn mentrix had geen kind... behalve mij geadopteerd toen mijn ouders verboden mij verder te leren.... en tja.. ik heb er nooit bij stil gestaan." zei Seth. Hij streelde Mimi's hand en buik. "Alleen... ik heb het gevoel... dat het raak was. Het gevoel van leven.." zei Seth en kuste Mimi toen. Stiekem hoopte Seth dat ze geen tovenaars zouden zijn. Dan kon Mimi vreedzaam doorleven en hadden de kinderen geen gevaar door Seth's banden met magie, zijn vijanden en zijn ...... chaoskant.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mimi
Queen of everything.
Mimi


Aantal berichten : 956

Karakter
Leeftijd: 76
Rang: Elf Queen
Partner: There is no point in not loving every bit of you Setherian you are all that's left of me, stay close.

why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard   why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard - Pagina 2 Emptyma sep 05, 2011 2:44 am

"Mimi, eerst... je ogen zijn prachtig. Ten tweede ik heb geen flauw idee. Ik had een tweeling zusje die jonger was. Mijn mentrix had geen kind... behalve mij geadopteerd toen mijn ouders verboden mij verder te leren.... en tja.. ik heb er nooit bij stil gestaan." zei Seth. Hij streelde Mimi's hand en buik. "Alleen... ik heb het gevoel... dat het raak was. Het gevoel van leven.." zei Seth en kuste Mimi toen. Ze kuste terug en knikte. "Ja, ik voel het ook." Ze keek hem stralend aan en kuste hem. Daarna zuchtte ze. Ze kwam overeind en legde haar hand op haar buik. "Als je mijn ogen al schitterend vind, kijk dan eens naar je eigen." Mimi glimlachte En liet zich weer vallen om nog een kus op zijn mond te drukken.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.misheru-san.hyves.nl
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard   why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard - Pagina 2 Emptyma sep 05, 2011 3:02 am

"Ja, ik voel het ook." Ze keek hem stralend aan en kuste hem. Daarna zuchtte ze. Ze kwam overeind en legde haar hand op haar buik. "Als je mijn ogen al schitterend vind, kijk dan eens naar je eigen." Mimi glimlachte En liet zich weer vallen om nog een kus op zijn mond te drukken. "Trouwens... Mimi... ik laat je even iemand zien." zei Seth. Hij stond op, liep naar de andere kamer en pakte de nog steeds slapende Mariah op en liep naar Mimi toe. "Mimi, dit is Mariah. Samen met Selene... zorg ik voor haar. Alleen... kan ik het niet. Elk kind.... heeft een moeder nodig, Selene.... is bijna de hare." zei Seth met een glimlach. "Dan ben ik meer de gekke oom van Mariah," lachte hij zachtjes en hield het slapende kind in zijn armen. "Zo schattig worden de onze waarschijnlijk ook." zei Seth glimlachend.


-WIST NIKS ANDERS O.o-
Terug naar boven Ga naar beneden
Mimi
Queen of everything.
Mimi


Aantal berichten : 956

Karakter
Leeftijd: 76
Rang: Elf Queen
Partner: There is no point in not loving every bit of you Setherian you are all that's left of me, stay close.

why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard   why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard - Pagina 2 Emptyma sep 05, 2011 3:41 am

"Trouwens... Mimi... ik laat je even iemand zien." zei Seth. Hij stond op, liep naar de andere kamer en kwam weer naar Mimi toe. Een slapend meisje lag in zijn armen. "Mimi, dit is Mariah. Samen met Selene... zorg ik voor haar. Alleen... kan ik het niet. Elk kind.... heeft een moeder nodig, Selene.... is bijna de hare." zei Seth met een glimlach. "Dan ben ik meer de gekke oom van Mariah," lachte hij zachtjes. "Zo schattig worden de onze waarschijnlijk ook." zei Seth glimlachend. Mimi kreeg een glimlach over haar gezicht en stond op. Ze keek naar het beeldschone jonge meisje. Moedergevoelens welde op in haar borstkas. Snel zou Seth er zo bij staan met hun kind. Even aaide ze over het zachte wangetje van het kind. "Ik weet zeker dat ze van je houd alsof je haar vader bent." Ze keek naar hem op en legde haar hand op zijn bovenarm. "En ik weet zeker dat Selene een geweldige moeder voor haar is." Even voelde ze de lichte pijn van verdriet. Hij was waarschijnlijk inderdaad als een vader voor dit kind. En dit kind zou nooit de hare zijn. Nog eerder van Selene. Een summon was de moeder van dit levende jonge o zo kwetsbare schepsel. Pijn laaide op in haar borst en ze wende haar gezicht af en ging weer zitten op het bed. Ze legde haar handen op haar knieën met de binnenkant naar boven. Ze bleef zo naar haar handen kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.misheru-san.hyves.nl
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard   why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard - Pagina 2 Emptyma sep 05, 2011 3:54 am

"Ik weet zeker dat ze van je houd alsof je haar vader bent." Ze keek naar hem op en legde haar hand op zijn bovenarm. "En ik weet zeker dat Selene een geweldige moeder voor haar is." Mimi wende haar gezicht af en ging weer zitten op het bed. Ze legde haar handen op haar knieën met de binnenkant naar boven. Ze bleef zo naar haar handen kijken. Seth hield Mariah dicht tegen zich aan en glimlachte naar het slapende kind. Hij streek over de kleine wang en liep weer weg. Hij stond bij de van wortels en takken maar mooie wieg en keek naar Mariah. Toen draaide hij zich om en liep naar Mimi, rustig streelde hij haar arm en kuste haar op haar wang. "Selene is een goede moeder, alleen... ik weet zeker dat jij ook heel goed zal zijn als moeder. Mariah is mijn adoptiedochter, alleen het kind wat jij draagt is van mij... en van jou. Dat is iets anders, maar ik houd toch evenveel van beide." zei Seth en hij kuste Mimi's nek. Langzaam legde hij zijn andere hand op haar buik. "Mimi, mijn koningin, mijn liefde en de toekomstige moeder van mijn kind." zei Seth.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mimi
Queen of everything.
Mimi


Aantal berichten : 956

Karakter
Leeftijd: 76
Rang: Elf Queen
Partner: There is no point in not loving every bit of you Setherian you are all that's left of me, stay close.

why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard   why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard - Pagina 2 Emptyma sep 05, 2011 4:01 am

Seth liep weg om Mariah weg te brengen en Mimi bleef zo zitten. Toen draaide hij zich om en liep naar Mimi, rustig streelde hij haar arm en kuste haar op haar wang. "Selene is een goede moeder, alleen... ik weet zeker dat jij ook heel goed zal zijn als moeder. Mariah is mijn adoptiedochter, alleen het kind wat jij draagt is van mij... en van jou. Dat is iets anders, maar ik houd toch evenveel van beide." zei Seth en hij kuste Mimi's nek. Langzaam legde hij zijn andere hand op haar buik. "Mimi, mijn koningin, mijn liefde en de toekomstige moeder van mijn kind." zei Seth. Mimi keek hem even aan en drukte haar lippen op de zijne. "Seth.." Fluisterde ze zacht. "Hou je van Selene.. Als.. Als De moeder van je aangenomen kind.." Mimi kreeg de woorden niet goed over haar lippen. Ze wist dat ze verkeerd aan zouden komen en schuldbewust schudde ze haar hoofd. "Ik bedoel.. Als ik... Als mijn tijd zou komen en jij blijft alleen achter maakt niet uit wanneer en hoe, zou je dan Selene vragen ons kind op haar te nemen en het op te voeden?"
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.misheru-san.hyves.nl
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard   why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard - Pagina 2 Emptyma sep 05, 2011 4:09 am

"Seth.." Fluisterde Mimi zacht. "Hou je van Selene.. Als.. Als De moeder van je aangenomen kind.." Mimi kreeg de woorden niet goed over haar lippen. "Ik bedoel.. Als ik... Als mijn tijd zou komen en jij blijft alleen achter maakt niet uit wanneer en hoe, zou je dan Selene vragen ons kind op haar te nemen en het op te voeden?" vroeg Mimi. Seth zuchtte en keek Mimi aan. "Mimi... ik houd van Selene alsof ze me zus is... ze is duizenden jaren oud. Alleen.... als ik eerlijk mag zijn. Als jij er niet zou zijn, zou het veel druk op me uitoefenen... kinderen, eenzaamheid. Dat ik heel misschien haar zou liefhebben. Maar nooit zoals jij, nooit in de buurt van wat wij hebben. Alleen elk kind heeft een moeder nodig en Selene komt er heel dicht bij in de buurt. Ze was gestorven bij de geboorte van haar eigenkind.... heeft als geest meegemaakt wat haar dochter meemaakte.... en nu is ze een Banshee, een summon. Alleen ik zou nooit meer dan een klein beetje houden van haar en dat alleen als ik niemand anders zou hebben. Mimi, ik heb jou.... mijn geschenk van de goden." zei Seth en kuste Mimi teder op de mond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mimi
Queen of everything.
Mimi


Aantal berichten : 956

Karakter
Leeftijd: 76
Rang: Elf Queen
Partner: There is no point in not loving every bit of you Setherian you are all that's left of me, stay close.

why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard   why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard - Pagina 2 Emptyma sep 05, 2011 4:16 am

"Mimi... ik houd van Selene alsof ze me zus is... ze is duizenden jaren oud. Alleen.... als ik eerlijk mag zijn. Als jij er niet zou zijn, zou het veel druk op me uitoefenen... kinderen, eenzaamheid. Dat ik heel misschien haar zou liefhebben. Maar nooit zoals jij, nooit in de buurt van wat wij hebben. Alleen elk kind heeft een moeder nodig en Selene komt er heel dicht bij in de buurt. Ze was gestorven bij de geboorte van haar eigenkind.... heeft als geest meegemaakt wat haar dochter meemaakte.... en nu is ze een Banshee, een summon. Alleen ik zou nooit meer dan een klein beetje houden van haar en dat alleen als ik niemand anders zou hebben. Mimi, ik heb jou.... mijn geschenk van de goden." zei Seth en kuste Mimi teder op de mond. Zacht keek ze hem aan. "Bedankt voor niet boos worden." Fluisterde ze. Daarna keek ze nog even de kamer rond. Haar blik bleef hangen op een portret waar seth eerder bij had gezien. Toen waren haar ogen nog alleen op Seth gericht. "Valencia.." Fluisterde ze. Ze draaide zich om naar Seth. "Ken je haar?" vroeg ze zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.misheru-san.hyves.nl
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard   why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard - Pagina 2 Emptyma sep 05, 2011 4:32 am

"Bedankt voor niet boos worden." Fluisterde ze. Daarna keek ze nog even de kamer rond. Haar blik bleef hangen op een portret waar seth eerder bij had gezien. Toen waren haar ogen nog alleen op Seth gericht. "Valencia.." Fluisterde ze. Ze draaide zich om naar Seth. "Ken je haar?" vroeg Mimi zacht. Seth knikte, "Mijn mentrix en adoptie moeder.... mijn ouders verhinderde dat ik doorleerde.... toen heeft ze me geadopteerd. Al mijn littekens komen door haar trainingen op 2 na. Valencia gaf hard les, maar ze heeft op het laatst mij gered van een dood door mij weg te sturen en zelf te vechten." zei Seth en hij keek Mimi aan. "Ze haatte iedereen en alles, Feeën, Ridders, Zeemeerminnnen nog net neit, Dwergen verachtte ze en .... elfen waren altijd de eersten.... en vampieren.... was ons doelwit.. altijd." zei Seth. Hij zuchtte en keek naar het schilderij, "Haar verjaardag... zolang geleden.... ze was trots op me die dag. Laatst heb ik haar nog gesproken. Tussen twee Fel'dan is de dood enkel een vertraging van communicatie."
Terug naar boven Ga naar beneden
Mimi
Queen of everything.
Mimi


Aantal berichten : 956

Karakter
Leeftijd: 76
Rang: Elf Queen
Partner: There is no point in not loving every bit of you Setherian you are all that's left of me, stay close.

why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard   why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard - Pagina 2 Emptyma sep 05, 2011 4:46 am

Seth knikte, "Mijn mentrix en adoptie moeder.... mijn ouders verhinderde dat ik doorleerde.... toen heeft ze me geadopteerd. Al mijn littekens komen door haar trainingen op 2 na. Valencia gaf hard les, maar ze heeft op het laatst mij gered van een dood door mij weg te sturen en zelf te vechten. Ze haatte iedereen en alles, Feeën, Ridders, Zeemeerminnnen nog net niet, Dwergen verachtte ze en .... elfen waren altijd de eersten.... en vampieren.... was ons doelwit.. altijd. Haar verjaardag... zolang geleden.... ze was trots op me die dag. Laatst heb ik haar nog gesproken. Tussen twee Fel'dan is de dood enkel een vertraging van communicatie." Mimi knikte zacht. Dat hij Valencia kon. Even schudde ze haar hoofd. "Zou je schrikken.. Als ik zei dat ik haar kon." Ze keek Seth aan en gaf hem een kusje op zijn wang. "Jij was er toen nog niet bij. Je was toen nog niet eens gemaakt. Zij was net leerling. Ik net beschermer. Ik sprak haar op een van haar eerste Gathering's. Ze beangstigde me eerst maar toen ik beter met haar sprak zag ik wijsheid, die ik op die leeftijd nooit zou snappen. Nu snap ik het. Hoewel ze nog zo jong was. Was er zo veel wijsheid in haar ogen. Ze vertelde me wat ze hoopte, en ik vertelde het van mezelf. Ik vertelde haar dat ik mijn geadopteerde vader en moeder zou achtervolgen. Dat ik later Queen zou worden. Zij vertelde mij wat zou wou. Volgens mij heeft ze het gekregen." Betekenisvol keek ze naar Seth. Daarna werden Mimi' ogen donker van verdriet. "Ik wist niet dat ze gestorven was. Ik had het moeten weten." Verdrietig schudde Mimi haar hoofd en keek Seth aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.misheru-san.hyves.nl
Gesponsorde inhoud





why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard   why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Wizard, Bear won't save me!!!
» The evil young wizard Mariah >:3
» Little, little kid be strong, be hard and be a true Wizard.
» love in the air?
» Your love is my love

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Territoria :: Tovenaars Territorium-
Ga naar: