Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Be a simple mind

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Mariah

Mariah


Aantal berichten : 151

Karakter
Leeftijd: around 17 years now...
Rang: Full protecter and I like it!
Partner: Come and spinn my life upside down

Be a simple mind Empty
BerichtOnderwerp: Be a simple mind   Be a simple mind Emptyma okt 17, 2011 1:29 am

Mariah liet het gesteente achter zich en keek rond bij de bossen. Ze was er langzaam achter gekomen dat ze elementen kon beinvloeden. Zouden aar summons later ook daar door geinspireed zijn? Voorlopig had ze alleen maar het kleine summonkatje dat bij haar zijde bleef. Behalve vandaag. Haar katje was thuis achtergebleven om met Dave te spelen. Mariah zuchtte. Maar ze kon nu tenminste de lichte krachten die ze had gebruiken. Toen ze door was gelopen tot ze bij een dikke boomkwam legde ze haar hand op de stam. "Firesoul." Sprak ze langzaam en er ontstond hitte rond haar vingers. Langzaam aanveranderde de hitte in vuur dat zich rond har hand verspreed maar niets verbrande. "Everlasting burn." Sprak ze en zorgde er voor dat het vuur niet oversloeg. Ze haalde haar hand weg en de vlammeb vulde die plek ook op. Tevreden stapte ze achteruit en eek er naar. Ze draaide zich om naar een andere boom en legde daar haar hand op. "Watershare." Sprakze langzaaam en jit de boom werd het water getrokken, het omcircede haar hand en Mariah glimlachte . In een velle beweging draaide ze zich om en liet het vuur doven met het water dat zich als een zweep om de boom wikkelde. Toen het vuur stopte was de boom onbeschadigt gebleven. Alleen de andere waar ze het water uit had ontrokken stond er doods bij. Mariah grijnsde maar gromde daarna bij het horen van voetstappen. "Wie is daar!" Riep ze uit en liet een bliksemschicht over haar rechter arm lopen.

open voor iedereen
Terug naar boven Ga naar beneden
Sean

Sean


Aantal berichten : 27

Karakter
Leeftijd: 18 years..
Rang: wizzy in opleiding
Partner: I think I fell in love with her ​​...

Be a simple mind Empty
BerichtOnderwerp: Re: Be a simple mind   Be a simple mind Emptyma okt 17, 2011 2:35 am

Sean zag de atie's van Mariah en grijnsde toen heel erg en dacht in zijn zelf ie kleine meid moet nog veel leren. Sean drukte zijn hand op de gron terwijl h9j achter ene boom stond en verluisterde wat "Trees obey." De bomen reagerede er op en waren voor paar min even zijn speel machine Sean keke naar mariah en lied toen ene wortel van de boom verschuiven precies waar ze liep. Sean lachde en zag dat Mariah haar evenwicht verloor door de boom en lied toen voor de grap nog ene spreuk."light Thunder." Sean kwam toen langzam op Mariah afgelopen en ving haar op van e vorge spruk en lied toen een schok door haar lichaam lopen en moes er om lachen. "Heey Mariah hoe gaat het?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Mariah

Mariah


Aantal berichten : 151

Karakter
Leeftijd: around 17 years now...
Rang: Full protecter and I like it!
Partner: Come and spinn my life upside down

Be a simple mind Empty
BerichtOnderwerp: Re: Be a simple mind   Be a simple mind Emptyma okt 17, 2011 2:53 am

Een boomwortel kwam plotseling voor haar voeten. Ze raakte uit haar evenwicht en iemand ving haar op. Een schock ging door haar lichaam en ze stoote een gilletje uit. "Heey Mariah hoe gaat het?" Klonk Seans stem en Mariah gromde. "Wat moet je Sean." Sprak ze geiriteers terwijl ze uit zijn armen klom. "Moet je niet bij pap en mam slijmen?" Vroeg ze geiriteerd en draaide zich om om hem aan te kijken. "En alsjeblieft, hou op met je domme electriciteit. Je bent echt lang niet zo grappig als je denkt." Sprak ze geiriteerd en grijnsde daarna. "Ach kom geef me een knuffel." Sprak ze lachend en omhelste hem. Met haar gedachte haalde ze langzaam het water en de aarde door elkaar die onder de boom lagen tot het dikke moder was geworden. Ze liet Sean los en glimlachte vals. "Weetje wat heel goed is voor je huid. Een modderbad!" Met die woorden hief ze haar hand en de modder liep in leuk stroompje over zijn haar wat door droop over zijn gezicht en in zijn kleding. "Wraak." Sprak ze lachend en keek hem even aan. "Maar serieus wat doe je hier?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Sean

Sean


Aantal berichten : 27

Karakter
Leeftijd: 18 years..
Rang: wizzy in opleiding
Partner: I think I fell in love with her ​​...

Be a simple mind Empty
BerichtOnderwerp: Re: Be a simple mind   Be a simple mind Emptydo okt 27, 2011 9:39 am

Mariah gromde. "Wat moet je Sean." Sprak ze geiriteers terwijl ze uit zijn armen klom. "Moet je niet bij pap en mam slijmen?" Vroeg ze geiriteerd en draaide zich om om hem aan te kijken. "En alsjeblieft, hou op met je domme electriciteit. Je bent echt lang niet zo grappig als je denkt." Sprak ze geiriteerd en grijnsde daarna. "Ach kom geef me een knuffel." Sprak ze lachend en omhelste hem. Met haar gedachte haalde ze langzaam het water en de aarde door elkaar die onder de boom lagen tot het dikke moder was geworden. Ze liet Sean los en glimlachte vals. "Weetje wat heel goed is voor je huid. Een modderbad!" Met die woorden hief ze haar hand en de modder liep in leuk stroompje over zijn haar wat door droop over zijn gezicht en in zijn kleding. "Wraak." Sprak ze lachend en keek hem even aan. "Maar serieus wat doe je hier?" Sean keke haar eerst ana met ene wenkbrauw omhoog en makte met ene losse bewging met zijn hand dat zijn modder wegging. "Wat denkje dat ik hier doe?" ei hij op een drooge stem en glimlachde toen. "k laat je niet zomaar hier alleen lopen je wete hoe em oom is of niet?" Sean keke haar aan en zuchte toen en keek rond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mariah

Mariah


Aantal berichten : 151

Karakter
Leeftijd: around 17 years now...
Rang: Full protecter and I like it!
Partner: Come and spinn my life upside down

Be a simple mind Empty
BerichtOnderwerp: Re: Be a simple mind   Be a simple mind Emptydo okt 27, 2011 8:41 pm

Sean keke haar eerst ana met ene wenkbrauw omhoog en makte met ene losse bewging met zijn hand dat het modder wegging. "Wat denkje dat ik hier doe?" ei hij op een drooge stem en glimlachde toen. "k laat je niet zomaar hier alleen lopen je wete hoe em oom is of niet?" Sean keke haar aan en zuchte toen en keek rond. Mariah gromde vel. "Ja ik weet absoluut hoe hij is, hij is mijn vader!" Riep ze woest uit en draaide zich om. "En we waren intens gelukkig met ze drieen, en later met ze vieren tot jij kwam, jij bent gewoon een zielig gemeen kind, en als je niet gouw weg gaat zorg ik er voor dat pap jou nieteens meer in zijn huis wil!" Riep ze woest terwijl ze haar tranen probeerde te onderdrukken. Waarom bestond hij nou, om haar geluk weg te trappen? Had ze teveel gelukkige momenten in haar leven gehad en moest ze nu als terugbetaling daarvoor keihard neergehaalt worden door dat stommr joch, het was gewooon oneerlijk!
Terug naar boven Ga naar beneden
Sean

Sean


Aantal berichten : 27

Karakter
Leeftijd: 18 years..
Rang: wizzy in opleiding
Partner: I think I fell in love with her ​​...

Be a simple mind Empty
BerichtOnderwerp: Re: Be a simple mind   Be a simple mind Emptydo okt 27, 2011 10:06 pm

Mariah gromde vel. "Ja ik weet absoluut hoe hij is, hij is mijn vader!" Riep ze woest uit en draaide zich om. "En we waren intens gelukkig met ze drieen, en later met ze vieren tot jij kwam, jij bent gewoon een zielig gemeen kind, en als je niet gouw weg gaat zorg ik er voor dat pap jou nieteens meer in zijn huis wil!" Riep ze woest terwijl ze haar tranen probeerde te onderdrukken. Waarom bestond hij nou, om haar geluk weg te trappen? Had ze teveel gelukkige momenten in haar leven gehad en moest ze nu als terugbetaling daarvoor keihard neergehaalt worden door dat stommr joch, het was gewooon oneerlijk! Sean keek Mariah aan. Mariah ben nou eenmaal zijn neefje en jij bent wat oom sethy zegt geadopteerd je kan mijn niet weg halen van mijn enige familie." Zei Sean geirriteerd. "Je kan hem niet voor jzelf opeisen je moet ook in de wereld dingen kunnen delen nezoals dat je em oom moet kunnen delen ookal ben ik er." Zei Sean toene n kek haar boos aan. "Je pikt gewoon alles in wat me nog lief is want ik heb verder niks dan hem! Sean voelde hoe zwarte shaduwen om hem heen kwamen maar lied het toen gaan en liep van Marah weg en dacht in zijn zelf wat ee stomme trut is ze.

(hij is nog niet topic uit)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Be a simple mind Empty
BerichtOnderwerp: Re: Be a simple mind   Be a simple mind Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Be a simple mind
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Without heart, without soul, without mind, with demonic rage...
» A simple rest, is all i need
» A simple rest, is all i need

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Territoria :: Elfen Territorium-
Ga naar: