Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Are No best friend anymore?

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Felix

Felix


Aantal berichten : 218

Karakter
Leeftijd: 29 jaar
Rang: Beschermer
Partner: Hunter, I know we are in love, but you are doing strange to me..What is going on?

Are No best friend anymore? Empty
BerichtOnderwerp: Are No best friend anymore?   Are No best friend anymore? Emptydi okt 18, 2011 8:13 am

Woedend liep Felix door de gangen van het kasteel, met gebalde vuisten was ze op weg naar de troonzaal. Het laatste gesprek met Mimi was haar niet goed bevallen, helemaal niet goed zelfs. Zo koud en kil was Mimi nog nooit geweest, en alarmbellen rinkelden, dat ze moest oppassen. Ook Samina begon haar wat minder te vertrouwen de laatste tijd nu ze zo vaak weg was. Maar Samina was ook zwanger, en Felix hield daar niet echt van. Haar haar was opgebonden in een chinese paardenstaart, en werd vastgehouden door een gouden drakenclip, een erfstuk van haar famillie. Haar woede kookte nog steeds, en met een woedend en hard gebaar vlogen de deuren naar de troonzaal open. Felix liep naar het midden, boog kort, maar krachtig, en ging voor Mimi staan.''U wilde me spreken Mimi?'' Zei felix op een lijzige en kille tonn, die niet veel goeds beloofde.



(Felix is hier niet van gedient Razz)

(Only MIMI)
Terug naar boven Ga naar beneden
Mimi
Queen of everything.
Mimi


Aantal berichten : 956

Karakter
Leeftijd: 76
Rang: Elf Queen
Partner: There is no point in not loving every bit of you Setherian you are all that's left of me, stay close.

Are No best friend anymore? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are No best friend anymore?   Are No best friend anymore? Emptydi okt 18, 2011 8:23 am

De deuren naar de troonzaal open. Felix liep naar het midden, boog kort, maar krachtig, en ging voor Mimi staan.''U wilde me spreken Mimi?'' Zei felix op een lijzige en kille tonn, die niet veel goeds beloofde. Mimi zuchtte even en keek haar aan. "Inderdaad wil ik jou spreken." Sprak ze zacht en keek haar aan. "Felix, het lijkt alsof ik je nieteens meer ken. Net zoals Samina.. Ik heb met haar gepraat, ze weet nieteens meer of ze je kan vertrouwen, wat is er toch met je aan de hand?" Sprak Mimi zacht en haalde een lok van haar blauwe haar uit haar gezicht. Ze wist wel dat Felix haar hetzelfde kon vragen. Even zuchtte Mimi en keek Felix aan met haar helderblauwe ogen. In Felix haar ogen was niets te vinden.. het leek wel.. Even schudde Mimi haar hoofd. Wat was er toch met haar vriendin aan de hand.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.misheru-san.hyves.nl
Felix

Felix


Aantal berichten : 218

Karakter
Leeftijd: 29 jaar
Rang: Beschermer
Partner: Hunter, I know we are in love, but you are doing strange to me..What is going on?

Are No best friend anymore? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are No best friend anymore?   Are No best friend anymore? Emptydi okt 18, 2011 8:33 am

(Felix is nog geen vampier)

Felix luisterde aandachtig naar wat Mimi vroeg, ze moest maar beter uitkijken spooktte het door haar hoofd. Ze schudde haar hoofd, en streek haar zwarte lange mantel glad. Mimi streek een lok naar achteren, waarbij Felix het ook bijna automatisch deed, maar ze hield zich in.''Ik weet niet waar je het over hebt Mimi,'' En felix liep met niet al te grote stappen dichterbij, haar hakken waren hoorbaar op de vloer en haar lange mantel ruistte erachter aan.''Maar ik heb het de laatste tijd erg druk, en ik heb niet altijd tijd voor anderen.'' Die zin kwam er een beetje hard en kil uit, en felix donkerblauwe ogen verraadde niks. Ze kuchtte even een opkomde hoestbui weg, en concenctreede zich weer op het gesprek. Haar handen trilde lichtjes en een van haar handen rustte op haar zwaard...
Terug naar boven Ga naar beneden
Mimi
Queen of everything.
Mimi


Aantal berichten : 956

Karakter
Leeftijd: 76
Rang: Elf Queen
Partner: There is no point in not loving every bit of you Setherian you are all that's left of me, stay close.

Are No best friend anymore? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are No best friend anymore?   Are No best friend anymore? Emptydi okt 18, 2011 8:47 am

(nope maar Mimi wel)

''Ik weet niet waar je het over hebt Mimi,'' En felix liep met niet al te grote stappen dichterbij, haar hakken waren hoorbaar op de vloer en haar lange mantel ruistte erachter aan.''Maar ik heb het de laatste tijd erg druk, en ik heb niet altijd tijd voor anderen.'' Die zin kwam er een beetje hard en kil uit, en felix donkerblauwe ogen verraadde niks. Ze kuchtte even een opkomde hoestbui weg, en concenctreede zich weer op het gesprek. Haar handen trilde lichtjes en een van haar handen rustte op haar zwaard... Niets ontging Mimi's nieuwe ogen en evenstrekte ze langzaam haar hand. Een betere verdediging had ze niet nodig. Felix hoefde maar iets te proberen of Mimi's hand zat al door haar nek. Een klein gemaakt glimlachje lag op haar lippen toen ze langzaam knikte. "Dat begrijp ik wel, maar je zus is de toekomstige Queen. Ze heeft je steun nodig.. niet zoals mijn zus mij liet zitten.." Sprak mimi langzaam nogsteeds haar rechterhand aanspannend en onspannend. De deur naar het balkon stond open en blies Mimi's haar licht in haar gezicht. Gelukkig voor Felix werd de geur van haar bloed nu van Mimi vandaan gewaait. "Felix.. weet jij waar ik was afgelopem anderhalf jaar?" Vroeg ze langzaam. Ze wou wel weten wat Hunter zijn parner had verteld.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.misheru-san.hyves.nl
Gesponsorde inhoud





Are No best friend anymore? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are No best friend anymore?   Are No best friend anymore? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Are No best friend anymore?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» You are not my king and Queen anymore..
» just like I have a new friend
» Looking for a friend, -mission inpossible, or not?-
» Finally making a friend.. I hope..

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Territoria :: Elfen Territorium :: Het kasteel-
Ga naar: