Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Love is magical isn't it?

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

Love is magical isn't it? Empty
BerichtOnderwerp: Love is magical isn't it?   Love is magical isn't it? Emptydo okt 20, 2011 6:14 am

Seth keek naar Mimi en glimlachte, ze was overgekomen en zaten nu kalm in zijn huis. Hij keek haar aan in stilte en glimlachte voor hij een warme, liefdevolle omhelzing startte. Hij kuste Mimi zachtjes op haar wang. "Eindelijk rust... er is zoveel gebeurd... er gaat ook nog zoveel gebeuren.... alleen mijn liefde voor jou zal eeuwig zijn." zei Seth zachtjes met een fluister toon. Hij keek haar aan met een liefdevolle blik en kuste haar op de mond voor hij naar achter liep en zijn keel even schraapte. "Mimi.... ik hou van niets meer dan van jou en de kinderen. Daarom wil ik je iets zeggen. Ik kan niet zeggen hoe of waarvoor, alleen vanaf nu word ik langzamer ouder. Als het goed gaat kan ik net zolang bij jou blijven als jij bij mij. Onze kinderen zijn veilig gesteld van elk gevaar en we hebben gemoedsrust gekregen." zei Seth en tilde Mimi even de lucht in door een plotselinge wolk van blijdschap en een gevoel van hartstochelijke liefde. Hij streelde daarna Mimi's gezicht en kuste haar even. "Ik wil eeuwig bij je blijven." zei Seth glimlachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mimi
Queen of everything.
Mimi


Aantal berichten : 956

Karakter
Leeftijd: 76
Rang: Elf Queen
Partner: There is no point in not loving every bit of you Setherian you are all that's left of me, stay close.

Love is magical isn't it? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love is magical isn't it?   Love is magical isn't it? Emptydo okt 20, 2011 7:19 am

Seth keek naar Mimi en glimlachte, ze was overgekomen en zaten nu kalm in zijn huis. Hij keek haar aan in stilte en glimlachte voor hij een warme, liefdevolle omhelzing startte. Hij kuste Mimi zachtjes op haar wang. "Eindelijk rust... er is zoveel gebeurd... er gaat ook nog zoveel gebeuren.... alleen mijn liefde voor jou zal eeuwig zijn." zei Seth zachtjes met een fluister toon. Hij keek haar aan met een liefdevolle blik en kuste haar op de mond voor hij naar achter liep en zijn keel even schraapte. "Mimi.... ik hou van niets meer dan van jou en de kinderen. Daarom wil ik je iets zeggen. Ik kan niet zeggen hoe of waarvoor, alleen vanaf nu word ik langzamer ouder. Als het goed gaat kan ik net zolang bij jou blijven als jij bij mij. Onze kinderen zijn veilig gesteld van elk gevaar en we hebben gemoedsrust gekregen." zei Seth en tilde Mimi even de lucht in. Hij streelde daarna Mimi's gezicht en kuste haar even. "Ik wil eeuwig bij je blijven." zei Seth glimlachend. Mimi glimlachte terug en kroop in zijn omhelzing. Wat er gebeurd was de afgelopen tijd was schokkend. Tijd leek te vliegen, Samina was voorberijd, nu was het wachten alleen nog maar tot het geschikte moment, tot Mimi eindelijk Seth voor eeuwig in haar handen kon sluiten. Op dit moment speelde ze een beetje met haar haar terwijl ze langzaam zijn woorden tot haar door liet komen. Iets langzamer ouder? Even schudde ze onbegrijpend haar hoofd en keek hem aan. "Wat bedoelde je net?" Vroeg ze en glimlachte terwijl ze zich nog dichter tegen hem aan plantte en haar hoofd op zijn schouder neerlegde. Opnieuw verdween alles van angst uit haar geest. De onzichtbare bedrijging van Felix, Hunter die pijnlijk dicht bij de waarheid zat, Jasmyn die toch verdacht veel elfen bloed had, en natuurlijk Vyndi met haar onzichtbare drijging. Alles zorgde er voor dat Mimi 's nachts slapenloze nachten had. Maar met hem zo dicht bij haar. Voelde ze zich veiliger als wie dan ook. Als iemand haar ooit zou vragen naar perfectie. Zou haar antwoord een minuut met seth zijn. Het maakte Mimi niet uit dat hij misschien een moordenaar was. Hij was van haar. Een glimlach streelde haar lippen met die gedachte en zachtjes kustte ze Seth's schouder terwijl ze geduldig op zijn antwoord wachtte.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.misheru-san.hyves.nl
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

Love is magical isn't it? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love is magical isn't it?   Love is magical isn't it? Emptydo okt 20, 2011 7:31 am

"Wat bedoelde je net?" Vroeg Mimi en Seth omhelsde haar nog dieper. "Mimi, ik kan het je niet zeggen. Enkel wat ik kan zeggen is ... dat mijn krachten groter zijn, ik sterker ben geworden en dat zowel wij als onze kinderen veilig zijn. Mimi... ik kan nu dingen waar Valencia zelfs nog haar best op deed. Ik heb het lot van leven in dood in mijn handen. NIKS kan ons gevaar brengen." zei Seth en lifte Mimi naar het bed waar hij neerplofte en Mimi omhelsde. "Eeuwig kan ik bij je blijven... eeuwig dicht bij jou... het licht in een eeuwige duisternis. Niet de duisternis waar ik naar streef maar de duisternis in mijn gedachten, hart en ziel. Jij bent het licht dat mij de weg lijd en mij vertrouwen en geloof geeft." zei Seth en kuste Mimi teder. Hij glimlachte terwijl zijn ogen zacht dicht gleden en hij licht gaapte. Als hij zijn ogen had gehad was er nu een kleine twinkeling te zien. Dezelfde als toen hij Vyndi's bloed proefde. Hij zou Mimi niet vertellen over Vyndi, dat kon hij niet alleen hij hield te veel van Mimi om alles te verzwijgen dus het belangrijkste had hij haar zojuist verteld. Hij kuste haar nog maals maar nu met gesloten ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mimi
Queen of everything.
Mimi


Aantal berichten : 956

Karakter
Leeftijd: 76
Rang: Elf Queen
Partner: There is no point in not loving every bit of you Setherian you are all that's left of me, stay close.

Love is magical isn't it? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love is magical isn't it?   Love is magical isn't it? Emptydo okt 20, 2011 9:32 am

Seth omhelsde haar nog dieper. "Mimi, ik kan het je niet zeggen. Enkel wat ik kan zeggen is ... dat mijn krachten groter zijn, ik sterker ben geworden en dat zowel wij als onze kinderen veilig zijn. Mimi... ik kan nu dingen waar Valencia zelfs nog haar best op deed. Ik heb het lot van leven in dood in mijn handen. NIKS kan ons gevaar brengen." zei Seth en lifte Mimi naar het bed waar hij neerplofte en Mimi omhelsde. "Eeuwig kan ik bij je blijven... eeuwig dicht bij jou... het licht in een eeuwige duisternis. Niet de duisternis waar ik naar streef maar de duisternis in mijn gedachten, hart en ziel. Jij bent het licht dat mij de weg lijd en mij vertrouwen en geloof geeft." zei Seth en kuste Mimi teder. Hij glimlachte terwijl zijn ogen zacht dicht gleden en hij licht gaapte. Hij kuste haar nog maals maar nu met gesloten ogen. Mimi kuste terug en legde haar hand op zijn wang. "De eeuwigheid is lang.. Maar ik zou niets liever doen als die tijd met jou beleven." Sprak ze zachtjes en streelde langzaam met haar hand over zijn wang. "Mijn hart en ziel.. horen voor altijd aan jou toe Seth.." Fluisterde ze zacht en kuste hem licht. Daarna liet ze zich van hem af rollen en pakte licht zijn hand. Ze draaide haar hoofd en keek hem glimlachend aan. "Seth.. beloof me een ding.. Als ik ooit.. sterf.. voor een normaal einde.. Laat mij voor eeuwig bij jou zijn dan.." Fluisterde ze en hief zich daarna overeind om hem opnieuw te kussen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.misheru-san.hyves.nl
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

Love is magical isn't it? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love is magical isn't it?   Love is magical isn't it? Emptydo okt 20, 2011 9:38 am

"De eeuwigheid is lang.. Maar ik zou niets liever doen als die tijd met jou beleven." Sprak ze zachtjes en streelde langzaam met haar hand over zijn wang. "Mijn hart en ziel.. horen voor altijd aan jou toe Seth.." Fluisterde ze zacht en kuste hem licht. Daarna liet ze zich van hem af rollen en pakte licht zijn hand. Ze draaide haar hoofd en keek hem glimlachend aan. "Seth.. beloof me een ding.. Als ik ooit.. sterf.. voor een normaal einde.. Laat mij voor eeuwig bij jou zijn dan.." vroeg Mimi. Seth zweeg en knikte toen, "... Ik wil niets liever.. alleen.. hoe? Ik ga je geen summon maken.. dat nooit niet! Dat doe ik je neit aan!" protesteerde Seth en draaide op zijn zij om haar even niet aan te hoeven kijken. Hij zou haar geen summon maken...dan zou hij haar alles afnemen... dan had ze bijna geen eigen wil.. en hoe verlijdelijk een vrouw die alles voor je deed ook klonk... dat was Mimi niet. Hij wou Mimi en geen ander. Seth zuchtte, "Dat wil ik niet...ik wil je dat niet aandoen. Dat is te lastig voor zowel mij als jou. Daarbij sleur ik je dan mee de duisternis in en dat kan ik niet.." zei Seth en wendde zich nog een beetje af om de brok in zijn keel te verbergen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mimi
Queen of everything.
Mimi


Aantal berichten : 956

Karakter
Leeftijd: 76
Rang: Elf Queen
Partner: There is no point in not loving every bit of you Setherian you are all that's left of me, stay close.

Love is magical isn't it? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love is magical isn't it?   Love is magical isn't it? Emptydo okt 20, 2011 10:05 am

Seth zweeg en knikte toen, "... Ik wil niets liever.. alleen.. hoe? Ik ga je geen summon maken.. dat nooit niet! Dat doe ik je neit aan!" protesteerde Seth en draaide op zijn zij om haar even niet aan te hoeven kijken. Seth zuchtte, "Dat wil ik niet...ik wil je dat niet aandoen. Dat is te lastig voor zowel mij als jou. Daarbij sleur ik je dan mee de duisternis in en dat kan ik niet.." zei Seth en wendde zich nog een beetje af en Mimi zuchtte beledigend. Daarna duwde ze hem terug tot hij op zijn rug was en klom bovenop hem om Seth boos aan te kijken. "Seth, denk even na. Ik ben een bloeddrinkend monster dat haar gehele volk voorliegt en verliefd is op een of amdere pshychopaat van een tovenaar die over het algemeen moord voor zijn plezier. Denk je nou echt dat ik niet diep in de duisternis al zit?" Sprak ze semi beledigd, maar ze hielt haar strenge blik niet meer vol en er ontstond een grijns rond haar gezicht. "Seth.. al zou ik hier voor voor eeuwig branden in de hel. Het boeit me niet. Wat zou mij nog moeten boeien? Als je niets hebt om je aan vast te grijpen.. Seth.. er is niets anders meer in mijn leven als jij en onze kinderen.. zonder jullie zou ik allang niets meer zijn.. ik zou het niet vol kunnen houden.. Er is niets over van dw vroegere gelukkige Mimi, toen haar ouders nog leefde. En haar zusje van haar hielt.. Die Mimi stierf.. Zo lang geleden.. Mimi is vragen.. en pijn, verdriet en verraad, maar ook liefde.. het enigste wat mij ooit nog houd voor wie ik ben.. liefde." Haar ogen werden zacht terwijl ze opnieuw haar hand op zijn wang legde. "Jij bent de enigste die ooit door mijn schild kon heenkijken. Jij bent de enigste om wie ik genoeg geef om mezelf te laten zien, om mijn zwaktes te laten zien." Fluisterde ze en een traan liep over haar wang en viel langzaam naar beneden om op Seths wang te landen. Ze slikte en keek even weg. De tranen liepen langzaam over haar wangen.. terwijl ze haar leven langzaam zag. Hoe vaak had ze gedacht dat haar einde zou komen.. hoe vaak had ze het overleefd, wanneer zou haar einde komen?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.misheru-san.hyves.nl
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

Love is magical isn't it? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love is magical isn't it?   Love is magical isn't it? Emptydo okt 20, 2011 10:24 am

Mimi zuchtte beledigend. Daarna duwde ze hem terug tot hij op zijn rug was en klom bovenop hem om Seth boos aan te kijken. "Seth, denk even na. Ik ben een bloeddrinkend monster dat haar gehele volk voorliegt en verliefd is op een of amdere pshychopaat van een tovenaar die over het algemeen moord voor zijn plezier. Denk je nou echt dat ik niet diep in de duisternis al zit?" Sprak ze semi beledigd, maar ze hielt haar strenge blik niet meer vol en er ontstond een grijns rond haar gezicht. "Seth.. al zou ik hier voor voor eeuwig branden in de hel. Het boeit me niet. Wat zou mij nog moeten boeien? Als je niets hebt om je aan vast te grijpen.. Seth.. er is niets anders meer in mijn leven als jij en onze kinderen.. zonder jullie zou ik allang niets meer zijn.. ik zou het niet vol kunnen houden.. Er is niets over van dw vroegere gelukkige Mimi, toen haar ouders nog leefde. En haar zusje van haar hielt.. Die Mimi stierf.. Zo lang geleden.. Mimi is vragen.. en pijn, verdriet en verraad, maar ook liefde.. het enigste wat mij ooit nog houd voor wie ik ben.. liefde." Haar ogen werden zacht terwijl ze opnieuw haar hand op zijn wang legde. "Jij bent de enigste die ooit door mijn schild kon heenkijken. Jij bent de enigste om wie ik genoeg geef om mezelf te laten zien, om mijn zwaktes te laten zien." Fluisterde ze en een traan liep over haar wang en viel langzaam naar beneden om op Seths wang te landen.

Seth snoof en greep haar vast. Hij kuste haar op de mond en draaide om. Hij zat boven haar en keek toe, "Geef dan toe.... je bent geen bloeddrinkend monster en zal het nooit zijn. Probeer maar toe te geven. Probeer dat monster te worden...... nee.... dat zal je nooit lukken. Weet je waarom... dat amulet... dat ik je gaf.. dat had ik van Valencia. Dat was mijn onsterfelijkheid geweest. Als een Fel'dan op diens krachtigst is... kan hij het eeuwige leven krijgen door het lichaam te verwoesten en een energie te worden dat vormen kan aannemen. Dat amulet.. is geladen met kracht. Jij had het omgedaan als Mimi, het heeft Mimi geabsorbeerd en weer terug geladen. Jij bent geen monster... er zit een deell in je. Maar jij bent sterker!" zei Seth. Hij keek Mimi recht aan en zijn ogen waren volledig zwart geworden. "... heb jij je ooit afgevraagd.... waarom ik je anders niet gelijk je kop eraf heb gerukt toen je een vampier werd.... OMDAT JIJ NOG MIMI BENT. Jij bent nog geen vampier. Je hebt bloedlust.... alleen dat heb ik nu ook op een andere manier. Jij probeert het vol te houden en te vechten voor jezelf. Dat is Mimi. Dus ga weg uit die geijlde wereld van je en word wakker." Gromde Seth en keek haar direct aan. "Daarbij... ik hou teveel van je... om je iets aan te doen. Mocht ik sterven wanneer jij een summon bent.. dan heb ik jou vermoord. Daar kan ik niet mee leven... met dat idee." zei Seth fluisterend. Hij ging naast Mimi liggen en begroef zijn gezicht in haar nek. "Dat kan ik niet aan." zei hij nog zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mimi
Queen of everything.
Mimi


Aantal berichten : 956

Karakter
Leeftijd: 76
Rang: Elf Queen
Partner: There is no point in not loving every bit of you Setherian you are all that's left of me, stay close.

Love is magical isn't it? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love is magical isn't it?   Love is magical isn't it? Emptydo okt 20, 2011 11:04 am

Seth snoof en greep haar vast. Hij kuste haar op de mond en draaide om. Hij zat boven haar en keek toe, "Geef dan toe.... je bent geen bloeddrinkend monster en zal het nooit zijn. Probeer maar toe te geven. Probeer dat monster te worden...... nee.... dat zal je nooit lukken. Weet je waarom... dat amulet... dat ik je gaf.. dat had ik van Valencia. Dat was mijn onsterfelijkheid geweest. Als een Fel'dan op diens krachtigst is... kan hij het eeuwige leven krijgen door het lichaam te verwoesten en een energie te worden dat vormen kan aannemen. Dat amulet.. is geladen met kracht. Jij had het omgedaan als Mimi, het heeft Mimi geabsorbeerd en weer terug geladen. Jij bent geen monster... er zit een deell in je. Maar jij bent sterker!" zei Seth. Hij keek Mimi recht aan en zijn ogen waren volledig zwart geworden. "... heb jij je ooit afgevraagd.... waarom ik je anders niet gelijk je kop eraf heb gerukt toen je een vampier werd.... OMDAT JIJ NOG MIMI BENT. Jij bent nog geen vampier. Je hebt bloedlust.... alleen dat heb ik nu ook op een andere manier. Jij probeert het vol te houden en te vechten voor jezelf. Dat is Mimi. Dus ga weg uit die geijlde wereld van je en word wakker." Gromde Seth en keek haar direct aan. "Daarbij... ik hou teveel van je... om je iets aan te doen. Mocht ik sterven wanneer jij een summon bent.. dan heb ik jou vermoord. Daar kan ik niet mee leven... met dat idee." zei Seth fluisterend. Hij ging naast Mimi liggen en begroef zijn gezicht in haar nek. "Dat kan ik niet aan." zei hij nog zacht.
Langzaam hief Mimi haar arm om op Seth's rug te leggen en hem dichter tegen zich aan te drukken. "Seth.. ik ben liever verdoemd en bij jou voor een dag als gezegent en voor eeuwig alleen. Ik zou vrijwillig branden.. voor jou.." Fluisterde ze zachtjes in zijn oor en drukte hem nog dichter tegen zich aan. "Jou zo.. zien.. doet mij meer pijn dan wie mij ooit pijn kan doen.. Seth.. er is niet zo veel dat mij nog kan pijn doen.. Alleen.. Zo veel als ik voor jou voel.. ik kan er gewoon niet bij.. er is niemand waar dan ook die meer van een persoon houd of heeft gehouden als ik van jou. Seth, jij bent mijn hart." Fluisterde ze zachtjes en kuste hem langzaam in zijn haar. "En niemand kan dit gevoel ooit nog van mij afnemen." Sprak ze standvastig en glimlachte licht. "Daarvoor ben jij te mooi voor mij om je op te geven."
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.misheru-san.hyves.nl
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

Love is magical isn't it? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love is magical isn't it?   Love is magical isn't it? Emptydo okt 20, 2011 11:56 am

"Seth.. ik ben liever verdoemd en bij jou voor een dag als gezegent en voor eeuwig alleen. Ik zou vrijwillig branden.. voor jou.." Fluisterde ze zachtjes in zijn oor en drukte hem nog dichter tegen zich aan. "Jou zo.. zien.. doet mij meer pijn dan wie mij ooit pijn kan doen.. Seth.. er is niet zo veel dat mij nog kan pijn doen.. Alleen.. Zo veel als ik voor jou voel.. ik kan er gewoon niet bij.. er is niemand waar dan ook die meer van een persoon houd of heeft gehouden als ik van jou. Seth, jij bent mijn hart." Fluisterde ze zachtjes en kuste hem langzaam in zijn haar. "En niemand kan dit gevoel ooit nog van mij afnemen." Sprak ze standvastig en glimlachte licht. "Daarvoor ben jij te mooi voor mij om je op te geven." Seth zuchtte en kuste Mimi. "Laten we deze avond koesteren en ons beide om hullen met de dingen die het leven zo wonderschoon maken." zei Seth en drukte Mimi dicht tegen hem aan. Na een paar minuten gleed bij het dak boven hun wat rotsen aan de kant. Boven hen was niks... alleen toen het zachtjes begon te regenen raakte de kou, de regen noch de wind hun beide aan. Een kracht haalde het weg. Seth kuste Mimi, "Blijf alsjeblieft bij mij, ik wil je dichtbij. Ik hou van je en ik wil onze liefde laten vormen deze nacht" zei Seth terwijl hij haar hoofd vastpakte en op zijn schouder legde. "Ik wil je voor eeuwig koesteren."
Terug naar boven Ga naar beneden
Mimi
Queen of everything.
Mimi


Aantal berichten : 956

Karakter
Leeftijd: 76
Rang: Elf Queen
Partner: There is no point in not loving every bit of you Setherian you are all that's left of me, stay close.

Love is magical isn't it? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love is magical isn't it?   Love is magical isn't it? Emptydo okt 20, 2011 12:37 pm

Seth zuchtte en kuste Mimi. "Laten we deze avond koesteren en ons beide om hullen met de dingen die het leven zo wonderschoon maken." zei Seth en drukte Mimi dicht tegen hem aan. Na een paar minuten gleed bij het dak boven hun wat rotsen aan de kant. Boven hen was niks... alleen toen het zachtjes begon te regenen raakte de kou, de regen noch de wind hun beide aan. Een kracht haalde het weg. Seth kuste Mimi, "Blijf alsjeblieft bij mij, ik wil je dichtbij. Ik hou van je en ik wil onze liefde laten vormen deze nacht" zei Seth terwijl hij haar hoofd vastpakte en op zijn schouder legde. "Ik wil je voor eeuwig koesteren." Mimi zuchte gelukkig. "Seth, ik wil niets liever als voor altijd bij jou zijn. Met jou een zijn." Fluisterde ze zachtjes. "Jij bent alles voor mij." Met die woorden drukte ze haar lippen op zijn mond en scheurde zijn shirt van hem af terwijl ze dieper in de kus ging rukte ze langzaam haar kleren van zich af en drukte zich tegen hem aan.

(Inspiloos)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.misheru-san.hyves.nl
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

Love is magical isn't it? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love is magical isn't it?   Love is magical isn't it? Emptydo okt 20, 2011 1:01 pm

"Seth, ik wil niets liever als voor altijd bij jou zijn. Met jou een zijn." Fluisterde ze zachtjes. "Jij bent alles voor mij." Met die woorden drukte ze haar lippen op zijn mond en scheurde zijn shirt van hem af terwijl ze dieper in de kus ging rukte ze langzaam haar kleren van zich af en drukte zich tegen hem aan;. Seth zuchtte opgelucht en kuste Mimi terug, zijn shirt was opengescheurd en hij deed die moeizaam weg. Hij kuste door rn drukte Mimi tegen hem aan. Hij voelde hoe zijn huid de hare aanraakte en hij verstrakte de omhelzing . "... ik vind met 1 ding jammer dat je vampier bent... stel dat... we nog een kind zouden willen." zei Seth zacht terwijl hij Mimi tegen zich aandrukte en teder kuste. Hij streelde haar arm en rug terwijl hij zijn borstkas zo dicht tegen haar aandrukte dat ze zijn hart kon voelen kloppen.




Terug naar boven Ga naar beneden
Mimi
Queen of everything.
Mimi


Aantal berichten : 956

Karakter
Leeftijd: 76
Rang: Elf Queen
Partner: There is no point in not loving every bit of you Setherian you are all that's left of me, stay close.

Love is magical isn't it? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love is magical isn't it?   Love is magical isn't it? Emptydo okt 20, 2011 1:14 pm

Seth zuchtte opgelucht en kuste Mimi terug, zijn shirt was opengescheurd en hij deed die moeizaam weg. Hij kuste door rn drukte Mimi tegen hem aan. Hij voelde hoe zijn huid de hare aanraakte en hij verstrakte de omhelzing . "... ik vind met 1 ding jammer dat je vampier bent... stel dat... we nog een kind zouden willen." zei Seth zacht terwijl hij Mimi tegen zich aandrukte en teder kuste. Hij streelde haar arm en rug terwijl hij zijn borstkas zo dicht tegen haar aandrukte dat ze zijn hart kon voelen kloppen. Even hielt Mimi zich stil en keek hem aan. Een kind? Zachtjes schudde ze haar hoofd en duwde hem licht omhoog om hem aan te kijken. "Zou je dat willen?" Vroeg ze zacht en haalde haar hand weg. Razendsnel dook ze van het bed af zodat Seth op het matras viel. En binnen honderdste van een seconde had Mimi hemomgedraaid en zat ze alweer op zijn buik. Ze glimlachte zachtjes en knelde hem tussen haar benen vast. "Ben ik niet genoeg met mijn drieling?" Vroeg ze semibeledigd en drukte haar mond op de zijne voor hij antwoord kon geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.misheru-san.hyves.nl
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

Love is magical isn't it? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love is magical isn't it?   Love is magical isn't it? Emptydo okt 20, 2011 9:52 pm

Mimi bewoog niet meer en keek hem aan. Ze schudde haar hoofd en tilde hem toen licht omhoog om hem aan te kijken. "Zou je dat willen?" Vroeg ze zacht en haalde haar hand weg. Razendsnel dook ze van het bed af zodat Seth op het matras viel. En binnen honderdste van een seconde had Mimi hemomgedraaid en zat ze alweer op zijn buik. Ze glimlachte zachtjes en knelde hem tussen haar benen vast. "Ben ik niet genoeg met mijn drieling?" Vroeg ze semibeledigd en drukte haar mond op de zijne voor hij antwoord kon geven. Seth kuste haar terug en glimlachte. "Mimi.... als ik ontken.. verpletter je me dan in je armen? Dan kan ik gelukkig sterven. ... maar ja, jullie zijn alles wat ik wil. Alleen ik wil ook met nog eens kijken... hoe het zou gaan, nog een kind, zo lief en onschuldig." zei Seth zacht en greep Mimi haar armen vast. Hij trok haar naar beneden naar hem toe tot ze enkele centimeters van elkaars gezicht af zaten. Seth verlangde naar een kalme nacht met Mimi en kuste haar nek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mimi
Queen of everything.
Mimi


Aantal berichten : 956

Karakter
Leeftijd: 76
Rang: Elf Queen
Partner: There is no point in not loving every bit of you Setherian you are all that's left of me, stay close.

Love is magical isn't it? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love is magical isn't it?   Love is magical isn't it? Emptydo okt 20, 2011 10:21 pm

Seth kuste haar terug en glimlachte. "Mimi.... als ik ontken.. verpletter je me dan in je armen? Dan kan ik gelukkig sterven. ... maar ja, jullie zijn alles wat ik wil. Alleen ik wil ook met nog eens kijken... hoe het zou gaan, nog een kind, zo lief en onschuldig." zei Seth zacht en greep Mimi haar armen vast. Hij trok haar naar beneden naar hem toe tot ze enkele centimeters van elkaars gezicht af zaten. Mimj verlangde naar een kalme nacht met Seth en hij en kuste haar nek. Zachtjes omhelste ze hem en sloot haar ogen. "Ik ontken niet dat ik het ook wel zou willen, alleen, hoe? Ik zal nokit meer een kind kunnen krijgen, mijn lichaam zit vast zoals ze nu is. Nooit zal er meer iets in mij kunnen groeien." Fluisterde ze en kuste hem zachtjes. "Er is niets dat we kunnen doen tenzij..." Fluisterde ze en schudde haar hoofd. Ze kuste hem nogmaals en fluisterde zacht. "Nee dat is een gestoord plan.. laten we nou maar van deze nacht genieten." Toen legde ze haar armen rond zijn hoofd en kuste hem teder. Hij was van haar, van niemand anders, en zo zou het voor altijd blijven, zij en hij. Een persoon.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.misheru-san.hyves.nl
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

Love is magical isn't it? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love is magical isn't it?   Love is magical isn't it? Emptydo okt 20, 2011 10:44 pm

"Ik ontken niet dat ik het ook wel zou willen, alleen, hoe? Ik zal nokit meer een kind kunnen krijgen, mijn lichaam zit vast zoals ze nu is. Nooit zal er meer iets in mij kunnen groeien." Fluisterde ze en kuste hem zachtjes. "Er is niets dat we kunnen doen tenzij..." Fluisterde ze en schudde haar hoofd. Ze kuste hem nogmaals en fluisterde zacht. "Nee dat is een gestoord plan.. laten we nou maar van deze nacht genieten." Toen legde ze haar armen rond zijn hoofd en kuste hem teder. Seth keek in stilte naar Mimi, zijn prachtige, mooie godin. Hij legde zijn hoofd tegen haar nek en kuste zachtjes. "Wat is een gestoord plan mijn liefste?" vroeg Seth. Hij keek Mimi met stralende ogen aan en een klein glimlachje
Terug naar boven Ga naar beneden
Mimi
Queen of everything.
Mimi


Aantal berichten : 956

Karakter
Leeftijd: 76
Rang: Elf Queen
Partner: There is no point in not loving every bit of you Setherian you are all that's left of me, stay close.

Love is magical isn't it? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love is magical isn't it?   Love is magical isn't it? Emptyza okt 22, 2011 8:02 am

Seth keek in stilte naar Mimi. Hij legde zijn hoofd tegen haar nek en kuste zachtjes. "Wat is een gestoord plan mijn liefste?" vroeg Seth. Hij keek Mimi met stralende ogen aan en een klein glimlachje. Mimi zuchte en glimlachte half. "Het is een plan waar jij nooit in je levenaan mee zou willen werken denk ik.." Fluisterde ze zachtjes en keek hem recht aan. "Ik zal.. nooit meer kinderen kunnen krijgen.. maar.. iemand anders wel." Fluisterde ze zachtjes en keek hem aan. "Maar het is gestoord, iets wat ik nieteens zou mogen denken." Sprak ze ruw en zuchtte daarna. Haar helder blauwe ogen keken diep in de zijne. Haar liefde voor hem was zo groot, dat ze het hem misschien zelfs nog zou laten doen ook. Maar wat zou hij ervan denken?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.misheru-san.hyves.nl
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

Love is magical isn't it? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love is magical isn't it?   Love is magical isn't it? Emptyza okt 22, 2011 10:56 am

"Het is een plan waar jij nooit in je levenaan mee zou willen werken denk ik.." Fluisterde ze zachtjes en keek hem recht aan. "Ik zal.. nooit meer kinderen kunnen krijgen.. maar.. iemand anders wel." Fluisterde ze zachtjes en keek hem aan. "Maar het is gestoord, iets wat ik nieteens zou mogen denken." Sprak ze ruw en zuchtte daarna. Seth keek Mimi aan en zuchtte, "Mimi, als jij nog een kind wilt op die manier... doe ik het. Het maakt mij niet uit wie.... al zou ze goddelijk zijn of spuuglelijk. Geen enkele vrouw... kan mijn verlangen naar jou verminderen of ontnemen. Ik ben de jouwe... voor eeuwig. Ik hoop dat je... ook voor eeuwig de mijne wilt zijn. Ik.. zou een kind om voor te zorgen samen met jou een zegen vinden. Alleen.. jij bent mijn enige liefde. Niemand kan dat veranderen." zei Seth. Hij kuste zacht Mimi op haar wang en keek met een liefdevolle blik in haar ogen. ".... Elf... of niet langer Elf. Nog steeds zie ik alle schoonheid van de natuur in je ogen weerspiegeld. Elk deeltje schoonheid en leven dat ik voor dat ik jou kende haatte... zie ik terug in jouw ogen.. alleen nu met liefde en hartstocht." zei Seth zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mimi
Queen of everything.
Mimi


Aantal berichten : 956

Karakter
Leeftijd: 76
Rang: Elf Queen
Partner: There is no point in not loving every bit of you Setherian you are all that's left of me, stay close.

Love is magical isn't it? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love is magical isn't it?   Love is magical isn't it? Emptyza okt 22, 2011 11:25 pm

Seth keek Mimi aan en zuchtte, "Mimi, als jij nog een kind wilt op die manier... doe ik het. Het maakt mij niet uit wie.... al zou ze goddelijk zijn of spuuglelijk. Geen enkele vrouw... kan mijn verlangen naar jou verminderen of ontnemen. Ik ben de jouwe... voor eeuwig. Ik hoop dat je... ook voor eeuwig de mijne wilt zijn. Ik.. zou een kind om voor te zorgen samen met jou een zegen vinden. Alleen.. jij bent mijn enige liefde. Niemand kan dat veranderen." zei Seth. Hij kuste zacht Mimi op haar wang en keek met een liefdevolle blik in haar ogen. ".... Elf... of niet langer Elf. Nog steeds zie ik alle schoonheid van de natuur in je ogen weerspiegeld. Elk deeltje schoonheid en leven dat ik voor dat ik jou kende haatte... zie ik terug in jouw ogen.. alleen nu met liefde en hartstocht." zei Seth zacht. Mimi keek hem even twijfelend aan en kustte hem zacht. "Het maakt me niet uit of jij zou.." Sprak ze zacht maar haar stem stokte. Ze drukte zichzelf zachtjes tegen hem aan. "Ik weet niet.. Al wat ik nu wil is dicht bij jou zijn. Jij waar ik zo veel van hou. En wat er ook mag gebeuren, niemand zal jou ooit van mij af nemen, dat sta ik niet toe." Fluisterde ze zachtjes en drukte haar lippen op de zijne. "Ik hou van alles wat jou tot jou maakt." Fluisterde ze en kuste hem nogmaals.

inspiloos en gedwongen te posten
Angelooo >:[ grom xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.misheru-san.hyves.nl
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

Love is magical isn't it? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love is magical isn't it?   Love is magical isn't it? Emptyza okt 22, 2011 11:35 pm

Mimi keek hem even twijfelend aan en kustte hem zacht. "Het maakt me niet uit of jij zou.." Sprak ze zacht maar haar stem stokte. Ze drukte zichzelf zachtjes tegen hem aan. "Ik weet niet.. Al wat ik nu wil is dicht bij jou zijn. Jij waar ik zo veel van hou. En wat er ook mag gebeuren, niemand zal jou ooit van mij af nemen, dat sta ik niet toe." Fluisterde ze zachtjes en drukte haar lippen op de zijne. "Ik hou van alles wat jou tot jou maakt." Fluisterde ze en kuste hem nogmaals. Seth zweeg even daarna omhelsde hij mimi en sloot zijn ogen. "Mimi.. geen gepraat meer. Ik wil niet denken.. aan zonder jouw te zijn." zei Seth zacht en hij kuste Mimi's voorhoofd. Hij gooide Mimi van zich af en rolde toen op haar en glimlachte. "Enkel... één ding wil ik zeggen.... of je nogmaals moeder kan worden of niet, ik koester alles aan jou met mijn hele hart." en hij streelde zacht Mimi's buik. Hij kuste haar wang even vlug en rolde toen naast haar om op gelijke hoogte met haar te liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mimi
Queen of everything.
Mimi


Aantal berichten : 956

Karakter
Leeftijd: 76
Rang: Elf Queen
Partner: There is no point in not loving every bit of you Setherian you are all that's left of me, stay close.

Love is magical isn't it? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love is magical isn't it?   Love is magical isn't it? Emptyzo okt 23, 2011 3:31 am

Seth zweeg even daarna omhelsde hij mimi en sloot zijn ogen. "Mimi.. geen gepraat meer. Ik wil niet denken.. aan zonder jouw te zijn." zei Seth zacht en hij kuste Mimi's voorhoofd. Hij gooide Mimi van zich af en rolde toen op haar en glimlachte. "Enkel... één ding wil ik zeggen.... of je nogmaals moeder kan worden of niet, ik koester alles aan jou met mijn hele hart." en hij streelde zacht Mimi's buik. Hij kuste haar wang even vlug en rolde toen naast haar om op gelijke hoogte met haar te liggen. Mimi glimlachte en kuste hem teder. "Ik ga volledig met je mee in niet meer praten." Sprak ze fluisterend en al kussend trok ze langzaam het dekbed over hun heen. -CENCORED-

(sinds ik geen inspi heb xD
tada Seth voor jou volgende dag)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.misheru-san.hyves.nl
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

Love is magical isn't it? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love is magical isn't it?   Love is magical isn't it? Emptyzo okt 23, 2011 3:42 am

Mimi glimlachte en kuste hem teder. "Ik ga volledig met je mee in niet meer praten." Sprak ze fluisterend en al kussend trok ze langzaam het dekbed over hun heen.
-CENCORED-
-NEXT MORNING-
Seth werd langzaam wakker en glimlachte naar Mimi die op zijn borstkas lag te slapen. Haar armen om hem heen geslagen, Seth glimlachte en met zijn ene vrije arm streek hij door Mimi's haar en zo kon hij haar gezicht zien. Hij glimlachte weer en voelde haar lauwe adem op zijn borstkas. Hij zuchtte opgelucht en keek haar slapende gezicht aan. Een vampier.... eerder een engel. Ze zag er zo mooi en aandoenlijk uit... Seth zuchtte en kuste voorzichtig haar voorhoofd en streelde daarna haar rug kalm terwijl hij de deken weer wat omhoog trok. Hoewel het niet koud was wou hij gewoon niet dat ze het koud zou krijgen, hij wou haar beschermen.. dicht bij zich hebben en lief hebben. Met een uiterst gelukkig glimlachje keek hij zijn slapende vrouw aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mimi
Queen of everything.
Mimi


Aantal berichten : 956

Karakter
Leeftijd: 76
Rang: Elf Queen
Partner: There is no point in not loving every bit of you Setherian you are all that's left of me, stay close.

Love is magical isn't it? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love is magical isn't it?   Love is magical isn't it? Emptyzo okt 23, 2011 7:24 am

“The best thing about dreams is that fleeting moment, when you are between asleep and awake, when you don't know the difference between reality and fantasy, when for just that one moment you feel with your entire soul that the dream is reality, and it really happened.”


Langzaam opende Mimi haar helderblauwe ogen en vond zichzelf tegen Seth aanligend. Ze onderdrukte de neiging met haar ogen te knipperen aangezien ze er vrijwel zeker van was dat dit een droom was. Als ze haar ogen zou openen zou ze zichzelf op haar eigen kamer vinden een kussen knuffelend. Ze moest aar van deze droom genieten nu het nog kon. Langzaam keek ze omhoog naar het gezicht van Seth en vond hem haar met een gelukkig glimlachje aankijken. Ze glimlachte terug. Dit was wel een hele echte droom... "Wat lach je?" Vroeg ze slaperig terwijl ze haar ogen bijna dwong open te blijven. Wetend dat als die zouden dichtvallen ze weer terug bij af was.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.misheru-san.hyves.nl
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

Love is magical isn't it? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love is magical isn't it?   Love is magical isn't it? Emptyzo okt 23, 2011 7:43 am

"Wat lach je?" Vroeg Mimi. Seth glimlachte en kuste haar voorhoofd. "Je bent zo lief als je ligt te slapen." Zei Seth Glimlachend. Hij keek glimlachend in haar mooie ogen. "Vanacht... was geweldig... Mimi... ik zal nooit een andere vrouw.. zoveel lief hebben als jou... geen andere vrouw zou zo'n soort liefde krijgen als ik jou geef." zei Seth fluisterend en trok haar een stukje omhoog door middel van een omhelzing. Hij streek over haar wang daarna en hield zijn gezicht vlak voor die van haar zodat hun neuzen elkaar aan zouden raken -haha-. "Mimi, als jij nog een kind wilt. Dan zoeken we een Surrogaat moeder... en zal ik ons een kind erbij schenken. Alleen dat kind zal bij ons wonen en groeien. Jij als moeder, ik als vader." zei Seth en Kuste Mimi teder. Hij legde zijn hoofd weer op het kussen neer en staarde toen naar het dakraam waar de zon lichtjes doorheen scheen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mimi
Queen of everything.
Mimi


Aantal berichten : 956

Karakter
Leeftijd: 76
Rang: Elf Queen
Partner: There is no point in not loving every bit of you Setherian you are all that's left of me, stay close.

Love is magical isn't it? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love is magical isn't it?   Love is magical isn't it? Emptyzo okt 23, 2011 7:49 am

Seth glimlachte en kuste haar voorhoofd. "Je bent zo lief als je ligt te slapen." Zei Seth Glimlachend. Hij keek glimlachend in haar mooie ogen. "Vanacht... was geweldig... Mimi... ik zal nooit een andere vrouw.. zoveel lief hebben als jou... geen andere vrouw zou zo'n soort liefde krijgen als ik jou geef." zei Seth fluisterend en trok haar een stukje omhoog door middel van een omhelzing. Hij streek over haar wang daarna en hield zijn gezicht vlak voor die van haar zodat hun neuzen elkaar aan zouden raken. "Mimi, als jij nog een kind wilt. Dan zoeken we een Surrogaat moeder... en zal ik ons een kind erbij schenken. Alleen dat kind zal bij ons wonen en groeien. Jij als moeder, ik als vader." zei Seth en Kuste Mimi teder. Hij legde zijn hoofd weer op het kussen neer en staarde toen naar het dakraam waar de zon lichtjes doorheen scheen. Mimi keek even verward. Deze droom volgde op die vorige? "Waar.." Begon ze maar toen schoten haar ogen open en vloog ze overeind. Dit was geen droom. "Ow.." Fluisterde Mimi zachtjes en keek Seth aan. Ze liet zich terugvallen en keek hem glimlachend aan. "Geen droom." Stelde ze lachend vast en kroop tegen hem aan. "En nog een kind.. het zou kunnen." Fluisterde ze terwijl ze haar ogen sloot om te genieten van het moment.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.misheru-san.hyves.nl
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

Love is magical isn't it? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love is magical isn't it?   Love is magical isn't it? Emptyzo okt 23, 2011 8:02 am

"Waar.." Begon ze maar toen schoten haar ogen open en vloog ze overeind. Dit was geen droom. "Ow.." Fluisterde Mimi zachtjes en keek Seth aan. Ze liet zich terugvallen en keek hem glimlachend aan. "Geen droom." Stelde ze lachend vast en kroop tegen hem aan. "En nog een kind.. het zou kunnen." Fluisterde ze terwijl ze haar ogen sloot om te genieten van het moment. Seth glimlachte en kuste haar op de mond. "Mimi, het kan. Ik doe het voor jou en voor mij..... i hou van je." zei Seth. Hij trok mimi tegen zich aan en omhelsde haar. "Jij bent alles voor mij. Dat weet je, zonder jou zat ik een tombe van lijken. Ik was gek geworden... dat weet ik zeker." fluisterde Seth. Seth keek Mimi recht aan en kneep zacht in haar arm, "je hebt gelijk... het is geen droom." grapte hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Love is magical isn't it? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love is magical isn't it?   Love is magical isn't it? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Love is magical isn't it?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» love in the air?
» Your love is my love
» why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard
» a love story
» Blood love and tears

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Territoria :: Tovenaars Territorium :: Berggrot-
Ga naar: