Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 can you hear me?

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Rox

Rox


Aantal berichten : 324

Karakter
Leeftijd: 57 (Menselijke leeftijd 17)
Rang: beschermer
Partner: my only love my little daughter who has mush laughing when her parents died before her eyes, Lucy you let my heart beat again

can you hear me? Empty
BerichtOnderwerp: can you hear me?   can you hear me? Emptydo nov 10, 2011 10:04 am

Rx liep were boos van het kamp weg niks viel haar mee ze was pssig en lied haar woede in de overmacht spelen. Waarom moes alles met haar gebeuren waarom was zij de moord machine. Rox ging zo sne als ze kon naar ene andere gebied om haar woede binnen te houden en niet de andere te mollen want ze zouden het niet overleven. Rox zag dat ze uit eindelijk aan kwam bij het Tovenaars gebied kwam maar het kon haar niks schelen waar ze uit kwam ze wou alleen zijn zinken in haar gedachten. Rox ging op een steen zitten en begon opeens te huilen voor het eerst in haar vampier leven opeens ze voelde hoe haarkeel ging branden en de bloed dorst omhoog steeg ze werd de monster die ze was koud en alleen ze zou iedereen opvreten als het ana haar lach. Rox voelde toen opeens een hand p haar schouder die haar naar achter wou gooien en draaide zig om. Het was een tovenaar die heel erg naar haar grijnste. Rox keke boos naar hem en gooide hem eerst over haar schouders een. "Laat me toch eens met rust stomme tovenaars!" Rox kon zig niet meer beheersen en voelde hoe de woede haar lichaam oversteeg ze voelde hoe ijskoud ze werd. Ze voelde hoe haar hart nog verder zonk in de ijskoude handen van een monster die alles verslont. Rox hiefde haar hand toen op en gaf de jonge tovenaar eerst ene klap tegen zijn hoofd ana en voelde hoe de schedel een breuk kreeg. Rox keke naar de jonge die smeekte voor zijn leven maar negeerde alles. Alles mocht voor haar hier dood gaan alles omhaar heen. Rox ogen werden vuur rood en voelde hoe haar krachten in haar alles overam ze gaf een goeie klap tegen de jonge ana en voelde hoe de aarde met een trilling werd in gedeukt. Rox werd wakker en zag hoe het lichaam van de jonge te pletter was geslagen en keek naar haar eigen handpalm die zelf open was gslagen. Rox Zag hoelangzama de wonden healen maar wist dat de wonden van die jongen nooit meer zou healen hij was plat geslagen. rox schoot in de tranen en zakte door haar knieen. Ze was echt een monster ene vreselijk monster een monster die je nooit moes ontmoeten. Rox snikte even maar hoorde iemand het veld op lopen. Rox draaide naar degene om en herkende hem meteen. "Seth?" Zei ze met ene zachte onder toon terwijl ze met verwarde ogen hem aan keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

can you hear me? Empty
BerichtOnderwerp: Re: can you hear me?   can you hear me? Emptydo nov 10, 2011 10:23 am

"Seth?" Zei ze met ene zachte onder toon terwijl ze met verwarde ogen hem aan keek.
Seth vloekte en gromde, "NEVER AGAIN!" gromde Seth. Hij hief zijn hand en het licht verdween. Duisternis kolkte om hen heen. Seth snoof en leek zowat te schuimbekken. "Fel'dans Godslayer: Deaths Pillar!" gromde Seth. De eerste golf schoot weg en vernielde alle levende organismen om hem heen, vogels in de lucht, bomen, planten, alles........................... toen kwam de tweede golf en die hing als een groep cirkels om Seth heen. Ondoordringbaar, "Vraag om genade, geef een reden en bid dan dat ik dat aanvaarD!" brulde Seth. Hij grijnsde, zachtjes cirkelden de cirkels om hem heen, de aanraking zou dodelijk zijn voor een ieder die de zwarte aanlokkelijke schaduwen van verlossing aan zou raken. De geur van verotting en dood hing al om Seth heen binnen een paar seconden. De dood was hier, hij stond bij Seth, de ondoden konden maar eens herrijzen en voor Seth was er nog geen oblivion. Seth''s ogen stonden wild en hij hief zijn hand. De cirkels leken scherp als messen, geen weg naar Seth en geen weg naar vrijheid. "vraag om vergiffenis en geef je reden of sterf en brand in de diepste krochten van de vergetelheid dieper dan de inferno." zei Seth.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rox

Rox


Aantal berichten : 324

Karakter
Leeftijd: 57 (Menselijke leeftijd 17)
Rang: beschermer
Partner: my only love my little daughter who has mush laughing when her parents died before her eyes, Lucy you let my heart beat again

can you hear me? Empty
BerichtOnderwerp: Re: can you hear me?   can you hear me? Emptydo nov 10, 2011 10:33 am

"Seth?" Zei ze met ene zachte onder toon terwijl ze met verwarde ogen hem aan keek.
Seth vloekte en gromde, "NEVER AGAIN!" gromde Seth. Hij hief zijn hand en het licht verdween. Duisternis kolkte om hen heen. Seth snoof en leek zowat te schuimbekken. "Fel'dans Godslayer: Deaths Pillar!" gromde Seth. De eerste golf schoot weg en vernielde alle levende organismen om hem heen, vogels in de lucht, bomen, planten, alles........................... toen kwam de tweede golf en die hing als een groep cirkels om Seth heen. Ondoordringbaar, "Vraag om genade, geef een reden en bid dan dat ik dat aanvaarD!" brulde Seth. Hij grijnsde, zachtjes cirkelden de cirkels om hem heen, de aanraking zou dodelijk zijn voor een ieder die de zwarte aanlokkelijke schaduwen van verlossing aan zou raken. De geur van verotting en dood hing al om Seth heen binnen een paar seconden. De dood was hier, hij stond bij Seth, de ondoden konden maar eens herrijzen en voor Seth was er nog geen oblivion. Seth''s ogen stonden wild en hij hief zijn hand. De cirkels leken scherp als messen, geen weg naar Seth en geen weg naar vrijheid. "vraag om vergiffenis en geef je reden of sterf en brand in de diepste krochten van de vergetelheid dieper dan de inferno." zei Seth. Rox hiefde haar hoofd op en kwam langzaam weer op haar benen terecht. "Ik smeek niet om genade en dat weet je best." Gromde ze er uit haar ogen waren nog stetes vel rood van het vuur die door haar ogen vloeide. rox lichaam strakte aan en werd sterker door de energie die om haar rond ging. "En keer proberen aan te vallen en je kan verwaal zeggen tegen je leven Setherian Fel'Dan.' Gromde ze en hief haar hand op en voelde al hoe ze zijn lichaam langzaam pijn lied lijden. 'wees verstandig of je failt in ej grootste dromen ik kan niet meer dood meneer Fel'dan ." Zei Rox mt ene boze blik en maakte haar hand tot een vuist en beheersde het lijden in zijn lichaam. ox voelde hoe de pijn het overheersde en zuigde het op en werd er sterker van. "seek om genade of de pijn word sterker Seth ik ebn hier voor praten niet om je uit te moorden." Gromde Rox luid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

can you hear me? Empty
BerichtOnderwerp: Re: can you hear me?   can you hear me? Emptydo nov 10, 2011 10:39 am

"seek om genade of de pijn word sterker Seth ik ebn hier voor praten niet om je uit te moorden." Gromde Rox luid. Seth lachte enkel. De pijn dei voor hem was bedoeld had hij doorgestuurd naar het lichaam van de dooie. Hij gebruikte zijn gevallen soortgenoot als een pop en die verplaatste zich houterig op Rox af. Het lijk greep Rox af en keek leeg in haar ogen. met een kracht wierp hij het lichaam tegen Rox waardoor beide achteruitvlogen. De cirkels verdwenen en Seth lachtte. "Wat wou je zeggen mugje?" vroeg Seth kalm terwijkl hij Roxal lachend aankeek. Het lichaam was uit elkaar gespat en het bloed verdampte. Enkel vlees en stukken bot lagen bezaaid over rox.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rox

Rox


Aantal berichten : 324

Karakter
Leeftijd: 57 (Menselijke leeftijd 17)
Rang: beschermer
Partner: my only love my little daughter who has mush laughing when her parents died before her eyes, Lucy you let my heart beat again

can you hear me? Empty
BerichtOnderwerp: Re: can you hear me?   can you hear me? Emptydo nov 10, 2011 10:45 am

"seek om genade of de pijn word sterker Seth ik ebn hier voor praten niet om je uit te moorden." Gromde Rox luid. Seth lachte enkel. De pijn dei voor hem was bedoeld had hij doorgestuurd naar het lichaam van de dooie. Hij gebruikte zijn gevallen soortgenoot als een pop en die verplaatste zich houterig op Rox af. Het lijk greep Rox af en keek leeg in haar ogen. met een kracht wierp hij het lichaam tegen Rox waardoor beide achteruitvlogen. De cirkels verdwenen en Seth lachtte. "Wat wou je zeggen mugje?" vroeg Seth kalm terwijkl hij Roxal lachend aankeek. Het lichaam was uit elkaar gespat en het bloed verdampte. Enkel vlees en stukken bot lagen bezaaid over rox. Rox lachde en grijnste naar Seth en stnd toen op."Dach ej nou echt dat pijn dee ik voelgeen pijn meer." Zei ze met ene glimlach en stond toen rustig op. "De pijn is allang weg door een van jou vieze tovenaars die em zo gemaakt heeft." Rox voelde dat de duistere magie weg was en kwam langzama dichterbij terwijl ze een bot op pakte en uitelkaar lied knallen. "ik kom hier voor praten je negeerd e antwoord ik kom hier niet voor mijn nicht werken als moordmachine." Rox voelde hoe langzaam de wonden healen en dicht gingen en niks meer van overbleef. Rox stapte dichter bij en pakte rustig zijn hand vast. "Ik kom praten wil ej dat mijn nicht Mariah pijn doet?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

can you hear me? Empty
BerichtOnderwerp: Re: can you hear me?   can you hear me? Emptydo nov 10, 2011 10:51 am

. "ik kom hier voor praten je negeerd e antwoord ik kom hier niet voor mijn nicht werken als moordmachine." Rox voelde hoe langzaam de wonden healen en dicht gingen en niks meer van overbleef. Rox stapte dichter bij en pakte rustig zijn hand vast. "Ik kom praten wil ej dat mijn nicht Mariah pijn doet?" zei Rox. Seth keek haar kalm aan, "Als ze Mariah pijn doet. Dan gaat iedereen hier dood. Jij, Vyndi, alle vampiers en ik maar dat is tenminste wle leuk voor mij. Jullie blijven van haar af of ik maakjullie allemaal 1 voor 1 af" Gromde Seth en hij richtte zich tot Rox terwijl hij lachte. Rox was in zijn ogen slechts een mindere bedreiging geworden nu de apocalyps kongebeuren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rox

Rox


Aantal berichten : 324

Karakter
Leeftijd: 57 (Menselijke leeftijd 17)
Rang: beschermer
Partner: my only love my little daughter who has mush laughing when her parents died before her eyes, Lucy you let my heart beat again

can you hear me? Empty
BerichtOnderwerp: Re: can you hear me?   can you hear me? Emptydo nov 10, 2011 11:17 am

Seth keek haar kalm aan, "Als ze Mariah pijn doet. Dan gaat iedereen hier dood. Jij, Vyndi, alle vampiers en ik maar dat is tenminste wle leuk voor mij. Jullie blijven van haar af of ik maakjullie allemaal 1 voor 1 af" Gromde Seth en hij richtte zich tot Rox terwijl hij lachte. Rox was in zijn ogen slechts een mindere bedreiging geworden nu de apocalyps kongebeuren. "Seth je snapt het niet eke truk die jij of Mariah er bij leren word vyndi sterker!" Gilde Rox er uit en makat een grote stap op de grond en er ontstond een scheurd in de grond die hun scheide. "Ik dacht dat ej em ooit zou begrijen hoe ik wel eerst was voordat deze voek kwam die me gevangen houd." Zei Rox met een boze blik. "Ik ben niet altijd ene moordmachine het is mijn doel Seth ik hebje gewaarschuwt als trouwe vampier keerde ik deze keer tegen hun in voor je leven en van Mariah maar ik wete nu dat het fout was ik vertrouwde je maar jij mij niet." Rox keke toen recht in zijn ogen en glimlachte. "Lijd!" sprak ze uit en lijde precies de gedachte stroom uit op Seth met ed beelden hoe Mariah dood ging.
"Ik ben degene die de toekomst ziet in ene hp en jouw einde zult stetes dichter bij komen Seth je bent minderwaardig geworden."
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

can you hear me? Empty
BerichtOnderwerp: Re: can you hear me?   can you hear me? Emptydo nov 10, 2011 7:18 pm

. "Seth je snapt het niet eke truk die jij of Mariah er bij leren word vyndi sterker!" Gilde Rox er uit en makat een grote stap op de grond en er ontstond een scheurd in de grond die hun scheide. "Ik dacht dat ej em ooit zou begrijen hoe ik wel eerst was voordat deze voek kwam die me gevangen houd." Zei Rox met een boze blik. "Ik ben niet altijd ene moordmachine het is mijn doel Seth ik hebje gewaarschuwt als trouwe vampier keerde ik deze keer tegen hun in voor je leven en van Mariah maar ik wete nu dat het fout was ik vertrouwde je maar jij mij niet." Rox keke toen recht in zijn ogen en glimlachte. "Lijd!" sprak ze uit en lijde precies de gedachte stroom uit op Seth met ed beelden hoe Mariah dood ging. "Ik ben degene die de toekomst ziet in ene hp en jouw einde zult stetes dichter bij komen Seth je bent minderwaardig geworden." Seth lachte en liep kalm naar de scheur toe. "Rox toch...jij bent een vampier, ik ben een tovenaar..een hele hele sterke. Mijn magie overstijgt jou en Vyndi kan niet sterker worden als ik Mariah iets speciaals leer en dankje.. je zegt me dingen die belangrijk zijn voor t verzwaken van Vyndi." zei Seth. De magie verdween om hem heen. Alles was geabsorbeerd in één seconde. Seth had zijn hand geheven richting Rox en tja... er was niets. "Jij vervloekt? Gedoemd te moorden? De slachtoffers door de vloek hebben het veel erger." gromde Seth. Hij sprong over de scheur heen en liep naar Rox toe tot hij voor haar stond. "Doe maar.... probeer me maar te doden, probeer me maar te bijten. De dag dat ik sterf zal jullie zwartste worden. Als je een deur open laat terwijl iets opgesloten moet zitten..... bevrijd je iets. Nog even.. nog even Rox en dan kan je me nooit meer aan. Maak je keuze, vermoord me hier en gooi je eigen volk en jezelf de dood in of kap met deze idiote praktijken en leef. Als je me dood... neem ik jou toch met mij mee en bijna elke vampier." lachte Seth.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rox

Rox


Aantal berichten : 324

Karakter
Leeftijd: 57 (Menselijke leeftijd 17)
Rang: beschermer
Partner: my only love my little daughter who has mush laughing when her parents died before her eyes, Lucy you let my heart beat again

can you hear me? Empty
BerichtOnderwerp: Re: can you hear me?   can you hear me? Emptyvr nov 11, 2011 5:07 am

Seth lachte en liep kalm naar de scheur toe. "Rox toch...jij bent een vampier, ik ben een tovenaar..een hele hele sterke. Mijn magie overstijgt jou en Vyndi kan niet sterker worden als ik Mariah iets speciaals leer en dankje.. je zegt me dingen die belangrijk zijn voor t verzwaken van Vyndi." zei Seth. De magie verdween om hem heen. Alles was geabsorbeerd in één seconde. Seth had zijn hand geheven richting Rox en tja... er was niets. "Jij vervloekt? Gedoemd te moorden? De slachtoffers door de vloek hebben het veel erger." gromde Seth. Hij sprong over de scheur heen en liep naar Rox toe tot hij voor haar stond. "Doe maar.... probeer me maar te doden, probeer me maar te bijten. De dag dat ik sterf zal jullie zwartste worden. Als je een deur open laat terwijl iets opgesloten moet zitten..... bevrijd je iets. Nog even.. nog even Rox en dan kan je me nooit meer aan. Maak je keuze, vermoord me hier en gooi je eigen volk en jezelf de dood in of kap met deze idiote praktijken en leef. Als je me dood... neem ik jou toch met mij mee en bijna elke vampier." lachte Seth.Rox zuchte. "Ik ga je niet bijten je denkt dat jouw magie ons overstijgd maar je kan ons niet doden met magie daar zit ej vekeerd ene ding kan ons doden eigenlijk twee." Rox keek hem toen emotieloos aan. "Ik ga je niet doden of em volk de dood in gooien ik wou hier praten en voor een keer niet vechten ik hou em woede nu in maar ik zie dat ik niett met ej om kan gaan zonder te vechten Seth het spijt me."
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

can you hear me? Empty
BerichtOnderwerp: Re: can you hear me?   can you hear me? Emptyvr nov 11, 2011 6:48 am

Rox zuchte. "Ik ga je niet bijten of je wil geven je denkt dat jouw magie ons overstijgd maar je kn ons net doden met magie daar zit ej vekeerd ene ding kan on doden eigenlijk twee." Rox keek hem toen emotieloos aan. "Ik ga je niet doden of em volk de dood in gooien ik wou hier praten en voor een keer niet vechten ik hou em woede nu in maar ik zie dat ik niett met ej om kan gaan zonder te vechten Seth het spijt me." Seth lachte en ging in stilte haar aankijken daarna. "Wat moet je van me? Wat is er dat je zo nodig wilt spreken?" zei Seth gapend terwijl hij Rox verveeld aankeek en rustig met zijn hand door zijn haren ging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rox

Rox


Aantal berichten : 324

Karakter
Leeftijd: 57 (Menselijke leeftijd 17)
Rang: beschermer
Partner: my only love my little daughter who has mush laughing when her parents died before her eyes, Lucy you let my heart beat again

can you hear me? Empty
BerichtOnderwerp: Re: can you hear me?   can you hear me? Emptyvr nov 11, 2011 7:45 am

Rox zuchte. "Ik ga je niet bijten of je wil geven je denkt dat jouw magie ons overstijgd maar je kn ons net doden met magie daar zit ej vekeerd ene ding kan on doden eigenlijk twee." Rox keek hem toen emotieloos aan. "Ik ga je niet doden of em volk de dood in gooien ik wou hier praten en voor een keer niet vechten ik hou em woede nu in maar ik zie dat ik niett met ej om kan gaan zonder te vechten Seth het spijt me." Seth lachte en ging in stilte haar aankijken daarna. "Wat moet je van me? Wat is er dat je zo nodig wilt spreken?" zei Seth gapend terwijl hij Rox verveeld aankeek en rustig met zijn hand door zijn haren ging. Rox zuchte. "Dingen waar je nu voor geen begrip heb en waar voor ik nu ook beter weg mee kan gaan." Rox sprak het ijskoud uit en wist dat het de beste keuze was. "Ik spreek ej wel een andere keer als je wat aardiger kan zijn dit lost niks op in ene gesprek." Rox draaide toen zig langzaam om en liep langzama naar haar kamp terwijl haar haren door de lucht wapperen.

(Nog niet topic uit)
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

can you hear me? Empty
BerichtOnderwerp: Re: can you hear me?   can you hear me? Emptyvr nov 11, 2011 8:38 am

"Dingen waar je nu voor geen begrip heb en waar voor ik nu ook beter weg mee kan gaan." Rox sprak het ijskoud uit en wist dat het de beste keuze was. "Ik spreek ej wel een andere keer als je wat aardiger kan zijn dit lost niks op in ene gesprek." Rox draaide toen zig langzaam om en liep langzama naar haar kamp terwijl haar haren door de lucht wapperen. Seth grijnsde en ging op de grond zitten, "Dan wacht ik wel tot je verstandig word en hier komt." Zei Seth kalm en glimlachte. Hij keek rox met een grijns aan terwijl zijn ogen zich in haar rug boorde.

-ENORME FLUTPOST O.o-
Terug naar boven Ga naar beneden
Rox

Rox


Aantal berichten : 324

Karakter
Leeftijd: 57 (Menselijke leeftijd 17)
Rang: beschermer
Partner: my only love my little daughter who has mush laughing when her parents died before her eyes, Lucy you let my heart beat again

can you hear me? Empty
BerichtOnderwerp: Re: can you hear me?   can you hear me? Emptyvr nov 11, 2011 11:39 am

"Dingen waar je nu voor geen begrip heb en waar voor ik nu ook beter weg mee kan gaan." Rox sprak het ijskoud uit en wist dat het de beste keuze was. "Ik spreek ej wel een andere keer als je wat aardiger kan zijn dit lost niks op in ene gesprek." Rox draaide toen zig langzaam om en liep langzama naar haar kamp terwijl haar haren door de lucht wapperen. Seth grijnsde en ging op de grond zitten, "Dan wacht ik wel tot je verstandig word en hier komt." Zei Seth kalm en glimlachte. Hij keek rox met een grijns aan terwijl zijn ogen zich in haar rug boorde. Rox keek hem aan maar vertrouwde het niet meer. "Waarom zou ik je nog vertrouwen of nog bij je blijven?" Zei Rox met een ijskillen stem en keek hem dood aan. Hij was niks voor haar geen beet waard geen lijden waard zijn eigenlijden zou zijn doel worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

can you hear me? Empty
BerichtOnderwerp: Re: can you hear me?   can you hear me? Emptyvr nov 11, 2011 12:04 pm

"Waarom zou ik je nog vertrouwen of nog bij je blijven?" Zei Rox met een ijskillen stem en keek hem dood aan. Seth zuchtte en ging even met gesloten ogen afwachten, "Je doet het of je hebt alles voor niks gedaan en moet je later weer terug komen." Lachtte Seth verveeld terwijl hij besloot op te staan en naa rRox toeliep. Even stond hij naast haar en grijnsde breed, "Ik vind dit echt geweldig lachwekkend."
Terug naar boven Ga naar beneden
Rox

Rox


Aantal berichten : 324

Karakter
Leeftijd: 57 (Menselijke leeftijd 17)
Rang: beschermer
Partner: my only love my little daughter who has mush laughing when her parents died before her eyes, Lucy you let my heart beat again

can you hear me? Empty
BerichtOnderwerp: Re: can you hear me?   can you hear me? Emptyvr nov 11, 2011 11:40 pm

"Waarom zou ik je nog vertrouwen of nog bij je blijven?" Zei Rox met een ijskillen stem en keek hem dood aan. Seth zuchtte en ging even met gesloten ogen afwachten, "Je doet het of je hebt alles voor niks gedaan en moet je later weer terug komen." Lachtte Seth verveeld terwijl hij besloot op te staan en naa rRox toeliep. Even stond hij naast haar en grijnsde breed, "Ik vind dit echt geweldig lachwekkend." Rox keek hem sagerijnig aan. "Dit is niet lchwekkend Seth maar leef maar in je eigen lahwereldje maar ooit word het hard voor je en zul je niet meer lachn. Rox keek hem oen sirieus aan en stond tegen over hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

can you hear me? Empty
BerichtOnderwerp: Re: can you hear me?   can you hear me? Emptyza nov 12, 2011 12:34 am

"Dit is niet lchwekkend Seth maar leef maar in je eigen lahwereldje maar ooit word het hard voor je en zul je niet meer lachn. Rox keek hem oen sirieus aan en stond tegen over hem. Seth zuchtte en keek haar toen kalm aan, "Wat is er dan? Wat is er zo belangrijk? Wat is er waarvoor je me wou spreken?" vroeg Seth beheersd terwijl hij half minachtend half nieuwsgierig de ondode vrouw aankeek en zachtjes zijn keel schraapte en zich klaar maakte voor een geniepig antwoord dat hem zou kunnen schrokken, beledigen of boos maken. Bij de ondoden kon je niet veel goeds verwachten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rox

Rox


Aantal berichten : 324

Karakter
Leeftijd: 57 (Menselijke leeftijd 17)
Rang: beschermer
Partner: my only love my little daughter who has mush laughing when her parents died before her eyes, Lucy you let my heart beat again

can you hear me? Empty
BerichtOnderwerp: Re: can you hear me?   can you hear me? Emptyza nov 12, 2011 11:43 am

"Dit is niet lchwekkend Seth maar leef maar in je eigen lahwereldje maar ooit word het hard voor je en zul je niet meer lachn. Rox keek hem oen sirieus aan en stond tegen over hem. Seth zuchtte en keek haar toen kalm aan, "Wat is er dan? Wat is er zo belangrijk? Wat is er waarvoor je me wou spreken?" vroeg Seth beheersd terwijl hij half minachtend half nieuwsgierig de ondode vrouw aankeek en zachtjes zijn keel schraapte en zich klaar maakte voor een geniepig antwoord dat hem zou kunnen schrokken, beledigen of boos maken. Bij de ondoden kon je niet veel goeds verwachten. Rox zuchte en gaf het al op. 'Ik kan niks met je bespreken vandaag niet morgen of zelf over 50 jaar." Zei ze met een doode stem en keke hem toen aan. "Je zou nooit me me kunnen praten want das onmogelijk als ej me steets wilt doden." Rox keek hem toen ijzig en lied een zucht lopen
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

can you hear me? Empty
BerichtOnderwerp: Re: can you hear me?   can you hear me? Emptyza nov 12, 2011 12:02 pm

'Ik kan niks met je bespreken vandaag niet morgen of zelf over 50 jaar." Zei ze met een doode stem en keke hem toen aan. "Je zou nooit me me kunnen praten want das onmogelijk als ej me steets wilt doden." Rox keek hem toen ijzig en lied een zucht lopen. "Ik wil Roxanne niet doden, enkel de vampier. Als je haar tijdelijk uit bant of jezelf beheerst, dan hoef ik het niet te willen... dan is er kalmte en sereniteit." zei Seth kalm en klopte Rox op haar rug. Hij deed even niks en zuchtte, "en het feit dat jullie mij dod willen hebben helpt niet echt snap je?" zei Seth half vragend en gaapte daarna eventjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rox

Rox


Aantal berichten : 324

Karakter
Leeftijd: 57 (Menselijke leeftijd 17)
Rang: beschermer
Partner: my only love my little daughter who has mush laughing when her parents died before her eyes, Lucy you let my heart beat again

can you hear me? Empty
BerichtOnderwerp: Re: can you hear me?   can you hear me? Emptyzo nov 13, 2011 2:55 am

"Ik wil Roxanne niet doden, enkel de vampier. Als je haar tijdelijk uit bant of jezelf beheerst, dan hoef ik het niet te willen... dan is er kalmte en sereniteit." zei Seth kalm en klopte Rox op haar rug. Hij deed even niks en zuchtte, "en het feit dat jullie mij dod willen hebben helpt niet echt snap je?" zei Seth half vragend en gaapte daarna eventjes. Rox keke hem aan maar had het al op gegeven. "Roxanne wil je niet dood hebben ds een meisje die iedereen hielp. Maar Rox die Vyndi lied opgroeien moet alles uitmoorden." Zei Rox met een zucht en ging toen gewoon rustig zitten op een steen en keek naar de kuil waar ze de jonge had geplet als een pannenkoek. "Ik ben zo geworden omdat het mijn lot is Seth." Zei ze voort het eerst zachtjes en lief met gevoel in haar stem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

can you hear me? Empty
BerichtOnderwerp: Re: can you hear me?   can you hear me? Emptyzo nov 13, 2011 9:21 am

"Roxanne wil je niet dood hebben ds een meisje die iedereen hielp. Maar Rox die Vyndi lied opgroeien moet alles uitmoorden." Zei Rox met een zucht en ging toen gewoon rustig zitten op een steen en keek naar de kuil waar ze de jonge had geplet als een pannenkoek. "Ik ben zo geworden omdat het mijn lot is Seth." Zei ze voort het eerst zachtjes en lief met gevoel in haar stem. Seth keek naar Rox en zuchtte, "Dan heeft het lot voorspeld dat ik zo moet zijn. Dat mijn haat je moet uitroeien... in ieder geval de vampier in je." zei Seth kalm terwijl hij rox aankeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rox

Rox


Aantal berichten : 324

Karakter
Leeftijd: 57 (Menselijke leeftijd 17)
Rang: beschermer
Partner: my only love my little daughter who has mush laughing when her parents died before her eyes, Lucy you let my heart beat again

can you hear me? Empty
BerichtOnderwerp: Re: can you hear me?   can you hear me? Emptyzo nov 13, 2011 11:05 am

"Roxanne wil je niet dood hebben ds een meisje die iedereen hielp. Maar Rox die Vyndi lied opgroeien moet alles uitmoorden." Zei Rox met een zucht en ging toen gewoon rustig zitten op een steen en keek naar de kuil waar ze de jonge had geplet als een pannenkoek. "Ik ben zo geworden omdat het mijn lot is Seth." Zei ze voort het eerst zachtjes en lief met gevoel in haar stem. Seth keek naar Rox en zuchtte, "Dan heeft het lot voorspeld dat ik zo moet zijn. Dat mijn haat je moet uitroeien... in ieder geval de vampier in je." zei Seth kalm terwijl hij rox aankeek. Rox zuchte. "Je kent de andere Rox niet aleen degene die ene vampier is wees blij." Zei ze met een beroerde ondertoon en keke even naar Seth. Rox zuchte nogmaals en keek hem strak aan. "Het is het lot om mijn uit teroeien want de vampier ik gaat niet weg."
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

can you hear me? Empty
BerichtOnderwerp: Re: can you hear me?   can you hear me? Emptyzo nov 13, 2011 11:12 am

"Je kent de andere Rox niet aleen degene die ene vampier is wees blij." Zei ze met een beroerde ondertoon en keke even naar Seth. Rox zuchte nogmaals en keek hem strak aan. "Het is het lot om mijn uit teroeien want de vampier ik gaat niet weg. Seth klopte op Rox haar schouder, "Je kent enkel de slachter.... niet Seth, Niet Setherian, Niet Fel'dan. Enkel de slachter. " zei Seth zacht en hij gkeek haar kalm aan. "Misschien op een andere dag, andere situatie, andere manier, ander ras.... hadden we elkaar kunnen mogen. Alleen nu.. tijdens de oorlog bedoel ik. Zal ik vechten. Jij ook. Dat verwacht ik tenminste." zei Seht. Hij zuchtte even en keek uit over de vlakte. "Voor wat je Mimi aan deedzal ik je martelen tot in de dood. ... Maar je ziel zou dan vrij zijn. je lichaam gekweld. Dat bieden jullie je slachtoffers niet.... anders zat er misschien ngo een beetje eer in.." zei SETH.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rox

Rox


Aantal berichten : 324

Karakter
Leeftijd: 57 (Menselijke leeftijd 17)
Rang: beschermer
Partner: my only love my little daughter who has mush laughing when her parents died before her eyes, Lucy you let my heart beat again

can you hear me? Empty
BerichtOnderwerp: Re: can you hear me?   can you hear me? Emptyzo nov 13, 2011 11:22 am

"Je kent de andere Rox niet aleen degene die ene vampier is wees blij." Zei ze met een beroerde ondertoon en keke even naar Seth. Rox zuchte nogmaals en keek hem strak aan. "Het is het lot om mijn uit teroeien want de vampier ik gaat niet weg. Seth klopte op Rox haar schouder, "Je kent enkel de slachter.... niet Seth, Niet Setherian, Niet Fel'dan. Enkel de slachter. " zei Seth zacht en hij gkeek haar kalm aan. "Misschien op een andere dag, andere situatie, andere manier, ander ras.... hadden we elkaar kunnen mogen. Alleen nu.. tijdens de oorlog bedoel ik. Zal ik vechten. Jij ook. Dat verwacht ik tenminste." zei Seht. Hij zuchtte even en keek uit over de vlakte. "Voor wat je Mimi aan deedzal ik je martelen tot in de dood. ... Maar je ziel zou dan vrij zijn. je lichaam gekweld. Dat bieden jullie je slachtoffers niet.... anders zat er misschien ngo een beetje eer in.." zei SETH. Rox zuchte en kinkte. "I zou vechten want het is em lot wara ik aangestrand ben. Het ot dat Vyndi me zo heeft laten opgroeien. Het lot dat ik dit ras ben en geen andere." Rox keke Seth toen aan. "Mijn lichaam zou altijd gekwelt worden en em ziel is daar van vrij voor maar ik maak er geen eind voor alleen omdat ej me als een vermoordster ziet." Rox keek hem even aan in een zucht en keke ton de natuur in. "De dag dat ooit zou komen dat wou elkaar zouden mogen is nooit."
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

can you hear me? Empty
BerichtOnderwerp: Re: can you hear me?   can you hear me? Emptyzo nov 13, 2011 11:33 am

Rox zuchte en kinkte. "I zou vechten want het is em lot wara ik aangestrand ben. Het ot dat Vyndi me zo heeft laten opgroeien. Het lot dat ik dit ras ben en geen andere." Rox keke Seth toen aan. "Mijn lichaam zou altijd gekwelt worden en em ziel is daar van vrij voor maar ik maak er geen eind voor alleen omdat ej me als een vermoordster ziet." Rox keek hem even aan in een zucht en keke ton de natuur in. "De dag dat ooit zou komen dat wou elkaar zouden mogen is nooit." Seth keek Rox even aan en zuchtte, "Ik geloof niet in de dood. Iedereen heeft diens goden, de mijnde zijn anders. Mijne vereren en scheppen vreugde als het lijden is weggenomen. Dood is verlossing, maar verlossing is niet altijd dood." begon Seth. "Daarom haat ik jullie. Doden horen dood te blijven. Jullie geven daarbij men een zwakke dood. Valencia Fel'dan. Overleden, omsingeld en gevochten. Gestorven met geheven hoofd. Ismeré Fel'dan. Omsingeld en ingesloten. Gestorven met waardigheid. Asteroth Fel'dan, omsingeld, afgeslacht, waardigheid." zei Seth. "Geen enkele Fel'dan is leeggedronken. Ons bloed is giftig, wanneer wij sterven word onze ziel gespleten van het lichaam. Ons lichaam word verwoest. Dat van mij is al dood. De ziel is wat het laat leven..... dood een vampier mij. Blijf ik dood. Dankzij mijn goden en voorouders. Een dood met eer is voor iedereen noodzakelijk en dat ontnemen jullie hun." gromde Seth. Hij keek naar zijn handen, nog nooti had iemand hem gezien buiten een moordzuchtige moordenaar. Alleen hij... hij...... niemand begreep dat hij als een engel te werk ging. De zielen loshaken van de lichamen. Om demonen -vampieren- te bestrijden moest hij demonen gebruiken. Een onheilige alianttie voor sereniteit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rox

Rox


Aantal berichten : 324

Karakter
Leeftijd: 57 (Menselijke leeftijd 17)
Rang: beschermer
Partner: my only love my little daughter who has mush laughing when her parents died before her eyes, Lucy you let my heart beat again

can you hear me? Empty
BerichtOnderwerp: Re: can you hear me?   can you hear me? Emptyzo nov 13, 2011 12:25 pm

Seth keek Rox even aan en zuchtte, "Ik geloof niet in de dood. Iedereen heeft diens goden, de mijnde zijn anders. Mijne vereren en scheppen vreugde als het lijden is weggenomen. Dood is verlossing, maar verlossing is niet altijd dood." begon Seth. "Daarom haat ik jullie. Doden horen dood te blijven. Jullie geven daarbij men een zwakke dood. Valencia Fel'dan. Overleden, omsingeld en gevochten. Gestorven met geheven hoofd. Ismeré Fel'dan. Omsingeld en ingesloten. Gestorven met waardigheid. Asteroth Fel'dan, omsingeld, afgeslacht, waardigheid." zei Seth. "Geen enkele Fel'dan is leeggedronken. Ons bloed is giftig, wanneer wij sterven word onze ziel gespleten van het lichaam. Ons lichaam word verwoest. Dat van mij is al dood. De ziel is wat het laat leven..... dood een vampier mij. Blijf ik dood. Dankzij mijn goden en voorouders. Een dood met eer is voor iedereen noodzakelijk en dat ontnemen jullie hun." gromde Seth. Hij keek naar zijn handen, nog nooti had iemand hem gezien buiten een moordzuchtige moordenaar. Alleen hij... hij...... niemand begreep dat hij als een engel te werk ging. De zielen loshaken van de lichamen. Om demonen -vampieren- te bestrijden moest hij demonen gebruiken. Een onheilige alianttie voor sereniteit. Rox zuchte en keke toen Seth aan. "Sth ik heb hier niet voor gekozen Mimi en ik waren me 16de verjaardag bij de ridders aan het vieren omdat ik daar op groeide alleen ik was me zak geld vergeten en toen kwamn we een meneer tegen."Roxx verslikte even in haar woorden maar ging toen verder. "Hij wou ons naar huis brengen maar viel mij eerst niet aan omdat ik al vanaf me geboorte roden ogen had men noemt dat bij de vmpieren voor bestemt." Ro zuchte toen. "Toen de vampier even bij Mimi weg was n haar hoorde gillen dat ik weg moest kwamdie op mij af en beet hij in me nek zonder dat ik wat kon zeggen." Rox keek even naar beneden en zuchte toen. "De pijn vrat me toen op en mimi verlate me en lied me liggen ik hoorde eigenlijk daar et sterven maar ik bleef leven. Ik werd toen gevonden door ene van me moeder wachters ik leek ziek en werd op em kamer neergelegd toen ik wakker werd brande alle pijn nog of ik veel tijd nodig had om te veranderen en toen wat er toen gebeurde sla ik liever over maar." Rox zuchte even en ademde even. "Vyndi me verloren nicht vond me en zag dat ik het niet lang zou volhouden omdat ik geen bloed meer had en gaf toen haar bloed aan mij en wist al dat ik een van de sterkste vampiers ten tijden zou worden." Rox zuchten en dacht toen weer terug. "Ik ben eigenlijk Roxanne nemesis dochter van de queen van de ridders dochter van een tovenaar waar ze ooit op verliefd is geworden maar kwijt is geraakt door oorlog." Rox keek even naar seth en zei niks meer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





can you hear me? Empty
BerichtOnderwerp: Re: can you hear me?   can you hear me? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
can you hear me?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Why do I hear in two continents?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Territoria :: Tovenaars Territorium :: Hoogbergen-
Ga naar: