Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Why do I hear in two continents?

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Jasmyn
Queen
Jasmyn


Aantal berichten : 384

Karakter
Leeftijd: 21
Rang: Queen
Partner:

Why do I hear in two continents? Empty
BerichtOnderwerp: Why do I hear in two continents?   Why do I hear in two continents? Emptyza nov 12, 2011 12:12 am

Jasmyn liep rustig door het gebied van de tovenaars met haar nieuwe ogen als beijs dat ze voor twee werelde diende de elfen en de Ridders. Jasmyn wist niet meer wat ze moest doen haar thuis wass waarschijnlijk bij de elfen maar haar hart lag bij de Ridders bij haar volk. Jasmyn zuchte en ging rustig op een rots zitten. Wat zou ze nu moeten doen? Bij de Ridders blijven en waarschijnlijk als ene verradr gezien worden? Of naar de elfen gaan en hartelijk ontvangen worden hoe het ook bij haar moeder ging gewoon verder lleven bij de elfen en nooit meer terug keren naar de Ridders. Jasmyn zuchte het was zo moeiilijk waarom moes het altijd zo moeilijk zijn? Waaro moes ze altijd kiezen? Een ding wist ze zeker ze ging Vyndi uitschakelen die haar leven heeft verpest. Jasmyn lid een traan zakken maar veegde hem snel weg en wist dat ze strk moes blijven wat er ook gebeurde ze mocht niks laten winnen. Jasmyn draaide toen zig om van ene paar voetsporen die op haar af liep en pakte haar zwaard toen meteen die meteen begon te schijnen door de aanraking. "Wie is daar!!" schreeuwde ze als een echte Queen als bevel voor degene die naar haar toe kwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

Why do I hear in two continents? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Why do I hear in two continents?   Why do I hear in two continents? Emptyza nov 12, 2011 12:40 am

"Wie is daar!!" schreeuwde Jasmyn als een echte Queen als bevel voor degene die naar haar toe kwam. Seth gaf war de sporen en reed naar Jasmyn toe, "Sorry Queen Jasmyn, alleen ik vraag me af wat een ridder queen met een mysterieuze achtergrond op tovenaars gebied doet." Seth liet War stoppen en ging van het vlammende zes poten hebbende gevaarte af. War snoof even waarna hij verdween nadat hij steigerde. Seth keek Jasmyn aan, "Daarbij klonk u even bevelend terwijl u hier niet veel te zeggen heeft." zei Seth kalm en boog zijn hoofd even uit respect voor de queen van de ridders. "U bent wel erg ver van uw grenzen afgedwaald" zei Seth met een licht glimlachje terwijl hij kalm zijn kap af deed en knikte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jasmyn
Queen
Jasmyn


Aantal berichten : 384

Karakter
Leeftijd: 21
Rang: Queen
Partner:

Why do I hear in two continents? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Why do I hear in two continents?   Why do I hear in two continents? Emptyza nov 12, 2011 12:48 am

Seth gaf war de sporen en reed naar Jasmyn toe, "Sorry Queen Jasmyn, alleen ik vraag me af wat een ridder queen met een mysterieuze achtergrond op tovenaars gebied doet." Seth liet War stoppen en ging van het vlammende zes poten hebbende gevaarte af. War snoof even waarna hij verdween nadat hij steigerde. Seth keek Jasmyn aan, "Daarbij klonk u even bevelend terwijl u hier niet veel te zeggen heeft." zei Seth kalm en boog zijn hoofd even uit respect voor de queen van de ridders. "U bent wel erg ver van uw grenzen afgedwaald" zei Seth met een licht glimlachje terwijl hij kalm zijn kap af deed en knikte. Jasmyn buigde even voor Seth de King van de ridders en glimlachde naar hem. "Sorry voor het bevelende gedoe zo iets krijg jej nou eenmaal ookal ben ik hier niet de baar meneer Fel'Dan." Zei Jasmyn netjes tegen hem. "Ik ben ver weg van me grenzen ja maar er zijn veel belangrijker dingen nu te doen dan op de ridders te letten dat kan Aramiro ook." Jasmyn keek even naar Seth en zuchte."Vyndi gaat me waarschijnlijk van de troon afstoen Seth na dit alles ben ik niet meer noodig dan focus ze alleen nog maar op jullie ookl is Mimi al gebroken voor haar. Ze iets van plan wara ze em al een deel vn vertel heeft maar ze was te liistig en hara nichtjes onderschat hun ook niet Rox is dodo en listig maar verlangt nog steets naar de liefde die ze had maar door een van u volk dodo ging." Jasmyn zuchte even en keek hem aan. "Je moet ze echt niet onderschatten." Zie ze terwijl haar paarse ogen ene glans gaven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

Why do I hear in two continents? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Why do I hear in two continents?   Why do I hear in two continents? Emptyza nov 12, 2011 1:33 am

Sorry voor het bevelende gedoe zo iets krijg jej nou eenmaal ookal ben ik hier niet de baar meneer Fel'Dan." Zei Jasmyn netjes tegen hem. "Ik ben ver weg van me grenzen ja maar er zijn veel belangrijker dingen nu te doen dan op de ridders te letten dat kan Aramiro ook." Jasmyn keek even naar Seth en zuchte."Vyndi gaat me waarschijnlijk van de troon afstoen Seth na dit alles ben ik niet meer noodig dan focus ze alleen nog maar op jullie ookl is Mimi al gebroken voor haar. Ze iets van plan wara ze em al een deel vn vertel heeft maar ze was te liistig en hara nichtjes onderschat hun ook niet Rox is dodo en listig maar verlangt nog steets naar de liefde die ze had maar door een van u volk dodo ging." Jasmyn zuchte even en keek hem aan. "Je moet ze echt niet onderschatten." Zie ze terwijl haar paarse ogen ene glans gaven. Seth zuchtte, "Ik vecht er al sinds jongs af aan me, ik heb dierbaren eraan verloren en Rox die vraagt om haar vergelding. Op de dag dat ik sterf, ligt zij daar bij.. dood...afgemaakt of stervende. Dat heb ik gezworen en zo zal het geschieden, daarbij... de oorlog is nog een schim van de toekomst. Laat de toekomst komen maar blijf in het heden, Vrouwe Jasmyn om diplomatieke redenen heeft u onschendbaar heid in tovenaars gebied gekregen. Ten tijden van de oorlog tenminste" zei Seth en overhandigde een brief met zijn zegel erop.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jasmyn
Queen
Jasmyn


Aantal berichten : 384

Karakter
Leeftijd: 21
Rang: Queen
Partner:

Why do I hear in two continents? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Why do I hear in two continents?   Why do I hear in two continents? Emptyza nov 12, 2011 3:51 am

Seth zuchtte, "Ik vecht er al sinds jongs af aan me, ik heb dierbaren eraan verloren en Rox die vraagt om haar vergelding. Op de dag dat ik sterf, ligt zij daar bij.. dood...afgemaakt of stervende. Dat heb ik gezworen en zo zal het geschieden, daarbij... de oorlog is nog een schim van de toekomst. Laat de toekomst komen maar blijf in het heden, Vrouwe Jasmyn om diplomatieke redenen heeft u onschendbaar heid in tovenaars gebied gekregen. Ten tijden van de oorlog tenminste" zei Seth en overhandigde een brief met zijn zegel erop. Jasmyn pakte de brie aan en gaf ene glimlah. "Dank u Seth u zult ook altijd welkom zijn bij de ridders." Jasmyn pakte toen iets uit haa tasen gaf het aan hem. "Ik wete dat u Rox wilt afslachten maar laat Vyndi ana mij over ik ben er klaar voor." Zei Jasmyn met ene moedige stem en wist wat ze dee. ze wou de vrouw die haar familie een voor een heeft afgeslacht pakken het werd tijd voor haar om Vyndi uit te schakelen het werd tijd om vrede te brengen tussenn iedereen en daarom gaat Vyndi er onder lijden. "Seth ze is voor mij alleen voor mij ik kan het aan."
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

Why do I hear in two continents? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Why do I hear in two continents?   Why do I hear in two continents? Emptyza nov 12, 2011 7:28 am

"Dank u Seth u zult ook altijd welkom zijn bij de ridders." Jasmyn pakte toen iets uit haa tasen gaf het aan hem. "Ik wete dat u Rox wilt afslachten maar laat Vyndi ana mij over ik ben er klaar voor." Zei Jasmyn met ene moedige stem en wist wat ze dee. ze wou de vrouw die haar familie een voor een heeft afgeslacht pakken het werd tijd voor haar om Vyndi uit te schakelen het werd tijd om vrede te brengen tussenn iedereen en daarom gaat Vyndi er onder lijden. "Seth ze is voor mij alleen voor mij ik kan het aan." zei Jasmyn. Seth snoof, "Je deot maar, alleen als jij faalt.. zal Vyndi lijden door mijn hand." zei Seth. Hij keek naar zijn vingers en bewoog ze even kalm. "Alleen... Rox is van mij. Ooit een prothese gezien? Een nep hand? Een neppe arm?" vroeg Seth kalm. Zijn hand liet los en vervaagde. Een stomp met grote littekens was te zien waaruit een nieuwe hand groeide die de prothese weer verving. "Ik was ziek en moe op de dag dat Rox mijn hand afnam. Anders was het haar niet gelukt." zei Seth kalm terwijl hij naar zijn linker hand keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jasmyn
Queen
Jasmyn


Aantal berichten : 384

Karakter
Leeftijd: 21
Rang: Queen
Partner:

Why do I hear in two continents? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Why do I hear in two continents?   Why do I hear in two continents? Emptyza nov 12, 2011 7:45 am

Seth snoof, "Je deot maar, alleen als jij faalt.. zal Vyndi lijden door mijn hand." zei Seth. Hij keek naar zijn vingers en bewoog ze even kalm. "Alleen... Rox is van mij. Ooit een prothese gezien? Een nep hand? Een neppe arm?" vroeg Seth kalm. Zijn hand liet los en vervaagde. Een stomp met grote littekens was te zien waaruit een nieuwe hand groeide die de prothese weer verving. "Ik was ziek en moe op de dag dat Rox mijn hand afnam. Anders was het haar niet gelukt." zei Seth kalm terwijl hij naar zijn linker hand keek. Jasmyn keke naar zijn hand en zuchte." Ik en niet zo zwak als ik er uit zie ik heb sterke voorouders gehad die sterk waren. Rox proeft van pijn en pakte je op de perfecte moment ze is een parasiet die van ej pijn leeft." Zei Jasmyn heel kalm tegen Seth maar wist dat dit voor geen zin had. "Ik faal niet ik geef vyndi haar zin niet om te winnen ze heeft me familei al gehad en me goede toekomst afgepakt en nu pak ik haar terug en niet als het zwakke meisje die je denkt." Zei ze et veel nazerij in haar zin om Vyndi en werd toen kalm en keke Seth weer normaal aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

Why do I hear in two continents? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Why do I hear in two continents?   Why do I hear in two continents? Emptyza nov 12, 2011 11:38 am

"Ik faal niet ik geef vyndi haar zin niet om te winnen ze heeft me familei al gehad en me goede toekomst afgepakt en nu pak ik haar terug en niet als het zwakke meisje die je denkt." Zei ze et veel nazerij in haar zin om Vyndi en werd toen kalm en keke Seth weer normaal aan. Seth zuchtte, "Vyndi nam me mijn moeder af, mijn bestaansrecht bijna, bijna mijn leven, door haar gedoe! Door haar nicht verloor ik bijna mijn enige liefde! Ze bedreigden mijn kinderen! Ze bedreigden iedereen om wie ik geef en gaf!" brulde Seth. Een zwarte vlammen zee stroomde om hem heen en zijn ogen waren volledig zwart. Langzaam stopte de vlammen en Seth werd kalmer. "Exucseer me voor dat..."
Terug naar boven Ga naar beneden
Jasmyn
Queen
Jasmyn


Aantal berichten : 384

Karakter
Leeftijd: 21
Rang: Queen
Partner:

Why do I hear in two continents? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Why do I hear in two continents?   Why do I hear in two continents? Emptyza nov 12, 2011 11:59 am

"Ik faal niet ik geef vyndi haar zin niet om te winnen ze heeft me familei al gehad en me goede toekomst afgepakt en nu pak ik haar terug en niet als het zwakke meisje die je denkt." Zei ze et veel nazerij in haar zin om Vyndi en werd toen kalm en keke Seth weer normaal aan. Seth zuchtte, "Vyndi nam me mijn moeder af, mijn bestaansrecht bijna, bijna mijn leven, door haar gedoe! Door haar nicht verloor ik bijna mijn enige liefde! Ze bedreigden mijn kinderen! Ze bedreigden iedereen om wie ik geef en gaf!" brulde Seth. Een zwarte vlammen zee stroomde om hem heen en zijn ogen waren volledig zwart. Langzaam stopte de vlammen en Seth werd kalmer. "Exucseer me voor dat..." Jasmyn bleef er kalm onder en were opgelucht dat hij normaal werd. Ze zuchte en gaf een glimlach. "Ik zou ook uitbarsten als ik er aan terug zal denken jammer genoeg doe ik het niet en heb ik mezelf in handen." Zei Zachtjes tegen hem maar ook tergellijkertijd lief. "Het komt wel goed dat beloof ik." Zei Jasmyn zacht en gaf een glim naar Seth toe. Jasmyn wist dat het wel goed kwam maar had toch angsten in zig voor de oorlog. Jasmyn zuchte even en keek weer naar Seth toe. "Het komt goed Vyndi zal falen en haar volgelingen ook."
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

Why do I hear in two continents? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Why do I hear in two continents?   Why do I hear in two continents? Emptyza nov 12, 2011 12:20 pm

Ze zuchte en gaf een glimlach. "Ik zou ook uitbarsten als ik er aan terug zal denken jammer genoeg doe ik het niet en heb ik mezelf in handen." Zei Zachtjes tegen hem maar ook tergellijkertijd lief. "Het komt wel goed dat beloof ik." Zei Jasmyn zacht en gaf een glim naar Seth toe. Jasmyn wist dat het wel goed kwam maar had toch angsten in zig voor de oorlog. Jasmyn zuchte even en keek weer naar Seth toe. "Het komt goed Vyndi zal falen en haar volgelingen ook." zei Jasmyn. Seth knikte even, "De vraag is ook niet of ze zullen sterven... maar hoe en hoelang het gaat duren voor ze uitgeroeid zijn." zei Seth kalm. Hij streek met zijn eigen hand over zijn wang langs een litteken voor hij ging zitten op een rots. ".... nimmermore"z zei hij zacht tegen zichzelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jasmyn
Queen
Jasmyn


Aantal berichten : 384

Karakter
Leeftijd: 21
Rang: Queen
Partner:

Why do I hear in two continents? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Why do I hear in two continents?   Why do I hear in two continents? Emptyzo nov 13, 2011 5:44 am

Seth knikte even, "De vraag is ook niet of ze zullen sterven... maar hoe en hoelang het gaat duren voor ze uitgeroeid zijn." zei Seth kalm. Hij streek met zijn eigen hand over zijn wang langs een litteken voor hij ging zitten op een rots. ".... nimmermore"z zei hij zacht tegen zichzelf. Jasmyn zuchte en wist dat ze niet in een keer konden uitsterven. "Ze ullen niet in een keer uit sterven ze zijn net parasieten die hun weg ook moeten volgen sommige willen het niet en andere wel en ja anderen worden er voor gedwongen." Jasmyn keek even omlaag nara de grnd en toen weer omhoog. "We zijn geen kleine kinderen meer die zichzelf niet kunnen beschermen we moeten blij zijn dat we op dit pad zitten en niet op huns." Jasmyn stond toen rustig op en keek naar de lucht. "Gebeurd is gebeurd en zou je niet meer kunnen veranderen de dood zou het nooit meer terug geven en dus zullen wij ook nooit meer van die parasieten afkomen." Jasmyn zuchte en lied een traan vallen. "Soms vraag ik me ook af waarom het leven zo moet maar je word er sterk door."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Why do I hear in two continents? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Why do I hear in two continents?   Why do I hear in two continents? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Why do I hear in two continents?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» can you hear me?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Territoria :: Tovenaars Territorium :: Hoogbergen-
Ga naar: