Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 That death could be so close, I never knew

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Daisy
Sunheaven
Daisy


Aantal berichten : 89

Karakter
Leeftijd: 23
Rang: dead
Partner: ooit zal ik de ware vinden.

That death could be so close, I never knew Empty
BerichtOnderwerp: That death could be so close, I never knew   That death could be so close, I never knew Emptyzo nov 13, 2011 7:34 am

'Ik heb nooit aan dood gedacht maar soms voel je het zo dicht bij' Dat waren de laatste woorden die haar moeder zei voor dat ze weg ging om te vechten voor haar volk die dag was ze ook dood gevonden op het veld. Sunlightly wachten ongeduldig bij de deur 'Ja ja ik kom zo lieverd even me boog pakken' zei ze rustig en liep richting haar boog en pakte het op deed het om haar rug en liep rustig naar de deur zachtjes flusiterde ze een spreuk en de deur ging open, de rode vos glipte naar buiten en zij volgde haar. Daisy raakte een paar bloemen aan zodat ze open zouden gaan en liep achter Sunlightly haar trouwe vosje naar het bos waar ze de meeste tijd doorbrachten, waar de bomen hun geheimen aan haar vertelde. Daisy had een bijzondere gaven om met de natuur in contact te komen. Daisy ging op haar vaste plek zitten dicht bij de oudste boom en draaide zich om toen de boom haar waarschuwde dat er iemand aan kwam, ze spande haar boog richting de persoon die paar meter voor haar stond.

- Brooke en miss later nog iemand-
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/forum
Brooke

Brooke


Aantal berichten : 83

Karakter
Leeftijd: 25
Rang: I was the mermaid queen but now I swim with the sea spirits ... and I see that I am resolved in the Moon
Partner: Raven you were in my heart that keeps you .. but the calling of the moon is my life but I could not remember a thing you never forget

That death could be so close, I never knew Empty
BerichtOnderwerp: Re: That death could be so close, I never knew   That death could be so close, I never knew Emptyzo nov 13, 2011 8:31 am

'Ik heb nooit aan dood gedacht maar soms voel je het zo dicht bij' Dat waren de laatste woorden die haar moeder zei voor dat ze weg ging om te vechten voor haar volk die dag was ze ook dood gevonden op het veld. Sunlightly wachten ongeduldig bij de deur 'Ja ja ik kom zo lieverd even me boog pakken' zei ze rustig en liep richting haar boog en pakte het op deed het om haar rug en liep rustig naar de deur zachtjes flusiterde ze een spreuk en de deur ging open, de rode vos glipte naar buiten en zij volgde haar. Daisy raakte een paar bloemen aan zodat ze open zouden gaan en liep achter Sunlightly haar trouwe vosje naar het bos waar ze de meeste tijd doorbrachten, waar de bomen hun geheimen aan haar vertelde. Daisy had een bijzondere gaven om met de natuur in contact te komen. Daisy ging op haar vaste plek zitten dicht bij de oudste boom en draaide zich om toen de boom haar waarschuwde dat er iemand aan kwam, ze spande haar boog richting de persoon die paar meter voor haar stond. Brooke was van verdriet en verwarring weggelopen van het kamp en wist niet meer wat ze moest doen ze werd zwakker sinds dat ze veranderd was had ze geen bloed op geen ene druppel. Brooke wist echt niet meer wat ze moest doen waarom was ze gewoon niet Atargatis gebleven en bij haar volk ze was niet sterk genoeg voor dit ze was te slap om door te leven ze moest wat doen. Brooke wist niet dat ze in ene ander gebied rende en zag een meisje daar staan. Brooke keek doro haar rood verwarde ogen naar het meisje en vroeg zig af wie het was. "Wie ben jij?" Zei Brooke zacht maar wel met ene raare toon in haar onder toon er ging wat egbeuren maar ze wist niet wat. Ze wist het gevoel niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daisy
Sunheaven
Daisy


Aantal berichten : 89

Karakter
Leeftijd: 23
Rang: dead
Partner: ooit zal ik de ware vinden.

That death could be so close, I never knew Empty
BerichtOnderwerp: Re: That death could be so close, I never knew   That death could be so close, I never knew Emptyma nov 14, 2011 3:10 am

Brooke was van verdriet en verwarring weggelopen van het kamp en wist niet meer wat ze moest doen ze werd zwakker sinds dat ze veranderd was had ze geen bloed op geen ene druppel. Brooke wist echt niet meer wat ze moest doen waarom was ze gewoon niet Atargatis gebleven en bij haar volk ze was niet sterk genoeg voor dit ze was te slap om door te leven ze moest wat doen. Brooke wist niet dat ze in ene ander gebied rende en zag een meisje daar staan. Brooke keek doro haar rood verwarde ogen naar het meisje en vroeg zig af wie het was. "Wie ben jij?" Zei Brooke zacht maar wel met ene raare toon in haar onder toon er ging wat egbeuren maar ze wist niet wat. Ze wist het gevoel niet. Daisy keek naar het meisje die voor haar stond, het was een vampier dat kon je aan de ogen zien 'dat kan ik beter aan jou vragen bloedzuiger wat moet je hier?' Vroeg ze dreigend, een foute beweging en ze ging er aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/forum
Brooke

Brooke


Aantal berichten : 83

Karakter
Leeftijd: 25
Rang: I was the mermaid queen but now I swim with the sea spirits ... and I see that I am resolved in the Moon
Partner: Raven you were in my heart that keeps you .. but the calling of the moon is my life but I could not remember a thing you never forget

That death could be so close, I never knew Empty
BerichtOnderwerp: Re: That death could be so close, I never knew   That death could be so close, I never knew Emptyma nov 14, 2011 3:37 am

Daisy keek naar het meisje die voor haar stond, het was een vampier dat kon je aan de ogen zien 'dat kan ik beter aan jou vragen bloedzuiger wat moet je hier?' Vroeg ze dreigend, een foute beweging en ze ging er aan. Brooke keke haar verbaasd aan en zette een stap naar voren. "Ken ej me niet meer Daisy?" Vroeg ze met ene vragende onder toon mar was nog steets door de war van alles wat er gebeurd was. Brooke kon het niet geloven niemand herkende haar nog niemand zag wie e werkelijk was een meisje met ene hart van goud alleen in de verkeerde staat gedaalt en op verkeerde pad gekomen wat er allemaal gebeurd was. Brooke lied ene traan zakken en wist dat dit geen zin was en wist dat als ze hier haar zelf bekend maakte dat ze moest verdwijnen in de gedachten van Daisy. Brooke zweeg en keek haar aan uit verwaring verdriet medelijden en pijn. Niemand wist niet meer wie ze echt was de verdriet kwelde haar en haar bloeddorst vertelde haar steets met ene verluisterde gevoel dat leven kan toch niet veel schelen doe het doet HET! Brooke schudden met haar hoofd en kwam met haar knieen op de grond maar de stem bleef bevelen en Brooke wist dat ze het niet moe doen voor haar volk die er niet meer was voor de mensen die het wel overleefd hebebn voor Seira die veilig was gebracht en opgevangen werd. Brooke keke weer naar de tovenaar voor haar die ze herkende maar bleef zwak staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daisy
Sunheaven
Daisy


Aantal berichten : 89

Karakter
Leeftijd: 23
Rang: dead
Partner: ooit zal ik de ware vinden.

That death could be so close, I never knew Empty
BerichtOnderwerp: Re: That death could be so close, I never knew   That death could be so close, I never knew Emptyma nov 14, 2011 3:54 am

"Ken ej me niet meer Daisy?" Vroeg ze met ene vragende onder toon mar was nog steets door de war van alles wat er gebeurd was. Brooke kon het niet geloven niemand herkende haar nog niemand zag wie e werkelijk was een meisje met ene hart van goud alleen in de verkeerde staat gedaalt en op verkeerde pad gekomen wat er allemaal gebeurd was. Brooke lied ene traan zakken en wist dat dit geen zin was en wist dat als ze hier haar zelf bekend maakte dat ze moest verdwijnen in de gedachten van Daisy. Brooke zweeg en keek haar aan uit verwaring verdriet medelijden en pijn. Niemand wist niet meer wie ze echt was de verdriet kwelde haar en haar bloeddorst vertelde haar steets met ene verluisterde gevoel dat leven kan toch niet veel schelen doe het doet HET! Brooke schudden met haar hoofd en kwam met haar knieen op de grond maar de stem bleef bevelen en Brooke wist dat ze het niet moe doen voor haar volk die er niet meer was voor de mensen die het wel overleefd hebebn voor Seira die veilig was gebracht en opgevangen werd. Brooke keke weer naar de tovenaar voor haar die ze herkende maar bleef zwak staan. Daisy verzwakte haar greep en keek goed naar het meisje, ze kwam haar zo bekend voor maar waar van, Sunlightly ging ook nieuwsgierig snuffelen en liep met gemak naar de meisje 'Dieren voelen je hart' Hoorde ze een stem in haar hoofd, Daisy liet haar boog zakken dus die vrouw had een goed hart ook al was ze een vampier. De bomen zeiden dat ik niets moest doen wat ik van plan was maar ik luisterde niet meer en zakte door me knieën en en keek aandachtig naar het meid.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/forum
Brooke

Brooke


Aantal berichten : 83

Karakter
Leeftijd: 25
Rang: I was the mermaid queen but now I swim with the sea spirits ... and I see that I am resolved in the Moon
Partner: Raven you were in my heart that keeps you .. but the calling of the moon is my life but I could not remember a thing you never forget

That death could be so close, I never knew Empty
BerichtOnderwerp: Re: That death could be so close, I never knew   That death could be so close, I never knew Emptyma nov 14, 2011 4:21 am

Daisy verzwakte haar greep en keek goed naar het meisje, ze kwam haar zo bekend voor maar waar van, Sunlightly ging ook nieuwsgierig snuffelen en liep met gemak naar de meisje 'Dieren voelen je hart' Hoorde ze een stem in haar hoofd, Daisy liet haar boog zakken dus die vrouw had een goed hart ook al was ze een vampier. De bomen zeiden dat ik niets moest doen wat ik van plan was maar ik luisterde niet meer en zakte door me knieën en en keek aandachtig naar het meid. Brooke zag hoe het diertje dichter bij kwam en stak gerust haar hand uit en aaide het voorzichtig. Toen keke ze were naar de tovenar en glimlachde. "Herke ej em nog?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Daisy
Sunheaven
Daisy


Aantal berichten : 89

Karakter
Leeftijd: 23
Rang: dead
Partner: ooit zal ik de ware vinden.

That death could be so close, I never knew Empty
BerichtOnderwerp: Re: That death could be so close, I never knew   That death could be so close, I never knew Emptyma nov 14, 2011 4:34 am

Brooke zag hoe het diertje dichter bij kwam en stak gerust haar hand uit en aaide het voorzichtig. Toen keke ze were naar de tovenar en glimlachde. "Herke ej em nog?" Even keek Diasy twijveld aan maar haar hart zei meer 'Atargatis ben jij dat' fluisterde ze zachtjes en keek ongelovig wat was er met de prachtige zeemeermin gebeurt. 'Wat is er met jou gebeurt meid' vroeg ze zachtjes en keek in de bloed rode ogen.

Daisy, let op de postlengte!
Mvg Denaii
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/forum
Brooke

Brooke


Aantal berichten : 83

Karakter
Leeftijd: 25
Rang: I was the mermaid queen but now I swim with the sea spirits ... and I see that I am resolved in the Moon
Partner: Raven you were in my heart that keeps you .. but the calling of the moon is my life but I could not remember a thing you never forget

That death could be so close, I never knew Empty
BerichtOnderwerp: Re: That death could be so close, I never knew   That death could be so close, I never knew Emptydi dec 06, 2011 7:09 am

Even keek Diasy twijveld aan maar haar hart zei meer 'Atargatis ben jij dat' fluisterde ze zachtjes en keek ongelovig wat was er met de prachtige zeemeermin gebeurt. 'Wat is er met jou gebeurt meid' vroeg ze zachtjes en keek in de bloed rode ogen. Brooke keek haar strak aan en zuchte. "Vyndi gaat proberen over alles te hersen haar eerste stap was vertrouwen winenn en de zemeerminenn in handen te krijgen en jammer genoeg lukt het haar dat ook." Brooke keek naar de grond en zuchte toen. "Ik moet van haar dit doen het spijt me maar haar wil is wet." Zei Brooke zachtjes en keek toen weer naar Diasy. Met spijt in haar ogen lied ze ene traan gaan en veegde hem weg, Brooke maakte ene stap dichter bij en keek angstig maar wist dat dit ook het beste voor haar was dan de hele toestand mee te maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daisy
Sunheaven
Daisy


Aantal berichten : 89

Karakter
Leeftijd: 23
Rang: dead
Partner: ooit zal ik de ware vinden.

That death could be so close, I never knew Empty
BerichtOnderwerp: Re: That death could be so close, I never knew   That death could be so close, I never knew Emptydi dec 06, 2011 7:44 am

Brooke keek haar strak aan en zuchte. "Vyndi gaat proberen over alles te hersen haar eerste stap was vertrouwen winenn en de zemeerminenn in handen te krijgen en jammer genoeg lukt het haar dat ook." Brooke keek naar de grond en zuchte toen. "Ik moet van haar dit doen het spijt me maar haar wil is wet." Zei Brooke zachtjes en keek toen weer naar Diasy. Met spijt in haar ogen lied ze ene traan gaan en veegde hem weg, Brooke maakte ene stap dichter bij en keek angstig maar wist dat dit ook het beste voor haar was dan de hele toestand mee te maken. Daisy zette automatisch een stap achter uit en taste naar haar tover stok die in haar broek riem zat 'Dat waag je niet Atargatis, dit is jouw lot niet en dat weetje best en als je dat doet krijg je heel lang spijt van!' Zei ze dreigend en keek in de rode ogen aan. 'dit ben jij niet en het kon jouw nooit schelen wat Vyndi zei!' Zie Daisy op de zelfde toon en pakte haar tover stok!

- je mag haar doden als je wil!-
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/forum
Brooke

Brooke


Aantal berichten : 83

Karakter
Leeftijd: 25
Rang: I was the mermaid queen but now I swim with the sea spirits ... and I see that I am resolved in the Moon
Partner: Raven you were in my heart that keeps you .. but the calling of the moon is my life but I could not remember a thing you never forget

That death could be so close, I never knew Empty
BerichtOnderwerp: Re: That death could be so close, I never knew   That death could be so close, I never knew Emptydi dec 06, 2011 7:49 am

Daisy zette automatisch een stap achter uit en taste naar haar tover stok die in haar broek riem zat 'Dat waag je niet Atargatis, dit is jouw lot niet en dat weetje best en als je dat doet krijg je heel lang spijt van!' Zei ze dreigend en keek in de rode ogen aan. 'dit ben jij niet en het kon jouw nooit schelen wat Vyndi zei!' Zie Daisy op de zelfde toon en pakte haar tover stok!
Brooke zuchte en stond toen opeens snel achter aar. "Het is mijn lot niet maar het is wel wat er moet gebeuren." Terwijl Brooke dat zei lied ze Daisy achter uit vliegen en pakte toen snel haa toverstok. "Het is het beste voor je geef het nou gewon over in bespaar je verdriet en pijn zo wat Vyndi em aan heeft gedaan." Zei ze met tranen in haar ogen maar brak toch haar stok.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daisy
Sunheaven
Daisy


Aantal berichten : 89

Karakter
Leeftijd: 23
Rang: dead
Partner: ooit zal ik de ware vinden.

That death could be so close, I never knew Empty
BerichtOnderwerp: Re: That death could be so close, I never knew   That death could be so close, I never knew Emptydi dec 06, 2011 7:57 am

Brooke zuchte en stond toen opeens snel achter aar. "Het is mijn lot niet maar het is wel wat er moet gebeuren." Terwijl Brooke dat zei lied ze Daisy achter uit vliegen en pakte toen snel haa toverstok. "Het is het beste voor je geef het nou gewon over in bespaar je verdriet en pijn zo wat Vyndi em aan heeft gedaan." Zei ze met tranen in haar ogen maar brak toch haar stok. Daisy keek naar haar stok, het was nooit haar lieveling wapen maar op ene of andere manier was het zo vertrouwen geworden net als haar boog of der zwaard die ze kreeg toen ze een beschermer werd. 'At nee denk is na als je dit nu doet dan...dan ben je bijna net zo erg als vyndi dat wil je toch niet!' zei ze met een beverige toon en keek recht in de ogen van haar misschien wel doder.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/forum
Brooke

Brooke


Aantal berichten : 83

Karakter
Leeftijd: 25
Rang: I was the mermaid queen but now I swim with the sea spirits ... and I see that I am resolved in the Moon
Partner: Raven you were in my heart that keeps you .. but the calling of the moon is my life but I could not remember a thing you never forget

That death could be so close, I never knew Empty
BerichtOnderwerp: Re: That death could be so close, I never knew   That death could be so close, I never knew Emptyza dec 24, 2011 4:03 am

Daisy keek naar haar stok, het was nooit haar lieveling wapen maar op ene of andere manier was het zo vertrouwen geworden net als haar boog of der zwaard die ze kreeg toen ze een beschermer werd. 'At nee denk is na als je dit nu doet dan...dan ben je bijna net zo erg als vyndi dat wil je toch niet!' zei ze met een beverige toon en keek recht in de ogen van haar misschien wel doder. "vyndi gata dood dat stata in de voorspellingen maar er gana veel dood en ik volg de voorspelling, sorry" Zei Brooke tegen Daisy en pakte toen haar boog met het buig met het dodelijke gif er in. "Het is echt beter ik beloof je het ej zult er niks van voelen je valt langzaam in slaap." Zei Brooke met haar laatste woorden en schoot toen de pijl af en zag hoe langzaam het bloed er af kwam town hij het lichaam bereikte. Brooke zag hoe ze viel en wist dat het gif meteen zou in werken en Daisy een rustige en vrede dodo zou hebben. Brooke liep er nog langzaam naar en ging bij het lichaam zitten."Het spijt me." En brooke lied toen har traan vallen.

(Mak ej mooie post maar)
Terug naar boven Ga naar beneden
Daisy
Sunheaven
Daisy


Aantal berichten : 89

Karakter
Leeftijd: 23
Rang: dead
Partner: ooit zal ik de ware vinden.

That death could be so close, I never knew Empty
BerichtOnderwerp: Re: That death could be so close, I never knew   That death could be so close, I never knew Emptyma dec 26, 2011 9:19 am

"vyndi gata dood dat stata in de voorspellingen maar er gana veel dood en ik volg de voorspelling, sorry" Zei Brooke tegen Daisy en pakte toen haar boog met het buig met het dodelijke gif er in. "Het is echt beter ik beloof je het ej zult er niks van voelen je valt langzaam in slaap." Daisy voelde hoe haar de peil raakte en hoe de gif in haar aderen in stroomde, Brooke had gelijk ze voelde geen pijn maar toch...Alle herinneringen flitste langs haar ogen, van af haar jeugd tot ze haar ouders kwijt was met haar zusje Loveday, haar mentor mimi die ook lange tijd haar Queen was geweest tot ze een vampier had gered en verjagen werd uit haar gebied. Setherian die haar had verandert en een nieuwe leven gaf. Zelf had Daisy het niet gemerkt maar haar ziel was uit haar lichaam gegaan en van boven keek ze toe hoe Brooke naast haar zat, Daisy wou terug maar het kon niet meer ze is dood voor altijd....

-hij is toch niet zo mooi-
-Daisy is dood dus uit de topic-
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/forum
Gesponsorde inhoud





That death could be so close, I never knew Empty
BerichtOnderwerp: Re: That death could be so close, I never knew   That death could be so close, I never knew Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
That death could be so close, I never knew
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» death is very close to
» what is it that we call Death..
» the light of death...
» Anger, Wrath, Hate, death and vain. On this moment i shall train,

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Territoria :: Tovenaars Territorium-
Ga naar: