Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Kon niks bedenken

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Niko

Niko


Aantal berichten : 15

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Geen idee. Torenvalk
Partner: Nog geen

Kon niks bedenken Empty
BerichtOnderwerp: Kon niks bedenken   Kon niks bedenken Emptydi dec 06, 2011 4:04 am

Met rustige vleugel slagen vloog Niko over het woud waar naar ze verbannen waren het was oneerlijke. Verbannen alsof ze monster waren hij had hier niet om gevraagd het was de schuld van de andere rassen. Maar vooral de schuld van die elven die hadden hem zo gemaakt van wat hij nu is. Niko liet even een felle kras uit zijn snavel uitsnappen, hij was woeden op ze en dan vooral op die stomme elven. Niko probeerde zich zijn ouders te herinneren maar hij kon zich allemaal niks van zijn ouders voor zijn geest halen alleen dat hij bij de elven als een soort huisdier leefde en tests op hem werden gedaan. Net zoals andere die het zelfde lot waren onder gaan als hem. Niko schudde zijn kop, hoe harder hij probeerde des te erger de herinneren aan zijn gevangenschap werden. Het leek wel alsof hij nooit ouders had gehad. Niko richtte zijn blik op de grond en versnelde zijn vleugelslagen. En probeerde zijn aandacht weer op zijn jacht te richten. Met een kille blik in zijn ogen tuurde hij naar beneden op zoek naar een prooi. Al snel zag hij een haas meteen schoot hij er op af en met zijn krachtige klauwen greep hij de haas meteen bij zijn nek. De haas stribbelen even tegen maar als snel lag het roerloos op de grond. Niko pikte met zijn snavel telkens kleine stukjes vlees af terwijl hij ate. Terwijl hij ate kon Niko er meer niet aan denken wat ze hem hadden aangedaan hij wou waark en weg hier. Maar hij voelde zich tegelijk tijd hier vellige en op zijn gemak. Bijna niemand kwam hier alleen andere shapeshifters zoals hij en dat gaf hem een vellige gevoel. Hier zouden ze hem niet kwijt kunnen doen. En hij kende het bos elke boom elke rots, waar je moest jagen en waar je het beste als je een slechtvalk bent dan kan slapen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bellona

Bellona


Aantal berichten : 32

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Beschermer.
Partner: My heart is surrounded with black roses there is no place for love

Kon niks bedenken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kon niks bedenken   Kon niks bedenken Emptydi dec 06, 2011 5:06 am

Bellona zat op de rug van Snowflake die aan het vliegen was, Met haar ogen dicht genoot ze van de wind die door haar krullen blies. De fee merkte heus dat ze uit hun territoria waren maar dat kon haar niet zo veel schelen 14 jaar lang behoorde ze tot niemand en vloog territoria in en uit en daar was ze gewend aan en zo wil ze ook wel verder leven wat wel tegen viel in haar vorige leven is dat ze bijna van monsters werd opgegeten en dat was zeker niet leuk, ze smaakte niet eens lekker. Haar witte draak dook naar beneden en Bellona kreeg grote ogen want ze lande voro een slechte valk die aan het eten was.

-inspi loos-
Terug naar boven Ga naar beneden
Niko

Niko


Aantal berichten : 15

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Geen idee. Torenvalk
Partner: Nog geen

Kon niks bedenken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kon niks bedenken   Kon niks bedenken Emptydi dec 06, 2011 5:29 am

Met genoot pikte Niko stukjes vlees van de haas af en genoot hij lekker van het verse en nog warme vlees. Maar als snel werd zijn ruste en eet plezier verstoord door een draak. Niko vloog eerste even van Schrik snel weg toen de draak lande. Niko kraste nijdige met zijn snavel naar de draak. Maar toen hij de fee in zijn zicht kreeg keek hij haar even fel aan. Waarna hij snel op zijn haas afschoot en die veilige verstopte in een holle boom. Niko had nog net de grote ogen van de fee kunnen zien toen hij opvloog. Hij had geen zin om zijn eten met een draak te delen. Niko lande vlak voor de fee die hij zo kan verscheuren als hij wou waarna hij in zijn mensen gedaante veranderend. Met een wat vermakelijke blik keek hij naar de kleine fee. ‘Wat doe jij in ons gebied kleine fee.’ Zei Niko met een kille stem, hoe durfde ze zomaar zijn gebied binnen dringen terwijl hij niet in hun gebied mocht komen. het lef alleen al van de fee maakte hem al nijdige. Niko pakte rustige een kleine dolk die hij had gemaakt van boten van gedode dieren ook zijn kleren waren van huiden die hij had gemaakt van gedood dieren. Het zag er primitief en simpele uit maar zou was hij van binnen ook jagen, eten, slapen zijn gebied beschermen tegen indringers en als er geen indringers waren dan moest hij zichzelf maar vermaken met iets. Zo zagen de meeste dagen van zijn leven er uit. Niko keek de fee en hield met zijn ooghoeken de draak in de gaten. Hij kon weining doen tegen een draak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bellona

Bellona


Aantal berichten : 32

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Beschermer.
Partner: My heart is surrounded with black roses there is no place for love

Kon niks bedenken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kon niks bedenken   Kon niks bedenken Emptydi dec 06, 2011 7:52 am

Bellona zag hoe de slecht valk weg vloog om zijn prooi in de holle boom verstopte en daarna terug vloog en in een mensen gedaante veranderde ‘Wat doe jij in ons gebied kleine fee.’ Zei Niko met een kille stem Zei de mens met een kille toon, Bellona maakte en hand gebaar naar de mens dat hij stil moest zijn en ging tegen haar draak praten ' Snowflake you've already had food why we had to countries here! ' Zei ze fel tegen haar draak en en zette de ene hand in haar heup en legde de andere op de hoofd van het witte draak en keek naar de mens 'Je hoeft heus niet bang te zijn ik ben een half vegetariër en ik hoef jou vieze konijn niet en me draak ook niet en wat zijn dit voor manieren als eerste stel je je netjes voor bij een dame in de buurt.' zei ze vel en keek doordringend naar de joch hij was ongeveer even oud als zij dus miss 17 of net 18 dat wist ze niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Niko

Niko


Aantal berichten : 15

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Geen idee. Torenvalk
Partner: Nog geen

Kon niks bedenken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kon niks bedenken   Kon niks bedenken Emptydi dec 06, 2011 8:08 am

De fee maakte een handgebaar naar hem dat hij stil moest zijn. Niko keek haar vermakelijke aan terwijl ze tegen haar draak praten. Dacht ze nog echt dat hij naar haar ging luisteren.'Je hoeft heus niet bang te zijn ik ben een half vegetariër en ik hoef jou vieze konijn niet en me draak ook niet en wat zijn dit voor manieren als eerste stel je je netjes voor bij een dame in de buurt.' Zei ze vel, Niko snoof en keek haar spottend aan. ‘Ik ben echt niet bang voor jou meizerige fee. Moet jij niet bij de andere feetjes zijn?’ Zei Niko met een spottende stem en keek haar met een kille blik aan. ‘En waarom zou ik na alles wat jullie mee hebben aangedaan. Stel jezelf maar eerst voor, jij bent hier op verboden gebeid.’ Hoewel hij nog nooit een fee had ontmoet of gezien was hij echt niet bang voor haar. Wat kon zei klein ding nou doen tegen hem allemaal niks.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bellona

Bellona


Aantal berichten : 32

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Beschermer.
Partner: My heart is surrounded with black roses there is no place for love

Kon niks bedenken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kon niks bedenken   Kon niks bedenken Emptydi dec 06, 2011 8:14 am

. ‘Ik ben echt niet bang voor jou meizerige fee. Moet jij niet bij de andere feetjes zijn?’ Zei Niko met een spottende stem en keek haar met een kille blik aan. ‘En waarom zou ik na alles wat jullie mee hebben aangedaan. Stel jezelf maar eerst voor, jij bent hier op verboden gebeid.’ Haar ogen begonnen te fonkelen 'Jij stelt voor mij niks voor hoor ik ken je niet eens dus hoe zou ik jou kennen en trouwens ik ben neit zo lang geleden in dit gebied van FL en ik heb wel engere monsters gezien dus jij stelt niks voor.' zei zelf bewust en keek daarna haar draak aan 'You know there will be not easy of af!' zei ze boos tegen haar draak en haar vleugels klapte tegen elkaar van woede.
Terug naar boven Ga naar beneden
Niko

Niko


Aantal berichten : 15

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Geen idee. Torenvalk
Partner: Nog geen

Kon niks bedenken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kon niks bedenken   Kon niks bedenken Emptydi dec 06, 2011 8:52 am

Nadat hij dat gezegd had begonnen haar ogen te fonkelen. Niko’s ogen werden groot toen ze hem uitmaakte voor monster. Hij was geen monster maar de mensen die hem dit hadden aangedaan hadden dat waren de monsters. Eerste hem als een of andere proefdier gebruiken voor een of andere experimenten en dan verbannen alsof hij een stuk vuil was. ‘IK ben niet de monster hier maar de mensen die me dit hebben aangedaan. Jij weet niet wat ik heb moeten doorstaan wat wij hebben moeten doorstaan. En daarna hebben ze ons verbannen alsof we uitschot waren.’ Zei Niko met een felle stem. ‘dus jij wilt een monster zien?’ zonder op antwoord of reactie te wachten veranderde hij weer in een slechtvalk en greep de fee meteen met zijn klauwen waarna hij meteen wegschoot van de draak. Even zigzagde hij tussen verschillende bomen en tussen de takken door om de draak kwijt te raken. Snel vloog hij een kleine grot die net groot genoeg was voor een slechtvalk. Niko gooide haar meteen op de grond en lande meteen boven op haar. Met zijn klauw hield hij haar tegen de grond. Met zijn snavel ging hij dreigende naar een van haar vleugels.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bellona

Bellona


Aantal berichten : 32

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Beschermer.
Partner: My heart is surrounded with black roses there is no place for love

Kon niks bedenken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kon niks bedenken   Kon niks bedenken Emptydi dec 06, 2011 9:02 am

‘IK ben niet de monster hier maar de mensen die me dit hebben aangedaan. Jij weet niet wat ik heb moeten doorstaan wat wij hebben moeten doorstaan. En daarna hebben ze ons verbannen alsof we uitschot waren.’ Zei Niko met een felle stem. ‘dus jij wilt een monster zien?’ zonder op antwoord of reactie te wachten veranderde hij weer in een slechtvalk en greep de fee meteen met zijn klauwen waarna hij meteen wegschoot van de draak. Even zigzagde hij tussen verschillende bomen en tussen de takken door om de draak kwijt te raken. Snel vloog hij een kleine grot die net groot genoeg was voor een slechtvalk. Niko gooide haar meteen op de grond en lande meteen boven op haar. Met zijn klauw hield hij haar tegen de grond. Met zijn snavel ging hij dreigende naar een van haar vleugels. Boos maar een tikkeltje bang, 'Dragon emerges from your tattoo!' Zei ze fel en haar 2 polsen begonnen licht te geven en 3 draken kwamen te voorschijn 1 zwarte, 1 rode en 1 groene 'Terrador, Kane, Nina Fall to him him but do nothing' riep ze en de 3 draken vlogen op de slecht valk af en duwde hem tegen de grond, opende hun bekken waar licht uit kwam. Bellona stond op schudde de zand uit haar vleugels, vloog naar de snavel waar ze ging zitten en keek de vogel boos aan 'ik ben niet zo makkelijk hoor!' terwijl ze dat zei kwam snowflake aan vliegen naar hun toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Niko

Niko


Aantal berichten : 15

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Geen idee. Torenvalk
Partner: Nog geen

Kon niks bedenken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kon niks bedenken   Kon niks bedenken Emptydi dec 06, 2011 9:26 am

Niko keek met een valse blik naar de fee, die boos maar ook een tikkeltje bang keek. Dalijk was ze doodsbang voor hem en dan zou ze zich snel uit de voeten maken van deze plek van. Hopelijke kwam ze dan ook niet meer terug. 'Dragon emerges from your tattoo!' Zei ze fel en haar 2 polsen begonnen licht te geven en 3 draken kwamen tevoorschijn. 'Terrador, Kane, Nina Fall to him but do nothing' riep ze daarna Niko probeerde vlug weg te komen hij kon niks tegen drie van zulke beesten maar voor hij het wist werd hij al op de grond geklemd door een van de draken. Niko keek met een geschrokken blik naar de 3 draken die de fee had op geroepen. Niko stribbelde flink tegen om onderen de poot vandaan te komen. En pikte een paar keer fel met zijn snavel op de poot van de draak. Het deed alleen zeer en zo beschadigen hij zijn veren en vleugels. En dat wou hij nou niet weer niet, vliegen was het enige wat hij die stel monster nog een beetje dankbaar voor was. Het was geweldige om te vliegen, de vrijheid die je had. Niko gaf het al snel op en hield zich rustige. Hoewel hij het niet kon hebben de ze op hem ging zitten alsof hij een stoel was. 'Ik ben niet zo makkelijk hoor!' Zei ze alleen waar ook nog die andere draak er aan kwam. Niko zei niks en keek haar met een machteloos maar kwade blik aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bellona

Bellona


Aantal berichten : 32

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Beschermer.
Partner: My heart is surrounded with black roses there is no place for love

Kon niks bedenken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kon niks bedenken   Kon niks bedenken Emptywo dec 07, 2011 4:43 am

De fee keek naar de blik in de ogen van de valk en kreeg lichtjes medelijden, het was zeker vreselijk om voor de helft een monster te zijn. Met een zucht knipte bellona en de draken lieten de valk los. 'Hmm sorry maar ik het het als valken of andere beesten het is automatisch bij mij dat ik me draakjes roep.' terwijl ze dat zei vloog ze naar terrador en ging op de hoofd zitten en keek naar de vogel met een kleine lachje 'ohja mijn naam is Bellona.' zei ze met een kleine lachje en aaide over de snuit van de rode draak 'maar als je me aanvalt me 3 draken hebben nog niks gegeten!' zei ze waarschuwend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Niko

Niko


Aantal berichten : 15

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Geen idee. Torenvalk
Partner: Nog geen

Kon niks bedenken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kon niks bedenken   Kon niks bedenken Emptyma jan 02, 2012 10:11 am

Niko keek met een geschrokken blik naar de fee die rustige naar hem vloog. 'Hmm sorry maar ik het het als valken of andere beesten het is automatisch bij mij dat ik me draakjes roep.' Zei ze, Niko knikte alleen maar. Terwijl hij haar aankeek ze had een kleine lach op haar gezicht. 'Ohja mijn naam is Bellona.' Zei de fee met een kleine lachje en aaide over de snuit van de rode draak. Niko vind het maar een eng met al die draken en voelde zich totaal niet op zijn gemak. ‘Mijn naam is Niko.’ Zei Niko hij wist niet precies waarom hij zich voorstelde aan een fee. Maar hij vond wel dat ze het verdiend had om zijn naam te mogen weten. Niko hoorde de waarschuwende woorden van de fee en hij knikte gehoorzaam er bij. Hij wou niet als draken hapje en voer eindigen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Kon niks bedenken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kon niks bedenken   Kon niks bedenken Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kon niks bedenken
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Niks te doen.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Overige Territoria :: Niemandsland-
Ga naar: