Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Ceremonie 06-08-2011

Ga naar beneden 
+3
Taylor
Rox
Vyndi
7 plaatsers
AuteurBericht
Vyndi
Queen
Vyndi


Aantal berichten : 175

Karakter
Leeftijd: on the outside 17, Inner side 63
Rang: Queen of the dead
Partner: Joey, You have my heart

Ceremonie 06-08-2011 Empty
BerichtOnderwerp: Ceremonie 06-08-2011   Ceremonie 06-08-2011 Emptyza aug 06, 2011 1:53 am

Vyndi zuchtte, dit zou haar eerste taak worden als Queen. De titel klonk nog wel vreemd bij haar naam. Vyndi Queen van de Vampiers. Er streek een glimlach over haar bleke gezicht terwijl ze naar de Queenstree toeliep. Ze leunde tegen de dorre boom en keek het kamp rond.

"Laten alle vampiers zich verzamelen voor een Ceremonie!" Klonk haar zachte maar toch vlijende stem over het Vampierskamp. Zodra alle vampiers zich om haar heen hadden verzamelt keek ze ze aan. "Niet lang geleden is er een Vampier bijgekomen, vele van jullie hebben hem vast al ontmoet. Zijn naam is Taylor, en vandaag zal hij zijn mentor krijgen. Taylor kom naar voren alsjeblieft." (beetje powerplay maar nodig) De jonge vampier stapte naar voren en ging voor Vyndi staan. "Vanaf vandaag, tot je, je training hebt voltooid, zal je bekend staan als een kind. Ik zal je mentor worden. Ik hoop dat je een aandachtig student zal zijn en zal opletten naar mijn lessen." Ze legde haar hand op zijn schouder en glimlachte naar hem. "Morgen zullen we beginnen met je training. Bereid je jezelf er maar op voor. Het zal zwaar worden, maar ik heb vertrouwen in je, anders had ik je nooit gemaakt." Ze liet haar hand los van zijn schouder en (daar gaan we weer powerplay) hij stapte achteruit. Vyndi richtte zich op de rest van de vampiers. Dit was niet de enigste nieuw geboren vampier in ons koningkrijk. Cormag kom naar voren." Zodra de wel erg jonge vampier er was keek ze hem licht bedroefd aan. Rox was degene geweest die hem had gemaakt. Maar hoewel ze liever niet had dat Rox zijn mentor werd. Was het toch de beste keuze. Misschien kon ze dan haar rust krijgen. "Je bent jong Cormag maar ik weet zeker dat met de juiste training jij een groots vampier zal worden. Rox! Ik vertrouw jou deze jonge vampier toe. Leer hem wat je weet. " Ze legde even haar hand op zijn hoofd maar draaide zich toen weg. "Hierbij is deze Ceremonie afgelopen. " Na dat gezegd te hebben liep ze weg van de Queenstree en snoof even de lucht op. Taylor zou vast blij zijn, of Cormag dat was daarintegen wist ze niet. Ze zou er later wel achterkomen. Het eerste wat hij moest doen was trainen, trainen om te overleven, en Rox was daar de geschikte mentor voor.

(jeej even kort:
Taylor - Vyndi
Cormag - Rox)


Laatst aangepast door Vyndi op za aug 06, 2011 12:56 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Rox

Rox


Aantal berichten : 324

Karakter
Leeftijd: 57 (Menselijke leeftijd 17)
Rang: beschermer
Partner: my only love my little daughter who has mush laughing when her parents died before her eyes, Lucy you let my heart beat again

Ceremonie 06-08-2011 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie 06-08-2011   Ceremonie 06-08-2011 Emptyza aug 06, 2011 4:44 am

(Toestemming)




"Laten alle vampiers zich verzamelen voor een Ceremonie!" Zei Vyndi door het hele kamp en Rox kwam er naar toe gelopen en keek goed naar haar nicht wat ze te zeggen had.
"Niet lang geleden is er een Vampier bijgekomen, vele van jullie hebben hem vast al ontmoet. Zijn naam is Taylor, en vandaag zal hij zijn mentor krijgen. Taylor kom naar voren alsjeblieft. Hoorde Rox en zag dat de jonge vampier naast haar gaan staan en Rox kreeg een glimlach. "Vanaf vandaag, tot je, je training hebt voltooid, zal je bekend staan als een kind. Ik zal je mentor worden. Ik hoop dat je een aandachtig student zal zijn en zal opletten naar mijn lessen." Vyndi lachde naar de leerling en Rox kreeg weer een stuk van haar verlden e zien toen zij een leerling was met haar mentor Joey dat was echt een mooie tijd dacht Rox.
"Morgen zullen we beginnen met je training. Bereid je jezelf er maar op voor. Het zal zwaar worden, maar ik heb vertrouwen in je, anders had ik je nooit gemaakt." Dat is waar dacht rox een vampier die et zwak is zou het niet overleven. Rox bleef naar Taylor kijken die achter uit stapte en hoe Vyndi het wou beeindiggen.
"Hiermee is de Ceremonie afgesloten. " Zei Vyndi met een luide stem en Rox keek naar Taylor en rende naar hem en gaaf hem een knuffel.
"gefeliciteerd!" Zei Rox met een mooie lach op haar gezicht met ronde wangetjes. Rox keek naar haar nieuwe leerling en zei zachtjes tegen hem. "Ik maak je groot."


(Hij klopt niet helemaal omdat mimi haar post moest veranderen dus niet er op letten)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar



Ceremonie 06-08-2011 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie 06-08-2011   Ceremonie 06-08-2011 Emptyza aug 06, 2011 1:16 pm

Laten alle vampiers zich verzamelen voor een Ceremonie!" Klonk de sten van Vyndi. Cormag was er nerveus naar toe gelopen. "Niet lang geleden is er een Vampier bijgekomen, vele van jullie hebben hem vast al ontmoet. Zijn naam is Taylor, en vandaag zal hij zijn mentor krijgen. Taylor kom naar voren alsjeblieft." De maar toch jonge vampier stapte naar voren en ging voor Vyndi staan. "Vanaf vandaag, tot je, je training hebt voltooid, zal je bekend staan als een kind. Ik zal je mentor worden. Ik hoop dat je een aandachtig student zal zijn en zal opletten naar mijn lessen." Ze legde haar hand op zijn schouder en glimlachte naar hem. "Morgen zullen we beginnen met je training. Bereid je jezelf er maar op voor. Het zal zwaar worden, maar ik heb vertrouwen in je, anders had ik je nooit gemaakt." Vyndi liet haar hand los van zijn schouder en hij stapte achteruit. Vyndi richtte zich op de rest van de vampiers. Dit was niet de enigste nieuw geboren vampier in ons koningkrijk. Cormag kom naar voren." zei ze. Twijfelend stapte Cormag naar voren en durfde amper om zich heen te kijken. "Je bent jong Cormag maar ik weet zeker dat met de juiste training jij een groots vampier zal worden. Rox! Ik vertrouw jou deze jonge vampier toe. Leer hem wat je weet. " Ze legde even haar hand op zijn hoofd maar draaide zich toen weg. "Hierbij is deze Ceremonie afgelopen. " Zei Vyndi. Cormag was zachtjes weggelopen maar was wel in het zicht, sommigen zeiden wat tegen hem maar hij hoorde niks, zijn blik was naar de grond gericht zoals gewoonlijk. "Ik maak je groot." klonk de stem van Rox en Cormag keek even op en knikte wat voor hij zich omdraaide en wegliep. Het maakte hem niet uit wie zijn mentor zou worden. Wel fijn dat het een bekende was. Alleen Cormag bleef nogal bang en schuw voor de meesten. Hij ging even verderop in zijn eentje zitten en zweeg. Zijn blik gericht op de aarde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Taylor

Taylor


Aantal berichten : 18

Karakter
Leeftijd: 26 jaar
Rang:
Partner: Try me?

Ceremonie 06-08-2011 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie 06-08-2011   Ceremonie 06-08-2011 Emptyzo aug 07, 2011 10:47 am

De nacht was heerlijk en Taylor zat in een van de oude bomen die rond het vampierenkamp stonden. De takken gaven een griezelig beeld aan de omgeving door hun dorheid, maar Taylor vond het al niet zo erg meer. Hij was zins een paar dagen een vampier en had er vrede mee gesloten. Het was niet anders, want als Vyndi hem niet had gemaakt tot vampier had die andere dat wel gedaan die ze gedood had. Zijn ogen speurde de omgeving af, maar vond niets anders dan bange schuwe dieren die voorzichtig van de ene plek naar de andere toe snelde. De stem van zijn Queen klonk door het kamp en meteen sprong hij uit de boom en rende naar de Queens tree waar de andere vampiers zich al hadden verzamelt. Toen Vyndi sprak luisterde hij aandachtig en stapte op de Queen der vampiers af nadat ze hem naar voren geroepen had. Het was dat hij nu bleek was en je kon zijn opgelatenheid dus niet zien, tenzij je naar zijn ogen keek die anders glommen dan anders. Taylor knikte toen ze hard op zei dat Vyndi zijn Mentor werd en toen ze met die woorden klaar was boog Taylor zijn hoofd voor hij weg liep en zag hoe een jong kind van niet ouder dan Negen en half jaar zijn plaatst later in nam en Rox als zijn Mentor kreeg. Taylor zou morgen met zijn eerste training beginnen en hij sprong bijna uit zijn fel om te beginnen, maar hij zag dat het kind die Cormag heten zich het niet aan trok wat zijn Queen zei. Taylor voelde iets van medeleven in zich op komen, maar die werd al snel hardhading de kop in gedrukt door een andere gevoel. "Hij zou het wel halen!" hielt Taylor zichzelf voor en stapte door het kamp om Rox te feleciteren. 'Gefeliciteert Rox. Ik hoop dat je het goed zult doen als Mentor.' zei Taylor en legde zijn hand op haar schouder terwijl hij haar aan keek. Taylor trok zijn hand weer terug en liep terug naar de boom waar hij eerder nog in gezeten had. Kennelijk had Cormag zich daar in de buurt neer gezet. Taylor sprong handig in de boom en ging zitten, waarna hij naar Cormag keek. 'Jij ook gefeliciteert Cormag.' zei Taylor nog voor hij zijn blik weer op de omgeving richten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vyndi
Queen
Vyndi


Aantal berichten : 175

Karakter
Leeftijd: on the outside 17, Inner side 63
Rang: Queen of the dead
Partner: Joey, You have my heart

Ceremonie 06-08-2011 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie 06-08-2011   Ceremonie 06-08-2011 Emptyma aug 08, 2011 2:30 am

Vyndi zuchtte. De ceremonie was goed gegaan, haar eerste ceremonie als Queen. Toen schoot er ineens iets door haar hoofd. Een jong meisje dat als vampier bij hun kamp was aangekomen. Lily was haar naam, vandaag zou ook de dag zijn dat zij een mentor kreeg. Ze vervloekte zichzelf in haar hoofd terwijl ze terug stormde naar de Queenstree waar de meeste vampiers nog waren. "De vergadering is nog niet compleet afgelopen!" Hijgde ze even en keek rond naar de vampiers. "We hebben nog een nieuw gekomen kind die vandaag een mentor zal krijgen, vergeef me voor jou vergeten Lily, maar je mentor zal Raven worden!" Ze knikte naar het jonge meisje en liet een glimlach over haar gezicht schrijden terwijl ze het hoofd van het meisje aanraakte. "Luister goed naar hem, hij is een goede leraar, hij zal je leren wat hij weet." Daarna richtte ze zich op de rest maar haar ogen bleven hangen op Raven, hij was ouder als zij was, en hij was al eens mentor geweest, ze wist zeker dat hij het meisje aankon. "Raven ik vertrouw er op dat jij Lily alles zal leren wat je weet!" Even zuchtte de roodharige Vampier en keek toen nog een maal rond. "Hiermee is deze ceremonie dus officieel afgelopen!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Raven

Raven


Aantal berichten : 86

Karakter
Leeftijd: 70
Rang: Beschermer
Partner: Brooke

Ceremonie 06-08-2011 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie 06-08-2011   Ceremonie 06-08-2011 Emptyma aug 08, 2011 2:47 am

"We hebben nog een nieuw gekomen kind die vandaag een mentor zal krijgen, vergeef me voor jou vergeten Lily, maar je mentor zal Raven worden!",raven keek naar vyndi en daarna naar lily.Raven dacht in zichzelf"fijn...een leerling..", hij liep naar vyndi en lily en was helemaal stil en keek vyndi.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://ricardo035.hyves.nl/
Lily

Lily


Aantal berichten : 273

Karakter
Leeftijd: I am old enough for you
Rang: Beschermer
Partner: My time is not yet ripe for love

Ceremonie 06-08-2011 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie 06-08-2011   Ceremonie 06-08-2011 Emptyma aug 08, 2011 3:11 am

"De vergadering is nog niet compleet afgelopen!""We hebben nog een nieuw gekomen kind die vandaag een
mentor zal krijgen, vergeef me voor jou vergeten Lily, maar je mentor
zal Raven worden!" terwijl vyndi haar hoofd aan raakte
Luister goed naar hem, hij is een goede leraar, hij zal je leren wat hij weet." "Raven ik vertrouw er op dat jij Lily alles zal leren wat je weet!" "Hiermee is deze ceremonie dus officieel afgelopen!" Ze zag dat raven naar vyndi lopen, ze knikte naar haar mentor. Ze zag dat aardig leeg werd. Ze ging maar even wandelen om haar gedachten op oorde te zetten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/
Taylor

Taylor


Aantal berichten : 18

Karakter
Leeftijd: 26 jaar
Rang:
Partner: Try me?

Ceremonie 06-08-2011 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie 06-08-2011   Ceremonie 06-08-2011 Emptyma aug 08, 2011 9:55 am

Taylor keek meteen om bij het horen van de stem van zijn mentor en gleed weer op de boom, waarna hij naar de Queen's tree liep en wachten tot ze nog een kind tot student maakten en Raven als Mentor naar haar verwees. Taylor liep naar Lily ton en feleciteerde haar ook, voor Taylor zich weer terug trok naar de boom waar hij voor de tweede keer uit was gesprongen en er nu zijn intrek weer in nam.



( flut post )
Terug naar boven Ga naar beneden
Mickey

Mickey


Aantal berichten : 47

Karakter
Leeftijd: 16
Rang: beschermer
Partner: Shake, shake, shake that tail! oh, i almost forgot! You have no tail!

Ceremonie 06-08-2011 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie 06-08-2011   Ceremonie 06-08-2011 Emptyza aug 13, 2011 9:40 pm

Mickey zat op een grote rots even te rusten. Toen klonk er een stem over het vampier territorium. "Laten alle vampiers zich verzamelen voor een Ceremonie!" Niet lang geleden is er een Vampier bijgekomen, vele van jullie hebben hem vast al ontmoet. Zijn naam is Taylor, en vandaag zal hij zijn mentor krijgen. Taylor kom naar voren alsjeblieft.Vanaf vandaag, tot je, je training hebt voltooid, zal je bekend staan als een kind. Ik zal je mentor worden. Ik hoop dat je een aandachtig student zal zijn en zal opletten naar mijn lessen. Ze legde Morgen zullen we beginnen met je training. Bereid je jezelf er maar op voor. Het zal zwaar worden, maar ik heb vertrouwen in je, anders had ik je nooit gemaakt Dit was niet de enigste nieuw geboren vampier in ons koningkrijk. Cormag kom naar voren."Je bent jong Cormag maar ik weet zeker dat met de juiste training jij een groots vampier zal worden. Rox! Ik vertrouw jou deze jonge vampier toe. Leer hem wat je weet. Hierbij is deze Ceremonie afgelopen.

" Een teleur gestelde blik verliet Mickey's ogen. Misschien vertrouwde Vyndi haar geen leerling toe omdat ze anders was. Ze was half kat. Maar daar kon ze zelf ook niks aan doen. Of wel? Nee! Teleur gesteld ging ze naar een grot in het kamp waarvan ze haar slaaplek had gemaakt. Verveeld ging ze op haar knieen zitten. Toen ontblootte ze één van haar nagels en roerde verveeld in een bakje medicijnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brandon

Brandon


Aantal berichten : 99

Karakter
Leeftijd: Frozen at the age 20
Rang: Beschermer
Partner: Who dares to try and touch my deep frozen heart?

Ceremonie 06-08-2011 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie 06-08-2011   Ceremonie 06-08-2011 Emptyma aug 15, 2011 3:51 am

"Laten alle vampiers zich verzamelen voor een Ceremonie!" De stem van Vyndi deed Brandon opkijken. Geruisloos voegde hij zich bij de rest en ging met zijn rug ergens tegenaan staan, zijn ogen gericht op Vyndi. '' Niet lang geleden is er een Vampier bijgekomen, vele van jullie hebben hem vast al ontmoet. Zijn naam is Taylor, en vandaag zal hij zijn mentor krijgen. Taylor kom naar voren alsjeblieft.Vanaf vandaag, tot je, je training hebt voltooid, zal je bekend staan als een kind. Ik zal je mentor worden. Ik hoop dat je een aandachtig student zal zijn en zal opletten naar mijn lessen. Morgen zullen we beginnen met je training. Bereid je jezelf er maar op voor. Het zal zwaar worden, maar ik heb vertrouwen in je, anders had ik je nooit gemaakt Dit was niet de enigste nieuw geboren vampier in ons koningkrijk. Cormag kom naar voren. Je bent jong Cormag maar ik weet zeker dat met de juiste training jij een groots vampier zal worden. Rox! Ik vertrouw jou deze jonge vampier toe. Leer hem wat je weet. Hierbij is deze Ceremonie afgelopen.'' Tijdens de hele Ceremonie had Brandon geen spier bewogen, maar nu zette hij zijn rug af zodat hij loskwam van dat waar hij tegenaan stond en verdween in stilte. Hij zou niemand opleiden, en dat was maar beter ook voor nu. Zijn zorgen lagen toch echt ergens anders. "De vergadering is nog niet compleet afgelopen!" Hoorde hij ineens en draaide zich stilletjes om. "We hebben nog een nieuw gekomen kind die vandaag een mentor zal krijgen, vergeef me voor jou vergeten Lily, maar je mentor zal Raven worden! Luister goed naar hem, hij is een goede leraar, hij zal je leren wat hij weet. Raven ik vertrouw er op dat jij Lily alles zal leren wat je weet. Hiermee is deze ceremonie dus officieel afgelopen!" Zachtjes zuchtte Brandon en verdween nu wel, stilletjes verliet hij het kamp...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ceremonie 06-08-2011 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie 06-08-2011   Ceremonie 06-08-2011 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ceremonie 06-08-2011
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Ceremonie] 25-10-2011
» Ceremonie [11-8-2011]
» [Ceremonie] 18-8-2011
» Ceremonie [19-8-2011]
» Ceremonie [13-11-2011]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Territoria :: Vampier territorium :: Queens tree-
Ga naar: