Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 a love story

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Raven

Raven


Aantal berichten : 86

Karakter
Leeftijd: 70
Rang: Beschermer
Partner: Brooke

a love story Empty
BerichtOnderwerp: a love story   a love story Emptyma aug 08, 2011 11:42 am

Raven zat naast rox aan de water kant, hij had gevoelens voor haar maar durfde het niet te zeggen.Hij keek naar de maan die omhoog kwam en dacht "ik kan het nu proberen..", hij pakte langzaams rox haar hand en ging een beetje dichter bij zitten en keek naar het water.Hij raapte zijn moed bij elkaar en dacht "of het gevoel is wederzijds of ze vermoord me.. ik waag het er op."raven gaf een zoen op dr wang en werd helemaal rood en wachte tot zij reageerde er op,hij hoopte op het beste.

(alleen raven en rox)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://ricardo035.hyves.nl/
Rox

Rox


Aantal berichten : 324

Karakter
Leeftijd: 57 (Menselijke leeftijd 17)
Rang: beschermer
Partner: my only love my little daughter who has mush laughing when her parents died before her eyes, Lucy you let my heart beat again

a love story Empty
BerichtOnderwerp: Re: a love story   a love story Emptyma aug 08, 2011 11:53 am

Rox zat naast Raven met rode wangetjes in het maanlicht. Wachte er de heletijd op tot datie het zal doen maar wist niet of het het zelfde vor hem was als bij haar.
Rox dacht diep na en er kwam er uit misschien denkte ook dat ik een monster ben die alleen maar wilt moorden en bloed wat Vyndi vond en die zou ook zonder moeite monster tegen haar zeggen.
Opeens voelde Rox dat iemand haar hand pakte en dichter bij kwam zitten en het eerst niet durfde.
Ze keek naar Raven in zijn sprankelijke ogen hij buigde langzaam omlaag en gaf een kus op haar wang die warm aan voelde.
Rox werd rood en zag dat hij het ook werd. Hij werd niet zo rood als een tomaat maar als rozen blaadjes die opkwam.
Rox kwam rustig dichter bij hem en ging op haar knieeen zitten om met haar neus tegen de zijne ana te komen.
Ze keek diep in zijn ogen die in het maanlicht sprankelde en de hare ook.
Er kwam een zacht briesje die Rox glanzende haren over hem blies.
Rox dee haar wiite parel achtig handen op zijn gezicht en sloot haar ogen en kwam rustig dichter bij zijn mond.
Rox zette een beetje meer vaard in en kuste zijn volle lippen teder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Raven

Raven


Aantal berichten : 86

Karakter
Leeftijd: 70
Rang: Beschermer
Partner: Brooke

a love story Empty
BerichtOnderwerp: Re: a love story   a love story Emptyma aug 08, 2011 12:30 pm

Raven keek rox in haar ogen, het maanlicht straalde op haar licht rode wangen.Raven had een vreemd gevoel in zijn buik dat hij nog nooit eerder had gevoeld,een gevoel zo sterk bij haar en dat gevoel zij "ik wil alleen bij jouw zijn en nooit bij jou weg". hij voelde dat rox de ware was en werd rood, hij keek haar aan in haar bloed rode ogen en zoende haar en wachte tot ze er op antwoorde
Terug naar boven Ga naar beneden
http://ricardo035.hyves.nl/
Rox

Rox


Aantal berichten : 324

Karakter
Leeftijd: 57 (Menselijke leeftijd 17)
Rang: beschermer
Partner: my only love my little daughter who has mush laughing when her parents died before her eyes, Lucy you let my heart beat again

a love story Empty
BerichtOnderwerp: Re: a love story   a love story Emptyma aug 08, 2011 1:07 pm

Rox keek Raven zacht in zijn ogen die straalde door het maanlicht.
Rox voelde zig voor het eerst warm van binnen ookal klopte haar hart niet meer het leek wel zo. Een gevoel die was opgewekt door een vlam die steets sterker werd en warmer.
Rox voelde het letterlijk branden van binnen en lied haar kracht door de vlam aanvoeren.
Ze wist het zeker ze was ontdooit ze was niet meer koud. Rox keek nog diep in Raven's ogen en ze wist het zeker dat was haar vlam, hij maakte het haar de branding de hartstocht het kwam door hem.
Raven keek in Rox ogen en werd toen rood en kwam met zijn lippen tegen de haare aan.
Rox sloot haar ogen en zoende teder mee.
Rox legde rustig haar hand op zijn gezicht die zo wit was ls sneeuw en lied rustig haar lippen van de zijne komen en keek hem aan in zijn roden ogen waar geluk in zag stralen.
Rox lied een traan vallen van geluk en zei op een mooie en rustig ton terwijl het maalicht op hun straalde.
"Ik hou van je, alleen van jou." Rox kreeg nog steets tranen van geluk en lied zig rustig op borst kast vallen om haar gezicht er in te verbergen die huilde van geluk.
ze pakte rustig zijn hand en hield het teder en kwestbaar vast en beelf rustig tegen hem aan liggen met een blozende gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Raven

Raven


Aantal berichten : 86

Karakter
Leeftijd: 70
Rang: Beschermer
Partner: Brooke

a love story Empty
BerichtOnderwerp: Re: a love story   a love story Emptyma aug 08, 2011 1:17 pm

"Ik hou van je, alleen van jou." hoorde raven rox zeggen, raven zij rustig"ik ook van jou... alleen maar van jou en niemand anders..".Hij voelde rox tegen zijn borst kast gaan liggen en hij werd helemaal rood en voelde haar handen op zijn handen.Hij wou dat dit moment voor eeuwig bleef duren,langzaam aaide hij over haar haar met 1 hand en met de andere hand hield hij haar handvast en glimlachde.Zo gelukkig voelde hij zich, hij was sprakeloos...


Laatst aangepast door Raven op ma aug 08, 2011 1:40 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : hoofdletters vergeten ;x)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://ricardo035.hyves.nl/
Rox

Rox


Aantal berichten : 324

Karakter
Leeftijd: 57 (Menselijke leeftijd 17)
Rang: beschermer
Partner: my only love my little daughter who has mush laughing when her parents died before her eyes, Lucy you let my heart beat again

a love story Empty
BerichtOnderwerp: Re: a love story   a love story Emptyma aug 08, 2011 1:45 pm

Raven zei op een rustige toon toen Rox tegen zijn borstkast lag."ik ook van jou... alleen maar van jou en niemand anders.." En Rox moest nog meer blozen en ging steetss verder met haar geichten tegen hem aan.
Opeens voelde Rox dat Raven rustig met zijn hand over haar haar strelen en Rox keek rustin zijn mooie amandelahtige ogen.
Rox lied heel even zijn hand los en lied het op zijn wang rusten.
Rox gaf teder een kus op zijn wang en lied het heel even rusten.
Rox keek hem even aan en kwam toen met haar neus ttegen de zijne aan.
Rox lied voorzichtig haar handen in zijn nek strijken en lied haar hoofd toen rustig op zijn schouder.
Rox kwam rustig met haar benen op zijn schoot en wachte af wat hij zou doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Raven

Raven


Aantal berichten : 86

Karakter
Leeftijd: 70
Rang: Beschermer
Partner: Brooke

a love story Empty
BerichtOnderwerp: Re: a love story   a love story Emptyma aug 08, 2011 1:52 pm

Raven keek rox aan en legde zijn armen om haar heen en keek haar aan "ik wil dat dit moment voor eeuwig duurt..." zei raven rustig.Hij drukte een kus op haar wang en hield haar stevig bij haar, hij dacht in zichzelf"ik zal je beschermen tegen alles..".Hij voelde zich een met haar en zoende haar en werd heel rood.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://ricardo035.hyves.nl/
Rox

Rox


Aantal berichten : 324

Karakter
Leeftijd: 57 (Menselijke leeftijd 17)
Rang: beschermer
Partner: my only love my little daughter who has mush laughing when her parents died before her eyes, Lucy you let my heart beat again

a love story Empty
BerichtOnderwerp: Re: a love story   a love story Emptyma aug 08, 2011 11:02 pm

Rox keek Raven aan en hij haar en legde armen stevig om haar heen en zei met een lieve zachte stem.
"ik wil dat dit moment voor eeuwig duurt..." En Rox moes heel erg blozen.
Raven drukte rustig een zoen op der wang. Rox pakte zijn witte parel achtige gezicht vast en Raven drukte een kus op hun volle lippen.
Rox hield de kust vast terwijl ze op zijn schoot zat.
dit kon wel eeuwig duren voor rox, dit prachtige gevoel.
Rustig lieten ze ed kus los en Rox knuffelde de Raven en werd rood.
Rox was ontdooit dat wist ze nu de enige die haar kon ontdooien was hem en niemand anders.
Rox voelde zig even mens maar als mens werd ze al niet snel verliefd.
Rox keek diep in zijn ogen en het leek dat ze in de hemel zat inplaats van de hell waar ze atijd al heeft gezeten.
Ze wist het zeker ze wou niet meer van hem weg en hield hem stevig vast in een knuffel.
Ze dee haar hoofd rustig zakken op zijn borst kast en keek met hem naar de volle maan
Terug naar boven Ga naar beneden
Raven

Raven


Aantal berichten : 86

Karakter
Leeftijd: 70
Rang: Beschermer
Partner: Brooke

a love story Empty
BerichtOnderwerp: Re: a love story   a love story Emptydi aug 09, 2011 8:09 am

Raven voelde het hoofd van rox op zijn borst kast, hij legde zijn armen om dr heen en aaide haar zachtjes.Raven bloosde licht en dacht "i will protect you." , hij keek naar haar en zach hoe het maanlicht straalde op haar haar.Hij zij zachtjes "ik bescherm je." en glimlachde, hij legde zijn hand op haar wang en gaf haar een kus.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://ricardo035.hyves.nl/
Rox

Rox


Aantal berichten : 324

Karakter
Leeftijd: 57 (Menselijke leeftijd 17)
Rang: beschermer
Partner: my only love my little daughter who has mush laughing when her parents died before her eyes, Lucy you let my heart beat again

a love story Empty
BerichtOnderwerp: Re: a love story   a love story Emptydi aug 09, 2011 11:11 am

Ravn sloeg langzaam en zacht zijn armn om Rox heen en aaide zachtjes.
Rox keek naar Raven en hij bloosde zag ze en zij moest ook blozen.
Rox kon haar ogen niet meer van hem afhouden ze was zo gelukkig met hem en niemand zou het meer kunnen afnemen.
Raven zei op een zachte en liefdevolle toon "ik bescherm je." en Rox moest blozen en Raven legde zacht zijn hand op haar wang en Rox kwam al dichter bij zijn gezicht om zijn volle lippen te kussen.
Rox genoot ze wou dat dit moment eeuwig kon doen en koesteren maar het kon niet voor eeuwig omdat ze ook nog de leerlingen hadden en ze moesten jagen.
Rox legde zacht haar hand op zijn wang en kwam wer rustig van zijn lippen af en gaf nog een kus op zijn wang en kwam toen tegen hem aan en zei op een rustige toon.
Ik bescherm je ook." Rox haar ogen straalde in het aanlicht en die van Raven ook.
Rox bloosde een beetje maar pakte toen met twee handen zijn gezicht vast en kwam weer rustig bij zijn volle lippen en kuste het teder.
Rox ging weer een beetje achter uit en ging op zijn schoot zitten.
Rox keke hem aan en Zei zacht Ik wil niet meer van je weg we horen bij elkaar."
Rox legde haar hoofd weer tegen zijn borstkast en pakte zijn handen vast die nog om haar heen zaten en lied ze om haar middel gaan.
Ze keken samen naar de maan, Rox wachte wat hij zou doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Raven

Raven


Aantal berichten : 86

Karakter
Leeftijd: 70
Rang: Beschermer
Partner: Brooke

a love story Empty
BerichtOnderwerp: Re: a love story   a love story Emptydi aug 09, 2011 11:49 am

"Ik bescherm je ook.""Ik wil niet meer van je weg we horen bij elkaar." hoorde hij rox zeggen raven twijfelde even en keek naar haar, daarna keek hij weer naar de maan en zij"wil je met mij?" zij raven met een rood gezicht, raven pakte haar hand en legde die samen met zijn eigen hand op zijn wang en keek haar in bloedrode ogen en glimlacht zachtjes en wachte op haar antwoord
Terug naar boven Ga naar beneden
http://ricardo035.hyves.nl/
Rox

Rox


Aantal berichten : 324

Karakter
Leeftijd: 57 (Menselijke leeftijd 17)
Rang: beschermer
Partner: my only love my little daughter who has mush laughing when her parents died before her eyes, Lucy you let my heart beat again

a love story Empty
BerichtOnderwerp: Re: a love story   a love story Emptywo aug 10, 2011 12:09 am

Rox zag dat Raven twijfelde mar ze wist niet waarom, hij keek even naar Rox en toen weer de maan. Rox keek hem stevig aan en wou weten wat er was.
Hij keek nog even naar de man en Rox wachte en toen Zei hij met een rood gezicht.
"wil je met mij?" Rox werd rood en Raven pakte haar hand vast en legde samen met zijn hand op zijn wang.
Rox was nog steets rood en keek gerust in zijn mooie glinsteren ogen in het maanlicht.
Rox lied har hand even gaan en keek met een heel gelukkig gezicht naar hem en begon hem om ze hals te bespringen.
Terwijl ze dat deden vielen ze bijden om in het meer en Rox zei toen op een zachte toon.
"Tuurlijk wil ik." Ze keek hem an terwijl ze in het meer lagen en pakte zijn gezicht vast en kwam bij zijn lippen en kuste hem teder.
Rox wou dat dit eeuwig kon duren maar wachte met alle gerust wat hij zou doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Raven

Raven


Aantal berichten : 86

Karakter
Leeftijd: 70
Rang: Beschermer
Partner: Brooke

a love story Empty
BerichtOnderwerp: Re: a love story   a love story Emptywo aug 10, 2011 8:20 am

rox besprong raven waardoor ze in het water vielen "tuurlijk wil ik", raven werd rood en kwam boven water.Hij legde zijn armen om rox heen en zoende haar, hij wou dat dit moment voor eeuwig duuwde zo fijn voelde het.Hij keek haar aan in haar bloedrode ogen die glinsterde in de maanlicht en kreeg het warme gevoel weer, hij voelde zich weer een normale jongen voor heel even. "Ik wil voor altijd bij je blijven" zij raven en bloosde, hij keek naar haar "als ik bij jou ben voel ik wel duizende zonnen gloeien in me ligaam... het is het fijnste gevoel dat ik ooit gehad heb." zij raven met een blosend gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://ricardo035.hyves.nl/
Rox

Rox


Aantal berichten : 324

Karakter
Leeftijd: 57 (Menselijke leeftijd 17)
Rang: beschermer
Partner: my only love my little daughter who has mush laughing when her parents died before her eyes, Lucy you let my heart beat again

a love story Empty
BerichtOnderwerp: Re: a love story   a love story Emptyza aug 13, 2011 1:00 am

Raven werd en ze zoende Rox lied even haar lippen vn de ziijne gn en keke hem aan in zijn glinsterde rode ogen en moest blozen. "Ik wil voor altijd bij je blijven" Zei Hij zacht en Rox werd nog roder en Zei met een zachte stem en warme hart. "Ik wil ook bij jou blijven voor altijd." Ze moesten alle bij blozen en Rox voelde zig weer even mens het menselijke gevoel de warmte van binnen die je voelde stromen.
Het leek even of haar bloed stroomde op warme normale temperatuur maar dat kan niet dacht Rox en bleef in Ravens ogen kijken terwijl ze daar nog in het water zaten.
Raven wou wat zeggen zag Rox aan zijn gezicht en luisterde aandachtig naar hem.
"als ik bij jou ben voel ik wel duizende zonnen gloeien in me ligaam... het is het fijnste gevoel dat ik ooit gehad heb." Zei hij met een rode gezicht en Rox gaf een mooie warme glimlach en zei met ene warme stem en sprankelijke ogen.
"Als ik bij jou ben voel ik me weer levend lijkt het alsof ik nooit vampier ben geweest de hitte overstijgd gewoon in mijn lichaam. De warmte is zo mooi het lijkt gewoon dat alle warmte wat er maar was naar me toe is gegaan. He lijkt gewoon bijna magie's het is het prchtigste gevoel wat ik ooit voelde en niet meer zou weg gaan."
Rox bloosde en stond op uit het water terwijl ze Ravens hand vast pakte en hem hielp om naar ed kant te komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Raven

Raven


Aantal berichten : 86

Karakter
Leeftijd: 70
Rang: Beschermer
Partner: Brooke

a love story Empty
BerichtOnderwerp: Re: a love story   a love story Emptyzo aug 14, 2011 12:41 pm

"Ik wil ook bij jou blijven voor altijd.""Als ik bij jou ben voel ik me weer levend lijkt het alsof ik nooit vampier ben geweest de hitte overstijgd gewoon in mijn lichaam. De warmte is zo mooi het lijkt gewoon dat alle warmte wat er maar was naar me toe is gegaan. He lijkt gewoon bijna magie's het is het prchtigste gevoel wat ik ooit voelde en niet meer zou weg gaan." hoorde hij rox zeggen en kreeg een hand toegerijkt, rox trok hem aan de kant en raven ging weer zitten met een rood gezicht en keek naar rox en glimlachde. "dankje." zei raven met een glimlach en pakte haar hand vast en bloosde.

(inspiloos D:)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://ricardo035.hyves.nl/
Rox

Rox


Aantal berichten : 324

Karakter
Leeftijd: 57 (Menselijke leeftijd 17)
Rang: beschermer
Partner: my only love my little daughter who has mush laughing when her parents died before her eyes, Lucy you let my heart beat again

a love story Empty
BerichtOnderwerp: Re: a love story   a love story Emptyma aug 15, 2011 9:53 pm

Rox trok hem de kant op en Raven zei zachtjes "dankje." Rox glimlachde en Raven moes blozen.
Rox keek even naar de maan di er bijna niet meer was en had oder tussen zijn hand vast terwijl ze op zijn schoot zat.
Ze ging in alle gerus tegen zijn borst aan liggen en bleef bewonderen naar de maan terwijl ze een rood kleurtje kreeg van Raven.
Rox dacht gerust in haar gedachte ik wil niet eer iemand anders ik wil dat er niks meer veranderd ik wil dat het altijd zo blijft.
Rox keek hem aan in zijn ogen en bleef hem aan kijken tot het dag werd.

(Volgens mij is dit wel het eind ik kan er een slotje op zetten als ej wilt?
Dan beginnen we een nieuwe topic)
Terug naar boven Ga naar beneden
Jasmyn
Queen
Jasmyn


Aantal berichten : 384

Karakter
Leeftijd: 21
Rang: Queen
Partner:

a love story Empty
BerichtOnderwerp: Re: a love story   a love story Emptyma aug 29, 2011 12:34 pm

Sorry voor duppel post maar ik sluit deze topic vanaf nu en al paar dagen geleden dat ik het zeker wist zijn Rox en Raven geen partners meer.

MVG, Jasmyn
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





a love story Empty
BerichtOnderwerp: Re: a love story   a love story Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
a love story
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» The story without a name
» my story!
» [Story] Hellish Dreams
» love in the air?
» Your love is my love

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Territoria :: Ridder Territorium :: Riddersmeer-
Ga naar: