Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Little, little kid be strong, be hard and be a true Wizard.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Mariah

Mariah


Aantal berichten : 151

Karakter
Leeftijd: around 17 years now...
Rang: Full protecter and I like it!
Partner: Come and spinn my life upside down

Little, little kid be strong, be hard and be a true Wizard. Empty
BerichtOnderwerp: Little, little kid be strong, be hard and be a true Wizard.   Little, little kid be strong, be hard and be a true Wizard. Emptyza aug 20, 2011 10:56 am

Op de grond midden in de huiskamer van haar vaders huis zat de kleine Mariah. Een brede lach streelde haar kleine gezichtje terwijl ze zo bleef zitten. Haar vader en moeder waren met iets bezig, Mariah wist niet wat. Maar opzich maakte het haar niet uit. Ze glimlachte even bij de gedachte aan wat ze de vorige keer had kunnen doen. Ze had een glaasje laten breken met enkel alles in haar er daar op te concentreren. Zou ze dat weer kunnen doen? Even keek ze zoekend rond naar iets. Toen zag ze even verderop een klein bekertje staan. Duidelijk van steen. Hij was ver weg, maar misschien dat het zou lukken. Ze richtte al haar aandacht er op. Alles in haar straalde uit naar het bekertje, met als een doel, het breken. Er ontstond een diepe barst in en voor haar ogen viel er een stuk af. Ze kirde van plezier en liet het verder breken. Daarna liet ze zich voorover vallen en voorzichtig kroop ze naar voren. Het duurde een tijdje maar eindelijk kwam ze aan bij het bekertje. Ze pakte een van de kleine scheren op in haar handje en keek er aandachtig naar. Per ongeluk liet ze hem vallen en ze greep hem meteen weer op. Met al haar kracht neep ze er in en liet hem toen weer los met een pijnlijk gilletje. Het stukje scherf viel op de grond met wat rode vloeistof er aan. Geschrokken keek ze naar haar hand die pijn deed. In haar handpalm welde zich rode vloeistof op en geschrokken begon ze te huilen. De pijn en de schrik waren hevig terwijl ze zo bleef zitten met het stukje scherf voor haar en haar gewonde handje in haar andere hand.

(only her daddy and her gostplay mommy fuuuu )
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

Little, little kid be strong, be hard and be a true Wizard. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Little, little kid be strong, be hard and be a true Wizard.   Little, little kid be strong, be hard and be a true Wizard. Emptyza aug 20, 2011 11:14 am

Seth keek verschrikt op toen hij een gil hoorde, Selene was er bijna direct bij en Seth daarna. Seth zag Mariah bloeden en schrok, snel liep hij naar haar toe en pakte haar handje vast. "Mariah, niet naar mij kijken goed? Kijk naar Selene," zei Seth zodat ze het niet hoefde te zien. Selene tilde voorzichtig Mariah vast maar zorgde dat Seth bij haar hand bleef. Selene twijfelde, dat merkte Seth. 'Hush, lay down your troubled mind. The day has vanished and left us behind. And the wind - whispering soft lullabies. Will soothe - so close your eyes,' begon Selene te zingen en Seth raakte afgeleid door haar stem maar concentreerde zich. Hoe mooi het ook was, het was afleiding. Hij legde zijn hand op die van Mariah, "Salvation heal," zei hij fluisterend en voelde iets in zijn hand snijden. Hij liet Mariah's hand los en keek, hij veegde het bloed weg en de wond was verdwenen.... eigenlijk verplaats naar zijn eigen hand. Hij bond een stukje stof erom heen en glimlachte naar Mariah toen Selene klaar was met zingen. "Niet spelen met steen of glas," zei Seth troostend en omhelsde Mariah die nog in Selene's armen lag. Seth liep even weg om de wond schoon te maken terwijl Selene achter bleef en nog wat doorzong en zo nu en dan glimlachte naar Mariah in haar armen. Alsof het haar eigen dochtertje was, al leefde die niet meer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mariah

Mariah


Aantal berichten : 151

Karakter
Leeftijd: around 17 years now...
Rang: Full protecter and I like it!
Partner: Come and spinn my life upside down

Little, little kid be strong, be hard and be a true Wizard. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Little, little kid be strong, be hard and be a true Wizard.   Little, little kid be strong, be hard and be a true Wizard. Emptyza aug 20, 2011 11:24 am

"Mariah, niet naar mij kijken goed? Kijk naar Selene," Zei haar vader die meteen aan was komen lopen. zodat ze het niet hoefde te zien. Haar moeder tilde voorzichtig Mariah op maar zorgde dat haar vader bij haar hand bleef. "Hush, lay down your troubled mind. The day has vanished and left us behind. And the wind - whispering soft lullabies. Will soothe - so close your eyes," begon haar moeder zacht te zingen. Het was schitterend en met grote oogjes luisterde Mariah naar haar. Ze voelde haar vaders hand op haar gewonde maar lette er niet meer op. Al waar ze nu aandacht voor had was haar moeders zachte stem. Haar vader zei iets maar ze verstond het niet. Daarna liet hij haar hand los en glimlachte naar Mariah toen haar moeder klaar was met zingen. "Niet spelen met steen of glas," zei Seth zacht en troostend en omhelsde Mariah die nog in haar moeders armen lag. Mariah glimlachte zacht en raakte met haar handje even zijn wang aan als verontschuldiging. Daarna drukte ze zich even tegen haar moeder aan met haar ogen nog gericht op haar vader. Hij liep even weg en Mariah keek hem na terwijl haar moeder weer begon met zingen. Ze drukte zich met haar kleine lichaam tegen die van haar moeder aan. Ze voelde zich zo veilig nu. Veiliger dan ze zich ooit had gevoeld. Nog even keek ze naar de scherven van de beker en glimlachte. Daarna wees ze met trotse oogjes er naar. Ze wou haar moeder laten zien wat ze gedaan had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

Little, little kid be strong, be hard and be a true Wizard. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Little, little kid be strong, be hard and be a true Wizard.   Little, little kid be strong, be hard and be a true Wizard. Emptyza aug 20, 2011 11:37 am

Selene glimlachte, "Je bent een talentje," zei ze en kuste Mariah op haar voorhoofd. "Ik en... Papa zijn trots op je," zei ze en streek met haar duim over Mariah's wang. Ze glimlachte en vond het niet erg om Seth zo te noemen. Ze waren pleegouders, geen geliefden. Seth was ondertussen net teruggekomen en glimlachte eventjes, toen ruimde hij de scherven op. "Goed gedaan Mariah, alleen probeer volgende keer iets zachts." lachte hij, de pijn vergetend. Hij keek naar Selene, "Ik denk... dat we beter even buiten kunnen gaan zitten," zei Seth. Selene glimlachte en gaf Mariah over aan Seth. Hij liep naar de stenen deur en opende hem met een knikje en ging even buiten staan. Tegen een rots aanleunend ging hij zitten met Mariah in zijn armen en Selene kwam vlak achter hem aan. Ze vleidde zich naast Seth om Mariah goed te kunnen zien. Selene keek naar Seth 'dank je, er waren betere keuze's dan mij maar alsnog mocht ik bij haar zijn.' zei ze telepatisch en glimlachte. Toen keken ze beide naar Mariah en verderop streek een vogel neer op een lage tak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mariah

Mariah


Aantal berichten : 151

Karakter
Leeftijd: around 17 years now...
Rang: Full protecter and I like it!
Partner: Come and spinn my life upside down

Little, little kid be strong, be hard and be a true Wizard. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Little, little kid be strong, be hard and be a true Wizard.   Little, little kid be strong, be hard and be a true Wizard. Emptyza aug 20, 2011 11:52 am

Haar moeder glimlachte. "Je bent een talentje," zei ze en kuste Mariah op haar voorhoofd. "Ik en... Papa zijn trots op je," zei ze en streek met haar duim over Mariah's wang. "Goed gedaan Mariah, alleen probeer volgende keer iets zachts." lachte haar vader die ondertussen was terug gekomen. Hij keek naar Mariah's moeder, "Ik denk... dat we beter even buiten kunnen gaan zitten," zei haar vader. Haar moeder glimlachte en gaf Mariah over aan hem. Hij liep naar de stenen deur en opende hem met een knikje en ging even buiten staan. Tegen een rots aanleunend ging hij zitten met Mariah in zijn armen en haar moeder kwam vlak achter hem aan. Mariah had een brede lach op haar gezicht, ze was nog niet eerder buiten geweest. Verderop streek iets raars neer op een lage tak. En Mariah keek er met grote ogen naar. Ze wees lachend naar het rare ding en keek even haar vader aan. Daarna naar haar moeder en toen richtte ze zich op het rare beest. Ze wou hem eigenlijk wel van dichtbij zien. Opnieuw stak ze haar handje uit en richtte haar volle aandacht op het dier. 'Kom!' Riep ze in haar gedachten en als bezeten hupte het diertje naar haar toe. Ze hielt haar handje op en het diertje sprong er gewillig in. Even aaide ze de zachte vacht en glimlachte. Ze hielt enkel haar vingertje op en het diertje hupte er op. Zie hief haar armpje zo ver als ze kon. 'Vrij!' Dacht ze in gedachte en het diertje schudde zijn kopje, spreed zijn vleugeltjes en vloog van haar hand af. Nog even keek ze hem verwonderd na en klapte daarna in haar handjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

Little, little kid be strong, be hard and be a true Wizard. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Little, little kid be strong, be hard and be a true Wizard.   Little, little kid be strong, be hard and be a true Wizard. Emptyza aug 20, 2011 12:14 pm

Buiten zaten ze daar en plotseling wees Mariah naar de vogel verderop en keek Seth en Selene één voor één aan. De vogel kwam naar haar toe en ging in haar hand. Ze aaide hem en voelde zijn veertjes. Even later strekte ze haar armpje en de vogel vloog weg en ze klapte in haar handjes. Seth moest lachen en omhelsde met 1 arm Mariah en Selene glimlachte, "Ik vraag me af hoe ze dat heeft gedaan," zei Selene glimlachend en legde haar hand tegen Mariah's zij zodat ze niet om zou vallen. Selene keek Seth aan en legde haar hoofd tegen zijn schouder, even leken ze een gezinnetje behalve de grote verschillen. Selene streek over het hoofdje van Mariah. "Mariah, dat was een vogeltje die kunnen heel mooi fluiten. Zoiets als," begon Selene en floot toen vogelachtig en Seth moest lachen. Seth besefte dat hij hield van het kleine kindje. Alsof het zijn eigen was, nu wist hij... dat als het hem al lukte dat hij later een kind wou. Met medelijden keek hij naar Selene die hem aankeek, 'geen medelijden Seth, ik ben gelukkig als jij dat bent. Ik ben een summon alleen je hebt me geluk gegeven door dit kind te accepteren en mij deel laten nemen aan de zorg,' zei ze in gedachten en zette Mariah op haar schoot en tegen haar buik aan zodat ze rustig kon liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mariah

Mariah


Aantal berichten : 151

Karakter
Leeftijd: around 17 years now...
Rang: Full protecter and I like it!
Partner: Come and spinn my life upside down

Little, little kid be strong, be hard and be a true Wizard. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Little, little kid be strong, be hard and be a true Wizard.   Little, little kid be strong, be hard and be a true Wizard. Emptyza aug 20, 2011 12:28 pm

Haar vader moest lachen en omhelsde met 1 arm Mariah en haar moeder glimlachte, "Ik vraag me af hoe ze dat heeft gedaan," zei ze en legde haar hand tegen Mariah's zij zodat ze niet om zou vallen. "Mariah, dat was een vogeltje die kunnen heel mooi fluiten. Zoiets als," begon haar moeder en floot toen vogelachtig en Mariah's vader moest lachen. Daarna zette ze Mariah op haar schoot en tegen haar buik aan zodat ze rustig kon liggen. Mariah glimlachte en streek even met haar hand over het gezicht van haar moeder. Toen trok ze een klein grimasje, als ze dat bekertje kon laten breken en die vogel laten bewegen, zou ze dan ook? Heel hard prentte ze zich het beeld in van haar moeder die voor haar zong en hoopte uit alle macht dat het beeld ook bij haar moeder zou aankomen.

(inspiloos xD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

Little, little kid be strong, be hard and be a true Wizard. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Little, little kid be strong, be hard and be a true Wizard.   Little, little kid be strong, be hard and be a true Wizard. Emptyza aug 20, 2011 12:39 pm

Selene voelde het handje van Mariah over haar gezicht glijden en glimlachte, zachtjes zuchtte ze en keek Seth aan. Seth keek naar Mariah die nog steeds naar Selene keek. "Mariah en.... Celeste dit is voor mijn twee kindjes." zei ze heel erg zacht. 'A star shining in a universe far away. My heart knows that we shall meet again some sweet day. And you, you will be the flame that burns in my breast. And oh, I know just by knowing you I was blessed. Yes I was truly blessed. Heaven, Heaven, ooh waiting there for me. Heaven, Heaven, ooh always let it be.' begon Selene met zingen, tijdens het zingen keek ze naar Mariah en glimlachte. 'So why, tell me why the good die young my old friend. I pray that heaven waits for everyone in the end. And love, love is how we cross that bridge to the light. A star that is what you are in my darkest night. Be always by my side.
Heaven, Heaven, ooh waiting there for me. Heaven, Heaven, ooh always let it be,' zong ze verder zo nu en dan Seth aankijkend maar weer vaak naar Mariah en toen weer het reffrein. Langzaam zag ze Seth zijn ogen sluiten en vol overgave in slaap vallen. Selene ging nog even door en eindige fluisterend naar Mariah en kuste haar toen op haar hoofdje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mariah

Mariah


Aantal berichten : 151

Karakter
Leeftijd: around 17 years now...
Rang: Full protecter and I like it!
Partner: Come and spinn my life upside down

Little, little kid be strong, be hard and be a true Wizard. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Little, little kid be strong, be hard and be a true Wizard.   Little, little kid be strong, be hard and be a true Wizard. Emptyza aug 20, 2011 11:29 pm

"Mariah en.... Celeste dit is voor mijn twee kindjes." Hoorde Mariah zacht haar moeders stem. "A star shining in a universe far away. My heart knows that we shall meet again some sweet day. And you, you will be the flame that burns in my breast. And oh, I know just by knowing you I was blessed. Yes I was truly blessed. Heaven, Heaven, ooh waiting there for me. Heaven, Heaven, ooh always let it be. So why, tell me why the good die young my old friend. I pray that heaven waits for everyone in the end. And love, love is how we cross that bridge to the light. A star that is what you are in my darkest night. Be always by my side. Heaven, Heaven, ooh waiting there for me. Heaven, Heaven, ooh always let it be," Zong ze zacht en Mariah gaapte even. Toen ze naar haar vader keek zag ze dat hij in slaap was gevallen. Haar moeder zong nogsteeds maar eindige fluisterend naar Mariah en kuste haar toen op haar hoofdje. Even deed Mariah haar oogjes dicht maar daarna deed ze ze in een flits weer open. In de verte kwam een gestalte aan. En voor Mariah het wist stond de gestalte voor haar met zijn hoofd eerst op haar vader gericht en daarna op haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

Little, little kid be strong, be hard and be a true Wizard. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Little, little kid be strong, be hard and be a true Wizard.   Little, little kid be strong, be hard and be a true Wizard. Emptyzo aug 21, 2011 12:10 am

Selene keek op en zag de gedaante, "Wat moet u hier," zei ze koud en sloeg haar handen om Mariah heen. 'Wakker worden Seth,' zei ze. Seth schrok op en keek de gedaante aan. Hij stond op, "Wie u ook bent, ik neem aan dat u hier voor mij bent. Anders, vraag ik u direct te vertrekken," zei Seth kalm en hief zijn hand. Aylin verscheen vanuit een zwarte cirkel. "Indien u weigerd zal ik u wegvoeren met geweld en bloed," klonk een kille stem van Aylin die in het niets verdween en naast de man verscheen waarbij ze haar lange zwaard voor de gedaante hield om diens weg te versperren. Aylin's ogen gloeiden blauw op en ze lachte zachtjes en spottend. Één verkeerde beweging en de man lag in 2 op de grond, vooral nu. Seth zuchtte en keek de gedaante aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mariah

Mariah


Aantal berichten : 151

Karakter
Leeftijd: around 17 years now...
Rang: Full protecter and I like it!
Partner: Come and spinn my life upside down

Little, little kid be strong, be hard and be a true Wizard. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Little, little kid be strong, be hard and be a true Wizard.   Little, little kid be strong, be hard and be a true Wizard. Emptyzo aug 21, 2011 12:24 am

"Wat moet u hier," Klonk haar moeders stem en sloeg haar arm om Mariah heen. 'Wakker worden Seth,' zei ze. Haar vader schrok op en keek de gedaante aan. Hij stond op, "Wie u ook bent, ik neem aan dat u hier voor mij bent. Anders, vraag ik u direct te vertrekken," zei Haar vader kalm en hief zijn hand. Een nieuwe gedaante verscheen vanuit een zwarte cirkel. "Indien u weigerd zal ik u wegvoeren met geweld en bloed," klonk een kille stem van haar die in het niets verdween en naast de man verscheen waarbij ze haar lange zwaard voor de gedaante hield om diens weg te versperren. Haar ogen gloeiden blauw op en ze lachte zachtjes en spottend. Even keek Mariah met grote ogen toen de gedaante licht lachte en begon te spreken. " Inderdaad KING, ik ben hier voor u." Hij hief zijn hand waar iets in lag. Het leek op een amulet. Hij verbrijzelde het in zijn handen en liet het stof dat er over bleef op de grond vallen. "Maak u maar klaar, Als u een gevecht wil met mijn Queen zal u die krijgen. Bovendien." De man glimlachte even en Mariah dook dieper weg tegen haar moeder aan. "Zal mijn Queen het zeer interessant vinden over dat kind." Daarna richtte hij zich weer op haar vader zonder op het zwaard te letten. "Ik vrees de dood niet, maar hou je ogen op dat kind. Voor je het weet zal ze misschien plots verdwenen zijn. Er staat een prijs op de nederlaag die je mijn Queen heeft aangedaan. En ik denk dat ze haar prijs heeft gevonden." Hij glimlachte vals en keek nog een keer naar Mariah die bevend op haar moeders schoot zat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

Little, little kid be strong, be hard and be a true Wizard. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Little, little kid be strong, be hard and be a true Wizard.   Little, little kid be strong, be hard and be a true Wizard. Emptyzo aug 21, 2011 12:40 am

" Inderdaad KING, ik ben hier voor u." Hij hief zijn hand waar iets in lag. Het leek op een amulet. Hij verbrijzelde het in zijn handen en liet het stof dat er over bleef op de grond vallen. "Maak u maar klaar, Als u een gevecht wil met mijn Queen zal u die krijgen. Bovendien. Zal mijn Queen het zeer interessant vinden over dat kind. Ik vrees de dood niet, maar hou je ogen op dat kind. Voor je het weet zal ze misschien plots verdwenen zijn. Er staat een prijs op de nederlaag die je mijn Queen heeft aangedaan. En ik denk dat ze haar prijs heeft gevonden." zei de vampier. Seth wuifde Aylin aan de kant en het was gelijk raak. Waarvoor je zijn summons moest doden of Mimi pijn moest doen, hoefde je Mariah al slecht aan te spreken. Seth vergroeide en keek met pikzwarte ogen naar de vampier. Zijn klauwachtige hand werd een vuist, "Immolate, SOULBURN." zei Seth. De vampier klapte op de grond en brandde. Een schreeuw trok door merg en been en Seth grijnsde. "Ingrain," zei hij toen en verotting kwam vrij over het lichaam van de vampier en hij zakte in elkaar. Uit de verotting droop zuur en het smolt door de huid, Seth greep de hoofd van de vampier tussen twee demonische klauwen vast. "Make peace with your gods, because you will meet them," zei Seth. Alsof het een spons was, kneep hij de schedel fijn en de man schokte voor hij levenloos neerviel en dood was. De schedel was niets meer behalve stukjes puin. Seth draaide zich om en werd normaal. Ging voor Mariah staan zodat ze het niet zag en Selene liep naar een andere plek. Aylin knikte, pakte het lijk vast, sneed de voeten los opdat ze in het paradijs of de hel niet meer kunnen lopen. De torso werd doormidden gehakt en het hart verwijderd opdat ze nooit liefde zullen kennen. Toen werden de stukken torso weggegooid in een meer opdat de stukjes verbrijzelde ziel van Seth's aanval nooit verder zouden kunnen gaan. Seth keek Mariah aan, "Wij laten jou nooit iets gebeuren," zei hij en Selene knuffelde Mariah in haar armen. Een tweede vampier was echter te ver weg en had het kind opgemerkt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mariah

Mariah


Aantal berichten : 151

Karakter
Leeftijd: around 17 years now...
Rang: Full protecter and I like it!
Partner: Come and spinn my life upside down

Little, little kid be strong, be hard and be a true Wizard. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Little, little kid be strong, be hard and be a true Wizard.   Little, little kid be strong, be hard and be a true Wizard. Emptyzo aug 21, 2011 1:32 am

Haar vader leek te veranderen voor haar ogen. Zijn klauwachtige hand werd een vuist, "Immolate, SOULBURN." zei Hij. De gedaante die net had gesproken klapte op de grond en brandde. Een schreeuw trok door merg en been en Mariah sloot haar ogen en sloeg haar handen voor haar oren. Even opende Mariah haar ogen weer en zag hoe haar vader het hoofd van de man tussen twee demonische klauwen vastgreep. "Make peace with your gods, because you will meet them," zei hij en alsof het een spons was kneep hij de schedel fijn en de man schokte voor hij levenloos neerviel en dood was. Seth draaide zich om en werd normaal. Ging voor Mariah staan zodat ze niets meer zag daarna keek hij Mariah aan, "Wij laten jou nooit iets gebeuren," zei hij en haar moeder knuffelde Mariah in haar armen. Trillend bleef ze zo zittend, ze kon de gebeurtenis van net niet uit haar ogen krijgen. Hoewel de woorden van haar vader geruststellend waren werd ze niet rustig. Ze sloot even haar oogjes en opende ze daarna weer. Traantjes welde op in haar grote oogjes terwijl ze zich voorover boog naar haar vader. Ze greep hem bij zijn been en voelde hoe de traantjes over haar wangen stroomde. Ze wou geen geluid maken maar bleef zo aan zijn broek hangen. Ze wou niet dat haar vader weer zoiets werd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

Little, little kid be strong, be hard and be a true Wizard. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Little, little kid be strong, be hard and be a true Wizard.   Little, little kid be strong, be hard and be a true Wizard. Emptyzo aug 21, 2011 1:48 am

Mariah had zich vastgeklemd aan zijn been en Seth zag traantjes. Hij tilde haar op en kuste haar wang, "lieverd. Ik bescherm je, hoe erg ik er ook uit zie.... ik zou je nooit iets laten gebeuren." zei Seth en liep weer een stukje weg met Mariah troostend wiegend in zijn armen. Selene zat hem als een verstandige moeder uit te schelden, 'WAT DACHT JE NIET! In zo'n wezen veranderen voor de ogen van je dochter! Ze wilt je niet zo zien!' zei ze boos via gedachten. Alleen ze glimlachte en streek door haar haren. 'Ik verdedig haar enkel! Trouwens wij hebben haar geadopteerd, ik zou me nooit haar echte vader kunnen noemen.' zei Seth terug in gedachten. Selene pakte Mariah even later over en Seth ging half achter haar staan en legde zijn arm om haar heen. Selene glimlachte naar hem maar toen besefte Seth het zich en haalde zijn arm weg. "Wanneer heeft ze voor het laatst gedronken?" vroeg Seth. Selene, "een tijdje geleden, het is wel weer tijd." zei Selene. "Mariah, drink eventjes wat. Al is het voor de schrik," zei Selene met een moederlijke stem en weer wendde Seth zich af en hoorde enkel het geluid Selene die moederlijk sprak tegen Mariah.


(Bon apetite XD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Mariah

Mariah


Aantal berichten : 151

Karakter
Leeftijd: around 17 years now...
Rang: Full protecter and I like it!
Partner: Come and spinn my life upside down

Little, little kid be strong, be hard and be a true Wizard. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Little, little kid be strong, be hard and be a true Wizard.   Little, little kid be strong, be hard and be a true Wizard. Emptyzo aug 21, 2011 2:18 am

Haar vader tilde haar op en kuste haar wang, "lieverd. Ik bescherm je, hoe erg ik er ook uit zie.... ik zou je nooit iets laten gebeuren." Zei hij en liep weer een stukje weg met Mariah troostend wiegend in zijn armen. Even later pakte haar moeder Mariah even later over en haar vader ging half achter haar staan en legde zijn arm om haar heen. "Wanneer heeft ze voor het laatst gedronken?" vroeg Hij aan haar moeder. "Een tijdje geleden, het is wel weer tijd. Mariah, drink eventjes wat. Al is het voor de schrik." Mariah keek haar moeder aan maar schudde haar kleine hoofdje. Na wat ze net had gezien kon ze niets meer door haar keel krijgen. Ze keek even met grote ogen naar haar moeder die moederlijke woordjes tegen haar zei. En hoewel ze wel dorst begon te krijgen kon ze toch niet op een moment als deze gaan drinken. Opnieuw schudde ze haar kleine hoofdje.

(inspiloos
never I am gonna drink)
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

Little, little kid be strong, be hard and be a true Wizard. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Little, little kid be strong, be hard and be a true Wizard.   Little, little kid be strong, be hard and be a true Wizard. Emptyzo aug 21, 2011 2:46 am

Selene zuchtte, "ze is van streek. Seth lieverd neem haar even over," zei Selene. Seth pakte Mariah over, "Noem me niet zo, Mimi is mijn liefde dat weet je." zei Seth en keek Mariah aan en liep kalm terug naar huis met Selene die naast hun liep. Aylin kwam aanlopen en knikte, Seth knikte terug en Aylin verdween. "Seth, je weet dat ik het niet zo bedoel. Jij neemt alles veels te serieus, ik zeg het omdat je gewoon een lieve beleefde jongeman bent buiten je krachten, haat en woede. Dat is te zien door Mariah en vergeet niet dat ik deel van jou ben. Ik weet alles van jou sinds ik me aan je hebt gebonden." merkte Selene op. Seth zuchtte en liep naar binnen en ging op de bank zitten en keek Mariah aan. "We zouden je nooit wat laten overkomen Mariah." zei Seth. Selene knikte en leunde even moe tegen Seth aan die het toeliet. Selene had gelijk, er was niks verkeerds aan hun. Ze waren gewoon een man en een vrouw die voor een kind zorgden, dit was normaal. "Ellitan," zei Seth. Uit een kleine zwarte cirkel verscheen een slangachtig draakje ten grote van een mus en vloog naar Mariah toe waar die even rond haar hoofdje vloog en voor haar ging zweven om te spelen. Seth glimlachte, deze summons waren huisdieren en deden niet eens een vlieg kwaad.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mariah

Mariah


Aantal berichten : 151

Karakter
Leeftijd: around 17 years now...
Rang: Full protecter and I like it!
Partner: Come and spinn my life upside down

Little, little kid be strong, be hard and be a true Wizard. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Little, little kid be strong, be hard and be a true Wizard.   Little, little kid be strong, be hard and be a true Wizard. Emptyzo aug 21, 2011 4:59 am

"ze is van streek. Seth lieverd neem haar even over," zei haar moeder. Haar vader pakte Mariah over, "Noem me niet zo, Mimi is mijn liefde dat weet je." zei hij en keek Mariah aan en liep kalm terug naar huis met haar moeder die naast hun liep. De andere vrouw kwam aanlopen en knikte, haar vader knikte terug en ze verdween. "Seth, je weet dat ik het niet zo bedoel. Jij neemt alles veelste serieus, ik zeg het omdat je gewoon een lieve beleefde jongeman bent buiten je krachten, haat en woede. Dat is te zien door Mariah en vergeet niet dat ik deel van jou ben. Ik weet alles van jou sinds ik me aan je hebt gebonden." Merkte haar moeder op en ze gingen op de bank zitten. "We zouden je nooit wat laten overkomen Mariah." zei haar vader en haar moeder knikte en leunde even moe tegen hem aan. "Ellitan," zei haar vader. Uit een kleine zwarte cirkel verscheen een slangachtig draakje ten grote van een mus en vloog naar Mariah toe waar die even rond haar hoofdje vloog en voor haar ging zweven om te spelen. Mariah kirde en stak haar handje naar het draakje uit. Ze aaide hem en lachte breed. Hij bleef rondjes om haar heen draaien en Mariah kirde het uit. Daarna gaapte ze rustig en stak haar handjes uit. Het draakje vloog naar haar toe en nestelde zich in het kommetje dat ze voor hem maakte. Daarna sloot ze voorzichtig haar oogjes en viel in slaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

Little, little kid be strong, be hard and be a true Wizard. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Little, little kid be strong, be hard and be a true Wizard.   Little, little kid be strong, be hard and be a true Wizard. Emptyzo aug 21, 2011 5:44 am

Mariah speelde met het draakje en viel even later in slaap. Selene zuchtte, het draakje keek op en ging toen rond Mariah's arm. Seth zuchtte en kuste haar voorhoofd. "Slaap zacht lieverd," zei Seth. Selene glimlachte en nam haar voorzichtig over. Seth zuchtte en dacht na, een spreuk die niet verwoestte... na een tijdje had hij hem weer. "Rootsgrowth" zei Seth zacht en wortels kwamen uit de grond en vormden een wiegje van zachtere wortels en takken, Seth legde er een paar dekens in en een kussentje. Selene legde Mariah erin en beide keken even hoe hun dochter lag te slapen. Selene zuchtte, "Ik zou zo graag een eigen kind willen hebben." zei Selene. "Neem er eentje? Zoek een mannelijke banshee of iemand die bereid is." zei Seth. "Kan niet, er zijn geen mannen zoals mijn soort." zuchtte Selene en legde haar hoofd tegen Seth's schouder aan. "We hebben Mariah om voor te zorgen, dat is goed genoeg." zei Seth en hij keek naar Mariah. Zachtjes begon Selene te neuriën. Niet zingen, dat zou minder fijn zijn als je slaapt. Seth glimlachte en ze liepen toen ze zeker waren dat Mariah even zou slapen naar de bank.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Little, little kid be strong, be hard and be a true Wizard. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Little, little kid be strong, be hard and be a true Wizard.   Little, little kid be strong, be hard and be a true Wizard. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Little, little kid be strong, be hard and be a true Wizard.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard
» Wizard, Bear won't save me!!!
» The evil young wizard Mariah >:3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Territoria :: Tovenaars Territorium-
Ga naar: