Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Mimi
Queen of everything.
Mimi


Aantal berichten : 956

Karakter
Leeftijd: 76
Rang: Elf Queen
Partner: There is no point in not loving every bit of you Setherian you are all that's left of me, stay close.

why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard Empty
BerichtOnderwerp: why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard   why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard Emptyza sep 03, 2011 9:19 pm

De warme kap lag wijds over haar hoofd terwijl Mimi langzaam verder liep over het gebergte. De hitte van de zwarte cape die ze die ochtend aan had gedaan was overweldigend, maar ze moest hem zien. Ze moest hem vertellen wat ze werkelijk voor hem voelde. Maar dit was onbegonnen werk. Het gebergte was gewoon te groot. Met een zucht liet de Queen zich op de grond vallen. Ze verstopte haar gezicht in haar handen. Hoe moest ze Setherian hier ooit vinden. Hier, op de meest godvergeten plek van heel Miracles of Fantasia. Zwijgend bleef ze zo zitten, ze merkte niet eens dat er iets of iemand achter haar kwam staan.


(Seth omg dit gaat gebeuren O.O)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.misheru-san.hyves.nl
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard Empty
BerichtOnderwerp: Re: why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard   why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard Emptyzo sep 04, 2011 12:09 am

Seth liep in de stilte achter de gedaante aan die via elfengebied op zijn gebied was gekomen. Seth stapte langzaam vooruit terwijl in zijn handpalm een zwart mes zich vormde, hij liep dichterbij en greep de gedaante vast maar liet het mes verdwijnen, hij trok de kap van het hoofd en toen verslapte zijn greep maar hij liet haar niet los. Mimi..... Seth grijnsde en fluisterde zacht "Heb je me soms gemist dat je hierbent?" toen liet hij los. Hij ging voor Mimi staan en glimlachte, hij had haar een paar keer tevergeefs gezocht, alleen nu had zij hem gevonden. Wat een ironie, een valk daalde neer met een slangen kop en landde op Seth's schouder. "Goed gezien Erit" zei Seth en floot zachtjes waarna de summon verdween en Seth alleen achterbleef met Mimi. ".....Eindelijk zie ik je weer, ik heb je al een paar keer geprobeerd te vinden tevergeefs." zei Seth zuchtend.

-.... wist even niets-
Terug naar boven Ga naar beneden
Mimi
Queen of everything.
Mimi


Aantal berichten : 956

Karakter
Leeftijd: 76
Rang: Elf Queen
Partner: There is no point in not loving every bit of you Setherian you are all that's left of me, stay close.

why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard Empty
BerichtOnderwerp: Re: why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard   why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard Emptyzo sep 04, 2011 12:16 am

"Heb je me soms gemist dat je hier bent? Een valk daalde neer met een slangen kop en landde op Seth's schouder. "Goed gezien Erit" zei Seth en floot zachtjes waarna de vogel verdween. 'Een summon.' Schoot door Mimi's hoofd maar daarna glimlachte ze. ".....Eindelijk zie ik je weer, ik heb je al een paar keer geprobeerd te vinden tevergeefs." Zei Seth zuchtend. Mimi glimlachte een beetje. "Dat had ik gehoord ja. En inderdaad, ik heb je gemist." Ze drukte zich even tegen hem aan en kuste hem daarna zacht en teder.


(inspiloos)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.misheru-san.hyves.nl
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard Empty
BerichtOnderwerp: Re: why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard   why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard Emptyzo sep 04, 2011 12:22 am

"Dat had ik gehoord ja. En inderdaad, ik heb je gemist." zei Mimi en ze kuste hem toen teder, Seth beantwoorde die op dezelfde manier en keek haar aan. "Je hebt me dus zo erg gemist,dat je riskeert hier te komen.. wat lief van je." zei Seth plagend en glimlachte. "Alleen... volgens mij is er een maar, waarom je hier bent??" vroeg Seth. Hij gebaarde dat ze mee moest komen en langzaam liep hij over een hazen pad waar niemand zou zoeken naar hem nog iemand anders. Daar zouden ze veilig zijn voor de meesten en konden ze rustig naar zijn huisje lopen om daar te kunnen zitten.


-me 2-
Terug naar boven Ga naar beneden
Mimi
Queen of everything.
Mimi


Aantal berichten : 956

Karakter
Leeftijd: 76
Rang: Elf Queen
Partner: There is no point in not loving every bit of you Setherian you are all that's left of me, stay close.

why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard Empty
BerichtOnderwerp: Re: why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard   why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard Emptyzo sep 04, 2011 12:29 am

"Je hebt me dus zo erg gemist,dat je riskeert hier te komen.. wat lief van je." zei Seth plagend en glimlachte. "Alleen... volgens mij is er een maar, waarom je hier bent??" Vroeg Seth. Hij gebaarde dat ze mee moest komen en langzaam liep hij over een pad richting zijn huisje. Mimi liep glimlachend achter hem aan maar stond plots stil. Haar blik staarde even wezenloos naar Seth's rug. "Je beschermlinge, Mariah, is zij binnen?" Even stonden Mimi's ogen onzeker maar daarna deed ze een stap naar voren naar Seth. "Niet dat ik iets tegen haar heb." Mimi lachte naar hem. "Maar ik hoop gewoon dat we even alleen kunnen zijn." Daarna ging ze naast hem staan en pakte zijn hand.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.misheru-san.hyves.nl
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard Empty
BerichtOnderwerp: Re: why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard   why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard Emptyzo sep 04, 2011 4:35 am

"Je beschermlinge, Mariah, is zij binnen?" Even stonden Mimi's ogen onzeker maar daarna deed ze een stap naar voren naar Seth. "Niet dat ik iets tegen haar heb." Mimi lachte naar hem. "Maar ik hoop gewoon dat we even alleen kunnen zijn." Mimi ging naast hem staan en pakte toen zijn hand. "Hoe weet jij van... ik... ohja.... Laat maar, Mariah ligt te slapen, er zit een summon die over haar waakt... alleen die gaat weg wanneer ik terug ben." zei Seth en glimlachte naar Mimi. "Hoezo? Ze is amper een jaar, ze zal niet snappen wat we doen als ze per ongeluk wakker zou worden en ze ziet ons kussen of omhelzen," zei Seth kalmpjes en liep door naar het huis. Hij legde zijn hand tegen de rotswand die tevens de deur was, de deur schoof open en Seth liep verder en liet de deur open die na Mimi zou sluiten. Seth glimlachte, "Selene....." zei hij simpel. Selene doemde op uit de schaduwen, "Heer Seth, Vrouwe Mimi. " zei ze met een knikje en ging toen verder. "Mariah slaapt, ze heeft net nog wat gedronken en slaapt nog wel voor een tijdje -haha-" zei Selene. Ze keek naar Seth en verdween toen, ze was klaar. Seth keek naar Mimi, "eindleijk.... alleen op Mariah na." zei Seth en hij omhelsde Mimi even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mimi
Queen of everything.
Mimi


Aantal berichten : 956

Karakter
Leeftijd: 76
Rang: Elf Queen
Partner: There is no point in not loving every bit of you Setherian you are all that's left of me, stay close.

why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard Empty
BerichtOnderwerp: Re: why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard   why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard Emptyzo sep 04, 2011 4:49 am

"Hoe weet jij van... ik... ohja.... Laat maar, Mariah ligt te slapen, er zit een summon die over haar waakt... alleen die gaat weg wanneer ik terug ben Hoezo? Ze is amper een jaar, ze zal niet snappen wat we doen als ze per ongeluk wakker zou worden en ze ziet ons kussen of omhelzen," zei Seth kalmpjes en liep door naar het huis. Hij legde zijn hand tegen de rotswand die tevens de deur was, de deur schoof open en Seth liep verder en liet de deur open die na Mimi zou sluiten. Seth glimlachte, "Selene....." zei hij simpel. Selene doemde op uit de schaduwen en Mimi knikte even vriendelijk naar haar. "Heer Seth, Vrouwe Mimi. " Zei ze met een knikje. Mimi wou er tegen in gaan maar ze sprak al verder. "Mariah slaapt, ze heeft net nog wat gedronken en slaapt nog wel voor een tijdje -haha-" zei Selene. Ze keek naar Seth en verdween toen, ze was klaar. Seth keek naar Mimi, "eindleijk.... alleen op Mariah na." zei Seth en hij omhelsde Mimi even. Mimi kuste hem zacht en streelde over zijn wang. Via zijn wang ging ze over zijn nek en bleef hangen op zijn borst. Ze keek even naar haar hand en daarna naar hem. Toen kuste ze hem feller. Ze vergat alles wat er om haar heen gebeurde en sloeg haar armen om zijn nek om zichzelf dichter naar hem toe te trekken. Haar handen streelden door zijn haar terwijl ze hem zo door bleef kussen.

(inspiloos)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.misheru-san.hyves.nl
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard Empty
BerichtOnderwerp: Re: why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard   why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard Emptyzo sep 04, 2011 5:05 am

Ineens kuste Mimi hem en streelde zijn wang, haar hand gleed naar zijn nek en bleef even rusten tegen zijn borstkas. Seth keek Mimi aan en ze keek hem toen aan en kuste hem innig en vol passie. In ieder geval zo was het voor Seth, Mimi's handen kwamen rond zijn nek en ze drukte zich tegen hem aan terwijl ze door ging met de kus. Seth zuchtte even en plaatste zijn armen op Mimi's benen en tilde haar op. Terwijl hij verderging met de kus tilde hij haar op het bed en legde haar daar zacht neer. Hij keek haar met een verliefde blik aan en kuste haar innig en plaatste zijn armen rond haar. "Mimi.... ik .... voel veel liefde voor je.... ik houd van je." zei hij zacht en keek haar aan terwijl hij stopte. "Mimi.... wil je dit wel?" vroeg Seth zacht en kwam overeind. Mimi keek hem aan en knikte, "Ja, ik houd ook van jou" zei ze zacht. Seth glimlachte en ontdeed zich van zijn stoffelijke bescherming en kuste Mimi toen weer. "Dit ... is het dan," zei Seth zacht en *CENSUUUUUUUUUUUUUUR*

(en toen werden de 2 kinderen gelanceerd en zouden over een tijd geboren worden.... Sára, Dave.... dit is het verhaal van jullie geboorte XD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Mimi
Queen of everything.
Mimi


Aantal berichten : 956

Karakter
Leeftijd: 76
Rang: Elf Queen
Partner: There is no point in not loving every bit of you Setherian you are all that's left of me, stay close.

why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard Empty
BerichtOnderwerp: Re: why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard   why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard Emptyzo sep 04, 2011 5:21 am

(Ahum) NEXT DAY

Even knipperde Mimi met haar ogen. Was het al ochtend of leek het maar zo? Ze wou overeind komen maar voelde het zachte linnen van het bed dat haar edele delen als enigste beschermden. Zoekend keek ze rond naar haar kleding, maar alles wat ze vond was een verscheurd hoopje stof. Even trok er een grimas over haar gezicht maar daarna draaide ze zich om naar Seth die naast haar lag. Het leek er op dat hij sliep en ze kroop dichter naar hem toe. Ze sloeg haar armen om hem en en drukte zichzelf tegen hem aan. "Ik hou van je." Fluisterde ze zacht in zijn oor en kuste hem zacht in zijn nek. Daarna sloot ze haar ogen maar liet haar hoofd tegen de zijne aan liggen. "Ik hou echt van je." Fluisterde ze weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.misheru-san.hyves.nl
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard Empty
BerichtOnderwerp: Re: why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard   why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard Emptyzo sep 04, 2011 5:37 am

"Ik hou van je." Fluisterde Mimi zacht in zijn oor en kuste hem zacht in zijn nek. Daarna sloot ze haar ogen maar liet haar hoofd tegen de zijne aan liggen. "Ik hou echt van je." Fluisterde ze weer. Seth was wakker geworden en draaide een kwartslag zodat hij recht tegenover Mimi lag. Hij fluisterde zacht terug, "ik houd ook ech van jou.... alleen dit is verboden. Dat maakt het spannender," zei hij en kuste Mimi terug. Hij sloeg zijn armen ook om Mimi heen en streelde zacht haar rug. "Het maakt me niks uit dat je een elf bent Mimi... het maakt me niet uit dat je eeuwig zal leven, het enige wat mij uitmaakt.. is dat wij hier samen zijn. Dat onze liefde echt is.... en dat mijn hoop op een lang en gelukkig samenzijn volledig gericht is op en met jou." zei Seth zacht en glimlachte. Seth kuste Mimi nogmaals en zuchtte. Langzaam hoorde hij geklop op de stenen deur weergalmen en toen hoe de deur open ging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Denaii
Moderator & Queen
Denaii


Aantal berichten : 441

Karakter
Leeftijd: 17 years
Rang: Queen C:
Partner: Do you dare?

why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard Empty
BerichtOnderwerp: Re: why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard   why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard Emptyzo sep 04, 2011 5:52 am

Denaii keek eens op de klok, en zuchtte. Ze had werkelijk geen idee wat ze moest doen, en ze had iets dat de hele tijd tegen haar gedachten bleef aanbeuken. Geirriteerd schudde ze haar hoofd, en liep voor de zoveelste keer de dag af. Ze was wakker geworden, vroeg, en was naar buiten gegaan. Er was niets te doen, en ze moest denken aan haar vorige tocht. Toen had ze haar broer terug gevonden. Raar hoe het lot soms kan lopen, je denk dat je iedereen kwijt geraakt bent, en op een willekeurige dag vind je van alle vampiers je broer terug! Ze glimlachte onebwust, en nam op het zelfde moment een besluit, ze moest het iemand kwijt, en ze kon het het beste tegen Seth vertellen. In de deuropening bleef ze vertwijfeld staan, hij had vast wel wat anders te doen dan over haar verloren familie luisteren, maar ze wou niet dat Brandon iets zou overkomen in een willekeurig gevecht. Zelfs zij ging soms gewoon vamps pesten, en het kon zijn dat Brandon daarbij zou zitten! PLots omgeven van angst trok ze de deur bijna open, en stormde haastig naar buiten. Daar bleef ze even staan, waar waren de vertrekken van de King eigenlijk? Ze pijnigde haar brains, en wist het toen weer. Ze begon te stormen in de richting, en kwam al snel in de buurt. Voor de deur bleef ze even staan, en ze wist plots niet meer waarom dit een geniaal plan was. Ze klopte op de deur, en had daar ommiddellijk spijt van, ze vervloekte de hand, en duwde toen heel zachtjes tegen de deur. Kreunend ging hij open, en ze keek bedenkenlijk, waarom stond hij open? Nieuwsgierig als ze was deed ze een stap naar binnen, en keek de kamer in. Ze wendde haar hoofd af, en struikelde naar buiten. 'O my freaking god!' Riep ze uit, te luid. Te verbaast om iets te doen bleef ze zo zitten, in het gras. Had ze nu zojuist Seth, haar King, Seth, met een.. Ze kon het woord niet eens denken, .. gezien?

-Ik heb het schelden maar eruit gehaald, xD-
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard Empty
BerichtOnderwerp: Re: why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard   why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard Emptyzo sep 04, 2011 6:09 am

'O my freaking god!" klonk Denaii's stem. Seth stond op en brak de omhelzing, terwijl hij opstond verschenen nieuwe kleren rond zijn lichaam en hij liep achter Denaii aan. Even stopte hij en draaide zich om, "Mimi.... blijf rustig liggen ik ben zo terug," zei Seth kalm. Hij liep achter Denaii aan en stopte Denaii. Hij ging voor haar staan en keek haar aan. "Denaii...... wat je net hebt gezien... is wat het lijkt. Dat is een elf ja.... ik weet het, het kan niet. Alleen.. mijn liefde is groot voor haar. Houd dit stil, Valencia zei dat als ik gelukkig was haar offer niet voor niks was..... en met deze elf... ben ik gelukkig. Ik blijf altijd dezelfde wizardking die jij kent en hebt zien vechten. Mijn loyaliteit en trouw is hoger dan mijn gelukkige liefde." zei Seth en keek Denaii aan en knikte oprechtvol naar de jonge leerling. "maar zwijg erover alsjeblieft, gun het deze koning even om zijn eigen koningin te vinden."
Terug naar boven Ga naar beneden
Mimi
Queen of everything.
Mimi


Aantal berichten : 956

Karakter
Leeftijd: 76
Rang: Elf Queen
Partner: There is no point in not loving every bit of you Setherian you are all that's left of me, stay close.

why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard Empty
BerichtOnderwerp: Re: why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard   why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard Emptyzo sep 04, 2011 6:20 am

'O my freaking god!" klonk een stem. Seth stond op en brak de omhelzing, terwijl hij opstond verschenen nieuwe kleren rond zijn lichaam en hij liep achter de stem aan aan. hij stopte en draaide zich om. "Mimi.... blijf rustig liggen ik ben zo terug." Even knikte Mimi wezenloos maar stond daarna toch op. Ze bukte zich over haar hoopje gescheurde kleren en vond precies wat ze nodig had. De cape die ze om had gehad was nog helemaal in takt. Ze sloeg hem om en maakte het zwarte gewaad goed vast. Het hing losjes om haar lichaam en voorzichtig stapte ze achter Seth aan. Ze bleef even om het hoekje staan terwijl ze Seth zacht hoorde praten. "Mijn loyaliteit en trouw is hoger dan mijn gelukkige liefde." Mimi bleef geschokt staan en herhaalde de woorden in haar hoofd. Gaf hij meer om zijn volk dan om haar? Verdriet streek over haar gezicht en om haar hart werd het koud. Ze sloeg haar armen om haar heen om haarzelf bij elkaar te houden en zakte op de grond. Ze hoorden Seth nog wat zeggen. "maar zwijg erover alsjeblieft." En bij die woorden liet ze haar gezicht op haar knieën vallen. Het was precies zoals ze gedacht had. Niemand zou om haar geven. Zou hij het echt alleen maar om.. om. Mimi schudde haar hoofd. Zo was hij toch niet. Niet zo. Niet op deze manier. Stil bleef ze zo zitten. Stil als een standbeeld. Hopend dat de engel des doods haar op dit moment mee zou nemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.misheru-san.hyves.nl
Denaii
Moderator & Queen
Denaii


Aantal berichten : 441

Karakter
Leeftijd: 17 years
Rang: Queen C:
Partner: Do you dare?

why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard Empty
BerichtOnderwerp: Re: why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard   why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard Emptyzo sep 04, 2011 6:28 am

Ze klopte op de deur, en had daar ommiddellijk spijt van, ze vervloekte de hand, en duwde toen heel zachtjes tegen de deur. Kreunend ging hij open, en ze keek bedenkenlijk, waarom stond hij open? Nieuwsgierig als ze was deed ze een stap naar binnen, en keek de kamer in. Ze wendde haar hoofd af, en struikelde naar buiten. 'O my freaking god!' Riep ze uit, te luid. Te verbaast om iets te doen bleef ze zo zitten, in het gras. Had ze nu zojuist Seth, haar King, Seth, met een.. Ze kon het woord niet eens denken, .. gezien? Even bleef ze nog zo liggen, en toen begon ze te rennen, ze hoorde iemand achter haar aan komen, maar dacht er niet over na. Hij ging voor haar staan en keek haar aan. "Denaii...... wat je net hebt gezien... is wat het lijkt. Dat is een elf ja.... ik weet het, het kan niet. Alleen.. mijn liefde is groot voor haar. Houd dit stil, Valencia zei dat als ik gelukkig was haar offer niet voor niks was..... en met deze elf... ben ik gelukkig. Ik blijf altijd dezelfde wizardking die jij kent en hebt zien vechten. Mijn loyaliteit en trouw is hoger dan mijn gelukkige liefde." zei Seth en keek Denaii aan en knikte oprechtvol naar de jonge leerling. "maar zwijg erover alsjeblieft, gun het deze koning even om zijn eigen koningin te vinden." Ze staarde hem kwaad aan, ze gunde het hem best, maar om nu.. ?! Nog even staarde ze hem kwaad aan, en ze zuchtte toen. Ze ontspande zich, en duwde zijn hand weg. 'Doe wat je wilt, jij bent de King, maar ..' Ze keek demonstratief de andere kant op, 'Laat me nooit meer zoiets zien!' Beveelde ze hem. Straks ging ze naar een memory lozing spreuk zoeken, die ze waarschijnlijk niet zou kunnen vinden. Haar ogen sloegen op, en even keek ze hem aan, hij had iets gezegt over zijn eigen queen vinden, en hoewel het toeval zou kunnen zijn, dacht ze dat die woorden niet per ongeluk waren gekozen. Elf, queen, ze kon er niet opkomen, maar het kon haar op dit moment eingelijk weinig schelen. Ze staarde hem even bedenkelijk aan, 'Ga terug naar haar Seth, en wees blij dat je iemand hebt' Ze wist niet waarom ze dit zei, en ze haalde evn gedachteloos haar schouders op.

-Moet nu weg, daarom da ik er ff geen drama van maak Rolling Eyes-
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard Empty
BerichtOnderwerp: Re: why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard   why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard Emptyzo sep 04, 2011 6:38 am

'Doe wat je wilt, jij bent de King, maar ..' Ze keek demonstratief de andere kant op, 'Laat me nooit meer zoiets zien!' Beveelde Denaii. Setth glimlachte, "Dankjewel Denaii...." zei hij zacht. , 'Ga terug naar haar Seth, en wees blij dat je iemand hebt' zei Denaii. Seth glimlachte en draaide zich om. Hij liep terug en toen hij het hoekje om kwam zag hij Mimi... verschrikt zag hij haar zo liggen. h-had ze hem gehoord? Seth twijfelde niet, greep Mimi's hand vast en sleurde haar terug naar het huisje waarna hij de deur magisch verzegelde en Mimi vastgreep. "Mimi... je snapt het niet... wat ik net zei was neit zo bedoeld! Ik houd van jou, ik zou je nooit verlaten of verraden! Ik houd van je met mijn hele hart. Ik deelde dingen met jou die ik nooit eerder heb verteld, jij bent de eerste die emijn hart heeft kunnen raken." zei Seth met een serieuze menende ondertoon en hij keek Mimi aan. "Ik zou je nooti pijn doen. Jij bent even waardevol voor mij.... als een hart voor het lichaam, als de zon voor de maan.... en zonder jou... zou ik een grote fout maken." zei Seth en hij omhelsde Mimi.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mimi
Queen of everything.
Mimi


Aantal berichten : 956

Karakter
Leeftijd: 76
Rang: Elf Queen
Partner: There is no point in not loving every bit of you Setherian you are all that's left of me, stay close.

why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard Empty
BerichtOnderwerp: Re: why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard   why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard Emptyzo sep 04, 2011 6:47 am

Seth greep Mimi's hand vast en sleurde haar terug naar het huisje waarna hij de deur magisch verzegelde en Mimi vastgreep. Ze bleef zo staan terwijl haar blik wezenloos stond. "Mimi... je snapt het niet... wat ik net zei was neit zo bedoeld! Ik houd van jou, ik zou je nooit verlaten of verraden! Ik houd van je met mijn hele hart. Ik deelde dingen met jou die ik nooit eerder heb verteld, jij bent de eerste die mijn hart heeft kunnen raken. Ik zou je noot pijn doen. Jij bent even waardevol voor mij.... als een hart voor het lichaam, als de zon voor de maan.... en zonder jou... zou ik een grote fout maken." zei Seth en hij omhelsde Mimi. Ze trilde licht maar greep met haar handen de kleding van Seth vast terwijl haar handen op zijn rug laten. Ze verborg haar gezicht tegen zijn borst en terwijl ze zijn kleding vast greep voelde ze zijn shirt nat worden van haar tranen. Ze drukte zich nog dichter tegen hem aan en daarna hief ze haar gezicht. "Kus me." Fluisterde ze zacht terwijl ze haar lippen op de zijne drukte. Haar zachte lippen vormde zich gemakkelijk in de zijne en ze sloot haar ogen. 'Meer dan van mijn eigen leven.' De woorden van haar moeder schoten door haar hoofd. Nooit had ze er eerder aan gedacht. Maar het waren de woorden die haar moeder had gebruikt voor ze Mimi had achter gelaten bij de Queen samen met haar zus. In een flits haalde ze het zachte gezicht van haar moeder voor zich. Dat zich vervormde tot Seth's gezicht. Ja ze hielt meer van hem dan van haar eigen leven. Ze haalde haar lippen van de zijne en keek hem aan. "Meer dan van mijn eigen leven.." Fluisterde ze meer tegen zichzelf dan tegen Seth en drukte opnieuw haar lippen vol passie op de zijne.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.misheru-san.hyves.nl
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard Empty
BerichtOnderwerp: Re: why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard   why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard Emptyzo sep 04, 2011 8:52 am

"Kus me." Fluisterde ze zacht terwijl ze haar lippen op de zijne drukte. Haar zachte lippen vormde zich gemakkelijk in de zijne en ze sloot haar ogen. Seth was evven verbaasd maar beantwoordde de kus en omhelsde haar erbij. Ze haalde haar lippen van de zijne en keek hem aan. "Meer dan van mijn eigen leven.." Seth snapte het niet maar toen kuste ze hem nogal vol passie. Seth zweeg en beantwoorde die weer met een liefkozende streling langs Mimi's rug. "Ik neem aan dat je me hierbij vergeeft," zei Seth toen hij zijn mond even losmaakte en Mimi aankeek. Hij glimlachte even en liet haar volledig los. "Dat was... wel heel onverwacht.... eerst zo verdrietig... en nadat ik wat ophelder...." zei Seth. Hij pakte de cape van Mimi vast en trok die weg, hij keek naar het rode gewaad dat er onder was verschenen. "zo beter?" vroeg Seth kalm. Hij omhelsde Mimi weer en kuste haar nogmaals.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mimi
Queen of everything.
Mimi


Aantal berichten : 956

Karakter
Leeftijd: 76
Rang: Elf Queen
Partner: There is no point in not loving every bit of you Setherian you are all that's left of me, stay close.

why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard Empty
BerichtOnderwerp: Re: why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard   why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard Emptyzo sep 04, 2011 9:00 am

"Ik neem aan dat je me hierbij vergeeft," zei Seth toen hij zijn mond even losmaakte en Mimi aankeek. Hij glimlachte even en liet haar volledig los. "Dat was... wel heel onverwacht.... eerst zo verdrietig... en nadat ik wat ophelder...." zei Seth. Hij pakte de cape van Mimi vast en trok die weg, hij keek naar het rode gewaad dat er onder was verschenen. "zo beter?" vroeg Seth kalm. Hij omhelsde Mimi weer en kuste haar nogmaals. Na de kus keek Mimi hem glimlachend aan. Al lachte haar ogen niet mee. "Inderdaad veel beter. Maar denk maar niet dat je zo makkelijk van me af komt." Even glimlachte ze vals en haakte zich los uit zijn omhelzing. Ze ging op het zachte bed zitten en begon te neuriën wat over ging op zingen. let it fall, my heart. And as it fell, you also claim it. It was dark and I was over. Until you kissed my lips and you saved me. My hands, they were strong. But my knees were far too weak. To stand in your arms. Without falling to your feet" Plotseling stopte Mimi en keek Seth aan. "De rest past niet bij mij. Dus de rest zal ik niet zingen." Fluisterde Mimi en ze liet zich achterover vallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.misheru-san.hyves.nl
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard Empty
BerichtOnderwerp: Re: why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard   why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard Emptyzo sep 04, 2011 11:37 am

"Inderdaad veel beter. Maar denk maar niet dat je zo makkelijk van me af komt." Even glimlachte ze vals en haakte zich los uit zijn omhelzing. Ze ging op het zachte bed zitten en begon te neuriën wat over ging op zingen. let it fall, my heart. And as it fell, you also claim it. It was dark and I was over. Until you kissed my lips and you saved me. My hands, they were strong. But my knees were far too weak. To stand in your arms. Without falling to your feet" Plotseling stopte Mimi en keek Seth aan. "De rest past niet bij mij. Dus de rest zal ik niet zingen." Fluisterde Mimi en ze liet zich achterover vallen. Seth grijnsde en liep naar het bed toe en ging naast Mimi zitten. "Jammer dat Denaii ons moest zien, uit alle leerlingen tegenwoordig keek zij met mij naar respect... alleen nu ziet ze me vast als een verrader." zei Seth en zijn grijns verdween. Hij keek Mimi zwijgend aan en streek over haar arm. "Mimi..." zei Seth zacht en hij ging liggen. "Het feit dat je van een ander soort ben dan mij.. maakt me niet uit, zolang ik maar het geluk kan hebben bij je te zijn." zei Seth en glimlachte even naar haar.

Terug naar boven Ga naar beneden
Mimi
Queen of everything.
Mimi


Aantal berichten : 956

Karakter
Leeftijd: 76
Rang: Elf Queen
Partner: There is no point in not loving every bit of you Setherian you are all that's left of me, stay close.

why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard Empty
BerichtOnderwerp: Re: why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard   why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard Emptyzo sep 04, 2011 11:48 am

"Jammer dat Denaii ons moest zien, uit alle leerlingen tegenwoordig keek zij met mij naar respect... alleen nu ziet ze me vast als een verrader." zei Seth en zijn grijns verdween. Hij keek Mimi zwijgend aan en streek over haar arm. "Mimi..." zei Seth zacht en hij ging liggen. "Het feit dat je van een ander soort ben dan mij.. maakt me niet uit, zolang ik maar het geluk kan hebben bij je te zijn." zei Seth en glimlachte even naar haar. Mimi glimlachte terug en aarzelde even. Ze keek hem diep in zijn ogen aan en draaide een kwartslag om. "Zorg goed voor mijn hart Seth. Als ik weg ben, laat ik het bij jou achter." Zei ze en boog zich daarna weer naar hem toe om hem opnieuw zacht en teder te zoenen. Ze sloeg haar arm ver zijn schouder en glimlachte. "Om het goed te maken heb ik wel een ideetje.. Waar waren we gebleven voor Denaii binnen kwam?" Zei ze glimlachend en kuste hem opnieuw.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.misheru-san.hyves.nl
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard Empty
BerichtOnderwerp: Re: why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard   why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard Emptyzo sep 04, 2011 11:53 am

. "Zorg goed voor mijn hart Seth. Als ik weg ben, laat ik het bij jou achter." Zei ze en boog zich daarna weer naar hem toe om hem opnieuw zacht en teder te zoenen. Ze sloeg haar arm over zijn schouder en glimlachte. "Om het goed te maken heb ik wel een ideetje.. Waar waren we gebleven voor Denaii binnen kwam?" Zei ze glimlachend en kuste hem opnieuw. Seth reageerde op de kus en glimlachte, "volgens... mij... was..ik... aan het... wakkerwor...den." zei Seth onder het kussen. Alleen hij knipoogde en trok Mimi tegen hem aan. "Sorry, voor je kleren. Iets voorzichtiger de volgende keer?" vroeg Seth grappend. Hij was verdiept in het liefdesspel tussen hun twee tot zijn gedachte langzaam afzakten naar de oorsprong. Ineens stopte Seth, hij keek even vragend naar Mimi. "Denk... je dat wat na vannacht is gebeurt... gevolgen zal hebben? Wat... als er een kind komt?" vroeg Seth en hij keek Mimi recht aan in haar prachtige ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mimi
Queen of everything.
Mimi


Aantal berichten : 956

Karakter
Leeftijd: 76
Rang: Elf Queen
Partner: There is no point in not loving every bit of you Setherian you are all that's left of me, stay close.

why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard Empty
BerichtOnderwerp: Re: why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard   why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard Emptyzo sep 04, 2011 12:02 pm

"volgens... mij... was..ik... aan het... wakkerwor...den." zei Seth onder het kussen door. Alleen hij knipoogde en trok Mimi tegen hem aan. "Sorry, voor je kleren. Iets voorzichtiger de volgende keer?" vroeg Seth grappend. Hij was verdiept in het liefdesspel tussen hun twee tot zijn gedachte langzaam afzakten naar de oorsprong. Ineens stopte Seth, hij keek even vragend naar Mimi. "Denk... je dat wat na vannacht is gebeurt... gevolgen zal hebben? Wat... als er een kind komt?" vroeg Seth en hij keek Mimi recht aan in haar prachtige ogen. Mimi twijfelde over wat ze zou zeggen. "Ik weet het niet." Fluisterde ze. Ook al waren haar gevoelens zeer sterk. Kon ze niet meteen na een bevruchting het voelen. Zou ze het hem vertellen.. "Ik zal het waarschijnlijk over een paar dagen voelen... Wanneer de echte ontwikkeling plaats gaat vinden. Als er al wat gebeurd is. Elfen voelen het snel." Ze glimlachte even maar drukte zich daarna dichter tegen Seth aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.misheru-san.hyves.nl
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard Empty
BerichtOnderwerp: Re: why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard   why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard Emptyzo sep 04, 2011 12:19 pm

"Ik weet het niet." Fluisterde ze. Ook al waren haar gevoelens zeer sterk. Kon ze niet meteen na een bevruchting het voelen. Zou ze het hem vertellen.. "Ik zal het waarschijnlijk over een paar dagen voelen... Wanneer de echte ontwikkeling plaats gaat vinden. Als er al wat gebeurd is. Elfen voelen het snel." Ze glimlachte even maar drukte zich daarna dichter tegen Seth aan. Seth zweeg en hield zijn mond gesloten, zijn ogen gefocused op Mimi. "Sorry, alleen.. hoe moet het dan, want.... als we een kind krijgen... dan.. word het zwaar.. en lastig. Ik wil er dan voor jou en het kind zijn.. alleen dat word onmogelijk" zei Seth en hij stond op negerend dat Mimi zich net tegen hem aandrukte. Hij leunde tegen de muur aan met 1 arm en richtte zijn hoofd op de vloer. "Helena," snoof Seth. Het half verotte lijk met de geblindeerde ogen verscheen. "Heer?" vroeg ze. "Helena... hoe groot is de kans da." begon Seth. De blinde vrouw had haar soepele maar rottendgekleurde hand op zijn arm gelegd. "Die vraag kan ik niet beantwoorden.. ik kan enkel helpen met dit advies.... het huis en haard heeft geen effect als het kind het ontbreekt aan ouderlijk respect" zei Helena en verdween toen direct waarop Seth vloekte. Hij had zijn rug naar Mimi gekeerd en draaide zich toen om.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mimi
Queen of everything.
Mimi


Aantal berichten : 956

Karakter
Leeftijd: 76
Rang: Elf Queen
Partner: There is no point in not loving every bit of you Setherian you are all that's left of me, stay close.

why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard Empty
BerichtOnderwerp: Re: why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard   why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard Emptyzo sep 04, 2011 12:32 pm

Seth aan. Seth zweeg en hield zijn mond gesloten, zijn ogen gefocused op Mimi. "Sorry, alleen.. hoe moet het dan, want.... als we een kind krijgen... dan.. word het zwaar.. en lastig. Ik wil er dan voor jou en het kind zijn.. alleen dat word onmogelijk" zei Seth en hij stond op negerend dat Mimi zich net tegen hem aandrukte. Hij leunde tegen de muur aan met 1 arm en richtte zijn hoofd op de vloer. "Helena," snoof Seth. Een half verot lijk met de geblindeerde ogen verscheen. "Heer?" vroeg ze. "Helena... hoe groot is de kans da." begon Seth. De blinde vrouw had haar soepele maar rottendgekleurde hand op zijn arm gelegd. "Die vraag kan ik niet beantwoorden.. ik kan enkel helpen met dit advies.... het huis en haard heeft geen effect als het kind het ontbreekt aan ouderlijk respect" zei Helena en verdween toen direct waarop Seth vloekte. Hij had zijn rug naar Mimi gekeerd en draaide zich toen om. Mimi had al die tijd in stilte gekeken maar slikte even. De scherpe rottings geur hing nog in de lucht. Ze schoof naar de rand van het bed en keek hem aan. "Ik kan hier blijven. Niemand zal me missen. Een bliksem bezoekje aan Hunter om hem te vertellen dat hij de leiding moet over nemen is zo geregelt. Hij hoeft niet eens te weten waarom. En na een tijdje, als het echt moet, zal ik ze zelfs verlaten. Ik wil bij jou blijven Seth." Mimi ratelde maar door om haar opkomende angst te verbergen en hooptte dat hij het niet zou merken.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.misheru-san.hyves.nl
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard Empty
BerichtOnderwerp: Re: why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard   why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard Emptyzo sep 04, 2011 12:44 pm

"Ik kan hier blijven. Niemand zal me missen. Een bliksem bezoekje aan Hunter om hem te vertellen dat hij de leiding moet over nemen is zo geregelt. Hij hoeft niet eens te weten waarom. En na een tijdje, als het echt moet, zal ik ze zelfs verlaten. Ik wil bij jou blijven Seth." zei Mimi. Seth draaide zich woedend om "NEE! Mimi.. dat zou je leven verpesten. Jij gaat terug naar de elfen, blijft daar, krijgt de kinderen. Zoekt een goede vader voor ze en deelt je leven daarmee. Je gaat niet jouw leven en dat van je kind verpesten door hier te blijven!" gromde Seth. Hij keek naar Mimi en liep naar haar toe, zijn woedende blik veranderde en hij omhelsde Mimi. "Mijn lief, hier is het leven zwaar en pijnlijk. ik wil jou, plus ons mogelijke wondertje dat niet aan doen. Dat zou het erger maken voor jou, hem/haar en om jullie zo te zien zou mij meer pijn doen..." zei Seth en hij streek door Mimi's haar en kuste toen zachtjes haar nek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard Empty
BerichtOnderwerp: Re: why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard   why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Wizard, Bear won't save me!!!
» Little, little kid be strong, be hard and be a true Wizard.
» The evil young wizard Mariah >:3
» love in the air?
» Your love is my love

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Territoria :: Tovenaars Territorium-
Ga naar: