Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard   why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard - Pagina 3 Emptyma sep 05, 2011 6:18 am

"Zou je schrikken.. Als ik zei dat ik haar kon." Ze keek Seth aan en gaf hem een kusje op zijn wang. "Jij was er toen nog niet bij. Je was toen nog niet eens gemaakt. Zij was net leerling. Ik net beschermer. Ik sprak haar op een van haar eerste Gathering's. Ze beangstigde me eerst maar toen ik beter met haar sprak zag ik wijsheid, die ik op die leeftijd nooit zou snappen. Nu snap ik het. Hoewel ze nog zo jong was. Was er zo veel wijsheid in haar ogen. Ze vertelde me wat ze hoopte, en ik vertelde het van mezelf. Ik vertelde haar dat ik mijn geadopteerde vader en moeder zou achtervolgen. Dat ik later Queen zou worden. Zij vertelde mij wat zou wou. Volgens mij heeft ze het gekregen." Betekenisvol keek ze naar Seth. Daarna werden Mimi' ogen donker van verdriet. "Ik wist niet dat ze gestorven was. Ik had het moeten weten." Verdrietig schudde Mimi haar hoofd en keek Seth aan. Seth kuste Mimi, "Valencia heeft gezegd, da tik van me leven moest genieten.... op het einde... heeft ze iets gehad waar ze naar zocht, een kind dat haar als ze stierf kon begraven... niet haar eigen kind, maar wel goed genoeg." zei Seth. Hij stopte met zijn gekus definitief na die zin en zuchtte. "Zo zielig ..... ze had net wat ze wou... en toen moest ik in de weglopen.."

Terug naar boven Ga naar beneden
Mimi
Queen of everything.
Mimi


Aantal berichten : 956

Karakter
Leeftijd: 76
Rang: Elf Queen
Partner: There is no point in not loving every bit of you Setherian you are all that's left of me, stay close.

why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard   why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard - Pagina 3 Emptyma sep 05, 2011 7:28 am

"Valencia heeft gezegd, da tik van me leven moest genieten.... op het einde... heeft ze iets gehad waar ze naar zocht, een kind dat haar als ze stierf kon begraven... niet haar eigen kind, maar wel goed genoeg.Zo zielig ..... ze had net wat ze wou... en toen moest ik in de weglopen.." Zei Seth en Mimi schudde haar hoofd. "Nee, zo mag je er niet naar kijken." Ze stond op en legde twee vingers onder zijn kin en hief zijn hoofd op. Ze kuste hem zacht en huppelde weg. Er was een klein truckje wat er in haar familie zat. Haar zus had grotere krachten maar zij kon dit tenminste. Ze hief haar hand en haar haar werd uit zichzelf uitgekamt. De jurk die ze aan had gekregen verdween en het zacht roze jurkje met kant kwam er voor terug. De eindrandjes vielen als een zeer kort om haar heupen en kant linten vormde zich om haar lange oren. Als zwiepende linten viel het kant perfect in haar haar. De zacht roze hoed viel losjes op haar hoofd en bedekte de laatste restjes van haar oren. Glimlachend keek ze naar het eind resultaat en liep terug naar Seth. Ze draaide een rondje en glimlachte. "En wat vind je?" Mimi lachte breed en plantte zichzelf in zijn schoot.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.misheru-san.hyves.nl
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard   why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard - Pagina 3 Emptyma sep 05, 2011 7:51 am

"Nee, zo mag je er niet naar kijken." Ze stond op en legde twee vingers onder zijn kin en hief zijn hoofd op. Ze kuste hem zacht en huppelde weg. Mimi kwam even later weer terug. Ze draaide een rondje en glimlachte. "En wat vind je?" Mimi lachte breed en plantte zichzelf in zijn schoot. "Prachtig, net als jij"zei Seth. en in gedachte vervolgde hij 'alsof een regenboog over je heen heeft gekotst, ach het staat tenminste wel beter dan die andere zooi van net. Hoewel dit wel leuk bij haar staat.' Seth kuste Mimi even en trok de hoed zachtjes af en glimlachte. "Ach, die oortjes staan schahttig bij je. Je hoeft ze niet te verstoppen." zei hij glimlachend maar om geen ruzie te maken zette hij de hoed weer goed en glimlachte naar Mimi. "Ik besef me net.... dat we hier al een tijdje zitten te praten.. alleen heb je honger of dorst? Ik heb namelijk.... leren koken van Valencia.......... maar ik heb wel een summon die wel kan koken." lachtte Seth.

Terug naar boven Ga naar beneden
Mimi
Queen of everything.
Mimi


Aantal berichten : 956

Karakter
Leeftijd: 76
Rang: Elf Queen
Partner: There is no point in not loving every bit of you Setherian you are all that's left of me, stay close.

why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard   why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard - Pagina 3 Emptyma sep 05, 2011 8:45 am

"Prachtig, net als jij" Seth kuste Mimi even en trok de hoed zachtjes af en glimlachte. "Ach, die oortjes staan schahttig bij je. Je hoeft ze niet te verstoppen." zei hij glimlachend Mimi glimlachte terug en hij zette de hoed terug op haar hoofd. "Ik besef me net.... dat we hier al een tijdje zitten te praten.. alleen heb je honger of dorst? Ik heb namelijk.... leren koken van Valencia.......... maar ik heb wel een summon die wel kan koken." lachtte Seth. Even grinnikte Mimi. "Welke summon dan precies? Ik ben bang dat als die me niet mag ze in m'n eten spuugt." Grapte Mimi even en kuste hem zacht. Daarna sprong ze van zijn schoot en rekte zich even flink uit."Ik kan inderdaad wel wat eten ja." Daarna leunde ze tegen de muur aan en keek hem lief aan. Ze prevelde wat onverstaanbaars en begon daarna zacht te neuriën.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.misheru-san.hyves.nl
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard   why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard - Pagina 3 Emptyma sep 05, 2011 9:07 am

"Welke summon dan precies? Ik ben bang dat als die me niet mag ze in m'n eten spuugt." Grapte Mimi even en kuste hem zacht. Daarna sprong ze van zijn schoot en rekte zich even flink uit."Ik kan inderdaad wel wat eten ja." Daarna leunde ze tegen de muur aan en keek hem lief aan. Ze prevelde wat onverstaanbaars en begon daarna zacht te neuriën. Seth hief zijn hand en verderop verscheen Selene. "Heer Seth, Vrouwe Mimi. Waarvopr ben ik geroepen?" vroeg Selene vriendelijk glimlachend naar Mimi en toen naar Seth. "Selene... zou je het erg vinden om..." begon Seth, "Wat te maken? nee, natuurlijk vind ik dat niet erg Seth, 10 jaar geleden had ik er geen probleem mee en nu ook niet." zei Selene vriendelijk en verdween in de keuken. Seth keek Mimi aan, "Ik... snap niet hoe ze het volhoud, ze is honderden jaren oud, misschien langer... en nog steesd geniet ze van de momenten op aarde...." zei Seth tegen Mimi. Toen liep hij naar haar toe en kuste haar op de mond. "Een leven met jou... zou niet lang genoeg knnen duren," zei Seth glimlachend.

Terug naar boven Ga naar beneden
Mimi
Queen of everything.
Mimi


Aantal berichten : 956

Karakter
Leeftijd: 76
Rang: Elf Queen
Partner: There is no point in not loving every bit of you Setherian you are all that's left of me, stay close.

why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard   why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard - Pagina 3 Emptyma sep 05, 2011 9:20 am

Seth hief zijn hand en verderop verscheen Selene. "Heer Seth, Vrouwe Mimi. Waarvopr ben ik geroepen?" vroeg Selene vriendelijk glimlachend naar Mimi ze glimlachte terug terwijl Selene' naar Seth ging. "Selene... zou je het erg vinden om..." begon Seth, "Wat te maken?" "N3ee, natuurlijk vind ik dat niet erg Seth, 10 jaar geleden had ik er geen probleem mee en nu ook niet." zei Selene vriendelijk en verdween in de keuken. Seth keek Mimi aan, "Ik... snap niet hoe ze het volhoud, ze is honderden jaren oud, misschien langer... en nog steesd geniet ze van de momenten op aarde...." zei Seth tegen Mimi. Toen liep hij naar haar toe en kuste haar op de mond. "Een leven met jou... zou niet lang genoeg kunnen duren," zei Seth glimlachend. En Mimi durkte haar lippen op de zijne, sloeg haar armen om hem heen en keek hem glimlachend aan. Daarna liet ze hem los en streelde even met haar hand over zijn nek. "Ik zou aanbieden om Selene te helpen, als ik het niet veelste gezellig had met jou nu." Ze keek op en haar ogen straalde even waarna ze zichzelf dicht tegen Seth aan drukte en hem opnieuw kuste.

(inspiloos)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.misheru-san.hyves.nl
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard   why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard - Pagina 3 Emptyma sep 05, 2011 9:34 am

Mimi durkte haar lippen op de zijne, sloeg haar armen om hem heen en keek hem glimlachend aan. Daarna liet ze hem los en streelde even met haar hand over zijn nek. "Ik zou aanbieden om Selene te helpen, als ik het niet veelste gezellig had met jou nu." Ze keek op en haar ogen straalde even waarna ze zichzelf dicht tegen Seth aan drukte en hem opnieuw kuste. Seth glimlachte en kuste Mimi teder en trok haar tegen zich aan. Hij stopte met kussen en keek haar recht aan, "Selene is erg precies met dit soort dingen, net als boogschieten, wijs haar ergens op en ze snauwt je af om later je uit te lachen. Trouwens..... al zouden we iwllen helpen, zou het niet kunnen...." grijnsde Seth. Hij kuste haar weer en hoorde toen hoe een schaal werd neergezet en keek vanuit zijn ooghoek naar Selene die al bij de tafel stond. Ze zette een schaaltje met fazant neer en wat andere dingentjes. Ze glimlachte, "als jullie klaar zijn met jullie.... voorgerecht. dan kunnen jullie eten," glimlachte ze kalm. "Ik wil jullie etentje niet verpesten, daarbij heb ik geen honger." zei Selene glimlachend en ze liep de keuken weer in. Seth liet beschaamd Mimi los en keek haar even aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mimi
Queen of everything.
Mimi


Aantal berichten : 956

Karakter
Leeftijd: 76
Rang: Elf Queen
Partner: There is no point in not loving every bit of you Setherian you are all that's left of me, stay close.

why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard   why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard - Pagina 3 Emptyma sep 05, 2011 9:55 am

"Selene is erg precies met dit soort dingen, net als boogschieten, wijs haar ergens op en ze snauwt je af om later je uit te lachen. Trouwens..... al zouden we iwllen helpen, zou het niet kunnen...." grijnsde Seth. Hij kuste haar weer en hoorde toen hoe een schaal werd neergezet en keek vanuit zijn ooghoek naar Selene die al bij de tafel stond. Ze zette een schaaltje met fazant neer en wat andere dingentjes. Ze glimlachte, "als jullie klaar zijn met jullie.... voorgerecht. dan kunnen jullie eten. Ik wil jullie etentje niet verpesten, daarbij heb ik geen honger." zei Selene glimlachend en ze liep de keuken weer in. Seth liet beschaamd Mimi los en keek haar even aan. Mimi kreeg een lichte kleur en keek met een grote glimlach naar Selene. "Dankje Selene, ik hoop niet dat je daar echt heel veel werk aan hebt gehad, ik ga me schuldig voelen." Riep Mimi haar achterna. Daarna keek Mimi Seth aan en glimlachte. "Ze heeft er veel werk aan gehad he." Het was geen vraag, eerder een conclusie. Daarna schudde ze even licht haar hoofd waarbij haar hoed bijna af viel. "Kom op, laten we maar beginnen, anders stellen we Selene zo nog teleur."
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.misheru-san.hyves.nl
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard   why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard - Pagina 3 Emptyma sep 05, 2011 10:00 am

"Dankje Selene, ik hoop niet dat je daar echt heel veel werk aan hebt gehad, ik ga me schuldig voelen." Riep Mimi haar achterna. Daarna keek Mimi Seth aan en glimlachte. "Ze heeft er veel werk aan gehad he." Het was geen vraag, eerder een conclusie. Daarna schudde ze even licht haar hoofd waarbij haar hoed bijna af viel. "Kom op, laten we maar beginnen, anders stellen we Selene zo nog teleur." zei Mimi. Seth knikte en liep naar de tafel toe waar hij even wachtte op Mimi voor hij ging zitten en even goed naar het eten keek. Het zag er inderdaad heel lekker uit. Hij pakte een stuk fazant en proefde even, "Lang geleden... dat ik warm en lekker heb gegeten," zei Seth hardop. Hij keek naar Mimi, "lekker hé." zei hij tegen haar met een brede glimlach en nam nog een hap.


-inspiloos.-

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard   why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Wizard, Bear won't save me!!!
» Little, little kid be strong, be hard and be a true Wizard.
» The evil young wizard Mariah >:3
» love in the air?
» Your love is my love

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Territoria :: Tovenaars Territorium-
Ga naar: