Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 A new life?

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Brooke

Brooke


Aantal berichten : 83

Karakter
Leeftijd: 25
Rang: I was the mermaid queen but now I swim with the sea spirits ... and I see that I am resolved in the Moon
Partner: Raven you were in my heart that keeps you .. but the calling of the moon is my life but I could not remember a thing you never forget

A new life? Empty
BerichtOnderwerp: A new life?   A new life? Emptyza okt 15, 2011 1:51 am

Brooke stapte het gebied in het gebied waar ze al eerder in was geweest. Ze keek rond door haar nieuwe ogen die rood waren geworden door het branden, haar eigen ogen waren eens niet gebleven behalve het gevoel wat er nog in zat. Brooke keke rond haar nama was veranderd dat niemand hara meer zou herkennen van haar rijk of iemand anders die contact nog met hun had. Brooke dede rustig haar kap op haar hoofd en keke nara haar nieuwe kleren, die nog niet zo mooi waren maar ze had er niet zoveel tijd voor over. Brooke voelde alleen het branden wat ze nog dee maar ook niet weg ging ze was verdoemt alleen. Ze snikte ene beetje en wist dat ze het niet ana kon ze dacht dat het al erg egnoeg voor haar was maar dit is erger. Brooke zuchte en liep rusti weer verder in haar nieuwe leven zonder iemand er bij. Ze dacht ana hara vroege leven eht leven dat ez nog warm kon onhelsen en bij haar nichtje kon zijn en bij haar vriendinnen in de zee ze was vergeten haar leven voor dat ze queen was geworden dat niet zo erg was als dit. Toen had ze nog vriendin maar nu zie je er niks meer van. Brooke liep maar wezensloos door het land zonder dat ze iemand hoorde om haar heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mimi
Queen of everything.
Mimi


Aantal berichten : 956

Karakter
Leeftijd: 76
Rang: Elf Queen
Partner: There is no point in not loving every bit of you Setherian you are all that's left of me, stay close.

A new life? Empty
BerichtOnderwerp: Re: A new life?   A new life? Emptyza okt 15, 2011 2:38 am

Met een zucht struinde Mimi door de heuvels. Seth was niet thuis, hoewel ze hier voor hem was voelde ze zich nu ook goed. In de verte hoorde ze licht gesnik. Ze trok haar wenkbrauw op. Mimi liep toch maar door in de richting van het geluid en vond een meisje. Nou ja, ze was volwassen maar leek zo.. kinderlijk. Even voelde Mimi medelijden met haar maar gromde toen. "Weet je niet dat bloedzuigers hier niet welkom zijn!" Snauwde ze en keek haar aan. Iets in haar kwam Mimi faag bekend voor. "Vertel bloedzuiger, hoe oud ben je?" Vroeg ze geiriteerd. "En wie ben je!" Sprak ze langzaam en keek haar aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.misheru-san.hyves.nl
Lily

Lily


Aantal berichten : 273

Karakter
Leeftijd: I am old enough for you
Rang: Beschermer
Partner: My time is not yet ripe for love

A new life? Empty
BerichtOnderwerp: Re: A new life?   A new life? Emptyza okt 15, 2011 3:57 am

Met en zucht liep Lily door de tovenaars territoria, Ze verveelde zich dood en wou iets spannends doen, de meeste leerlingen waren aan het trainen en met volwassene vampieren was niet leuk om iets te doen. Zonder geluid liep ze door de bos, het was hier nog steeds prachtig. Lily sloot haar ogen en dacht aan de eerste keer toen ze hier kwam en Setherian tegen kwam. Plots hoorde ze geluiden niet zo ver vandaan "Weet je niet dat bloedzuigers hier niet welkom zijn!" Die grom kwam haar vaag bekend voor maar van waar??? rustig liep ze de kant waar de grom vandaan kwam en zag snel 1 vampier staan en een gedaante Vertel bloedzuiger, hoe oud ben je?" Vroeg ze geïrriteerd. "En wie ben je!" Rustig stapte ze op 2 gedaantes af 'stoor ik jullie?' vroeg lily een rustige toon en liep naar de 2 mensen en ging aan de kant van de vampier. Lily bekeek de gedaante en schrok er van de vrouw het was een elf en niet zomaar een elf maar de Queen van de elven en nog het ergste was De Queen of terwijl Setherians liefde was ook een vampier.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/
Brooke

Brooke


Aantal berichten : 83

Karakter
Leeftijd: 25
Rang: I was the mermaid queen but now I swim with the sea spirits ... and I see that I am resolved in the Moon
Partner: Raven you were in my heart that keeps you .. but the calling of the moon is my life but I could not remember a thing you never forget

A new life? Empty
BerichtOnderwerp: Re: A new life?   A new life? Emptyza okt 15, 2011 9:29 am

"Weet je niet dat bloedzuigers hier niet welkom zijn!" Hoorde Brooke opeens en keke toen achetr zig om en lied haar haren doro de lucht drijven die nog stets het zelfde uitzagen. De blik was ook als geen spot veranderd netzoals de uitstraling. "Vertel bloedzuiger, hoe oud ben je?" Vroeg ze geiriteerd. "En wie ben je!" Hoorde Brooke goed mara hoord toen nog meer voetstappen en er kwam een klein meisje uit ed bossen.´stoor ik jullie?' Broken keke nara de vampiers Mimi herkende ze meteen mara de andere niet en toen kwamen rustig tranen van haar ogen tot haar wangen lopen. `Mimi wat heb ik jou gemist wara was je toch!`
En Brooke besprng in har armen en knuffelde haar dood. Dit was een van haar mooiste momenten van haar nieuwe leven tot nu in Mimi´s armen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mimi
Queen of everything.
Mimi


Aantal berichten : 956

Karakter
Leeftijd: 76
Rang: Elf Queen
Partner: There is no point in not loving every bit of you Setherian you are all that's left of me, stay close.

A new life? Empty
BerichtOnderwerp: Re: A new life?   A new life? Emptyza okt 15, 2011 10:55 am

´stoor ik jullie?' Klonk de heldere stem van Lily. Mimi schudde haar hoofd maar voor ze kon antwoorden sprak de bloedzuiger. `Mimi wat heb ik jou gemist wara was je toch!' Riep ze uit en viel in har armen en knuffelde haar dood. Even keek Mimi vreemd toe. Maar toen herkende ze de stem. "Atargatis!" Riep ze en drukte haar tegen zich aan. Mimi liet zich op de grond vallen en trok haar mee in de val. "Wat is er met je gebeurd?" Vroeg ze geschrokken en haalde een lok haar uit Atargatis haar gezicht en zag twee vuur rode ogen haar aanstaren. "Wie heeft jou dit aangedaan?" Vroeg ze medelevend en drukte haar nogmaals tegen haar aan. Toen ze losliet van de knuffel keek Mimi omhoog naar Lily. "Lily, dit is Atargatis, MermaidQueen. Of tenminste dat was je.." Sprak Mimi zacht en keek van Lily naar Atargatis.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.misheru-san.hyves.nl
Lily

Lily


Aantal berichten : 273

Karakter
Leeftijd: I am old enough for you
Rang: Beschermer
Partner: My time is not yet ripe for love

A new life? Empty
BerichtOnderwerp: Re: A new life?   A new life? Emptyza okt 15, 2011 10:08 pm

`Mimi wat heb ik jou gemist wara was je toch!' Riep ze uit en viel in har armen en knuffelde haar dood. Even keek Mimi vreemd toe. Maar toen herkende ze de stem. "Atargatis!" Riep ze en drukte haar tegen zich aan. Mimi liet zich op de grond vallen en trok haar mee in de val. "Wat is er met je gebeurd?" Vroeg ze geschrokken en haalde een lok haar uit Atargatis haar gezicht en zag twee vuur rode ogen haar aanstaren. "Wie heeft jou dit aangedaan?" Vroeg ze medelevend en drukte haar nogmaals tegen haar aan. Toen ze losliet van de knuffel keek Mimi omhoog naar Lily. "Lily, dit is Atargatis, MermaidQueen. Of tenminste dat was je.." Lily knikte naar de 2 vampiers, dus ze kende elkaar. ' Mimi waar is Setherian, toch niet in de buurt.' Ze keek om zich heen, ze had geen zin om weer een gevecht met hem te hebben en nog meer littekens hebben.

-kortheid-
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/
Brooke

Brooke


Aantal berichten : 83

Karakter
Leeftijd: 25
Rang: I was the mermaid queen but now I swim with the sea spirits ... and I see that I am resolved in the Moon
Partner: Raven you were in my heart that keeps you .. but the calling of the moon is my life but I could not remember a thing you never forget

A new life? Empty
BerichtOnderwerp: Re: A new life?   A new life? Emptyzo okt 16, 2011 3:17 am

Even keek Mimi vreemd toe. Maar toen herkende ze de stem. "Atargatis!" Riep ze en drukte haar tegen zich aan. Mimi liet zich op de grond vallen en trok haar mee in de val. "Wat is er met je gebeurd?" Vroeg ze geschrokken en haalde een lok haar uit Atargatis haar gezicht en zag twee vuur rode ogen haar aanstaren. "Wie heeft jou dit aangedaan?" Vroeg ze medelevend en drukte haar nogmaals tegen haar aan. Toen ze losliet van de knuffel keek Mimi omhoog naar Lily. "Lily, dit is Atargatis, MermaidQueen. Of tenminste dat was je.." Lily knikte. ' Mimi waar is Setherian, toch niet in de buurt.' "Vyndi heeft it gedaan ik was op het strand bezig zoals gewoon en opeens was zij er, ik wist eerst niet wie het was maar ik smeekte om uit em lijden et verlossen en toen naja gebeurde dit." Brooke keke naar Mimi en stond toen op. "Ik ben me vinnen kwijt geraakt na me transformatie en em ogen en ik kreeg toen ene nieuwe naam dat si brooke. Ze dee het omdat niemand me meer zou herkennen wie ik echt was mar ik moet het aan een iemand vertellen. Seira heeft er recht op om et weten at er met haar nicht is gebeurd." Zei Brooke soepel en keke Mimi sirieus aan met moet in haar ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mimi
Queen of everything.
Mimi


Aantal berichten : 956

Karakter
Leeftijd: 76
Rang: Elf Queen
Partner: There is no point in not loving every bit of you Setherian you are all that's left of me, stay close.

A new life? Empty
BerichtOnderwerp: Re: A new life?   A new life? Emptyzo okt 16, 2011 5:06 am

' Mimi waar is Setherian, toch niet in de buurt.' Vroeg Lily en Mimi schudde haar hoofd. "Vyndi heeft it gedaan ik was op het strand bezig zoals gewoon en opeens was zij er, ik wist eerst niet wie het was maar ik smeekte om uit em lijden et verlossen en toen naja gebeurde dit." Brooke keke naar Mimi en stond toen op. "Ik ben me vinnen kwijt geraakt na me transformatie en em ogen en ik kreeg toen ene nieuwe naam dat si brooke. Ze dee het omdat niemand me meer zou herkennen wie ik echt was mar ik moet het aan een iemand vertellen. Seira heeft er recht op om et weten at er met haar nicht is gebeurd." Zei Brooke soepel en keke Mimi sirieus aan met moet in haar ogen. Mimi stond ook op enkeek haar aan. "Ik beloof je, Ik vermoord Vyndi met mijn blote handen. En Rox gaat achter haar aan." Siste ze en zuchtte. "Nu heb jij wel het recht om het te weten denk ik. Na de eerstvolgende Gathering zal ik.. Afstand doen van de rang Queen. Mijn vervangster is rechtvaardig, en ik kan geen minuut langer leven zonder Seth. Ik zal een van mijn twee dochters meenemen. Mijn andere hoort thuis bij de elfen. Hoewel ik haar ga missen, weet ik dat haar hart daar ligt, net zoals de mijne daar ooit lag." Mimi zuchtte en draaide zich naar Lily toe. "Ik neem aan dat je dit niet aan Vyndi zal vertellen." Sprak ze glimlachend en zuchtte even. "Misschien is het handig als ik even mijn gezicht laat zien in dat kamp.. Dan kan jij gelijk mee Brooke?" Vroeg ze zachtjes en glimlachte verontschuldigend.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.misheru-san.hyves.nl
Lily

Lily


Aantal berichten : 273

Karakter
Leeftijd: I am old enough for you
Rang: Beschermer
Partner: My time is not yet ripe for love

A new life? Empty
BerichtOnderwerp: Re: A new life?   A new life? Emptyzo okt 16, 2011 5:46 am

"Vyndi heeft it gedaan ik was op het strand bezig zoals gewoon en opeens was zij er, ik wist eerst niet wie het was maar ik smeekte om uit em lijden et verlossen en toen naja gebeurde dit." Brooke keke naar Mimi en stond toen op. "Ik ben me vinnen kwijt geraakt na me transformatie en em ogen en ik kreeg toen ene nieuwe naam dat si brooke. Ze dee het omdat niemand me meer zou herkennen wie ik echt was mar ik moet het aan een iemand vertellen. Seira heeft er recht op om et weten at er met haar nicht is gebeurd." Zei Brooke soepel en keke Mimi sirieus aan met moet in haar ogen. Mimi stond ook op enkeek haar aan. "Ik beloof je, Ik vermoord Vyndi met mijn blote handen. En Rox gaat achter haar aan." Siste ze en zuchtte. "Nu heb jij wel het recht om het te weten denk ik. Na de eerstvolgende Gathering zal ik.. Afstand doen van de rang Queen. Mijn vervangster is rechtvaardig, en ik kan geen minuut langer leven zonder Seth. Ik zal een van mijn twee dochters meenemen. Mijn andere hoort thuis bij de elfen. Hoewel ik haar ga missen, weet ik dat haar hart daar ligt, net zoals de mijne daar ooit lag." Mimi zuchtte en draaide zich naar Lily toe. "Ik neem aan dat je dit niet aan Vyndi zal vertellen." Sprak ze glimlachend en zuchtte even. "Misschien is het handig als ik even mijn gezicht laat zien in dat kamp.. Dan kan jij gelijk mee Brooke?" 'Ik zal niks vertellen mimi, en ik denk dat ik al vast ga ik moet nog jagen en ik heb geen zin met setherian weer te vechten als ik hier een tovenaar dood.' zei ze met een zucht En knikte als afscheid naar de vampiers en verdween weer tussen de bomen richting de sterfelijken gebied misschien zou ze Rachel of Noortje tegen komen met wie ze rustig zou kunnen praten.

-lil is de topic uit omdat ik hier inspiratie loos ben.-
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/
Brooke

Brooke


Aantal berichten : 83

Karakter
Leeftijd: 25
Rang: I was the mermaid queen but now I swim with the sea spirits ... and I see that I am resolved in the Moon
Partner: Raven you were in my heart that keeps you .. but the calling of the moon is my life but I could not remember a thing you never forget

A new life? Empty
BerichtOnderwerp: Re: A new life?   A new life? Emptyzo okt 16, 2011 11:15 pm

"Ik beloof je, Ik vermoord Vyndi met mijn blote handen. En Rox gaat achter haar aan." Siste ze en zuchtte. "Nu heb jij wel het recht om het te weten denk ik. Na de eerstvolgende Gathering zal ik.. Afstand doen van de rang Queen. Mijn vervangster is rechtvaardig, en ik kan geen minuut langer leven zonder Seth. Ik zal een van mijn twee dochters meenemen. Mijn andere hoort thuis bij de elfen. Hoewel ik haar ga missen, weet ik dat haar hart daar ligt, net zoals de mijne daar ooit lag." Mimi zuchtte en draaide zich naar Lily toe. "Ik neem aan dat je dit niet aan Vyndi zal vertellen." Sprak ze glimlachend en zuchtte even. "Misschien is het handig als ik even mijn gezicht laat zien in dat kamp.. Dan kan jij gelijk mee Brooke?" 'Ik zal niks vertellen mimi, en ik denk dat ik al vast ga ik moet nog jagen en ik heb geen zin met setherian weer te vechten als ik hier een tovenaar dood.' Brooke zuhte en keek naar Mimi "Wie is Rox? is ze ookal net zo erg als vyni?" Brooke keek Mimi aan terwijl ze naar het vampier kamp rustig lopen oor e bomen. Brooke wist nog nik van deze werel en ook niks van de vampiers het enige dat ze nu wist is at ze verdoemt was voor eeuwig. Maar hoe lang kan het eeuwig uren als je het zelf in je handen hebt?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





A new life? Empty
BerichtOnderwerp: Re: A new life?   A new life? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
A new life?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» A new life?
» a new life...and I accept it
» Why is my life is so complicated
» Nice life
» the little life of Brenna

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Territoria :: Tovenaars Territorium-
Ga naar: