Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Gathering Bleeding war.

Ga naar beneden 
+6
Hunter
Setherian
Felix
Jasmyn
Aramiro
Mimi
10 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Mimi
Queen of everything.
Mimi


Aantal berichten : 956

Karakter
Leeftijd: 76
Rang: Elf Queen
Partner: There is no point in not loving every bit of you Setherian you are all that's left of me, stay close.

Gathering Bleeding war. Empty
BerichtOnderwerp: Gathering Bleeding war.   Gathering Bleeding war. Emptyzo okt 16, 2011 12:35 am

Met een soepele sprong sprong Mimi van haar Shadowsoul. Iedereen was er, nou ja, van de Feeen Zeemeerminnen en Dwergen werd weinig meer gehoort, dat moest vandaag besproken worden. Er hing drijging in de lucht, dat kon iedereen voelen. Meteen stapte ze naar haar plek. "Misty, Setherian." Sprak ze met een knikje naar de tovenaars. "Jasmyn, Aramiro." Knikte ze naar de ridders. Even liet ze een glimlachje zien aan Seth. "Hoe gaat het met jullie?" Vroeg ze terwijl de maan langzaam door de boomtoppen begon te scheinen. "deze nacht brengt niet veel goeds.." Fluisterde Mimi zacht en keek de kings en queens aan. "Er is drijging op komst ik voel het."

(alleen voor elfen ridders en tovenaars
je mag gelink posten.
iedereen is er al)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.misheru-san.hyves.nl
Aramiro
King
Aramiro


Aantal berichten : 140

Karakter
Leeftijd: 25
Rang: King
Partner: Jasmyn i feel youre Heartbeat for me...

Gathering Bleeding war. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gathering Bleeding war.   Gathering Bleeding war. Emptyzo okt 16, 2011 1:00 am

De Koningin van de elfen begroette iedereen en vroeg hoe het ging. Uit respect gaf Aramiro niet meteen antwoord ,maar toen Mimi aankondigde dat er donkere tijden aan zouden komen liet Aramiro een neergeslagen "Amen" los. "Met alle respect. Ik denk niet dat er gevaar dreigt. Tenminste niets dat onze samenwerking niet aan kan." ,ging hij verder. Hij keek even rond en hoorde mensen kuchen. "Ik bedoel daarmee niet dat we niet op onze hoede moeten zijn!" Hij sloeg op tafel. "Ik duld het niet dat dit vredige landschap wordt verwoest door oorlog!" Geschrokken door zijn plotselinge uitbarsting ging hij weer rustig zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jasmyn
Queen
Jasmyn


Aantal berichten : 384

Karakter
Leeftijd: 21
Rang: Queen
Partner:

Gathering Bleeding war. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gathering Bleeding war.   Gathering Bleeding war. Emptyzo okt 16, 2011 1:15 am

"Misty, Setherian." Sprak ze met een knikje naar de tovenaars. "Jasmyn, Aramiro." Knikte ze naar de ridders. Even liet ze een glimlachje zien aan Seth. "Hoe gaat het met jullie?" Vroeg ze terwijl de maan langzaam door de boomtoppen begon te scheinen. "deze nacht brengt niet veel goeds.." Fluisterde Mimi zacht en keek de kings en queens aan. "Er is drijging op komst ik voel het." Jasmyn herkende de bekende stem en liep op het plein van de gathering. "Mimi wat is er? Gaat er wat egbeuren." Jasmyn dacht toen snel in haar egdachten en bleef paar seconde stil staan er ging wat egbeuren, ze wist het. Het was Vyndi die smerige vampier die de moord op haar ouders had gedaan. maar plotseling begon iemand anders te praten.Amen" los. "Met alle respect. Ik denk niet dat er gevaar dreigt. Tenminste niets dat onze samenwerking niet aan kan." ,ging hij verder. Hij keek even rond en hoorde mensen kuchen. "Ik bedoel daarmee niet dat we niet op onze hoede moeten zijn!" Hij sloeg op tafel. "Ik duld het niet dat dit vredige landschap wordt verwoest door oorlog!" "Er gaat wat gebeuren ik voel het ook er zijn hier twee vreselijke vampiers in dit terein en een daar van heet Vyndi ze doet alles om te heersen ik wete het zeker! Dit is geen toeval er gata wat egbeuren ja maar we weten niet wat!"Jasmyn lied soepel de woorden stromen en had vanaf toen het zelfde gevoel als Mimi.
Terug naar boven Ga naar beneden
Felix

Felix


Aantal berichten : 218

Karakter
Leeftijd: 29 jaar
Rang: Beschermer
Partner: Hunter, I know we are in love, but you are doing strange to me..What is going on?

Gathering Bleeding war. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gathering Bleeding war.   Gathering Bleeding war. Emptyzo okt 16, 2011 6:59 am

Felix liep geruisloos door het gras bij de levensboom. De wind ruistte door haar zwarte haren die leken te zweven. Haar zwarte zwaard hing onrustig aan haar zij en zijzelf liep maar een beetje doelloos rond. Mimi leek druk in gesprek met de andere Kings en Queens, en Felix probeerde zo onopgemerkt dichterbij te komen. Haar zwarte paard stond ergens verder op te grazen, zijn lange manen bewogen onrustig heen en weer. Felix lette er niet echt op, ze probeerde fladrden van het gesprek op te vangen.''...er zijn hier ook twee vreselijke vampiers op het terrein, en een daarvan heet Vyndi, ze doet er alles aan om te heersen ik weet het zeker!..Geen toeval....wat gebeuren ja maar we weten niet wat..'' Felix fronstte even en keek even naar Jasmyn en toen naar Mimi. Dit zou nog eens wat goeds kunnen opleveren. Laatst was ze nog naar de bibiliotheek geweest en had ze alle vloekboeken doorzocht, maar nergens iets van een voorspelling, het maakte haar niet veel uit, als zij heerser zou worden dan mochten de Vampiers doen wat ze wilde met het Elvenras, behalve met...
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

Gathering Bleeding war. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gathering Bleeding war.   Gathering Bleeding war. Emptyzo okt 16, 2011 7:39 am

"Misty, Setherian." Sprak Mimi met een knikje naar de tovenaars. "Jasmyn, Aramiro." Knikte ze naar de ridders. Even liet ze een glimlachje zien aan Seth. "Hoe gaat het met jullie?" Vroeg ze. "deze nacht brengt niet veel goeds.." Fluisterde Mimi zacht en keek de kings en queens aan. "Er is drijging op komst ik voel het." Toen kwam Jasmyn erbij. "Mimi wat is er? Gaat er wat egbeuren." Seth kwam dichterbij "Amen" barste Aramiro los. "Met alle respect. Ik denk niet dat er gevaar dreigt. Tenminste niets dat onze samenwerking niet aan kan." ,ging hij verder. Hij keek even rond en hoorde mensen kuchen. "Ik bedoel daarmee niet dat we niet op onze hoede moeten zijn!" Hij sloeg op tafel. "Ik duld het niet dat dit vredige landschap wordt verwoest door oorlog!" "Er gaat wat gebeuren ik voel het ook er zijn hier twee vreselijke vampiers in dit terein en een daar van heet Vyndi ze doet alles om te heersen ik wete het zeker! Dit is geen toeval er gata wat egbeuren ja maar we weten niet wat!" riep Jasmyn. Seth snoof, "Dood aan de ondoden. De doden moeten blijven liggen, niet herrijzen en zich voedde op hen die verdienen te leven." zei Seth en snoof. Hij hoorde een fluisterende stem in zijn gedachten, "Spionne gevonden, toestemming tot moord?" vroeg een stem in zijn gedachten. 'grijp haar.' mompelde Seth in gedachten.
Selene dook uit de schaduwen en trapte hard tegen de kaak van de elf die haar heer en diens collega's zat af te luisteren. "SPION!" riep Selene hard terwijl ze een mes tegen de nek drukte. Seth draaide zich om en zag Selene achter een gedaante staan. "Kijk..kijk..kijk... volgens mij is dat noch een leider, noch een deputy" zei Seth snerend.

(Toestemming gekregen voor het ontdekken :3)
Terug naar boven Ga naar beneden
Mimi
Queen of everything.
Mimi


Aantal berichten : 956

Karakter
Leeftijd: 76
Rang: Elf Queen
Partner: There is no point in not loving every bit of you Setherian you are all that's left of me, stay close.

Gathering Bleeding war. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gathering Bleeding war.   Gathering Bleeding war. Emptyzo okt 16, 2011 7:52 am

Toen kwam Jasmyn erbij. "Mimi wat is er? Gaat er wat egbeuren." Seth kwam dichterbij "Amen" barste Aramiro los. "Met alle respect. Ik denk niet dat er gevaar dreigt. Tenminste niets dat onze samenwerking niet aan kan." ,ging hij verder. Hij keek even rond en hoorde mensen kuchen. "Ik bedoel daarmee niet dat we niet op onze hoede moeten zijn!" Hij sloeg op tafel. "Ik duld het niet dat dit vredige landschap wordt verwoest door oorlog!" "Er gaat wat gebeuren ik voel het ook er zijn hier twee vreselijke vampiers in dit terein en een daar van heet Vyndi ze doet alles om te heersen ik wete het zeker! Dit is geen toeval er gata wat egbeuren ja maar we weten niet wat!" riep Jasmyn. Seth snoof, "Dood aan de ondoden. De doden moeten blijven liggen, niet herrijzen en zich voedde op hen die verdienen te leven." zei Seth en snoof.
Selene dook uit de schaduwen en trapte hard tegen de kaak van de elf die haar heer en diens collega's zat af te luisteren. "SPION!" riep Selene hard terwijl ze een mes tegen de nek drukte. Seth draaide zich om en zag Selene achter een gedaante staan. "Kijk..kijk..kijk... volgens mij is dat noch een leider, noch een deputy" zei Seth snerend. Mimi gromde en sprong op, "Felix wat doe jij hier!" Riep ze uit en sloeg haar hand op tafel. "Selene, doe haar niets. Voor ik een verklaring hiervoor heb!" Mimi gromde en keek Seth even aan. Wat had zij gehoort..
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.misheru-san.hyves.nl
Jasmyn
Queen
Jasmyn


Aantal berichten : 384

Karakter
Leeftijd: 21
Rang: Queen
Partner:

Gathering Bleeding war. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gathering Bleeding war.   Gathering Bleeding war. Emptyzo okt 16, 2011 1:15 pm

Seth snoof, "Dood aan de ondoden. De doden moeten blijven liggen, niet herrijzen en zich voedde op hen die verdienen te leven." zei Seth en snoof.
Selene dook uit de schaduwen en trapte hard tegen de kaak van de elf die haar heer en diens collega's zat af te luisteren. "SPION!" riep Selene hard terwijl ze een mes tegen de nek drukte. Seth draaide zich om en zag Selene achter een gedaante staan. "Kijk..kijk..kijk... volgens mij is dat noch een leider, noch een deputy" zei Seth snerend. Mimi gromde en sprong op, "Felix wat doe jij hier!" Riep ze uit en sloeg haar hand op tafel. "Selene, doe haar niets. Voor ik een verklaring hiervoor heb!" Mimi gromde en keek Seth even aan. Jasmyn schrok op van Seth actie en keek hem boos aan "Laat haar gaan Seth zo reageert ene King niet als hij gene bewijs heef!" Gromde Jasmyn op Seth neer en keke hem pissig aan. Jasmyn wist niet waarom hij het ooit zou doen maar lied niet zomaar een ieman door seth zo gebeuren. Jasmyn bleef hem strak aan kijken tot hij iets ging doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

Gathering Bleeding war. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gathering Bleeding war.   Gathering Bleeding war. Emptyzo okt 16, 2011 6:58 pm

"Felix wat doe jij hier!" Riep Mimi uit en sloeg haar hand op tafel. "Selene, doe haar niets. Voor ik een verklaring hiervoor heb!" ging ze verder. Selene stopte het mes weg maar bleef klaar staan. "Laat haar gaan Seth zo reageert ene King niet als hij gene bewijs heef!" Gromde Jasmyn en keek hem pissig aan. "Is dat zo.... ik heb geen beschuldiging gemaakt. Ze geen queen en geen deputy en daarvoor heb ik het bewijs anders zou ze niet staan luistervinken daar. Daarbij had het net zo goed een vampier kunnen zijn en dan was die onopgemerkt gebleven, dus queen.. een beetje respect is op zijn plaats voor diegene die voor hetzelfde geld een echte spion of een vampier had kunnen grijpen," siste Seth en hij legde zijn hand op de tafel. Niet opzettelijk liet hij het hout onder zijn hand verbranden en verrotten, hij had de opmerking van Jasmyn gezien als directe belediging naar Selene die nog steeds bij de elf stond. "Misschien moeten we haar eerst laten spreken... voordat het tot iets ergs uitdraait," zei de holle maar toch licht echoënde stem van de summon. Seth snoof en draaide zijn hoofd negentig graden en keek naar de elf.

(No offensive talking to my summons, GRRR Xp)
Terug naar boven Ga naar beneden
Jasmyn
Queen
Jasmyn


Aantal berichten : 384

Karakter
Leeftijd: 21
Rang: Queen
Partner:

Gathering Bleeding war. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gathering Bleeding war.   Gathering Bleeding war. Emptydi okt 18, 2011 9:38 am

"Is dat zo.... ik heb geen beschuldiging gemaakt. Ze geen queen en geen deputy en daarvoor heb ik het bewijs anders zou ze niet staan luistervinken daar. Daarbij had het net zo goed een vampier kunnen zijn en dan was die onopgemerkt gebleven, dus queen.. een beetje respect is op zijn plaats voor diegene die voor hetzelfde geld een echte spion of een vampier had kunnen grijpen," siste Seth en hij legde zijn hand op de tafel. Niet opzettelijk liet hij het hout onder zijn hand verbranden en verrotten, hij had de opmerking van Jasmyn gezien als directe belediging naar Selene die nog steeds bij de elf stond. "Misschien moeten we haar eerst laten spreken... voordat het tot iets ergs uitdraait," zei de holle maar toch licht echoënde stem van de summon. Seth snoof en draaide zijn hoofd negentig graden en keek naar de elf. Jasmyn was hiefr helemala niet mee eens en zuchte. "Breng Felix weg en laat haar later overhoren." Zei Jasmyn nog met een lieve stem en keke naar haar "Felix luistervinken zijn hier niet welcome ooit zul ej ook ed eer hebebn om hier te zijn maar de tijd is daar nog niet rijp voor." Jasmyn gaf toen ene laatste blik naar haar en maakte ene gebaar dat ze weg moest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aramiro
King
Aramiro


Aantal berichten : 140

Karakter
Leeftijd: 25
Rang: King
Partner: Jasmyn i feel youre Heartbeat for me...

Gathering Bleeding war. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gathering Bleeding war.   Gathering Bleeding war. Emptywo okt 19, 2011 9:33 am

Het was allemaal aan hem voorbij gegaan. Hij ving flarden van het gesprek op en op de een of andere manier had hij nu zin in een blinde vink... "Heeft er iemand honger?!" ,schreeuwde hij bijna. Hij sloeg tegen zijn eigen voorhoofd en dacht even na over wat hij nou juist had gedaan. Hij had een onzinnige opmerking door een krijgsraad geroepen. Hij liet zijn hoofd op tafel vallen en begon te murmelen : "Hoe dan ook ,wat jullie met die blinde vink of wat dan ook doen ,is eigenlijk Mimi's zaak..." Daarna zuchtte hij diep en begon met zijn dolk te spelen onder de woorden : "We moesten deze toch niet inleveren hè?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Hunter
Awesome Miss G
Hunter


Aantal berichten : 604

Karakter
Leeftijd: 82
Rang: Elf King
Partner: What has happend to me? Felix, I do love you, I swear, but Dawn There is a connection that I can not explain

Gathering Bleeding war. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gathering Bleeding war.   Gathering Bleeding war. Emptywo okt 19, 2011 10:22 pm

Al die tijd was Hunter op een afstand van Mimi gebleven. Ze joeg hem gewoon de stuipen op het lijf, iets aan haar was niet meer Elf. Zijn ogen werden constant weggetrokken naar diepe poelen van verdriet en achterdocht. En vaak was zijn enige rustplaats toch echt bij Felix, vele vonden haar maar raar, maar hij had verder gekeken dan alleen haar uiterlijk. Hij zuchtte even stilletjes. Nu zat hij hier bij de rest. Zijn blauwe ogen bleven even hangen op Setherian, de man die de Elfen haar queen had afgenomen. Er was niemand die hij meer haatte dan hem. Zwijgend hoorde hij de woorden van de rest aan, het interesseerde hem niet echt veel meer. "SPION!" Hoorde hij opeens en stem en hij trok zijn hoofd met een ruk op. "Kijk..kijk..kijk... volgens mij is dat noch een leider, noch een deputy" Zei Setherian snerend en Hunter keek hem strak aan. Die spion was niemand minder dan zijn Felix, zij mocht hier best zijn. Ze was ten slotte een Elf. Hij wist ook wel dat dit alleen geldde voor de Kings, Queens en deputies. Zwijgend hoorde hij de woorden van iedereen aan, hij zou nu nog niet ingrijpen. Hij had prima gezien dat Selene Felix een trap had verkocht en dit wakkerde zijn haat jegens de tovenaars king nog verder op. "Breng Felix weg en laat haar later overhoren." Zei Jasmyn en Hunter draaide nu zijn hoofd. Dit was genoeg. "Felix luistervinken zijn hier niet welcome ooit zul ej ook ed eer hebebn om hier te zijn maar de tijd is daar nog niet rijp voor." Nu stond Hunter wel op en keek iedereen aan. ''Dit is genoeg!'' Sprak hij op een krachtige toon. Hij liep zonder wat te zeggen naar Felix en legde een arm om haar heen. ''Gaat het?'' Fluisterde hij zacht en keek Felix even aan. ''Dit is idioot. Ten eerste is het niet nodig iemand meteen aan te vallen.'' Sprak hij scherp en keek even rond. ''En ten tweede is zij ook deel van ons volk. En datzelfde volk verdient het om hetzelfde te weten als dat wij weten.'' Dit keer richtte hij zijn blik op Mimi en klemde Felix iets steviger tegen zich aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jasmyn
Queen
Jasmyn


Aantal berichten : 384

Karakter
Leeftijd: 21
Rang: Queen
Partner:

Gathering Bleeding war. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gathering Bleeding war.   Gathering Bleeding war. Emptydo okt 20, 2011 12:03 am

'Dit is genoeg!'' Sprak hij op een krachtige toon. Hij liep zonder wat te zeggen naar Felix en legde een arm om haar heen. ''Gaat het?'' Fluisterde hij zacht en keek Felix even aan. ''Dit is idioot. Ten eerste is het niet nodig iemand meteen aan te vallen.'' Sprak hij scherp en keek even rond. ''En ten tweede is zij ook deel van ons volk. En datzelfde volk verdient het om hetzelfde te weten als dat wij weten.'' Dit keer richtte hij zijn blik op Mimi en klemde Felix iets steviger tegen zich aan. Jasmyn keke naar Hunter en zuchte "Hunter wil jij Felix naar huis brengen, Dan kunenn we verder." Toen keke ze naar Aramiro "Nee het is geen eetenstijd dat moes je maar in het kasteel doen." Toen lied Jasmyn een blik op Seth vallen "Laat je summons buiten dit Seth ze hebben hier niks mee te maken." Toen keek ze wer naar Mimi "Mimi vertel wt je denkt en laat ej niet aflijden."


(Whaaaa ik vind het leuk om iedereen dwars te zitten maar ben nu wel happy)
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

Gathering Bleeding war. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gathering Bleeding war.   Gathering Bleeding war. Emptydo okt 20, 2011 2:15 am

Seth snoof toen hij Hunter zag en zijn antwoord hoorde. "Gr. Dit is volgensmij een besloten Gathering daarbij kon het net zo goed een poging tot moord zijn. Dus die trap was misschien levensreddend geweest." zei Seth en negeerde de rest. Toen hij Jasmyn haar opmerking hoorde laaide het vuur in hem op. "Ze hebben hier wel iets te maken." snoven Seth en Selene tegelijk. "Zij- ik zijn-ben een deel van mij-hem," klonken Seth en Selene. "Als je zo praat... kan ik net zo goed ook weggaan. Alleen.. dan mis ik het hier." zei Seth kalm en hief zijn arm. Selene kwam naar hem toe en ging bij hem staan waar Seth zijn arm om haar heen sloeg op een verdedigende manier. Hij keek Jasmyn grijnzend aan maar vestigde zijn blik toen op Mimi, "Maar zoals Jasmyn al zei.... wat is er?" vroeg Seth.
Terug naar boven Ga naar beneden
Denaii
Moderator & Queen
Denaii


Aantal berichten : 441

Karakter
Leeftijd: 17 years
Rang: Queen C:
Partner: Do you dare?

Gathering Bleeding war. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gathering Bleeding war.   Gathering Bleeding war. Emptydo okt 20, 2011 5:59 am

Denaii had zich al die tijd opgehouden in de schaduwen, ze was Deputy, en dat betekende dat ze hier mocht zijn, maar ze had geen zin om zich in het strijdgewoel, met woordenweliswaar, te mengen. Ze hadden een spion, nuja, iemand die er waarschijnlijk gewoon liep gevonden. "Felix wat doe jij hier!" Riep Mimi uit en sloeg haar hand op tafel. "Selene, doe haar niets. Voor ik een verklaring hiervoor heb!" ging ze verder. Denaii keek van de een naar de ander, als er niet snel iemand ingreep zou die nog verkeerd uit kunnen draaien. Ze keek lang naar haar King, Seth, hij kreeg hij duidelijk op zijn heupen van de anderen. Felix, zo noemde de elf, werd weggestuurd door Jasmyn, waarna Hunter weer voor haar op kwam. Weeird. Hunter moest haar dan weg begelijden. "Laat je summons buiten dit Seth ze hebben hier niks mee te maken." Jasmyn was weer aan het woord. Toen keek ze wer naar Mimi "Mimi vertel wt je denkt en laat ej niet aflijden." "Ze hebben hier wel iets te maken." snoven Seth en Selene tegelijk. "Zij- ik zijn-ben een deel van mij-hem," klonken Seth en Selene. "Als je zo praat... kan ik net zo goed ook weggaan. Alleen.. dan mis ik het hier." zei Seth kalm en hief zijn arm. Selene kwam naar hem toe en ging bij hem staan waar Seth zijn arm om haar heen sloeg op een verdedigende manier. Hij keek Jasmyn grijnzend aan maar vestigde zijn blik toen op Mimi, "Maar zoals Jasmyn al zei.... wat is er?" vroeg Seth. Denaii duwte zichzelf naar voren, en kwam onopgemerkt dichter bij staan. Zij was ook benieuwd naar wat Mimi te vertellen had, en hoe Seth daar op zou reageren. Als ze maar kalm blijven, Jasmyn en hij waren elkaar duidelijk aan het opjagen, en bij de volgende keer zou ze gewoon uitvallen, Queen/King of niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mimi
Queen of everything.
Mimi


Aantal berichten : 956

Karakter
Leeftijd: 76
Rang: Elf Queen
Partner: There is no point in not loving every bit of you Setherian you are all that's left of me, stay close.

Gathering Bleeding war. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gathering Bleeding war.   Gathering Bleeding war. Emptydo okt 20, 2011 6:03 am

De hele tijd was Mimi afstandig gebleven.. Ze had alles perfect gehoord, maar hielt zich er buiten. Iets klopte niet, deze lucht bracht onrust, gevaar. Een rilling liep over haar rug. "Mimi vertel wt je denkt en laat ej niet aflijden." klonk Jasmyn haar stem en Mimi keek even op. Voor ze kon antwoorden klonk Seth's stem. "Gr. Dit is volgensmij een besloten Gathering daarbij kon het net zo goed een poging tot moord zijn. Dus die trap was misschien levensreddend geweest." zei Seth en negeerde de rest. Toen hij Jasmyn haar opmerking hoorde laaide het vuur in hem op. "Ze hebben hier wel iets te maken." snoven Seth en Selene tegelijk. "Zij- ik zijn-ben een deel van mij-hem," klonken Seth en Selene. "Als je zo praat... kan ik net zo goed ook weggaan. Alleen.. dan mis ik het hier." zei Seth kalm en hief zijn arm. Selene kwam naar hem toe en ging bij hem staan waar Seth zijn arm om haar heen sloeg op een verdedigende manier. Hij keek Jasmyn grijnzend aan maar vestigde zijn blik toen op Mimi, "Maar zoals Jasmyn al zei.... wat is er?" vroeg Seth. Zachtjes schudde ze haar hoofd. Ze kon geen enkel woord uitbrengen. Daarna stond ze op. "Laten we nou maar beginnen.." Sprak ze met een heldere toon en stond op. Ze keerde zich naar alle beschermers en leerlingen. Maar voor ze kon uitspreken wat ze moest zeggen.. Kwam er een bekende geur in haar neusgaten. "Vyndi.." Fluisterde Mimi bijna, net hard genoeg dat iedereen het kon horen. Daar, in de duisterde schaduwen weerklonk een wrede lach, en een demonische gedaante kwam vanonder de bomen vandaan, gevolgd door alle vampiers die er waren.

(vanavond post ik met Vyndi, geen vampier post daarvoor,
verontwaardigt mag je zijn xD tegenover Vyndi
en haar dingen toeroepen.)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.misheru-san.hyves.nl
Jasmyn
Queen
Jasmyn


Aantal berichten : 384

Karakter
Leeftijd: 21
Rang: Queen
Partner:

Gathering Bleeding war. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gathering Bleeding war.   Gathering Bleeding war. Emptydo okt 20, 2011 6:14 am

Mimi keek even op. Voor ze kon antwoorden klonk Seth's stem. "Gr. Dit is volgensmij een besloten Gathering daarbij kon het net zo goed een poging tot moord zijn. Dus die trap was misschien levensreddend geweest." zei Seth en negeerde de rest. Toen hij Jasmyn haar opmerking hoorde laaide het vuur in hem op. "Ze hebben hier wel iets te maken." snoven Seth en Selene tegelijk. "Zij- ik zijn-ben een deel van mij-hem," klonken Seth en Selene. "Als je zo praat... kan ik net zo goed ook weggaan. Alleen.. dan mis ik het hier." zei Seth kalm en hief zijn arm. Selene kwam naar hem toe en ging bij hem staan waar Seth zijn arm om haar heen sloeg op een verdedigende manier. Hij keek Jasmyn grijnzend aan maar vestigde zijn blik toen op Mimi, "Maar zoals Jasmyn al zei.... wat is er?" vroeg Seth. Zachtjes schudde ze haar hoofd. Ze kon geen enkel woord uitbrengen. Daarna stond ze op. "Laten we nou maar beginnen.." Sprak ze met een heldere toon en stond op. Ze keerde zich naar alle beschermers en leerlingen. Maar voor ze kon uitspreken wat ze moest zeggen.. Kwam er een bekende geur in haar neusgaten. "Vyndi.." Fluisterde Mimi bijna, net hard genoeg dat iedereen het kon horen. Daar, in de duisterde schaduwen weerklonk een wrede lach, en een demonische gedaante kwam vanonder de bomen vandaan, gevolgd door alle vampiers die er waren. Jasmyn zag het toen ook opeens en pakte et haar hand een deel van haar hoofd. De heks die har ouders had vermoord kwam hier heen. Jasmyn keke naar Mimi. "Z komt hier snel heen he?" Jasmyn keke toen naar Seth en wist nu wat haar nicht de heletijd wou laten horen er gign wat ergers gebeuren dan paar jaar terug bij har ouders.


(Rox graga meedoet dan mogen we wel even met meerder accounts er in he? maar vanaf nu gata bleeding war echt gebeuren >=3)
Terug naar boven Ga naar beneden
Aramiro
King
Aramiro


Aantal berichten : 140

Karakter
Leeftijd: 25
Rang: King
Partner: Jasmyn i feel youre Heartbeat for me...

Gathering Bleeding war. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gathering Bleeding war.   Gathering Bleeding war. Emptydo okt 20, 2011 8:18 am

Het interesseerde Aramiro nog steeds allemaal niet zoveel. Totdat hij de naam Vyndi hoorde. Abrupt liet hij zijn dolk vallen en hij snakte naar adem. "Nee.. Nee!" ,begon hij zacht. Hij kreeg een complete terugval. Alles wat er was gebeurd tussen Vyndi en hem. Het pact dat in één dag weer was verbroken en de slechte vrede. Dit moest kwaad bloed hebben gezet bij Vyndi. Hij voelde zich schuldig en voelde opeens een steek in zijn dij. Het viel hem nu pas op dat de dolk ,die een echt staaltje ridderlijk vakmanschap was ,recht door zijn leren rijbescherming heen was gegaan. Even kreunde hij zacht ,maar direct daarna raapte hij zijn geniepige moordwapen weer op en stopte deze weg. Hij keek rond of iemand zijn klunzige actie van daarnet had gezien en trok een serieus gezicht. "Excuseer mij..." ,zei hij beleefd en hij stond op en liep weg. Als eerste Ridder in 100 jaar was hij van het beraad weggelopen ,maar hij had er een goede reden voor. Hij liep terug naar het kasteel ,want hij wist dat deze nacht een gevaarlijke zou worden. Zijn paard hinnikte toen het hem zag lopen ,maar Aramiro liep stoer door. Zo een groot beest zou alleen maar problemen mee kunnen brengen in een nacht als deze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

Gathering Bleeding war. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gathering Bleeding war.   Gathering Bleeding war. Emptydo okt 20, 2011 8:30 am

Vyndi.." Fluisterde Mimi bijna, net hard genoeg dat iedereen het kon horen. Daar, in de duisterde schaduwen weerklonk een wrede lach, en een demonische gedaante kwam vanonder de bomen vandaan. Achter haar allemaal vampieren. Seth's ogen werden inktzwart terwijl hij de gedaante aanstaarde. Zijn ademhaling werd lichtgrommend en dreigend. Selene's hand werd tegen zijn zij gelegd en hij bedaarde. Nog niet... nog niet... nog niet. Selene verdween om te kijken of alles veilig was met Mariah. "Lekker gedaan... als die rotelf niet had bespied was dit eerder duidelijk geweest." snoof Seth licht in zichzelf. Hij staarde naar Vyndi met zijn volledig zwarte ogen zonder pupil. Hij voelde woede en haat koken... maar gelijk ook had hij geen zin om iets te doen. Het enigste wat hij deed was zijn hand die op de tafel was geslagen tot een vuist ballen en het verlangen om nu hun allen op te blazen te verhinderen aangezien dat geen overwinning zou zijn. Vampiers... hij mocht ze nog steeds niet.. de meesten. Ineens verkalmde hij en ging rechtop staan. Hij zette zijn helm af en kap af. Terwijl zijn ogen weer bruin werden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jasmyn
Queen
Jasmyn


Aantal berichten : 384

Karakter
Leeftijd: 21
Rang: Queen
Partner:

Gathering Bleeding war. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gathering Bleeding war.   Gathering Bleeding war. Emptydo okt 20, 2011 8:39 am

Seth's ogen werden inktzwart terwijl hij de gedaante aanstaarde. Zijn ademhaling werd lichtgrommend en dreigend. Selene's hand werd tegen zijn zij gelegd en hij bedaarde. Nog niet... nog niet... nog niet. Selene verdween om te kijken of alles veilig was met Mariah. "Lekker gedaan... als die rotelf niet had bespied was dit eerder duidelijk geweest." snoof Seth licht in zichzelf. Hij staarde naar Vyndi met zijn volledig zwarte ogen zonder pupil. Hij voelde woede en haat koken... maar gelijk ook had hij geen zin om iets te doen. Het enigste wat hij deed was zijn hand die op de tafel was geslagen tot een vuist ballen en het verlangen om nu hun allen op te blazen te verhinderen aangezien dat geen overwinning zou zijn. Vampiers... hij mocht ze nog steeds niet.. de meesten. Ineens verkalmde hij en ging rechtop staan. Hij zette zijn helm af en kap af. Terwijl zijn ogen weer bruin werden. Jasmyn keke naar seth en zuchte. "Gebeurd is gebeurd niks meer ana te doen." Jasmyn keke naar Vyndi en voelde toen ana haar schouder waar de wond van haar zat. Ooit zou die vieze vuile vampier dood gaan en dat wi ik op m geweete hebben. Jasmyn bleef boos kijken naar Vynde met haar valse lach die ze altijd had er zou er hier maar een sterven van ons allemaal en dat zou zij zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vyndi
Queen
Vyndi


Aantal berichten : 175

Karakter
Leeftijd: on the outside 17, Inner side 63
Rang: Queen of the dead
Partner: Joey, You have my heart

Gathering Bleeding war. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gathering Bleeding war.   Gathering Bleeding war. Emptydi okt 25, 2011 2:24 am

Vampiers verzamelen bij Queens Tree!" Riep Vyndi uit over het gehele kamp. Langzaam schoven vampiers naar voren. Een hatelijke grijns ontstond rond aar lippen terwijl ze iedereen aankeek. Heel even bleven haar ogen rusten op het kleine eliteteam dat zich een half jaar geleden bij hun had gevoegd dankzij Seth. Vyndi's hatelijke grijns veranderde in een glimlachje. "Vandaag mijn vrienden, vandaag is de dag dat wij laten zien wat wij waard zijn. De brave rassen zijn vandaag aan een vergadering begonnen. Wij zullen die wat opvrolijken. Dus volg mij. Vanavond zullen wij laten zien hoe perfect ons ras in. Vrienden en vriendinnen. Laat ons naar die ceremonie trekken en we zullen overheersen. Vandaag is de dag die de geschiedenis boeken in zal gaan." Vyndi draaide zich om en sprong snel over het hek gevolgt door elke vampier. Na een simpele sprint kwam ze aan bij de bomenrand. "Vyndi." Hoorde ze Mimi sissen en de overige nog wat zeggen. Een weerzingwekkende lach kwam uit Vyndi's mond terwijl ze een aantal passen naar voren deed. "Mij gemist?" Vroeg ze lachend en stapte richting de boom. Met een simpel knikje kwamen twee vampiers naast haar staan. Miyoko aan haar linkerkant, Twan aan haar rechter. Zo liep ze naar voren tot ze daar aankwamen. Vyndi grijnsde en keek ze allemaal aan. "Kijk kijk kijk, hebben we daar niet mijn favoriete kings en queens. Alleen een ontbreekt, waar is lieve Aramiro?" In de verte zag ze hem weglopen en ze keek Jasmyn aan. "Wat erg voor je, laat hij je zomaar in de steek?" Vroeg ze honend en keek daarna Mimi en Setherian aan. "En jullie twee even schattig als altijd." Grijnsde ze en liet haar ogen uiteindelijk naar de deputies en de overige dwalen. Hun intereseerde haar niet echt. Het waren die drie die ze nodig had, zoals de voorspelling zei. De dochter van de Muzens, de zoon van de Fel'dan stam en de dochter van de Telrûnya familie. Die drie moest ze hebben. De rest ware leuke bijkomstigheden. "Ik neem aan dat mijn ras en ik evenveel recht hebben deze gathering bij te wonen." Gromde ze lachend en keek ze allemaal een voor een scherp aan.

(vamps mogen komen, maar alleen Joey mag naast Vyndi komen staan)
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

Gathering Bleeding war. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gathering Bleeding war.   Gathering Bleeding war. Emptydi okt 25, 2011 6:32 am

"Mij gemist?" Vroeg Vyndi die tevoorschijn was gekomen. Seth snoof zacht en zweeg, niet denkend dat het naar hem was gericht. "En jullie twee even schattig als altijd." zei Vyndi even later na een opmerking over Jasmyn. Seth schrok... "Vuile...... Jij." Gromde Seth. Ze had hem en Vyndi verraden. De manier waarop ze het zei, hoe ze het zei en .... Seth wou haar afmaken. Hij sloeg met zijn vuist op de tafel. "Volgens mij zijn vampiers niet welkom.... vooral niet jij.... en dat groepje van je." gromde Seth. De vampiers aankijkend die hij had gezien als mens. Zijn spieren werden gespannen en zijn ogen stonden vol woede. "Jij.. bent niet eens deel van een ras. Jullie zijn de overblijfsels van zonden, vernietiging en dood! Ik denk dat ik voor iedereen spreek als ik zeg dat we jullie soort hier niet hoeven en dat zal voor eeuwig gelden!" gromde Seth en het verlangen om Vyndi aan te vallen, aan stukken te scheuren en te rijten... was te groot. Alleen het gevaar dat om hen heen hing, zou ergere gevolgen kunnen hebben voor iedereen... en Mimi.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kynia

Kynia


Aantal berichten : 117

Karakter
Leeftijd: 19
Rang: Beschermer
Partner: I created a hate for love... that's my answer.

Gathering Bleeding war. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gathering Bleeding war.   Gathering Bleeding war. Emptydi okt 25, 2011 8:17 am

Vampiers verzamelen bij Queens Tree!" Riep Vyndi uit over het gehele kamp. Kynia volgde de vampiers en voor het eerst was ze eens op tijd. Vaak kreeg ze niet meer mee dan het einde, maar dat was gewoon omdat het haar niet boeide. Een hatelijke grijns ontstond rond de lippen van Vyndi terwijl ze iedereen aankeek. Heel even bleven haar ogen rusten op het kleine eliteteam dat zich een half jaar geleden bij hun had gevoegd dankzij Seth. Vyndi's hatelijke grijns veranderde in een glimlachje. "Vandaag mijn vrienden, vandaag is de dag dat wij laten zien wat wij waard zijn. De brave rassen zijn vandaag aan een vergadering begonnen. Wij zullen die wat opvrolijken. Dus volg mij. Vanavond zullen wij laten zien hoe perfect ons ras in. Vrienden en vriendinnen. Laat ons naar die ceremonie trekken en we zullen overheersen. Vandaag is de dag die de geschiedenis boeken in zal gaan." Vyndi draaide zich om en sprong snel over het hek gevolgd door elke vampier. Kynia zelf wachtte nog even en sprintte toen ook achter de rest aan. Als snel was ze op de plek waar ze moest zijn met de rest. "Vyndi." Hoorde ze Mimi sissen en de overige nog wat zeggen. Een weerzinwekkende lach kwam uit Vyndi's mond terwijl ze een aantal passen naar voren deed. "Mij gemist?" Vroeg ze lachend en stapte richting de boom. Met een simpel knikje kwamen twee vampiers naast haar staan. Miyoko aan haar linkerkant, Twan aan haar rechter. Zo liep ze naar voren tot ze daar aankwamen. Vyndi grijnsde en keek ze allemaal aan. "Kijk kijk kijk, hebben we daar niet mijn favoriete kings en queens. Alleen een ontbreekt, waar is lieve Aramiro?" In de verte zag ze hem weglopen en ze keek Jasmyn aan. "Wat erg voor je, laat hij je zomaar in de steek?" Vroeg ze honend en keek daarna Mimi en Setherian aan. "En jullie twee even schattig als altijd." Grijnsde ze en liet haar ogen uiteindelijk naar de deputies en de overige dwalen. Hun interesseerde haar niet echt. Het waren die drie die ze nodig had, zoals de voorspelling zei. De dochter van de Muzens, de zoon van de Fel'dan stam en de dochter van de Telrûnya familie. Die drie moest ze hebben. De rest ware leuke bijkomstigheden. "Ik neem aan dat mijn ras en ik evenveel recht hebben deze gathering bij te wonen." Gromde ze lachend en keek ze allemaal een voor een scherp aan. Kynia luisterde aandachtig. Ze vond dit leuk om te zien en te horen en bekeek veel van de mensen die er waren kort. Ze herkende Setherian en bleef een paar seconden langer naar hem kijken. Een reactie van hem moest er nu wel komen tegen Vyndi en ze kreeg gelijk. Met een lichte grijns bleef ze kijken hoe Seth reageerde op haar Queen. "Vuile...... Jij." Gromde Seth richting Vyndi. Hij sloeg met zijn vuist op de tafel. "Volgens mij zijn vampiers niet welkom.... vooral niet jij.... en dat groepje van je." gromde Seth. De vampiers aankijkend die hij had gezien als mens. Zijn spieren werden gespannen en zijn ogen stonden vol woede. "Jij.. bent niet eens deel van een ras. Jullie zijn de overblijfsels van zonden, vernietiging en dood! Ik denk dat ik voor iedereen spreek als ik zeg dat we jullie soort hier niet hoeven en dat zal voor eeuwig gelden!" gromde Seth en het verlangen om Vyndi aan te vallen, aan stukken te scheuren en te rijten... was te groot. Alleen het gevaar dat om hen heen hing, zou ergere gevolgen kunnen hebben voor iedereen... en Mimi. In plaats van terug te kijken naar Vyndi bleef Kynia Setherian nog aankijken. Nog het zelfde als altijd, dacht ze met een lach en keek van hem weg. Ze had nu eens tijd om de andere Kings en Queens te bekijken. Ze ging ze nog eens een voor een bij langs, maar nu langzamer. Misschien was het nog steeds haar wil om meer te weten over de andere volken rond om hun. Deze kans zou ze niet nog eens krijgen en ze zou deze tijd voor haar eigen doen gaan gebruiken. Ze keek pas terug naar Vyndi toen ze dacht dat het nodig was. Al bleven haar zintuigen op anderen gericht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jasmyn
Queen
Jasmyn


Aantal berichten : 384

Karakter
Leeftijd: 21
Rang: Queen
Partner:

Gathering Bleeding war. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gathering Bleeding war.   Gathering Bleeding war. Emptydi okt 25, 2011 8:26 am

"Mij gemist?" Vroeg ze lachend en stapte richting de boom. Met een simpel knikje kwamen twee vampiers naast haar staan. Miyoko aan haar linkerkant, Twan aan haar rechter. Zo liep ze naar voren tot ze daar aankwamen. Vyndi grijnsde en keek ze allemaal aan. "Kijk kijk kijk, hebben we daar niet mijn favoriete kings en queens. Alleen een ontbreekt, waar is lieve Aramiro?" In de verte zag ze hem weglopen en ze keek Jasmyn aan. "Wat erg voor je, laat hij je zomaar in de steek?" Vroeg ze honend en keek daarna Mimi en Setherian aan. "En jullie twee even schattig als altijd." Grijnsde ze en liet haar ogen uiteindelijk naar de deputies en de overige dwalen. Hun interesseerde haar niet echt. Het waren die drie die ze nodig had, zoals de voorspelling zei. De dochter van de Muzens, de zoon van de Fel'dan stam en de dochter van de Telrûnya familie. Die drie moest ze hebben. De rest ware leuke bijkomstigheden. "Ik neem aan dat mijn ras en ik evenveel recht hebben deze gathering bij te wonen." Gromde ze lachend en keek ze allemaal een voor een scherp aan. Kynia luisterde aandachtig. Ze vond dit leuk om te zien en te horen en bekeek veel van de mensen die er waren kort. Ze herkende Setherian en bleef een paar seconden langer naar hem kijken. Een reactie van hem moest er nu wel komen tegen Vyndi en ze kreeg gelijk. Met een lichte grijns bleef ze kijken hoe Seth reageerde op haar Queen. "Vuile...... Jij." Gromde Seth richting Vyndi. Hij sloeg met zijn vuist op de tafel. "Volgens mij zijn vampiers niet welkom.... vooral niet jij.... en dat groepje van je." gromde Seth. De vampiers aankijkend die hij had gezien als mens. Zijn spieren werden gespannen en zijn ogen stonden vol woede. "Jij.. bent niet eens deel van een ras. Jullie zijn de overblijfsels van zonden, vernietiging en dood! Ik denk dat ik voor iedereen spreek als ik zeg dat we jullie soort hier niet hoeven en dat zal voor eeuwig gelden!" gromde Seth en het verlangen om Vyndi aan te vallen, aan stukken te scheuren en te rijten... was te groot. Alleen het gevaar dat om hen heen hing, zou ergere gevolgen kunnen hebben voor iedereen... en Mimi. In plaats van terug te kijken naar Vyndi bleef Kynia Setherian nog aankijken. Nog het zelfde als altijd, dacht ze met een lach en keek van hem weg. Ze had nu eens tijd om de andere Kings en Queens te bekijken. Ze ging ze nog eens een voor een bij langs, maar nu langzamer. Misschien was het nog steeds haar wil om meer te weten over de andere volken rond om hun. Deze kans zou ze niet nog eens krijgen en ze zou deze tijd voor haar eigen doen gaan gebruiken. Ze keek pas terug naar Vyndi toen ze dacht dat het nodig was. Al bleven haar zintuigen op anderen gericht. Jasmyn reageerde niet op de uitbarsting van Seth en richte haar blik meteen op Vyndi en niet op die smerige andere vampiers. Jasmyn kwam asl eenige naar voren gestapt en ging tegen over Vyndi staan. "Volgens mij ben ej niet uitgenodigt vieze vuile bloedzuiger!" Reageerde Jasmyn boos. Jasmyn woede kwam were naar boven van de vorge kere en keke Vyndi strak ana terwijl haar hand voor de zekerheid naar haar zwaard gingen als verdedeging. "Verlaat dit gesprek meteen vyndi of ik beloof j dat ik er snel een eind ana maak voor je." Jamyn bleef er kalm onder en zag dat er veel vampiers waren maar had er geen vrees voor en richte zicht op Vyndi met ene boze blik in haar ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vyndi
Queen
Vyndi


Aantal berichten : 175

Karakter
Leeftijd: on the outside 17, Inner side 63
Rang: Queen of the dead
Partner: Joey, You have my heart

Gathering Bleeding war. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gathering Bleeding war.   Gathering Bleeding war. Emptywo okt 26, 2011 1:29 am

Vyndi luisterde geiriteerd naar hun woorden. Haar ogen doorboorde kil die van Jasmyn. De woorden deden haar niets, maar Twan daarintegen luisterde knarsetandend. Vyndi glimlachte alleen maar. " O lieve Sethy, lieve Mimi en Jasmyn, iedereen hier." Ze draaide zich om naar alle toeschouwers. "Jullie, jullie allemaal zijn hier, omdat jullie vertrouwen in jullie kings en queens!" Riep ze uit en keerde zich duister naar de drie kinderen die ze wou. "Geen van hen, geen enkel is zoals jullie denken dat ze zijn. Jasmyn, liegt al haar hele leven tegen jullie, Mimi, is een verraadster en absoluut niet wie ze zegt dat ze is. En Setherian, tja.. Hij steld zijn eigen belangen boven zijn ras, en wat hij daarvoor doet is letterlijk.. Kracht van mij halen. LETERLIJK!" Riep ze uit en de kleine elitegroep begon te grommen. "Vyndi wees naar hun en keek de tovenaars aan die makkelijk herkenbaar waren. "Nu is mijn vraag, wie vertrouwen jullie het meest? Als ik elk bewijs heb dat jullie king en queens niet eens zijn wie ze zeggen dat ze zijn. Kijk enkel naar Jasmyn's zwaard, het is niet draagbaar voor wie dan ook van jullie, enkel voor de Elfen!" Riep ze uit en keek Mimi aan. "En voor de Elfen jullie lieve Queen, dat is pas hoogverraad zeg, nietwaar Hunter." Ze keek hem aan. "Jij weet meer als genoeg van haar verraad, maar er is meer! Ik zal de plezier voor haar niet verpesten. Maar ik waarschuw jullie, kom niet te dicht bij haar in de buurt." Haar blik werd duister toen ze vervolgde. "En Setherian, is de grootste verrader van dit drietal! Zien jullie hen." Ze wees naar het kleine Eliteteam. "Zij zijn Setherian's betaling. Hij heeft mij hun tien zielen gegeven, voor kracht, het eeuwige leven. DE BEWIJZEN ER VAN STAAN NOG OP MIJN HUID!!" Schreeuwde ze uit en opnieuw gegrom van de vampiers. "Daarom zeg ik nu dit. Een oorlog zal er komen! Maar dat is geen oorlog tegen jullie, maar voor jullie! Deze oorlog is tegen hen!" Met die woorden wees ze naar Mimi, Jasmyn en Setherian." Hun zijn de ware vijanden voor ons mooie land. Niet mijn volk of ik!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

Gathering Bleeding war. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gathering Bleeding war.   Gathering Bleeding war. Emptywo okt 26, 2011 6:13 am

" O lieve Sethy, lieve Mimi en Jasmyn, iedereen hier." Ze draaide zich om naar alle toeschouwers. "Jullie, jullie allemaal zijn hier, omdat jullie vertrouwen in jullie kings en queens!" Riep ze uit en keerde zich duister naar de drie kinderen die ze wou. "Geen van hen, geen enkel is zoals jullie denken dat ze zijn. Jasmyn, liegt al haar hele leven tegen jullie, Mimi, is een verraadster en absoluut niet wie ze zegt dat ze is. En Setherian, tja.. Hij steld zijn eigen belangen boven zijn ras, en wat hij daarvoor doet is letterlijk.. Kracht van mij halen. LETERLIJK!" riep Vyndi. Seth's ogen werden bleek...... letterlijk, zijn ogen waren volledig wit. Geen enkele andere kleur was meer te zien. "Nu is mijn vraag, wie vertrouwen jullie het meest? Als ik elk bewijs heb dat jullie king en queens niet eens zijn wie ze zeggen dat ze zijn. Kijk enkel naar Jasmyn's zwaard, het is niet draagbaar voor wie dan ook van jullie, enkel voor de Elfen!" Riep ze uit en keek Mimi aan. "En voor de Elfen jullie lieve Queen, dat is pas hoogverraad zeg, nietwaar Hunter." Ze keek hem aan. "Jij weet meer als genoeg van haar verraad, maar er is meer! Ik zal de plezier voor haar niet verpesten. Maar ik waarschuw jullie, kom niet te dicht bij haar in de buurt." Haar blik werd duister toen ze vervolgde. "En Setherian, is de grootste verrader van dit drietal! Zien jullie hen." Ze wees naar het kleine Eliteteam. "Zij zijn Setherian's betaling. Hij heeft mij hun tien zielen gegeven, voor kracht, het eeuwige leven. DE BEWIJZEN ER VAN STAAN NOG OP MIJN HUID!!" Schreeuwde ze uit en opnieuw gegrom van de vampiers. "Daarom zeg ik nu dit. Een oorlog zal er komen! Maar dat is geen oorlog tegen jullie, maar voor jullie! Deze oorlog is tegen hen!" riep VYndi.

Seth zijn ogen werden van wit naar niets... geen enkele kleur was er om te beschrijven. Zijn lichaam veranderde.... alle zielen absorberend die hij genomen had... alle doden gebruiken die hij vermoord had. Seth was geen man.. hij was een vlek geworden..... een bol.... een ei... dat brak. Een groteske karikatuur van wat Seth ooit was geweest. Hij was groter... weerzinwekkender dan ooit van tevoren, groter, valser, woedender. Twee skeletachtige vleugels staken uit zijn schouderbladen, een gigantische vuist en een klauwachtige haak bewapende zijn armen terwijl zijn hoofd uigerust was met een wolfachtige muil vol tanden. "Ik ga de waarheid niet ontkennen..... ik heb 10 zielen geruild.. voor veiligheid voor de volkeren... wat blijkbaar niet gaat gebeuren. ALLEEN ... IK DEED HET VOOR VEILIGHEID EN BESCHERMING. NIKS ZOU MIJ OOIT MIJN VOLK LATEN VERRADEN! Ook... is het waar.. Ik... heb iets met Mimi. Vyndi wilt zeggen dat ze een vampier is. ALLEEN ZIJ IS DE ENIGE... DIE MOGELIJK TE GENEZEN VALT! NIMMER HEEFT ZE BLOED GEDRONKEN, NIMMER HEEFT ZE GEMOORD! Haar bloedlust is wat ik heb genezen!" Riep Seth. Hij zweeg even en keek rond in het monsterlijke gedaante. Hij werd langzaam normaal en de woede zakte weg, "Ik.. Setherian Fel'dan Etherrior. Zoon van Valencia Fel'dan. Accepteer... deze oorlog en laat het wederzijds zijn, alleen ik zeg het namens mezelf, niet namens de andere volkeren... niet namens de wizards. Hun keuze is de hunne. Dit is de mijne," zei Seth beheerst.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Gathering Bleeding war. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gathering Bleeding war.   Gathering Bleeding war. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Gathering Bleeding war.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Gathering 28-08-11
» Verhaallijn: The Bleeding War!
» A night to remember as the shadows block my sight (Bleeding war!)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Overige Territoria :: Levensboom-
Ga naar: