Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Anger, Wrath, Hate, death and vain. On this moment i shall train,

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

Anger, Wrath, Hate, death and vain. On this moment i shall train, Empty
BerichtOnderwerp: Anger, Wrath, Hate, death and vain. On this moment i shall train,   Anger, Wrath, Hate, death and vain. On this moment i shall train, Emptyza okt 29, 2011 12:27 pm

Seth greep met woede een vampier bij de keel en duwde die tegen de boom aan. Om hem heen stonden vijf anderen vastgevroren aan de grond. "Fel'dans Godslayer: ScarletShred" gromde Seth. Hij stuurde een demonische kracht door de vampier heen. De vampier werd doorboord en aan stukken gescheurd door bladen die uit het niets verschenen en verdwene nadat ze het lichaam hadden doorboord. De vampeir zakte op de grond als een zielig hoopje rotzooi. Seth draaid zich om en brulde direct, "Fel'dans Godslayer: Swrath!" De lucht... werd donkerder, uit het niets was alles stil en de vijf vampieren waren op gruwelije wijzen afgeslacht. "En dat Mariah... dat is de kracht van Fel'dan als je jaren lagn je best doet en elke dag oefent." zei Seth en hij draaide zich om naar zijn adoptiedochter.

-enkel Mariah-
Terug naar boven Ga naar beneden
Mariah

Mariah


Aantal berichten : 151

Karakter
Leeftijd: around 17 years now...
Rang: Full protecter and I like it!
Partner: Come and spinn my life upside down

Anger, Wrath, Hate, death and vain. On this moment i shall train, Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anger, Wrath, Hate, death and vain. On this moment i shall train,   Anger, Wrath, Hate, death and vain. On this moment i shall train, Emptyza okt 29, 2011 9:11 pm

Seth greep met woede een vampier bij de keel en duwde die tegen de boom aan. Om hem heen stonden vijf anderen vastgevroren aan de grond. "Fel'dans Godslayer: ScarletShred" gromde Seth. Hij stuurde een demonische kracht door de vampier heen. De vampier werd doorboord en aan stukken gescheurd door bladen die uit het niets verschenen en verdwene nadat ze het lichaam hadden doorboord. De vampeir zakte op de grond als een zielig hoopje rotzooi. Seth draaid zich om en brulde direct, "Fel'dans Godslayer: Swrath!" De lucht... werd donkerder, uit het niets was alles stil en de vijf vampieren waren op gruwelije wijzen afgeslacht. "En dat Mariah... dat is de kracht van Fel'dan als je jaren lagn je best doet en elke dag oefent." zei Seth en hij draaide zich om naar haar. Even keek Mariah ademloos toe naar haar vader. Ze opende haar mond om wat te zeggen. Maar toen dat niet lukte schudde ze zachtjes haar hoofd om weer bij de werkelijkheid te komen. Haar blik veranderde in een grijns en ze keek haar vader aan. "Awsome.." Fluisterde ze en bleef naar haar vader staren. Hij had beloofd dat hij haar zou gaan trainen, en nu was het moment eindelijk zover, ze kikte even in zichzelf en keek hem aan. "Ok, ik ben er klaar voor, ik train net zo hard tot ik dat ook kan." Sprak ze vastberaden, maar de grijns op haar gezicht liet zien dat ze niet kon wachten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

Anger, Wrath, Hate, death and vain. On this moment i shall train, Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anger, Wrath, Hate, death and vain. On this moment i shall train,   Anger, Wrath, Hate, death and vain. On this moment i shall train, Emptyza okt 29, 2011 9:48 pm

"Awsome.." Fluisterde ze en bleef naar haar vader staren. Ze knikte even in zichzelf en keek hem aan. "Ok, ik ben er klaar voor, ik train net zo hard tot ik dat ook kan." Sprak ze vastberaden, maar de grijns op haar gezicht liet zien dat ze niet kon wachten. Seth keek Mariah zwijgend aan en grijnsde toen. "Je weet de vier bouwstenen van een Fel'dan. Destructie, Demonisch, Duisternis en Demons oftewel Summons." zei Seth kalm. Bij elk woord liet hij een teken zien, een groene vlam die uitelkaar kon knallen, een paarse gloed over zijn armen, een zwarte bol en daarna snel even Selene die daarna gewoon verderop ging staan aangezien ze bij de training hoorde. "Mariah, jij... krijgt een andere training. Laat zien wat je al kan... er liggen hier vijf lijken... vijf oefen poppen die je helemaal uit elkaar kan scheuren." zei Seth terwijl hij de lijken in elkaar zette met zijn magie. De vampiers bewogne licht als lappenpoppen onder Seth's handen. Ze konden niet praten, de stembanden waren ui tde keel gerukt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mariah

Mariah


Aantal berichten : 151

Karakter
Leeftijd: around 17 years now...
Rang: Full protecter and I like it!
Partner: Come and spinn my life upside down

Anger, Wrath, Hate, death and vain. On this moment i shall train, Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anger, Wrath, Hate, death and vain. On this moment i shall train,   Anger, Wrath, Hate, death and vain. On this moment i shall train, Emptyza okt 29, 2011 10:24 pm

Seth keek Mariah zwijgend aan en grijnsde toen. "Je weet de vier bouwstenen van een Fel'dan. Destructie, Demonisch, Duisternis en Demons oftewel Summons." zei Seth kalm. Bij elk woord liet hij een teken zien, een groene vlam die uitelkaar kon knallen, een paarse gloed over zijn armen, een zwarte bol en daarna snel even Selene die daarna gewoon verderop ging staan. "Mariah, jij... krijgt een andere training. Laat zien wat je al kan... er liggen hier vijf lijken... vijf oefen poppen die je helemaal uit elkaar kan scheuren." zei Seth terwijl hij de lijken in elkaar zette met zijn magie. Mariah slikte en keek via haar vader naar haar moeder. Langzaam knikte ze en richtte zich op de eerste vampier. Hoe the hack moest ze ooit... Langzaam probeerde ze zich te consentreren op wat ze vroeger had gedaan. Het was misschirn tien keer simpeler met een glas maar nu zou ze het moeten kunnen. Strak bleef Mariah de vampier aankijken en zag verschillende kleine breuklijntjes ontstaan over zijn armen, benen en gezicht. Mariah beet even op haar lippen en loot haar ogen terwijl ze haar hand met enkel een vinger omhoog hief en naar de vampier wees. De scheuren werden dieper en zodra Mariah's vinger de huid van de vampier raakte explodeerde het lichaam. Mariah's momd viel licht open terwijl ze naar haar vader keek. "En?" Vroeg ze lichtjes en begon weer te grijnzen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

Anger, Wrath, Hate, death and vain. On this moment i shall train, Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anger, Wrath, Hate, death and vain. On this moment i shall train,   Anger, Wrath, Hate, death and vain. On this moment i shall train, Emptyza okt 29, 2011 10:41 pm

Strak bleef Mariah de vampier aankijken en zag verschillende kleine breuklijntjes ontstaan over zijn armen, benen en gezicht. Mariah beet even op haar lippen en loot haar ogen terwijl ze haar hand met enkel een vinger omhoog hief en naar de vampier wees. De scheuren werden dieper en zodra Mariah's vinger de huid van de vampier raakte explodeerde het lichaam. Mariah's momd viel licht open terwijl ze naar haar vader keek. "En?" Vroeg ze lichtjes en begon weer te grijnzen. Seth zuchtte en keke haar aan, "Redelijk goed gezien je leeftijd en ervaring.. nu verder de volgende en probeer een ander manier... voel de kracht.. gebruik het en vernietig daarmee... NEE Wacht. Niets doen Mariah" zei Seth terwijl hij Selene aankeek. Selene liep naar Seth toe, 'Je doet het?' vroeg ze telepatisch. Seth knikte naar Selene, Selene omarmde Seth en glimlachte. "Mariah, ik ben je adoptievader... alleen om te laten zien dat ik evenveel om je geef als van mijn eigen kinderen, zal ik doen wat mij het beste lijkt." zei Seth. Selene glimlachte naar Mariah en knikte bemoedigend. Seth keek Mariah aan, "Er zit een adder onder het gras bij de trainingen, je kan het leren om de kracht van een Fel'dan te gebruiken, jij... ik geef je een kleine fractie van mijn kracht, dan kan je alles leren en zal je de naam Fel'dan kunnen dragen." zei Seth. Selene glimlachte, "De laatste die dat kreeg was honderden jaren geleden omgekomen." Seth keek Mariah aan en glimlachte, "Als je het tenminste wilt. Wil je niet, dan snap ik het. Wil je wel, dan zal ik je met alle vreugde in me hart opnemen zoals eerder.... dan zal je mijn naam dragen, dan kan je leren wat buiten bereik van anderen zou kunnen liggen en het meest belangrijke... dan zal je evenveel familie zijn van mij.. als Dave." zei Seth zachtjes tegen Mariah.

-PAMPAMPAM LAST MINUTE AANPASSING-
Terug naar boven Ga naar beneden
Mariah

Mariah


Aantal berichten : 151

Karakter
Leeftijd: around 17 years now...
Rang: Full protecter and I like it!
Partner: Come and spinn my life upside down

Anger, Wrath, Hate, death and vain. On this moment i shall train, Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anger, Wrath, Hate, death and vain. On this moment i shall train,   Anger, Wrath, Hate, death and vain. On this moment i shall train, Emptyma okt 31, 2011 2:41 am

Seth zuchtte en keke haar aan, "Redelijk goed gezien je leeftijd en ervaring.. nu verder de volgende en probeer een ander manier... voel de kracht.. gebruik het en vernietig daarmee... NEE Wacht. Niets doen Mariah" zei Seth terwijl hij Selene aankeek. Selene liep naar Seth toe. Seth knikte naar Selene, Selene omarmde Seth en glimlachte. "Mariah, ik ben je adoptievader... alleen om te laten zien dat ik evenveel om je geef als van mijn eigen kinderen, zal ik doen wat mij het beste lijkt." zei Seth. Selene glimlachte naar Mariah en knikte bemoedigend. Seth keek Mariah aan, "Er zit een adder onder het gras bij de trainingen, je kan het leren om de kracht van een Fel'dan te gebruiken, jij... ik geef je een kleine fractie van mijn kracht, dan kan je alles leren en zal je de naam Fel'dan kunnen dragen." zei Seth. Selene glimlachte, "De laatste die dat kreeg was honderden jaren geleden omgekomen." Seth keek Mariah aan en glimlachte, "Als je het tenminste wilt. Wil je niet, dan snap ik het. Wil je wel, dan zal ik je met alle vreugde in me hart opnemen zoals eerder.... dan zal je mijn naam dragen, dan kan je leren wat buiten bereik van anderen zou kunnen liggen en het meest belangrijke... dan zal je evenveel familie zijn van mij.. als Dave." zei Seth zachtjes tegen Mariah. Even viel haar mond open en ze keek haar vader aan. Ze was nog maar net eigenlijk van de schok bekomen dat hij niet haar echte vader was, en nu vroeg hij haar dit! Even slikte ze en keek naar haar moeder. Evenveel familie van haar vader als Dave.. Ze slikte opnieuw en keek naar haar handen. Officieel de naam Fel'dan mogen dragen.. Het was overweldigend. Mariah wist niet wat ze eigenlijk moest zeggen. Zou ze.. Toen wist ze het zeker. Recht keek Mariah haar vader in haar ogen en knikte. "Ja papa, ja dat wil ik." Fluisterde ze en glimlachte wrang. Hoewel ze toch lichtelijk bang was. Haar papa was sterk, stel je voor dat zij niet met die kracht kon omgaan! Maar ze had er vertrouwen in, mama leek er ook vertrouwen in te hebben, papa wou het, dus zij ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

Anger, Wrath, Hate, death and vain. On this moment i shall train, Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anger, Wrath, Hate, death and vain. On this moment i shall train,   Anger, Wrath, Hate, death and vain. On this moment i shall train, Emptyma okt 31, 2011 3:41 am

"Ja papa, ja dat wil ik." Fluisterde ze en glimlachte wrang. Seth glimlachte naar Mariah en omhelsde haar zacht terwijl hij op gelijke hoogte zakte als Mariah. "... Niet schrikken," waarschuwde Seth zacht. Hij omhelsde haar zacht en legde zijn hand op haar rug en zuchtte zacht. In zijn gedachten zei hij duizenden dingen tegelijk, het laatste wat hij dacht zei hij hardop, "Urano Infernia," gleden de woorden langs zijn lippen. Zijn hand lichtte op en maakte verbinding met Mariah, zijn voorhoofd legde hij tegen die van Mariah en het begon. Lichte flitsen voor zijn ogen verschenen en verdwenen om enkele door te sturen naar Mariah. 'alles wat ik weet en kan... alles wat ik voel en ken... alles wat binnen mijn bereik ligt zal dichterbij dat van jou komen,' zei Seth telepatisch tot hij licht begon te gloeien en.. het stopte. Seth stond moeizaam op en keek Mariah aan, "...probeer... maar... even. Je... krachten zijn... Fel'danachtig, alleen je bent nog niet verder dan slechts een kind, je zal nieuwe dingen... meemaken en leren die belangrijk kunnen ... zijn." zei Seth moeizaam "Mijn dochter," vervolgde hij glimlachend waarna ze beide omhelst werden door Selene.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mimi
Queen of everything.
Mimi


Aantal berichten : 956

Karakter
Leeftijd: 76
Rang: Elf Queen
Partner: There is no point in not loving every bit of you Setherian you are all that's left of me, stay close.

Anger, Wrath, Hate, death and vain. On this moment i shall train, Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anger, Wrath, Hate, death and vain. On this moment i shall train,   Anger, Wrath, Hate, death and vain. On this moment i shall train, Emptyma okt 31, 2011 7:43 am

Seth glimlachte naar Mariah en omhelsde haar zacht terwijl hij op gelijke hoogte zakte als Mariah. "... Niet schrikken," waarschuwde Seth zacht. Hij omhelsde haar zacht en legde zijn hand op haar rug en zuchtte zacht. "Urano Infernia," gleden de woorden langs zijn lippen. Zijn hand lichtte op en maakte verbinding met Mariah, zijn voorhoofd legde hij tegen die van Mariah en het begon. Lichte flitsen voor zijn ogen verschenen en verdwenen om enkele door te sturen naar Mariah. 'alles wat ik weet en kan... alles wat ik voel en ken... alles wat binnen mijn bereik ligt zal dichterbij dat van jou komen,' zei Seth telepatisch tot hij licht begon te gloeien en.. het stopte. Seth stond moeizaam op en keek Mariah aan, "...probeer... maar... even. Je... krachten zijn... Fel'danachtig, alleen je bent nog niet verder dan slechts een kind, je zal nieuwe dingen... meemaken en leren die belangrijk kunnen ... zijn." zei Seth moeizaam "Mijn dochter," vervolgde hij glimlachend waarna ze beide omhelst werden door Selene. Mariah glimlachte even en keek haar vader aan. Haar vader. "Papa.." Fluisterde ze en glimlachte. Vervolgens draaide ze zich om naar de vampier en stapte naar het lichaam. Zou ze? Zachtjes glimlachte Mariah en hief allebij haar handen, de een legde ze rond zijn bovenkaak, de andere rond zijn onder. Met een ongelovelijke kracht rukte Mariah de onderkaak van het lichaam. Even keek ze er naar maar gooide het daarna over haar schouder weg. Toen kwam de kinderlijke slooplust. Met een grote grijns rukte ze het ene na het andere lichaamsdeel weg. Alles kwam samen op de steeds groter wordende hoop. Het laatste was het hoofd dat van zijn romp werd afgerukt. Het hoofd lande bovenop de stapel en ze liet de romp vallen. Daarna keek ze haar vader met een glimlachje aan. "En?" Vroeg ze met een grijns.

-kon niet veranderen van acc, druk bezig-
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.misheru-san.hyves.nl
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

Anger, Wrath, Hate, death and vain. On this moment i shall train, Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anger, Wrath, Hate, death and vain. On this moment i shall train,   Anger, Wrath, Hate, death and vain. On this moment i shall train, Emptyma okt 31, 2011 8:41 am

Mariah glimlachte even en keek haar vader aan. Haar vader. "Papa.." Fluisterde ze en glimlachte. Vervolgens draaide ze zich om naar de vampier en stapte naar het lichaam. Zou ze? Zachtjes glimlachte Mariah en hief allebij haar handen, de een legde ze rond zijn bovenkaak, de andere rond zijn onder. Met een ongelovelijke kracht rukte Mariah de onderkaak van het lichaam. Even keek ze er naar maar gooide het daarna over haar schouder weg. Toen kwam de kinderlijke slooplust. Met een grote grijns rukte ze het ene na het andere lichaamsdeel weg. Alles kwam samen op de steeds groter wordende hoop. Het laatste was het hoofd dat van zijn romp werd afgerukt. Het hoofd lande bovenop de stapel en ze liet de romp vallen. Daarna keek ze haar vader met een glimlachje aan. "En?" Vroeg ze met een grijns.
Seth glimlachte naar Mariah, "Goed gedaan lieverd, doe mij even na... dit zal het bewijzen" zei Seth. Hij ging klaar staan en hief zijn rechterhand, "on this embracing of the darkness... at the darkest hour of day, when the demons crawl out of the shadows..... to defeat a demon, you have to become one. Chaosmorph." zei Seth zacht. Je kon een chaosmorph aanleren, maar ene Fel'dan die zijn kracht kende had die standaard. Her wezen dat Seth ooit was geweest verscheen en keek Mariah aan, "Jij... moet nu. Wees niet bang, je blijft menselijk in ziel en geest." zei Seth.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mariah

Mariah


Aantal berichten : 151

Karakter
Leeftijd: around 17 years now...
Rang: Full protecter and I like it!
Partner: Come and spinn my life upside down

Anger, Wrath, Hate, death and vain. On this moment i shall train, Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anger, Wrath, Hate, death and vain. On this moment i shall train,   Anger, Wrath, Hate, death and vain. On this moment i shall train, Emptydi nov 01, 2011 8:03 am

Seth glimlachte naar Mariah, "Goed gedaan lieverd, doe mij even na... dit zal het bewijzen" zei Seth. Hij ging klaar staan en hief zijn rechterhand, "on this embracing of the darkness... at the darkest hour of day, when the demons crawl out of the shadows..... to defeat a demon, you have to become one. Chaosmorph." zei Seth zacht. Je kon een chaosmorph aanleren, maar ene Fel'dan die zijn kracht kende had die standaard. Het wezen dat Seth ooit was geweest verscheen en keek Mariah aan, "Jij... moet nu. Wees niet bang, je blijft menselijk in ziel en geest." zei Seth. Mariah knikte onzeker en keek hem aan. Langzaam liet ze de woorden door haar hoofd gaan. Voorzichtig sloot Mariah haar ogen. Adem in... Adem uit. Langzaam hief ze haar rechterhand en sprak de woorden van haar vader uit "on this embracing of the darkness... at the darkest hour of day, when the demons crawl out of the shadows..... to defeat a demon, you have to become one. Chaosmorph." Fluisterde ze, even gebeurde er niets, maar een paar seconde later begon er iets in haar te branden, steeds harder en pijnlijker. Het leek alsof er een vuur in haar ontstond dat haar omlaag wou dwingen. 'Wees niet bang.' De woorden van haar vader schoten door haar hoofd, maar ze waren betekenisloos. Ze was doodsbang. Maar ze kon niet bewegen terwijl de vlammen over haar huid leken te rollen. Enkel een simpele traan die over haar wang liep verraadde haar angst. Wat was dit! Zo snel als de pijn gekomen was leek de pijn verdwenen. Was ze? Angstig om naar haar eigen handen te kijken.. Zou het gewerkt hebben? Enkel wat ze kon doen was haar vader aankijken.

-jup she did something I guess
bedenk jij maar wat xD -
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

Anger, Wrath, Hate, death and vain. On this moment i shall train, Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anger, Wrath, Hate, death and vain. On this moment i shall train,   Anger, Wrath, Hate, death and vain. On this moment i shall train, Emptydi nov 01, 2011 8:33 am

Angstig keek Mariah naar Seth die glimlachte, "Mariah lieverd, het is gelukt." zei Seth. Hij zag de bleke bijna doorzichtige huid, de vlammen die net als bij zijn bovenlichaam over haar armen gleden en de licht gevormde tanden en een vreemde staartachtig-orgaan. "Naarmate je sterker word en meer leert, zal je Chaosmorph veranderen. Met jou zullen summons meegaan, poekie... is nu van jou. ik zal me niet meer tot hem beperken, hij is de jouwe... zometeen" zei Seth. Poekie verscheen in de vorm van de tijger en Seth grijnsde, "Flame of convertion," zei Seth zacht en zachtjes brandde er plekken op Poekie's vacht zonder hem pijn te doen of de vacht weg te halen, de tanden groeiden, de klauwen gingen verder en Poekie werd dreigender. "HIj is van jouw," zei Seth en streek over de vacht. "bewaak haar. Selene was mijn bewaakster, jij de hare." zei Seth kalm en gaf de summon over aan Mariah. Hij glimlachte even naar haar, "Ik hou veel van je, jij bent mijn kind en moet veilig blijven... anders zal ik hel persoonlijk hier laten ontstaan," zei Seth kalmpjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mariah

Mariah


Aantal berichten : 151

Karakter
Leeftijd: around 17 years now...
Rang: Full protecter and I like it!
Partner: Come and spinn my life upside down

Anger, Wrath, Hate, death and vain. On this moment i shall train, Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anger, Wrath, Hate, death and vain. On this moment i shall train,   Anger, Wrath, Hate, death and vain. On this moment i shall train, Emptydi nov 01, 2011 8:41 am

Seth glimlachte, "Mariah lieverd, het is gelukt." zei Seth. Matiah keek even naar haar bleke bijna doorzichtige armen. Zachte vlammen omcircelde haar lichaam en ze voelde een vreemd staartachtig orgaan bij haar onderug dat wel leek te dansen op zijn plek. "Naarmate je sterker word en meer leert, zal je Chaosmorph veranderen. Met jou zullen summons meegaan, poekie... is nu van jou. ik zal me niet meer tot hem beperken, hij is de jouwe... zometeen" zei Seth. Poekie verscheen in de vorm van de tijger en Seth grijnsde, "Flame of convertion," zei Seth zacht en zachtjes brandde er plekken op Poekie's vacht zonder hem pijn te doen of de vacht weg te halen, de tanden groeiden, de klauwen gingen verder en Poekie werd dreigender. "HIj is van jouw," zei Seth en streek over de vacht. "bewaak haar. Selene was mijn bewaakster, jij de hare." zei Seth kalm en gaf de summon over aan Mariah. Hij glimlachte even naar haar, "Ik hou veel van je, jij bent mijn kind en moet veilig blijven... anders zal ik hel persoonlijk hier laten ontstaan," zei Seth kalmpjes. Mariah glimlachte terug en stak haar hand uit naar poekie die hem, het leek wel snorrend een kopje gaf. "Poekie.." Fluisterde ze zachtjes terwijl ze naar de summon keek. Haar summon. Even vulde emotie haar geheel terwijl haar hand op Poekie's kop rustte. "Dankje pap." Sprak Mariah stralend en liet Poekie's kop los en omhelste haar vader. "Dankje.." Fluisterde ze zachtjes. Die dag had haar meer gegeven als ze ooit had durven dromen. Nu was ze er klaar voor. Die Rox zou boeten. Mariah Fel'dan was nu officieel haar naam. Ze was een Fel'dan, Setherian Fel'dan's volledige dochter. Ze was er klaar voor. Mariah kon dit en ze zou het laten zien ook!
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

Anger, Wrath, Hate, death and vain. On this moment i shall train, Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anger, Wrath, Hate, death and vain. On this moment i shall train,   Anger, Wrath, Hate, death and vain. On this moment i shall train, Emptydi nov 01, 2011 9:45 am

ariah glimlachte terug en stak haar hand uit naar poekie die hem, het leek wel snorrend een kopje gaf. "Poekie.." Fluisterde ze zachtjes terwijl ze naar de summon keek. Haar summon. Even vulde emotie haar geheel terwijl haar hand op Poekie's kop rustte. "Dankje pap." Sprak Mariah stralend en liet Poekie's kop los en omhelste haar vader. "Dankje.." Fluisterde ze zachtjes. Seth glimlachte en omhelsde haar terug, "Graag gedaan Mariah," zei Seth terwijl hij naar achter stapte en glimlachte. Selene legde haar arm om Seth's nek heen. "Wat is ze snel groot geworden,... net als jij" zei Selene lachend en Seth glimlachte. Seth omhelsde daarna even Mariah en glimlachtte. "Jij bent een van de mooiste dingen in me leven, net als je broertje en zusjes... net als mijn liefde... jij bent bijzonder oovr mij." fluisterde Seth,
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Anger, Wrath, Hate, death and vain. On this moment i shall train, Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anger, Wrath, Hate, death and vain. On this moment i shall train,   Anger, Wrath, Hate, death and vain. On this moment i shall train, Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Anger, Wrath, Hate, death and vain. On this moment i shall train,
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» I hate you all
» I hate what they are saying about me!
» I don't hate this place..
» what is it that we call Death..
» death is very close to

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Territoria :: Vampier territorium-
Ga naar: