Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 I hate you all

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Savannah
Evil admin bitch <3
Savannah


Aantal berichten : 346

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Beschermeling
Partner: x

I hate you all Empty
BerichtOnderwerp: I hate you all   I hate you all Emptydi nov 08, 2011 5:31 am

Savannah haar gezicht stond op omweer terwijl ze naar het huisje van haar Deputy liep, ze haatte haar nu echt. Haar zus had haar moeten aanwijzen, haar en alleen haar. Dat was haar recht, niet dat van een of andere snol die met de king ging. Savannah haar blonde haren lieten zich vrolijk door de wind mee voeren. Haar zwarte jurkje deed net zo mee. Savannah haatte haar zus, het liefste wilde ze haar afmaken. Zij verdiende die plek als deputy en de plek om dat queen te worden niet een of andere snol die de king pleziertjes deed ging het weer door haar hoofd. Ze dacht telkens het zelfde. Boos bonkte ze op de deur van het huisje van Angel ''ANGEL DOE OPEN'' riep Savannah boos.


Alleen Angel
Terug naar boven Ga naar beneden
Angel
Deputy
Angel


Aantal berichten : 63

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Deputy
Partner: Puck, you just bring the sunlight to the earth the snow go away as a magical miracle

I hate you all Empty
BerichtOnderwerp: Re: I hate you all   I hate you all Emptydi nov 08, 2011 7:32 am

Boos bonkte ze op de deur van het huisje van Angel ''ANGEL DOE OPEN'' riep Savannah boos.
Angel keke op en leged toen haar spullen neer. Savannah? Wat zou zij hier moeten doen? Ange liep langzaam naar de deur maar vertrouwde het niet zo. "Sav! Wat is er?" Zei Angel zachtjes en dee de deur toen langzaam open en lied haar gezicht niet meervan haar afglijden ze leek boos. "Heb ik wat verkeerd gdaan?" Zei Angel zachtjes en keke haar aan. angel wist niet wrm ze boos was en zou het ook vast wel snel weten. Maar wou ze het weten of toch niet? Dat was de vraag die in haar hoofd afspeelde. Ze zou het wel zien zei Ange altijd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Savannah
Evil admin bitch <3
Savannah


Aantal berichten : 346

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Beschermeling
Partner: x

I hate you all Empty
BerichtOnderwerp: Re: I hate you all   I hate you all Emptydi nov 08, 2011 8:12 am

"Sav! Wat is er?" Zei Angel zachtjes en dee de deur toen langzaam open en liet haar gezicht niet meervan haar afglijden ze leek boos. "Heb ik wat verkeerd gedaan?" Zei Angel zachtjes en keke haar aan. Savannah stapte naar binnen. ''En of je wat verkeerd gedaan heb, je hebt de rang deputy geaccepteerd. Ik verdien die rang niet een of andere suck up van Puck.'' Klonk Savannah haar boze stem die weergalmde door het huisje. ''Sheila is mijn zus, dus ik hoor de deputy te worden IK niet jij''. riep ze overdonderd van woede terwijl ze met haar woeste ogen naar Angel keek. Savannah haar haren zwierde vrolijk rond terwijl zij schreeuwde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Angel
Deputy
Angel


Aantal berichten : 63

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Deputy
Partner: Puck, you just bring the sunlight to the earth the snow go away as a magical miracle

I hate you all Empty
BerichtOnderwerp: Re: I hate you all   I hate you all Emptydo nov 10, 2011 2:17 pm

Savannah stapte naar binnen. ''En of je wat verkeerd gedaan heb, je hebt de rang deputy geaccepteerd. Ik verdien die rang niet een of andere suck up van Puck.'' Klonk Savannah haar boze stem die weergalmde door het huisje. ''Sheila is mijn zus, dus ik hoor de deputy te worden IK niet jij''. riep ze overdonderd van woede terwijl ze met haar woeste ogen naar Angel keek. Savannah haar haren zwierde vrolijk rond terwijl zij schreeuwde. Angel keek verwrd naar haar maar pikte het niet. Ïk ben niet Deputy omdat ik met Puck heb ik heb bewezen wat ik kon en ze hebben mij speciaal uit gekozen." Angel keke toen sagerijnig naar Savannah maar bleef er toch kalm er bij. "Het is niet mijn schuld dat ik het geworden ben dat weet jezelf ook denk eens na meid."
Terug naar boven Ga naar beneden
Savannah
Evil admin bitch <3
Savannah


Aantal berichten : 346

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Beschermeling
Partner: x

I hate you all Empty
BerichtOnderwerp: Re: I hate you all   I hate you all Emptydo nov 10, 2011 10:17 pm

Angel keek verwrd naar haar maar pikte het niet. Ïk ben niet Deputy omdat ik met Puck heb ik heb bewezen wat ik kon en ze hebben mij speciaal uit gekozen." Angel keke toen sagerijnig naar Savannah maar bleef er toch kalm er bij. "Het is niet mijn schuld dat ik het geworden ben dat weet jezelf ook denk eens na meid." Savannah keek woest in de ogen van de fee aan wie zij als sheila overleed of what ever gebeurde haar trouw moest beloven. ''Ik kan prima nadenken en jij bent gewoon het vieze n**k*rtj* van puck.'' Riep ze kwaad twreijl ze de deur achter zich dicht smeet. Deze fee zou bang van haar ware gedachtes die ze altijd verborgen hield. De haat die ze voelde de moordlust die ze had. ''Angel jij gaat zo erg spijt voelen dat je die rang geaccepteerd heb.'' Ze zei voelen met een hatelijke stem en spuugde het woord bijna uit.

N**k*rtj* = * eu * e *** e :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Angel
Deputy
Angel


Aantal berichten : 63

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Deputy
Partner: Puck, you just bring the sunlight to the earth the snow go away as a magical miracle

I hate you all Empty
BerichtOnderwerp: Re: I hate you all   I hate you all Emptyzo nov 13, 2011 1:18 pm

Savannah keek woest in de ogen van de fee aan wie zij als sheila overleed of what ever gebeurde haar trouw moest beloven. ''Ik kan prima nadenken en jij bent gewoon het vieze n**k*rtj* van puck.'' Riep ze kwaad twreijl ze de deur achter zich dicht smeet. Deze fee zou bang van haar ware gedachtes die ze altijd verborgen hield. De haat die ze voelde de moordlust die ze had. ''Angel jij gaat zo erg spijt voelen dat je die rang geaccepteerd heb.'' Ze zei voelen met een hatelijke stem en spuugde het woord bijna uit. Angel keke de fe na en legde haar hand op haar schouder en keke als ene echte Queen naar haar. "Ik ga geen spijt krijgen ik heb het juiste gedaan en Puck heeft hier nis mee te maken en ook niks met mijn rang." Angel zuchte en lied haar hand toen weg glijden. "Je moet beter weten dan boos op mij worden want ik ebn niet degene die vond dat ik het moes worden." Zei ze zacht en keek toen naar Savannah
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





I hate you all Empty
BerichtOnderwerp: Re: I hate you all   I hate you all Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I hate you all
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» I hate what they are saying about me!
» I don't hate this place..
» Anger, Wrath, Hate, death and vain. On this moment i shall train,
» Wizards.. I hate Wizards..

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Territoria :: Feeën Territorium :: Feeën dorp-
Ga naar: