Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Ceremonie

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Vyndi
Queen
Vyndi


Aantal berichten : 175

Karakter
Leeftijd: on the outside 17, Inner side 63
Rang: Queen of the dead
Partner: Joey, You have my heart

Ceremonie Empty
BerichtOnderwerp: Ceremonie   Ceremonie Emptyza dec 10, 2011 11:38 am

Met kwade passen stormde Vyndi door naar de Queens tree, het was tijd om in actie te komen! Twee andere rassen waren zwak en makkelijk te doden. Ze had dit al besproken met iedereen maar nu was het tijd om de groepen bekend te gaan maken. Ze zouden die rassen voor eens en altijd uitroeien. ''Laat alle vampiers verzamelen onder de Queens tree!'' Riep ze luid en sprong snel op een van de takken en ging daar zitten. Ongeduldig wachtte ze tot haar ras zich had verzameld. "Welkom mijn vampiers. Zoals jullie allen wel zullen weten zijn de dwergen en de Zeemeerminnen zwak en met kleine getale. Het is voor ons dus tijd om op te staan en ze af te slachten zonder mededogen.'' Haar ogen stonden vol haat. ''Om ze uit te roeien hebben we natuurlijk groepen nodig. Ik wil dat we ze allebei tegelijk neerhalen. dus we gaan onze strijdkrachten verdelen onder twee groepen. De groep die naar de zeemeerminnen luidt als volgt: ''Abigail, Bella, Brooke, Delailah, Elias En Hanyo.'' Ze keek elk van hen even aan. ''Zij zullen geleid worden door Brandon en de andere groep zal ik leiden en de vampiers die meekomen zijn: Jonathan, Kynia, Lily, Loira, Madoka, Raven en Yucka. Wij zullen de dwergen nog een kopje kleiner gaan maken.'' Ze lachte even bij haar opmerking en keek neer op haar volk. ''Dus zorg dat jullie paraat zijn om nog voor het opkomen van de zon te vertrekken.'' Ze sprong weer naar beneden. ''en bij deze is de Ceremonie afgelopen, zorg dat jullie klaar staan!'' Na die woorden zette ze zich af en rende terug naar haar eigen huis om zich daar zelf voor te bereiden. Ze was niet van plan ooit genade te tonen tegenover andere volkeren. Ze mochten van haar allemaal sterven als het kon.

Met Brandon mee naar Zeemeerminnen
Abigail
Bella
Brooke
Delailah
Elias
Hanyo

Met Vyndi mee naar Dwergen
Jonathan
Kynia
Lily
Loira
Madoka
Raven
Yucka
Terug naar boven Ga naar beneden
Lily

Lily


Aantal berichten : 273

Karakter
Leeftijd: I am old enough for you
Rang: Beschermer
Partner: My time is not yet ripe for love

Ceremonie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie   Ceremonie Emptyza dec 10, 2011 11:25 pm

Lily kwam de kamp net binnen toen ze DE Queen hoorde roepen dat er weer en ceremonie plaats vond. In paar seconden stond ze bij de boom in de schaduw te wachten tot iedereen zou arriveren "Welkom mijn vampiers. Zoals jullie allen wel zullen weten zijn de dwergen en de Zeemeerminnen zwak en met kleine getale. Het is voor ons dus tijd om op te staan en ze af te slachten zonder mededogen.'' Haar ogen stonden vol haat. ''Om ze uit te roeien hebben we natuurlijk groepen nodig. Ik wil dat we ze allebei tegelijk neerhalen. dus we gaan onze strijdkrachten verdelen onder twee groepen. De groep die naar de zeemeerminnen luidt als volgt: ''Abigail, Bella, Brooke, Delailah, Elias En Hanyo.'' Lily keek even teleurgesteld ze mocht niet mee om de zeemeerminnen te doden ''Zij zullen geleid worden door Brandon en de andere groep zal ik leiden en de vampiers die meekomen zijn: Jonathan, Kynia, Lily, Loira, Madoka, Raven en Yucka. Wij zullen de dwergen nog een kopje kleiner gaan maken.'' Lily lachte en klein beetje, het was jammer dat ze niet op de zeemeerminnen mocht maar dwergen waren ook goed ''Dus zorg dat jullie paraat zijn om nog voor het opkomen van de zon te vertrekken.'' Ze sprong weer naar beneden. ''en bij deze is de Ceremonie afgelopen, zorg dat jullie klaar staan!'' Lily verdween richting haar hutje ze wou nog wat nieuwe wapens uit proberen op de dwergen maar ze moest ze wel even pakken.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/
Raven

Raven


Aantal berichten : 86

Karakter
Leeftijd: 70
Rang: Beschermer
Partner: Brooke

Ceremonie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie   Ceremonie Emptyma dec 12, 2011 9:57 pm

"Welkom mijn vampiers. Zoals jullie allen wel zullen weten zijn de dwergen en de Zeemeerminnen zwak en met kleine getale. Het is voor ons dus tijd om op te staan en ze af te slachten zonder mededogen.'' hoorde raven toen hij aan kwam lopen en ging bij lily staan en luisterde verder naar vyndi,''Om ze uit te roeien hebben we natuurlijk groepen nodig. Ik wil dat we ze allebei tegelijk neerhalen. dus we gaan onze strijdkrachten verdelen onder twee groepen. De groep die naar de zeemeerminnen luidt als volgt: ''Abigail, Bella, Brooke, Delailah, Elias En Hanyo.'' Raven dacht in zichzelf "dat kan nog leuk worden." en wachte tot hij zijn naam hoorde ''Zij zullen geleid worden door Brandon en de andere groep zal ik leiden en de vampiers die meekomen zijn: Jonathan, Kynia, Lily, Loira, Madoka, Raven en Yucka. Wij zullen de dwergen nog een kopje kleiner gaan maken.''''Dus zorg dat jullie paraat zijn om nog voor het opkomen van de zon te vertrekken.'' Raven liep weg en ging in een boom zitten, wachtend tot de zon op kwam

(sorry voor de lange afwezigheid... ik ben niet goed op het moment en zal nog lang niet beter worden.. maar ik zal proberen te posten)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://ricardo035.hyves.nl/
Gesponsorde inhoud





Ceremonie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie   Ceremonie Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ceremonie
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ceremonie (18-08-11)
» Ceremonie 28-08-11
» Ceremonie (21-10-11)
» Ceremonie {12-10-11}
» Ceremonie

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Territoria :: Vampier territorium :: Queens tree-
Ga naar: