Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Ceremonie (18-08-11)

Ga naar beneden 
+4
Mickey
Jonathan
Alice
Vyndi
8 plaatsers
AuteurBericht
Vyndi
Queen
Vyndi


Aantal berichten : 175

Karakter
Leeftijd: on the outside 17, Inner side 63
Rang: Queen of the dead
Partner: Joey, You have my heart

Ceremonie (18-08-11) Empty
BerichtOnderwerp: Ceremonie (18-08-11)   Ceremonie (18-08-11) Emptydo aug 18, 2011 4:20 am

Vyndi zuchtte en nam haar plek aan bij de Queens tree. Twee jonge maar zeer sterke en slimme meisjes zouden vandaag leerling worden, en een van hen niet zomaar leerling, nee Healer leerling. Vyndi wist niet of hun Healer Mickey het haar al had verteld en ergens hoopte Vyndi van niet. Ze wou graag de verraste blik op het gezicht van het meisje zien zodra ze hoorde dat ze Healer leerling werd. "Laten alle Vampiers zich verzamelen voor een Ceremonie!" Riep ze over het kamp. Overal vandaan zag ze leerlingen en beschermers komen. Haar ogen bleven even rusten op de twee meisjes die bij elkaar in de buurt stonden. Ze liet hun een glimlach zien en wende zich tot iedereen. "Vandaag is de dag dat de jonge vampier Kajira een mentor zal krijgen. Kajira stap naar voren alsjeblieft." Het meisje kwam naar voren en Vyndi glimlachte naar haar. "Jonathan, jij bent een trouw beschermer en vandaag zal jij Kajira onder je hoede nemen. Leer haar alles wat je weet, ik vertrouw er op dat je haar een prima beschermer maakt." Vyndi legde even haar hand op Kajira's schouder en glimlachte lief naar haar. Daarna liet ze Kajira naar achter lopen naar haar nieuwe Mentor en keek de groep weer rond. "Niet alleen Kajira word vandaag leerling, maar ook onze jonge Alice. Kom naar voren alsjeblieft!" Het meisje kwam naar voren en Vyndi glimlachte naar haar. "Zodra jouw training voltooit is zal je van groot belang zijn voor elke beschermer en leerling. Jij zal niet zomaar een mentor krijgen, want jouw mentor zal Mickey worden! Jij zal Healer leerling worden. Leer en train trouw, Luister naar Mickey en word een prima Healer!" Vyndi legde ook bij Alice haar hand op haar schouder en glimlachte. Ze liet haar schouder los en liet Alice naar haar nieuwe mentor lopen. "Hierbij is de Ceremonie afgelopen, ik hoop dat jullie blij zijn met mijn keuzes!" Tot die tijd had iedereen zich stilgehouden maar nu barste het los. Iedereen kwam om de twee heen staan om ze te feliciteren en Vyndi knikte gelukkig terwijl ze wegliep van de Queens tree.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice
Healer
Alice


Aantal berichten : 79

Karakter
Leeftijd: 16 young years
Rang: A real healer
Partner: Once I was haunted by the past, Once my heart was broken. But Hanyo, you saved me from disaster and you've healed my heart

Ceremonie (18-08-11) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie (18-08-11)   Ceremonie (18-08-11) Emptydo aug 18, 2011 4:48 am

"Laten alle Vampiers zich verzamelen voor een Ceremonie!" Klonk de stem van Vyndi en meteen keek de jonge Alice op en rende naar de Queenstree om zich bij iedereen te voegen. Stilletjes ging ze maar in de schaduw staan en keek eens goed rond. Uiteindelijk ging ze toch maar naast Kajira staan. Zij was tenslotte haar mede leerling. Zwijgend keek Alice rond, op zoek naar iemand die haar mentor zou kunnen worden. "Vandaag is de dag dat de jonge vampier Kajira een mentor zal krijgen. Kajira stap naar voren alsjeblieft." Sprak Vyndi en ze keek toe hoe Kajira naar voren stapte, bij haar begon de spanning al op te lopen. Zometeen was zij aan de beurt, wie zou haar mentor worden? "Jonathan, jij bent een trouw beschermer en vandaag zal jij Kajira onder je hoede nemen. Leer haar alles wat je weet, ik vertrouw er op dat je haar een prima beschermer maakt." De stem van Vyndi bracht haar weer bij het heden. Ze glimlachte even dapper en keek weer rond. "Niet alleen Kajira word vandaag leerling, maar ook onze jonge Alice. Kom naar voren alsjeblieft!" Bij het horen van haar naam had ze opgekeken en langzaam naar Vyndi toegelopen. Zodra ze naar haar had geglimlacht, glimlachte ze terug en keek even naar haar voeten. "Zodra jouw training voltooit is zal je van groot belang zijn voor elke beschermer en leerling. Jij zal niet zomaar een mentor krijgen, want jouw mentor zal Mickey worden! Jij zal Healer leerling worden. Leer en train trouw, Luister naar Mickey en word een prima Healer!" Ze voelde Vyndi's hand op haar schouder en haar ogen schoten wijd open van verbazing. Werd zij de leerling van de healer? Werd zijn later Healer? Stilletjes liep ze naar Mickey en staarde haar letterlijk aan. Ze was niet verbaasd, nee ze was gewoon verbijsterd. "Hierbij is de Ceremonie afgelopen, ik hoop dat jullie blij zijn met mijn keuzes!" Alice hoorde het gejuich en keek Mickey aan. ''Ik zal u niet teleurstellen,'' sprak ze zacht en glimlachte even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jonathan

Jonathan


Aantal berichten : 38

Karakter
Leeftijd: 75 (20 als mens)
Rang: Beschermer
Partner: Solus Aeterna...(Alone Forever)

Ceremonie (18-08-11) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie (18-08-11)   Ceremonie (18-08-11) Emptydo aug 18, 2011 5:52 am

"Laten alle Vampiers zich verzamelen voor een Ceremonie!" ,hoorde Jonathan. Hij stond zoals gewoonlijk vooraan bij de 'spreekstoel' waar Vyndi vandaag weer stond. "Vandaag is de dag dat de jonge vampier Kajira een mentor zal krijgen. Kajira stap naar voren alsjeblieft." Hij zag de nieuwe vampier naar voren lopen. "Jonathan, jij bent een trouw beschermer en vandaag zal jij Kajira onder je hoede nemen. Leer haar alles wat je weet, ik vertrouw er op dat je haar een prima beschermer maakt." Hij begon te trillen. Hij wist dat hij nu zes jaar aan Kajira vastzat. "Ik beloof het." ,zei hij plechtig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mickey

Mickey


Aantal berichten : 47

Karakter
Leeftijd: 16
Rang: beschermer
Partner: Shake, shake, shake that tail! oh, i almost forgot! You have no tail!

Ceremonie (18-08-11) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie (18-08-11)   Ceremonie (18-08-11) Emptydo aug 18, 2011 7:01 am

"Laten alle Vampiers zich verzamelen voor een Ceremonie.Vandaag is de dag dat de jonge vampier Kajira een mentor zal krijgen. Kajira stap naar voren alsjeblieft. Jonathan, jij bent een trouw beschermer en vandaag zal jij Kajira onder je hoede nemen. Leer haar alles wat je weet, ik vertrouw er op dat je haar een prima beschermer maaktNiet alleen Kajira word vandaag leerling, maar ook onze jonge Alice. Kom naar voren alsjeblieft!" Zodra jouw training voltooit is zal je van groot belang zijn voor elke beschermer en leerling. Jij zal niet zomaar een mentor krijgen, want jouw mentor zal Mickey worden! Jij zal Healer leerling worden. Leer en train trouw, Luister naar Mickey en word een prima Healer! Hierbij is de Ceremonie afgelopen, ik hoop dat jullie blij zijn met mijn keuzes!" Mickey was erg blij met haar leerling. Alice kwam naar haar toe en zei: ''Ik zal u niet teleurstellen,'' Mickey glimlachtte en liep naar haar holletje terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kajira
Deadhell
Kajira


Aantal berichten : 16

Karakter
Leeftijd: 15
Rang: Leerling
Partner: kandidaten?

Ceremonie (18-08-11) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie (18-08-11)   Ceremonie (18-08-11) Emptydo aug 18, 2011 8:46 am

Toen de Queen klaar was met haar te introduceren, liep Kajira naar John toe. Ze glimlachte even naar hem en boog. "Leer me alsjeblieft alles wat je weet!", zei ze beleefd en vol energie.
Ze keek in de richting van het stervelingengebied. Vyndi en John hadden haar alles uitgelegd. Er waren Elfen, Vampiers, Feeën, Zeemeerminnen, kabouters, tovenaars en stervelingen. Alleen de Stervelingen wisten niet van de andere rassen. En elk ras had ook rangen. Queen, King, enkele Healers en Healerleerlingen, en de rest can het volk was beschermer en leerling, die allemaal hun eigen gang gingen in het leven.
Vampieren konden gaan en staan waar ze wilden. Ze waren overal en nergens en al zaten ze aan de andere kant van het land, dan nog konden ze hun King en Queen horen als deze de vampiers bij elkaar riep. Kajira voelde opwinding in haar opborrelen. Het leven als Vampier leek zo zorgeloos. Opeens herinnerde ze zich dat ze in de richting van het stervelingengebied keek. Kajira voelde een pijnlijk gevoel in haar hart opkomen. Ze keek weg en keek naar de Vampiers, die allemaal aandachtig naar hun Queen luisterde en begonnen te juichen. Het pijnlijke gevoel vaagde meteen weg. Daar in het weeshuis had ze niks, was ze afhankelijk. Hier kan ze voor zichzelf zorgen, en dat zou ze doen ook, nam ze zich voor. Er kwamen verschillende vampiers naar haar toe die haar en de Healerleerling begonnen te feliciteren. Met een glimlach dankte ze alle vampiers beleefd. Ze keek alle kanten op. Ze wist inmiddels uit haar hoofd in welke richting de territoria lagen.
Ze keek er naar uit om iemand te vermoorden. Iemand te bespringen, aan te vallen in een hinderlaag en het slachtoffer zijn nek af te likken, haar tanden erin te zetten. Ze wou het ijzer proeven, de smaak die zo onbeschrijflijk lekker was. Ze wilde die rode vloeistof over haar kin voelen stromen. Ze schrok van haar eigen gedachtes. Wat was er mis met haar? Sinds wanneer was ze zo moordlustig geworden? Het hoort erbij, hadden John en Vyndi haar verteld. Kajira schudde haar hoofd, ze was vampier nu, ze moest er maar aan wennen. En de verleiding nam alle plaats in van de twijfel. Haar mensenkant vond het verschrikkelijk voelen, maar haar vampierkant nam de overhand en Kajira liet hem zijn gang gaan. Ze wist nu dat al het menselijke uit haar was gegaan. Net zoals een roofdier zou ze geen geweten hebben.
Opeens schoot het beeld van de vampier die haar tot vampier had gemaakt haar binnen. Hoe hij haar uit medelijden een van zijn soort had gemaakt. En ze voelde een diepe respect, en genegenheid voor hem. Ze zou zijn cadeau volledig benutten, dat wist ze zeker!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar



Ceremonie (18-08-11) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie (18-08-11)   Ceremonie (18-08-11) Emptyzo aug 21, 2011 7:35 am

Zijn gezicht wende zich ondoorgrondelijk af van de Queens tree. Hij brieste de koude adem uit vol woede en razernij. Hij had een leerling moeten krijgen, Hij was de beschermer met ervaring die meedogenloos iemand kon afslacht en het doorbloede lijk onverschillig kon achterlaten op de plaats waar het waar het leven was weggezogen samen met het verrukkelijke bloed. Hij was degene die het rijk al 113 jaar diende, Die zijn volk al meer dan een eeuw beschermde die verraders ongenadig terechtstelde ...en toch... en toch. Fortoni's ogen bleven emotieloos als altijd en in snelle passen beende hij naar Jonatan toe. 'Proficiat met je leerling, wat ga je hem het eerst leren ? Het vechten, het jagen, het besluipen of de kunst van het doden?' Zei Fortoni gladjes. Hij somde de dingen op alsof het alledaags was iets als schrijven of lezen, iets dat iedereen van elk rijk leert.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jonathan

Jonathan


Aantal berichten : 38

Karakter
Leeftijd: 75 (20 als mens)
Rang: Beschermer
Partner: Solus Aeterna...(Alone Forever)

Ceremonie (18-08-11) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie (18-08-11)   Ceremonie (18-08-11) Emptyzo aug 21, 2011 8:04 am

'Proficiat met je leerling, wat ga je hem het eerst leren ? Het vechten, het jagen, het besluipen of de kunst van het doden?' ,hoorde Jonathan Fortoni zeggen. "Ik denk dat ik voor het doden ga.." ,zei Jonathan koeltjes. Hij spiedde op Fortoni neer. Hij was namelijk langer. Maar vooralsnog was Fortoni in de tijd van oorlog een moordlustig en bloeddorstig wapen. Hij had respect voor hem ,maar volgens alle anderen was dat niet wederzijds. Hij pakte Kajira bij haar hand en vertrok.
Terug naar boven Ga naar beneden
Taylor

Taylor


Aantal berichten : 18

Karakter
Leeftijd: 26 jaar
Rang:
Partner: Try me?

Ceremonie (18-08-11) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie (18-08-11)   Ceremonie (18-08-11) Emptyzo aug 21, 2011 9:19 am

De stem van Vyndi drong tot zijn oren door en Taylor liep snel naar de queentree waar zijn mentor tegen alle vampieren sprak. Er kwamen twee leerlingen bij. Taylor bleef in de buitenste ring van de vampieren staan en luisterde naar wat er gebeurden. Nog niet zo lang geleden was hij nog in het koninkrijk van de stervelingen geweest voor een training met Lily, Raven en zijn mentor Vyndi. Taylor knikte de nieuwe leerlingen toe en bleef rustig staan wachten tot de ceremonie voorbij was en leip daarna naar zijn mentor. 'Zullen we straks gaan jagen?' vroeg Taylor op rustige toon en keek haar even ructig aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rox

Rox


Aantal berichten : 324

Karakter
Leeftijd: 57 (Menselijke leeftijd 17)
Rang: beschermer
Partner: my only love my little daughter who has mush laughing when her parents died before her eyes, Lucy you let my heart beat again

Ceremonie (18-08-11) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie (18-08-11)   Ceremonie (18-08-11) Emptyma aug 22, 2011 11:28 pm

Rox wist dat het vandaag de dag was dat er weer iets kwam het was gewoon te stil en ze wist van haar nicht dat er nieuwelingen waren. Ro liep l richting de queens tree en hoorde toen al Vyndi roepen.
"Laten alle Vampiers zich verzamelen voor een Ceremonie!" Ro kon het weten dat haar nicht nog een ceremonie zou doen omdat er nieuwelingen er waren en Rox liep gewoon als normal rustig verder terwijl ze veel vampiers opeens zag lopen."Vandaag is de dag dat de jonge vampier Kajira een mentor zal krijgen. Kajira stap naar voren alsjeblieft." Rox zag dat het meisje naar voren kwam en dat haar nicht naar haar glimlahde en rustig verder ging. Rox bleef er levenloos bij staan en kijken. "Jonathan, jij bent een trouw beschermer en vandaag zal jij Kajira onder je hoede nemen. Leer haar alles wat je weet, ik vertrouw er op dat je haar een prima beschermer maakt." Rox keek toen weer ijzig naar de vampier die de nieuwe leerling mocht ontvangen en keek ten weer rustig naar vyndi die als gewoonlijk door ging.
"Niet alleen Kajira word vandaag leerling, maar ook onze jonge Alice. Kom naar voren alsjeblieft!" Rox zag ht meisje naar voren komen die Alice heete en glimlachte toen.
"Zodra jouw training voltooit is zal je van groot belang zijn voor elke beschermer en leerling. Jij zal niet zomaar een mentor krijgen, want jouw mentor zal Mickey worden! Jij zal Healer leerling worden. Leer en train trouw, Luister naar Mickey en word een prima Healer!"
Rox keek hoe Vyndi haar hand op de schouder legde en toen weer los lied om haar naar Mickey te laten lopen en Rox glimlachte en was ook an plan om naar Mickey toe te lopen maar wachte tot dat de Ceremonie afgelopen was.
"Hierbij is de Ceremonie afgelopen, ik hoop dat jullie blij zijn met mijn keuzes!"
Rox liep langs haar nichte heen en glimlachte blij ookal zou ze het weten dat het een pokerface was.
Rox liep rustig naar Mickey en haar leerling toen en zei op een blije toon.
"Gefeliciteerd!" Rox glimlachde naar hun twee en bleef op alle gerust staan.


(Sorry zo laat was het steets vergeten omdat ik ook veel op andere dingen moest posten spijt me)
Terug naar boven Ga naar beneden
Raven

Raven


Aantal berichten : 86

Karakter
Leeftijd: 70
Rang: Beschermer
Partner: Brooke

Ceremonie (18-08-11) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie (18-08-11)   Ceremonie (18-08-11) Emptyza aug 27, 2011 1:31 pm

"Laten alle Vampiers zich verzamelen voor een Ceremonie!" hoorde hij vyndi zeggen en liep naar de qeeun tree en ging op een afstandje staan kijken "Vandaag is de dag dat de jonge vampier Kajira een mentor zal krijgen. Kajira stap naar voren alsjeblieft." hij keek naar kajira en luisterde wat ze nog meer te zeggen had,"Jonathan, jij bent een trouw beschermer en vandaag zal jij Kajira onder je hoede nemen. Leer haar alles wat je weet, ik vertrouw er op dat je haar een prima beschermer maakt." hoorde hij vyndi zeggen en grijnsde en dacht in zichzelf "dat gaat hem wel lukken.." en hoorde vyndi nog meer zeggen "Niet alleen Kajira word vandaag leerling, maar ook onze jonge Alice. Kom naar voren alsjeblieft!". "Niet alleen Kajira word vandaag leerling, maar ook onze jonge Alice. Kom naar voren alsjeblieft!" Het meisje kwam naar voren en Vyndi glimlachte naar haar. "Zodra jouw training voltooit is zal je van groot belang zijn voor elke beschermer en leerling. Jij zal niet zomaar een mentor krijgen, want jouw mentor zal Mickey worden! Jij zal Healer leerling worden. Leer en train trouw, Luister naar Mickey en word een prima Healer!" raven keek naar mickey en dacht in zichzelf "good luck, kid.".Raven liep naar voren en pakte rox haar hand vast en keek naar vyndi "Hierbij is de Ceremonie afgelopen, ik hoop dat jullie blij zijn met mijn keuzes!"

(srry voor de late post, kvoelde me niet goed ;x)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://ricardo035.hyves.nl/
Gesponsorde inhoud





Ceremonie (18-08-11) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie (18-08-11)   Ceremonie (18-08-11) Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ceremonie (18-08-11)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ceremonie (21-10-11)
» Ceremonie {12-10-11}
» Ceremonie
» Ceremonie 06-08-2011
» Ceremonie

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Territoria :: Vampier territorium :: Queens tree-
Ga naar: