Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 At Home

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Felix

Felix


Aantal berichten : 218

Karakter
Leeftijd: 29 jaar
Rang: Beschermer
Partner: Hunter, I know we are in love, but you are doing strange to me..What is going on?

At Home Empty
BerichtOnderwerp: At Home   At Home Emptyvr sep 16, 2011 9:01 pm






Felix ontstak de laatste kaars. Ze was de hele dag thuis gebleven terwijl Samina weg was. Felix en Samina waren tweelingzussen die samen in de stad woonde vlakbij het kasteel. Twee dampende borden maakte duidelijk dat het eten klaar was, het was soep. zuchtend keek Felix naar buiten, terwijl de schemering neerdaalde. De meeste mensen waren ook naar binnen, en Felix ging op een comfortabele stoel zitten en wachtte. Samina zou ze thuis komen. Al een paar dagen had Felix bijna geen teken van Hunter gezien of gehoord. Misschien wilde hij gestoord worden, of wilde hij haar nooit meer zien. Misschien was hij achter haar plan gekomen en kwam hij straks met een mes om haar te vermoorden. Gniffelend schudde Felix haar hoofd en draaide een lok zwart haar om haar vingers. Het idee al dat Hunter met een mes rond liep was absurt. Het huis was klein maar gezellig ingericht, door haarzelf en Samina. De kleine woonkamer lag vol met tapijten en er was een kleine haard. De deur ging krakend open en een slanke gedaantekwam naar binnen. Felix stond op, en keek recht in de ogen an Samina.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samina
Deputy
Samina


Aantal berichten : 139

Karakter
Leeftijd: 29 jaar
Rang: Deputy
Partner: The pain of reality ceepes me away from it

At Home Empty
BerichtOnderwerp: Re: At Home   At Home Emptyza sep 17, 2011 6:58 pm

Samina pufte en hijgte, haar buik begon al dik te worden en haar vermogens waren trager en vermoeider. 'Au! Voorzichtig kleintje!' zei ze tegen haar buik toen ze een schopje voelde. Ze deed de deur open en zag haar tweelingzus al met het eten. 'Dag zus, mmm het ruikt lekker!' Samina schoof een stoel aan en wreef over haar buik. Felix pakte ook een stoel en ze gingen eten. 'Oja, voor ik het vergeet, ik kwam Hunter vandaag tegen,hij zij dat ik jou veel liefs moest wensen.' Samina nam een hap en ging verder. 'Volgens mij hebben de dieren door dat ik trager begin te worden, want toen ik een zwijn achterna zat ging hij vlak voor me staan en knorde alsof hij lachte toen ik moest overgeven.' Samina lachte even en ging door met eten. 'Wat heb jij zoal vandaag gedaan?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Felix

Felix


Aantal berichten : 218

Karakter
Leeftijd: 29 jaar
Rang: Beschermer
Partner: Hunter, I know we are in love, but you are doing strange to me..What is going on?

At Home Empty
BerichtOnderwerp: Re: At Home   At Home Emptyvr sep 30, 2011 1:56 am

Felix luisterde aandachtig naar wat Samina te vertellen had. Zij was de enige die ongeveer wist dat Samina zwanger was. Felix gezicht klaarde op, bij het horen da Hunter haar de groeten deed. Ze glimlachtte blij en boog zich weer over de dampende soep.''En wat heb jij zoal vandaag gedaan?'' Felix verslikte zich even, en hoesste even. Haar hersenen draaide op volle toeren, Samina mocht niks weten over wat ze van plan was. Ze glimlachtte weer sterk en sprak toen met heldere stem:''Ik heb ook gejaagd en ik ben naar de markt geweest, ik heb iets voor je mee genomen..'' Ze stond op, schoof haar stoel achteruit en liep naar de kast, waar ze een zwart, satijnen jurk uithaalde. Ze glimlachtte en overhandigde deze aan Samina.''Ik dacht dat je wel eens wat leuks kon hebben, niet dat wat je aan hebt stom is..'' Felix wist niet goed wat ze moest zeggen de schoof ze weer geluidloos aan bij de tafel en boog zich diep over haar soep. Haar ogen waren gefixeerd op de soeplepel die langzaam ronddreef naar haar hand. Over een paar maanden zou deze soeplepel Mimi zijn en zou zij naar haar hand draaien...
Terug naar boven Ga naar beneden
Samina
Deputy
Samina


Aantal berichten : 139

Karakter
Leeftijd: 29 jaar
Rang: Deputy
Partner: The pain of reality ceepes me away from it

At Home Empty
BerichtOnderwerp: Re: At Home   At Home Emptyvr sep 30, 2011 3:42 am

'En wat heb jij zoal vandaag gedaan?'' Felix verslikte zich even, en hoesste even. Samina klopte haar op haar rug. 'zeg zus, stik voorzichtig.' zei ze met een glimlach. ''Ik heb ook gejaagd en ik ben naar de markt geweest, ik heb iets voor je mee genomen..'' zei felix toen ze uitgehoest was. Ze stond op, schoof haar stoel achteruit en liep naar de kast, waar ze een zwart, satijnen jurk uithaalde. Ze glimlachtte en overhandigde deze aan Samina.''Ik dacht dat je wel eens wat leuks kon hebben, niet dat wat je aan hebt stom is..'' Samina liet de stof door haar vingers glijden en haar ogen fonkelde even, wat lief van felix! ze stond op en omhelsde haar zus die zich weer over haar soep had gebogen. 'Dankjewel felix, hij is prachtig!' Ze was blij, ze was niet meer boos dat felix haar nooit verteld had dat ze tweeling waren. Ze nam nog een paar happen en dacht aan namen die ze aan het kind kon geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





At Home Empty
BerichtOnderwerp: Re: At Home   At Home Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
At Home
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» My new home.
» At home
» I'm comming home..
» at home in my crib
» Welcome home Alice!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Territoria :: Elfen Territorium-
Ga naar: