Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Trying to play...

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

Trying to play...  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trying to play...    Trying to play...  - Pagina 2 Emptywo okt 19, 2011 12:05 am

‘Ik had het toch goed gezien.’ Mompelde ze zacht. ‘Giftanden achter in zijn mond verborgen.’ zei kaiadja. Seth knikte even bedachtzaam, "Kaiadja, je summon is aan jou gewijd. Als je sterft... zal hij verdwijnen en beland in ...bepaalde plek die ja kan omschrijven met... erger dan de dood.... erger dan een rusteloze dood. Een plek waar ze elk moment van de tijd meemaken en oneindig lijden. Daarom zijn ze bereid om je te beschermen tegen elke prijs. Zoals je misschien eerder heb gezien, Summons kunnen sterven. Alleen de volgende dag zijn ze weer genezen. Er zijn 2 manieren om een Summon voor eeuwig te doden. De ziel vrijgeven door te sterven of vrij te laten waarna ze eeuwige rust hebben en geen lijden meer... en er zijn spreuken... die de ziel ontnemen via een wapen. Dat wapen moet gehanteerd worden bij een mensachtig wezen... alleen de spreuken zijn verloren dus dat scheelt." zei Seth. Hij nam even adem, "elke summon was levend, de menselijke en demonische hebben eigen gebruiken en gewoonten. Respecteer die en behandel hen goed. Wat je ervoor terug krijgt is bescherming, vriendschap en bondgenootschap. Demonische, duistere en destructieve krachten.. of niet... met vriendschap kom je verder." zei Seth kalm. Hij knikte naar Selene die glimlachte. Daarna keek hij zwijgend naar Aylin, hij knikte meerdere keren en zuchtte toen. Zijn ogen gleden weer naar de summon van Kaiadja om die te bestuderen. "Nog vragen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Kaiadja

Kaiadja


Aantal berichten : 65

Karakter
Leeftijd: 14
Rang: Leerling
Partner: You can try to steal my heart... but i warn you, one step wrong and you will die.

Trying to play...  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trying to play...    Trying to play...  - Pagina 2 Emptydo okt 20, 2011 6:41 am

"Kaiadja, je summon is aan jou gewijd. Als je sterft... zal hij verdwijnen en beland in ...bepaalde plek die ja kan omschrijven met... erger dan de dood.... erger dan een rusteloze dood. Een plek waar ze elk moment van de tijd meemaken en oneindig lijden. Daarom zijn ze bereid om je te beschermen tegen elke prijs. Zoals je misschien eerder heb gezien, Summons kunnen sterven. Alleen de volgende dag zijn ze weer genezen. Er zijn 2 manieren om een Summon voor eeuwig te doden. De ziel vrijgeven door te sterven of vrij te laten waarna ze eeuwige rust hebben en geen lijden meer... en er zijn spreuken... die de ziel ontnemen via een wapen. Dat wapen moet gehanteerd worden bij een mensachtig wezen... alleen de spreuken zijn verloren dus dat scheelt." zei Seth. Hij nam even adem, "elke summon was levend, de menselijke en demonische hebben eigen gebruiken en gewoonten. Respecteer die en behandel hen goed. Wat je ervoor terug krijgt is bescherming, vriendschap en bondgenootschap. Demonische, duistere en destructieve krachten.. of niet... met vriendschap kom je verder." zei Seth kalm. Hij knikte naar Selene die glimlachte. Daarna keek hij zwijgend naar Aylin, hij knikte meerdere keren en zuchtte toen. Zijn ogen gleden weer naar de summon van Kaiadja om die te bestuderen. "Nog vragen?" 'Tot op dit punt heb ik nog geen verdere vragen.' antwoordde ze en bleef stil naar Erian kijken. De Summon leek bijna nerveus te worden van de starende blikken, maar leek het te negeren al was in zijn ogen iets anders te lezen. Af en toe leunde hij zenuwachtig van zijn ene been op zijn andere. Kaiadja kon zich in dat zenuwachtige gedrag vergissen en lette er verder maar niet op. 'Misschien heb ik toch nog gewoon een enkele vraag uit nieuwsgierigheid.' en ze keek Seth weer aan. 'Je vertelde dat je ook nog demonen hebt bij Summons.' begon ze en stopte toen kort. 'Je raakte gewond bij je eerst vertelde je me als ik me niet vergis. Zijn die demonen dan werkelijk zo, dat ze geen summon willen worden en je eerst met ze moet strijden en ook nog moet winnen voor ze je summon kunnen worden. Als je verliest zal dat denk ik je dood betekenen, maar als ze eenmaal je summon zijn luisteren ze dan ook of werkt dat weer anders?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

Trying to play...  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trying to play...    Trying to play...  - Pagina 2 Emptydo okt 20, 2011 6:56 am

. 'Je vertelde dat je ook nog demonen hebt bij Summons.' begon ze en stopte toen kort. 'Je raakte gewond bij je eerst vertelde je me als ik me niet vergis. Zijn die demonen dan werkelijk zo, dat ze geen summon willen worden en je eerst met ze moet strijden en ook nog moet winnen voor ze je summon kunnen worden. Als je verliest zal dat denk ik je dood betekenen, maar als ze eenmaal je summon zijn luisteren ze dan ook of werkt dat weer anders?' vroeg Kaiadja. Seth knikte, hij hief zijn hand en een zwarte klaproos opende zich vanuit de grond waarna Sera tevoorschijn kwam. Haar staart slingerde om haar heen en de angel schoof naar buiten, de langwerpige beestachtige tanden die vreemd genoeg vel wit waren geworden sotnden in een grijns. Haar ogen waren weer van kleur veranderd naar geel. Haar linkerhand was een beestachtige reptielen klauw geworden en Seth keek haar aan. Het ene moment was ze daar het andere moment stond ze naast hem. Op de achtergrond verdween Aylin en bleef Selene over. "Kaiadja, Seralai. Seralai, Kaiadja. Zij is wat over was van een demoon. Degene die mij toen had doorboord met de staart." zei Seth. Sera grijnsde en de angel werd tegen Seth's borstkas gezet maar schoof in de staart terug. "Sera.. wat is onze deal?" vroeg Seth. Sera keek even naar Kaiadja, "Op elke drie moorden die ik pleeg mag ik 1 van de zielen houden om te martelen in mijn domein. Wat genereus is als je kijkt hoeveel vampiers het slachtoffer worden." grijnsde ze gevolgd door een vals lachje. "Die deals worden gesloten opdat Loyaliteit daarna verplicht is en bezegeld met dit." zei Seth en greep de boven arm van Sera vast en wees op een zwart teken... het zijne. Al zijn summons droegen ergens dat teken bij zich.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kaiadja

Kaiadja


Aantal berichten : 65

Karakter
Leeftijd: 14
Rang: Leerling
Partner: You can try to steal my heart... but i warn you, one step wrong and you will die.

Trying to play...  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trying to play...    Trying to play...  - Pagina 2 Emptydo okt 20, 2011 7:41 am

"Kaiadja, Seralai. Seralai, Kaiadja. Zij is wat over was van een demoon. Degene die mij toen had doorboord met de staart." zei Seth. Sera grijnsde en de angel werd tegen Seth's borstkas gezet maar schoof in de staart terug. "Sera.. wat is onze deal?" vroeg Seth. Sera keek even naar Kaiadja, "Op elke drie moorden die ik pleeg mag ik 1 van de zielen houden om te martelen in mijn domein. Wat genereus is als je kijkt hoeveel vampiers het slachtoffer worden." grijnsde ze gevolgd door een vals lachje. "Die deals worden gesloten opdat Loyaliteit daarna verplicht is en bezegeld met dit." zei Seth en greep de boven arm van Sera vast en wees op een zwart teken... het zijne. Al zijn summons droegen ergens dat teken bij zich. Kaiadja keek naar het teken en haar vraag was beantwoord. Haar blik ging terug naar Sera en ze verwonderde zich over het uiterlijk van Sera. Het was logisch dat ze er eigenlijk zo uit zag, maar Kaiadja had verder nog nooit zo iets gezien. Haar nieuwsgierigheid liet haar kijken en daarmee groeide haar interesse in dingen. 'Bedankt voor het antwoorden op mijn vraag, maar zou ik nog iets mogen vragen?' vroeg ze en ging verder voor ze antwoord had. 'Je bezegeld je summons met een teken. Is het nodig, dat mijn summons ook een teken krijgen van mij of is dat voor mij nog niet mogelijk?' Ze wist niet of ze telkens verder moest vragen, maar ze wist dat de vraag anders in haar hoofd zou blijven hangen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

Trying to play...  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trying to play...    Trying to play...  - Pagina 2 Emptydo okt 20, 2011 8:23 am

. 'Bedankt voor het antwoorden op mijn vraag, maar zou ik nog iets mogen vragen?' vroeg ze en ging verder voor ze antwoord had. 'Je bezegeld je summons met een teken. Is het nodig, dat mijn summons ook een teken krijgen van mij of is dat voor mij nog niet mogelijk?' vroeg Kaiadja. Seth knikte, "Je hebt je eigen manier. Ik heb van mijn mentrix geleerd een teken te geven. Ik zou het je dolgraag willen leren... alleen dan zou ik Sera een tweede teken moeten geven. Tenzij ze daar geen bezwaar tegen heeft...." zei Seth kalm en keek naar Sera. Sera knikte alsof het niks was. Seth grijnsde en liep naar achter. "Kaiadja let op. Je begint met een simpele spreuk. Khanteresh. Daarna vorm je met je armen met draaiende bewegingen wat je voor ogen hebt. Je teken kan je aanpassen in geval van .... tja dat word amper gedaan." zei Seth. Hij draaide met zijn armen en de vormen kwamen uit. Een vlam in het midden, twee hoorns erboven, twee vleugels aan de zijkanten en het Alpha teken in het midden. Het gloeide op en hij keek naar Sera in een flits kwam er rook van haar schouder af en het teken was er in gebrand. "Je hebt ook andere manieren, bloed gezworen, ziels beloften en bindingen via geloof. Alleen Bloedgezworen kan vergiftigt worden. Een ziel is voor iemand die niets heeft ook niks... en geloof komt amper voor in deze wezens maar als ze het hebben moet je er niet aan twijfelen." zei Seth.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kaiadja

Kaiadja


Aantal berichten : 65

Karakter
Leeftijd: 14
Rang: Leerling
Partner: You can try to steal my heart... but i warn you, one step wrong and you will die.

Trying to play...  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trying to play...    Trying to play...  - Pagina 2 Emptydo okt 20, 2011 11:21 pm

Seth knikte, "Je hebt je eigen manier. Ik heb van mijn mentrix geleerd een teken te geven. Ik zou het je dolgraag willen leren... alleen dan zou ik Sera een tweede teken moeten geven. Tenzij ze daar geen bezwaar tegen heeft...." zei Seth kalm en keek naar Sera. Sera knikte alsof het niks was. Seth grijnsde en liep naar achter. "Kaiadja let op. Je begint met een simpele spreuk. Khanteresh. Daarna vorm je met je armen met draaiende bewegingen wat je voor ogen hebt. Je teken kan je aanpassen in geval van .... tja dat word amper gedaan." zei Seth. Hij draaide met zijn armen en de vormen kwamen uit. Een vlam in het midden, twee hoorns erboven, twee vleugels aan de zijkanten en het Alpha teken in het midden. Het gloeide op en hij keek naar Sera in een flits kwam er rook van haar schouder af en het teken was er in gebrand. "Je hebt ook andere manieren, bloed gezworen, ziels beloften en bindingen via geloof. Alleen Bloedgezworen kan vergiftigt worden. Een ziel is voor iemand die niets heeft ook niks... en geloof komt amper voor in deze wezens maar als ze het hebben moet je er niet aan twijfelen." zei Seth. Kaiadja’s blik ging naar haar eigen summon, die rustig had staan toekijken. Hij keek haar nu rustig en kalm aan. ‘Proberen?’ zei ze vragend. Erian bewoog zacht en leek diep na te moeten denken. ‘Proberen zei je?’ zei hij net zo vragend. Kaiadja knikte zonder verder enig woord te spreken. Erian gromde zacht, maar liet merken dat hij het nu best vond. Kaiadja keek kort naar Seth en toen weer richting Erian. ‘Khanteresh.’ Fluisterde ze zacht en dacht kort na over de vorm. Met draaiende bewegingen begon ze met een simpel cirkel. Ze vormde binnen die cirkel lijnen en een figuur, die ze nu voor zich had. In de cirkel kwam een draak te liggen. De draak lag rond een bol met nog een aantal lijnen. Het leek of de cirkel lekte aan alle kanten en ze keek naar Erian. Net als bij Sera kwam er nu binnen een seconde ook rook van Erians schouder. Ze zag kort een spiertje bewegen in zijn gezicht, maar verder liet hij niks blijken. Kaiadja ging weer rustig staan, terwijl Erian nu naast haar kwam staan. Ze keek even naar het gebrande teken in zijn huid. Het zag er pijnlijk uit, maar Erian had nog steeds dezelfde kalme uitdrukking als eerst op zijn gezicht staan. Kaiadja keerde zich weer richting Seth. ‘Is het zo goed?’ vroeg ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

Trying to play...  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trying to play...    Trying to play...  - Pagina 2 Emptyvr okt 21, 2011 12:53 am

. ‘Is het zo goed?’ vroeg Kaiadja. Seth knikte en glimlachte, "Goed gedaan, het is mooi gelukt voor een eerste keer. Beter dan mijne in ieder geval." zie Seth kalm en keek Kaiadja even aan. "Kaiadja. Eerst wil ik zien.... wat je in huis hebt tegenover een summon. Vind je het erg om tegen Sera te vechten... Ze mag geen dodelijke wonden maken en als er al wonden komen zorg ik adt ze genezen. Je summon is net als jijzelf... sterk en zwak in opzichten gebruik die zwakheden en maak ze sterk. Gebruik die van je tegenstander en zwak ze nog meer af." zei Seth simpel met een licht grijnsje richtign Sera.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kaiadja

Kaiadja


Aantal berichten : 65

Karakter
Leeftijd: 14
Rang: Leerling
Partner: You can try to steal my heart... but i warn you, one step wrong and you will die.

Trying to play...  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trying to play...    Trying to play...  - Pagina 2 Emptyvr okt 21, 2011 1:21 am

Seth knikte en glimlachte, "Goed gedaan, het is mooi gelukt voor een eerste keer. Beter dan mijne in ieder geval." zie Seth kalm en keek Kaiadja even aan. "Kaiadja. Eerst wil ik zien.... wat je in huis hebt tegenover een summon. Vind je het erg om tegen Sera te vechten... Ze mag geen dodelijke wonden maken en als er al wonden komen zorg ik dat ze genezen. Je summon is net als jijzelf... sterk en zwak in opzichten gebruik die zwakheden en maak ze sterk. Gebruik die van je tegenstander en zwak ze nog meer af." zei Seth simpel met een licht grijnsje richting Sera. Kaiadja wist eerst niet goed wat te antwoorden. Misschien kwam het door haar nu stille angst voor Sera. Het was bijna onmogelijk niet bang voor haar te zijn. Van Sera keek ze naar Seth. Ze wist niet of haar hart nu als een gek te keer ging of stil stond. ‘Ik zal wel tegen haar proberen te vechten.’ Zei ze na een korte stilte in haar eigen hoofd. Ze zag vanuit haar ooghoek hoe Erian bijna leek te reageren op haar antwoord, maar hij stond nog net zo stil al eerst. Nu voelde ze haar hart duidelijk angstig kloppen. Ze had haar leven lang al een hekel gehad aan haar eigen angst. Ze ging wat rechter staan en knikte met een neutraal gezicht. ‘Ik ben klaar voor wat er komen gaat.’ Zei ze nu zonder merkbare twijfel in haar stem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

Trying to play...  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trying to play...    Trying to play...  - Pagina 2 Emptyvr okt 21, 2011 4:04 am

‘Ik ben klaar voor wat er komen gaat.’ Zei Kaiadja. Sera lachte en ze was weg. Ze stond achter Kaiadja en doorboorde met de angel haar borstkas. "Je bent nergens klaar voor, niemand is dat." zei Sera lachend en de angel kwam met de punt door de borstkas naar buiten. Toen verdween de angel en verscheen Sera een paar meter voor Kaiadja. "Maak je geen zorgen... dit keer heb ik expres de interne organen gemist." lachte Sera. Seth zuchtte even "Verwacht niet dat je tegenstander eerlijk vecht of wacht." zei Seth. Sera grijnsde en haar arm werd een scherpe soort spijker. Ze wachtte geduldig af en stapte wat ongeduldig rond wachtend tot Kaiadja een uithaal zou doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kaiadja

Kaiadja


Aantal berichten : 65

Karakter
Leeftijd: 14
Rang: Leerling
Partner: You can try to steal my heart... but i warn you, one step wrong and you will die.

Trying to play...  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trying to play...    Trying to play...  - Pagina 2 Emptyvr okt 21, 2011 4:52 am

Sera lachte en ze was weg. Ze stond achter Kaiadja en doorboorde met de angel haar borstkas. "Je bent nergens klaar voor, niemand is dat." zei Sera lachend en de angel kwam met de punt door de borstkas naar buiten. Toen verdween de angel en verscheen Sera een paar meter voor Kaiadja. "Maak je geen zorgen... dit keer heb ik expres de interne organen gemist." lachte Sera. Seth zuchtte even "Verwacht niet dat je tegenstander eerlijk vecht of wacht." zei Seth. Sera grijnsde en haar arm werd een scherpe soort spijker. Ze wachtte geduldig af en stapte wat ongeduldig rond wachtend tot Kaiadja een uithaal zou doen. Kaiadja stond nog als verstijfd en de pijn in haar borst begon nu pas tot haar door te dringen. Ze bracht haar hand naar haar steeds pijnlijker borst en bukte een stukje voorover, maar van achteren deed het net zo zeer als aan de voorkant. Kort kneep ze haar ogen dicht tegen de pijn. Haar mond opende zich, maar er kwam geen geluid uit. Ze hield haar hand weg en keek naar haar met bloedbesmeurde hand en wou niet verder naar haar borst kijken. Ze keek weer richting Sera en wilde zich nog niet laten vallen. De pijn in haar borst kwam terug bij elke beweging en haar ademhaling ging wat schokkeriger dan anders. Haar magie werkte langzamer nu ze voor een deel ergens anders haar energie in moest steken. De snelheid van Sera was ongelofelijk in de ogen van Kaiadja, maar ze zou het proberen. Haar handen gloeiden licht en ze gebruikte haar kracht voor extra snelheid. Haar handen waren nu helemaal zwart geworden. Ze trokken zwarte lijnen achter zich aan, die om haar heen bleven hangen. Menens was dit, maar haar hoofd leek af en toe niet meer te luisteren door de pijn. Vlak voor Sera leek ze te verdwijnen. Ze stond nu 5 keer om Sera heen en gebruikte te veel kracht om haar zo dubbel te laten lijken. Zelf bewoog ze heen en weer tussen zichzelf en hield uit naar Sera’s rug. Als haar handen de kans kregen zouden die door Sera heen kunnen snijden. Ze had in haar eigen middel gesneden de vorige keer, maar was er verder mee gaan oefenen. De andere vormen van zichzelf sprongen op het zelfde moment naar voren om het zelfde effect te geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

Trying to play...  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trying to play...    Trying to play...  - Pagina 2 Emptyvr okt 21, 2011 5:56 am

Sera grijnsde toen ze omsingeld was en ze vervaagde tot een zwarte walm die om de magie gleed tot die achter een van de neppe Kaiadja's stond. Sera glimlachte en beet in de keel van de neppe Kaiadja waarna ze een stuk vlees meescheurde. Toen vervaagde het lichaam en Sera grijnsde terwijl bloed van haar lippen stroomde. Ze grijnsde en vloekte, haar staart was binnen bereik geweest en afgesneden. Ze veranderde vanaf een jonge vrouw in een klein heel lief meisje dat zat te huilen, een uiterlijk adt gewoon pijn deed als het sip was. 'W-w-waarom? D-dat deed pijn,' huilde het meisje met tranen en ze snikte hardop. Haar ogen heel zielig zelfs Seth kreeg medelijden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kaiadja

Kaiadja


Aantal berichten : 65

Karakter
Leeftijd: 14
Rang: Leerling
Partner: You can try to steal my heart... but i warn you, one step wrong and you will die.

Trying to play...  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trying to play...    Trying to play...  - Pagina 2 Emptyvr okt 21, 2011 6:57 am

Ze veranderde vanaf een jonge vrouw in een klein heel lief meisje dat zat te huilen, een uiterlijk dat gewoon pijn deed als het sip was. 'W-w-waarom? D-dat deed pijn,' huilde het meisje met tranen en ze snikte hardop. Kaiadja de overgebleven dubbelgangers van zichzelf verdwijnen en keek licht hijgend naar het kleine meisje. Haar handen waren nog steeds zwart en twijfel begon in haar te werken. Ze wilde antwoorden op het meisje, maar voelde de pijn weer in haar borst. Het uiterlijk van Sera raakte haar diep van binnen. Ze zag zichzelf weer… zittend helemaal alleen. De wil om haar te troosten was plots voorbij. Ze sloot haar ogen voor het droevige gezicht en haar handen begonnen opnieuw te gloeien. ‘Je krijgt me niet zover om op dit moment een enkel troostend woord tegen je te zeggen.’ Fluisterde ze zacht en opende haar ogen weer. ‘Jij krijgt alles terug ik niet!’ en ze gaf Sera een harde stoot zodat ze viel. Ze bleef slaan zonder magie, maar elke stoot werd krachtiger. Ze greep Sera vast bij haar armen en keek haar nu woedend aan. Ze kon zich niet meer inhouden en ze mompelde enkele woorden in haar mond. Zwarte slierten die uit haar handen kwamen wikkelden zich om Sera heen, hechte zich aan haar huid en drong langzaam naar binnen. Kaiadja liet Sera los en keek haar strak aan. Ze richtte haar hand en liet de benen van Sera samen trekken. De zwarte slierten, die nog over haar huid liepen trokken aan de huid van Sera. Kaiadja liet de benen tot stof uiteen vallen en zakte nu bijna door haar eigen benen. Alle gebruikte magie begon zijn tol te eisen en even werd het licht in haar hoofd. Ze deed een paar stappen naar achteren en hield een hand tegen haar voorhoofd gedrukt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

Trying to play...  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trying to play...    Trying to play...  - Pagina 2 Emptyvr okt 21, 2011 7:22 am

‘Je krijgt me niet zover om op dit moment een enkel troostend woord tegen je te zeggen.’ Fluisterde ze zacht en opende haar ogen weer. ‘Jij krijgt alles terug ik niet!’ en ze gaf Sera een harde stoot zodat ze viel. Ze bleef slaan zonder magie, maar elke stoot werd krachtiger. Seth aanschouwde wat er gebeurde en grijnsde breed toen hij zag hoe Kaiadja won. Sera lag zonder benen op de grond en Kaiadja zakte daarna door haar knieen. Seth zuchtte even en zag hoe Sera haar stompjes vergroeide naar een slangenonderlichaam en zich weer verhief tot hoogte. Ze grijnsde breed, "Wezens zoals ik... kunnen veranderen. Richt op de kop of aan de spiegelzijde van het hart." zei Sera alsof zij het moest leren. Ze keek naar Seth en knikte voor ze verdween. Seth liep naar Kaiadja toe en legde zijn hand op de wond. "Dit kan even steken." zei hij zacht. Hij liet energie overgaan van zijn hand naar de wond en schroeide die dicht en al het vuil weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kaiadja

Kaiadja


Aantal berichten : 65

Karakter
Leeftijd: 14
Rang: Leerling
Partner: You can try to steal my heart... but i warn you, one step wrong and you will die.

Trying to play...  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trying to play...    Trying to play...  - Pagina 2 Emptyvr okt 21, 2011 7:55 am

Ze grijnsde breed, "Wezens zoals ik... kunnen veranderen. Richt op de kop of aan de spiegelzijde van het hart." zei Sera alsof zij het moest leren. Ze keek naar Seth en knikte voor ze verdween. Seth liep naar Kaiadja toe en legde zijn hand op de wond. "Dit kan even steken." zei hij zacht. Hij liet energie overgaan van zijn hand naar de wond en schroeide die dicht en al het vuil weg. Kaiadja beet hard op haar onderlip, maar bleef ze rustig mogelijk zitten. Het stekende gevoel zakte langzaam af en ze ademde kalm uit. ‘Dankje…’ zei ze zacht met haar ogen nog gericht op zijn hand. ‘De volgende keer zal ik hier op bedacht zijn.’ en ze keek Seth met een klein glimlachje aan. Ze sloot even haar ogen om haar ademhaling weer net als eerst te laten verlopen. Kleine steekjes van pijn schoten af en toe nog door haar borst heen, maar verder voelde ze zich weer beter. Ze deed haar ogen weer open en knikte naar Seth dat het zo wel goed was. Ze stond nu zelf voorzichtig op en wankelde kort, maar vond haar grip op de grond weer terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

Trying to play...  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trying to play...    Trying to play...  - Pagina 2 Emptyvr okt 21, 2011 8:19 am

‘Dankje…’ zei ze zacht met haar ogen nog gericht op zijn hand. ‘De volgende keer zal ik hier op bedacht zijn.’ en ze keek Seth met een klein glimlachje aan. Even later stond Kaiadja op en Seth glimlachte. "Doe rustig aan... om je te laten rusten wil ik wat dingen laten zien. Alles wat je doet zal lonen." zei Seth. Hij stapte naar achteren en zorgde voor genoeg afstand van iedereen. Toen hij op 10 meter afstand stond nam hij rust. Hij hield zijn armen stabiel en licht geheven. Enkele summons verschenen om hem heen met het bevel hem aan te vallen. Hij bracht ze tezamen en grijnsde. "Fel'dans Godslayer: Deaths pillar" riep Seth. Alle summons, alle planten, al het gras, alle struiken en bomen binnen de straal.. verdorden... ze stierven.... ze waren grijs, zwart... of gewoon zo verdord dat je het geen kleur kon noemen. "... Alleen doen.. als je klaar bnet.. met... trainen. Hoe... meer leven... hoe zwaarder voor.... de tovenaar." zuchtte Seth vermoeid. Hij hijgde en zag zijn kans nu al die doden daar waren. "Fel'dans Godslayer: Genesis Zero!" riep Seth. Om hun allen heen kwam een duistere wolk waarin ogen brandden, arme sleurden de summons die mochten sterven die buiten de cirkel hadden gestaan mee en scheurde ze uit elkaar , gif verspreidend, vuur laten branden over de lichamen en moordend. Toen verdween het en liet een angstige Selene achter, opgelucht dat ze nog heel was. "Een van de manieren.... waarmee je Summons kan doden... alleen t werkt maar voor een maand dan komen ze toch ineens terug.... het vermoord elk levend wezen dat het moet doden.... en de vorige dood elke vorm van leven.. dit zijn 2 gigantisch... uitputtende spreuken. Dus even rusten." zei Seth en viel puffend op de grond en zuchtte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kaiadja

Kaiadja


Aantal berichten : 65

Karakter
Leeftijd: 14
Rang: Leerling
Partner: You can try to steal my heart... but i warn you, one step wrong and you will die.

Trying to play...  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trying to play...    Trying to play...  - Pagina 2 Emptyvr okt 21, 2011 9:45 pm

"Doe rustig aan... om je te laten rusten wil ik wat dingen laten zien. Alles wat je doet zal lonen." zei Seth en Kaiadja knikte zacht. Seth nam voldoende afstand en liet enkele summons verschijnen. "Fel'dans Godslayer: Deaths pillar" riep Seth. Kaiadja keek bijna met een ongelovig blik naar alles wat stierf. Een rilling ging over haar lichaam heen toen ze zag dat er werkelijk gewoon niet in leven bleef. "... Alleen doen.. als je klaar bnet.. met... trainen. Hoe... meer leven... hoe zwaarder voor.... de tovenaar." zuchtte Seth vermoeid. Kaiadja zweeg, maar gaf met een knikje aan dat ze het begrepen had. "Fel'dans Godslayer: Genesis Zero!" riep Seth. Wat ze allemaal zag was nog erger dan de eerste. Ze kreeg er zelf een lichte angst van toen ze zag hoe de summons werden vastgegrepen door armen. Er gebeurde van alles en Kaiadja wist niet waar te kijken. Het werd langzaam weer stil en ze keek naar Selene, die er nog wat angstig stond. "Een van de manieren.... waarmee je Summons kan doden... alleen t werkt maar voor een maand dan komen ze toch ineens terug.... het vermoord elk levend wezen dat het moet doden.... en de vorige dood elke vorm van leven.. dit zijn 2 gigantisch... uitputtende spreuken. Dus even rusten." zei Seth en viel puffend op de grond en zuchtte.
Kaiadja ging zelf nu ook maar weer op de grond zitten en zag alles nog steeds voor haar. 'Nooit geweten dat er zulke spreuken waren.' zei ze met een zucht. 'Ik geloof meteen dat het uitputtende spreuken zijn als je ziet hoe veel schade ze aan kunnen richting aan al wat leefd.' Ze zag haar de spreuk al doen en wist niet wat ze er van moest vinden. Ze wilde er nu verder ook niet meer bij stilstaan en ze keek naar Setherian.
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

Trying to play...  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trying to play...    Trying to play...  - Pagina 2 Emptyzo okt 23, 2011 4:25 am

'Nooit geweten dat er zulke spreuken waren.' zei ze met een zucht. 'Ik geloof meteen dat het uitputtende spreuken zijn als je ziet hoe veel schade ze aan kunnen richting aan al wat leefd.' zei Kaiadja. Seth knikte. "Als een van die spreuken fout gaat is het over. Je moet jaren oefenen en bij de minste vertoning van fouten gelijk afkappen en rennen. Het kan erge effecten hebben als het fout gaat." Zei Seth en hij keek opzij naar Mariah. Hij zuchtte even en glimlachte, "Lieverd.. er gaat niks meer gebeuren.... de training is voorbij. Jij mag naar huis gaan." zei Seth kalm. Daarna keek hij naar Kaiadja en knikte kalm, "Je gaat vooruit Kaiadja, nog een paar lessen en je kan wat gevorderde dingen uitvoeren... onder begeleiding natuurlijk... als je geluk hebt kan ik zelfs helpen met een summon." zei Seth met een beherst glimlachje.

-flutpost-
Terug naar boven Ga naar beneden
Kaiadja

Kaiadja


Aantal berichten : 65

Karakter
Leeftijd: 14
Rang: Leerling
Partner: You can try to steal my heart... but i warn you, one step wrong and you will die.

Trying to play...  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trying to play...    Trying to play...  - Pagina 2 Emptyzo okt 23, 2011 10:24 pm

Seth knikte. "Als een van die spreuken fout gaat is het over. Je moet jaren oefenen en bij de minste vertoning van fouten gelijk afkappen en rennen. Het kan erge effecten hebben als het fout gaat." Zei Seth en hij keek opzij naar Mariah. Hij zuchtte even en glimlachte, "Lieverd.. er gaat niks meer gebeuren.... de training is voorbij. Jij mag naar huis gaan." zei Seth kalm. Daarna keek hij naar Kaiadja en knikte kalm, "Je gaat vooruit Kaiadja, nog een paar lessen en je kan wat gevorderde dingen uitvoeren... onder begeleiding natuurlijk... als je geluk hebt kan ik zelfs helpen met een summon." zei Seth met een beheerst glimlachje. Kaiadja liet een glimlachje zien toen ze het hem hoorde zeggen. ‘Dat zou mooi zijn.’ Zei ze en ging ondertussen met haar handen wat door het nog overeind staande gras heen. Haar blik ging van haar handen terug naar Seth en ze bleef even stil kijken. ‘Die gevorderde dingen, wat valt daar precies onder?’ vroeg ze. Ze vond de lessen nu af en toe al aardig pittig, maar wat zou hij dan onder gevorderd verstaan? Ze bleef hem nog even aankijken en richtte toen haar blik weer terug naar haar schoot. Ze bleef klein glimlachen bij het idee dat ze eigenlijk al best ver gekomen was en ze wachtte rustig op zijn antwoord die zou komen. Kwam het antwoord niet, dan zou ze wachten tot het zover was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

Trying to play...  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trying to play...    Trying to play...  - Pagina 2 Emptyma okt 24, 2011 5:59 am

‘Die gevorderde dingen, wat valt daar precies onder?’ vroeg Kaiadja. Seth glimlachte even. "Praktijk lessen. Leren of lijden, je krijgt spreuken die vijanden direct uit kunnen schakelen summons die zelfs zwakkere tovenaars etc. kan vermoorden... en ... ik ga samen met jou wat demonen vangen... oftewel doden." zei Seth kalm. Hij grijnsde even en stond toen op, hij had even uitgerust dus het was goed. "...Ik heb een klein idee." zei Seth. Hij kraakte zijn knokkels en keek Kaiadja aan met een sinistere glimlach, "Breng me de onderkaak van een vampier. Dit is een test, ik ga mee... maar ik help niet.. enkel als de vampier drijgt te winnen. Je moet zelf hem of haar verlossen en daarna de onderkaak nemen. Jij... geen summon. Jij zelf." zei Seth glimlachend en rekte zich even uit. Dit was een simpele test en niet zo lastig te doen als je goed was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kaiadja

Kaiadja


Aantal berichten : 65

Karakter
Leeftijd: 14
Rang: Leerling
Partner: You can try to steal my heart... but i warn you, one step wrong and you will die.

Trying to play...  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trying to play...    Trying to play...  - Pagina 2 Emptydi okt 25, 2011 5:01 am

Seth glimlachte even. "Praktijk lessen. Leren of lijden, je krijgt spreuken die vijanden direct uit kunnen schakelen summons die zelfs zwakkere tovenaars etc. kan vermoorden... en ... ik ga samen met jou wat demonen vangen... oftewel doden." zei Seth kalm. Hij grijnsde even en stond toen op, hij had even uitgerust dus het was goed. "...Ik heb een klein idee." zei Seth. Hij kraakte zijn knokkels en keek Kaiadja aan met een sinistere glimlach, "Breng me de onderkaak van een vampier. Dit is een test, ik ga mee... maar ik help niet.. enkel als de vampier dreigt te winnen. Je moet zelf hem of haar verlossen en daarna de onderkaak nemen. Jij... geen summon. Jij zelf." zei Seth glimlachend en rekte zich even uit. Kaiadja was stilgevallen van de woorden van Seth en voelde een korte rilling door haar lichaam trekken. Ze zat stil alsof ze het eerst niet kon beseffen of wilde geloven. Haar ogen ontweken zijn blik om zo weinig mogelijk van haar eerste reactie te laten zien. Ze had hem in het begin gezegd dat ze instaat zou zijn om te doden en daar zou ze nu niet van gaan afwijken. Langzaam maar soepel ging ze staan en had een van haar handen tot een vuist langs haar lichaam gebald. Het leek net als altijd, dat ze zichzelf dwong om verder te gaan. Ze deed dit alles maar al te graag, maar af en toe kwam die knagende pijn en haar eigen stem vanbinnen weer terug. Ze ontspande haar hand en richtte haar blik weer op Seth. Een lichte grijns had zich nu op haar gezicht gevormd. ‘Ik zal je die kaak brengen.’ sprak ze nog zonder twijfel in haar stem, terwijl ze vanbinnen heel anders over haar woorden dacht. Ze had er zin in, dus dat betekende voor nu wel genoeg. ‘Dat zal ik doen…’ en ze glimlachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

Trying to play...  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trying to play...    Trying to play...  - Pagina 2 Emptydi okt 25, 2011 7:10 am

‘Ik zal je die kaak brengen.’ sprak ze nog zonder twijfel in haar stem, terwijl ze vanbinnen heel anders over haar woorden dacht. Ze had er zin in, dus dat betekende voor nu wel genoeg. ‘Dat zal ik doen…’ en toen glimlachte Kaiadja. Seth grijnsde, "Geweldig, ik ben blij dat je er zo positief over bent. Dit is nog een reden waarom je een geschikte leerlinge bent. Je bezit de krachten, je bezit de persoonlijkheid, vastberaden, sterk, niet kleinzielig en standvastig..... laten we gaan." zei Seth tegen Kaiadja en glimlachte eventjes. Nogmaals kraakte hij zijn knokkels en wachtte even tot de stenen vervaagden. "Als je trouwens nogmaals wilt sumonnen lukt het bij Erian nu overal... om nieuwe summons te krijgen of te vangen heb je geluk nodig of moet je bij deze rotsen staan die jr krachten kunnen lenen voor de bezwering." zei Seth kalmpjes.

-inspiloos-
Terug naar boven Ga naar beneden
Kaiadja

Kaiadja


Aantal berichten : 65

Karakter
Leeftijd: 14
Rang: Leerling
Partner: You can try to steal my heart... but i warn you, one step wrong and you will die.

Trying to play...  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trying to play...    Trying to play...  - Pagina 2 Emptywo okt 26, 2011 6:57 am

Seth grijnsde, "Geweldig, ik ben blij dat je er zo positief over bent. Dit is nog een reden waarom je een geschikte leerlinge bent. Je bezit de krachten, je bezit de persoonlijkheid, vastberaden, sterk, niet kleinzielig en standvastig..... laten we gaan." zei Seth tegen Kaiadja en glimlachte eventjes. Nogmaals kraakte hij zijn knokkels en wachtte even tot de stenen vervaagden. "Als je trouwens nogmaals wilt sumonnen lukt het bij Erian nu overal... om nieuwe summons te krijgen of te vangen heb je geluk nodig of moet je bij deze rotsen staan die jr krachten kunnen lenen voor de bezwering." zei Seth kalmpjes. De woorden van Seth klonken haar mooi in de oren, maar helemaal zeker was ze er niet van. Tot op dit moment leek ze veel van die dingen wat te hebben. Ze stopte erover te denken en bleef een klein glimlachje op haar gezicht houden. ‘Oke.’ Antwoordde ze op het laatste wat Seth tegen haar had gezegd. Ze wist dat ze nu wilde gaan en keek Setherian aan. ‘Moet ik voor gaan of je volgen?’ vroeg ze.

-flut postje-
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

Trying to play...  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trying to play...    Trying to play...  - Pagina 2 Emptyzo okt 30, 2011 1:02 am

‘Moet ik voor gaan of je volgen?’ vroeg Kaiadja.S eth kraakte zijn knokkels en grijnsde, "wacht maar even. Ik ben hier precies gaan trainen... omdat.." zei Seth grijnzend, na enkele minuten kwamen er 3 vampiers tevoorschijn die hun redelijk verschrikt aankeken. Seth grijnsde, "Omdat dit vast jachtgebied is van 3 idiote vampiers... Kaiadja, ga je gang." zei Seth lachend en keek de vampiers aan. Hij knikte in zijn vingers en Selene verscheen achter de vampiers en trapte de eerste onderuit en de tweede rukte ze naar zich toe en sloeg ze knockout. "Nu heb je alle rust om je te focussen op 1 vampier n plaats van meerdere." zei Seth.

-flutpost-
Terug naar boven Ga naar beneden
Kaiadja

Kaiadja


Aantal berichten : 65

Karakter
Leeftijd: 14
Rang: Leerling
Partner: You can try to steal my heart... but i warn you, one step wrong and you will die.

Trying to play...  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trying to play...    Trying to play...  - Pagina 2 Emptydi nov 01, 2011 3:53 am

Seth kraakte zijn knokkels en grijnsde, "wacht maar even. Ik ben hier precies gaan trainen... omdat.." zei Seth grijnzend, na enkele minuten kwamen er 3 vampiers tevoorschijn die hun redelijk verschrikt aankeken. Seth grijnsde, "Omdat dit vast jachtgebied is van 3 idiote vampiers... Kaiadja, ga je gang." zei Seth lachend en keek de vampiers aan. Hij knikte in zijn vingers en Selene verscheen achter de vampiers en trapte de eerste onderuit en de tweede rukte ze naar zich toe en sloeg ze knockout. "Nu heb je alle rust om je te focussen op 1 vampier n plaats van meerdere." zei Seth. Kaiadja keek naar de overgebleven vampier, die zich niet heel erg op zn gemak leek te voelen. Ze wist eerst niet van hoe en wat en kreeg in de gaten dat de vampier al verder was met zn gedachten. Hij leek te weten wie hem neer moest halen en schoot al met een sprong op haar af. Door nog net optijd op zij te springen schoot de vampier langs haar, maar draaide zich soepel weer naar haar terug. Voor een kort moment keken ze elkaar recht aan en kreeg ze een harde slag tegen haar hoofd. Ze had geen tijd om te klagen en begon nu terug te vechten. Toch bleef de vampier haar harde klappen geven en had zij het idee dat die van haar niks uitmaakten. Dat wist ze wel zeker. Ze gaf een stoot tegen de borst van de vampier die een paar meter naar achteren vloog en haar genoeg tijd gaf weer goed op haar benen te gaan staan. De vampier had een brandplek op zijn borst en kwam ondertussen alweer op haar af. Ze wilde hem niet te dichtbij laten komen en begon nu pas haar magie wat meer te gebruiken. Scheuren trokken over de grond richting de voeten van de aankomende vampier. De vampier lachte alleen maar tot hij de zwarte slierten om zijn benen voelde. Hij rukte zich de eerste paar keer weer los en Kaiadja liet zijn kleren verbranden. Een gegrom kwam uit haar eigen borst en tegelijkertijd ook uit die van de vampier. Hij wist bij haar te komen en ze voelde zijn nagels door de huid van haar wang snijden. Ze draaide met hem mee en voelde bloed over haar wang naar beneden lopen. De ogen van de vampier leken nog roder te worden bij het zien en ruiken van haar bloed. Ze wilde er nu snel een einde aan maken en richtte haar hand naar de vampier toe. Van haar hand liepen kleine dunnen sliertjes zwart spul naar de grond. De vampier keek er naar en verwachte iets. Hij lette niet meer op en Kaiadja schopte hem van achteren in zijn rug. De illusie verdween en de vampier leek in de war te zijn. Ze plaatste haar hand ruw op de kaak van de vampier, die nog probeerde los te komen. Langzaam leek de vampier ouder te worden, terwijl dat bijna onmogelijk was. Hij viel uit een in een paar stukken de toen verdwenen in een scheur in de grond. Kaiadja had de kaak nog in haar handen en gooide die richting Setherian. ‘Hier is je kaak.’ Mompelde ze.

Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

Trying to play...  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trying to play...    Trying to play...  - Pagina 2 Emptydo nov 10, 2011 7:47 pm

Langzaam leek de vampier ouder te worden, terwijl dat bijna onmogelijk was. Hij viel uit een in een paar stukken de toen verdwenen in een scheur in de grond. Kaiadja had de kaak nog in haar handen en gooide die richting Setherian. ‘Hier is je kaak.’ Mompelde Kaiadja. Seth klapte even in zijn handen en raapte de kaak op. Onopmerkbaar stopte hij de kaak weg en grijnsde naar Kaiadja. "Er valt je bijna niets te leren enkel dat ik je niet alles kan leren. Een Fel'dan leert pas als hij er alleen voor staat. Het begin is belangrijk dat moet met hulp, veel leer je alleen. Het past zich aan op de gebruiker. Het is ongebruikelijk voor buitenstaanders. Alleen kaiadja, jij... zal binnenkort klaar zijn met je training. Kaiadja 'Fel'dan' Lefue zal een tovenares worden van grote kracht. Ik leer je nog een paar dingen en dan ben je er klaar voor. Chaosmorph, dat zal je laatste les worden." zei Seth goedkeurend eng af een schouderklopje. "Je bent een snelle leerling en een goede." zei Seth vriendelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Trying to play...  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trying to play...    Trying to play...  - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Trying to play...
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Territoria :: Tovenaars Territorium-
Ga naar: