Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Trying to play...

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Kaiadja

Kaiadja


Aantal berichten : 65

Karakter
Leeftijd: 14
Rang: Leerling
Partner: You can try to steal my heart... but i warn you, one step wrong and you will die.

Trying to play...  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trying to play...    Trying to play...  - Pagina 3 Emptyza nov 12, 2011 11:51 pm

Seth klapte even in zijn handen en raapte de kaak op. Onopmerkbaar stopte hij de kaak weg en grijnsde naar Kaiadja. "Er valt je bijna niets te leren enkel dat ik je niet alles kan leren. Een Fel'dan leert pas als hij er alleen voor staat. Het begin is belangrijk dat moet met hulp, veel leer je alleen. Het past zich aan op de gebruiker. Het is ongebruikelijk voor buitenstaanders. Alleen kaiadja, jij... zal binnenkort klaar zijn met je training. Kaiadja 'Fel'dan' Lefue zal een tovenares worden van grote kracht. Ik leer je nog een paar dingen en dan ben je er klaar voor. Chaosmorph, dat zal je laatste les worden." zei Seth goedkeurend en gaf een schouderklopje. "Je bent een snelle leerling en een goede." zei Seth vriendelijk. Kaiadja glimlachte bij de woorden van Seth. Het horen van de naam 'Fel'dan die in haar naam zou komen voelde goed. 'Ik ben een snelle en goede leerling geworden, omdat jij ook mijn leraar bent. Jij wist een begin te maken.' sprak ze eerlijk en nog steeds met een klein glimlachje. 'Ik zal klaar zijn voor mijn laatste lessen.' en ze knikte even. 'Ik kan zeggen dat ik er zin heb en zal mezelf vol inzetten voor mijn laatste les.' Een zacht gelach was uit haar half gesloten mond te horen en haar glimlachje leek nu een lichte grijns te worden.

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Trying to play...
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Territoria :: Tovenaars Territorium-
Ga naar: