Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 quiet here ... Wait that's terribly boring ever happens here something funny?

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Bellona

Bellona


Aantal berichten : 32

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Beschermer.
Partner: My heart is surrounded with black roses there is no place for love

quiet here ... Wait that's terribly boring ever happens here something funny? Empty
BerichtOnderwerp: quiet here ... Wait that's terribly boring ever happens here something funny?   quiet here ... Wait that's terribly boring ever happens here something funny? Emptyma okt 24, 2011 4:54 am

Het was nog best vroeg maar de kleine fee was al wakker en was bezig met haar broodje aan het op te eten. het gras was droog dus heeft het niet geregend vannacht wat wel jammer was. mEt haar kleine voeten liep Bellona door het gras en ging op een mooie plekje liggen in de schaduw. SNowflake kwam uit de tatoeage en ging tegen har aanliggen. bellona gooide de rest van haar broodje naar haar lief lings draak die alles in een keer op at. Ze sloot haar ogen en luisterde naar de ademhaling van haar draak en naar het rust. Bellona deed haar ogen meteen open, wat vreselijk rustig hier ze kreunde even en aaide weer over het schubbe van haar lieve draak toen ze plots hele kleine voet stapjes hoorde met een ruk draaide ze zich om en haar draak blies rook uit als waarschuwing.
Terug naar boven Ga naar beneden
Angel
Deputy
Angel


Aantal berichten : 63

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Deputy
Partner: Puck, you just bring the sunlight to the earth the snow go away as a magical miracle

quiet here ... Wait that's terribly boring ever happens here something funny? Empty
BerichtOnderwerp: Re: quiet here ... Wait that's terribly boring ever happens here something funny?   quiet here ... Wait that's terribly boring ever happens here something funny? Emptyma okt 31, 2011 3:02 am

Angel vloog best wel vroeg door het feeen rijk omdat ze niet kon slapen. Angel gaapte ene geew en pufte. "Waarom moet ik nou met een slappe lose nacht zitten." Mompelde ze terwijl ze ed slaap uit haar ogen wrijfde en opeens in ene ruimt kwam wat ze nog niet kende en haar voetjes daar neer zechte opeens hoorde ze ene grotere puf maar niet van haar zelf en er kwam een vlaag rook in haar gezicht. Angel bleef even stil staan en keek met grote ogen. "Is dat ene draak." Zei ze zachtjes me ze wist dat ze nu al te luid praate. Opeens zag ze een fee zitten en herkende haar. "Bellona! Ik ben het Angel." En Angel begon te zwaaien maar dee het wel stil voor de draak en bleef even staan en wachte wat er zou egbeuren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bellona

Bellona


Aantal berichten : 32

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Beschermer.
Partner: My heart is surrounded with black roses there is no place for love

quiet here ... Wait that's terribly boring ever happens here something funny? Empty
BerichtOnderwerp: Re: quiet here ... Wait that's terribly boring ever happens here something funny?   quiet here ... Wait that's terribly boring ever happens here something funny? Emptyma okt 31, 2011 5:05 am

"Is dat ene draak." Hoorde ze een Fee zeggen, met een zucht stond Bellona op en keek naar het fee "Bellona! Ik ben het Angel." En Angel begon te zwaaien maar dee het wel stil voor de draak en bleef even staan en wachte wat er zou egbeuren. Snowflacke wou aanvallen maar Bellona knipte met haar vingers en haar leive draak was meteen stil, ze gaf hem een aai over zijn hoofd en liep naar Angel 'Angel ben jij dan?' ze keek ongelovig naar het fee, ze was zo anders geworden sinds ze elkaar laatste keer hadden ontmoet, toen was zij ook een normale fee en had geen draken kracht. De fee liep naar haar toe en bekeek haar nog is goed, ze was mooi geworden en had haar verandering al.
Terug naar boven Ga naar beneden
Angel
Deputy
Angel


Aantal berichten : 63

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Deputy
Partner: Puck, you just bring the sunlight to the earth the snow go away as a magical miracle

quiet here ... Wait that's terribly boring ever happens here something funny? Empty
BerichtOnderwerp: Re: quiet here ... Wait that's terribly boring ever happens here something funny?   quiet here ... Wait that's terribly boring ever happens here something funny? Emptyma okt 31, 2011 7:18 am

Snowflacke wou aanvallen maar Bellona knipte met haar vingers en haar leive draak was meteen stil, ze gaf hem een aai over zijn hoofd en liep naar Angel 'Angel ben jij dan?' ze keek ongelovig naar het fee, ze was zo anders geworden sinds ze elkaar laatste keer hadden ontmoet, toen was zij ook een normale fee en had geen draken kracht. De fee liep naar haar toe en bekeek haar nog is goed, ze was mooi geworden en had haar verandering al.Angel keke haar oude vriendin ana en lachde. "Zo te zien zijn we allebij veranderd naar onze opleiding." Angel wist dat ze veranderd ws maar wist zelf dathaar krachten niet vaak gebruikt zou worden omdat ze toch deputy was geworden. Angel keke aandachtig naar haar oude vriendin die een pra chtge fee was geworden. "Oude tijden vergaan nooit." Zei Angel rustig en bleef glimlachen
Terug naar boven Ga naar beneden
Bellona

Bellona


Aantal berichten : 32

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Beschermer.
Partner: My heart is surrounded with black roses there is no place for love

quiet here ... Wait that's terribly boring ever happens here something funny? Empty
BerichtOnderwerp: Re: quiet here ... Wait that's terribly boring ever happens here something funny?   quiet here ... Wait that's terribly boring ever happens here something funny? Emptydi nov 01, 2011 5:22 am

"Zo te zien zijn we allebij veranderd naar onze opleiding." Angel wist dat ze veranderd was maar wist zelf dat haar krachten niet vaak gebruikt zou worden omdat ze toch deputy was geworden. Angel keek aandachtig naar haar oude vriendin die een prachtge fee was geworden. "Oude tijden vergaan nooit." Zei Angel rustig en bleef glimlachen 'eeh niet echt Angel, ik heb me verandering nog niet...' zei ze verlegen en keek naar de grond, Bellona had haar verandering nog niet, tot nu toe was ze alleen gevlucht voor monsters dus kan ze ook niet veel. 'ik ben alleen betoverd door een tovenaar daar door kan ik met draken om gaan.' Zei de fee verder terwijl ze naar haar draak ging om hem rustig te stellen 'She is a friend Snowflake' fluisterde ze in zijn oor en keek weer naar haar oude vriendin.
Terug naar boven Ga naar beneden
Angel
Deputy
Angel


Aantal berichten : 63

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Deputy
Partner: Puck, you just bring the sunlight to the earth the snow go away as a magical miracle

quiet here ... Wait that's terribly boring ever happens here something funny? Empty
BerichtOnderwerp: Re: quiet here ... Wait that's terribly boring ever happens here something funny?   quiet here ... Wait that's terribly boring ever happens here something funny? Emptydi nov 01, 2011 2:04 pm

'eeh niet echt Angel, ik heb me verandering nog niet...' zei ze verlegen en keek naar de grond, Bellona had haar verandering nog niet, tot nu toe was ze alleen gevlucht voor monsters dus kan ze ook niet veel. 'ik ben alleen betoverd door een tovenaar daar door kan ik met draken om gaan.' Zei de fee verder terwijl ze naar haar draak ging om hem rustig te stellen 'She is a friend Snowflake' fluisterde ze in zijn oor en keek weer naar haar oude vriendin. angel liep naar naar haar vriendin en glimlachde en pakte haar handen toen vast. "Het makat me niks uit dat je verandering ng niet hebt gehad, want je blijft altijd mijn vriendin verandering of niet." Angel zei dat met een overtuigende blik en gaf toen ene glim. Ange lied langzama de handen los en keke naar de draak. "Hoe hete zij of hij Bellona?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Bellona

Bellona


Aantal berichten : 32

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Beschermer.
Partner: My heart is surrounded with black roses there is no place for love

quiet here ... Wait that's terribly boring ever happens here something funny? Empty
BerichtOnderwerp: Re: quiet here ... Wait that's terribly boring ever happens here something funny?   quiet here ... Wait that's terribly boring ever happens here something funny? Emptywo nov 02, 2011 6:01 am

angel liep naar naar haar vriendin en glimlachde en pakte haar handen toen vast. "Het makat me niks uit dat je verandering ng niet hebt gehad, want je blijft altijd mijn vriendin verandering of niet." Angel zei dat met een overtuigende blik en gaf toen ene glim. Ange lied langzama de handen los en keke naar de draak. "Hoe hete zij of hij Bellona?" Ze lachte vriendelijk terug 'Dit is Snowflacke, me eerste draak die naar me luisterde en het is een hij.' Zei ze rustig en keek naar het witte schubbe 'maar vertel wat over jou meid, ik heb je zo lang niet gezien' zei ze vrolijk en keek naar haar oude vriendin.

Terug naar boven Ga naar beneden
Angel
Deputy
Angel


Aantal berichten : 63

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Deputy
Partner: Puck, you just bring the sunlight to the earth the snow go away as a magical miracle

quiet here ... Wait that's terribly boring ever happens here something funny? Empty
BerichtOnderwerp: Re: quiet here ... Wait that's terribly boring ever happens here something funny?   quiet here ... Wait that's terribly boring ever happens here something funny? Emptydo nov 10, 2011 2:20 pm

Ze lachte vriendelijk terug 'Dit is Snowflacke, me eerste draak die naar me luisterde en het is een hij.' Zei ze rustig en keek naar het witte schubbe 'maar vertel wat over jou meid, ik heb je zo lang niet gezien' zei ze vrolijk en keek naar haar oude vriendin. angel glimlachte naar haar. Öf er veel gebeurd is alleen de rang Deputy gehad maar niet veel zijn er blij om dat ik het werd." Angel keke er van omlaag maar probeerde de zweer in ene leuk sfeer et houden. "Daarnaast heb ik ook me partner gevonden, de war voor me.."
Terug naar boven Ga naar beneden
Bellona

Bellona


Aantal berichten : 32

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Beschermer.
Partner: My heart is surrounded with black roses there is no place for love

quiet here ... Wait that's terribly boring ever happens here something funny? Empty
BerichtOnderwerp: Re: quiet here ... Wait that's terribly boring ever happens here something funny?   quiet here ... Wait that's terribly boring ever happens here something funny? Emptyza nov 12, 2011 10:21 pm

angel glimlachte naar haar. Öf er veel gebeurd is alleen de rang Deputy gehad maar niet veel zijn er blij om dat ik het werd." Angel keke er van omlaag maar probeerde de zweer in ene leuk sfeer et houden. "Daarnaast heb ik ook me partner gevonden, de war voor me.." Bellona keek haar nieuwsgierig aan, had haar vriendin al de ware voor har gevonden 'Dat is....' ze had geen woorden ' Dus je bent deputy met mijn broer dat is cool' Zei ze uit eindelijk en staarde voor zich uit, ze zou een goede Queen worden 'maar vertel wie is je ware?' vroeg ze nieuwsgierig.

-flut-

Terug naar boven Ga naar beneden
Angel
Deputy
Angel


Aantal berichten : 63

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Deputy
Partner: Puck, you just bring the sunlight to the earth the snow go away as a magical miracle

quiet here ... Wait that's terribly boring ever happens here something funny? Empty
BerichtOnderwerp: Re: quiet here ... Wait that's terribly boring ever happens here something funny?   quiet here ... Wait that's terribly boring ever happens here something funny? Emptyzo nov 13, 2011 1:22 pm

" Bellona keek haar nieuwsgierig aan, had haar vriendin al de ware voor har gevonden 'Dat is....' ze had geen woorden ' Dus je bent deputy met mijn broer dat is cool' Zei ze uit eindelijk en staarde voor zich uit, ze zou een goede Queen worden 'maar vertel wie is je ware?' vroeg ze nieuwsgierig. Angel bloosde en begon het rustig te vertellen. "Puck is de ware ik weet het zeker." Zei ze zacht en verteder elk zoet woordje wat er uit kwam. "Hij heeft iets voor me dat niemand heeft iets specials toen ik al in zijn ogen keek toen ik hem voor het eerst zag op het dauwe grasveld. Hoe we keken meteen wisten we het al of we voor elkaar gemaakt zijn." Sprak Ange uit en keek naar de grond om het blosen in te houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bellona

Bellona


Aantal berichten : 32

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Beschermer.
Partner: My heart is surrounded with black roses there is no place for love

quiet here ... Wait that's terribly boring ever happens here something funny? Empty
BerichtOnderwerp: Re: quiet here ... Wait that's terribly boring ever happens here something funny?   quiet here ... Wait that's terribly boring ever happens here something funny? Emptyzo dec 04, 2011 4:57 am

"Puck is de ware ik weet het zeker." Zei ze zacht en verteder elk zoet woordje wat er uit kwam. "Hij heeft iets voor me dat niemand heeft iets specials toen ik al in zijn ogen keek toen ik hem voor het eerst zag op het dauwe grasveld. Hoe we keken meteen wisten we het al of we voor elkaar gemaakt zijn." Bellona kreeg een brede glimlach, 'dus je hebt echt liefde op het eerste gezicht gevonden, ooh meid wat ben ik toch blij voor jou!' zei ze blij en keek haar vriendin aan 'en noch wel de KING, meid je hebt het goed te pakken.' zei ze blij en keek naar haar eigen draak, zij zou nooit echt liefde vinden maar dat kon de kleine fee ook niet echt schele ze had haar draken die van haar hielden en dat is al voor haar genoeg.

-flut en laat-
Terug naar boven Ga naar beneden
Angel
Deputy
Angel


Aantal berichten : 63

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Deputy
Partner: Puck, you just bring the sunlight to the earth the snow go away as a magical miracle

quiet here ... Wait that's terribly boring ever happens here something funny? Empty
BerichtOnderwerp: Re: quiet here ... Wait that's terribly boring ever happens here something funny?   quiet here ... Wait that's terribly boring ever happens here something funny? Emptyma dec 26, 2011 1:03 am

Bellona kreeg een brede glimlach, 'dus je hebt echt liefde op het eerste gezicht gevonden, ooh meid wat ben ik toch blij voor jou!' zei ze blij en keek haar vriendin aan 'en noch wel de KING, meid je hebt het goed te pakken.' zei ze blij en keek naar haar eigen draak, zij zou nooit echt liefde vinden maar dat kon de kleine fee ook niet echt schele ze had haar draken die van haar hielden en dat is al voor haar genoeg. Angel keek nog steets trots om haar zelf. "Het gata niet om zijn rang maar de liefde die tussen ons twee speeld iedereen zou er later mee in aanraking komen en dan op de wolkjes lopen van blijdschap." Zei Angel zacht. "Ooit zal je ook zo voelen vriendin op de wolkjes met alleen maar hem." Angel keek toen naar haar vriendin en glimlachde. "Het komt als de tijd tijp is."


(Flut)
Terug naar boven Ga naar beneden
Bellona

Bellona


Aantal berichten : 32

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Beschermer.
Partner: My heart is surrounded with black roses there is no place for love

quiet here ... Wait that's terribly boring ever happens here something funny? Empty
BerichtOnderwerp: Re: quiet here ... Wait that's terribly boring ever happens here something funny?   quiet here ... Wait that's terribly boring ever happens here something funny? Emptydi dec 27, 2011 1:55 am

Angel keek nog steets trots om haar zelf. "Het gata niet om zijn rang maar de liefde die tussen ons twee speeld iedereen zou er later mee in aanraking komen en dan op de wolkjes lopen van blijdschap." Zei Angel zacht. "Ooit zal je ook zo voelen vriendin op de wolkjes met alleen maar hem." Angel keek toen naar haar vriendin en glimlachde. "Het komt als de tijd tijp is." Bellona trok haar schouders op 'het kan mij niks uit maken tot nu toe ben ik zo blij, ik heb me broer gevonden en me draken luisteren naar me. Dat vind ik goed genoeg.' zei ze simpel en keek naar haar lieve draakje en haar oude vriendin.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





quiet here ... Wait that's terribly boring ever happens here something funny? Empty
BerichtOnderwerp: Re: quiet here ... Wait that's terribly boring ever happens here something funny?   quiet here ... Wait that's terribly boring ever happens here something funny? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
quiet here ... Wait that's terribly boring ever happens here something funny?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Wait! I know you..
» It's so quiet here
» nice and quiet to do

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Territoria :: Feeën Territorium :: De Heide-
Ga naar: