Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 [Ceremonie] 25-10-2011

Ga naar beneden 
+2
Loriana
Sheila
6 plaatsers
AuteurBericht
Sheila
Queen
Sheila


Aantal berichten : 49

Karakter
Leeftijd: ♥ Living at the young age of 21 ♥
Rang: ♥ Queen ♥
Partner: ♥ True love is like a fairytail ♥

[Ceremonie] 25-10-2011 Empty
BerichtOnderwerp: [Ceremonie] 25-10-2011   [Ceremonie] 25-10-2011 Emptydi okt 25, 2011 7:33 am

Stilletjes bewoog de jonge feeënqueen zich door haar huisje. Ze wist dat het nu eens tijd werd voor een ceremonie en deze zou belangrijk zijn ook. Het werd tijd on de nieuwe Deputies bekend te gaan maken. Het was geen makkelijke keus geweest maar ze wist het zeker. Nu liep ze richting de deuren van haar huisje en gooide ze met een zwaai open. Een glimlach sierde haar gezichtje en haar donkere haar glansde in het zonlicht. ''Geachte Feeën,'' Begon ze te spreken en stapte verder naar voren. ''Jullie zijn hier bijeen gekomen voor een uitermate speciale ceremonie.'' Terwijl ze sprak spreidde ze haar armen en stapte verder naar voren. ''Ten eerste wil ik een aantal nieuwe beschermers verwelkomen!'' Ze grijnsde nu en wenkte Angel en Savannah vaar voren. ''Savannah, mijn zusje en Angel mijn eigen leerlinge. Jullie hebben hard getraind om even waardig te zijn als jullie mentoren.'' Ze stapte naar voren en legde een hand op de schouder van haar zusje ''Savannah, vanaf nu mag jij jezelf een echte beschermer noemen. Dien je volk zo goed als je kan en op een dag zul jij een grootse Fee worden.'' Ze haalde haar hand weer weg en liep nu naar Angel. '' Angel, ook jij staat nu op je eigen benen. Ik heb jou getraind, maar voor jou staat een grootsere taak te wachten.'' Sheila glimlachte even en keek rond. ''Zoals jullie allen zullen weten zal ik voor ons volk de Deputies gaan bekendmaken! Zij zullen mij en Puck opvolgen als wij sterven. En diegene die mij zal opvolgen is..'' Ze grijnsde even en bleef stil. Ze vond het leuk om nu even wat Drama te laten overkomen. ''De Deputy die mij zal opvolgen is... Angel!'' Ze grijnsde naar haar voormalige leerling. ''Ik weet zeker dat je het goed zal doen in je nieuwe taak, dien je volk goed en ooit zul jij een grootse en waardige Queen worden.'' Sheila stapte nu weer achteruit en keek even rond. ''En natuurlijk moet ik ook de opvolger voor onze eigen King aanwijzen!'' Dit keer zou ze de drama achterwege houden. ''Onze andere Deputy zal Hadley zijn!'' Ze glimlachte naar de Fee en keek in het rond. ''Ook jij zal je volk goed moeten dienen om ooit een grootse King te worden, maar ik heb er vertrouwen in dat dat voor zowel jou als Angel gaat lukken!'' Ze glimlachte weer en draaide zich sierlijk om. Ze liep een paar stappen richting de deur en draaide zich weer om. ''En bij deze is de ceremonie afgelopen!'' Met een glimlach op haar gezicht draaide ze zich weer om en liep haar huis weer binnen. Dit was een goede dag geweest, en vooral een goede ceremonie. Ze was tevreden met haar Deputies en hoopte dat ze goede keuzes had gemaakt.

Rangwisselingen:
Savannah -> Beschermer
Angel -> Beschermer -> Deputy
Hadley -> Deputy
Terug naar boven Ga naar beneden
Loriana
Healer apprentice
Loriana


Aantal berichten : 37

Karakter
Leeftijd: Gosh, I'm already 15
Rang: leerling (Healer)
Partner: I have somone, but I dont think he likes me..

[Ceremonie] 25-10-2011 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Ceremonie] 25-10-2011   [Ceremonie] 25-10-2011 Emptywo okt 26, 2011 9:12 pm

Loriana huppelde van blijdschap op en neer. Haar vleugels fladderde rustig heen en weer en haar ogen twinkelden van opgewondehiend. Daar was Sheila, die met een lief glimlachje de bijeenkomst begon. ''Geachte Feeën,'' Begon ze te spreken en stapte verder naar voren. ''Jullie zijn hier bijeen gekomen voor een uitermate speciale ceremonie.'' Terwijl ze sprak spreidde ze haar armen en stapte verder naar voren. ''Ten eerste wil ik een aantal nieuwe beschermers verwelkomen!'' Ze grijnsde nu en wenkte Angel en Savannah vaar voren. ''Savannah, mijn zusje en Angel mijn eigen leerlinge. Jullie hebben hard getraind om even waardig te zijn als jullie mentoren.'' Ze stapte naar voren en legde een hand op de schouder van haar zusje ''Savannah, vanaf nu mag jij jezelf een echte beschermer noemen. Dien je volk zo goed als je kan en op een dag zul jij een grootse Fee worden.'' Ze haalde haar hand weer weg en liep nu naar Angel. '' Angel, ook jij staat nu op je eigen benen. Ik heb jou getraind, maar voor jou staat een grootsere taak te wachten.'' Sheila glimlachte even en keek rond. ''Zoals jullie allen zullen weten zal ik voor ons volk de Deputies gaan bekendmaken! Zij zullen mij en Puck opvolgen als wij sterven. En diegene die mij zal opvolgen is..'' Ze grijnsde even en bleef stil. Loriana keek opgewonden naar haar grotere zus. ''De Deputy die mij zal opvolgen is... Angel!'' Ze grijnsde naar haar voormalige leerling. ''Ik weet zeker dat je het goed zal doen in je nieuwe taak, dien je volk goed en ooit zul jij een grootse en waardige Queen worden.'' Sheila stapte nu weer achteruit en keek even rond. ''En natuurlijk moet ik ook de opvolger voor onze eigen King aanwijzen! Onze andere Deputy zal Hadley zijn!'' Ze glimlachte naar de Fee en keek in het rond. ''Ook jij zal je volk goed moeten dienen om ooit een grootse King te worden, maar ik heb er vertrouwen in dat dat voor zowel jou als Angel gaat lukken!'' Ze glimlachte weer en draaide zich sierlijk om. Ze liep een paar stappen richting de deur en draaide zich weer om. ''En bij deze is de ceremonie afgelopen!'' Loriana vloog op Hadley af, en knuffelde hem, waarna ze hem snel weer met een rood hoofd weer los liet.''Euhm..gefelici-teerd..'' Ze durfde hem niet aan te kijken en ze draaide zich vliegensvlug om en vloog pijlsnel weg. Waarom had ze hem in godsnaam een knuffel gegeven!
Terug naar boven Ga naar beneden
Hadley
Deputy
Hadley


Aantal berichten : 22

Karakter
Leeftijd: 18
Rang: Deputy, Great that means I have to be there all the time
Partner: I know you like me. I know you want me, but this is not a game you will win darling

[Ceremonie] 25-10-2011 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Ceremonie] 25-10-2011   [Ceremonie] 25-10-2011 Emptydo okt 27, 2011 12:27 am

Hadley had het nieuws van de nieuwe ceremonie al gehoord en was nu stilletjes onderweg de veelbesproken plaats vanwaar de ceremonie plaats zou vinden. Zwijgend voegde hij zich bij de andere beschermers, maar zorgde er wel voor dat hij het meest buiten zicht stond. ''Geachte Feeën,'' Begon ze te spreken en stapte verder naar voren. ''Jullie zijn hier bijeen gekomen voor een uitermate speciale ceremonie.'' Terwijl ze sprak spreidde ze haar armen en stapte verder naar voren. ''Ten eerste wil ik een aantal nieuwe beschermers verwelkomen!'' Ze grijnsde nu en wenkte Angel en Savannah vaar voren. ''Savannah, mijn zusje en Angel mijn eigen leerlinge. Jullie hebben hard getraind om even waardig te zijn als jullie mentoren.'' Ze stapte naar voren en legde een hand op de schouder van haar zusje ''Savannah, vanaf nu mag jij jezelf een echte beschermer noemen. Dien je volk zo goed als je kan en op een dag zul jij een grootse Fee worden.'' Ze haalde haar hand weer weg en liep nu naar Angel. '' Angel, ook jij staat nu op je eigen benen. Ik heb jou getraind, maar voor jou staat een grootsere taak te wachten.'' Sheila glimlachte even en keek rond. ''Zoals jullie allen zullen weten zal ik voor ons volk de Deputies gaan bekendmaken! Zij zullen mij en Puck opvolgen als wij sterven. En diegene die mij zal opvolgen is..'' Ze grijnsde even en bleef stil. Ze vond het leuk om nu even wat Drama te laten overkomen. ''De Deputy die mij zal opvolgen is... Angel!'' Ze grijnsde naar haar voormalige leerling. ''Ik weet zeker dat je het goed zal doen in je nieuwe taak, dien je volk goed en ooit zul jij een grootse en waardige Queen worden.'' Sheila stapte nu weer achteruit en keek even rond. ''En natuurlijk moet ik ook de opvolger voor onze eigen King aanwijzen!'' Dit keer zou ze de drama achterwege houden. ''Onze andere Deputy zal Hadley zijn!'' Ze glimlachte naar hem en keek in het rond ''Ook jij zal je volk goed moeten dienen om ooit een grootse King te worden, maar ik heb er vertrouwen in dat dat voor zowel jou als Angel gaat lukken!'' Ze glimlachte weer en draaide zich sierlijk om. Hadley was iets naar voren gestapt in verbazing maar boog toen licht en eervol. Sheila liep een paar stappen richting de deur en draaide zich weer om. ''En bij deze is de ceremonie afgelopen!'' Met een glimlach op haar gezicht draaide ze zich weer om en liep haar huis weer binnen. Hadley staarde haar verbaasd na en schudde even zijn hoofd. Hij schrok toen hij uit het niets ineens geknuffeld werd door iemand. Toen hij losgelaten werd keek hij naar de healer leerling, en zusje van de queen, Loriana. t.''Euhm..gefelici-teerd..'' Ze durfde hem niet aan te kijken en ze draaide zich vliegensvlug om en vloog pijlsnel weg. Fronsend keek Hadley haar na. ''Dankje, denk ik...'' Mompelde hij en verdween tussen de andere die hem feliciteerde toen hij langsliep. Als antwoord glimlachte hij en knikte hij vriendelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Savannah
Evil admin bitch <3
Savannah


Aantal berichten : 346

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Beschermeling
Partner: x

[Ceremonie] 25-10-2011 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Ceremonie] 25-10-2011   [Ceremonie] 25-10-2011 Emptyma okt 31, 2011 1:05 am

Hadley had het nieuws van de nieuwe ceremonie al gehoord en was nu stilletjes onderweg de veelbesproken plaats vanwaar de ceremonie plaats zou vinden. Zwijgend voegde hij zich bij de andere beschermers, maar zorgde er wel voor dat hij het meest buiten zicht stond. ''Geachte Feeën,'' Begon ze te spreken en stapte verder naar voren. ''Jullie zijn hier bijeen gekomen voor een uitermate speciale ceremonie.'' Terwijl ze sprak spreidde ze haar armen en stapte verder naar voren. ''Ten eerste wil ik een aantal nieuwe beschermers verwelkomen!'' Ze grijnsde nu en wenkte Angel en Savannah vaar voren. ''Savannah, mijn zusje en Angel mijn eigen leerlinge. Jullie hebben hard getraind om even waardig te zijn als jullie mentoren.'' Ze stapte naar voren en legde een hand op de schouder van haar zusje ''Savannah, vanaf nu mag jij jezelf een echte beschermer noemen. Dien je volk zo goed als je kan en op een dag zul jij een grootse Fee worden.'' Ze haalde haar hand weer weg en liep nu naar Angel. '' Angel, ook jij staat nu op je eigen benen. Ik heb jou getraind, maar voor jou staat een grootsere taak te wachten.'' Sheila glimlachte even en keek rond. ''Zoals jullie allen zullen weten zal ik voor ons volk de Deputies gaan bekendmaken! Zij zullen mij en Puck opvolgen als wij sterven. En diegene die mij zal opvolgen is..'' Ze grijnsde even en bleef stil. Ze vond het leuk om nu even wat Drama te laten overkomen. ''De Deputy die mij zal opvolgen is... Angel!'' Ze grijnsde naar haar voormalige leerling. ''Ik weet zeker dat je het goed zal doen in je nieuwe taak, dien je volk goed en ooit zul jij een grootse en waardige Queen worden.'' Sheila stapte nu weer achteruit en keek even rond. ''En natuurlijk moet ik ook de opvolger voor onze eigen King aanwijzen!'' Dit keer zou ze de drama achterwege houden. ''Onze andere Deputy zal Hadley zijn!'' Ze glimlachte naar hem en keek in het rond ''Ook jij zal je volk goed moeten dienen om ooit een grootse King te worden, maar ik heb er vertrouwen in dat dat voor zowel jou als Angel gaat lukken!'' Ze glimlachte weer en draaide zich sierlijk om.

Savannah hoorde haar zus praten, ze stapte uit haar bedje. Ze had haar naam al een aantal keer gehoord. Savannah boeide het geen ruk hoe en waarom mensen haar naam noemde, ze keek naar het raam en zag haar zus staan. In het prachtige zonlicht dat haar gezicht omhulde. Savannah liep naar buiten en keek naar de andere feeën. Haar zwarte maar korte jurkje zwierde achter haar aan. Haar blonde haren kleurde goud in het felle zonlicht. Savannah liep haar ruime huisje uit naar de andere feeën die daar stonden te kijken. Ze overlegde even met een fee wat er was gebeurt. Savannah keek naar haar zus, ''wat fijn ik ben beschermer...'' zei ze sarcastisch. Ze gaf daar helemaal niks om.
Terug naar boven Ga naar beneden
Angel
Deputy
Angel


Aantal berichten : 63

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Deputy
Partner: Puck, you just bring the sunlight to the earth the snow go away as a magical miracle

[Ceremonie] 25-10-2011 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Ceremonie] 25-10-2011   [Ceremonie] 25-10-2011 Emptyma okt 31, 2011 2:53 am

Angel wist dat het vandaag de dag was. Vandaag zou het gebeuren ed ceremonie van haar leven. Angel loog snel maar soepel door het feeën gebied om er naar toen te gaan en ging bij ed rest staan. Angel sloeg soepel haar vleugels dicht en luisterde stilletjes. ''Geachte Feeën,'' Begon ze te spreken en stapte verder naar voren. ''Jullie zijn hier bijeen gekomen voor een uitermate speciale ceremonie.'' Terwijl ze sprak spreidde ze haar armen en stapte verder naar voren. ''Ten eerste wil ik een aantal nieuwe beschermers verwelkomen!'' Ze grijnsde nu en wenkte Angel en Savannah vaar voren. ''Savannah, mijn zusje en Angel mijn eigen leerlinge. Jullie hebben hard getraind om even waardig te zijn als jullie mentoren.'' Ze stapte naar voren en legde een hand op de schouder van haar zusje ''Savannah, vanaf nu mag jij jezelf een echte beschermer noemen. Dien je volk zo goed als je kan en op een dag zul jij een grootse Fee worden.'' Ze haalde haar hand weer weg en liep nu naar Angel. '' Angel, ook jij staat nu op je eigen benen. Ik heb jou getraind, maar voor jou staat een grootsere taak te wachten.'' Sheila glimlachte even en keek rond. ''Zoals jullie allen zullen weten zal ik voor ons volk de Deputies gaan bekendmaken! Zij zullen mij en Puck opvolgen als wij sterven. En diegene die mij zal opvolgen is..'' Ze grijnsde even en bleef stil. Ze vond het leuk om nu even wat Drama te laten overkomen. ''De Deputy die mij zal opvolgen is... Angel!'' Ze grijnsde naar haar voormalige leerling. ''Ik weet zeker dat je het goed zal doen in je nieuwe taak, dien je volk goed en ooit zul jij een grootse en waardige Queen worden.'' Sheila stapte nu weer achteruit en keek even rond. ''En natuurlijk moet ik ook de opvolger voor onze eigen King aanwijzen!'' Dit keer zou ze de drama achterwege houden. ''Onze andere Deputy zal Hadley zijn!'' Ze glimlachte naar hem en keek in het rond ''Ook jij zal je volk goed moeten dienen om ooit een grootse King te worden, maar ik heb er vertrouwen in dat dat voor zowel jou als Angel gaat lukken!'' Ze glimlachte weer en draaide zich sierlijk om.
Angel grijnsde en stapte de volk weer in vanaf nu was ze een deputy maar even keke ze naar puck en glimlachde lief naar hem. En wou rustig naar hem toe vliegen. Angel vloog soepel door de mensen heen en kwam voor hem staan. "Heey puck." Angels wangen werden rood van kleur toen ze bij hem stond en keek even om haar heen terwijl de rest elkaar ana het feliciteren was. Angel ging rustig naast puck staan en hield zijn hand soepel vast. Terwijl ze naar de rest keek voelde ze alweer in de wolken naast haar partner.
Terug naar boven Ga naar beneden
Puck
King
Puck


Aantal berichten : 30

Karakter
Leeftijd: 24
Rang: The king of fairy's
Partner: Angel, stay with me forever and no one will harm us.

[Ceremonie] 25-10-2011 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Ceremonie] 25-10-2011   [Ceremonie] 25-10-2011 Emptyma okt 31, 2011 3:21 am

Puck stond met zijn rug tegen de muur aangeleund en zijn armen over elkaar. Sheila en hij waren het allebij eens geweest en nu kwam het. ''Geachte Feeën,'' Begon ze te spreken en stapte verder naar voren. ''Jullie zijn hier bijeen gekomen voor een uitermate speciale ceremonie.'' Terwijl ze sprak spreidde ze haar armen en stapte verder naar voren. ''Ten eerste wil ik een aantal nieuwe beschermers verwelkomen!'' Ze grijnsde nu en wenkte Angel en Savannah vaar voren. ''Savannah, mijn zusje en Angel mijn eigen leerlinge. Jullie hebben hard getraind om even waardig te zijn als jullie mentoren.'' Ze stapte naar voren en legde een hand op de schouder van haar zusje ''Savannah, vanaf nu mag jij jezelf een echte beschermer noemen. Dien je volk zo goed als je kan en op een dag zul jij een grootse Fee worden.'' Ze haalde haar hand weer weg en liep nu naar Angel. '' Angel, ook jij staat nu op je eigen benen. Ik heb jou getraind, maar voor jou staat een grootsere taak te wachten.'' Sheila glimlachte even en keek rond. ''Zoals jullie allen zullen weten zal ik voor ons volk de Deputies gaan bekendmaken! Zij zullen mij en Puck opvolgen als wij sterven. En diegene die mij zal opvolgen is..'' Ze grijnsde even en bleef stil. Ze vond het leuk om nu even wat Drama te laten overkomen. ''De Deputy die mij zal opvolgen is... Angel!'' Ze grijnsde naar haar voormalige leerling. ''Ik weet zeker dat je het goed zal doen in je nieuwe taak, dien je volk goed en ooit zul jij een grootse en waardige Queen worden.'' Sheila stapte nu weer achteruit en keek even rond. ''En natuurlijk moet ik ook de opvolger voor onze eigen King aanwijzen!'' Dit keer zou ze de drama achterwege houden. ''Onze andere Deputy zal Hadley zijn!'' Ze glimlachte naar de Fee en keek in het rond. ''Ook jij zal je volk goed moeten dienen om ooit een grootse King te worden, maar ik heb er vertrouwen in dat dat voor zowel jou als Angel gaat lukken!'' Ze glimlachte weer en draaide zich sierlijk om. Ze liep een paar stappen richting de deur en draaide zich weer om. ''En bij deze is de ceremonie afgelopen!'' Met een glimlach op haar gezicht draaide ze zich weer om en liep haar huis weer binnen. Puck keek naar Hadley, hij werd even omhelst door de leerling van Enya, hij lachte toen ze met een vuurrood hoofd gauw weer verdween. Angel kwam naar hem toe,"Heey puck." Angels wangen werden rood van kleur toen ze bij hem stond en keek even om haar heen terwijl de rest elkaar ana het feliciteren was. Angel ging rustig naast puck staan en hield zijn hand soepel vast. Puck sloeg zijn arm over haar schouder. 'Ik wist wel dat je het kon.' hij drukte een kus op haar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[Ceremonie] 25-10-2011 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Ceremonie] 25-10-2011   [Ceremonie] 25-10-2011 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Ceremonie] 25-10-2011
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Ceremonie] 18-8-2011
» Ceremonie [23-9-2011]
» Ceremonie [02-08-2011]
» Ceremonie 06-08-2011
» Ceremonie [11-8-2011]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Territoria :: Feeën Territorium :: Feeën dorp-
Ga naar: