Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 what do you Vampire![Dante]

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Dave

Dave


Aantal berichten : 126

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Beschermer
Partner: Love is something you can not predict when it happens

what do you Vampire![Dante] Empty
BerichtOnderwerp: what do you Vampire![Dante]   what do you Vampire![Dante] Emptyvr maa 23, 2012 7:04 am

Ontspannen zat dave daar met zijn gekruiste en zijn handen lagen ontspannen op zijn knieën terwijl hij recht in de ogen van Asa die precies hetzelfde zat net als hij. Ager daar in tegen was rustig aan de zeikant in het midden aan het liggen en keek verveeld rond, hij had zijn vleugels ingeklapt en leek nu minder erg dan normaal mar die rode ogen zagen er gruwelijk uit. Hij kreeg er gewoon rillingen over zijn rug. Vandaag ging het gebeuren, ze zouden eindelijk weer met elkaar vechten.
Vandaag was het dan zover, hield Asa zich voor en keek duivels naar hem, vandaag zou ze van dave winnen met hun spel 'Je weet toch dat ik je krachten kan bijenvloeden?' vroeg ze duivels En hij grinnikte kort 'Asa,asa,Asa je kent me krachten goed maar je kan ze niet bijenvloeden.' Hoezo was hij zo rustig? vroeg ze zich stil en en hief haar hand omhoog en daar kwam een kleine draak te voorschijn. Haar lieflings speel figuur.
Okeej dus ze ging haar draak inzetten, dat ging nog eens interressant worden. dacht ager. Niet dus wist hij, deze figuur had Dave voor haar bedacht dus hij kende haar heel goed.
Dave keek naar de groene draak en schudde lachend zijn hoofd en hief zijn hand ook omhoog en daar uit kwam een kleine zwarte duivel te voorschijn. Dit was zijn nieuwe persoontje met wie hi jgraag eens wou vechten 'Nou klaar o mte vechten' toen hi jdat zij liet hij zij ngeest i ndie van zijn speel toestel glijden en keek door de zwarte ogen naar het groene draak. Hij liet 3 zwarte vuren tevoorschijn komen en gooide die richting de draak,Asa beantwoorde die met haar vuur.
Zo waren ze een tijdje bezig terwij lAger daar zo rustig lag te kijken naar hun, Dave bleef hem verbazen maar Asa was ook niet slecht. Maar Dave's krachtne groeide elke dag wel een beetje en zeker hoe hij zich zelf trainde. Ager kende Dave al sinds zijn 12e toen hij voor het eerst naar de hell ging voor het stelen van de duivelse kracht wat hem dus gelukt was. een geest rende naar hem toe en zei hijgend 'Er komt een vampier naar ons toe.' Ager knikte en zei tegen zijn baas dat er een vampier kwam en of hij hem mocht doden. Dave zei en dat hi jzelf lol ook wou trappen.
Ager had net gezegd dat er een vampier aan kwam dus liet hij zijn geest weer terug keren naar zijn eige lichaam. Asa was woedent dat ze waren gestopt maar hij haalde alleen zijn schouders op en grijnsde wachtend tot een uitbarsting en die kwam al snel 'Zo dus jij wil lol trappen door met een vampier te spelen.'Zei ze op een walgende toon en hij knikte blij 'Jep en kom ik hoor hem al aankomen.' Zei hij en stond op. Ager ging naast hem staan en wachte geduldig, in de verte keek hij naar de jonge man ontspannen aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/
Gast
Gast
avatar



what do you Vampire![Dante] Empty
BerichtOnderwerp: Re: what do you Vampire![Dante]   what do you Vampire![Dante] Emptyzo maa 25, 2012 5:45 am

“Er komt een vampier naar ons toe.” Hoorde Dante al van mijlenver af. Ziezo, dus ze hebben al een vermoeden… Dacht hij in zich zelf, hij vond het hilarisch hoe ze alles op voorhand konden aanvoelen, die geesten. “Zo dus jij wil lol trappen door met een vampier te spelen.” Zei iemand op walgende toon. “Jep en kom ik hoor hem al aankomen.” Zei de andere en stond op. Een 3e ging naast hem staan en wachtte geduldig, in de verte keek hij naar de jonge man met een onstappen blik. Dante sprong uit de boom, vanaf de tak, waar hij zich bevond en landde met een dof geluid op de grond. “Wel, wel, wel Dave…” Mompelde Dante met een brede grijns op zijn gezicht. “Ik wist niet dat je plots hoogbegaafd was?” Hij trok zijn wenkbrauwen op tot een spottend grimas een maakte even een spottende buiging erbij. “Misschien is dat wel een leuke toevoeging bij het spelletje die ik voor deze gelegenheid uitgedokterd heb.” Hij kneep zijn ogen tot spleetjes en keek hem venijnig aan. “Ik weet zeker dat je precies weet wat ik bedoel, nietwaar?” De blonde lokken, die meer langs de witte dan langs de gouden kant waren, waaiden zachtjes in de geruisloze wind en dansten op zijn nek. “Maar alsjeblieft, schenk mij toch genade! Ik ben slechts een psychopaat.” Hij krulde zijn lippen en de grijns sierde nu zijn gezicht terwijl zijn ogen vervaarlijk glinsterden. Het vuurwapen in zijn hand zag er onheilspellend uit, maar de vraag of het geladen was of juist niet was onbeantwoord. Hoe dan ook, elk wezen wist dat Dante in zijn combats wel een paar messen had verborgen zitten en anders had hij er wel genoeg aan zijn riem hangen om een heel feestmaal van herten te vellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dave

Dave


Aantal berichten : 126

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Beschermer
Partner: Love is something you can not predict when it happens

what do you Vampire![Dante] Empty
BerichtOnderwerp: Re: what do you Vampire![Dante]   what do you Vampire![Dante] Emptyzo maa 25, 2012 7:58 pm

Hij keek naar de vampier die uit de boom sprong en hem begon aan te spreken “Wel, wel, wel Dave…” Mompelde Dante met een brede grijns op zijn gezicht. “Ik wist niet dat je plots hoogbegaafd was?” Hij trok zijn wenkbrauwen op tot een spottend grimas een maakte even een spottende buiging erbij. “Misschien is dat wel een leuke toevoeging bij het spelletje die ik voor deze gelegenheid uitgedokterd heb.” Hij kneep zijn ogen tot spleetjes en keek hem venijnig aan. “Ik weet zeker dat je precies weet wat ik bedoel, nietwaar?” De blonde lokken, die meer langs de witte dan langs de gouden kant waren, waaiden zachtjes in de geruisloze wind en dansten op zijn nek. “Maar alsjeblieft, schenk mij toch genade! Ik ben slechts een psychopaat.” Dave lachte duivels en aaide de kop van zijn hond 'Zijn dat jullie niet allemaal?' Vroeg hij uitdagend en keek even naar de vuurwapen 'Ik heb je lang neit meer gezien...Wat allemaal wel jammer is, vind je ook niet?' Dave keek vragend naar Dante en ontspande zich een beetje, hij had dante een paar keer ontmoet maar ze hadden nooit echt iets van elkaar aangetrokken en nu ging hij nog een spel met hem spelen...Ooh wat leuk, hij had er echt zin in en Ager ook. Hij had al dagen niet meer met een vampier gespeeld. En geesten waren ook saai, trouwens over geesten gesproken. dave zag ze wat beter sinds de aankomst van de vampier. mensen en andere wezens zouden ze neit kunnen zien maar omdat hij directe verband heeft met duivel kan hij ze wel zien 'Nou nog wat te vertellen voor we beginnen?' vroeg dave.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/
Gast
Gast
avatar



what do you Vampire![Dante] Empty
BerichtOnderwerp: Re: what do you Vampire![Dante]   what do you Vampire![Dante] Emptywo maa 28, 2012 3:29 am

Dave lachte duivels en aaide de kop van zijn hond. “Zijn dat jullie niet allemaal?” Vroeg hij uitdagend en keek even naar het vuurwapen die Dante in zijn ene hand hield. “Ik heb je lang niet meer gezien… Wat allemaal wel jammer is, vind je ook niet?” Dave keek vragend naar Dante en ontspande zich een beetje. “Wat je zegt, amigo.” Zei Dante met een rauwe ondertoon, hij had geen zin in dit soort praatjes. Hij wou actie zien, iets actiefs doen op dit uur van de dag. Hij wist niet precies hoe laat het was, misschien was het zelfs al diep in de nacht, maar hij was helemaal niet moe. “Nou, nog wat te vertellen voor we beginnen?” Vroeg Dave. De grijns die de vampier zijn gezicht sierde werd breder, bijna van oor tot oor. Hij snoof even en spuugde toen op de grond voor Dave zijn voeten. “Ja. Minder praten, meer actie.” Snauwde hij, lachte kort en gaf hem toen een duw in de hoop dat hij naar achteren zou vallen. Vervolgens haalde Dante één van zijn messen uit zijn broekzak en keek naar het glimmende staal in het licht. “Enige voorkeur hoe je aan je einde wil komen?”
Terug naar boven Ga naar beneden
Dave

Dave


Aantal berichten : 126

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Beschermer
Partner: Love is something you can not predict when it happens

what do you Vampire![Dante] Empty
BerichtOnderwerp: Re: what do you Vampire![Dante]   what do you Vampire![Dante] Emptydo maa 29, 2012 3:14 am

Dante snoof even en spuugde toen op de grond voor Dave zijn voeten. “Ja. Minder praten, meer actie.” Snauwde hij, Toen leek het wel op duwen of zo iets dergelijks want hij hoorde zijn evenwicht er van kwijt te raken maar ja, als je elke dag door en enorme hond in je kmer geduwd word meot je wel evenwicht hebben dus viel hij niet naar achter. Vervolgens haalde Dante één van zijn messen te voorschijn en keek naar glimmende staal in het licht “Enige voorkeur hoe je aan je einde wil komen?” Dave keek nadenkend naar hem en glimlachte toen, zijn ogen spoten vuur en zijn tatoe die heel erg vee leek op een litteken op zijn rug onderin links begon te glooien 'Weetje wat doe mar geen een van die soorten doden die ik net in mijn hoofd had.' En hij raakte Dante lichtjes aan maar zelfs door die aanraking vloog dante de lucht in 'Kijk dat is nog is een duw.' Zei hij vals en liet zijn handen zwart worden en zijn ogen die normaal helder blauw zijn werden nu bloed rood, hij hief zijn hand omhoog en schoot 3 zwarte vuur ballen op hem af.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/
Gesponsorde inhoud





what do you Vampire![Dante] Empty
BerichtOnderwerp: Re: what do you Vampire![Dante]   what do you Vampire![Dante] Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
what do you Vampire![Dante]
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Stupid Vampire's
» Uses of a Vampire LEES!!
» Ciardha, the little bad vampire
» Lily The Vampire
» Glory to the dead.. O just shut up stupid vampire

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Overige Territoria :: Niemandsland-
Ga naar: