Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Good to see you.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Mordon
Deputy
Mordon


Aantal berichten : 104

Karakter
Leeftijd: 19
Rang: Beschermer
Partner: Do I dare to think this? Can I love you Loveday? Can I..?

Good to see you. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Good to see you.   Good to see you. - Pagina 2 Emptyza dec 31, 2011 5:57 am

De uil vloog van zijn tak af, en maakt wat grappige geluiden. Doch lachte hij niet, hij wou eerst zeker weten dat het goed was. 'Zeker?' Een kleine glimlach durfde hij nu wel. 'Hij is gewoon een brave uil.' Mordon dacht even na over haar volgende vraag. Hij had geen dieren, maar hij hield er wel van. Als dat een antwoord op haar vraag was. 'Ik heb nooit dieren gehad, hoewel ik ze wel wou. Tja, het mocht gewoon niet. Ik was te vaak weg om er echt voor te zorgen. En nu ik het wel kan, nu, tja, dan denk je er gewoon niet meer aan.' Hij vondt het spijtig van zichzelf dat hij nog geen dier had genomen. 'Misschien wordt het eens tijd.' Hij staarde even voor zich uit. 'Ja! Weet je, wil je mij dan helpen?' Hij vroeg het met een cute stemmetje, zodat ze niet kon weigeren. 'En Ingo mag mee. Kan hij mijn dier testen of het wel goed is.' Hij had nu een brede glimlach om zijn mond heen. Hij en Loveday, en Ingo natuurlijk. Niet op een date ofzow. Hij werdt plots wat rood, hoopte dat ze er niet aan dacht. 'Maar vertel eens, hoe gaat het met je?' Hij was nu helemaal aan het doorslaan. 'Let niet op mij.' En wat ze nu van hem dacht, moest heel raar zijn. Zijn blos verergerde. 'Zou ik anders een uil nemen ook?' Hij lachte even, 'een vrouwtje.'

C:
Ikfaal xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Loveday

Loveday


Aantal berichten : 77

Karakter
Leeftijd: 18
Rang: Beschermer
Partner: Mordon! you say that you love me. And I say that I love you. But what now???Can we.... feel the love our not?

Good to see you. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Good to see you.   Good to see you. - Pagina 2 Emptyza dec 31, 2011 6:13 am

'Ik heb nooit dieren gehad, hoewel ik ze wel wou. Tja, het mocht gewoon niet. Ik was te vaak weg om er echt voor te zorgen. En nu ik het wel kan, nu, tja, dan denk je er gewoon niet meer aan.' Loveday luisterde met goede zin. 'Misschien wordt het eens tijd.' Hij staarde even voor zich uit. 'Ja! Weet je, wil je mij dan helpen?' Hij vroeg het met een cute stemmetje. Zo cute dat ze er nouwlijks meer kon denken van neen. 'En Ingo mag mee. Kan hij mijn dier testen of het wel goed is.' Nu most ze haar lach in houden. Wat was hij aan het doen of zeggen. 'Maar vertel eens, hoe gaat het met je?''Let niet op mij.' Mordon was helemaal rood geworden. 'Zou ik anders een uil nemen ook?' Hij lachte even, 'een vrouwtje.' Oke nu kon ze haar lach echt niet meer ophouden. Ook al verachte ze haar eigen lach ze kon er niet aan doen. Ingo was precies ook aan het mee lachen. Ze kreeg nouwelijks adem. Maar na eens goed adem te nemen was het lachen wel over. "sorry dat ik lachte."

Bang dat hij haar nu ging aan spreken over haar lach sprak ze snel weer. "Ik help je graag met het vinden van een dier. Het hoeft daarom geen vrouwtjes uil te zijn. Je moet je eigen dier vinden. één die bij je past. Maar ik geef toe uilen zijn prachtige dieren." Nu was het haar buurt om een beetje te blozen. Wat was ze aan het doen. "En het gaat goed met me."Ze mombelde er nog "Zeer goed" Bij voor haar zelf. Ze durfde mordon nouwelijks nog aan te kijken. Maar toch moest ze hem ooit weer aan kijken. Terwijl ze wat dichter bij hem kwam. Richte ze haar hemels blauwe ogen weer op. "Zo waar gaan we gaan zoeken?" Ze wist wel niet zeker of hij het nu wilde doen maar. Ze kon haar vraag niet meer terug nemen.

(Ik vaal ook XD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Mordon
Deputy
Mordon


Aantal berichten : 104

Karakter
Leeftijd: 19
Rang: Beschermer
Partner: Do I dare to think this? Can I love you Loveday? Can I..?

Good to see you. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Good to see you.   Good to see you. - Pagina 2 Emptyza dec 31, 2011 6:48 am

Loveday lachte, en haar lach werkte aanstekelijk op de zijne. 'Nee, niet erg hoor.' Het klonk zo raar dat ze daar sorry voor zei, dat hij nog een lachstuip kreeg. 'Dankje. En ik denk dat het ook een vrouwtjesuil word. Die stel ik dan meteen voor aan Ingo. Wat denk je daar van?' Het laatste was voor de uil bedoeld. Hij lachte even, en kreeg het meteen warm. Het zou zo grappig zijn, als de uil dan op zijn dier werd, net als in de vele sprookjes. Meestal waren de eigenaars dan ook bij mekaar. Grappig. Niet dat het hier van toepassing was. maar hij moest er toch aan denken. 'Waar?' herhaalde hij haar vraag. Hij had geen idee, waar vond je dieren? Misschien in de stad ofzow. 'Ik weet het niet. Waar vond jij Ingo? In het bos toch?' Hij kon zich iets herinnerne dat ze het gezegt had, of niet. Hij wist het gewoon niet meer, het leek allemaal zo lang geleden. Maar ja. Wat verwachtte je dan ook met zijn geheugen? Het sloeg nergens op. Mwah. 'Kom anders, dan gaan we terug naar het paleis. Ik weet dat je daar niet graag of vaak bent, maar ik moet wel. Wil je me?' Onderweg zouden ze kunnen praten, maar hier blijven staan had niet veel zin meer, het begon ook al laat te worden. 'Het hoeft niet hoor.' Zei hij er nog snel achteraan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loveday

Loveday


Aantal berichten : 77

Karakter
Leeftijd: 18
Rang: Beschermer
Partner: Mordon! you say that you love me. And I say that I love you. But what now???Can we.... feel the love our not?

Good to see you. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Good to see you.   Good to see you. - Pagina 2 Emptyza dec 31, 2011 7:01 am

"Ik ga graag mee naar het paleis. Maar niet raar kijken als ik opeens verdwijn. ... Ik ben daar namalijk nogal goed in." Ze was weer rustig geworden en vond het eigenlijk geen slecht idee om naar het kasteel te gaan. "En het is niet echt dat ik er niet graag ben. Maar door de jaren heen heb ik de gewoonte opgepakt om me niet te laten zien." Dat kwam gewoon door haar mentor. Ze nam haar spullen en dacht onder tussen na. Hier in het bos wou ze nog naast hem lopen en zich laten zien. Maar vanaf dat ze het dorp zouden berijken. Zou dat waarschijnlijk veranderen. Of ze liet zich zelf zien. De meesten zouden toch niet weten wie ze was. Dan zouden er weer geruchten over haar gemaakt worden. Die waren soms zo vreemd. Dat het zelfs niet meer over haar ging. "Zo zullen we vertrekken?" Ingo was ondertussen ook helamaal vertrokken. Ze wist niet naar waar. Maar hij zou wel terug komen. Dat deed hij toch altijd. Ze keek weer naar mordon. En wachte tot hij een teken zou geven om te vertrekken.

(Wauw kort maar geen flut. Wat nu. Nieuw topic bij kasteel???)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Good to see you. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Good to see you.   Good to see you. - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Good to see you.
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Is there anything good about this?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Territoria :: Elfen Territorium :: Het Groenbos-
Ga naar: