Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Ceremonie 06-08-11

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Jasmyn
Queen
Jasmyn


Aantal berichten : 384

Karakter
Leeftijd: 21
Rang: Queen
Partner:

Ceremonie 06-08-11 Empty
BerichtOnderwerp: Ceremonie 06-08-11   Ceremonie 06-08-11 Emptyza aug 06, 2011 6:29 am

Jasmyn keek naar de zaal die klaar gemaakt is voor de ceremonie. Vanaf vandaag zou Lorana haar leerling worden dacht Jasmyn een nieuwe meid om te zorgen dat ze een krachtige strijder zou worden.


Jasmyn keek door de zaal waar de mensen en de beschermers plaats namen voor de ceremonie.
Iedereen zag er netjes uit voor de ceremonie en Jasmyn stapte uit haar stoel en stapte naar voren om de ceremonie tebeginnen en knikte naar haar king die mocht blijven zitten.
"Damens en heren beschermers en bewoners jong en oud niet lang gelden in er een nieuwe ridder bij gekomen die vanaf deze ceremonie een mentor krijgt aangewezen. Veel mensen kennen haar vast al haar naam is Lorana. Lorana kom alsjeblieft naar voren."
De jonge ridder kwam naar voren en ging met een glimlach voor Jasmyn staan.
Vanaf Deze ceremonie tot dat je een voledige beschermer word zul je bekend staan als kind. Ik zou je mentor worden en ik hoop dat je goed je best doet en goed met de lessen gaat op letten." Zei Jasmyn en glimlachde toen naar Lorana en knikte.
"Vanaf morgen gaan je lessen beginnen. En ik zou ej een ding zeggen ik ga het ej niet makkelijk maken want niet iedereen word zomaar een beschermer. Maar ik weet dat je het kan want ik zie al een kleine beschermer in je." Jasmyn lachde naar Lorana en zij stapte achter uit.
Jasmyn ging een stap naar voren en richte haar aandacht op haar volk die nog wachte."Hier mee komt een einde aan de ceremonie." Jasmyn gaf een knikje naar haar nieuwe leerling dat ze voorbij iedereen mocht lopen dat ze haar kunnen feliciteren.

(moes beetje powerplay doen anders ging het niet zo)
Terug naar boven Ga naar beneden
Lorana

Lorana


Aantal berichten : 57

Karakter
Leeftijd: 15_16
Rang: beschemer
Partner: ho wonte my heart? I think nowan.

Ceremonie 06-08-11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie 06-08-11   Ceremonie 06-08-11 Emptyza aug 06, 2011 7:05 am

Vandaag was de dag. De cerimonie voor haar. Ze ging een mentor krijgen. Ook al wist ze niet wie. Het zou vast een goeie zijn. Ze keek rond de zaal was best vol. Langzaam aan werd ze wat zenuw achtig. Maar ze hield zich in bedwang. De qeen stond recht en begon te spreken. "Damens en heren beschermers en bewoners jong en oud niet lang gelden in er een nieuwe ridder bij gekomen die vanaf deze ceremonie een mentor krijgt aangewezen. Veel mensen kennen haar vast al haar naam is Lorana. Lorana kom alsjeblieft naar voren." Ze stond op en ging voor de qeen staan. Ze lachte zacht. Met haar blauwe haren half voor haar ogen. Zag ze de qeen weer haar mond open doen. Vanaf Deze ceremonie tot dat je een voledige beschermer word zul je bekend staan als kind. Ik zou je mentor worden en ik hoop dat je goed je best doet en goed met de lessen gaat op letten." Natuurlijk zou ze dat doen. Ook was ze supper blij met de qeen als haar mentor. "Vanaf morgen gaan je lessen beginnen. En ik zou ej een ding zeggen ik ga het ej niet makkelijk maken want niet iedereen word zomaar een beschermer. Maar ik weet dat je het kan want ik zie al een kleine beschermer in je." Ze lachte bij die woorden. Ze zou één van de beste worden. "Hier mee komt een einde aan de ceremonie." Lorana liep naar iedereen toe om een felicitasie te krijgen. Haar nieuwe leven was begonnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chabelli

Chabelli


Aantal berichten : 12

Karakter
Leeftijd: 21
Rang: Beschermer
Partner: //

Ceremonie 06-08-11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie 06-08-11   Ceremonie 06-08-11 Emptyza aug 06, 2011 10:06 pm

W/N;; Ik ben gedwongen om wat te posten ofzo. : <



"Geweldig. Een ceremonie." Mopperde Chabelli sarcastisch, toen bewoners, kinderen en beschermers werden geroepen door Jasmyn. De queen gaf een knikje daar de king en ging toen staan, met heldere stem begon ze te spreken. "Dames en heren beschermers en bewoners jong en oud niet lang gelden in er een nieuwe ridder bij gekomen die vanaf deze ceremonie een mentor krijgt aangewezen. Veel mensen kennen haar vast al haar naam is Lorana. Lorana kom alsjeblieft naar voren." Een meisje liep naar voren, aan haar ogen te lezen dat ze zenuwachtig was, maar het in bedwang hield. De rest van de ceremonie hield Chabelli het niet bij, alleen het moment dat de queen zei, "Hier mee komt een einde aan de ceremonie." Sprong ze op om het meisje te feliciteren. Glimlachend schudde ze haar de hand toen ze langs liep. "Veel succes met je opleiding.." Begon Chabelli tegen het meisje, Lorana. "Doe je mentor niet te veel aan, oké?" Voegde ze er grinnikend aan toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aramiro
King
Aramiro


Aantal berichten : 140

Karakter
Leeftijd: 25
Rang: King
Partner: Jasmyn i feel youre Heartbeat for me...

Ceremonie 06-08-11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie 06-08-11   Ceremonie 06-08-11 Emptyma aug 08, 2011 9:34 am

Aramiro kon er weinig interesse voor opbrengen. Hij zou die nieuwe ridder wel een andere keer leren kennen. Daarom sliep hij dan ook de hele ceremonie met zijn ogen open. Dit had hij zichzelf aangeleerd omdat hij wist dat de Queen wel eens hele lange ceremonies kon houden. Aan het einde van de ceremonie kwam Chabelli naar voren en ze feliciteerde Lorana ,zo scheen ze te heten. Dat hoorde Aramiro goed. Dus hij stond op en feliciteerde ook -in de hoop dat alle mensen hem een echte volksvriend zouden vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ceremonie 06-08-11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie 06-08-11   Ceremonie 06-08-11 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ceremonie 06-08-11
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ceremonie
» Ceremonie (18-08-11)
» Ceremonie 28-08-11
» Ceremonie (21-10-11)
» Ceremonie {12-10-11}

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Territoria :: Ridder Territorium :: Koningen kasteel-
Ga naar: