Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 First time talking...

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Mariah

Mariah


Aantal berichten : 151

Karakter
Leeftijd: around 17 years now...
Rang: Full protecter and I like it!
Partner: Come and spinn my life upside down

First time talking... Empty
BerichtOnderwerp: First time talking...   First time talking... Emptyza sep 03, 2011 9:28 am

Even gaapte Mariah en keek rond. Ze zat op de grond en haar ouders liepen om haar heen en negeerde haar lichtelijk. Ze sloeg haar kleine armpjes over elkaar en keek pruilend naar haar vaders benen. Hij stond eigenlijk best wel in de buurt. Ze strekte haar handjes naar boven in de hoop dat hij haar zou oppakken en een knuffel zou geven. Maar hij deed niet. Even zuchtte Mariah. Ze haalde diep adem en opende haar kleine mondje. "Papa knuf!" Klonk haar bevelende stemmetje dat hij haar als belletjes in haar oren klonk. Als ze niet lichtelijk geiriteerd was had ze om haar stem gelachen maar nu kon ze alleen maar met grote hebberige oogjes naar haar vader kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

First time talking... Empty
BerichtOnderwerp: Re: First time talking...   First time talking... Emptyza sep 03, 2011 9:40 am

Seth liep langs Mariah heen, richting Selene en zweeg. Hij keek haar boos aan, 'WAAROM! het was maar een vampier! Jij moest haar beschermen! Hoe jong en onschuldig ook! Zij kan later net zo worden als de moordenaars van Valencia!' riep Seth psyisch naar Selene. Ze keek hem enkel spijtig aan. 'Heer, sorry, het spijt me...Seth.. alleen.. ze doet me zoveel denken aan...' en toen zweeg ze. Psychisch als normaal. Een traan rolde over haar wang, alleen de traan was rood. Haar bloed was zwart, haar tranen rood maar ze was puur menselijk van hart. Hoewel ook deels psychopaat. Seth zuchtte en liep weg, weer langs Mariah heen. De situatie de laatste tijd werd hem even teveel en hij keek kalm naar Mariah en liep weer langs haar heen. Seth zuchtte hardop en hoorde toen een klein zacht stemmetje. "Papa knuf!" Seth draaide zich om en keek Mariah aan. Hij zag haar grote oogjes en lachte, "Wat....." zei hij deels verbaast en tilde Mariah toen van de grond. Hij glimlachte en liep toen richting Selene. "Haar eerste woordjes," zei Seth. Selene zat al te glimlachen, "ik hoorde het via jouw oren Seth." zei ze glimlachend en keek Mariah ook aan. "Haar eerste woordjes..... nu al," zei Seth. Selene glimlachte even naar hem maar dat verdween weer en ze focusde zich op Mariah. Seth glimlachte, "wat zei je Mariah?" vroeg hij grappend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mariah

Mariah


Aantal berichten : 151

Karakter
Leeftijd: around 17 years now...
Rang: Full protecter and I like it!
Partner: Come and spinn my life upside down

First time talking... Empty
BerichtOnderwerp: Re: First time talking...   First time talking... Emptyza sep 03, 2011 10:20 am

"Wat....." Zei haar vader deels verbaast en tilde Mariah toen van de grond. Hij glimlachte en liep toen richting haar moeder. "Haar eerste woordjes," zei haar vader. Haar moeder zei nog wat en glimlachte naar Mariah. "Haar eerste woordjes..... nu al. wat zei je Mariah?" Vroeg haar vader en Mariah glimlachte. "Papa Knuf!" Haar stralende glimlach streek over haar kleine gezichtje en ze drukte zich tegen haar vader aan. Daarna keek ze met haar donkere oogjes weer naar hem. "Papa.." Fluisterde ze zacht en kreeg een beetje traantjes in haar ogen. Ze schudde haar hoofdje en drukte zich weer tegen hem aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

First time talking... Empty
BerichtOnderwerp: Re: First time talking...   First time talking... Emptyza sep 03, 2011 10:35 am

"Papa Knuf!" zei Mariah en ze drukte zich tegen Seth aan. Daarna keek ze met haar donkere oogjes weer naar hem. "Papa.." zei ze fluisterend. Seth zweeg even en drukte Mariah tegen hem aan zodat ze zijn gezicht niet kon zien. Zijn glimlach was koud en hard geworden. 'Arm kind, achter gelaten bij mij en jou' zei hij in gedachten tegen Selene. Ze keek Seth aan en knikte 'arm meisje, haar ouders beide dood. Ze heeft niemand behalve jou,' zei Selene telepatisch. Seth knikte en liet Mariah lichtjes los zodat hij haar aankeek en weer glimlachte. Hij glimlachte nog iets langer voordat hij haar gaf aan Selene. "Ik ga in bad," zei hij simpel en liep de badkamer in waar hij direct een tweede deur open gooide die was verhult met krachtige magie, daarin.... stond het weerzingwekkendste wat bekend was voor een tovenaar. Een bad, gevuld met vampier bloed. "Het doel heiligt de middellen, eeuwig wil ik de wacht houden over tovenaars grenzen. Eeuwig zal ik proberen," zei Seth. Hij deed zijn kleren uit en stapte enkel met zijn boxer in het bloed en ging er in liggen. Als alles klopte, zou dit bloed veroudering tegengaan, je zou fit, kwiek en sterk blijven, kracht erbij krijgen... alleen het kostte je menselijkheid. Na een paar minuten stapte Seth uit het bloed en spoelde zich snel in de normale badkamer af waarna hij schoon en met kleren aan terugliep naar Selene en Mariah. Selene glimlachte naar hem en had Mariah stevig vast en knuffelde haar. "Seth... volgens mij mag ze jou veel en veel meer dan mij," zei ze zacht om Mariah's oortjes geen belediging in te spreken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mariah

Mariah


Aantal berichten : 151

Karakter
Leeftijd: around 17 years now...
Rang: Full protecter and I like it!
Partner: Come and spinn my life upside down

First time talking... Empty
BerichtOnderwerp: Re: First time talking...   First time talking... Emptyzo sep 04, 2011 11:17 am

Haar vader knikte en liet Mariah lichtjes los zodat hij haar aankeek en weer glimlachte. Hij glimlachte nog iets langer voordat hij haar gaf aan haar moeder. "Ik ga in bad," zei hij simpel en liep de badkamer. Na een paar minuten kwam hij terug en Mariah stak haar handjes naar hem uit. Haar moeder glimlachte naar hem en had Mariah stevig vast en knuffelde haar. "Seth... volgens mij mag ze jou veel en veel meer dan mij," zei ze zacht en Mariah begon te kronkelen tot ze haar moeders gezicht voor zich had. "Mama neeh, Malijah van jou houw." Met haar donkere oogjes keek ze diep in die van haar moeder. Zo mocht ze niet denken. Haar mama was alles voor haar. Misschien zelfs nog wel meer dan haar vader. Ze drukte zich tegen haar moeder aan. "Mama da noooit meel dlenken." Fluisterde ze zacht in haar oor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

First time talking... Empty
BerichtOnderwerp: Re: First time talking...   First time talking... Emptyzo sep 04, 2011 11:47 am

"Mama neeh, Malijah van jou houw."zei Mariah en met haar donkere oogjes keek ze diep in die van Selene "Mama da noooit meel dlenken." Fluisterde Mariah zacht. Selene omhelsde Mariah, "ik ook van jou kleintje, ik ook van jou." zei ze zacht en kuste Mariah op haar voorhoofd. Seth glimlachte en zuchtte terwijl hij naar Selene toeliep. "Je was vast een zeker vroeger zo'n zelfde goede moeder geweest." zei Seth. Selene maakte een zacht geluid dat leek op 'awwww' en ze opende een arm. "Kom erbij papa." zei Selene met een glimlach. Seth zuchtte en omhelsde zowel Selene als Mariah en tilde Selene daarbij licht van de grond waardoor Mariah ook gelijk een stukje omhoog kwam. Hij glimlachte even en keek Mariah aan, "Mama is inderdaad niet echt slim dat ze dat denkt." zei Seth en hij voelde een elleboog in zijn ribbenkast, "maar ze is een goede mama en houd heel veel van jou," vervolgde Seth en de elleboog verdween.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





First time talking... Empty
BerichtOnderwerp: Re: First time talking...   First time talking... Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
First time talking...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» First time alone,
» It's time... Time for me to go...
» it's time for a demon slave
»  long time no see
» The first time I felth it...

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Territoria :: Tovenaars Territorium-
Ga naar: